Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Adrie van den Hoek 18-06-2017 Via de website gekocht

fantastisch. meedenken en goede service!

Mijn telefonische vragen werden met flair omgezet in een bestelling. Waarbij men duidelijk uitlegde wat ik wel en niet kon verwachten bij de verschillende leveringssoorten. Ik bestelde geluidsdempers/trillingsdempers mee.
Toen de machine werd geplaatst, gaf men aan dat deze niet zouden werken bij de versie waarin wij onze machine hebben staan. Men gaf een goedkoop alternatief aan, nam de dempers van 17 euro weer mee terug en drie werkdagen later zag ik op de rekening dat dit bedrag ook weer was terug gestort. De machine zelf is een verademing qua geluid. We zijn dus zeer tevreden over de levering met ordernummer DH606986

SylviaVogel 18-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en ruim assortiment.
Helaas werd de bbq niet meegeleverd waar mee geadverteerd werd.

Ellis Plagmeijer 18-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service!

Opnieuw voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege de goede service en advies. Afspraken worden nagekomen.
Super!

TeunP 18-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Wasmachine en droger gekocht. Goede prijs en op basis van klant beoordeling voor Bemmel en Kroon gekozen. Bestellen ging vlot en dag later apparaten binnen. Keurige aflevering door Dynalogic.naar eerste verdieping gebracht en aangesloten. Oude apparaten afgevoerd.

Silvia 18-06-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Duidelijke omschrijving van de producten. Goede prijzen. Je krijgt een offerte aangeboden, en daardoor korting. Super goedkoop daardoor.

A.yasar 18-06-2017 Via de website gekocht

Top service! Zeer tevreden!

Koerier van dynalogic was een geweldig persoon,netjes afgehandeld.service van bemmel en kroon was prima op de gewenste dag product geleverd gekeregen. Product onbeschadigt op ze plek neer gezet door koerier.. Super blij mee hoe het allemaal is gegaan. Bemmel en kroon is zeker een aanrader als online shop.

Bas 18-06-2017 Via de website gekocht

Correct bedrijf en afhandeling

Product op voorraad
Goede bestelprocedure
Betaling via verschillende wegen.
Ideaal via ideal.
Levering was goed
Oude apparaat ging mee terug

??? 18-06-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed aankoop,zeer content

Via m'n broer die er ook al het een en ander heeft gekocht heeft mij deze zaak aangeraden,
goed en vakkundig geholpen.

De volgende dag had ik m'n koelkast al in huis en hij werkt naar volle tevredenheid.
Ga er beslist naar terug voor een wasmachine.

Anouk 17-06-2017 Via de website gekocht

Super (oplossingsgerichte) klantenservice!

Gisteren een Siemens eq6 koffieapparaat besteld bij Bemmel en Kroon. Ik kreeg al vrij snel een mailtje dat het artikel niet meer voorradig was en ook niet meer binnen zou komen. In plaats van mijn bestelde artikel kreeg ik daarom een andere type apparaat (de vernieuwde versie). Een duurdere versie maar voor dezelfde prijs als mijn oorspronkelijke bestelling.
Vandaag al geleverd (met Dynalogic, ontzettend handig omdat je de status van verzending precies kan volgen!). Ik ben ontzettend blij met mijn apparaat en de fijne service van deze winkel!

J.Swierstra 17-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling volledig volgens verwachting geleverd.

Bezorgers durfden in eerste instantie e aflevering niet uit te voeren, omdat tweedeurs koelkast en wasmachine op derde verdieping moesten worden geleverd, via een lastige trap. Bemmel en Kroon gaf direct een nieuwe opdracht voor aflevering en de volgende dag is de levering volgens wens uitgevoerd.

Herman 17-06-2017 In de winkel gekocht

Betrouwbare leverancier

Goede service en uitleg over het product gekregen. Vervolgens is de levering conform de afspraak afgewikkeld. Als klant ben ik zeer tevreden en zie ik terug op een goede ervaring met Bemmel & Kroon

Rikkers 17-06-2017 Via de website gekocht

Super service duidelijke afspraken

Site overzichtelijk en duidelijk, de prijzen zijn ook super goed en bezorgen zeker een dikke 10 kortom en goede aanrader!!

Stijn 17-06-2017 Via de website gekocht

Ik heb voor de aankoop van een Siemens KG36EBW40 koelkast voor de website van Bemmel & Kroon gekozen vanwege de goede recensies en de lage prijs-garantie. De levering was prima. Meteen de volgende dag op het aangegeven tijdstip kwamen ze hem brengen. Ik had voor 'extra service gekozen'. Dat hield in dat ze hem netjes op zijn plek zetten en uitleg gaven. De koelkast doet het goed en ik ben er blij mee! Al met al een prima service!

Ludo 17-06-2017 Via de website gekocht

Samsung side by side

Prima shop, goede prijs, klantvriendelijk en behulpzaam
Alleen een bijzonder slechte koeriersdienst dit is erg jammer
Doet afbreuk aan Bemmel en Kroon

Carlijn 17-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Had een vraag via mail gesteld, snel antwoord gekregen. Product werd ook snel geleverd.
Wat wel raar is: op internet promoten dat het gratis geleverd wordt, maar als je het zelf komt ophalen is hetzelfde product toch echt stukken goedkoper!

