Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harry 19-01-2016 Via de website gekocht

snelle levering welke je zelf mag bepalen
niet afgesproken maar ze namen wel de oude oven mee!!

Topzaak, goede informatie die ook klopt!
Goede prijs en snelle terug koppeling, zo hoort het!

C. de Feiter 19-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude- rijndijk

Het is makkelijk zoeken

Winkel aan doorgaande weg. Keurig conform afspraak geleverd en gemonteerd

Verrassend zeer uitgebreid

Goed gelegen, mooie winkel, zeer ruime keus, goede service

brigitteijzerman 19-01-2016 Via de website gekocht

Snel en makkelijk kunnen vinden wat ik zocht en eenvoudig te bestellen.

De wasmachine die wij besteld hadden was niet meer te leveren. Hierdoor kregen we de opvolger die ruim € 130,- duurder was voor de prijs van die andere.

Voldoende keuze

Fijne winkel met prima prijzen.

d. ketels 19-01-2016 Via de website gekocht

snel duidelijk en overzichtelijk

echt op en top, professioneel, netjes en behulpzaam. ze doen wat ze beloven en zeggen

snel goed en doen wat ze zeggen

ordernummer BKI514939

mlamlam 19-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en voldoende keuze m.b.t. betalingsmogelijkheden. Bestelproces is simpel en efficiënt.

Oude witgoedapparaat meenemen en nieuwe apparaat plaatsen en het verpakkingsmateriaal ook direct afvoeren is geen probleem en bovendien een gratis service.

Keuzemogelijkheden genoeg!

Service, concurrerende prijs, heldere track & trace functie en nakomen van afspraken zijn voor mij een reden o voor de tweede keer bij B&K witgoed aan te schaffen.

WillemB 19-01-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima advies inzake wasautomaat en droger.
Ondanks dat wij ons huiswerk hadden gedaan toch nog veel bijgeleerd.
Dit heeft mede onze keuze bepaald.

Snel, snel en snel. Probleemloos. Professionele bezorging en installatie.

Niet alle types in de showroom.

Zoals ik al zij. Veel kennis van zaken en daar gaat het om.
Meerwaarde boven een internetaankoop.
Overigens ook nog eens het scherpst geprijsd.

CRQ513652

Jaap 19-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon , Neckar 24, Den Haag

Er is een ruim assortiment aanwezig om een goede keuze te maken

Overzichtelijke indeling van alle hushoudelijke apparaten

Prettige bediening en een duidelijk advies

M. 19-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Je word er vriendelijk en duidelijk geholpen, niet opdringerig.

Er is meer dan voldoende te zien in de showroom, heel veel keuze.

Overzichtelijk

beawestbroek 19-01-2016 Via de website gekocht

Supersnel gevonden wat ik zocht op de website en betaalgemak.

Super snelle levering, uitgepakt en geinstalleerd zonder extra kosten.

Zeer goede ervaring en zal niet twijfelen om hier weer te bestellen.

Gaitrie 19-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon

Website was oké.
kon alles vinden wat ik precies wou.

Service was prima.
Telefonisch alles geregeld wat ik echt wou en dat is gelukt.

Wat ik echt nodig had dat heb ik gekocht.
alles was prima te vinden

Alex 18-01-2016 Via de website gekocht

In een paar klikken een vaatwasser besteld die ik zocht.

Goed op de hoogte gehouden van bestelling tot levering!

Zeer uitgebreid assortiment voor een voordelige prijs.

Binnen 1 werkdag van bestelling tot schone vaat. (Had een vaatwasser besteld)

Deze webshop heeft haar hoge waardering waar gemaakt!! Bedankt hiervoor!

Marloes 18-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en advies (ook telefonisch. Tevens goed bereikbaar).

Gratis en snelle levering (precies op afgesproken tijd).
Fijn dat je kan kiezen voor wel/geen installatie, het laten meenemen van oude apparatuur en de diverse betaal mogelijkheden.

Uitgebreid assortiment, in diverse prijsklasse en alternatieve opties worden aangeboden.

Iva86 18-01-2016 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk bestellen. Ik kreeg 's morgens een berichtje tussen welke tijd dat ze zouden komen. Uiteindelijk kreeg ik een berichtje dat ze om 10.55 uur bij mij zouden zijn, en ze waren stipt op tijd!

