Deze score is berekend op basis van 3116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.van Baalen 29-11-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Dhr. van Baalen

vriendelijk en kundig advies door de medewerker die mij geholpen heeft.
winkel is zeer overzichtelijk en ruim opgesteld

mevr . de bruin 29-11-2016 In de winkel gekocht
den Haag

mevr,

klantvriendelijke benadering . goede uitleg en overzichtelijke winkel waarin makkelijk een keuze kan worden gemaakt.

Pluspunten

• winkel is makkelijk te vinden en goed bereikbaar

Minpunten

• zou het niet weten

Albanese enrico 29-11-2016 Via de website gekocht

Dampkap Zanussi

Goed en overzichtelijke website, veel goedkper dan België voor hetzelfde product! Men wordt goed om de hoogte gehouden van de bestelling via mail, en de levering van de voor jou gekozen dag wordt ook zeer goed opgevolgd,met een extra pluspunt dat je een 15 a 30 min opvoorhand wordt op de hoogte gehouden dat de koerier langs komt, SUPER

Pluspunten

• Super
  • Aanrader voor bestellingen in de toekomst

I.koopman 28-11-2016 In de winkel gekocht

Mevrouw

Overzichtelijk,vriendelijke bediening.
Goede voorlichting.
Heb al eerder en keuken bij dit bedrijf gekocht naar volle tevredenheid,na 8 jaar is deze nog net zo mooi als
Bij plaatsing, heb daarom nu ook mijn inductie plaat hier gekocht hopelijk voldoet deze net zo goed als mijn keuken met alle apparatuur

Pluspunten

• Alleen maar lof
  • Goede afhandeling ook wat betreft de levering

SW 28-11-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Kennis in huis en goede service

Thuis ons ingelezen in wasdrogers, maar we zagen door de bomen het bos niet meer... Zoveel keuze!
Toen maar naar deze winkel, voor wat advies. Met 3 heldere vragen wist de verkoper de keuze terug te brengen tot slechts 2 merken en 3 types. Geen druk om het duurste produkt te kopen, gewoon diegene die best bij ons gebruik zou passen.
Vriendelijk contact en zonder veel moeite konden we nog een leuke extra korting (accessoires) bedingen.
Ook verzetten van de levering was geen probleem en werd keurig bevestigd per email.
Leveringstijdstip wordt netjes bevestigd per email dag van te voren en per telefoon 30min voor aankomst.

Pluspunten

• Goede produktkennis
  • Heldere hulp bij keuze
  • Nette (leverings)service
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Tijd van levering pas dag van te voren bekend

Rene 28-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en snel een nieuwe vaatwasser

Mooie duidelijke website, met vele goede super aanbiedingen.
Bestellingen en verzorging gingen perfect.
1 dingetje is toch, dat ze zonder overleg een ander nieuwer type leverden.
Welliswaar met de zelfde specificaties... Maar stond er toch even van te kijken.

Pluspunten

• Zeer scherpe aanbiedingen
  • Veel keus
  • Nog maals de zeer scherpe aanbiedingen

Van 28-11-2016 In de winkel gekocht

Alles komt Goed

Ondanks de matige voorbereiding door verkeerd uitgevoerd leidingschema wat weer een gevolg was van slechte communicatie door Bemmel en Kroon, is alles uiteindelijk prima opgelost.

BKI571485 27-11-2016 Via de website gekocht

Droger en wasmachine gekocht

Telefonisch goed bereikbaar en goede service. Website is overzichtelijk met veel keuze, uit merken en types, uit het assortiment. Snelle en correcte bezorging met real time overzicht waar de bezorger zich bevind.

BKI571485

BKI571600 27-11-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd en een half uur voor aankomst een SMS. Net op 2e verdieping geplaatst en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen.

