Deze score is berekend op basis van 3178 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

TeeVeeGee 06-12-2013 Via de website gekocht

Zo eenvoudig als een internetbestelling maar kan zijn.

Bezorging op 5 december. Zonder veel problemen verlopen. Enige punt was dat de e-mail meldde dat ze tussen 16:00 en 18:00 bezorgden, maar het werd uiteindelijk 20:00 (hier was wel over gebeld). Tevens is het product niet aangesloten, dit was wel besteld. Ach, een droger aansluiten lukt me zelf ook wel. Het probleem is dat de bezorgers (zeer vriendelijk!) teveel bestellingen op een dag moeten afhandelen; hier zit wellicht en punt voor verbetering.

+Snelle levering +Plaatsing van het apparaat op gewenste plek +Vriendelijke bezorgers -Aantal bezorgingen per dag voor bezorgers te hoog, waardoor de opgegeven bezorgtijd niet werd gehaald.

juteha 05-12-2013 Via de website gekocht

makkelijke en duidelijke website.

Bezorging en berichtgeving is dik in orde, je krijgt een dag van tevoren een richttijd van de levering, en wordt vlak voor de daadwerkelijke levering gebeld.

Een goede service, en duidelijke informatie. betaling op diverse manieren mogelijk.

Makkelijke website, snelle en vooral duidelijke berichtgeving en betaling op diverse manieren mogelijk.

marald_bes 05-12-2013 Via de website gekocht

Snel online kunnen vinden, goede telefonische uitleg over welk product het beste geschikt was

Goede service met levering, telefoontje vlak voor aflevering en duidelijke afspraken.

Teveel opties, gelukkig konden ze goed advies geven

Beste service tot nu toe van een witgoed,electronica zaak. Ook veel betere prijzen dan de bekende zaak met "every day low pricing"..

sebe 05-12-2013 Via de website gekocht

zeer overzichtelijk en makkelijk vergelijkbaar

na telefoon gesprek (geen duur 0900)
zeer tevreden over uitleg

zeer ruime en nieuwe artikelen

zeer goed behandeld (als een koning)

Zeer goede ervaring en uitleg nieuwste artikel,en voor zeer schappelijke prijzen,zowel uitleg via mail alsmede ook voor telefonische uitleg zeer vakkundig geholpen.levering geschiede exact volgens afspraak zelfs 2 minuten te vroeg grote klasse met op plaats zetten en uitpakken/controleren en ook verpakking meenemen kortom een echte aanrader!

Bobvdbunt 05-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website, snel bestellen

Heb gebeld over een paar punten voor de aankoop en ze waren vriendelijk. Website geeft verder duidelijke info over aankoop product

Ze hebben genoeg

De ene dag om 14 uur besteld, volgende ochtend om 8 uur in huis. Geweldig!

lausw 05-12-2013 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon heeft een zeer toegankelijke website, alle eigenschappen van de producten staan overzichtelijk vermeld.

Op e-mails wordt zeer vlot en vriendelijk gereageerd. Eventuele wijzigingen na bestelling worden zorgvuldig doorgevoerd.

Tot nu toe ben ik steeds bij Bemmel en Kroon uitgekomen voor mijn keukenapparatuur (fornuis en vaatwasser). Niet alleen hebben zij een grote keuze aan producten, ook bieden zij vaak de scherpste prijs met een vlotte levering.

Bemmel en Kroon biedt een vlotte, persoonlijke service gekoppeld aan scherpe prijzen. Daarbij is de levering ook uitstekend met een duidelijk te verwachten tijd van aankomst.

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon, hun service is uitstekend (op e-mails wordt snel, vriendelijk en volledig gereageerd), de levering is keurig volgens afspraak en de prijzen zijn scherp.

leonieke37 04-12-2013 In de winkel gekocht

We hadden een vriezer gekocht van bosch die het na 4 maanden niet meer deed. Mochten van bemmel een andere zoeken. Hele slechte service van bosch. super afgehandeld door bemmel.

denhertog 04-12-2013 Via de website gekocht

Perfect op tijd geleverd en twee etages omhoog getild. waarna deze werd aangesloten.

Ik heb de indruk dat hier sprake is van een persoonlijke behandeling en bij een grote keten is dat niet altijd het geval.

Ik heb tot nu toe geen enkele klacht, mocht blijken dat ik klachten krijg als de machine mankementen heeft dan klim ik opnieuw in de computer.

vogels 12 04-12-2013 Via de website gekocht

fijn dat je thuis je keus kan maken.

