Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robert Lobensteijn 31-05-2020

Prijs is goed, duidelijk, goede service en levering, ook duidelijk over wat er op voorraad is en wat niet.
Levering ook snel en binnen de tijd, met een telefoontje 10 minuten voor levering,.
Dus helemaal wat je wil en verwacht van een goede zaak.. prima dus.
BKI861633

Ellen S. 30-05-2020

Ik heb een combimagnetron snel geleverd gekregen, keurig verpakt en deze naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Zeer tevreden over deze combimagnetron van Etna 👍🏼!! En dat voor een mooie prijs 😊!! (Ordernr: BKI861828)

Peter 30-05-2020

Siemens inbouw vaatwasser gekocht. Prima geholpen, goede prijs en levering volgens afspraak. Inbouw vaatwasser is geplaatst en aangesloten (tegen meerprijs).

Giel 30-05-2020

Super en heel vriendelijk en goed geholpen en me denkend en een goede prijs

B. ALMERE 30-05-2020

Snel, vriendelijk en uitstekende prijs.
En ook fijn dat ze alles hebben aangesloten.

annemieke 30-05-2020

geweldig, echt zonder problemen 4 etages omhoog getild en een super goede wasmachine ik ben echt blij.

Martijn 30-05-2020

De bezorgers kwamen de bestelling op tijd leveren tot over de drempel. Uiteraard hielden zij de 1,5 meter afstand in acht. Ze gaven de informatie die nodig was om de wasmachine te starten en om de beveiliging te verwijderen. Inmiddels het eerste programma gedraaid. Ze kwamen van ver rijden en met de vrolijkheid die ze vervolgens toonden... zo wil je als klant graag geholpen worden. Mijn complimenten.

van de polder 30-05-2020

De webshop is gebruiksvriendelijk omdat het overzichtelijk is. Voor Bemmel&Kroon gekozen omdat de wasmachine een goede prijs-kwaliteit verhouding had en een goede garantieregeling erbij kon worden afgesloten. De levering was correct, nette bezorgers. We hadden de service erbij genomen van aansluiten van de nieuwe wasmachine en meenemen van de oude. Ook de verpakking die om het nieuwe apparaat zit word meegenomen. Even gekeken of de waterslang niet lekt en de buis voor de afvoer van het water goed zit. Ook waarschuwen ze als er eventueel nog water uit de oude machine loopt met het naar beneden verplaatsen voor eigen risico is. Het bedrijf verdient een dikke pluim!

Yentl 30-05-2020

Zeer snelle levering en eigen keus tijdstip. Handhaven Corona voorschriften maar plaatsen en sluiten wel aan. Vriendelijke medewerkers en nemen oude wasmachine mee. Er zat een beschadiging op bovenblad en ik kreeg direct een nieuwe op wederom zelf bepaald tijdsvlak. Goede betaalbare prijs, mooie machine.

Sandra 30-05-2020

Ik was al een tijdje op zoek naar nieuw witgoed, in dit geval een wasmachine. De prijzen verschillen erg. Ik ben prjjzen gaan vergeljjken en kwam bij Bemmel & Kroon terdcht. De website is erg duidelijk, snelle levering, goede service, aantrekkelijke prijzen en erg vriendelijke bezorgers. Ik kom zeker terug...

loop74 30-05-2020

goede boroordeling er word niets op gedrongen service is goed we kopen graag witgoed in deze winkel

Theo Prins 30-05-2020

Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord maar toen ik op zoek was naar een nieuwe vriezer popte de naam al snel op.
Mooi bedrijf met een geweldige keuze en een al even geweldige service. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop die de jongens van Dynalogic rond de middag keurig kwamen afleveren.

H. Zuurendonk 30-05-2020

We waren op zoek naar een wasmachine en zijn door reclame in de brievenbus van Bemmel en Kroon naar ze is toegegaan, in Zoeterwoude/Rijndijk werden we prima geholpen, zijn uitgekomen op een AEG wasmachine die redelijk geprijsd was, 2 dagen later is hij geplaatst tot volle tevredenheid.

Ramon misseyer 30-05-2020

Snel en betrouwbaar goede service en de chauffeur was ook optijd.
Artikel wat ik bestelde was goed verpakt en alles ging goes

Mellissa Urmston 30-05-2020

Bij een andere webshop kreeg ik totaal geen service bij het bestellen van een oven. Daarom overgestapt naar Bemmel en Kroon. Direct na plaatsen van mijn bestelling kreeg ik te horen dat mijn oven helaas niet meer te bestellen was dus ik kreeg een duurdere oven voor dezelfde prijs. Kijk, dat is nou service.

