Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

duijtsm 30-12-2014 In de winkel gekocht
Bij Forepark

Veel keuze. duidelijk beschreven

Goede service. Uitgebreide product kennis. Luisterend naar de wensen van de klant en daar goed op inspelend.
Snelle levertijd.

Goede snelle levering en service.

Goede snelle levering. Service goed. Goede product kennis. Goed geluisterd en ingespeeld op de wensen van de klant.

Rosalynn5772 30-12-2014 Via de website gekocht

Maandag om 16 uur een nieuwe wasmachine (WF70F5E0Q4W/EN) online besteld (ordernummer BKI441863) en de volgende ochtend om 11 uur werd hij afgeleverd. Via de email netjes op de hoogte gesteld van de verwachte levertijd. Alles keurig op zolder gezet en de defecte weer meegenomen.

pjb9st46 30-12-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Leidschendam

De vrieskast die ik had uitgezocht moest worden besteld en was er 2 dagen later.

Ik kon de dag bepalen dat ik hem wou ontvangen en er werd gebeld hoe laat ze hem kwamen brengen,wat op tijd gebeurde en binnen 10 minuten was het voor elkaar.

Er was een uitgebreide soortering voor handen,dus keus genoeg.

De keuze is zo groot dat je er altijd datgene vindt wat je zoekt en daarom zeg ik ga maar eens kijken in de winkel

De winkel is voldoende gesorteerd voor witgoed en keukens

jet schaeken 30-12-2014 Via de website gekocht

Prima

Goede afwikkelen.snelle bezorging, nette chauffeurs

J.vd Berg 30-12-2014 Via de website gekocht

Zowel online als telefonisch goed bereikbaar en pas achteraf betalen

Goed op de hoogte dmv e mail over levering en wanneer er contact wordt opgenomen ivm plaatsing door installatie bedrijf

Goed en goede concurrerende prijs

Een goede ervaring snel en gemakkelijk voor een scherpe prijs

Ondanks onlineshop, toch makkelijk telefonisch bereikbaar, contact gehad en advies gekregen, artikel niet meer leverbaar goed alternatief aangeboden gekregen. Daarna contact opgenomen door installatie bedrijf . Snelle levering en plaatsing. En pas betalen na aflevering. IK ben zeer tevreden.

rcamijn 30-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

even langs gegaan en werd prima geholpen

Goede uitleg en motivatie, waarom ik deze koelkast moest nemen

Ruime keuze

Ik heb hier ook mijn keukens gekocht

Duidelijke uitleg, mensen die kennis van zeken hebben en je geen rotzooi willen aansmeren.

WSprokholt 30-12-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke webwinkel met duidelijke velden en informatieverstrekking

Zeer behulpzame en goede bezorgservice. Precies op tijd en tilde een wasmachine naar 3 hoog zonder lift.

BKI441675

wimdans 30-12-2014 Via de website gekocht

Alles is zeer overzichtelijk en gemakkelijk op te zoeken en te bestellen.

Ik kreeg keurig direct een bevestiging en de dag van levering.
Het contact met de koerier was erg goed, er werd duidelijk verteld wat er bezorgd zou worden en wanneer, er kwam nog een mail en sms voor de verwachtte tijd en de chauffeur belde keurig een uurtje van tevoren.

Ze hadden alles waar ik naar op zoek was en voor de goede prijs.

Zie boven.

Mooie en duidelijke website Redelijke prijzen Goed en duidelijk contact met de klant Uitstekende bezorgdienst

Djim1975 30-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via website, goede helpdesk per telefoon, snel geholpen, geen wachttijden.

In de ochtend besteld, de volgende dag in de middag in huis.

Goede service, vriendelijk, snel, goede prijs.

Beloo 30-12-2014 Via de website gekocht

Altijd makkelijk om op internet te kijken en telefonisch te bestellen. Verkoper moest nog even navraag doen bij externe leverancier. Werd binnen een paar uur terguggebeld

Ondanks een klein foutje in de administratie is de zendig perfect opgelost en alle meerkosten zijn voor rekening van Bemmel en Kroon gekomen. Top geregeld.