Service is goed!
Binnen 5 minuten was mijn wasmachine geleverd en waren ze weer weg.

Ruim assortiment

Yvonne Koene 18-01-2016 Via de website gekocht

Het is zo geregeld. Moet wel eerlijk bekennen dat mijn keuze voor mijn aankoop afhankelijk is geweest door de aanbevelingen uit de consumentengids. Het lijkt er overigens op dat sommige witgoedketens niet blij zijn met deze aanbevelingen en het product doelbewust boycotten om doorgang te geven aan andere merken.

Wat een service. De wasmachine weegt net zo veel als een gemiddeld volwassen persoon. Twee trappen op zonder te klagen. telefonisch ook een goed advies gekregen.

ordernummer BKI513932 is correct afgeleverd door twee vriendelijke chauffeurs. Het apparaat is aangesloten en werkt perfect. Overigens wat een verademing met mijn voorgaande wasmachine. Zo simpel in gebruik en geen storende geluiden s`nachts bij het draaien van de was.

Ik ben echt hel blij.

Guus 17-01-2016 In de winkel gekocht
filiaal Den Haag.

Zeer gemotiveerde medewerkers; met plezier geholpen worden.Zonder zich op te dringen.

Vooraf ons gemaild voor de voorwaarde van bestelling van de koelkast.Bij aflevering een kwartier voor af gebeld,voor aflevering en keurig afgeleverd.

Heel goed en overzichtelijk verzorgde winkel.

Heel overzichtelijk en zeer behulpzame meddwekers

alle afspraken worden vooraf via de mail goed door gegeven.

Bolderder 17-01-2016 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en geen addertjes onder het gras, want de prijs die getoond wordt, is wat je werkelijk betaald. Een groot gamma van kwaliteitsproducten om uw juiste keuze te maken. De aankoop wordt zeer correct opgevolgd, met genoeg informatie, waardoor je nooit in het ongewisse wordt gelaten. De optie om voor enkele euro's zware toestellen op hun plaats te laten zetten en aan te sluiten is naar eigen keuze. Wie betaald met internet-bankieren, kan kort daarna reeds zelf de keuze maken wanneer je wil laten leveren.
De koerier waar Bemmel en Kroon mee samenwerkt is ook het vermelden waard, zij houden je tot op het laatste moment op de hoogte wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Ze werken snel maar uiterst voorzichtig om niets te beschadigen, de verpakking en oude toestellen worden netjes afgevoerd.
Het leuke van het verhaal is dat we onze wasautomaat Bosch WAY32541NL op een snelle, simpele wijze, en maar liefst voor €100 voordeliger dan in België hebben verworven. Dank u wel Bemmel en Kroon!

Zeer snel en correct. je word steeds op de hoogte gehouden over je aankoop. Leveringstijd correct nageleefd.

Voordelig een keuze kunnen maken uit A-merken.

Mijn ervaring met deze aankoop verdient zonder twijfel de hoogste score.

Bij ervaring kan ik deze winkel sterk aanbevelen. Ik zal voor verdere aankopen zeker de website van Bemmel en Kroon bezoeken.

Ber 16-01-2016 Via de website gekocht

Via de telefoon een droger besteld werd super goed geholpen door een zeer vriendelijke dame!

Nicole 16-01-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke website om uit te kiezen.
Geen verplaatsing nodig, kan van je zetel besteld worden.

Behulpzaam, je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en snelle levering.

Het gamma is voldoende uitgebreid, keuze te over.

Zeer gebruiksvriendelijk.

Gemakkelijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Assie 15-01-2016 Via de website gekocht

Bestellen is heel eenvoudig. Ruim assortiment. Keurig dmv mail op de hoogte gehouden wat de status van bestelling(BKI512898) is. En nog mooier, product wat we besteld hadden was helaas niet meer leverbaar en we kregen z'n duurdere opvolger voor dezelfde prijs!

Peter 15-01-2016 Via de website gekocht

Wasmachine is netjes naar de 1ste verdieping gebracht, aangesloten en kan gelijk gebruikt worden!

