Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fkeul 11-05-2016 Via de website gekocht

Het artikel was binnen enkele seconde gevonden. Geen problemen met laden. enige wat fijn zou zijn om wat meer specificaties te kunnen bekijken.

Prima service van bestellen tot afleveren. Artikel besteld. Op de afgesproken tijd een tijdsindicatie. En vervolgens ook nog een half uur vooraf een melding hoelaat de koerier arriveert. En ook dit klopte. Daarnaast was ons artikel voor een zeer mooie prijs en snel leverbaar.

Zelf hoofdzakelijk voor 2 artikelen onderzoek gedaan of de site deze artikelen aanbood. Maar er is meer dan genoeg keuze in diverse merken!

Ga zo door met deze opzet. Zeker ook de leverservice. Mooi op tijd geleverd. gegevens ontvangen zoals afgesproken.

erwin 10-05-2016 Via de website gekocht

duidelijke website, direct vertrouwde indruk, kon produkt gemakkelijk vinden, duidelijke omschrijving en prima bestel proces. Doen wat ze beloven (levering volgende dag in huis)

Levering binnen 1 werkdag zoals afgesproken. Uitstekend op de hoogte gehouden van aankomst produkt, op de minuut nauwkeurig, zelf via sms bericht. Kon produkt nog ruilen, voor de verzending, zonder bij betaling, was geen enkel probleem.

was gericht op zoek naar bepaald produkt. Was goedkoper dan vele andere aanbieders. Niet verdiept in andere produkten, dus niet op de hoogte van de breedte van het assortiment. Doordat produkt op voorraad zijn, zijn ze snel te verkrijgen, vele andere aanbieders van dat produkt hadden het niet op voorraad waardoor levering veel langer duurt.

Prima service en klant wordt uitstekend op de hoogte gehouden van tijdstip levering.

Liliane 10-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk betreft het aanbod

1 dag na bestelling thuis geleverd
Per mail en gsm bericht laten weten wat het tijdstip van levering zou zijn. Tot op 5 minuten juist !

Hier ga ik nog bestellingen doen

Chris 10-05-2016 Via de website gekocht

Goede hulp qua kiezen van product. En meedenken is een pre bij dit bedrijf alles voor de klant wat ons betreft top bedrijf

Wat ik al zeI bovenstaande meedenken en adviseren

A. van Rooij 10-05-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

brede keus, goede voorlichting en scherpe prijs!

Uitstellen van de order was geen enkel probleem, prijs werd dooreen nieuwe aanbieding zelfs naar beneden aangepast.

top!!!

Supervriendelijk personeel....uitstekende keus!!!

Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen, wij zijn hier al meerdere keren goed geslaagd!!!

vmblessing 10-05-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed advies bij bezoek in de winkel en snelle en duidelijke communicatie tijdens het daarna afronden per email.

Flexiebel en altijd snel bereikbaar, ook per email.

Hoort zeker bij de winkels waar ik naar toe ga als ik weer iets nodig heb.

De heren van het transportbedrijf moeten beter ingelicht worden als een oud apparaat mee retour moet. In dit geval waren zij van mening zij dat alleen "gelijk" transporteren mogen, dus is de oude droger niet retour gegaan. Voor mij een beetje onhandig omdat de "schuurvondst" nu in de weg staat. B&K probeerd dit nu te regelen.

Maria Danse 10-05-2016 Via de website gekocht

Het zoeken van de juiste wasmachine verliep goed door de opties die je aan kan vinken op de website. Onze bestelling is zeer vlot verwerkt en we werden goed op de hoogte gehouden van het verloop van het proces.

De wasmachine die we hadden besteld was helaas niet op voorraad, maar dit werd zeer goed opgelost en de volgende dag hadden we alsnog een wasmachine in huis. De jongens die het apparaat kwamen brengen waren vriendelijk en hadden de boel vlot geinstalleerd.