Prima zaak, goede service en vriendelijk personeel

Mnielen 30-12-2014 Via de website gekocht

ook verrast door de extra kassakorting

een eerdere bestelling van een inductie plaat zonder problemen kunnen annuleren. Levering gasplaat daarna conform afspraak.

uitgebreid atag assortiment, was voor mij relevant

bestelling, annulering, nieuwe bestelling en levering met goede track en tracé via dynalogic. alles top.

levering van order BKI441543 na eerdere goed afgewikkelde annulering inductie plaat is top verlopen. ook het prijsniveau, met zelfs kassakorting, kan ik waarderen

Aad Sprinkhuizen 30-12-2014 In de winkel gekocht

Alles stond vlak bijelkaar en dat is erg handig

Een goede verkoper die direct bereep wat wij nodig hadden

Genoeg keus om uit te zoeken wat wij nodig hadden en een goede uitleg van de verkoper

Omdat wij erg goed zijn geholpen en een goede uitleg hebben gekregen van de verkoper en dan het gemak van het bezorgen en het naar boven plaatsen van de 4 artikelen,geen probleem voor de transport medewerkers

Wij kunne alleen maar vollof preken over deze filiaal van Bemmel en Kroon in Zoeterwoude

Nana66 30-12-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Snel , aardig en goedkoop. Ik heb nog nooit zon klant vriendelijke bestelprocedure meegemaakt, ze maken ook tijd voor je en helpen je goed.

Hele aardige mensen , goede service alleen is het jammer dat er niet heel veel Bemmel en kroon winkels zijn zoals de gamma en praxis.

Heel mooi , groot en goedkoop assortiment. Ik had een fornuis gekocht die energie A heeft voor 499,- met een wok pan en een aantal andere pannen. De volgende keer koop ik de wasmachine ;)

Ik heb het al tegen al mijn collega's verteld en mijn vrienden en ze zijn al enthousiast.

Dit is een hele goede , klantvriendelijke geduldige en ook nog goedkope winkel. Ze zijn heel snel en goed. Als er een probleem is dan lossen ze het klantvriendelijk , zorgzaam en gewoon goed op. Het is echt een aanrader , mijn collega's en vrienden zijn er ook al geweest en ze vonden het ook super , zulke mooie dingen mooi en groot assortiment gewoon super !! Ordrnmmr :DH441551

ilja74 30-12-2014 In de winkel gekocht

Altijd goed.

Ik ben altijd tevreden over de service. Hebben tot nu toe alle apparaten hier gekocht.

Genoeg keuze

Altijd vriendelijk personeel en voldoende keuze in de showroom

lessor 30-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

in de showroom in Zoeterwoude Rijndijk staat alles netjes bij soort bij elkaar.
In ons geval drogers van hetzelfde merk

de meneer in de winkel wilde ons echt helpen, ook al stond de machine waar wij interesse in hadden niet in de winkel.

Er staat niet ontzettend veel, maar de heren zijn bereid om ook op internet verder voor je kijken

De service, het enthousiasme waarmee je geholpen wordt. Er is duidelijk te merken dat men weet waar hij het over heeft.

De meneer in de winkel wist ons van alles over de droger te vertellen dat ze bij bcc niet hebben gedaan. Gaaf nog andere opties aan. De droger op zaterdag gekocht en de maandag erna geleverd.

Ronnieder 30-12-2014 Via de website gekocht

Gemak, duidelijk en goede informatie BKI441456

Jneter 30-12-2014 Via de website gekocht

Een aantal weken geleden een wasdroger gekocht (ordernummer DH440038). Ze zijn behulpzaam en denken met je mee. Verder wist ik precies wat ik wilde hebben maar dit product was niet voorraad. Ze boden ons voor hetzelfde geld een nieuwer typenummer aan. Ook nog eens gratis bezorgd en gemonteerd. Dat is nog eens een winkel met service!

hete thee 30-12-2014 Via de website gekocht

voor 16.oo online bestellen is de andere dag in huis. en bij ons was dat 23-12. dag voor kerst. was geen probleem.

snelle service, voor 16.oo online bestellen is de andere dag in huis.

via kieskeurig de vaatwasser uitgezocht en bij bemmel en kroon besteld.

voor de snelle en nette service is bemmel en kroon echt een aanrader.

top winkel online besteld en de andere dag in huis. dit was een dag voor kerst.

