Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mowali 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig services

Vergijken met ander winkels deze is goedkoper en alles loopt volgens de afspraak, ik zou wel nog een keer bij deze winkel de spullen kopen

R. Busselaar uit Leidschendam 21-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Buitengewone service

Nadat ik een product had gekocht dat niet geheel aan de verwachting voldeed (specificatie fabrikant kwam niet overeen met het gekochte apparaat) heeft Van Bemmel en Kroon dit prima opgepakt en op coulante wijze opgelost. Bedankt voor de buitengewone service. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Vincent 21-09-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk.

Op zoek geweest naar de voordeligst prijs voor deze machine , alleen jammer dat je nadat je de bestelling hebt gedaan te lezen krijgt dat de machine niet meer leverbaar is en dat je automatische een andere machine krijgt. wel een duurdere zeggen ze maar daar heb je je niet op ingelezen. Voor de rest een super snelle en correcte levering.

Bert de Klein 21-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude

Snel en goed

Uitgebreid assortiment in een grote variatie in prijzen en merken. Het zoeken naar het goede type en uitvoering is eenvoudig. Dit komt vooral door het feit dat je per merk kan kijken welke mogelijkheden er zijn.
Ook de beschrijvingen van de apparaten geven een goed inzicht in de gebruiksmogelijkheden,afmetingen en extra's.

Mw. C Rijnfrank 21-09-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Bedankt voor mijn fijne droger. De bezorging en installatie ging vlot en vlekkeloos.
Sorry maar ik heb gewoon geen kritiek🤗 Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering.
De informaliteit op de site is duidelijk en er is voldoende productinformatie

G.Leepel 21-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Gewaardeerde aanbeveling

Na uitleg over de 3 systemen van wasdrogers, werden de verschillen duidelijk zichtbaar gemaakt en konden wij een goede keuze maken uit de ruime uitstalling in de winkel. Hulde aan de verkoper, die daarnaast nog een extra korting kon aanbieden.

Astrid van der Bent 21-09-2017 In de winkel gekocht
BEMMEL EN KROON

Vriendelijk goede service netjes afgeleverd

Mooie winkel veel keus! Goed geholpen Top! Service was uitstekend zeker met sms weet je precies hoe laat ze komen dat is heel prettig

Helma 21-09-2017 In de winkel gekocht
Leidseveen

Service had beter gekund

Ondanks dat ik bij de aankoop de vraag stelde of er verschillende maten inbouwvaatwassers zijn en of dat dus uit zou maken is er een standaardmaat vaatwasser aan mij verkocht. Gelukkig was de installateur op voorhand oplettend en wees mij erop dat ik een andere maat nodig had. Toen is het wel telefonisch opgelost, maar dat was niet nodig geweest. De inbouw van de vaatwasser is verder vakkundig afgehandeld door een vriendelijke en behulpzame medewerker.

nicoos 21-09-2017 Via de website gekocht

snelle en nette service

even gebeld om te checken of de koffie machine op voorraad was , heel netjes te woord gestaan en de machine besteld . duidelijke site snelle levering waar je tijdens de ochtend precies kan zien waar de chauffeur is en hoelang het nog duurt, 10 minuten voor arriveren een smsje ontvangen .
kort om op naar de volgende bestelling bij Bemmel en Kroon

Sam 21-09-2017 Via de website gekocht

Vertraging van producten netjes opgelost! Super service!!

Al google je voor de voordeligste huishoudelijke apparaten kom je bij veiligkopen.nu uit.
Verkoop afdeling staat je vriendelijk en snel te woord ook bij mail correspondentie.
Na vertraging van mijn bestelling hebben ze dit super netjes opgelost met mij.
Bezorgers waren vriendelijk en beleefd.
Ik zal hier zonder twijfel weer producten bestellen.
100% tevreden!!

Willem Bergsma 21-09-2017 Via de website gekocht

Scherpe Prijs snel geleverd

Scherpe prijs en snel geleverd, ook het bezorgsysteem werkt super, tot op het half uur weet je de bezorgtijd. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en staat je correct te woord. Dit is mijn 2de aankoop en zal zeker hier weer terug komen!

Schaft 21-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Uitstekende klantbehandeling en een zeer duidelijk website, meer woorden zijn niet nodig als alles goed is geregeld.

