Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

OostdamR 28-03-2014 Via de website gekocht

opgezocht via internet, gebeld, advies gekregen en direct reservering gemaakt

al eerder artikelen besteld bij Bemmel en Kroon, ook toen zeer goede service. Telefonisch advies en keurig teruggebeld. Bij levering werd het apparaat uitgepakt en het verpakkingsmateriaal meegenomen.

mijn keuze was aanwezig, assortiment is wat ons betreft goed.

goede service, correct nakomen van afspraken. Ook vorige bestellingen geheel naar wens verlopen.

clement roebben 28-03-2014 Via de website gekocht

zeer verdienstelijke firma een echte aanrader ook over de levering en vooral de behandeling !!! hoedje af
IK BEN EEN TEVREDEN KLANT !!!

ik was eerst sceptisch om te kopen via internet maar ECHT het kon niet beter !!! goedkoper , eerste klas geleverd en als je de dag voor de bestelling word geleverd en beslist een ander toestel te nemen zijn er totaal geen problemen !! gratis levering op de koop toe !! eenvoudig een geweldige firma ! ik ga er zeker reklamen voor maken !!!!

Albertenria 28-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, industrieterrein

Wordt goed geholpen en de volgende dag staat het bij je in huis

Spullen worden netjes in huis afgeleverd. De oude spullen worden weer meegenomen en als het even kan nemen ze zelfs de verpakking van het nieuwe materiaal mee

Keuze volop en men probeert met je mee te denken

zie boven

Het geheel is als erg prettig geholpen. Door de verkoper werd er meegedacht in hetgeen we nodig hadden. Ook over de prijs was nog te onderhandelen

peetrian 28-03-2014 Via de website gekocht

Telefonisch bestelling doorgegeven en uiterst soepel kon een leverdatum worden afgesproken.

Dachten mee over oplossing voor mijn situatie.

Ruime keus aan droogtrommels.

Vlot, adequate behandeling en ook de bezorgers waren klantvriendelijk. Werd een half uur voor levering nog even gebeld dat ze eraan kwamen.

avanherk 28-03-2014 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon heeft met haar aanpak, prijsstelling en service de juiste mix gevonden om (potentiële) klanten binnen een meer dan ruim assortiment het juiste product tegen een scherpe prijs en maximale service aan te bieden anno 2014. Bemmel & Kroon is helemaal up to date, chapeau!

D. Wouters 28-03-2014 Via de website gekocht

Je bestelt vanuit je zetel.

Goede communicatie na bestelling.

Ruime keuze.

Snel, voordelig.

Snelle levering, goede opvolging van bestelling, scherpe prijzen.

blondies 28-03-2014 Via de website gekocht

Goede snelle service.
Vriendelijke jongens.

Snel en goede service. Levering was snel en op tijd.

wodel 27-03-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam/voorburg

vriendelijk en gastvrij en klantgericht

de gemaakte afspraken werden keurig en op tijd nagekomen

de gezochte ijs/koelkast met zijn afmetingen stond niet in de winkel.
afmetingen waren niet meer coulant

behulpzaam personeel dat zich aan de afspraak houdt

behulpzaam personeel, dat zich ook houdt aan de gemaakte afspraken

kaat53hen 27-03-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig een nieuwe afwasmachine uitgezocht en de winkel krijg je erbij om uit te kiezen.

Direct na bestelling wordt er contact opgenomen welke tijd uitkomt en op die tijd komen ze ook. De monteur ging zeer voorzichtig met de spullen om en kwam zeer gedegen en vakkundig over.

Groot assortiment.

Ik zou deze zaak zeker aanbevelen.

Het uitzoeken van een nieuwe vaatwasser was erg gemakkelijk op deze manier. Door ook te kiezen voor de installatie was alles in één keer geregeld. De installatie werd zeer vakkundig en gedegen gedaan.

binneke 27-03-2014 Via de website gekocht

Supergemakkelijk om te bestellen op de website, overzichtelijk, kiezen, kopen en betalen!

Uitstekende service, e-mailtje met verwacht uur van levering, het kan niet beter!

Ruim assortiment in alle prijsklasse en merken.

Een dikke 10 voor Bemmel en Kroon, zeker aan te bevelen ook aan kopers uit België!

adsl525630 26-03-2014 Via de website gekocht

probleemlose levering en heel snel

peetengreet 26-03-2014 Via de website gekocht

Eerst heb ik de site bezocht,die vind ik heel overzichtelijk. Daarna heb ik telefonisch mijn bestelling gedaan. Heel klantvriendelijk zowel de site als het telefonisch contact met een medewerker.