Al het inpak materiaal van de nieuwe wasmachine wordt meegenomen en ook de oude wasmachine wordt afgevoerd zodat je hier geen zorgen over hebt om zelf iets moet regelen, top!

Heb zelfs een opvolgende model ontvangen in dezelfde reeks voor dezelfde prijs, omdat het gekozen model niet meer leverbaar was.

Alles wordt netjes per email bevestigd en via de track-and-trace kan je bestelling goed in de gaten gehouden worden en is afgeleverd in de aangegeven verwachtte tijd.

Ik heb helemaal tevreden en super blij met hoe deze aankoop, levering en communicatie verlopen is! We hebben deze wasmachine aan iemand cadeau gegeven en is er super blij mee!

Anoeska 15-01-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Duidelijk, overzichtelijk en goed leesbaar. Uiteindelijk naar de winkel zelf gegaan omdat ik ouderwets uitleg wilde.

We hebben wat pech gehad met de wasmachine. Elke keer kwamen ze met een gedegen oplossing en ze hebben net zolang doorgezocht en andere machines gebracht totdat het in orde was. Deze zaak verdient een tien voor geduld en service!!!!

Zo goed geholpen, ook in noodgevallen, dat we niet anders kunnen zeggen dan een tien!

Prima zaak, vriendelijk personeel en uitstekende service, wat wil een mens nog meer!

H 14-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met uitgebreide peroduct informatia

Snel en op de geplande dag afgeleverd. Tien minuten voordat het werd geleverd werd ik gebeld, over 10 minuten zijn wij bij u.

Jan 14-01-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima ingerichte winkel , met een overzichtelijk assortiment maakt de keuze makkelijk

Netjes en snel geholpen op het juiste moment.

Gewoon goed zo moet een winkel zijn. Nadat we de keuze hadden gemaakt werden we nog verrast met een verlengde garantie nu 5jaar dus 3 jaar extra.

Bezorging was ook prima geregeld. Nadat er een dagdeel was afgesproken ,kregen we op de dag zelf ook nog een net telefoontje dat er over 3kwartier de bezorgdiensten op de stoep staat. Prima op tijd. En het oude apparaat werd meegenomen samen met de verpakking van de nieuwe.gelijk alles klaar ! Top hoor.

erna 14-01-2016 Via de website gekocht

vanaf de bank bestellen

goede info

ruime keuze

goede prijs/kwaliteit verhouding, prima info qua bezorging/levering

Marjolijne 14-01-2016 Via de website gekocht

Met het grootste gemak kunnen vinden

Service geweldig. Precies volgens afspraak geleverd. Per mail, sms en een telefoontje op de gehoogte gehouden van de bezorg tijd!

Goed assortiment

Een hele mooie winkel met vriendelijk personeel. Ook de webshop is zeer gebruiksvriendelijk!

Marjolijne 14-01-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld, is ok echt morgen geleverd. Via mail, sms en een telefoontje perfect op tijd geleverd!!

Service is uitstekend!!

Een goed gevarieerd assortiment

Bemmel & Kroon heft een hele mooie winkel en een geode webshop!

Zou het niet weten!!

Arjan 14-01-2016 Via de website gekocht

Gisteren besteld vandaag in huis

Je kan prima volgen hoe laat de bestelling bij je thuis is.

Eerste product wat ik besteld heb. Uitstekend.

AEV 14-01-2016 Via de website gekocht

De telf. werd direct opgenomen, kon alles telf. regelen, emailtje met bevestiging, artikel de volgende dag geleverd, en per pin betalen.

Er moest het eea extra geregeld worden. Geen probleem. Min. meerkosten. En zeer snelle levering.

Prima. Machine die ik wilde was niet op voorraad maar er werd mij meteen prima alternatief geboden.

Eerst BCC gebeld. Telf. onbereikbaar. Op elk moment van de dag bandje dat het zo druk is. Vervolgens Coolblue. Goed bereikbaar maar kon geen extra service regelen, tegen betaling. Bij BK liep alles gewoon soepel.

ilonan 14-01-2016 Via de website gekocht

Ik heb gebeld en alles werd geregeld

Prima

Ik wilde eigenlijk een keramische kookplaat bestellen, maar medewerker raadde mij inductie aan. Ik ben blij dat ik het advies heb opgevolgd.

lekiam 13-01-2016 Via de website gekocht

4,5

Zie het verhaal hieronder. Erg slechte communicatie en slechte informatie op website.