Op het gebied van wasmachines is er ongelofelijk veel keus, voor ieder wat wils. Er zou nog wel meer aandacht worden besteedt aan duurzame wasmachines, wat mij betreft.

Vanwege klantvriendelijkheid, goede service en ruim aanbod.

A.O. 09-05-2016 Via de website gekocht

goede vergelijking in de webwinkel met andere producten van hetzelfde genre.

komen afspraken na.

veel keuze met goede informatie.

goede prijs.

bosch wasdroger 09-05-2016 Via de website gekocht

Uitstekende website

Zeer goede service ,werd keurig gebeld met de mededeling dat ALS ik voor 4 uur bestelling deed dat het de volgende dag al geleverd werd

Het assortiment voor keukenapparatuur mag wel meer merken zijn zoals bv bosch

Goede service en snelle levering en dat voor die prijs

Ik vroeg me af waar geen consumenten elektronica

Guy Fagot 09-05-2016 Via de website gekocht

Toen mijn 12 jaar oude Zanussi combi magnetron/hete lucht/grill oven voor de tweede keer aan reparatie toe was, wist ik het zeker: de tijd was rijp voor vervanging.

Na een verkennende intensieve internet search viel mijn keuze op fabrikant Siemens, die een schier eindeloze reeks modellen aanbiedt van ovens met verschillende combinaties van beschikbare functies. Eens mijn merkkeuze bepaald, kon de zoektocht verder gezet, waarbij uiteraard vooral aandacht geschonken werd aan de prijs. Zo kwam ik, na niet zo heel lang zoeken, bij Bemmel&Kroon terecht, die een ruim aanbod Siemens toestellen in aanbod heeft, waarvan sommige met niet minder dan 40% reductie!

Bovendien bleek Bemmel&Kroon ook nog eens een optie prijsaanvraag aan te bieden, waarop zij antwoordden met nog een extra vermindering bovenop hun reeds uitermate interessante aankoopprijs. Daarenboven biedt Bemmel&Kroon ook de mogelijkheid de oven voor een redelijke prijs te laten installeren, én de mogelijkheid tot aankoop van een verlenging van de garantie met drie jaar voor slechts 55€! De aankoop was dan ook snel beklonken, en de afspraak voor levering snel gemaakt.

Ook de modaliteiten voor levering waren perfectie: er werd rekening gehouden met de door mij gewenste leverdatum, de dag voor levering kreeg ik een bevestigingsemail, en de dag van levering werd ik door de chauffeur een half uur voor aankomst gecontacteerd.

De installateur van de firma AJTEC, waarmee Bemmel&Kroon een samenwerkingsverband heeft, was uitermate professioneel, aangenaam, en voelbaar betrouwbaar, ook geen minpunt in deze onzekere tijden. Vervoer van het apparaat van de truck naar mijn appartement (met de lift) en installatie van de oven waren in een oogwenk beklonken, zonder ook maar de minste geringste kras of andere schade.

Bemmel&Kroon heeft een zeer ruim gamma toestellen in aanbod, waarvan sommige met niet minder dan 40% reductie!

Bemmel&Kroon is Perfectie!

Brigitte 07-05-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Makkelijk te bereiken genoeg parkeergelegenheid en een lift

Goede en duidelijke uitleg waardoor de keuze makkelijk te maken was

Precies goed meer keuze maakt het alleen maar moeilijkere

Ook de bezorging was goed en perfect geregeld

willem 07-05-2016 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen

de chauffeur was erg behulpzaam

genoeg keuze

voor de prijs zou ik er zo weer gaan kopen en de levertijd is makkelijk zelf in te delen

ik zou er zo weer gaan kopen

Marian 07-05-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijke website waar je geen onnodige lastige bestel route hoeft te volgen.

Ik had bij mijn bestelling aangegeven dat het om een verjaardag cadeau ging en de chauffeur belde keurig vooraf om zijn komst aan te kondigen. Fantastisch meegemaakt. Snelle levering, ook met een feestdag ertussen.