Super, je kunt de bestelling volgen via een mail die wordt toegestuurd. Een half uur alvorens de bestelling wordt gebracht wordt je gebeld dat de bestelling er aan komt.

Groot assortiment. Ik had een koelkast nodig, groot aanbod en scherpe prijzen, een aanrader!

Zeker aanbevelen, goede service, groot assortiment en vooral belangrijk heel klantvriendelijk, ook de bezorgers.

Ik heb alleen maar goede ervaringen, vandaar de hoge cijfers. Ga zo door. Ik denk dat mensen juist in deze tijd behoefte hebben aan klantvriendelijkheid en eerlijkheid, oftewel wat je denkt te kopen ontvang je ook. Ik ben zeer tevreden met Bemmel en Kroon.

Cojacqueline 25-03-2014 Via de website gekocht

Per telefoon goed voorgelicht met eerlijk advies.

Vakkundige en sympathieke monteur.

Groot assortiment.

Vlotte, deskundige afhandeling.

Eerlijk, deskundig en vlot. Meer kan een klant niet wensen.

Mathijs5 25-03-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Winkel is goed bereikbaar en personeel staat je deskundig te woord.

Denkt mee en heeft voor montage een prima bedrijf beschikbaar

Ruime keuze en helpt op deskundige wijze de keuze te bepalen.

Gezien zowel recente als ervaringen in het verleden beveel ik deze winkel aan kennissen en familie aan.

caseesing 25-03-2014 Via de website gekocht

Ik wilde weten of een product echt op voorraad was. Heb toen even gebeld. De medewerker verzekerde mij dat het artikel op voorraad was en bood aan om het voor mij te reserveren. Zodra ik wist dat ik de volgende dag thuis kon zijn om het artikel te ontvangen, weer even gebeld.
's Avonds (17:30) een mail ontvangen dat het product de volgende dag bezorgd wordt. Betalen kon via PIN bij aflevering. Het oude apparaat werd gratis afgevoerd (wel eerst vermelden zodat ze er rekening mee kunnen houden).
Dag van levering werd ik 20 minuten voor tijdstip levering gebeld door de chauffeur.

Alles netjes afgeleverd. Ik ben meer dan zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Zie bij "gemak".

Het artikel dat ik zocht konden zij leveren. Hoe het assortiment verder is weet ik niet.

Voor zover te beoordelen (aankoop en levering) zeer goede ervaring.

EllyenJohan 25-03-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Geen omkijken naar addertjes onder het gras, het is een vertrouwd adres!

Meer dan uitstekend!

Een groot en goed assortiment in huishoudelijke apparatuur en.....gegarandeerd de goedkoopste!

Ze hebben respect voor de klant, geven blijk van kennis van zaken, informeren je uitstekend op 'het' product en daarnaast een snelle keurig nette aflevering .

Het is een nette winkel met vriendelijk personeel die willen dat je het juiste, beste product koopt en tevreden de deur uitgaat.

ronaldenmarije 25-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Mooie winkel, ruim assortiment, goed advies en scherp geprijsd.

Droger is zaterdag besteld en werd maandag op tijd bezorgd en netjes geïnstalleerd. De wasmachine bleek schuin te staan, die werd ook direct recht gezet.

Hertogh67 24-03-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Grote winkel met veel keus

Prima service afspraken zijn 100% nagekomen alles werd schriftelijk via e mail bevestigd

Ruime keus

Prettige verkoper/adviseur met veel kennis van het product

We werden als klant is koning geholpen met de aankoop prima we gaan met een volgende aankoop weer naar van Bemmel en kroon

dwittenberg 23-03-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoetermeer Dorpsstraat

goede voorlichting

wat ik zocht was ruim voorrradig

goed toegankelijk,veel keus ,veel kennis

snelle levering,goede voorlichting en heel snelle inbouw!! Binnen 24 uur gekocht ,bezorgd en geplaatst

Lili an 22-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede prijs en kwaliteit verhouding en prettig om in de fysieke winkel op een zeer prettige manier geholpen te mogen worden.

Zoeterwoude1950 21-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijnekeboulevard

Lekker dicht bij leiden

Zeer goed

Veel.echt veel keuze.