Je wordt goed geïnformeerd via de mail en per telefoon vanaf de bestelling t/m het afleveren wanneer en hoe laat je de bestelling kan/mag verwachten.
Zetten het apparaat op zijn plaats en nemen oud apparaat en verpakking mee.

Keus genoeg om te vinden wat je zoekt.

aan iedereen die online wilt kopen.

het is prima en vind een 8 ruim voldoende.

veen-bos 03-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude- Rijndijk.

Bestelling geplaatst in winkel,erg
vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Zie vorig onderwerp.

Internet informatie klopte niet helemaal,koelkast die we wilden hebben was niet meer leverbaar.

Prima bereikbaar,betrouwbaar en prima
prijsstelling.

N.v.t.zie bovenstaande.

vlindertjuh1964 03-12-2013 In de winkel gekocht
In Den Haag

Aangezien ik een visuele beperking heb, nam de verkoper de tijd om met mij een combimagnetron uit te kiezen.En ook de tij om hem uit te leggen.En om te kijken of ik hem blind kan bedienen.Dat noem ik een goede service.

Ze hebben een behoorlijke ruime keus in allerlei spullen.

Als het om klantvriendelijkheid en kwaliteit van de spullen zal ik zeker Bemmel en Kroon aanraden.

Klantvriendelijk, goede kennis van de spullen. En goede kwaliteit.

A.F.C.A. 03-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bij de aflevering is alles goed geregeld. Ook met de oude wasmachine mee retour nemen.

Genoeg assortiment

Genoeg keuze.

Je kan kleine kinderen ook gewoon meenemen want er is ook een 3d bioscoop.

Verbgs 02-12-2013 In de winkel gekocht
Den haag

jamadada 02-12-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site en kon precies aangeven wat de belangrijk punten voor de aankoop waren voor filtering. We hebben nu een kookplaat die compleet aan onze verwachting voldoet.

Hoe compleet wil je het hebben. Zelfs het tijdstip van de dag wordt gegeven. Supersnel 1 dag later. Bovendien gratis!!

Zeer vele producten. Voor onze 18 jaar oude keuken waar een 4 pits gasstel inzat hebben we nu in hetzelfde gat (zelfde maten) nu een 5 pits. Super mooi en voor een goede prijs.

Doordat het zo goed verzorgd is en het product naar 100 % tevredenheid zoals beschreven ben je vol lof en vertel je het aan iedereen die het maar wilt horen.

Volledig naar onze wensen!

SGeelhoed 02-12-2013 Via de website gekocht

Telefonisch besteld, dezelfde dag werd er nog gebeld voor het maken van een afspraak

Een en al lof voor de monteur, heeft netjes gewerkt, uitstekende service gegeven na plaatsing en montage van de nieuwe afwasmachine.

Goede keuze, Klantvriendelijk, uitstekende service, vakwerk geleverd door de monteur.

Theorie 01-12-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Zeer veel keuze uit alle merken.

We hebben al zo'n 25 jaar ervaring met dit bedrijf o.a. wasmachines, droger, afzuigkap, koelkast etc. Alles wordt prima bezorgd en ook vakkundig aangesloten. Dit alles tegen prettige prijzen. We hebben het volste vertrouwen in dit bedrijf.

rko109 01-12-2013 Via de website gekocht

dvz1975 01-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Makkelijk winkelen in de webwinkel, of even in de schitterende showroom.

Keurig geholpen door verkoper in de showroom.
Goed op de hoogte gehouden over levertijden e.d.

Bijna ieder apparaat is hier wel te krijgen.

Ik zou niet weten waarom je ergens anders heen zou gaan.

Goede prijs, ruime keuze, goed advies en meedenkend personeel.

Schalk01 30-11-2013 Via de website gekocht

Voor de aankoop goede en eerlijke voorlichting gegeven. In ons geval was dit niet onbelangrijk omdat wij anders de 100 euro refund van Miele waren misgelopen. Dit omdat wij eerst van plan waren de machine bij de webshop met de laagste prijs aan te schaffen. Omdat deze webshop vanuit België levert wordt dit bij Miele NL niet als Nederlandse aankoop gezien.

Vanaf bestelling t/m aflevering prima verlopen.
Moment van aflevering is via internet te volgen en je krijgt een half uur voor aflevering nog een telefoontje.

F Ronday 29-11-2013 Via de website gekocht

aanbeveling 29-11-2013 Via de website gekocht

Online besteld,je kan zelf een datum prikken, je krijgt op je mail wanneer ze komen,en ze bellen een half uur van te voren op! Mijn complimenten,keurig service toppie.. Ik geef een 10..niets op aan te merken!