Ik heb gericht geshopt en Bemmel en Kroon hadden de beste aanbieding.

Snel, vakkundig, komt belofte omtrent levering na.

Patty 06-05-2016 Via de website gekocht

Wasmachine (BKI533741) gekocht welke zeer snel geleverd werd. Op de juiste verdieping en plek geïnstalleerd, aangesloten en het oude apparaat mee retour genomen.
Hier begrijpen ze wat klantgerichte service is, top bedrijf en absoluut weer bij een volgende bestelling.
Hartelijk dank en ga zo door!

Bedankt voor jullie super service!

Ruim voldoende om uit te kiezen!

Vakkennis en service!

Ga zo door!

Tia 06-05-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon, Zoeterwoude

Prima, mooi opgezet

Hulpvaardig personeel, goed advies, luisteren naar onze wensen

Ruime keuze

Prettige winkel, je koopt niet uit een boekje, alle apparaten staan er.

PVZDJ 06-05-2016 Via de website gekocht

Ik werd met de aankoop en de keuze goed bijgestaan.

Er werd mij niet medegedeeld dat ik van te voren een monteur had moeten bestellen om de wasmachine aan te sluiten en uit te leggen. De koerier ging niet verder dan de voordeur.

Voortaan moe Bemmel duidelijker zijn wat betreft de monteur en aflevering service.

Mirjam 06-05-2016 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar en goed geholpen

Goed geluisterd naar wensen en hierbij juiste product bij gevonden

Waarvoor wij kwamen, meer dan genoeg

Top service en snelle afhandeling

Monique 06-05-2016 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke website

Meedenken en korting gekregen op het aankoopbedrag. top

Veel keuzemogelijkheid

Zeer klantvriendelijk, deskundig en prima levering

Wij zijn erg tevreden!

silvana 06-05-2016 Via de website gekocht

via telefoon besteld super snel

via internet prijsopgave gevraag direct antwoord. Daarna telefonisch de bestelling meteen gemaakt en 2 dagen later ivm feestdag de inbouw oven magnetron ontvangen.

super snel goede service en snelle levering.

top!

silvana 06-05-2016

vergeten BKI533161 hierbij alsnog

Caroline 06-05-2016 Via de website gekocht

duidelijke site

super snelle levering

veel keuze uit verschillende modellen

Om 15:50 uur een bestelling geplaatst en de volgende dag om 12:00 uur waren mijn wasmachine en -droger aangesloten!

greta 05-05-2016 Via de website gekocht

goede info prima advies

goede duidelijke hulp

veel goede machines en prima begeleiding prima advies

de beste begeleiding van de verkopers nemen de tijd voor je

nee

Squirrel43 05-05-2016 Via de website gekocht

Heel simpel bestellen, vlekkeloos

Koerier gaf informatie over aflevertijdstip bijna tot op de minuut!

Wat ik zocht, was er te vinden tegen de laagste prijs

Niets meer te wensen

Marc de Leeuw 04-05-2016 Via de website gekocht

Prettige website met uitgebreide informatie over de producten. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de dag en het tijdstip van levering via mail en een eigen track & trace applicatie.

Na de melding van een kleine beschadiging aan de deur van een Bosch koelvriescombinatie, heeft Bemmel & Kroon er voor gezorgd dat de beschadigde deur meteen werd vervangen.

Uitgebreid assortiment, goedkoop!

Ik kende deze winkel niet, maar mijn eerste ervaring met Bemmel & Kroon is erg positief en zal zeker mensen in mijn omgeving aanraden hier te kijken voor hun aankopen.

L W H 04-05-2016 Via de website gekocht

vanuit de luie stoel naar een makkelijk te vinden webwinkel

direct antwoord op mijn vraag en opmerking per mail

geen aanmerking en een 10 is voor de meester en onze lieve heer

neen

W. Hendriks 04-05-2016 Via de website gekocht

Had een koelkast besteld en zonder het te laten weten wilden ze een geheel andere koelkast leveren.