Slechte communicatie, product stond op voorraad, maar dat was niet zo, kreeg pas na 3 dagen hierover bericht met de mededeling dat een heel ander model besteld zou worden, dat heb ik terug kunnen draaien. Uiteindelijk heeft de levering ook 14 dagen geduurd. Communicatie is echt heel erg matig, erg onpersoonlijk.
Bezorgsysteem klopt ook niet, aflever tijden kloppen niet en het beloofde telefoontje een half uur voor levering wordt ook niet gedaan.. sta je dan onder de douche terwijl ze aanbellen.
Voor mij de eerste en de laatste keer.

Ik zal het aankoop bedrag wel niet terug winnen met deze recensie.. Wellicht hebben ze wel een bedrijfskundige in dienst, die kan nog wat leren van dit relaas en anders moet ie maar bellen.

Frans 13-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, simpel bestelproces

Kreeg ongevraagd nieuwer model (Siemens inbouwoven)tegen dezelfde prijs geleverd.
Snelle levering, na 1 werkdag.

Prijs was concurrerend.

richard 13-01-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Fijne internet pagina, makkelijke en duidelijke webshop

Afspraken qua levering goed nagekomen

Voldoende keuze in de winkel/internet aanwezig.

duidelijk, overzichtelijk, snel.

BKI513228

Arie 13-01-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis. Je krijgt de volgende ochtend een mail en sms met de mededeling of ze 's ochtends of 's middag komen. Een kwartier voor de levering krijg je nog een sms met het tijdstip. Super handig!

Oude wasmachine meegenomen en de nieuwe wasmachine aangesloten. Je hoeft zelf niet met zo'n zwaar ding de trap op en af te zeulen. Geweldige service, een kwartier later kun je je eerste was draaien! En dat voor maar 5 euro extra.

Ruime keuze. Ons model was niet meer op voorraad. Voor hetzelfde geld kregen we een nieuw type die op internet maar liefst 150 euro duurder was.

Niets te wensen over. Top!

Thomas S 13-01-2016 Via de website gekocht

Enkele klikken en betalen bij levering. Alles uiterst vlot verlopen.

Prima levering, dag na bestelling in huis zoals beloofd.

Gevonden wat ik nodig had en tegen een voordeligere prijs al concurrentie.

BKI513586

noeken 13-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Ruime keuze, grote winkel, makkelijk parkeren

Klantvriendelijk, ook bij een probleem altijd een voor de klant goede oplossing.

Veel keus, alleen de betere en beste merken aanwezig tegen de meest gunstige prijzen

Alles al meer als 30 jaar perfect in orde wat wil je nog meer, vooral zo doorgaan!

fransie 12-01-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Deskundig geholpen en simpel te bestellen.

meerdere malen witgoed besteld en altijd correct geholpen ook bij afleveren en aansluiting van producten.

Meer dan voldoende keuze qua merken, typen en prijsklassen.

prettig geholpen en afgehandeld.

Siepko 12-01-2016 Via de website gekocht

Probleemloos bestellen en betalen

Afspraken worden zeer goed nageleefd.

Ruimde keuze

Snel en accuraat, prima

Dit is probleemloos winkelen

Jeanette 11-01-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon is gemakkelijk te vinden op internet en via de verschillende sites, het bestelproces is zeer duidelijk en het product was gemakkelijk te vinden.

Prima service. Kwamen afspraken na.

Prijs-kwaliteit verhouding is netjes. Bemmel en Kroon heeft een veelzijdig assortiment waar voor ieder wat wils is. Het assortiment van Bemmel en Kroon voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Al met al een betrouwbare en servicegericht bedrijf met oog voor diversiteit, prijs en kwaliteit.

thaverkort 11-01-2016 Via de website gekocht

na mijn aankoop zag op een andere wegsite €0.01 goedkoper, geen enkel probleem ik kreeg toch nog een korting

goede en duidelijke communicatie

ruud.p 11-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke Overzichtelijke website

Onze vaatwasser was niet meer leverbaar, dit werd nadat we hier achteraan hadden gebeld direct verholpen!