Peter LV 27-11-2016 Via de website gekocht

Zoek een ander installatie bedrijf

De service en prijs bij Bemmel en Kroon zijn goed maar de partner die de apparatuur plaatst AJ TEC zou ik vervangen. Helaas viel vooraf niets af te spreken over de planning van montage van een afzuigkap. Ik kon daardoor op mijn werkdag niets anders plannen dan thuis te werken. Om 18.49 de dag ervoor las ik in de mail dat de monteur vanaf 7.30 uur de volgende dag zou komen. Om 8.00 uur kwam de monteur en om 10.00 uur was alles naar tevredenheid geplaatst.

Pluspunten

• Prima prijs, kwaliteit en sevice

Minpunten

• Installatiebedrijf van B&K niet klantgericht

Wim 27-11-2016 Via de website gekocht

DAT IS SNEL!

Ik koop regelmatig online, ook dure aankopen en dan kijk ik allereerst of de prijs concurrerend is.
Dat was hier in orde en de levering en bezorging waren supersnel.

Pluspunten

• Gemakkelijke website en heel intuïtief.
  • Levering binnen 24 uur.

BasL 27-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Vandaag bestelling met ordernummer BKI571702 ontvangen en ben helemaal blij. Gister besteld vandaag al binnen. Kreeg vanmorgen al een mail met indicatie van leveringstijdstip en 15 minuten van te voren netjes een sms bericht dat ze er bijna waren. Oude apparaat netjes meegenomen evenals alle verpakkingsmaterialen van de nieuwe droger. Vriendelije bezorgers. Helemaal tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitstekende service

Sjoerd 26-11-2016 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie

Website heeft een groot assortiment aan producten. Vooral de extra garantie en gratis verzendkosten heeft mij doen besluiten bij deze firma te kopen. Aflevering verliep uitstekend en het track and trace systeem is professioneler dan bij andere transport bedrijven. Oude koelvriescombinatie werd gratis afgevoerd. Ik zal hier zeker meer gaan bestellen in de toekomst.

Judith 26-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Tevreden met advisering, service en plaatsing

Enkele weken geleden goed geadviseerd bij aankoop oven, magnetron en gasplaat. Ruim filiaal in Den Haag, Forepark. Mooie ruimte met veel merken en modellen en gunstige prijzen. Door goede advisering was de keuze snel gemaakt. Plaatsing is zeer prettig en professioneel verzorgd door AJ TEC , waarbij meteen ook een langlopend probleem met een elders aangeschafte koelkast is verholpen. Ordernummer DH566050

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Kundige advisering
  • Plaatsing door gespecialiseerd bedrijf
  • Scherpe prijzen

Rianne 26-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen met keuze uit bezorgdag

Scherpe prijs en makkelijk te bestellen op de website. Fijn dat je hier een bezorgdag kan uitkiezen. (ordernummer BKI570622)

Pluspunten

• Bezorgdag keuze
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Geen betaling met Creditcard mogelijk

Albanese enrico 26-11-2016 Via de website gekocht

Dampkap Zanussi

Pluspunten

• Super
  • Aanrader voor bestellingen in de toekomst

W van Gompel 26-11-2016 Via de website gekocht

Prima adres voor o.a. witgoed

We werden uitstekend voorgelicht door de mensen van B&K. Met name op het vlak van installatie, afmetingen van de vaatwasser, planning/afspraken met installatiebedrijf. Los van de nuttige (aankoop)tips worden merkartikelen tegen uiterst concurrerende prijzen aangeboden. Dus voor ons een goede keuze om bij B&K de machine te kopen. eersteklas merk, prima afspraken, scherpe prijs en perfect geïnstalleerd.
Dit alles leidde tot onze bestelling BKI568293

Pluspunten

• Alle bekende merkfabrikanten zijn in de collectie
  • Snelle landelijke levering franco/installatie
  • Oude machine en verpakking mee terug
  • Prima installateurs, alles wordt opgeruimd
  • Scherpe prijs en showrooms

Minpunten

• hoog extra bedrag voor PIN betaling

sunny 25-11-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering

Via internet alles met een paar klikken geregeld. Wasmachine wordt gratis uitgepakt, geinstalleerd en schoongespoeld.