Usher01 30-12-2014 Via de website gekocht

Goed leesbare website

Zeer snellelevering
en (ongevraagd) 6 jaar extra en gratis garantie

Ruim voldoende en voor ieder wat wils

Zie alle boven staande recencies
en zeer snelle en correcte afhandeling

Zie alle boven staande punten. Dus spreekt voor zich, gewoon een topwinkel!

Pep123 30-12-2014 Via de website gekocht

Om half 4 besteld en de volgende dag was de koelkast al voor 10 uur 's ochtends geleverd! Alles zeer duidelijk gecommuniceerd en duidelijk te volgen.

Goedkoopste prijs voor het gewenste model

Wij vonden het door ons gewenste model koelkast hier voor de laagste prijs en goede voorwaarden. Daarnaast was de levering supersnel. Niks te klagen dus.

gebruiker1971 30-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website , duidelijke checkout en duidelijke emails en updates naderhand

Het geheel klopt gewoon . Goede voorraad controle op de website, dus iets wat op voorraad is hebben ze ook daadwerkelijk en wordt dan ook zoals beloofd binnen 24 uur geleverd. In mijn geval een koelkast die ik bestelde 2 dagen voor nieuwjaar en dus een dag voor nieuwjaar in mijn keuken stond ! Top

Erg volledig en met voldoende informatie.

Zeer zeker het aanbevelen waard !
Prima prijzen , de website klopt mbt de voorraad en ze doen wat ze beloven met de aflevering.
Beter kan niet.

B en K doet wat ze beloven. Ook tijdens de feestdagen en iets wat dus op voorraad lijkt op de website is ook daadwerkelijk op voorraad en wordt dan ook gewoon binnen 24 uur thuis bezorgt. Ondertussen prima email verkeerd mbt de bestelling en een sms met de bezorging info. Voorbeeldig !! Waren alle webshops maar zo. Oh en de prijs was ook de beste van alle aanbieders (inclusief bezorging) dus alle reden om hier te bestellen. Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord maar vanaf zal ik zeker weer de webshops bekijken als ik weer wat nodig heb.

Friederichs 30-12-2014 Via de website gekocht

Zodra je de bestelling geplaatst hebt, wordt alles voor je geregeld. Zelfs de afleverdatum kun je kiezen!

Zie gemak

Genoeg keuze, voor ieder wat wils.

Goede ervaring door goede communicatie en afhandeling.

irmadefirma 30-12-2014 In de winkel gekocht
leidschenveen

snel en efficient

duidelijk en vriendelijk te woord gestaan

Niet groot assortiment. Voor maat 185 kwamen twee/drie koelkasten in aanmerking.

ziet er netjes en bij de tijd uit, verzichtelijke presentatie

Gerelly 30-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Keurig op tijd geleverd, en gebruiksklaar geinstalleerd

Het door B&K gevoerde assortiment voldeed ruimschoots aan onze verwachting

Objectieve voorlichting zonder enige koopdruk. Uiterst plezierig

Ruime keus, goede voorlichting, concurrerende prijs, accurate bezorging en installatie. (aktie 2+6 jaar garantie)

Echthandig 30-12-2014 Via de website gekocht

Complete site met duidelijke informatie. De voordelen van online en fysieke winkel tezamen.

