Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JJM. Lakeman 01-11-2017 Via de website gekocht

geweldige internet winkel.

Deze internet winkel is echt een aanrader. Je kunt zelf aangeven wanneer je hem bezorgt wil hebben. De service is uit de kunst. We hadden een combie magnetron bestelt maar was niet meer leverbaar. Toen kregen we een veel duurdere voor hetzelfde geld.

Esther 01-11-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

top service

Geweldige service en adviezen en groot assortiment maakt het ook weer moeilijker maar met de uitleg van hoe en wat je ermee doet uiteindelijk zeer tevreden.

W.M.Heineman 01-11-2017 Via de website gekocht

Van A tot Y ging het perfect

via een kennis heb ik gekozen voor Bimmel & Kroon.
Alles liep gesmeerd.
Waarom van A tot Y titel
En waarom een 9 beoordeling.
Vrieskast geleverd met service bezorgen.
Hij is netjes een 1 hoog afgeleverd uitgepakt.
De deur was rechts draaiend.
Waarom moest ik hem zelf omdraaien naar linksdraaiend ?
Beetje jammer.

John Erwin 01-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service

Ik ben zeer te vrede over de snelle en goede service. Ik kreeg te horen dat mijn bestelling uitverkocht is. En ook niet meer te bestellen was voor Bemmel en Kroon. heb daarom een nog luxere wasmachine gekregen voor het zelfde geld. Bemmel en Kroon bedankt voor de goede service en ik ben zeer tevrede. En het bezorgen ging ook mooi met het berichtje met de juiste tijd wanneer ze er zouden zijn. Top dus!!!

Jouf 01-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service winkel

In de winkel forepark Den Haag werd ik zeer slecht geholpen door een werknemer, welke mij en ook andere klanten als ondeskundig en nietswetend behandeld. Ik werd als een klein kind weggezet, omdat ik blijkbaar niet wist hoe de kookzones van de inductiekookplaat werkte, maar ik wilde hier juist, als leek, uitleg over vragen. Ik ben dan ook weggegaan en heb telefonisch contact gezocht met dezelfde winkel. Hier ben ik uitstekend geholpen door Theo van Bemmel en heb zelfs telefonisch de kookplaat, die ik graag wilde, besteld. De volgende dag is deze kosteloos aan huis bezorgd. Mijn complimenten hiervoor!

Gerard Barten 01-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

De wasmachine was met een kassakorting het laagst geprijsd en werd de volgende dag netjes op tijd afgeleverd. Kreeg een mailtje met het bezorgtijdvak en een SMS berichtje toen de bezorgers er bijna waren.
Heb hier al vaker apparatuur gekocht en was toen ook zeer tevreden. Tijd voor een positieve review dus!

John Roggeveen 01-11-2017 In de winkel gekocht
Forepark Leidschenveen

Aankoop en installatie van vaarwasser

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk. Onze vorige vaatwasser is ook hier gekocht. Er wordt een goed advies gegeven.

uittrekbare tussenstuk 31-10-2017 Via de website gekocht

PERFECTE SIRVICE

snelle en goede afwerking van bestelling en levering zeker een aanrader prijs kwaliteit snelle service

Hans 31-10-2017 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijke verkoper

Wij waren bijzonder verrast van deze prachtige winkel en met name de enorme keuze van de producten.
Bij het maken van onze aanschaf zijn wij heel goed geholpen door de verkoper welke alle tijd voor ons had.

Darren 31-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Op de internet site, duidelijke prijs, niets achteraf erbij. Transport van de wasdroger snel geleverd, en goed contact met leverancier van dag en tijd van levering. Vriendelijke leveranciers.

Kasper 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Artikel was voorradig en dankzij de kassakorting tevens de goedkoopste in NL. Aflevering tevens netjes voltooid

Maarten 31-10-2017 Via de website gekocht

Levering was prima

Ik heb bij deze webwinkel een wasmachine gekocht via Veiligkopen.nu. De reden dat ik voor deze winkel heb gekozen was de prijs. Het product was nergens anders goedkoper. Over het product kan ik nog weinig zeggen aangezien ik daar eerst meer ervaring mee moet hebben voordat ik daar een mening over kan vormen. De bezorgers waren vriendelijk en leverden het product af in het aangegeven tijdvak. Helaas kon ik niet zelf een tijdvak kiezen, dat is ook mijn punt van kritiek. Graag zie ik wat meer flexibiliteit in de bezorging. Nu was de situatie dat ik de hele dag vrij had moeten plannen en 's ochtends hoorde ik pas dat het product er in de middag zou zijn. Ik ben zelfs bereid meer te betalen om te kiezen wanneer ik het product in ontvangst mag nemen. Het liefst 's avonds want overdag werken de meeste mensen. Maar na online onderzoek kwam ik er achter dat geen enkel bedrijf dit doet voor dit type product.