Cindy 25-11-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Super service!

Tijdje terug wasmachine, koelkast, kookplaat en oven combi besteld.
Lever datum kon veranderd worden voor eerdere levering.
Top service en top spullen!

DH560780

Pluspunten

• Berichtje 30 min voor levering
  • Goed te woord gestaan in de winkel Den Haag
  • Sluiten alles netjes aan
  • Ruimen hun rommel ook weer op

Sylvia 25-11-2016 Via de website gekocht

Beste service, laagste prijs

Zeer gebruiksvriendelijke website. Snelle terugkoppeling on-line bestelling via Email. Uitstekende bezorgservice, die zelfs voor België gratis was met als extra service, plaatsen en verpakking mee terug nemen. Fantastische real time track en trace waardoor je niet onnodig lang hoeft te wachten met mogelijkheid om per pin te betalen. Kortom, conclusie:
BESTE SERVICE EN KWALITEIT MET LAAGSTE PRIJS

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke website
  • Accurate en snelle terugkoppeling
  • Perfecte bezorgservice
  • Realtime Track en Trace
  • Mobiele pin

Alex 25-11-2016 Via de website gekocht

Beter kan bijna niet.

Zeer goede service. Snelle afhandeling. Het installatiebureau waarmee gewerkt wordt denkt mee en geeft goed advies en werkt netjes en snel. Order nummer 570204.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed advies
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Betty 25-11-2016 Via de website gekocht

SUPER SERVICE

echt "perfecte service",
Reageren meteen op je mails, zijn ook echt de goedkoopste!!
Je wordt heel goed geholpen online.
Het afleveren was ook top, je krijgt heel duidelijke mails qua tijdstip.
Kortom top bedrijf.

Pluspunten

• goedkoopste
  • heel goede service

Tieleman 25-11-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Nieuwe keuken

We waren op zoek naar een nieuwe keuken. Bij het zoeken op internet kwamen we snel op Bemmel en Kroon. Na een goede service in de winkel door René heeft Herman afgelopen week de keuken geplaatst. In 1 woord geweldig.

Pluspunten

• Deskundige verkoper
  • Goede prijs/ kwaliteit
  • Deskundige monteur

Minpunten

• Niets

J.Hiskemuller van der Zijden van de Lagemaat 24-11-2016 Via de website gekocht

Inbouw Neff koelkast. Factuurnummer. 569951

Na 17 jaar problemen met once vorige neff koelkast.We Wilde dezelfde dus were een Neff.Wij near de winked Bemmel en Kroon in Qruquius.Aardige verkoper maar Neff was er Niet Meyer was Siemens geworden enz .heel vreemd?Toch allerlei andere merken bekeken en besloten er thuis nog even over te beslissen,ik wilde graag were Neff.via internet gevonden,en voor de Prijs mocht ok Bellen Naar Bemmel en Kroon Qruquius.en meteen besteld.We zijn er blij mee,Maar het blijft vreemd!!!

Pluspunten

• Vorige Keer met Vrieskast ging alles perfect

Minpunten

• Zeggen dat Neff niet meer best at.

Fred 24-11-2016 In de winkel gekocht
woonboulevard Cruquius

Mijn ervaring met Bemel en Kroon

De winkel op de woonboulevard Cruquius binnengelopen om te kijken naar hun aanbod en prijzen. Ik was prettig verrast. Hun prijzen waren gelijk aan de webshop winkels. Vriendelijk geholpen zonder te kopen. Later teruggekomen om te kopen. Bezorging prima geregeld.

CJ 24-11-2016 In de winkel gekocht

Siemens vaatwasser gekocht bij Bemmel & Kroon

Goeie winkel, groot aanbod, verstand van zaken en goed advies.
Daarnaast levering uit voorraad, dus binnen een paar dagen geregeld.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Goede concurrerende prijzen
  • Snelle levering

Belinda Langendoen 24-11-2016

Tevreden

Moest op zoek naar een nieuwe inbouwkoelkast, door de uitleg in de winkel ben ik toch uitgekomen op een ander merk dan waar ik voor kwam. Ik heb nl een grote inbouwkoelkast van 178 cm hoog. Bijna alle nieuwe modellen hebben 2 groenteladen... ik dacht dat ik hier niet onderuit zou komen.