De koelkast schappen zijn allen binnen 8 maanden afgebroken en ik zit inmiddels al ruim 2 maanden zonder koelkastschappen. Ik wordt aan het lijntje gehouden. Of ze reageren niet of ze verzinnen weer een andere procedure waar ook geen resultaat uit komt.

Ik ben niet tevreden over Bemmel & Kroon.Ze houden mij aan het lijntje en lossen geen problemen op.

Door de zeer slechte klantenservice. Niet klantvriendelijk en lossen geen problemen op.

Vera 03-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke bestel-instructies, vlotte levering met tijdsindicatie zodat je niet de hele dag hoeft te wachten👍

Half uur van tevoren werd er gebeld, vriendelijke mannen die meedenken. Geen rauwdouwers!

Precies wat ik zocht, AEG en goede prijs-kwaliteits verhouding.

Echt, ik heb andere ervaring dus kan vergelijken!

Sprakeloos😉

JanNL007 03-05-2016 Via de website gekocht

Gratis levering en installatie.

Gisteren wasmachine besteld, vandaag om 11:00 uur weer aan het wassen.

Ik belde voor een AEG wasmachine die ik online gevonden had - 130 euro goedkoper als bij de mediamarkt en de BCC. Ik kreeg de levering, sjouwen naar de zolder en aansluiten er gratis bij.

Kooijman 03-05-2016 Via de website gekocht

Eerlijkheid , Snelle levering, netjes bezorgd, klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Degenlijke wasmachine

070 03-05-2016 Via de website gekocht

Prima site die goed wordt bijgehouden met concurrerende prijzen.

Ben direct gebeld toen ik iets verkeerds had ingevoerd bij de bestelling. Daarnaast is mijn woning wat moeilijker bereikbaar wat voor veel bezorgers tot irritatie leidt, niet bij Bemmel & Kroon. Bezorgers hebben het perfect afgeleverd.

Peter 02-05-2016 In de winkel gekocht
Den-Haag

Aardig personeel in de winkel die onze bestelling keurig uitgevoerd hebben.

Goede service.

Veel keuze uit de meest recente apparatuur.

Fijn zaak met oog voor de klant, zeker een aanrader!

wouter 02-05-2016 Via de website gekocht

Bestelproces en betaling zijn helder en gebruiksvriendelijk; verwachtingen tav levering worden duidelijk aangegeven

Verwachtingen tav bezorging (tijdstip, extra service vwb plaatsing op de 2e etage) worden ook nog eens stipt nagekomen. 1 Mail waarin alle relevante info staat is perfect, in plaats van een mail bij elke tussenstap.

Via kieskeurig.nl meerdere wasmachines en drogers bekeken; naast gekozen modellen ruime keuze in andere merk/type combinaties

Precies de service zoals ik die van een webshop verwacht: gebruiksvriendelijk, goedkoop tov de concurrentie en snelle en goede service!

Joke 01-05-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk.

De vaatwasser die ik besteld had was niet leverbaar kregen wij zonder extra kosten een nieuwer model. Super service!
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Prima service!

2 jaar geleden een oven besteld. Over de levering en de prijs was ik toen erg tevreden. Nu een vaatwasser besteld en weer zonder problemen! Erg fijn!

Martha 30-04-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via internet. Goed aangegeven op kieskeurig.nl.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling per mail. Je krijgt een mail met bevestiging, de factuur en keurig een mail als het product leverbaar is (duurde slechts 2 dagen). Na verzending kan je de bestelling bijhouden via internet (track & trace). Heel handig!

Veel producten in het assortiment. Ruime keuze mogelijkheid.

Als gezegd een uitgebreid assortiment, goede service en een groot gebruikersgemak doordat je via internet besteld. Het is betrouwbaar en de producten worden met de grootste zorg geleverd.