Marion 20-09-2017 Via de website gekocht

De laagste prijs die ik kon vinden op internet, een snelle levering en geen leveringskosten ook niet naar het buitenland. Wat ik verder heel fijn vond is dat ik de specificaties heel goed kon vinden. Zo kon ik makkelijk vergelijken met soortgelijke producten. Ook hoefde ik alleen mijn gegevens in te geven en geen account aan te maken. De betaling sprak voor zich. Met andere woorden volgende keer bestel ik weer bij Bemmel & Kroon.

Riny Brugmans 20-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, vlotte en correcte afhandeling

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Ziet er betrouwbaar uit en dat is ook gebleken.
De gunstigste prijs voor de door mij geweste kraan.

Charissa 20-09-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Prima service

Goed geholpen, prima advies gekregen. Spullen behoorlijke tijd in de opslag gestaan. Gisteren gebeld voor levering en vandaag al keurig geleverd. Ook fijn dat er een mail komt met richttijd en een half uur van te oren nog gebeld door chauffeur.

Diane 20-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

De bestelling gaat via internet duidelijk, ik ontving gelijk een bevestiging via mail. Verder heb ik service aangevraagt voor het plaatsen van de nieuwe en weghalen van de oude inbouwkoelkast. Een keurig bedrijf nam contact op voor een afspraak en werkte netjes. De koelkast niet helemaal op de inbouwdeurtjes, maar de installateur maakte deze zonder probleem passend.

André 20-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed advies en een lage prijs

Op mijn zoektocht naar een nieuwe vaatwasser werd ik getipt om ook eens bij Bemmel en Kroon te gaan kijken. Ik had via allerlei websites al voorwerk gedaan, maar in de winkel gaven ze toch net even wat meer info waardoor ik een betere keus kon maken. Ik heb nu een betere kwaliteit vaatwasser en toch voor de prijs die ik in gedachten had!

van Schaijk 20-09-2017 Via de website gekocht

Doen wat er beloofd word!

Komen hun afspraken na! alles liep soepel, en zoals beloofd
Gelijk contact via de mail [ telefonisch geen ervaring mee]
zoals afgesproken aansluiten en oude machine meenemen, super!

Ramrattan en Biharie 20-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.Ben heel tevreden.

Via internet een wasautomaat besteld.Dit was de goedkoopste winkel. Ik kreeg een duurder product omdat de bestelde niet meer geleverd werd.Goede service en bezorging.

Frank 20-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en Goede service

Snelle en betrouwbare levering van het product voor de voordeligste prijs. Goede communicatie over de levering en afhandeling.

Happyfeetje 20-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, super product

We kopen onze grote apparaten steeds bij deze winkel, omdat de service fantastisch is. Gemakkelijke website, simpel om te kiezen en te bestellen, snelle levering en heel vriendelijke en behulpzame mensen die het apparaat kwamen leveren. We zijn, zoals alle vorige keren, een tevreden klant!

rolleken 20-09-2017 Via de website gekocht

correcte afhandeling van de bestelling

voor Bemmel & Kroon heb ik gekozen voor haar duidelijke site en haar laagste prijs
aflevering op afgesproken uur door vriendelijke mannen en oud toestel meegenomen

Superaadje 19-09-2017 Via de website gekocht

Op Google een vergelijking gedaan tussen verschillende winkels die hetzelfde product verkopen en deze kwam het beste uit. Super service. Wasmachine was niet meer voorradig maar heb een andere, iets duurdere versie, voor hetzelfde geld ontvangen. Correspondentie ging via de mail en ik werd overal netjes van op de hoogte gebracht. De dag van leverING kreeg ik 's morgens een mailtje in welk tijdvak de machine bezorgd wordt en de chauffeur belde netjes van te voren hoe laat hij bij zou zijn. Echt super service ook bij aflevering. De machine netjes naar binnen gebracht. Ben helemaal tevreden en zal zeker nog een keer bij Bemmel en Kroon een order plaatsen.

Smeg 19-09-2017 Via de website gekocht

Wat een schitterende aanwinst!

Ik was erg blij toen ik de waterkoker uitpakte. Hij was nog mooier dan op de website. Ik heb sterk getwijfeld over de kleur. Blauw of wit. Het werd blauw en deze kleur was fantastisch. Daarna heb ik hem snel uitgeprobeerd en alles verliep voortreffelijk. Ik zou hem zo weer kopen.