Echter toen wees men mij op de AEG die een super oplossing biedt, ook voor grote limonade flessen die je moeilijk normaal kwijt kan.

En de prijs is een internetprijs, dus scherp geprijst.

Is na bestelling ook door een vakkundig bedrijf geplaatst.
Bestelnummer: DH568173

Pluspunten

• Merk

Jaap N 24-11-2016 Via de website gekocht

Prima aankoop, bij in prima webwinkel..

Voor de 1e keer iets besteld, en dat is goed bevallen!
Geen minpunt over webwinkel te bedenken, site goed overzichtelijk.Enige minpunt is dat retour artikelen voor eigen rekening zijn!!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering

Minpunten

• Retour sturen artikelen voor eigen rekening...

Haroba 24-11-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon doen wat zij beloven

De webshop is overzichtelijk en duidelijk in de voorwaarden waaronder je de koop wilt afsluiten.
Dat geeft een betrouwbaar gevoel.
Als dan ook nog eens de levering zoals beloofd wordt uitgevoerd dan kan B &K bij mij niet keer stuk.
Aanbeveling voor een toekomstige aanschaf.

Pluspunten

• Duidelijkheid van aankoop tot aflevering

Minpunten

• Betaling met creditkaart niet mogelijk.

Fre 24-11-2016 Via de website gekocht

Goede en vooral snelle service (BKI568466)

Super snelle reacties op mijn vragen, zowel per mail als per telefoon. Wij hebben hier een Bosch combi-stoomoven besteld en een Quooker. Enige minpuntje is dat er een foutje is gemaakt met de installatiekosten (lager bedrag geoffreerd dan op de uiteindelijke order is vermeldt).
Maar voor onze overige te vervangen keukenapparatuur zullen wij waarschijnlijk wel weer B&K raadplegen.

Pluspunten

• Snelheid van het verkoopteam en de levering
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Incorrecte installatiekosten

Mirjam 24-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Een nieuwe AEG vaatwasser gekocht bij Bemmel & Kroon!

Wij waren toe aan een nieuwe inbouw vaatwasser. Wij zijn direct gaan zoeken op de website van Bemmel & Kroon aangezien wij daar eerder al een zeer positieve ervaring hadden met een voordelige aankoop van onze koel/vries combinatie. Hierbij kwamen wij uit op een AEG vaatwasser die aan al onze wensen voldeed. Zijn in de winkel nog even gaan kijken en vergelijken met andere modellen en werden daarbij zeer vriendelijk geholpen door de verkoper. Hebben de bestelling gedaan en deze Is netjes bij ons thuis afgeleverd en ingebouwd door een bekwame monteur. Als ik weer iets van witgoed nodig heb ga ik zeker weer terug naar deze winkel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding met een zeer ruime keuze in het assortiment.

m de groot 24-11-2016 Via de website gekocht

online shoppen zoals het kan

Bij Bemmel en Kroon om 15.00 uur een vaatwasser besteld en de volgende dag om 13.00 uur aan h ui s bezorgt.
Het track & tracen is een verademing, zo hoef je nooit lang thuis te zitten wachten.

ciprian 24-11-2016 Via de website gekocht

TOP web winkel, echt klantgericht, beste prijzen

fantastische warmtepompdroger WT47W590NL besteld van Bemmel & Kroon, een TOP web winkel, echt klantvriendelijk en klantgericht! de model die wij hebben in eerste instantie besteld (WT47W562NL) was niet meer beschikbaar / op voorraad en de mensen van Bemmel en Kroon hebben ons de vernieuwde versie verstuurd, de WT47W590NL, en dat voor dezelfde prijs 766,- min 25,- korting op hun website,= 741,- EUR; geldterug-actie loopt super snel, 2 dagen na aankoop, 100 euro cashback in ons rekening ontvangen, geweldig, bedankt SIEMENS voor nog een PRIMA product voor slechts 641,- EUR, gewoon waanzinnig! Bedankt Bemmel & Kroon en Siemens !

