Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hans uit Rijswijk 08-02-2016 In de winkel gekocht
Leideschenveen

Veel apparaten te zien.

Ruime keuze

Bestelle ging supersnel. Direct leuke korting op de aanbiedingsprijs. Wel jammer dat er eigenlijk zondermeer op een verlengde garantie werd aangedrongen.

supersnelle levering. Zaterdagmiddag gekocht, levering maandagmorgen al.

Pinto 08-02-2016 Via de website gekocht

Gedetailleerde product omschrijvingen, zoekfunctie. Heldere lay-out

Product was niet op voorraad, werd ook niet meer geleverd. Nieuwer model gekregen als compensatie.

Ruime keuze aanwezig

BKI518498 Goede service. Ga zo door

Ling 08-02-2016 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Zowel in de winkel als op de website krijg en vind je uitgebreide informatie.

Nemen de tijd om je uitgebreid te informeren. Hebben kennis van de producten die ze verkopen.

Qua prijs zitten ze vaak onder andere aanbieders en het assortiment is zeer divers en veel producten zijn direct leverbaar.

Verkopers zijn goed op de hoogte en kunnen je goed informeren over de producten..

Prettige winkel met goede service en verkopers die verstand van zaken hebben. Voor huishoudelijke apparatuur ben je hier aan het juiste adres.

Geert 08-02-2016 Via de website gekocht

Wat is er gemakkelijker dan je selectie te maken via Internet en dan verwezen worden naar de beste winkel?

Aangeven hoe laat en wanneer je de wasmachine bezorgd wilt hebben en er wordt echt naar je wensen geluisterd!

Wat we nodig hadden, was er!

Veel keus, goede en snelle levering, machine snel en vakkundig aangesloten

Cenydd 08-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Zeer duidelijke en vlotte service

Gevonden wat ik zocht

Geen opmerkingen en zeer goedkoop! Apparaat werkt zoals het hoort.

jeroen 07-02-2016 Via de website gekocht

waren op zoek naar een wasmachine en droger. ik heb bemmel en kroon op vrijdag een mail gestuurd met onze wensen, 2 Uur later een bericht teurg met een zeer scherpe prijs.

gebeld en de volgende dag afgeleverd.

direct reactie en perfect geholpen, zowel via de mail als aan de telefoon

waar andere de aeg wasmachine niet op voorraad hadden, heeft bemmel dat wel.

perfecte service , goede prijs en levering gratis..

levering was perfect, je wordt via sms op de hoogte gehouden wanneer de spullen exact bezorgt wordt.

AnitaVa 07-02-2016 Via de website gekocht

De winkel in Cruquius is een prettige winkel. Voor de deur voldoende parkeergelegenheid. In de winkel staan niet alleen veel verschillende producten, ook verschillende merken. Dit is heel prettig bij het maken van een keuze.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg de info die ik wilde,

Veel producten van verschillende merken.

Jan katwijk 07-02-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Website eerst bezocht, alles was makkelijk te vinden. Daarna in winkel artikelen die wij op website hadden gezien bekeken.

Artikelen zijn volgens afspraak geleverd.

Wat wij wilden hebben was aanwezig in de winkel.

Goede uitleg over artikelen. Vriendelijk personeel.

basbecks 07-02-2016 Via de website gekocht

De webwinkel is goed gesorteerd en zeer gemakkelijk in gebruik. Zo hoort een webwinkel te zijn. Ik beoordeel als journalist regelmatig webwinkels maar dit is er een privé die ik iedereen aan kan raden.

Keurig een mailtje van de bestelling, de levering en toen ik een vraag had ook netjes geholpen aan de telefoon. Service zoals je dat als klant mag verwachten maar niet overal krijgt. Bij Bemmel en kroon wel

Ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine en Bemmel en Kroon heeft voor ieder wat wils alsmede voor iedere portemonee.

Ze voldoen aan alle verwachtingen die ik als consument heb. En dat is zeldzaam dezer dagen. Hier kunnen de grote concurrenten nog wat van leren. Mijn bestelling is keurig afgehandeld. Chapeau!

Peggy 07-02-2016 Via de website gekocht

duidelijke website met goede prijsinformatie

duidelijke mail m.b.t. dag van levering en de dag ervoor een mail met een specifieker moment van bezorging. Wat ook prettig is dat ze gelijk (gratis!) het oude apparaat meenemen

wij zochten een specifieke vaatwasser. Deze was hier het voordeligst en kon direct worden geleverd.

