Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J. Koolen 29-08-2019

wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon niet speciaal voor deze winkel, wij hebben praktisch alles gekocht bij jullie, goede adviezen en redelijke prijzen.

E. Mos 29-08-2019

Aardig personeel. Goed advies, snel geregeld en volgende dag thuis bezorgd. Top!

A. Noniem 28-08-2019

Een Miele stofzuiger gekocht. Scherpe prijs, de volgende dag werd deze al geleverd. Die Miele CX1 Parquet Powerline zuigt op de hardste stand zo hard, dat de parketborstel aan de vloer vast zit. Perfect!

De aftrek van de punten is vanwege de service van de bezorger. Aangevinkt dat de oude stofzuiger moest worden opgehaald. Heel fijn dat Bemmel en Kroon deze service biedt. De oude stofzuiger stond klaar bij de voordeur. Bezorger weigert deze echter mee te nemen omdat het niet op de bon zou staan bij hem. Het stond bij mij wel degelijk op de bon dat oude apparatuur mee zou worden genomen. Jammer dat ze zo'n bedrijf de bezorging laten regelen. Nu kost het mij weer twee uur om het oude apparaat bij de stort in te leveren.

Jan van Groenestijn 28-08-2019

Nieuwe wasmachine gekocht, online besteld maar van tevoren gebeld en goed advies gekregen. Afleveren zou volgende dag tussen 09:30 en 12:30 zijn, om 9:00 belde de chauffeur met de vraag of hij al terecht kon. Goed advies en snelle aflevering dus ik ben tevreden over Bemmel en Kroon.

MartinR. 28-08-2019

Gemakkelijk te vinden website. Duidelijke site met prima menustructuur. Ook de helpdesk is in orde en snel bereikbaar. De koel-vries combinatie die ik zocht was bij alle aanbieders, zowel op internet als in de fysieke winkels, hetzelfde geprijsd. Bemmel en Kroon was de enige die supersnel kon leveren en de 5 jaar garantie gratis bij de aankoop gaf. Prima.

Roger 28-08-2019

Zeer goede prijspolitiek.Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.Telefonisch contact verliep uiterst vlot en er werd direct accuraat gereageerd op mijn vraag.Aanrader voor eventueel kandidaat kopers.Ook de levering was zeer snel en vlot te volgen.

NOvW 28-08-2019

Samsung Amerikaanse koelkast; Ordernummer: ZTW779853.
In de showroom/winkel aan de Hoge Rijndijk te Zoeterwoude is een ruime keuze. Deskundig en vriendelijk personeel. Bezorging wordt ook uitstekend verzorgd.

Meerakker 28-08-2019

Perfecte levering en service, prijs ongeëvenaard. Uitstekende witgoed leverancier.

Ordernummer CRQ781324 28-08-2019

Een bijzonder uitnodigende winkel op Woonboulevard Cruquius, waar we als negentigjarig echtpaar prima en vriendelijk zijn geholpen bij het kopen van een oven en kookplaat.

NOvW 28-08-2019

Ruime keuze uit diverse modellen. Vriendelijke en deskundige voorlichting. Goede service.

Theo 28-08-2019

De door ons bestelde stofzuiger was het goedkoopste bij deze webshop. Een eerdere ervaring met de aanschaf van een vriezer bij deze webshop was ook positief. Daarom weer hier een bestelling geplaatst.
Bestelprocedure gemakkelijk, vergt geen aanmaak van een account. Levering van de doos was tijdig en binnen het tijdvenster.

Jan 27-08-2019

Lage prijs, snelle levering en duidelijk communicatie ook via logistiek dienstverlenger tijdens bezorgingsprocess.

Marco 27-08-2019

Goede service. Ondanks het super warme weer kwamen de leverende mannen met een grote glimlach de wasmachine plaatsen. Top service

Jay 27-08-2019

In het verleden had ik al vriendelijk en verhelderend telefonisch contact gehad, maar niet direct iets gekocht. (Magnetronoven bleek achteraf toch te repareren)
Mijn schoonzoon heb ik attent op Van Bemmel&Kroon gemaakt, toen hij inbouwapparatuur nodig had... En ook hij was zeer tevreden over contact, reactie en zeer vlotte levering. Ook het bestelproces werkt als een geoliede machine. Het afleverproces werd constant gedeeld. Heel betrouwbaar!
Ik had mijn Wasemkap al besteld en betaald, toen ik het "elders goedkoper formulier" tegen kwam op de site. Vulde dat achteraf in en tot mijn verrassing werd dat gehonoreerd met een korting achteraf.
Dat verdient van mij een extra compliment!