Pluspunten

• klantgericht
  • klantvriendelijk
  • nieuwe model aangeboden
  • cashback 100,- EUR + extra korting op website

Minpunten

• nog geen

Jolanda 23-11-2016 Via de website gekocht

wasmachine en droger ordernummer BKI559544

Via een collega met goede ervaringen ook gekozen voor Bemmel & Kroon voor het kopen van een wasmachine en warmtepomp droger. Mijn vraag over een type wasmachine welke niet via de website te bestellen was werd keurig netjes beantwoord. Op zaterdag offerte aangevraagd en dezelfde ochtend nog netjes een scherpe prijsopgave terug. Alles snel en keurig via de mail te volgen.
Ook de levering van wasmachine en droger naar 1e verdieping keurig gepland en geleverd. De verpakking werd keurig meegenomen. Top!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • goede communicatie
  • nette aflevering

Stephanie 23-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Goede shop heb voor deze winkel gekozen omdat die stuk goedkoper was en snelle service product word netjes afgeleverd en je word netjes geholpen

To 23-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop AEG vrieskist ZTW569997

Aangezien we niet zo jong meer zijn ( 82 en 83 ) hebben we deze vrieskist bij Bemmel en Kroon gekocht, tot volle tevredenheid.
Duidelijke omschrijving van het artikel.
De bezorgtijd werd twee keer gemeld, zodat we niet steeds zaten te wachten.
Via de telefoon heb ik vragen gesteld ik werd prima geholpen.
De bezorgers deden het ook heel goed.

Evelien 23-11-2016 Via de website gekocht

Prima opvolger

Ik was op zoek naar vervanging voor mijn 22 jaar oude afzuigkap, een Whirpool AKG 782WHWP en kwam uit op de Whirpool AKR634GY/2.
Via internet kwam ik bij Bemmel & Kroon uit.
Er stond een duidelijke omschrijving bij met de inbouwmaten.
Ook belangrijk dat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg.
's Middags besteld en de volgende dag al in huis. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het afgeleverd zou worden.
Lijkt veel op z'n voorganger en was snel en probleemloos geplaatst.
Ben heel tevreden.

Pluspunten

• Duidelijke omschrijving
  • Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Goede prijs

W. van Gompel 23-11-2016 Via de website gekocht

Prima adres voor o.a. witgoed

Dit alles leidde tot onze bestelling BKI568293

Pluspunten

• Alle bekende merkfabrikanten zijn in de collectie
  • Snelle landelijke levering franco/installatie
  • Oude machine en verpakking mee terug
  • Prima installateurs, alles wordt opgeruimd
  • Scherpe prijs en showrooms

Minpunten

• hoog extra bedrag voor PIN betaling

Oosting 23-11-2016 In de winkel gekocht
Forepark (Den Haag/Leidschendam)

Fijne winkel en bezorging van order DH563081

Bemmel en Kroon heeft een fijne winkel waar je in alle rust goed geholpen wordt en veel keuze hebt. Een bezorging over enkele weken (ivm aanschaf nieuwe woning) was geen probleem. Tevens werd er geen aanbetaling gevraagd (overigens wel gedaan om de pinbetaling bij bezorging makkelijker te maken). Gisteren zijn de producten bezorgd. Ook de bezorgdienst levert prima werk. Kwartier voor levering werd er nog even gebeld en gevraagd of ik aanwezig was. De zware wasmachine en droger werden met een glimlach naar de zolder gedragen en keurig aangesloten. Een korte toelichting over het in gebruik nemen van de machines en de oude producten werden mee retour genomen. Samengevat: prima winkel- en bezorg ervaring!