F. Smit 30-05-2020

Ze doen precies wat ze zeggen. Bestelling gedaan, de volgende dag, keurig bezorgd. Zeer tevreden.

Nicole 30-05-2020

Telefonisch bereikbaar tot 22.00 uur. Dat is super fijn! Vriendelijk en behulpzame telefonist gesproken. Hij heeft me prima geholpen de juiste koelkast te bestellen. Volgende dag werd er ook al geleverd. Helemaal top! Super tevreden met zowel koelkast als de medewerkers van Bemmel en Kroon

Peter Comley 30-05-2020

Bemmel en Kroon aanbevolen door een vriend. Prettige winkel en vriendelijk service. Veel apparaten te zien en goed en overzichtelijk gepresenteerd in de grote showroom.

Nadine 29-05-2020

Ik heb een combi magnetron gekocht die nergens anders goedkoper was, ook niet op bijvoorbeeld bol.com. De service was beter dan ooit anders meegemaakt. Gratis , keurig 1.5 meter in acht genomen en voor de deur, 2 hoog afgeleverd. En ook nog eens de oude kapotte magnetron netjes meegemomen. Top bedrijf, top service!

Pim Bleeker 29-05-2020

Zoals alle voorgaande keren prima geholpen. Met enige spoed waren we op zoek naar een nieuwe wasmachine. De verkopen stelde goede vragen, waardoor we snel tot een oordeel kwamen. Helaas bleek die machine niet de volgende dag al leverbaar. Wederom werd goed meegedacht en met een mooi aanbod konden we een iets duurdere, betere wasmachine aanschaffen.
De showroom en winkel is bijzonder goed aangepast aan de Corona-eisen, zonder dat het heel prominent aanwezig is. Knap gedaan!

Dit keer echter geen 10. Voor de meerprijs van €19,95 kozen wij voor “Extra service, Inc. aansluiten, Oude mee”. Bij afleveren bleek “inclusief aansluiten” niet te betekenen dat de machine op de trekschakelaar wordt aangesloten. Wat er dan wél voor dat bedrag wordt aangesloten is mij niet duidelijk; slang aansluiten en stekker in het stopcontact?. Klantenservice wees er op dat dit in de verkoopvoorwaarden vermeld staat. Volgens mij zou de verkoper gewoon moeten uitleggen wat “ inclusief aansluiten” precies inhoudt.

D Weenink 29-05-2020

Wij kochten een koelkast met bestelnummer BKI861901. Was via de site snel besteld. Belofte dat hij de volgende dag in huis zou zijn. En inderdaad de volgende dag werd hij netjes bezorgd. Bezorgers ontzettend attent, brachten hem via de achtertuin tot in de schuur. Gaven nog advies mbt het in gebruik nemen van de koelkast. Dikke pluim voor alles, we konden binnen korte tijd gaan genieten van onze koelkast!

Linda 29-05-2020

Zondag een diepvries order bij Bemmel en Kroon geplaatst. Toestel was niet in stock, dus vlotte communicatie gevoerd over nieuwe leverdatum. Op vrijdag was order BKI860601 ter plaatse. Snelle levering en goede service!

Eddie 29-05-2020

Woensdagavond na 22.00 uur een wasmachine en een droger besteld en vrijdag vroeg in de middag bezorgd, boven aangesloten en de oude apparaten meegenomen. De medewerker van het transportbedrijf wilde zelfs de troepjes van het verpakkingsmateriaal opruimen!

Jeannette Woolthuis 29-05-2020

Door allerlei pech heb een enorme kortsluiting in huis gehad en was mijn geliefde Bosch-inbouw oven van binnen doorgebrand. Bij deze winkel vond ik tot mijn blijdschap dezelfde oven dus ik heb hem meteen besteld. Dezelfde dag nog kreeg ik een mailtje dat deze niet meer leverbaar was en dat ik voor dezelfde prijs een nieuwere versie kreeg. Daar ben ik uitermate tevreden over, echt klasse!
En zo blij dat de oven de volgende dag is gebracht, eindelijk weer bakken!