Thea 07-02-2016 In de winkel gekocht
Qruquius

Heel eenvoudig te bedienen

goede en prettige uitleg van de wasmachine

heel veel keuze

je wordt er heel prettig en deskundig geholpen,geen haast verkoop maar nemen rustig de tijd.

zeer prettige de juiste aankoop gedaan

sabina 06-02-2016 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Vriendelijke bezorgers

Veel keus

Volgende keer kopen we hier weer

Marcel 06-02-2016 In de winkel gekocht

Ruime openingstijden

De oven is zelfs sneller geleverd dan oorspronkelijk was gezegd. De informatievoorziening was uitstekend, zowel van de winkel als van de vervoerder.

Toen de door ons uitgezochte oven niet op voorraad bleek te zijn werd ons met een aantrekkelijke korting een beter model aan geboden met kortere levertijd.

Wouter 06-02-2016 Via de website gekocht

Prima winkel overzichtelijk en makkelijk te vinden apparatuur

Prima geregeld, wordt meer service gegeven als gevraagd, top

Prima webwinkel, snelle en correcte levering met meer service als gevraagd in één wordt TOP

Natalie 06-02-2016 Via de website gekocht

Super snel geleverd (vrijdag 15.55 besteld, zaterdag voor 12.00 al in huis!) en dan nog eens goedkoper dan elders!

Prima. Snel, accuraat en netjes.

Beste prijs, prima en snelle service. Een absolute aanrader!

Lisa 06-02-2016 Via de website gekocht

Wij hebben de wasmachine uiteindelijk gekocht via de webshop van Bemmel en Kroon. Zij bieden goede service. In de webshop is alles overzichtelijk en goed uitgelegd.

Levertijd zeer snel. Er wordt aangegeven 1 werkdag, dit klopt! Je wordt netjes van te voren gebeld wanneer de wasmachine geleverd zal worden. De monteurs waren vriendelijk en behulpzaam. Zonder schade is de wasmachine geleverd.

De prijs van de wasmachine die wij hebben gekocht is zeer goed in vergelijking tot andere aanbieders. Vooral de service die je erbij kan nemen om het aan te laten aansluiten en het oude apparaat daardoor gratis te laten halen.

Goede prijzen en service, vriendelijk/behulpzaam personeel(monteurs).

gebruiker1965 06-02-2016 Via de website gekocht

Het transport/ koeriersbedrijf Dynalogic welke de afzuigkap afleverde krijgt voor mij ook een dikke 9. Duidelijke tijdsindicatie voor de verwachte levertijd en het track and trace systeem waarmee je precies kunt zien waar de chauffeur in de route is. Als laatste nog een smsje wanneer de chauffeur precies naar je adres onderweg is. Vriendelijke en correcte chauffeur.

Ik was gericht op zoek naar een Pelgrim wandafzuigkap en kwam bij Bemmel en Kroon uit. Zij hadden hem op voorraad en konden dus meteen leveren.E.e.a even telfonisch nagevraagd ivm eerdere teleurstelling bij andere webshop. Vriendelijke klantenservicemedewerker.Ook de mogelijkheid om bij levering met Pin te kunnen betalen tegen een redelijk tarief is een pluspunt.
Al met al een goede en snelle service.

Ellen Hoogeveen 05-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb een internet bestelling geplaatst en die verliep zoals ze hadden aangegeven. Top dus!

Ruime keuze op de site!

Tonnie 05-02-2016 Via de website gekocht

Besteld via de website. Goed te vinden en makkelijk te bestellen

Snelle levering en volge4ns order geplaatst

Goed gesorteerd en voor elke beurs iets te vinden

Goede ervaring met twee verschillende produkten

andre 04-02-2016 Via de website gekocht

heel vlotte service dinsdag besteld donderdag geleverd

heel ruime keuze

heel vriendelijke mensen aanrader

linda 04-02-2016 Via de website gekocht

geweldig met sms bericht wanneer en hoelaat je bestelling komt

jammer dat je niet met creditcard kan betalen

ViVe 04-02-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Het gemak van Bemmel & Kroon voor mij is dat je gewoon in de winkel met een expert kan praten over de aankoop die je kunt doen en vervolgens tegen de goedkoopste internetprijs bij je thuis kan laten bezorgen.