De door ons online bestelde wasmachine WF70F5E3P4W/EN was niet meer leverbaar. Bemmel & Kroon heeft zonder extra kosten de duurdere opvolger WF80F5E5P4W/EN geleverd. Zeer netjes. Prettig is de volledige service; standaard wordt de machine op de plaats gezet, het afvalmateriaal verwijderd en mee genomen. Voor slechts EUR 5 wordt de machine aangesloten (en netjes het basisprogramma gestart om het fabriekswater te verwerken). De informatie op de site na bestelling is volledig en duidelijk. Wasmachine besteld kerstdag, de eerst volgende werkdag (maandag 29 dec.) werd de machine afgeleverd. Kleine storing met betaling (pinautomaat was niet voldoende opgeladen) maar dat is Bemmel en Kroon zeker niet aan te rekenen.

Dicovdl 30-12-2014 Via de website gekocht

Via Consumentenbond stofzuiger uitgekozen en via Van Bemmel en Kroon besteld. Goed en makkelijk bestelling te plaatsen. Snelle en vakkundige levering. Kort tijdsbestek waarbinnen je thuis moet zijn, top.

Zeer snelle en prettige levering.

Moniquedenijs 30-12-2014 Via de website gekocht

Het is duidelijk wat je krijgt voor je geld en wat de extra services zijn.

Zeer goede service. Levertijd is afgestemd op mijn wensen en zijn ze nagekomen. werd zelfs van tevoren netjes gebeld.

Veel keuze

Ìk heb goede ervaring met bemmel en kroon en was getipt door mijn ouders. What you see is what you get.

Order nummer: BKI441180 Ben erg tevreden over Bemmel en Kroon. Komen afspraken na. Heb zelfs 50 retour gekregen omdat ik de wasmachine elder goedkoper heb gezien. Daarnaast kon ik goede afspraken maken over de levertijd en werd ik van te voren netjes gebeld. De webshop is erg duidelijk en veel services zijn al inbegrepen. Kan het iedereen aanraden.

Gootje 30-12-2014 Via de website gekocht

Ik hoefde echt niets te doen, alleen de voordeur open te maken voor de heren !

Heren waren keurig op tijd, eerst een mailtje dat ze komen, daarna een telefoontje met de verwachtte aankomststijd, daarna zonder de muren te beschadigen, de droger op zolder zetten, met een glimlacht, uitleggen welke slang er wáár in moet. Keurig ! Een kind kan de was doen ! In mijn geval; drogen !
Ik had schijnbaar het oudere type besteld, wat helaas niet meer geleverd kon worden. Ik kreeg wél het nieuwe type geleverd voor dezelfde prijs als de oude ! Dat scheelt 100 euro !! Kan ik ook een 11 geven ?

Ruime keuze ! Zoals hierboven beschreven, konden ze het oudere type niet meer leveren, dus kreeg ik het nieuwe type, die 100 euro duurder was. Maar ik kreeg m voor de prijs van het oudere type, dat scheelde 100 euro !!

Ik wil wederom een 11 geven, maar die staat er niet bij

Ik kan niet één punt hier zetten wat negatief is, of wat minder is.... Werken uitstekend en snel, en zijn vriendelijk ! Ordernummer is BKI441458

JosHekker 30-12-2014 Via de website gekocht

Uitzoeken, bestellen en leverdatum inplannen, gemakkelijker is volgens mij niet mogelijk

Er wordt keurig aangegeven wanneer ze komen. Het apparaat wordt netjes vervangen, oude meegenomen.

Ruime keuze in alle prijsklassen

Winkel en bezorgservice zijn uitstekend, dit is al het derde product dat ik bij hen bestel.

Voor mij is dit het schoolvoorbeeld van hoe een webwinkel kan werken. Ik ben een voorstander van locale leveranciers, helaas hebben die vrijwel geen keuze meer. B&M biedt alles, keuze, prijs en installatie alsof een lokale leverancier.

reidar 30-12-2014 Via de website gekocht

makkelijk te kiezen wat betreft keuze en prijs

onder de indruk van de onwaarschijnlijk selle en correcte levertijd 24 uur

hier in Belgie is zelfs de keuze bij de importeur kleiner dan bij Van Bemmel

de onwaarschijnlijke snelle en correcte en prijstechnische levering zelfs hier tijdens de kerst periode

mijn oude wasmachine was defect en ik bestelde hier in Belgie een v riem die binnen 1 dag geleverd zou worden,. Nu 6 dagen later nog niets ontvangen. Ik bestelde daarom bij van bemmel een nieuwe wasmachine die die nog binnen 24 uur hier in Belgie is afgeleverd. Bravo!!

edwinxx 29-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk ideal, duidelijke logistiek.