F. Van Zandbergen 29-05-2020

Mijn bestelling ordernr. BKI858505 een Bosch vaatwasser SMA68TX02N Ben hier zeer tevreden over.
Hij is ruim mede door de besteklade, droogt goed, stil, veel programma's en veel mogelijkheden om in te ruimen.
Ik was zeer verrast, vanaf de eerste mail kreeg ik meteen antwoord. Zelfs zo sterk, als ik bij een mail op sturen tikte, kon ik gelijk op inkomend tikken. Ze lieten de vaatwasser door de fa. Ajtec leveren en installeren. Dit is heel netjes en goed gebeurd, met duidelijke afspraken en goede adviezen.
Al met al een heel goede service!

Harry Pijpers 29-05-2020

Even nagezocht, maar we zijn al ruim 15 jaar klant van Bemmel & Kroon en weten steeds opnieuw de weg naar dit bedrijf te vinden. Onze recente aankoop van enige weken geleden betreft een inductie kookplaat en een elektrische oven. Opnieuw kregen wij uitstekend advies en een nette prijs voor deze artikelen. Het behoeft daarom ook geen betoog dat wij ook in de toekomst onze apparatuur van deze leverancier blijven betrekken. Tevens een compliment voor de ingezette installateur.

Hans Bremmer 29-05-2020

LS.
Mijn eerste aankoop bij Bemmel&Kroon geeft mij al direct een goede indruk. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en een bijzondere flexible en klantvriendelijke houding. Kon op het laatste moment nog even dag van levering aanpassen. En ik ben ook tevreden over de logistieke dienstverlener Dynalogic die B&K gebruikt voor de levering omdat je exact op de hoogte wordt gehouden tot op ongeveer een halfuur voor de levering.

KennyVanGeel 29-05-2020

Zeer vriendelijke mensen bij bemmel en kroon! Zeer snel geholpen en zeer snel geleverd! Ook een super scherpe prijs gehad , waardoor ik in de toekomst nog meer bij hen zal Kopen!

Het verkoopsteam zijn allemaal mensen die goed hun vakken kennen , met goede kennis van zaken

Ik zou ze aan iedereen zeker aanraden!

C.P.M.de Vries van der Valk 29-05-2020

Prima bedrijf heb al diverse malen keukenapparatuur bij jullie gekocht en ben daar heel tevreden over
Ook de service is heel goed

Peter 29-05-2020

Topshop!

We hebben een inbouw oven besteld bij Bemmel en Kroon. De info op de site is duidelijk, de prijzen zijn scherp en het bestellen gaat makkelijk. Ook de levering verliep zoals beloofd en werd via track and trace duidelijk aangekondigd.

Het door ons bestelde model was niet leverbaar en daarom kregen we voor dezelfde toch al scherpe prijs een nieuwer en duurder model. Hiervan werden we al 5 minuten na het afronden van de bestelling op de hoogte gebracht per email!

Kortom: Prima shop met uitstekende service!

ordernummer BKI862113

Wil van Wissen 29-05-2020

Hier is echt alles goed geregeld.
Volgende dag geleverd, keurig in het aangegeven tijdvak en dat alles voor een eerlijke prijs, dus Top.

Joop.K 29-05-2020

Alles prima verlopen maar dat is al jaren zo.Ik ben tevreden met mijn koelkast van SAMSUNG RB37J501MSA.

Ans 29-05-2020

Het is was allemaal snel en duidelijk geregeld. Het bestelde product was de volgende dag al in huis.

Val 29-05-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bestelling en aflevering prima volgens afspraken. De aflever mannen waren ook heel vriendelijk en professional. Top.

M.Ligthart 29-05-2020

Goede service. Bezorgers waren erg vriendelijk, ik kreeg een goede uitleg over onze droger die ze bezorgde.

Tijs 29-05-2020

Na binnenkomst direct aan de balie correct en netjes doorverwezen naar een verkoper van de afdeling witgoed. In verband het corvid19 virus als eerste de verontschuldigingen dat niet het normale contact verkoper cliënt mogelijk is. Er werd dan ook afstand gehouden maar toch op een correcte manier uitleg gegeven op het door ons uitgezochte product.
Door de nette en verder verzorgde uitstraling van de afdeling en daarbij de goede uitleg van de verkoper zijn we overgegaan tot aankoop van de door ons uitgezochte vriezer van Liebherr.
Bij een volgende aankoop zeker weer terug naar de winkel in Zoeterwoude.

Aeg 29-05-2020

Alles super verlopen. Goede service en goede track/tracé bezorging. Zeer tevreden over Bemmelenkroon! Aanrader

J van Hofwegen 28-05-2020

Perfect geregeld. Goed bereikbaar.
Alles volgens afspraak.
Dikke 9 voor dit bedrijf.