Had 3 jaar terug een koelkast gekocht die kapot ging die ik bij Bemmel & Kroon had gekocht. Volgens de helpdesk van Samsung waren de reparatie kosten erg hoog, dus besloot ik over te gaan op het kopen van een nieuwe koelkast wederom bij Bemmel & Kroon, nadat ik de verkoper mijn situatie had uitgelegd kwam hij me gelijk tegemoet in de prijs omdat hij ook wel vond dat het erg kort was voor een koelkast. Al met al erg tevreden daarover!

Pas geleden koelkast en verder terug een wasmachine gekocht. Ruim assortiment waar je uit alle gangbare modellen kunt kiezen die er op het moment beschikbaar zijn.

Duidelijk en overzichtelijk winkel met personeel die verstand van zaken heeft.

M.Fransz 03-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

De winkel in Cruquius is ruim opgezet met veel showroom modellen. Check wel even van te voren op de website of het model van jouw interesse gemeld wordt als aanwezig in de showroom want dat voorkomt teleurstelling als je jouw keuze ook daadwerkelijk even wil bekijken.

We werden op prettige en deskundige wijze geïnformeerd over de mogelijkheden en eventuele alternatieven.

Als je eerst via internet opzoek gaat naar de apparatuur van je keuze en de prijzen vergelijkt dan blijkt Bemmel en Kroon een voldoende assortiment te kunnen leveren tegen een zeer aantrekkelijke prijs (hoeft niet altijd de goedkoopste prijs te zijn)

Helemaal tevreden over alle aspecten die bij de aanschaf van een koel-vriescombinatie al dan niet alleenstaand of inbouw komen kijken van het eerste contact tot en met de aflevering bij ons thuis.

crisdebo 03-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, degelijk bestelproces

Zeer snel geleverd, snelle reactie op e-mails

Ik zocht zowel een was-droog combinatie als koel-vries combinatie. Beide apparaten van mijn eerste keuze konden tezamen aan worden gekocht via Bemmel en Kroon, ook beide op voorraad en gratis geleverd in België; ik heb geen andere websites gevonden die dit ook konden.

Tot op heden zeer content met mijn Bemmel en Kroon ervaring. Ik ga er voor het gemak wel even vanuit dat mijn aankopen goed functioneren.

Baukje 03-02-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Duidelijk , eerlijk

zeer netjes thuis afgeleverd. Vriendelijk geholpen

het ruimste assortiment in de omgeving en tevens de beste prijs!

netjes, overzichtelijk van alle prijs klasse ruime keuze

Ga altijd ergens anders kijken maar kom altijd terug bij bemmel en kroon voor het deskundige advies, niet dwingend en heb altijd het gevoel dat zij aan je verkopen waar je voor komt

E.S 02-02-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

handig website en snel producten te vinden

beetje traag want minder medewerkers die beschikbaar zijn

compleet

acties producten

Esther 02-02-2016 Via de website gekocht

Zondag de stofzuiger besteld, dinsdag al in huis. Doet het prima!

Tim 02-02-2016 Via de website gekocht

Het uitzoeken van de apparaten en het bestellen ging heel makkelijk. Bovendien was Bemmel & Kroon nog het goedkoopste ook nog.

Het leveren van de apparatuur en het installeren verliep vlekkeloos.

De apparatuur die ik uitgezocht had, kon uit voorraad geleverd worden.

Over het geheel genomen ben ik uiterst tevreden over deze winkel.

Over het laten installeren van de apparatuur maakte ik me vooraf wel zorgen. Maar dat is vlekkeloos verlopen: De apparatuur is netjes ingebouwd. De verpakking en de oude apparaten zijn door de installateur meegenomen.

Jeroen 02-02-2016 Via de website gekocht

De webwinkel zie er goed uit en alles is makkelijk te vinden.

Wasmachine is volgens afspraak geleverd, en de heren die hem kwamen leveren waren netjes op tijd en hebben hem netjes op de plaats gezet en aangesloten.

Op de website is de keuze zeer ruim, en de site zie er prima uit en alles is goed te vinden.

De winkel is zeer aan te bevelen

Claudette 02-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb het dan over de website. Fijne site, duidelijk en snel. Veel keus.

Telefonisch contact gehad met een medewerker uit Den Haag. Zeer vriendelijk en accuraat. Mijn gehele bestelling is volgens afspraak verlopen.