Ayan-J 30-04-2016 Via de website gekocht

Geen enkel probleem ondervonden met bestellen van order BKI532577

Ik kon zelfs op Google Maps zien waar de bezorger was en kreeg regelmatig sms updates.

Fijne bezorg service

CMW 30-04-2016 Via de website gekocht

Ik zocht een Samsung wasmachine WW80J6400CW met donkerblauwe deur.
Op de website van B&K staat onjuist informatie vermeld bij die wasmachine: De foto toont de wasmachine met blauwe deur, maar met een andere typeaanduiding WW80J6400EW.
Even op de Samsung website opgezocht. WW80J6400EW is de typeaanduiding van dezelfde wasmachine met een witte deur.
Uiteindelijk heb ik de WW80J6400EW besteld, maar bij de levering is toch de WW80J6400CW bezorgd. Vreemd!

Bij aanbiedingen staan helaas de korting en prijs apart vermeld, als je niet op het kortingsknop drukt en bestelt, krijg je de korting ook niet. Dat is jammer!
Verder is de website goed, je vindt snel wat je zoekt.

Levering was volgens afspraak en tijdstip. De bezorger belde half uur voor aankomst op. Vriendelijke bezorgers. Uitstekend!

Goede aanbod in allerlei huishoudelijke apparaturen.

Prijs is concurrerend.

Vuurtoren 30-04-2016 Via de website gekocht

Heldere (maar wat zware / trage) website, waar de bestelling eenvoudig te plaatsen is. Gratis bezorgen, met mogelijkheid tot pinnen bij bezorgen maakt het helemaal af.

Per mail uitstekende reactie en er wordt goed meegedacht met de klant, ook in specifieke situaties. Op de eerste reactie moest ik wat langer wachten, maar dat kwam ook doordat Koningsdag er tussen viel.

Ik wilde een specifiek model A+++ koelkast, die was er niet gelijk, maar er waren voldoende gelijkwaardige alternatieven.

Uiterst tevreden over het gehele proces, ik ga absoluut vaker hier kopen.

Marja van es 30-04-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Zeer duidelijk

Bij aflevering glaasje kapot van afzuigkap gebelt wordt direct verholpen super

In de winkel wezen kijken kon mijn ogen niet geloven wat een keus prima

Klantvriendelijk zeer behulpzaam goede uitleg over apperaten super tevreden

Marja van es 30-04-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Bij aflevering glaasje kapot gebelt werft gelijk verhopen super

Zijn wezen kijken in de winkel stondt er verstelde van wat een keuze de prijzen waren goedkoopste van alle winkels die wij hebben bezocht

Klantvriendelijk goede uitleg over de apperaten geweldig

Gigabuuf 29-04-2016 Via de website gekocht

Netjes via de site besteld en toen huidig type niet leverbaar bleek gelijk duurder type zonder meerprijs als voorstel top.

Keurig geleverd en wat een vakmensen bij de aansluitservice

Zocht droger en vaatwasser en keuze genoeg

Doet wat het belooft

Mams 29-04-2016 Via de website gekocht

We hadden nog een vraag over de levertijd van de condensdroger (ziek kindje en defecte droger is geen goede combi ;-) ) dus gebeld, telefonisch super goed geholpen en mevrouw heeft meteen telefonisch onze bestelling, met ordernummer CRQ532589, in behandeling genomen, zodat we dat niet via de site hoefden te doen.

Uitstekende service! Tijdens het telefonische gesprek betreft de levertijd van de condensdroger AEG T5127AC heb ik meteen de bestelling geplaatst en binnen 20 uur stond de droger bij ons voor de deur!!

De droger die wij op het oog hadden, was op voorraad en direct leverbaar!

Alleen maar positieve punten, kan geen enkel negatief punt bedenken, alles top!!!