Anoniem 28-05-2020

Levering gaat snel en ze passen de prijs aan als deze elders goedkoper is. Echter de dame van de verkoop is werkelijke zo onfatsoenlijk dat ik er nooit meer ga kopen.

Bekir Acikgoz 28-05-2020

Ik koop al jaren mijn witgoed bij Bemmel & Kroon. De winkel is dichtbij en je krijgt korting als je het gaat afhalen in hun magazijn. Tevens zijn zij een van de goedkopere winkels hier in de buurt vergeleken met de grotere winkelketens in Nederland.

De medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk dus voorlopig zijn ze (nog) niet van mij af! :)

Elly Dekker 28-05-2020

We komen hier al jaren en hebben er 20 jaar geleden onze keuken gekocht die er nog steeds als nieuw uitziet, ook al onze keuken apparatuur komt hier vandaan en ook onze kinderen kopen hier nu hun keukens. Top zaak met top service, concurrerende prijzen en zeer snelle bezorging. Wij gaan nergens anders meer naar toe.

W. van Elderen 28-05-2020

Omdat de vriezer die we besteld hadden niet meer leverbaar was kregen we een upgrade naar een wat duurder model, prima service dus. Ook de levering was snel. Het apparaat ziet er goed uit

Petra van Enteren 28-05-2020

Deskundigheid monteur uitstekend!!!
Snelle reactie en levering. Zeer tevreden over geleverd product.

Stella Burgerhout 28-05-2020

Via m’n broer, ben ik aan deze webshop gekomen, dit bleek een schot in de roos. Nl, vanaf begin , zoeken op hun website , naar koelvriescombinatie , bestellen en uiteindelijk tot aan het einde ,deze bij mij thuis bezorgd hebben, is de communicatie zo positief geweest. Via hun mails en sms , hebben ze me op de bezorgdag, door middel van hun track & trace , op de hoogte gehouden, wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Hun 2 koeriers, waren zeer professioneel, klantvriendelijk, vrolijk , snel en vooral behendig. Wat er was afgesproken, hebben ze zich keurig aangehouden. Dit was de 1e x , dat ik bij hen had besteld en ga dit zeker in de toekomst vaker bij hen bestellen. Hun prijs/kwaliteit verhouding is prima, alles , heb ik als overzichtelijk, duidelijk en vooral positief ervaren. Het enige wat ik nu nog graag wil zeggen is, uit eigen ervaring, dat ik dit bedrijf aan iedereen wil aanraden.

Fred & Wily 28-05-2020

Wij zijn al langer klant Bemmel & Kroon en waren op zoek naar een Amerikaanse Koelkast. Ook deze zijn in grote voorraad aanwezig. Wij zijn keurig en gepast geadviseerd door de verkoper in de Showroom te Zoeterwoude-Rijndijk en de volgende dag in de ochtend al in huis. We zijn zeer tevreden over het hele proces en onze mooie aankoop!

Ard 28-05-2020

Gemakkelijke site en proces gaat erg vlot. Bestelling keurig de volgende dag afgeleverd. Echter: bezorgers (extern bedrijf) wilden vrieskast onuitgepakt afleveren terwijl ik toch echt voor extra service (waaronder uitpakken en afvoeren verpakking) betaald heb.
Na aandringen van mijn kant werd vrieskast alsnog uitgepakt en de verpakking meegenomen, al leek dat niet van harte te gaan. Jammer nou! Lijkt mij een aandachtspunt!!

Niels 28-05-2020

Fijne winkel snel en scherpe prijzen!
Levering erg snel erg handig als je wasmachine o.i.d stuk is.

Luc 28-05-2020

Ik heb hier een kookplaat van Pelgrim besteld die goedkoper niet te vinden was en zeer snel geleverd werd ook al was die initieel niet in hun voorraad beschikbaar.

Stephaan 28-05-2020

Website is gemakkelijk te gebruiken, heldere taal bij bestellen en aan te geven opties. Wel jammer dat je niet per creditcard kunt betalen. Ik vind dat dit in de huidige tijd niet meer kan en mag ontbreken als betalingsmiddel.
Artikel snel ontvangen binnen 24 uur geweldig. Alleen de communicatie vanuit Dynalogic mag beter, bezorgers bij mij zeer attent en kennis van zaken. Al met al fijne ervaring om bij Bemmel en Kroon te winkelen en bestellen/kopen.

Muriel 28-05-2020

Hele snelle levering. Vaatwasautomaat bleek niet voorradig, maar toen is er een nieuwer, en duurder, model geleverd. Heel tevreden!