Groot assortiment, niet alleen veel merken maar ook veel producten per merk.

Goede service, duidelijke afspraken die nageleefd worden. Top!

Lisette 02-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

In de winkel besteld en binnen 24 uur thuis afgeleverd. Heel fijn dat je wel in een fysieke winkel kunt kijken, voelen en vragen. En toch het gemak om ter plekke in de winkel via internet service thuis te laten bezorgen.

Heel vriendelijk geholpen.

Erg ruime keuze. Dat wat ze niet in de fysieke winkel hebben kun je met gemak in de webwinkel bestellen.

Voor de laagste prijzen toch nog zulke service. Top!

theo van gurp 02-02-2016 In de winkel gekocht
Rijndijk Zoeterwoude

goed personeel, winkel ziet er goed uit, veel keus

op voorraad en binnen een dag geleverd en geinstalleerd

ruime keus

voldeed aan alle eisen

highroom 02-02-2016 In de winkel gekocht

Winkel is vlakbij

Goed geholpen

Voldoende op voorraad

Laagste prijsgarantie

phoog 01-02-2016 Via de website gekocht

Je kiest uit de webshop, of je stuurt per mail wat je zoekt, zeer snelle en volledige beantwoording van je vraag of bevestiging van je aankoop.

Betrouwbare en snelle levering wordt geboden, flexibel in leverdatum-tijd

Ruim en volledig assortiment, als je het hier niet kan vinden, vindt je het nergens

Al meerdere malen aankoop gedaan plus montage, prima service!!

Wanneer je oude apparaat vervangen moet worden, kies voor Bemmel en Kroon.

marcel 01-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

uitgebreide keus, uit diverse merken

zaterdags gekocht, maandag geplaatst

ruim assortiment

klantvriendelijke personeel

goede sortering voor een vriendelijke prijs, daar kan de concurrentie nog van leren (mediamarkt)

Stephanie 01-02-2016 Via de website gekocht

door op het product te klikken in de online reclamefolder kom ik direct op de juiste pagina terecht op de website van Bemmel en Kroon.

In de folder stond vermeld dat je er een gratis stoomstation van Bosch bij zou krijgen alleen was dit nergens op de website vermeld. Ik heb gebeld en de medewerker heeft dit direct voor mij opgelost door de order telefonisch aan te nemen en mij daarna een link te sturen via email om de order te bevestigen. Deze had ik via email binnen 5 minuten binnen en de volgende dag is mijn wasmachine geleverd!

Bemmel en Kroon bood deze wasmachine als de goedkoopste aan. Ondanks dat Kieskeurig de actieperiode van de folder niet had meegenomen waardoor deze bij kieskeurig niet als goedkoopste stond.

Ik heb maar 1 ervaring met deze winkel maar dat is wel meteen een hele goede! Bij de levering van de wasmachine met ordernummer DH515346 waren de chauffeurs (van extern bedrijf) de gratis stoomstation per ongeluk vergeten te geven. Ik heb Bemmel en Kroon gebeld en ze zijn er direct achteraan gegaan om dit voor mij op te lossen. Binnen 15 minuten terug gebeld dat de chauffeurs terug zouden komen om deze alsnog te leveren en dat is allemaal netjes gebeurd!

jos 31-01-2016 Via de website gekocht

een fijne site, alles makkelijk te vinden en bestelling plaatsen ging heel vlot

bij plaatsen bestelling, onmiddelijk een mail ontvangen met leveringstijd, die ook werd nagekomen waardoor men geen verloren tijd heeft, waarvoor dank

aangenaam verrast door het aangeboden assortiment, heb gevonden wat ik zocht en dat voor een zeer lage prijs

ik zal deze winkel aanbevelen, zeer ruim assortiment, zeer aanlokkelijke prijzen en ook heel belangrijk de service en klantvriendelijkheid, die geboden wordt

zal voor verdere aankopen zeker eerst bij bemmel en kroon zien of ze het produkt dat ik zoek bij hen in het assortiment hebben

Dave 31-01-2016 Via de website gekocht

Internetbestelling, geheel volgens afspraak op tijd en compleet afgeleverd.

Artikel besteld met pinbetaling aan de deur. Pinapparaat werkte niet. Na contact door vervoerder met Bemmel & Kroon een link toegestuurd gekregen waarbij we met ideal konden betalen..nette service!