Aan iedereen

Kennis van zaken.en zeer gemotiveerd

Joop1948 21-03-2014 Via de website gekocht

duidelijke webshop

levering volgens opgave en snel!

heb hier diverse witgoed artikelen gekocht oa, Wasmachine,Vriezer en Koelkast.
Weet niet hoe ze het doen, maar alles is in voorraad!!

kan wel blijven motiveren wat ik overdreven vindt, HET IS GEWOON EEN GOED BEDRIJF.

chunga 16 21-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Telefoontje en alles werd geregeld

Donderdag ochtend gebeld. S'Middags werd de vaatwasser losgehaald. De volgende dag bezorgd en geplaatst.

Ruim voldoende keuze voor wat betreft vaatwassers.Prijs hoorde bij de laagste.

Alles was top geregeld.Goed bereikbaar en behulpzaam.

milan_vh 21-03-2014 Via de website gekocht

Producten en Levertijd zijn gemakkelijk in te zien, tevens een goede beschrijven van de producten.

Is netjes bezorgt op 3 hoog tot in de keuken, op afgesproken tijd. De bezorger belde een uur van te voren, dat hij onderweg was.

Er was genoeg keus. en een juiste omschrijving van de producten.

Prijs kwaliteit is super. één van de goedkoopste en ook nog een goede service erbij.

Bestelt via internet bij Bemmel en Kroon, omdat ze één van de goedkoopste waren en tevens officiële Samsung dealer zijn. Dat was meteen te merken, want veel mensen op internet klagen dat er geen Nederlandse handleiding bij de combimagnetron zit, en bij mij zat deze er wel gewoon bij. Ook was ik blij met de mogelijkheid voor 5 jaar garantie. Ik ga liever voor zekerheid en dat kan bij deze winkel. De inbouw combimagnetron werd netjes in verpakking bezorgd op drie hoog in de keuken. De bezorger belde een uurtje van te voren dat hij onderweg was. TOP SERVICE!

iScallie 19-03-2014 Via de website gekocht

Via de webshop was de bestelling snel en in enkele stappen geregeld.

Het door mij bestelde model was inmiddels vervangen door een nieuwer model. Dit nieuwere model werd zonder meerprijs aan mij geleverd. Na de levering bleek het frontpaneel wat los te zitten en na een telefoontje werd direct een servicemonteur van Siemens ingeschakeld.

Heb niet het hele assortiment bekeken, maar die zal zeker goed zijn.

De mate van dienstverlening en het gemak is het aanbevelen zeker waard.

Het bestelde apparaat werd zonder meerprijs vervangen door een nieuwer model, de extra service (plaatsing en meenemen oude machine) was gratis en ik ontving bovendien 5 jaar garantie zonder meerprijs. TOP!

BAvZ 19-03-2014 Via de website gekocht

Internet of telefoon

Per telefoon ging snel, alle gegevens werden tijdens het gesprekken gemaild.

Mocht iemand iets nodig hebben zou ik het zeker doorgeven dat het bij ons prima is gegaan met goede service.

B EN K biedt allerlei soorten vaatwassers aan maar ook de service van inbouw en dat was voor ons erg belangrijk.

millecam 19-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Ondersteuning bij aankoop in de winkel was professioneel. Afspraak kon snel gemaakt worden, plaatsing gebeurde uitermate professioneel en klantvriendelijk. Er was zelfs tijd voor een klein extra klusje. Alleen jammer dat alleen gebeld werd op het vaste nummer (en niet op het ook opgegeven 06-nummer

Keuze was enorm, de machine die door de Consumentenbond als beste was getest was ook nog eens in de aanbieding.

Ik zou geen betere winkel weten

pcvl 18-03-2014 Via de website gekocht

-snelle levering

- gratis volledige installatie van wasmachine.
- er wordt niet geprobeerd om je extra toebehoren aan te smeren dat je niet nodig hebt.

uitgebreid assortiment

zie service

Startmotortje 18-03-2014 Via de website gekocht

Simpel via het kenteken invoeren alle onderdelen beschikbaar.

Even gebeld met een vraag duidelijk en uitvoerig te woord gestaan.

Alleen gekeken wat ik nodig had.

Zeer correct en snelle aflevering

Alles was goed geregeld en snel

H.L.M.Verkooijen 18-03-2014 Via de website gekocht

Meteen iemand met kennis van zaken aan de lijn,zonder moeilijke vragen en doorverbinden.