Roberto 27-08-2019

Goede apparatuur voor zeer goede prijs, snelle levering offerte + apparatuur en goed bereikbaar via telefoon en email.

M V D 26-08-2019

Afzuigkap besteld bij Bemmel&Kroon, We kregen bericht dat deze niet meer te leveren was, en kregen voor hetzelfde geld en duurdere thuis gestuurd, TOP !! SERVICE

Frank 26-08-2019

Apparaat uitgezocht in breed gesorteerde winkel en vervolgens per mail besteld. Prima service en levering op tijd. Oude koelkast weer meegenomen, Op ons verzoek heeft men monteur geregeld om de boel aan te sluiten die tegelijk met levering ter plaatse was. Deskundig en vriendelijk. Binnen een uurtje was de boel geregeld.

Annet Adrichem 26-08-2019

Tot 23 augustus jl. had ik nog nooit van deze winkel gehoord maar nu ben ik helemaal om! De winkel heeft een geweldige uitstraling en een enorme keus. Het is heel prettig dat er in de winkel geen oorverdovende muziek ten gehore wordt gebracht. Hierdoor kan je "ongestoord winkelen". Verder kreeg ik van de verkoper deskundig advies bij mijn de aankoop. Kortom, een klantvriendelijke en servicegerichte winkel als deze kan ik bij een ieder aanbevelen.

Carolina H. 26-08-2019

Behalve een keuken, was ik ook toe aan een nieuwe wasmachine en droger voor mijn nieuwe huis. Het brede assortiment, eerlijk advies en flexibiliteit qua levering hebben de doorslag gegeven om voor Bemmel en Kroon te kiezen.

Remon 25-08-2019

We zijn door deze webshop erg goed geholpen qua advies op maat voor onze mooie koelkast!
Er werd meegedacht in onze gedachten en het installatiebedrijf was bijzonder vriendelijk en hielp ons ook goed. Een aanrader!

Leo 24-08-2019

Zeer snel mijn product gevonden op de site, alle afspraken zijn zeer duidelijk en correct, juiste uur van aflevering, vriendelijke bezorgers, het was niet de eerste maal dat ik handelde met Bemmel & Kroon steeds correct.

Regina 24-08-2019

Prima service en snelle levering. Telefonisch contact was vriendelijk en duidelijk. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd. Omdat de bestelde wasautomaat niet te leveren was is een duurdere versie voor de bestelde prijs geleverd. Ben daarover ook vooraf geïnformeerd via email.

T. van Roon 24-08-2019

Hele fijne zaak. Werd in het filiaal in Haarlem deskundig en vriendelijk geholpen. Persoonlijk advies en verschillende opties werden zonder verkopers prietpraat gegeven, dat het nog bestaat! De levering van de koelkast werd goed gecommuniceerd en was ook van hoog professioneel niveau.
De koelkast zelf is van prima kwaliteit en doet precies zoals voorgeschreven was.
Ik raad het zeker aan als je iets nodig hebt qua keukens of witgoed, koop het hier! dit soort zaken dienen te blijven bestaan.

J. de Baat 24-08-2019

ene dag besteld , andere dag in huis , site overzichtelijk , tijd planning bezorging perfect

Henk 23-08-2019

Goede en snelle service. De betaling lukte niet via de site, en ik werd binnen 2 minuten gebeld dat dat niet goed ging en mocht toen aan de deur pinnen zonder extra kosten. Om 10 uur s-avonds besteld en om 14.30 uur de volgende dag stond de wasmachine er. 2 wassen gedraaid en werkt uitstekend.

BasMar 23-08-2019

Prima advies gekregen bij aankoop combi-magnetron.
Gaf juiste info, ook voor het inbouwen.
Aflevering en plaatsing verliep vlekkeloos.

Sub 23-08-2019

Deskundige en professionele inbouw van mijn koelkast. Oog voor details en nette, schone oplevering. Heldere gebruiksadviezen gekregen.

Jolanda Vasterman 23-08-2019

Bemmel en Kroon is een zeer goed gesorteerde winkel ik heb inmiddels al meerdere apparaten gekocht en steeds tot volle tevredenheid, ook het installatie bedrijf dat de apparaten instaleerd AJ tech bv is een aanrader, dus een dikke 10 verdiend Bemmel en Kroon, ga gewoon eens in de showroom kijken....