Remon Kaag 29-11-2013 Via de website gekocht

In de winkel krijg je op alle vragen een gedegen antwoord en wordt je niets opgedrongen . Heb nu via de website een prijsvoorstel gedaan en kreeg binnen 5 minuten een positief antwoord terug.

Als uitzondering op velen bellen de medewerkers van Bemmel & Kroon wel terug en binnen een kort tijdsbestek .
Zowel bij het ophalen van een combi magnetron als het afleveren deze week van een vaatwasmachine alles conform afspraak, echt Super Service !!

Ik heb zelden zo een grootschalig assortiment gezien, met ook direkt zichtbaar de beschikbaarheid.

Ik heb al meerdere kennissen en familieleden erop gewezen in welke mate wij gecharmeerd zijn van Bemmel en Kroon .Als wij wederom iets nodig hebben gaan wij zeker weer naar de Top Zaak !!

Bemmel & Kroon maakt waar wat ze beloven , hebben een zeer groot assortiment , Top Service en leveren af met de vervoerder Fiege welke "The Best" in de business is. Bemmel & Kroon is een voorbeeld voor heel veel andere bedrijven en zaken , welke hier nog een hoop van kunnen leren !.

M Taanman 29-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Prima dienstverlening
Precies volgens afspraak

Wij hadden interesse v e showroommodel, heb geïnformeerd n d staat en kreeg prompt e mailtje m info aangezien wij i Friesland wonen zijn w niet even op en neer naar d winkel geweest maar hebben vertrouwd op d gegeven info bij aflevering bleek alles prima i orde. Alles is snel en correct verlopen

Anouk Holsboer 29-11-2013 Via de website gekocht

online heel gemakkelijk besteld, zelfs de datum van ontvangst is zelf te bepalen

Toen de vaatwasser werd gebracht en de oude werd meegenomen, attendeerde de man ons erop dat er nog een koppeling aan de oude slang zat, die we nog nodig hadden om de nieuwe aan te sluiten. Anders hadden we weer een nieuwe koppeling moeten kopen

Helemaal tevreden! s middags om 15 uur besteld, de volgende ochtend om 8 uur bezorgd!

1701 28-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Website is zeer duidelijk, winkel is goed te vinden.

In de winkel werden we erg goed geholpen waardoor onze keuze snel kon worden gemaakt. We waren de winkel nog maar net uit en de monteur belde ons al om een afspraak te maken. Helemaal super!!

Zeer compleet.

Ik zou Bemmel en Kroon ten zeerste aanbevelen.

Winkel is zeer overzichtelijk ingericht. Personeel is erg behulpzaam.

vankuijk 28-11-2013 Via de website gekocht

Je wordt netjes te woord gestaan bij vragen. Spullen op tijd geleverd

Fam.Ruiten 28-11-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Niet moeilijk

Klopt precies zoals afgesproken

deskundig, vriendelijk

Zelf huiswerk via internet gedaan over diverse merken/type`s, had vragen over technische aspecten, werden volledig eerlijk beantwoord alle in outs.

S.vanelk 28-11-2013 In de winkel gekocht
Leidschendam

Snel en correct geholpen.

Erg groot en overzichtelijk.

Lijkt me geen probleem. Kom zeker terug.

Bernouw 28-11-2013 Via de website gekocht

Even achter de computer bestellen.Geen enkel probleem!

Na de bestelling werd de wasmachine de volgende dag gratis afgeleverd en de trap op gesjouwd. De oude wasmachine werd gratis meegenomen.
Via email werd het moment van aflevering globaal aangegeven.
Een kwartier van te voren per telefoon het excacte tijdesip

Ruime keus.

Probleemloze afhandeling.
Altijd doen. Verreweg de scherpste prijs.

Probleemloze afhandeling van de bestelling met gratis bezorging.

EkoLoijenga 28-11-2013 Via de website gekocht

Gunstige prijsstelling, goede verkoopservice, goede communicatie met de klant en snelle levering.

Morietvelt 28-11-2013 Via de website gekocht

Ingrid Klumper 27-11-2013 Via de website gekocht

Ging allemaal super.

Ben direct terug gebeld naar vraag over product.Ook aftersales prima.

Alles bij elkaar, super geregeld.

Vriendelijk personeel, niet alleen web winkel maar ook daadwerkelijk personeel met kennis.

ecbrussee 27-11-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk ontvangst bij binnenkomst; overal duidelijke bewegwijzering en indeling van o.a. witgoed.