Pluspunten

• Veel keuze
  • Nette winkel
  • Scherp geprijsd
  • Bezorging op tijd
  • Goede installatie-service

Toos 22-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Levering Bosch inbouwkoelkast en vrijstaande AEG vriezer

Verkoop en showroom was plezierig. er is een ruime keuze en het advies is helder.
Levering en inbouw koelkast is netjes. Mooi gedaan.
Helaas ging de plaatsing van de vriezer drie keer fout en moesten we drie keer extra thuis zijn om de producten om te ruilen en te installeren. De oorzaak was één keer een planningsfout van Bemmel. De andere keren waren product fouten.
Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost. Pluspunt
Nog een opmerking aangaande de factuur. Het is jammer dat verborgen kosten als pinnen (volgens mij toch een voordeel voor Bemmel omdat men niet met geld over straat hoeft te gaan) niet vooraf bekend zijn. Tevens staat voor ons op de factuur een onbekende, onleesbare artikel correctiecode, waardoor de rekening toch weer €15,-- hoger uitvalt. Een minpuntje

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goed advies
  • Goede inbouw

Minpunten

• Planning
  • onbekende extra kosten voor pinnen en dergelijke

Edgar 22-11-2016 Via de website gekocht

Blij verrast

Ik was op zoek naar een specifieke vaatwasser (Indesit DIFP 28T9 A EU). Prima prijs/kwaliteit verhouding en erg positieve reviews online te vinden. Ik ben een online shopper en ben dan op zoek naar
a) de goedkoopste en
b) de service die je van een winkel wilt hebben.
Ik had namelijk geen zin om hem zelf te installeren, laat ik het zo zeggen dat ik geen handige waterpas vloer heb.

Na een intensieve zoektocht op internet diverse webwinkels bezocht en vergeleken bleek de winkel van mijn voorkeur het product niet op voorraad te hebben. van Bemmel en Kroon was in mijn zoektocht niet naar voren gekomen (de prijs op de website is nog lager dan op de vergelijkingssite). Uiteindelijk via de productpagina van Indesit zelf bij deze winkel terecht gekomen. Omdat deze winkel bij de fabrikant op de site staat geeft dit uiteraard al een basis van vertrouwen, maar in 9 van de 10 gevallen betekend dit ook de duurste. Ik was dan ook zeer verrast dat dit ook nog eens de goedkoopste van alle winkels bleek!

Vervolgens gebeld naar de winkel omdat ik een vraag had over de installatie en of dat de oude vaatwasser ook nog uitgebouwd zou worden (wat bij andere winkels niet het geval was). Bij van Bemmel & Kroon hoorde dit wel in de installatie service. De verkoper bood me gelijk nog extra korting bovenop de goedkopere prijs én de €30,- kassa korting aan. Dit was omdat ze in de winkel op dit moment ook een actie hadden lopen en daar kon ik van mee profiteren.

Voordat ik de telefoonverbinding had verbroken lag de opdracht al in mijn mailbox. Maandag belde de monteur voor een afspraak en twee dagen later stond de nieuwe vaatwasser geïnstalleerd en wel te draaien. Ik kan alleen maar zeer tevreden zijn en deze partij van harte aanbevelen.

Ordernummer: DH567566

Pluspunten

• Afspraak = Afspraak
  • Leverbaar in heel Nederland
  • Goedkoopste partij die ik kon vinden
  • Pas betalen na afloop
  • Oude vaatwasser wordt ook voor je uitgebouwd!

Minpunten

• Site kwam verscheen niet in mijn google zoektocht

R.Mommers 21-11-2016 In de winkel gekocht
cruqius

Zeer aantrekkelijke en goede combinatiedeal!