Volgende bestelling zal zeker weer bij Bemmel&Kroon zijn!!!

damenajm 29-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Goede aflevering en prima op tijd

Ruin assortiment san ovens en magnetrons

Ze leverden een beter model van Bosch omdat het bestelde model niet meet leverbaar was.

JBrouwer 29-04-2016 Via de website gekocht

Erg makkelijk via overzichtelijke website

Nazorg/bezorging goed, nog geen beroep hoeven doen op service ivm defect apparaat

Groot!

Positief tot nu toe!

Cor4852 29-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijdijk (Reinicke boulevard)

Je komt er binnen en wordt aan de receptie duidelijk doorverwezen naar de gewenste afdeling. Ruime en inzichtelijke opstelling van de producten.

Geduldig en vriendelijk personeel dat uitstekende voorlichting geeft over de gewenste producten

Als boven

Annelies 29-04-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Naar winkel in Den Haag geweest. Groot assortiment en heel belangrijk serieus en vakkundig advies.

Winkel goed bereikbaar met ruime parkeergelegenheid.
Het bestelde binnen een paar dagen in huis via A J Tec die het apparaat vakkundig ingebouwd heeft

Zeer ruim divers assortiment voor een gunstige prijs. Heb kunnen vinden wat ik zocht.

Vriendelijk geholpen door een persoon die kennis van zaken heeft.

Kom hier zeker terug!!!

Tecterra 28-04-2016 Via de website gekocht

Meteen gevonden wat ik wilde

Levertje en communicatie uitstekend

Ze hebben wat ik nodig heb

Prima prijs, prima service!

Lisa 28-04-2016 In de winkel gekocht
Bemmel&Kroon Zoeterwoude Rijndijk

Een ruime winkel met goede sortering

Prima en vakkundige hulp

Groot assortiment

Over all een prima winkel met veel keus en vakkundig personeel

anna 28-04-2016 Via de website gekocht

In dit geval niet van toepassing want we hebben online besteld maar
we kopen al onze apparaten bij Bemmel en Kroon dus komen af en toe in de winkel. Prettige overzichtelijke winkel.

Apparaat op zondag besteld. Maandag was ik niet veel thuis dus gevraagd of ie op dinsdag geleverd en gemonteerd kon worden.
Dit was geen probleem. Dus gelukkig snel weer een nieuwe vaatwasser. Heb qua service goede ervaringen met Bemmel en Kroon.
Zelfs mijn oven , die 3 maanden na de garantie kapot ging, is kostenloos gerepareerd.

Volop keus uit diverse merken.

Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we altijd goed en snel geholpen zijn. Instalatiebedrijf dat langs komt , zijn we ook erg tevreden over. Kundig, netjes en vriendelijk personeel.

Peter 27-04-2016 In de winkel gekocht
B&K Den Haag forepark

Duidelijk website en directe link met de Consumentbond

De combinatie website - je kan vooraf al een keuze maken - en de goede bereikbaarheid van B&K is heel handig. Bestelproces vind ik een van de efficiëntste. Vooral pas betalen bij aflevering.
Levering met 1 werkdag

B&K heeft altijd producten voorradig die goed scoren bij consumentbond tests

Value for money en service

bestelproces kan nog beter als ook met creditcard kan worden betaald. Dat is vooral handig voor bedragen boven 1000 euro.

gbspendel 26-04-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel, duidelijke website, veel apparatuur

De vragen die ik had werden snel en goed beantwoord

Veel apparatuur te koop tegen lage prijzen. Zie je ergens anders een product met een lagere prijs dan betaal je de lagere prijs!!

Kortom veel apparatuur, vriendelijke en correcte mensen.

henk 26-04-2016 In de winkel gekocht
cruquius

winkel goed bereikbaar,na afspraak alle tijd.

na plaatsen keuken werden enkele gebreken zonder problemen opgelost

ruime keuze en in deskundig overleg met verkoper bijna alles mogelijk

prettig geholpen en deskundig personeel,niet opdringerig