Personeel heeft verstand van zaken en hier heerst echt het gevoel: samen met de klant..

Voldoende en in ruime aanbod.

Prima winkel/betaalbaar en goede bereikbaarheid, service etc.

Zie bovenstaande punten al ingevuld. Ook de aflevering verliep vlekkeloos: bericht per mail, telefonisch contact vlak voor aflevering en definitieve plaatsing door goed en gemotiveerd personeel. Prima service.

Astrid666 27-11-2013 Via de website gekocht

Heb via internet besteld en de volgende dag al in huis.

De type wasmachine die ik had besteld was er niet meer en kreeg voor het zelfde geld uit dezelfde serie een uitgebreidere wasmachine geleverd

Er is uitgebreide keuze

Door de goede service die ik al eerder had ervaren zo ik als iemand witgoed wil aanschaffen zo ik zeker Bemmel en Kroon aanbebevelen

Tommy95 27-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website. Waarin de voorwaarden duidelijk staan vermeld

Adequate communicatie wat en wanneer ik iets kan verwachten.

Ruim

Afspraak is Afspraak. Geen loze beloften of verborgen kosten/voorwaarden.

Niet verder zoeken. Voor dit product duidelijk de goedkoopste. Scheelde 60 euro met een andere webwinkel. Afspraak is Afspraak. Snelle en goede levering. Oude wasmachine zonder op of aanmerkingen meegenomen.

jolanda13061970 27-11-2013 Via de website gekocht

alles was erg duidelijk

besteld, dag erna een mail over het bezorgen. Binnen 2 dagen geleverd. telefoontje van de chauffeur voor het exacte tijdstip. Echt perfect!

dit was wat we graag wilde kopen

Heel fijn allemaal

zie boven

disseldorp 27-11-2013 Via de website gekocht

makkelijk bestellen en snel geleverd

We mochten zonder problemen annuleren en we werden goed op de hoogte gehouden van het moment van levering

Alle merken zijn verkrijgbaar

Prima service en goede afhandeling

Kiewo 26-11-2013 Via de website gekocht

Heldere site, eenvoudig bestel proces. Betaling met pin/bancontact aan de deur! Leverancier die je via Internet kan volgen en op een 30 minuten nauwkeurig het leveringstijdstip kan voorspellen. Koop regelmatig via Internet, maar Bemmel en Kroon heeft hier zijn zaakjes duidelijk beter geregeld! Een aanrader!

theo.weidema 26-11-2013 In de winkel gekocht
Cruqius- Haarlemmermeer.

Wel online gekeken naar het assortiment doch in de winkel in Cruqius de koop gedaan.

Zeer groot assotiment witgoed- dat heel overzichtelijk stond opgesteld ook de levertijd was zeer snel, Vrijdags gekocht- Maandag al in huis!

Prachtige opstelling in de winkel en een bijzonder fijne verkoper die verstand van zaken had- ook alle tijd. Kan niet beter wensen!

Hier krijg je echt het gevoel dat de klant koning is! Zou deze winkel echt iedereen aanbevelen. Heel prettig winkelen hier!

Je wordt hier goed en vakkundig geholpen- niets wordt je opgedrongen. Het is hier echt prettig vertoeven- koffie tussendoor- en een machtig mooie opgeruimde zaak met een giga assortiment- alles keuri en overzichtelijk opgesteld. De bezorging via het bedrijf VBK verliep vlekkeloos en het witgoed werd keurig geplaatst- het oude werd meegenomen- alsmede de verpakking- door twee hardwerkende mannen die zo een verlengstuk waren van de service van Bemmel en Kroon. Want ook dit is belangrijk- Wij gaan zeker weer terug naar Bemmel en Kroon t.z.t. voor een koelvriescombi- (waar wij ook tekst en uitleg voor hebben gekregen op een prettige deskundige manier!

Grkeizer 26-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en duidelijk betaal- en bestelproces.

Snelle levering, koelvriescombinatie keurig uitgepakt en op de juiste plek geplaatst. Verpakking en oude koelkast mee terug genomen

Volgens mij zeer ruim, ik heb zelf naar een specifiek model gezocht

Zoals gezegd een duidelijke website, duidelijk betaal- en bestelproces en uitstekende service

Een duidelijke website, duidelijk betaal- en bestelproces en uitstekende service

vestersj 25-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goed bereikbaar, ruime (gratis) parkeergelegenheid.
Duidelijke telefonische informatie.
Zeer goed geholpen door vriendelijke verkoper. Hij had verstand van zaken.