Geen klachten, niks dan complimenten over de geleverde service!

mmp198 31-01-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijk web pagina

voldoende

Snelle levering tegen goede prijs

KoenV 31-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig menu met duidelijke keuzes, erg snel iets in terug te vinden. Relevante filteropties, al mag het soms iets meer zijn m.i.

Uitzonderlijk. Besteld, volgende dag al gevelerd EN rekening gehouden met onze wensen ivm levering. Da's boven de verwachting.

Ruim aantal modellen, redelijk wat op voorraad. Belangrijk: ook de toestellen in promotie zijn op voorraad, da's altijd meegenomen.

Veruit beste prijs, zeer transparant bestelproces, uitstekende levering via DynaLogic.

Tamara 31-01-2016 Via de website gekocht

Toen ik prijzen ging vergelijken van de wasmachine die ik, op basis van mijn eigen product-onderzoek, had uitgekozen kwam ik al snel bij Bemmel & Kroon uit als één van de goedkoopste met daarbij de beste en duidelijkste service.

De wasmachine zou tussen 13:30 en 16:30 uur geleverd worden en kwam om 16:30 uur. Als er dan twee vriendelijke bezorgers voor de deur staan, wat het geval was, die het geen probleem vinden om de wasmachine drie verdiepingen hoog te tillen (en de oude wasmachine weer drie verdiepingen naar beneden), ben ik tevreden. Bovendien had ik gedurende de dag via track and trace al kunnen weten hoe laat ze ongeveer kwamen; duidelijke bezorgservice.

De site heeft veel keuzes en duidelijke omschrijvingen van de producten.

Gewoon top!

Frank 30-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Overzichtelijke winkel met mooie producten.

Goede uitleg bij de producten en er wordt tijd en aandacht voor je genomen om vragen te beantwoorden. Ook de service aan huis bij levering van het product was goed. Wasmachine wordt twee etages naar boven gebracht en de servicemonteurs zijn voorzichtig en gaan secuur te werk.

Groot assortiment en veel verschillende merken. Prijs/kwaliteit is goed in balans.

Leo 30-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Nette winkel met ruime en overzichtelijke opstelling. Ruime parkeergelegenheid voor de deur.

Dit keer wordt een 6 gescoord. Twee nette heren kwamen de wasdroger afleveren en plaatsen. Hoewel het apparaat links tegen een muur werd geplaatst, werd niet gevraagd of de rechtsdraaiende deur moest worden aangepast naar linksdraaiend. Dat is handiger. Ook werd niet gevraagd of de machine op de duidelijk zichtbare afvoer moest worden aangesloten. Dat heb ik zelf kunnen doen, het stond in het aansluitschema. Aanpassing van de draairichting van de deur staat niet in de gebruiksaanwijzing, is me ook niet gelukt.

Zeer ruim aanbod in alle prijsklassen, op merk bij elkaar geplaatst.

Goede behandeling en uitleg. Niet direct naar het duurste apparaat gelopen, maar duidelijk voor-en nadelen van de verschillende apparaten verteld.

Kan de winkel zeker aanbevelen.

We hebben al erg veel apparatuur en een volledige keuken bij B&K gekocht en dat ging altijd erg netjes. Dit keer niet zo tevreden over de plaatsing.

Johan 30-01-2016 Via de website gekocht

Een duidelijke website met een ruim assortiment apparatuur. Je kan gemakkelijk filteren naar wat je zoekt.

De oven die ik had besteld werd snel in voorraad genomen en enkele dagen nadien, volgens afspraak geleverd en geinstalleerd. In mijn geval in Belgie wat geen probleem is voor de installateur. Er was een duidelijke communicatie over de leverdatum en tijd met de installateur en Bemmel & Kroon. Het oude toestel en verpakkingsmateriaal werd ook meegenomen en alles netjes achtergelaten. Met de retourprocedure of klachten heb ik geen ervaring omdat dit helemaal niet van toepassing is.

Men heeft een ruim assortiment aan apparatuur en kwaliteitstoestellen en alles is zeer goed geprijsd. Zeker als je zoals mij uit Belgie besteld kan je er echt goed aan uit en spaar je veel geld uit. Ook met installatiekosten en eventueel verlengde garantie inbegrepen.

Een topwinkel met een uitstekende service, prijs/kwaliteit en een ruim assortiment. Als ik nog iets nodig heb zal het in elk geval terug van Bemmel & kroon zijn. Een echte aanrader!