Afleveren op afgesproken tijdstip,door nette bezorgers.
Betaling doormiddel van mobiele pin automaat

Het door mij gezochte artikel was even niet voorradig maar supersnel te leveren

beter is niet mogelijk

corriav 18-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Parkeren voor de deur.Mooie winkel. Prima (gevraagd)advies.

Onze keuken was nog niet geplaatst.Dit was echter geen probleem,de offerte werd tot nader te bepalen datum verschoven.

Wij hebben diverse winkels bezocht, maar zijn in een keer geslaagd voor alle apparatuur bij Bemmel&Kroon.

Fijne winkel om ongestoord rond te kunnen kijken zonder te worden lastig gevallen door verkopers.

Wij zijn zeer tevreden.Ook de afhandeling(lees plaatsing van de apparatuur) die op advies van de hr van Bemmel heeft plaats gehad was TOP.

voogdt13 18-03-2014 Via de website gekocht

Prima service zowel bij de telefonische bestellings als bij de aflevering. Apparaat keurug op tijd geleverd (telefoontje vooraf we komen er aan oude apparaat weggehaald en nieuwe gepaatst en aangesloten. kortom prima

mv.megen 17-03-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag Leidschendam

Levering zeer snel en vooraf wordt per email en op de dag levering aangegeven rond welk tijdstip. De winkel is goed bereikbaar per auto. Ik werd direct geholpen. Aanbetaling vooraf was niet nodig. Betalen per pin bij aflevering.

Aankoop gedaan in de winkel waar ik vriendelijk werd ontvangen, voorgelicht en geholpen. Kundig personeel, niet opdringerig maar geduldig en behulpzaam.
In de winkel kreeg ik een extra korting van €50 die op de website niet vermeld stond, dus ik was blij verrast!

W.v.d.Rijdt 14-03-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat 136, Zoetermeer

Website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Ook vergelijking van gelijksoortige producten is mogelijk.

In de winkel kreeg ik deskundig advies en er werd ook meegedacht. Toen het door mij bestelde product bij nader inzien niet aanwezig bleek kreeg ik een bericht hiervan. Daarbij werd een gelijkwaardig product aangeboden met een korting ter compensatie van het ongemak. Hulde!

Uitgebreid en overzichtelijk.

Dit is de tweede keer dat ik bij vB&K een artikel gekocht heb. En ik ga ergens geen tweede keer iets kopen als het me de eerste keer niet is bevallen.

De persoonlijke benadering en de servicegerichtheid zijn punten waarop vB&K Zoetermeer uitstekend scoort.

wepdeman 14-03-2014 Via de website gekocht

op je gemak online zoeken en vergelijken.

super, je wordt een half uur van tevoren gebeld dat ze je spullen komen leveren. Binnen twee dagen zijn je spullen in huis.

genoeg om een keus te maken.

goede service en netjes afgeleverd tot nu toe geen klachten.

binnen een paar dagen alles afgeleverd en in goede orde.

hansrichard 14-03-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

We werden terzakekundig en professioneel .

Het assortiment was ruim voldoende en de prijs dermate concurrerend dat de zaak snel afgehandeld kon worden.

Door de prettige wijze van voorlichting en afhandeling.

Groot assortiment, snelle levering en vakkundige installatie en het afvoeren van de oude apparatuur.

Jeanie28 13-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website, zeer snelle communicatie en verwerking van bestelling tot en met levering. Opvolging en feedback optimaal.

Zeer professionele en klantvriendelijke service. Levering stipt op aangekondigd tijdstip, vriendelijke en behulpzame transporteurs/leveranciers.

increase 13-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen via internet

Snelle reactie na bestelling voor aflevering en installering

Ruime keuze mogelijkheden

Grote keuze en snelle afhandeling

TL1971 13-03-2014 Via de website gekocht

Je wordt exact op de hoogte gehouden wanneer de levering plaats vind en je wordt nog eens vooraf gebeld.

Alles volgens afspraak, zelfs een luxere uitvoering ontvangen voor hetzelfde geld.

Goede prijzen en soms nog extra kassakortingen.

Vanaf de bestelling tot levering is alles zorgeloos afgehandeld.

lutgarde jacobs 13-03-2014 Via de website gekocht

zeer goed en tevreden

zeer goed en tevreden

Heb nog nooit zo'n goede service gehad.
Alles goed op tijd geordend kortom geweldig kijk tevreden terug op Nederland.