COntinu op de hoogte van het aankoopproces.

Standaard+ assortiment.

Prettige ervaring deze aankoop bij Bemmel en Kroon. In het achterhoofd nog wat andere internet witgoed aankopen die veel minder vlot en transparant verliepen dan deze.

Ik had nog nooit ven deze internet verkoper gehoord. Er toch bij besteld. Wat een verademing ten opzichte van enkel andere webshops waar ik ervaringen mee heb. Bestellen bij Bemmel en Kroon was vanaf het moment van bestelling tot moment van levering een transparant proces. Snel, effycient en vooral duidelijk. Ik raad deze shop iedereen aan. BKI441174

Scojo 29-12-2014 Via de website gekocht

bijzonder makkelijk en duidelijk

Zat een kleine beschadiging aan het toestel werd direct een oplossing gezocht geen moeilijk doen of afschuiven

Heel groot assortiment en het meeste in voorraad

Wordt er goed geholpen ook als er iets mis is

Nog geen min punten mee gemaakt bij van Bemmel en Kroon

Lia65 29-12-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en dat rond de feestdagen. 27-12 besteld en maandag 29-12 s morgens al geleverd, terwijl andere zaken een levertijd van 3 a 4 dagen hadden. Prima informatie over levertijd. Bemmel en Kroon: zeer aan te bevelen. (order BKI441236)

renske88 29-12-2014 Via de website gekocht

Order: BKI441239. Wasdroogcominatie heel makkelijk online besteld en eerstvolgende werkdag geleverd. Ik kreeg netjes van te voren een telefoontje toen de bezorgers onderweg waren zodat ik op tijd thuis kon zijn om open te doen.

De wasdroogcombinatie is naar de 3e verdieping getild en aangesloten, geweldig!

De Skaly 29-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website , en bestellen is zeer eenvoudig.

Je bepaald zelf de leveringsdatum, daarna krijg je een bericht wanneer ongeveer de levering is in tijdsbestek van 3 uur.
En de chauffeur belde ons netjes op 45 min. Voor aankomst.

De wasmachine die we uitgezocht hadden was op voorraad.

De wasmachine is op de 2 de verdieping ( zonder lift ) netjes afgeleverd en de verpakking werd meegenomen inclusief de oude wasmachine.

Snelle levering Zonder extra kosten 2 hoog de trap op. Verpakking retour. Oude wasmachine retour. En voor €4,95 wordt hij werkend geplaatst.

Dominique Andries 29-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen.

Over de drempel thuis afgeleverd

Ik had per ongeluk de verkeerde leverdatum gekozen en die hebben ze probleemloos kunnen aanpassen. Het ging zelfs om een dag eerder.

maureau 27-12-2014 Via de website gekocht

Ik kon niet zien wanneer er zo snel mogelijk afgeleverd kon worden en belde. Ik werd uitstekend geholpen.

Het door mij gezochte artikel was niet op voorraad, ik kreeg meteen gemotiveerd en controleerbaar een beter alternatief. Heel prettig

Ik werd goed, vriendelijk en deskundig geholpen.

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad met de winkel en ook de bezorgservice was goed, kwamen op de afgesproken tijd en waren vriendelijk.