Hadden wat wij zochten voor een goede prijs.

FRITS 11-01-2016 Via de website gekocht

Wij hebben een inductie kookplaat gekocht ben terug gebeld dat mijn plaat iets niet goed is gegaan ze hebben mijn een duurdere kookplaat geleverd en verder niets bij te betalen top service nogmaals bedankt

grote sortering via website

zeer tevreden

boekarest 11-01-2016 Via de website gekocht

Snel zoeken en in dit geval ook vinden van het gewenste produkt. En voor een goede prijs.

De afgesproken levertijd is nagekomen. Gelukkig nog geen gebruik hoeven te maken van hun serviceverlening.

Ik zoek ook nog een hele goede keukenmachine. it zit niet in hun assortiment. Toch ga ik proberen of ze mijn wens kunnen vervullen voor de prijs die ik ervoor over heb.

Tot zover alles geheel naar wens verlopen. Wordt vervolgd.

Teun 11-01-2016 Via de website gekocht

Vrij vlot gevonden wat ik nodig had

Goed telefonisch contact

goede service

zeer ruim assortiment

PetraWassenaar 11-01-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Winkel in Cruquius is vanuit Lisse makkelijk te bereiken, parkeren altijd mogelijk.

Goede berading en vriendelijke service.

Ook afwijkende maten van apparatuur zijn er te vinden.

Altijd een plezierige ervaring met van Bemmel en Kroon

Jan 11-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en heel overzichtelijk te bestellen Ook de gratis de service dat de oude wasmachine wordt meegenomen en de nieuwe netjes op de eerste verdieping wordt gezet en wordt geïnstalleerd, klaar voor gebruik is super. Een service waarvoor je bij de lokale (vaak te dure) dealer zou gaan, maar nu gewoon via Bemmel en Krooon

Aflevering zou op de afgesproken dag volgens de koerier toch niet gaan lukken, maar na even met Bemmel en Kroon contact te hebben opgenomen, kwam hij toch netjes op de afgesproken dag.

Al de tweede keer dat ik bij Bemmel en Kroon koop, gewoon omdat zij het product dat ik zoek wel hebben, voor tevens een scherpe (de scherpste) prijs.

Goede service en alles wordt netjes geregeld. Nooit te maken gehad met garantie voor producten gekocht bij Bemmel en Kroon, dus daar kan ik niet over oordelen.

Arjan 10-01-2016 Via de website gekocht

Buiten de eenvoudige bestel mogelijkheid op de website wordt er na de bestelling goed contact gehouden over de status en de levering. Dit zodat goed rekening kan worden gehouden met de in ontvangstnamen van het product.

Het geen wat besteld en bevestigd was kon niet meer geleverd worden. Bemmel en Kroon heeft dit opgelost door een aangepaste order bevestiging te sturen met een update erin. We hebben een nieuwere versie mogen ontvangen zonder de meerkosten hiervan te hoeven dragen

Ik heb twee keer zaken gedaan met de winkel. Mijn afzuiger voor in de keuken en droogautomaat voor mijn was. En beide zijn zeer goed bevallen. Bemmel en Kroon krijgt zeker de voorkeur bij toekomstige bestellingen.

Richard 09-01-2016 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd

Tevreden we komen zeker terug

psmeets 09-01-2016 Via de website gekocht

Prima website en conform afspraak geleverd.

Service rondom afleveren is eenvoudig in te plannen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd.

ordernummer BKI512812

Perfectionist 08-01-2016 Via de website gekocht

Artikelen snel te vinden, goede prijzen. Met iDeal betaald.

Nog geen 24 uur nadat in overleg met de monteur was besloten tot aanschaf van vervanger voor onze 20 jaar oude machine, draaide de door B&K geleverde nieuwe Miele WDA111 (order BKI512712) op onze tweede verdieping. Oude afgevoerd, nieuwe naar boven gebracht (94kg!) en aangesloten, perfect. Aankomst was keurig gemaild, ook nog telefonisch gepreciseerd en precies op de gemelde tijd. En dat allemaal ook nog voor een hele goede prijs!

We wilden een Miele, maar konden kiezen uit veel merken.

Super.