Goede breed assortiment, met goede verkopers duidelijke hebben we afgelopen zomer een goede keuze gemaakt voor diverse nieuw keukenapparatuur en hiervoor de order met nr.CRQ550489 geplaatst met een zeer aantrekkelijke combinatie-prijs

• Levering/transport-comtrole en service

Aggie Fluitman 21-11-2016 Via de website gekocht

Aggie

Heldere site dus niet verdwalen tijdens mijn zoektocht naar de goedkoopste wasmachine, nadat mijn oude vrijdagmiddag laat de geest had gegeven. Meteen bevestiging met uitleg over de te volgen stappen voor klant BKI570331. Ik ben een nummer maar tot mijn verassing voelde dat niet zo!
Nee, ik hoefde ook niet in het duister te tasten hoe het verder zou gaan. Bezorg datum kiezen en op de bezorgdag een mail in de ochtend wanneer de nieuwe machine zou komen. Kon ik mijn afspraken daarop afstemmen SMS in de ochtend, SMS 15 minuten voor aankomst... Meesterlijk! Dank u wel.

Pluspunten

• de oude wasmachine verdween geruisloos
  • vriendelijke, rustige bezorgers

Ruud 21-11-2016 Via de website gekocht

Wederom super tevreden

Zijn al jaren klant van Bemmel en Kroon en daarom wederom hun website bezocht. Wel op andere sites zoals kieskeurig gekeken naar de reviews om een keuze te bepalen en na sites van andere aanbieders bezocht te hebben toch weer bij Bemmel en Kroon terecht gekomen omdat de service gewoon super is en de medewerkers zeer vriendelijk. Heel duidelijk wanneer er bezorgd wordt en van te voren nog even een telefoontje met de exacte tijd.BKI569762

Pluspunten

• duidelijke website
  • veel op voorraad
  • snelle service
  • vriendelijke en nette medewerkers bezorgdienst

A boelens 21-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer tevreden met amerikaanse koelkast lg

Erg vriendelijk behandelt. Een verademing na bij de concurent niet gehoord te zijn geworden.
Alle vragen beantwoord en de winkel vrolijk verlaten.
Op vrijdag de lg koelkast besteld en op maandag al binnen.
CRQ570149

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Vriendelijk geholpen

Hans 21-11-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Tevreden klant

Na een zeer goede ervaring met de aanschaf van onze keuken en de service in ons gebruik ervan, hebben wij een wasautomaat en een koelkast voor onze bijkeuken besteld. Wij werden goed geholpen in de winkel (Den Haag Forepark) en mede door de scherpe prijs en snelle levering, hebben wij de apperatuur aangeschaft.

Pluspunten

• Scherpe prijs, snelle levering

Erik-Jan 21-11-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine besteld

Een Siemens wasmachine type WM14T321NL besteld gezien de goede ervaring met Siemens en een gunstige prijs bij Bemmel en Kroon. Bij de order bevestiging heb ik te horen gekregen dat de bestelde machine niet meer op voorraad was en daarom een vervangend model voor dezelfde prijs gekregen. Het mooie van de geleverde WM14T490NL is dat deze een kilo extra wasgoed aankan.

Pluspunten

• duidelijke site/ bestelling
  • goed alternatief geleverd voor dezelfde prijs
  • prima aflevering, netjes aangesloten
  • doorgeven aflevertijd!

Minpunten

• diepte alternatieve machine niet gelijk

Henk 20-11-2016 Via de website gekocht

LG wasmachine

Duidelijke website bij Bemmel & Kroon, goede uitleg over de wasmachine, ook even telefonisch contact gehad en zeer goed te woord gestaan. De wasmachine werd op de aangegeven tijd bezorgd en keurig aangesloten! Vooraf werd in een mail vermeld wat de te verwachten tijd was en die klopte helemaal.
Voor de eerste keer hier gekocht, maar ben super tevreden!

Pluspunten

• Goede service, houden zich aan de afspaak
  • Goede informatie vooraf!

Femke 20-11-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser! Snelle levering

Snelle levering en prima service!! Je krijgt een SMS een half uur voordat het geleverd wordt! Helemaal top!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Volledige informatie

Leroy 20-11-2016 In de winkel gekocht

Fantastische service en kennis

Bemmel en Kroon levert snel en kwaliteit staat voorop! Fijne winkelketen met kennis van zaken. Onze volgende aankoop zal zeker weer via Bemmel en Kroo gebeuren.