Eric uit Weert 31-10-2017 Via de website gekocht

Fantastisch geregeld! Geheel volgens afspraak

Je ontvangt een mail met daarin de richttijd wanneer het product wordt afgeleverd. Je krijgt een track en tracé met daarin fito en naam van chauffeur. Dan kun je exact volgen waar je product is! Daarnaast ontvang je een half uur voor leertijd een SMS waarin de exacte tijd wordt aangegeven! En dit alles binnen de eerste opgegeven richtrijd! Gewoonweg Super!

Renru 31-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service, prima geregeld met track&trace! Top

Shop is erg overzichtelijk en de prijzen erg aantrekkelijk! Ook nog een leuke korting gekregen en 2 jaar extra garantie. Emailcontact is ook erg snel en duidelijk!

hicham 31-10-2017 Via de website gekocht

Ererste kop was " on TOP "

ik bestelde gisteren een product tijdens de bestelling deed ik een fout ik had vergeten via bancontact te betalen . Ik sturde een mail en na een kwartier kreeg ik een oproep en mijn probleem was opgelost ... vandaag kreeg ik mijn bestelling en alles was in orde ..je zou moeten zot zijn van geen 10 te geven

Xxx 31-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snelle en fijne service

Wij waren op zoek naar een nieuwe combi magnetron. Omdat ik in Leiden was werd ik getipt om even bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude binnen te lopen om te kijken naar combi magnetrons. Dit omdat we op internet diverse modellen hadden gezien en we graag ze ook echt wilde zien. Eenmaal binnen bij Bemmel en Kroon werd ik direct vriendelijk aangesproken. Uiteindelijk heb ik snel een keuze gemaakt en ik kon de combi magnetron meteen meenemen. Helaas paste de combi magnetron niet in mijn kleine autootje. Maar dat werd direct opgelost daar en een dag later werd mijn combi magnetron netjes thuis afgeleverd...

S. Dijkhuis 31-10-2017 Via de website gekocht

Op een nette manier geholpen.

Ik ken de shop nauwelijks. Gekozen op grond van vermeldingen op de site kieskeurig en de reviews. Nadeel is dat ik niet met de pin kon betalen en dat de bezorger geen teruggeefgeld bij zich had. Omdat we niet van elkaar af konden komen heeft de bezorger 3 euro voor zijn rekening genomen. Dat vond ik erg coulant.

Nel 31-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Geweldige service,goed geholpen, aflevering perfect

Het shoppen bij Bemmel en Kroon is geweldig personeel erg bekwaam en behulpzaam , mooie winkel heel veelkeuze.

Wilma Keizer 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en vriendelijke medewerkers

Mijn bestelling kon direct de volgende dag geleverd worden en via mail en sms werd ik op de hoogte gehouden van de aflevertijd. Echt heel handig

Anna 31-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

koelkast besteld bij Bemmel en Kroon.
Bleek niet te passen, er werd meteen mogelijkheid geboden om te ruilen.
Geweldige service!

Kiesenberg 31-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle serves

Geweldige winkel met goede duidelijke site en correcte afhandeling van de orde goede vriendelijke aflevering mensen.

Rene 31-10-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk, kundig en snel

Prima winkel, vriendelijke en kundige mensen. Goed advies gekregen en bijzonder snelle installatie werd ter plekke geregeld. Hulde!

goedzo 31-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Een van mijn collega's koopt altijd bij Bemmel & Kroon. Op haar advies ben ik er ook terecht gekomen. En ik moet zeggen niet zonder reden. Perfecte plaatsing van de inbouwvaatwasser

Arno Kersjes 31-10-2017 Via de website gekocht

De kroon op het werk

Via een grote bekende winkelketen twee keer geprobeerd een vaatwasser te bestellen wat verkeerd is gegaan. Het bestaande frontpaneel paste niet op onze vaatwasser. De installatie service van Bemmel en Kroon snappen wel hoe het werkt en hebben meteen netjes contact opgenomen en de stappen met mij doorlopen zodat ze zeker wisten dat de juiste machine geplaatst kon worden. Helaas was het gewenste artikel niet meer leverbaar maar daardoor een nieuw type voor de exact zelfde prijsstelling gekregen.Ook de prijs was de scherpste van alle winkels.. Plaatsing verliep supersnel (2 dagen later) en goed. TOPSERVICE

van Leeuwen 31-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke shop. Snelle levering en keurig op tijd. Koelkast werd netjes naar binnengebracht en oude koelkast werd gelijk meegenomen. Behulpzame en beleefde chauffeur. Laagste prijs. Ik ben dik tevreden.