Mary 22-08-2019

Grote sortering , duidelijke uitleg en altijd een snelle gratis levering . Ook in de winkel zelf altijd goed geholpen , topservice

Nancy 22-08-2019

Het product is goed omschreven op de website, snelle levering en veel duidelijkheid over tijdstip van levering.

Willy 22-08-2019

Prima winkel. Gevonden via Google door te zoeken naar een bepaald merk. Site is heel overzichtelijk. Ook de levering was prima geregeld.

Fraukje 22-08-2019

Het telefonisch contact met Bemmel & Kroon verliep erg goed. Je krijgt snel iemand aan de lijn en je wordt snel geholpen. Het is prettig dat je zelf een bezorgdatum kunt kiezen. Ik ben wel minder te spreken over het bedrijf dat de levering doet. De communicatie vanuit de leverancier liep minder goed. Ik zou een half uur van te voren gebeld worden, dat is niet gebeurd. Ik had voor extra service gekozen (à 10€) maar die bleef ook achterwegen. Deel van verpakkingsmateriaal vond ik terug op de oprit en de beloofde installatie service bleef ook achterwege. Toen ik de bezorgers er naar vroeg kreeg ik de melding dat de koelkast eerst 6u moest rusten en dat ik het verder maar zelf in de handleiding moest lezen. Het verpakkingsmateriaal in de koelkast kon ik ook zelf verwijderen. Dus ik vraag me af voor welke extra service ik heb betaald.

BettyR 22-08-2019

Groot assortiment, snelle en correcte aflevering, professioneel en vriendelijk contact met medewerker, kortom : winkel voldeed geheel aan verwachtingen en combimagnetron Samsung MC35J8085CT is een superhulp bij het koken.

Prins 22-08-2019

Werden goed geholpen, vriendelijk!
Ook zeer snelle levering , volgende dag al om half 10
Ging ook snel en netjes!

Bvv 22-08-2019

Snelle en correcte levering van een Amerikaanse koelkast voor een goede prijs!

WRdam 22-08-2019

Wij werden door vrienden op de prima service van Bemmel@Kroon gewezen en besloten dan ook daar op zoek te gaan naar nieuwe kookplaat. We werden vriendelijk ontvangen door deskundige medewerker. Er werd goed meegedacht met mogelijke oplossingen, Het product was niet op voorraad maar bestellen ging snel en binnen twee weken werd het ook thuis bezorgd en vakkundig geplaatst.

RW 21-08-2019

Uitstekende service, goed en eerlijk advies en keurige afhandeling! De laatste aankoop is een wasmachine en daarvoor al eerder een droger en vaatwasmachine besteld, allemaal keurig verlopen!

Lex Simons 21-08-2019

Leverancier prima, maar wat echt geruststellend was, was de installateur die ze stuurde. Zeer correct en ter zake kundig. Super !

Marcel 21-08-2019

Alle afspraken zijn nagekomen. De levering van ons toestel gebeurde correct en op de afgesproken dag en uur. Het toestel was netjes verpakt. In deze winkel hadden we een ruime keuze aan toestellen in verschillende prijsklasse. De dag nadien zouden ze ons oud diepvries toestel ophalen, dat is gisteren niet meegenomen, we hopen, dat deze afspraak vandaag nageleefd wordt.

R de Bruijn 21-08-2019

goed snel en duidelijk! Verder een beetje jammer dat deze tekst uit 75 tekens moet bestaan hierdoor moet ik deze tekst nu aanvullen met overbodige informatie maar daar kan Bemmel en kroon niets aan doen natuurlijk!

m.c.stahli 21-08-2019

Ik koos voor Bemmel - Kroon, Cruquius door een al eerder gedane aankoop en de tevredenheid hierover.

D1n1 21-08-2019

Prima bedrijf! Goede service, en ze hebben zeer concurerende prijzen. Deskundig advies.

Hennie van Eijk 21-08-2019

Veel keuze en scherpe prijzen
Prima afhandeling van order ondanks dat artikel niet op voorraad was.

g. hoppenbrouwer 20-08-2019

prima geholpen in de winkel, prima product en goede prijs, alleen de bezorging door dynalogic heeft de meeste pret bedorven. indien u de producten door dynalogic laat bezorgen koop ik niets meer bij dit bedrijf. neem een voorbeeld aan de bezorgers van coolblue.