Maryaad57 27-12-2014 In de winkel gekocht
Den haag forepark

Goed toegankelijk vriendelijke ontvangst personeel die je prettig helpt

Alles snel geregeld. Vlugge bezorging

Heel veel verschillende merken en artikelen

Prima zaak. Ben blij dat ik jullie weer heb gevonden

Het ligt wel afgelegen dus je moet er wel bewust naar op zoek

snmbed 27-12-2014 Via de website gekocht

Een telefoontje was genoeg om de bestelling te plaatsen en de volgende dag geleverd

de wasmachine werd tot in het in washok geleverd EN aangesloten . De verpakking en de oude wasmachine werd meegenomen.
helemaal top !

De reden waarom voor deze machine gekozen is had te maken met zeer positieve reviews en Bemmel en Kroon bleek de machine in huis te hebben. Super !

in alle opzichten een aanrader

De winkel bevalt uitstekend omdat heel eenvoudig besteld kon worden en verder alle afspraken zijn nagekomen en er tevens heel veel goede service is verleend,

Frank19481950 27-12-2014 Via de website gekocht

De bestelprocedure is simpel en gemakkelijk.

De mannen installeerden het apparaat,namen de oude mee + de verpakking van de nieuwe.Helemaal goed.

Alles dat afgesproken is wordt nagekomen,en daar gaat het,naar mijn mening,voor een groot deel om.

Ik kan geen minpunten opnoemen,dus daar zijn we gauw klaar mee!

Ron Kramer 27-12-2014 In de winkel gekocht
In Forepark Den Haag

betreft order DH440222

hangt wel af van de verkoper. De persoon die ons de tweede keer hielp gaf ons volop de ruimte voor het stellen van vragen en stuurde de aankoop niet.

Een heel breed assortiment in de showroom aanwezig maar kan daarnaast ook veel meer laten zien wat niet allemaal in de winkel kan staan als daar specifiek vraag naar bestaat.

Prettige winkel uitgebreid assortiment met kookdemonstratie. Een bevlogen kok die je enthousiast maakt om de keuken in te gaan.

joscrusio 27-12-2014 Via de website gekocht

bestellen vanuit de fauteuil, goede toelichting op het product en ondanks kou en sneeuwstormen keurig op tijd afgeleverd

de bezorging was uitstekend, prima communicatie over de aflevering en ondanks het hele slechte weer keurig op tijd!!

erg positieve ervaringen

gemak en een prima service!

patrick lamote 27-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website.

De levering verliep niet vlekkeloos.
Contact met de klantendienst verliep eerder moeizaam maar ik werd vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk kwam alles voor elkaar.

Keuze zat !

Onevenaarbare prijs/kwaliteitverhouding.

Enkel de levering verliep niet geheel volgens planning maar voor de rest geen enkel probleem.

Miss Jeanie 26-12-2014 Via de website gekocht

Ik kon heel gemakkelijk en snel een afzuigkap uitkiezen. Overal stond een goede beschrijving en een goede foto. Het kopen ging ook erg gemakkelijk. Ik kreeg direct goede emails over de aankoop en de betaling en de levering. Bezorging via de koerier ging ook erg goed. Het heel koopproces was degelijk en gaf mij een betrouwbare en goede indruk. Ik ben zeer tevreden.

Ik was op zoek naar een goede afzuigkap met een grote afzuigkapaciteit en bepaalde maximum afmetingen. Dit was allemaal makkelijk te vinden en er was een ruime keus. En ook de prijs was erg aantrekkelijk.

Duidelijk aanbod via de webshop. Goede en duidelijke beschrijvingen inclusief foto's en tekeningen. Prettige lage prijs. Verzendkosten inbegrepen. Bezorging via koerier die keurig netjes werkte. Overal emails van, die je goed op de hoogte houden van het hele bestellingsproces.