Gaby 30-10-2017 Via de website gekocht

Snel en inderdaad veilig!

Van bestellen tot leveren gaat snel en goed! Mijn product was niet meer voorradig en uit productie. Het bedrijf heeft er een apparaat voor geleverd met meer mogelijkheden en eigenlijk een hogere prijs.. Zij vinden het fair mij de oorspronkelijke prijs te rekenen! Top.
Ik ben nog niet zo lang geleden opgelicht door een internetbedrijf! Dit bedrijf heeft mij weer een stuk vertrouwen teruggegeven in internetwinkels.
Het apparaat werkt prima en voldoet volledig aan mijn verwachtingen!

D. 30-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Omdat mijn droger kapot was, zocht ik een nieuwe, na veel zoeken kwam ik de droger tegen die ik graag wilde en bij Bemmel & Kroon ook nog een stuk goedkoper dan bij de concurrent! Meteen besteld via een overzichtelijk systeem waarna ik meteen een mail kreeg met de bestelling. Ook werd er aangegeven dat ik op de dag van levering (welke ik zelf heb kunnen aangeven tijdens het bestel proces) een mail gestuurd werd met daarin een tijdsvak van 4 uur. Op de dag van levering kreeg ik een half uur van te voren een sms met daarin de precieze tijd. ER stonden 2 nette mannen voor de deur die de droger naar boven hebben gebracht en de oude weer mee terug hebben genomen. Binnen 10 minuten was alles klaar en kon ik weer gaan drogen! Echt zeer blij mee!

Romana 30-10-2017 Via de website gekocht

Toppers!! Zoals het hoort

Duidelijk..scherpe prijs en snel leverbaar. Je word goed op de hoogte gehouden op de dag van levering

Hans van der Meer 30-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

zeer tevreden

uitstekend te woord gestaan door verkoper Theo in Zoeterwoude. Daarna via mail een bezorgafspraak ontvangen. Bezorging op tijd door prima bezorgers. Wij zijn zeer tevreden

JAP van der Linden 30-10-2017 Via de website gekocht

bizonder prettige afhandeling en service

goede prijs/ kwaliteit verhouding,kon het product niet leveren en gaven dus een duurdere machine wat een prettige bijkomstigheid was

Camilla 30-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Top geregeld!

Na aankoop kon ik de producten in twee keer laten verzorgen - met zelfs 3 maanden tussen! Geen probleem om (deel van) onze apparatuur even op te slaan. En de leveringen waren stipt met een heel mooi track&trace - webpagina, waarbij de hele dag thuiszitten ook niet nodig was.

Mirjam van Vugt 30-10-2017 Via de website gekocht

Prima service ,snelle levering!!

Makkelijk zoeken!!! Snelle levering ,Goed verpakt !

Het artikel is een van de voordeligste in zijn soort.Hopelijk is dit artikel in het gebruik net zo goed!!!

Jack Erkelens 30-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Snel, kundig en betrouwbaar

Levering was in orde, alles paste goed en snel en kundig geplaatst. Prima service. Ik kan Bemmel en Kroon bij iedereen aanbevelen.

M.Bos 29-10-2017 Via de website gekocht

Positief

Alleen maar positieve ervaring mee. Alles verliep naar wens. Ook de bezorg service was prima. Nette, kundige mensen die ook nog zo aardig waren de oude wasmachine naar beneden te brengen. Bezorg tijd ook goed gecommuniceerd. De was- droogcombinatie bevalt ook nog eens uitstekend tot nu toe dus eigenlijk allemaal perfect.

E.B. Geerken 29-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Zeer uitgebreide winkel

We zijn via vrienden van ons terecht gekomen bij van Bemmel & Kroon in Zoeterwoude/ Rijndijk .
We vonden het een mooie winkel met een goed assortiment en heel vriendelijk personeel.
tenminste een winkel waar ze niet gelijk in je nek zitten, en waar je goed uitleg krijgt over de apparatuur.
Wij wonen zelf in Almere maar omdat we zo vriendelijk cq goed geholpen waren, hebben wij onze apparatuur bij hun gekocht, Dus een aanrader.

Harest 29-10-2017 Via de website gekocht

correcte service volgens afspraak

Op de site is het gemakkelijk bestellen en de prijs is gunstig verder wordt er rekening gehouden met de wensen van de klant en houden zich aan de gemaakte afspraken

Joost en Miranda 29-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en perfecte service!