Geen klachten zeer goede service

dmguyt 12-03-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke website

goed advies in de winkel ,en aan de telefoon

meer dan genoeg keuzes

betrouwbaar, scherpe prijzen zeer concurrerend

wat ik goed vindt ,in de winkel wordt je niet gelijk aangeklampt de verkoop laat je even rustig lopen en vraagt je of je advies wilt,wijd assortiment en de prijzen zijn goed, daarvoor hoef je niet naar de mediamarkt, en de bezorgers aardige en behulpzame kerels. wij hebben via de webshop gekocht omdat ik op mijn gemakje alles kon uitzoeken en vergelijken

jeannetk 12-03-2014 In de winkel gekocht
dorpstraat zoetermeer

Winkel dichtbij! Levertijd heel snel en geen extra kosten voor het aansluiten en de oude meenemen!!

Veel keuze,ook van het merk samsung die ik nu heb gekocht. En ben super tevreden over deze wasmachine. Heel geruisloos.Zeker een aanrader. en voor een aardige prijs.

Grote winkel,overzichtelijk.

janglas 12-03-2014 Via de website gekocht

Via webshop heel eenvoudig bestelling geplaatst.

De telefoondesk is niet vriendelijk. De medewerkers die het apparaat brachten daarentegen wél.

Minpunt : Jammer dat de medewerker die mij telefonisch te woord stond er duidelijk geen zin in had. Pluspunt : bezorging snel en prima in orde

dekzand 12-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Veel verschillende merken en types in alle prijsklasse

Prima online winkel met zeer goede service

Paulvldr 11-03-2014 Via de website gekocht

Lettertype en kontrast zijn goed, makkelijk te lezen.
Het is eenvoudig om snel bij de juiste apparaten te komen, in de sortering die gewenst is.
Bij de koop wordt duidelijk in beeld gebracht welke stappen te nemen zijn met grafische weergave.

De winkel geeft een goede service wanneer telefonisch kontakt gemaakt wordt.
Bij een online bestelling wordt m.b.v. email duidelijk aangegeven wanneer de levering komt. Kort voor de levering wordt zelfs opgebeld.
Het is duidelijk welke service te verwachten is, zoals installatie en afvoer van het oude apparaat, en dat zonder kosten.

Van goedkoop tot duur is het gehele pakket vertegenwoordigd en gelukkig geen apparaten waarbij de kwaliteit te wensen over laat.

Bemmel en Kroon was altijd al een naam waar het service en kwaliteit betreft en dat is ook omgezet bij het online aanbod.

Een webshop moet simpel te bedienen zijn, de produkten duidelijk presenteren en het aankoopproces stap voor stap inzichtelijk maken. Veel beter als hier gaat het niet. Wat de kosten zijn is absoluut duidelijk, dus geen verrassingen. Daarbij komt dat de levering met behulp van meerdere emails en een telefoontje stap voor stap voor-aangekondigd wordt. Dat werkt perfekt!

riandre 11-03-2014 Via de website gekocht

De site was erg duidelijk. Producten goed vindbaar en bestel- en betaalprocedure was duidelijk.

Tijdens het bestellen online konden we op zaterdagmiddag kiezen uit bezorg momenten vanaf de dinsdag. Dezelfde dag werden we nog gebeld dat er nog tijd was voor bezorging op maandag en of we daarbelangstelling voor hadden.

Assortiment is heel divers. Prijs is scherp tov andere aanbieders!
We hadden gekozen voor een type wasmachine die eruit zou gaan vanwege een nieuw model van deze fabrikant. Bij levering bleek dat dat type er al niet meer was. We kregen voor dezelfde prijs het nieuwere (duurdere) type geleverd.

Vanwege de snelle service en het leveren van een nieuwer type dan we hadden besteld. Maar ook vanwege de scherpe prijzen zouden wij Bemmel & Kroon zeker aanbevelen.

Vanwege de scherpe prijzen en de snelle en uitgebreide service zijn we erg tevreden over Bemmel & Kroon.

Derook 11-03-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon den haag forepark

Overzichtelijke zaak genoeg personeel

Fijne service niet opdringerig maar vriendelijk en kundig , je hebt er het thuiskomen gevoel,kopje koffie, gewoon heel gezellig ,veel keus en fijn personeel

Als je hier niet slaagt slaag je nergens daar ben ik van overtuigd. Ik ben er voor de derde keer geweest en dat wil wat zeggen. Heb al mijn keukenapparaten en wasmachine. Bij Bemmel en Kroon gekocht. Leuke aanbiedingen en daar ga ik voor

Heb ik hierboven al gemotiveerd denk ik

Fijne ruime zaak , veel keuze en leuke aanbiedingen, kundig en sympathiek personeel. Niet opdringerig en dat vind ik prettig. Goed gevoel als je de zaak verlaat. Snelle levering en goed en bekwaam personeel die alles komt aansluiten .