José Breetveld-Komen 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede Service en Duidelijk

Eerst online alles bekeken en toen telefonisch contact gehad wat het makkelijker maakt om duidelijke
vragen te kunnen stellen en daarbij de juiste keuze te maken en ze nemen de tijd om het goed uit te leggen
gewoon Toppie !!

S Adem 19-09-2017 Via de website gekocht

Toppers!!!

Erg vriendelijke mensen en hebben geduld voor veel vragen en geven uitstekende service
Zelfs de bezorging is erg snel en ook erg vriendelijke mensen

Martijn Springer 19-09-2017 Via de website gekocht

Punctuele service en top Track and Trace

Droger besteld via Bemmel en Kroon. Ten eerste waren zij de goedkoopste voor de door ons uitgezochte AEG droger en daarnaast ook nog eens een nette bezorging. De droger is volledig geinstalleerd door de bezorgers en op de wasmachine geplaatst. Het allerbeste van Bemmel en Kroon is echter misschien nog wel de zeer handige Track and Trace service. Op de dag van bezorging krijg je niet alleen een beperkt tijdslot, maar kun je ook nog eens continu kijken bij welk bezorgadres ze zijn en je krijgt vlak voor de bezorging een SMS. Geen onnodig gekluisterd aan huis dus!

Andrea 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De site is duidelijk en helder. Snelle en nette service. En wat gezegd wordt in de mails wordt ook gedaan, zoals het doorgeven van een tijdslot van aflevering en dan ook daadwerkelijk in dit tijdslot langskomen. Zeer tevreden!

Wouter Bloemen 19-09-2017 Via de website gekocht

Topdeal! Snelle levering mooie spullen, graag weer!

De beste prijzen, of ze gaan erin mee, snelle levering, pinnen bij levering.
Kreeg duurder nieuw model combi-oven voor dezelfde prijs.
Alles maar lof!

Diana 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Wij zijn 65 plussers en het was voor ons voor het eerst dat wij via de webshop iets hebben gekocht. Een hele nieuwe maar zeer goede ervaring opgedaan. De service was perfect. De aflevering was heel goed, nette mensen en alles op zijn plaats gezet, goede uitleg gegeven en oud artikel netjes meegenomen. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Ingrid de Waard 19-09-2017 Via de website gekocht

Met Bemmel en Kroon krijg je méér dan gewoon!6

Ik kende de webshop nog niet, maar kan hem nu zeker aanbevelen. Duidelijk keuzemenu's en inderdaad de laagste prijs. Bestellen is zeer eenvoudig en de afhandeling van mijn bestelling verliep zeer snel, zoals toegezegd. Betrouwbaar dus en daar houd ik van!

An 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel, goede prijs en prima service!

Vlot, indien niet in voorraad wordt prima alternatief geboden zonder meerprijs, snelle antwoorden op vragen zelfs op zondag, goede prijs en snelle correcte levering!

Ernst 19-09-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Geweldige service in de winkel en bij de bezorgservice

Geweldige service in de winkel en bij de bezorgservice. Verkoper is inhoudelijk goed op de hoogte, verkoopt niet maar helpt kopen.

Jille 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima snelle levering en goede prijs. Installatie via Ajtec heel netjes gedaan, aardige nette monteur. Veel andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Alex Grotenhuis 19-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Betrouwbaar en plezierige medewerkers!

Ik heb hier een wasmachine en droger gekocht. Goede voorlichting gehad en de prijs was top! De aflevering was super geregeld en de machines werden deskundig geplaatst en uitgelegd door de jongens.

Loes 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Overzichtelijke site, goede prijs, snelle bezorging. Fijn dat je precies kunt zien wanneer de bezorger komt.

Rob 18-09-2017 Via de website gekocht

Alles tip top inorde

Zeer scherpe prijzen geweldige service en goede communicatie,de vrieskast is netjes en professioneel geleverd op de eerste verdieping zonder lift (van service gesproken)
Ik raad Bemmel & Kroon zeker aan!!!!

BEAMGE 18-09-2017 Via de website gekocht

Ze verkopen niet leverbare modellen

Was goedkoopste met AEG diepvrieskast, met een goede review. 2X met klantenservice gebeld,nadat ik vastliep met bestellen: blijkt dat het model niet meer leverbaar is!