Wasdroger (Siemens ZWF9147NW) en een wasmachine (WT44E77NL) van Zanussi besteld bij Bemmel&Kroon omdat ze het goedkoopste waren op internet. Supersnelle levering + twee verdiepeingen omhoog brengen + aansluiten + afvoeren oude apparaten + afvoeren het verpakkingsmateriaal. Complimenten, zo hoort het!!

28-10-2017 29-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede duidelijke en prima service

Door een huis aan huis krantje van Bemmel & Kroon werd ik geattendeerd op een aantal interessante aanbiedingen.

BKI635083 29-10-2017 Via de website gekocht

Goede service van Bemmel en Kroon.

Aanvankelijk liet mijn nieuwe wasmachine me direct in de steek, maar met contact van de zaak direct een nieuwe gekregen die het nu volgens verwachting goed/prima doet.

Henk Thiecke 29-10-2017 Via de website gekocht

Top...................

Had een paar vragen voordat ik tot aanschaf van een wasdroger over ging, correct afgehandeld.
Maar wat mij nog meer trof was de aflevering, 2 zeer vriendelijk mannen kwamen de wasdroger afleveren. Geen enkele moeite was hun te groot binnenbrengen, uitpakken aansluiten en afvoeren oude machine en verpakking. ook nog een extra tip omdat de droogtrommel op een wasmachine staat. Ik zeg TOP.....

Remco 29-10-2017 Via de website gekocht

Snel & Goed

Snelle levering door Dynalogic. Goed online te volgen wanneer de bezorger er is en kreeg een half uur voor aankomst een sms. De prijs van de wasdroger die ik heb gekocht was al de laagste die ik online kon vinden. Daarop kreeg ik nog korting.

Yuliana 29-10-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Op tijd, goed aangesloten. Snelle service.
Men gaf zellf uitleg en een korte instructie.
We zijn tevreden.

Irene 29-10-2017 Via de website gekocht

Advies in winkel en online besteld

We zijn eerst naar de winkel in de Cruquius gegaan voor advies. Daar werd een wasdroger aanbevolen die aan onze wensen voldeed. Op een kaartje werd het type genoteerd en geadviseerd denk er nog even over en vergelijk on line en dan kun je weloverwogen bestellen in de winkel of on line. geen opdringerige verkoper.

Peter 29-10-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel!

Dit is onze tweede aankoop bij Bemmel en Kroon.
Overzichtelijke website ,Snelle levering op de afgesproken tijd en een Uitstekende prijs.

Angel* 28-10-2017 Via de website gekocht

Super goed geholpen We hebben nog heel laat op de avond nog gebeld en zijn vriendelijk geholpen met de vragen die We hadden omtrent het product...
De levering was netjes binnen de aangegeven tijd geleverd en zelfs de volgende dag al.
De magnetron/oven was erg mooi en van zeer goede kwaliteit.

Arjan Almere 28-10-2017 Via de website gekocht

Siemens Wasmachine gekocht die scherp (af)geprijsd was

Na het lezen van diverse reviews een keuze gemaakt voor nieuwe Siemens wasmachine (met laag dB). Daarna even het type ge googled en kwam ik op Bemmel & Kroon met een scherpe prijs, daarom hier besteld. Bezorging gaat (net als bij Bol, Cool Blue en Wehkamp) via Dynalogic, daar was ik minder gelukkig mee (gezien onjuiste installatie van mijn Siemens wasdroger 2 maand geleden). Ditmaal u hadden de bezorgers van Dynalogic een voorman/coach mee, waardoor het bezorgen een stuk prettiger en deskundiger verliep. Maar ook nu weer niet waterpas (volgens handleiding wel nodig) afgesteld bij levering.

Angelique van der Biesen 28-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Donderdag een droger besteld vandaag geleverd door 2 zeer vriendelijke heren.
VK637123
Erg fijn dat de klantenservice makkelijk bereikbaar is en vriendelijk
Het is voor ons de eerste keer dat we bij veiligkopen iets hebben besteld maar zeker niet de laatste keer.

Phylis en bertus 28-10-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie .fijn personen. Wij zijn zeer te vreden.

Mooie aanbieding zeer overzichtelijk. Goede cominicatie over de mail. Stipt op tijd. Tja wat nog meer te vertellen ik denk dat het duidelijk is ik ben te vreden

Koen 28-10-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden met de aankoop van een droogkast!!

De prijs van het toestel (droogkast) en vooral de snelle levering. Super!! De website is ook heel duidelijk!!

Willem 28-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering, perfecte prijs

vanwege de prijs, is toch ettelijke tientjes goedkoper dan elders, en door het de volgende dag kunnen leveren. het wordt netjes binnen gebracht. en de oude machine weer meegenomen. dat is service.