Wilbert C. 11-03-2014 In de winkel gekocht
Internetwinkel Zoeterwoude

Op zoek naar een andere wasmachine kwam ik al snel (via Kieskeurig) bij Bemmel en Kroon terecht (vanwege de prijs). De website ziet er overzichtelijk uit. In de apparatenshop was de afdeling wasmachines makkelijk te vinden. Even sorteren op merk (ik zocht naar Siemens) en op max. toerental. Een stuk of 10 machines werden getoond, inclusief bijbehorende acties van de fabrikant en/of van Bemmel en Kroon; bv. gratis bezorgen/naar zolder brengen en aansluiten.
Nadat de keuze gemaakt was ben ik langgewenst bij de Internetwinkel van Bemmel en Kroon in Zoeterwoude. Goed bereikbaar en ruim parkeren. Ik wilde het apparaat even zien voor de aanschaf. Van de verkoper kreeg ik nog een paar nuttige tips. Winkelprijs = webshopprijs dus in de winkel geen verasssingen. Er werd een bezorgafspraak gemaakt en betalen kon gewoon via pin bij bezorging. Prima dus!

De verkoper in de winkel kwam professioneel over en ik had niet het idee dat ik naar een duurder type geleid werd dan waarvoor ik kwam. Afgesproken dat er op maandag bezorgd zou worden. Ik zou de zaterdag ervoor een mailtje krijgen met een tijdslot. Een half uurtje van te voren zou contact worden opgenomen dat de bezorger er aan kwam. Zo gezegd, zo gedaan. Mailtje gehad, en een telefoontje vlak voor levering. De oude wasmachine werd van zolder naar buiten gebracht en ingeladen. De nieuwe wasmachine buiten uitgepakt en naar boven gebracht. Daar keurig aangesloten. De eerste pre-was werd aangezet. Zo werd duidelijk dat de machine het deed. Hierna betaald. Binnen een minuut of 20 was het geregeld.
Bezorging was voor deze machine gratis evenals de 'extra service'. Dit houdt in het naar de (max) tweede verdieping sjouwen van de nieuwe machine en afvoeren van de oude. Normaal kost die service iets van 10 euro. Heel schappelijk bedrag wat mij betreft.

Zowel op de website als in de winkel een zeer ruime keus in wasmachines in merken en prijzen. In de winkel staan de machines keurig per merk opgesteld. In de winkel staan er digitale prijskaartjes bij de machines die gekoppeld zijn aan de websiteprijzen. En die zijn scherp.

Leveringsafspraak maken ging heel soepel. Wat gezegd werd, werd ook gedaan. Betalen bij aflevering nadat de machine al draait. Best wel wat waard; Stel dat de levering is tot de deurmat en de bezorger is al weer weg; dan tot de conclusie komen dat je DOA hebt :-(
Verder gewoon heel veel keus / te vergelijken in de winkel

Goed: Veel keus, Lage prijs, Snelle levering, Betalen bij aflevering, Bezorging op zolder + aansluiten, Actie (100 euro wasmiddel van Siemens) al vermeld op website. Goed advies gehad in de winkel. Niet goed: ---

bvanwouw 11-03-2014 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

De hulp die geboden werd bij het bepalen van de keuze heel vriendelijk en professioneel was en al de vragen werden beantwoord.

Het fijne is dat het assortiment bij Bemmel en Kroon heel groot is, zodat je altijd wel een keuze kunt maken.

Over al onze aankopen zijn wij heel tevreden.

Al de ervaringen met Bemmel en kroon zijn zeer positief geweest, zowel bij het uitzoeken van een nieuwe keuken, als met de inbouwapparatuur. Ook als er problemen zijn, worden we heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Battien 11-03-2014 Via de website gekocht

Vanuit huis met een paar klikken je product besteld.

Het product werd de volgende dag al geleverd!

Vriendelijke medewerkers met begrip voor hun klanten.

Het product dat ik wilde was niet op voorraad en ik kreeg zo een duurdere uitvoering voor dezelfde prijs. Prima levering! Service aan huis mocht er iets met het product aan de hand zijn.