Teun 18-09-2017 Via de website gekocht

zeer volledige webwinkel, van A tot Z compleet

ik was aan het zoeken voor meer product informatie toen de website van Bemmel&Kroon in beeld kwam, voor mij een onbekende webwinkel, echter hebben de reviews en het thuiswinkel waarborg me over gehaald om de bestelling te plaatsen, naast de mooie prijs uiteraard. je ontvangt direct een orderbevestiging, factuur en leveringsafspraak (met track & trace). alles is geleverd en gegaan volgens afspraak. ik kan geen oordeel geven over de overige service afhandelingen.

Alex 18-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Via de webshop een afzuigkap en kookplaat besteld. De kookplaat bleek niet meer te leveren, maar werd moeiteloos vervangen door een luxer exemplaar. Daarna volgde een prompte levering.

Marjon 18-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service .

Kreeeg een nieuwer type geleverd, daar uitgezochte type was uitverkocht . Zonder bijbetalen. Kleurig afgehandeld.

busser 18-09-2017 Via de website gekocht

wij zijn priema geholpen wij hebben een nieuwe vrieskast gek

netjes geholpen optijd afgeleverd veel keuze ik raad dit ook anderen aan heb ook telf contact gehad alle lof voor medewerkers van bemmel en kroon .

D.A. van Dorp 18-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service en vriendelijke afhandeling

Na informatie over het gevraagde artikel in dit geval een combimagnetron van Siemens is dit netjes en met de nodige uitleg gegeven. De afhandeling is snel en op tijd gegaan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Terug bellen gaat ook snel en efficient.

TGunther 18-09-2017 Via de website gekocht

Topwasmachine gekocht bij een topwinkel!

Zeer klantvriendelijke webshop. Duidelijk en snel, met alle A-merken. Toen bleek dat het bestelde apparaat niet meer leverbaar bleek kregen we het nieuwe type voor dezelfde prijs! Dat is service!

Peter 17-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en prima afhandeling t/m transport communicatie

Een Siemens iQ700 inbouwoven gekocht.
Prijs op aanvraag, maar goede deal en nog wat extra sierstrips erbij gekregen in de offerte.
De transporteur die ze gebruiken geeft ook goede informatieverstrekking, voor aflevertijd en een half uur tevoren een SMS. Zelfs een foto van de chauffeur in de e-mail, zodat je niet zomaar bij een vreemde de betaling doet via een PIN automaat.

Zeer tevreden.

Ordernummer Bemmel en Kroon : BKI624004

Bartje 17-09-2017 Via de website gekocht

goed geregeld maar matige bezorging

de bezorging verliep niet geweldig; 2 mannen die gebrekkig Nederlands spraken wilde wasmachine buiten neer zetten terwijl we in de procedure duidelijk afgesproken hadden dat hij aangesloten zou worden. Daarvoor betaal je ook extra. Dit zou beter geregeld kunnen worden tussen opdrachtgever en bezorger

Peter&Hilde 17-09-2017 Via de website gekocht

Blij met Bemmel&Kroon.

Via internet een nieuwe koelkast besteld. Fijne en overzichtelijke site en we konden onze keuze snel maken. Alle relevante informatie was voorhanden en makkelijk te vergelijken. Het werkte uitstekend. Daar mogen andere sites een voorbeeld aan nemen.

B. Blom 17-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service

Ik heb mijn Zanussi droger online besteld. Ik maakt mij wat druk over de bezorging maar dat was niet nodig geweest. Hoewel niet op voorraad toch binnen drie dagen bezorgd. Erg fijn dat je de bestelling goed kan volgen en een half uur van te voren nog een tweede sms krijgt. Nog beter dat voor een heel schappelijke prijs van 10 euro het toestel op zijn plaats wordt gezet. Compliment voor de service!

Tineke Ruiter 17-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen

De wasmachine kon op zaterdag geleverd worden en de oude meegenomen, alles online geregeld. Alles is duidelijk en snel geregeld, ook de track en Trace ging prima.

A wendels 17-09-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Heb telefonisch contact gehad werd uitstekend geholpen greeg het via de wedsite niet voor elkaar mijn dank voor de goede service