Carolien 20-08-2019

Vorige week een vaatwasser Siemens SN636x03ie besteld, nadat ik goed had uitgezocht welke machine ik wilde en deze bij Bemmel en Kroon voordelig was. Ik kende het bedrijf niet, maar de recensies leken goed. Nadat het bestel- en betaalproces was afgerond en bevestigd per mail, kreeg ik een vervolgmail met de mededeling dat deze machine niet meer geleverd kan worden en dat ze daarom een andere, duurdere, vergelijkbare machine zullen leveren. Machine bleek inderdaad vergelijkbaar en ik zag dat andere aanbieders de machine als niet leverbaar op hun site hebben gezet. Heb daarom de levering door laten gaan. Bij Bemmel en Kroon echter staat deze machine nog steeds te koop! Ik vind deze gang van zaken niet prettig.
De bezorging via Dynalogic was wel OK maar echt zin leken ze er niet in te hebben. Het verpakkings materiaal werd niet meegenomen.

John 20-08-2019

Ik had zelf een fout gemaakt bij mijn online bestelling van een wasdroger en had een droger besteld met afvoer ipv een condensdroger na een telefoontje werd deze zonder problemen omgeruild voor een juist exemplaar. Kortom een topservice en voor een volgende aankoop zeker een aanrader.

Mireille 20-08-2019

Tijdens het zoeken naar een nieuwe wasmachine belandde ik als snel op de site van Bemmel & Kroon. Meteen viel op hoe scherp de prijzen waren. Daarnaast een duidelijke omschrijving van de producten en nuttige reviews. De keuze was snel gemaakt en de bestelling in orde gemaakt.
Prettig dat er een keuze is uit verschillende betaalmogelijkheden waardoor ik koos voor pinnen bij aflevering.
Direct ontving ik een bevestiging en factuur met de mogelijkheid deze te controleren en hierop te reageren. Hierin stond duidelijk vermeld dat de wasmachine die ik had besteld niet meer op voorraad was, maar ik hiervoor in de plaats de duurdere opvolger geleverd zou krijgen voor dezelfde prijs. Een mooie service die ik erg waardeer.
Op de afgesproken dag van aflevering werd er keurig op tijd bezorgd door twee vriendelijke en daadkrachtige heren die mijn oude machine snel en vakkundig 2 etages omlaag brachten om hem af te voeren. Vervolgens werd mijn nieuwe machine uitgepakt, op zijn plek gezet en aangesloten. Een eerste spoelprogramma werd aangezet om hem te testen waardoor de machine direct klaar voor gebruik was. Nog een check of alles naar wens en onbeschadigd was, waarna de bon werd getekend en ik via het mobiele pinapparaat kon betalen.
De wasmachine bevalt prima en voldoet helemaal aan de wensen. De service was top waardoor ik anderen zeker jullie producten en service zou aanraden en zelf een volgende aankoop zeker weer bij Bemmel & Kroon zal doen.

Linda Janse 20-08-2019

S' middags koelvrieskast besteld en de volgende ochtend direct geleverd. Bestelling en levering te volgen via site en op de minuut nauwkeurig afgeleverd. Plaatsing en afvoer oude koelkast en verpakkingen is razend snel gedaan. En dit alles door twee super aardige en hard werkende mannen. Subliem, echt aanrader!

anoniem 20-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik Bemmel en Kroon nog kende uit Den Haag e.o. De prijs was prima en behoorde tot de laagste die ik kon vinden. Daarnaast was de levertijd slechts 1 dag. Na mijn aankoop in de webshop bleek er iets fout in de factuurgegevens. Na een kort belletje had ik binnen een minuut een nieuwe en juiste factuur.

Over de bezorgservice (uitbesteed) was ik redelijk tevreden. Hoewel een goed track en trace systeem waren ze laat, en was de manier van werken erg gehaast.

Joop 20-08-2019

Ben erg tevreden met de shop, telefonisch contact gehad met (...) over de voorraad van het bestelde product (was op voorraad en heb het direct besteld via de site).
Krijg bij mijn bestelling nog eens extra 3 jaar garantie boven op de 2 jaar die er standaard op zit, in 1 woord super!
Zaterdag besteld en maandag rond 11:00 geleverd, oude apparaat retour (enig klein minpuntje is dat op de bestelbon staat vermeld dat de chauffeur 15-30 min van te voren per telefoon mij zou benaderen zodat ik op de hoogte bent van zijn komst) dat is niet gedaan waarvoor ik als cijfer een 9 heb gegeven wat anders een dikke 10 zou zijn!