Sigrid 30-01-2016 Via de website gekocht

Niet echt een handige website. Niet duidelijk dat producten gewoon niet beschikbaar zijn. Als ik had geweten dat het een maand zou duren had ik een andere wasmachine besteld.

Wasmachine besteld, bezorging zou iets langer duren. Na een maand nog geen wasmachine en pas reactie na bellen. Op mail wordt niet gereageerd.

Slechte service, geen reactie op mail. Bestelling na een maand wachten nog niet geleverd. En als je dan belt staan 'ineens' de wasmachines net in het magazijn.

MGunes 29-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Den Haag

alles is overzichtelijk in de winkel

goed geïnformeerd over de verschillen in fornuis

breed assortiment

ziet er heel mooi en overzichtelijk uit

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Zeer concurrerende prijzen

Roxanne 29-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima winkel en site. Alles duidelijk voor de klanten. We waren op zoek naar een droger en hebben in de internetwinkel direct gevonden wat we wilden hebben. Bestellen was zo gepiept. We moeten wel een eindje rijden, maar goed dat doen we graag voor deze winkel.

De meneer die ons hielp was erg behulpzaam en verstond zijn vak goed. Hij heeft op al onze kritische vragen duidelijk antwoord gegeven, zodat we een goede keuze konden maken. De wasdroger kwam helaas iets later dan verwacht, omdat ie niet in voorraad was en achteraf bleek dat ie opnieuw bij de fabriek gemaakt moest worden, maar goed daar kan Bemmel en Kroon niks aan doen

We kwamen voor een wasdroger en vonden werkelijk voor elk 'potje' een wasdroger. Voor ons heel fijn, omdat we niet zoveel wilden uitgeven voor een wasdroger en we hadden zelfs nog keus! Verder komen we vaker bij deze winkel en staan elke keer weer versteld over het grote assortiment. Erg fijne winkel!

Gewoon een superwinkel en goede service!

ordernummer: ZTW511750

Bruno 29-01-2016 Via de website gekocht

Via de website van Siemens zelf, doorverwezen naar Bemmel &Kroon! In een online bestelling een luxe combioven, vaatwasser en gaskookplaat gekocht, allen van Siemens! De winkel ter plaatse kennen we niet, maar alle beschrijvingen en foto's op de online shop zijn helder en duidelijk! Ook heel goed telefonisch bereikbaar!

Telef. prima te woord gestaan en de bestelling wordt meteen per email in details bevestigd! Ook duidelijk omschreven wat het Service;programma inhoudt! Ook pas betalen, als de bestelling is bezorgd!

Wij ziin niet de enigen, die een luxer apparaat krijgen als het bestelde apparaat niet (meer?) geleverd kan worden, tegen geen meerprijs! Meer dan voldoende keus uit vele merken en typen!

Behalve bovengenoemde positieve opmerkingen: de uiteindelijke prijs!!! Ze zijn zeer concurerend en steeds de (laagste) prijs bij ook heel kwalitatieve en dure producten!
Als je extra betaald, wordt het apparaat zeer vakkundig/voorzichtig en door een correcte monteur van een gelieerd bedrijf
geplaatst binnen de afgesproken lever-/bezorgtijden!

Hoop, dat deze apparaten ook weer zo lang meegaan als de vorige, met zo min mogelijk reparaties...! Een extra verzekering afgesloten, (voor totaal 5 jaar, is incl. 2 jaar fabrieksgarantie) voor een heel acceptabel bedrag in vergelijking met de meeste andere gelijksoortige bedrijven!

Adrie.k 29-01-2016 Via de website gekocht

Op internet besteld en de bezorg data doorgegeven

Was de 19 los adres, kreeg een sms'je dat de chauffeur rond 16.35 bij mij was, en precies om 16.35 was hij er. Erg mooi

Ik had aleen een vriezer nodig, heb niet verder gekeken
Maar volgende keer kijk ik weer op hun site

Service en planning is top

Ed 29-01-2016 In de winkel gekocht
cruquius

Goed bereikbaar en ruime openingstijden

Personeel denkt pro actief mee zowel in de keuze van de apparatuur als de aflevermogelijkheden. Alles conform afspraak en toezeggingen. Prima

Meer dan genoeg keuze van alle bekende merken.

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en onderscheidende meerwaarde voor de klant in service.