Het gehele traject van aankoop en levering wordt door de emails goed ondersteund en geeft je een gevoel van betrouwbaarheid en degelijkheid, waardoor je het hele gebeuren als een waar feestje ervaart.

gunther maes 26-12-2014 Via de website gekocht

alles staat goed omschreven bij het toestel en de bestelling verliep heel vlot

dinsdagavond 23u besteld en zaterdag erna mooi op het afgesproken uur geleverd echt top service

je vindt alles wat je nodig hebt op deze site

niets op aan te merken echt een aanrader

BusterAnnie 26-12-2014 Via de website gekocht

Bestelproces is eenvoudig. De levering en het leveringsproces is helemaal fantastisch. Je kunt de chauffeur online volgen en zien waar hij rijdt. Er staat zelfs een foto van de chauffeur op de site, zodat je weet wie er aan de deur komt. Keurige meldingen over levertijd (half uur van tevoren krijg je zelfs nog een berichtje). Wow!

Geen extra kosten tijdens het bestelproces. Zelfs gratis levering binnen 24 uur of later als dat beter uitkomt.

Bemmel en Kroon kwam als goedkoopste uit de bus op het internet.
Goede merkproducten!

helemaal tevreden dus zeker een aanrader om bij Bemmel en Kroon te bestellen

De levering is helemaal fantastisch. Je kunt de chauffeur volgen en zien waar hij rijdt. Er staat zelfs een foto van de chauffeur op de site, zodat je weet wie er aan de deur komt. Keurige meldingen over levertijd (half uur van tevoren krijg je zelfs nog een berichtje). Wow! Ordernummer: BKI439755

renutek 25-12-2014 In de winkel gekocht
telefonisch besteld filiaal forepark

zeer goed ging allemaal snel en vlotjes

ze hebben genoeg

de prijzen zijn soms wel wt aan de hoge kant

dat is gewoon het gevoel en ik ben niet in de winkel geweest dus kan daar niet goed over oordelen.

Riaarensman 25-12-2014 Via de website gekocht

Ik ben heel tevreden hoe ik te woord gestaan ben toen ik online wilde bestellen en toch nog even voor een vraag belde , en deze medewerker hielp mij fantastisch en hij regelde alles gelijk voor me dus hoefde ik niet ,eer online te bestellen. Ook was deze medewerker van alle vaatwassers erg op de hoogte en dat hielp bij mijn keus. Ook met het plaatsen ging alles perfect ,hele vriendelijke meneer, die ik dan ook vond dat hij wel een kopje koffie verdiende. Al met al een hele goede ervaring gehad met bemmelenkroon.

tobiashoegen 25-12-2014 Via de website gekocht

Omdat de Miele bij andere winkels goedkoper was heb ik via de website een offerte gevraagd. Het antwoord op de vraag kwam al na 10 minuten, waaruit bleek dat ze een uitstekende bezorgservice hadden voor een 100 kilo zware wasmachine. De 20 euro meerprijs t.o.v. andere winkels neem ik dan voor lief.

Prima webshop, met een snelle respons op de email. Afgelopen week een Miele WMG 120 WPS machine gekocht bij ze, omdat andere webshops 50 euro goedkoper waren heb ik contact met ze opgenomen om te kijken wat zij konden doen aan de prijs, na 10 minuten een reactie in de email met een aanvaardbaar aanbod. De bezorging en het kunnen pinnen bij bezorgen zijn toch puntjes geweest om ons over de streep te trekken en bij Bemmel en Kroon te bestellen. Via de email de bestelling verder afgerond. de machine werd netjes geleverd en door de bezorgers naar de zolder gebracht. Via een SMS werd een tijdframe van bezorging aangegeven en een half uur voor aankomst bij ons huis nog een belletje van de bezorgers! Erg goed geregeld dus.

Herma Ravensbergen 25-12-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard zoeterwoude

Alles duidelijk overzichtelijk opgesteld en je kunt altijd met vragen terecht.

Op zeer korte termijn is onze koelkast geleverd . En op een professionele wijze afgeleverd . Met duidelijke uitleg erbij.
En naderhand telefonisch contact gezocht met de winkel met een vraag waarmee ik snel en vriendelijk werd geholpen.

Voor ons voldoende keus en aantrekkelijk geprijsd .

Ik deze winkel ten allertijd aan bevelen.

Prima ervaringen , al eerder gekocht bij Bemmel en kroon