Kwam hier voor het eerst en was verbaasd over het ruime assortiment.
Er stonden ook veel meer vaatwassers dan bij de Media markt
De prijzen zijn zeer concurrerend!
Mocht ik weer iets qua witgoed nodig hebben, dan ga ik hier zeker weer naartoe.

Zie motivatie bovenstaand

Zie bovenstaande beoordelingen. Zeer fijne winkel!

Brolly 25-11-2013 Via de website gekocht

Het was gemakkelijk om een goede koelkast te vinden bij Bemmel en Kroon. De site en de voorwaarden zijn helder.

De (gratis, wellicht momentopname) extra service is erg fijn. Je krijgt een mail met een levertijdsindicatie, een telefoontje voordat ze er zijn, de koelkast werd naar boven gesjouwd (ik woon op de 3e), uitgepakt en mijn oude koelkast werd afgevoerd. Helemaal top.

Prima assortiment

Goede prijs, tot nu toe uitstekende service (precies zoals vermeld op de site) en een fijn product. Helemaal top.

Jmdeblock 25-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk, vanuit huis bestellen en zoals beloofd binnen 24 uur het bestelde in huis.

Wist niet precies hoe we iets moesten doen. Gebeld naar service nummer, werd vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens werd alles rustig en duidelijk uitgelegd.

Ik zou niet weten wat er nog verbeterd zou moeten worden.

family.bovenkamp 25-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark

Geen gezeur personeel. Geeft goed advies en alles wordt direct afgehandeld.

Ben al jaren klant en al jaren leveren zij een goede, nee een uitstekende service.

Veel keuze en goedkoop

Om de service, snelle bezorging en vriendelijk personeel.

Gewoon een OKE winkel.

peterbalm 25-11-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Aantal merken en uitvoeringen online prima, in de winkel genoeg om een beeld te krijgen at er te koop is.

Prima service gekoppeld aan scherpe prijzen!

Prima service, goede uitleg. Prijzen in de winkel wijken niet of nauwelijks af van scherpe prijzen online. Snelle levering met duidelijke tijdsaanduiding, en er wordt even gebeld vantevoren, ook prettig. Bij aflevering kleine beschadiging aan de zijkant, is prima opgelost.

dirkjandenelzen 24-11-2013 Via de website gekocht

Web-shop en een gewone winkel waar je langs kan, helemaal top!.

Super snelle levering inclusief installatie.

Uitgebreide keuze mogelijkheid van apparatuur.

Gewoon helemaal goed, snelle levering, goede service.

Marcel_G 23-11-2013 Via de website gekocht

Een duidelijke website met voldoende producten. Waarbij de betalingsmogelijkheden (IDeal of pinnen bij aflevering) goed zijn. Ook wordt je goed geïnformeerd over de voortgang van de bestelling

De levering werd op wensdatum uitgevoerd. Waarbij via een perfect track&trace systeem de locatie van de vervoerder gevolgd kan worden. Tevens wordt er 30 minuten voor aankomst telefonisch contact opgenomen. Beter kan niet!
Daarnaast werd het product kostenloos op de 2e verdieping afgeleverd en evt. aangesloten! Super!!!

De prijs voor het product was zeer goed en de keuze in het assortiment ruim voldoende

Op basis van deze ervaringen zou ik iedereen deze winkel kunnen aanbevelen.

G.N.M van Waas 23-11-2013 Via de website gekocht

bestelling gedaan via de email,kreeg een mail wanneer het bezorgt wordt,met tijds aanduiding,is via de mail te volgen,kreeg een telefoontje dat de heren bezorgers binnen een uur er zijn,bestelling geplaatst,oude apparaat meegenomen,kortom,een zeer tevreden klant

onze dochter had ook al eens bij Bemmel en Kroon een bestelling gedaan,en was daar ook zeer content over,heeft ons deze firma aan bevolen,en wij zullen dit ook zeker doen bij familie,vrienden en kennisen.

duidelijke site,zeer goede planning bezorging,met een tijds vermelding,nette bezorgers,en je kan pinnen bij aflevering.

FonsvanOs 23-11-2013 Via de website gekocht

ricardobloem 23-11-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Na telefonische bestelling alles zeer naar onze tevredenheid afgehandeld via telefoon en Email.

afspraken worden nagekomen

geen wachttijden bij telefonisch contact, snel deskundige medewerker aan de telefoon, en goede voorlichting en antwoord op vragen, Ook aflevering op datum en tijd 100 % oke.