Graafmans 17-06-2017 Via de website gekocht

Correcte vlugge service!

Gemakkelijke website, goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle bezorging en vakkundige/ vriendelijke service!

Patrick 17-06-2017 Via de website gekocht

Super service en goed op de hoogte gehouden

De website is zeer overzichtelijk. De service van het afleveren was helemaal top! Duidelijk hoe laat ze zouden komen en hele vriendelijke monteurs die het keurig netjes aangesloten hebben.

G.Kemmerling 17-06-2017 Via de website gekocht

Super internetwinkel

Bereits das 2. Mal bei Bemmel en Kron gekauft.Diesmal den Smeg Wasserkocher, Artikel alles perfekt,schnelle Lieferung, super Service immer gerne wieder.

carina .haan 17-06-2017 Via de website gekocht

super geweldige service

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik al meerdere keren wat hier heb gekocht , en service is gewoon super goed en altijd de goedkoopste .... en als het geleverd wordt dan kan je het stap voor stap volgen ...heel erg vriendelijk persoon ... dus koop ik hier het volgende keer weer ?.. absoluut ja

Anneke 17-06-2017 Via de website gekocht

goede service!

De medewerker die ik aan de telefoon kreeg was heel erg kundig; hij attendeerde mij op het feit dat de inductie kookplaat niet vaak werk verkocht en ook waarom. Na telefoontje naar de keukenverkoper bleek dat per abuis het verkeerde was aangekruist. Dus ik ben een zeer tevreden klant. In de toekomst maak ik zeker gebruik van dit bedrijf.

Susanne 17-06-2017 Via de website gekocht

Adder onder gras

Bij bestellen gewenste bezorgdatum aangegeven. Let op, dat heeft geen waarde. Er volgt een mail waarmee je de bezorgdatum moet kiezen. Wij dachten dat het bevestiging was, dus = geen afspraak! Tijdens hitte geen koelkast, hijs fijn, zelf ophalen dus😞

Peter 17-06-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

Alles goed geregeld

We wilden een nieuwe vaatwasser kopen en doordat ik 17 jaar geleden een complete keuken heb gekocht bij Bemmel & Kroon waar de service toen Top was zijn wij daar weer gaan kijken. We zijn op een zeer prettige manier geholpen en alles is zeer goed geregeld ook met het bedrijf wat de vaatwasser kwam installeren.

Mariska 16-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk webshop met snelle levering

Droger besteld bij Bemmel en kroon. De webshop is duidelijk. Had nog 1 vraag over het product dus de klantenservice gebeld. Ook daar snel en duidelijk antwoord. Product de volgende dag al geleverd. Netjes op zolder gezet en de oude droger gelijk meegenomen. In 1 woord top! Ordernummer BKI608396

Jean-Paul 16-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloos !!

Wat een ellende hebben wij gehad bij Bemmel en Kroon. Woensdag een wasmachine besteld. Voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze het snelst konden leveren (vrijdag) terwijl andere aanbieders op zijn vroegst maandag de wasmachine konden bezorgen. Dus vrijdag halve dag vrij genomen, want ze zouden voor de middag komen. Om 12.00 nog niemand. Moest ik er via track and trace zelf achterkomen dat er een sorteerfout was gemaakt. Maar even naar Bemmel en Kroon gebeld wat dat betekende? Wasmachine bleek bij het verkeerde vervoersbedrijf te staan en zou deze dag niet meer geleverd worden. Om ons tegemoet te komen kwamen ze zaterdagmiddag. Op zaterdag weer moeten haasten om op tijd thuis te zijn, wordt de wasmachine mooi op tijd gebracht door Dynalogic. Vond het wel vreemd dat wasmachine niet in een doos of plastic verpakt was, maar dat hadden ze waarschijnlijk net verwijderd, dacht ik nog. Eenmaal binnen bleek de zijkant van de wasmachine open te zijn en ook het klepje aan de voorkant sprong telkens open. Was dus gewoon een beschadigde machine. Neem maar weer mee zei ik. De was was inmiddels zo hoog opgestapeld dat we de rest van het weekend bij familie en vrienden hebben moeten wassen. Wij waren klaar met Bemmel en Kroon. Nog 1 probleem. Moest mijn geld nog terugkrijgen, want op basis van eerdere reviews had ik geen problemen verwacht bij dit bedrijf. Dus maar weer gebeld om de bestelling te stoneren en mijn geld terug te laten boeken. Was kennelijk gewoon dat bestellingen worden gestoneerd, want men vroeg nog niet waarom en excuses of iets dergelijks werden al helemaal niet gemaakt. Het terugstorten zou 1 a 2 werkdagen duren en ik zou een mail krijgen van de creditnota. Deze creditnota kreeg ik, maar het daar genoemde bedrag was niet correct. Dus maar weer bellen. Ze zouden het aanpassen en dan zou het gestort worden. 2 dagen later nog geen bedrag teruggestort gekregen. Dus maar weer eens bellen. Weer hetzelfde verhaal, maar ik stond er nu toch echt op dat er uiterlijk de volgende dag betaald zou worden. Medewerker raakte hierdoor geirriteerd. Uiteindelijk dan ruim een week later dan mijn bestelling alles terug ontvangen. Maar wat een ellende en onnodige energie heeft dit gekost. U snapt voor ons nooit geen Bemmel en Kroon meer. Ze hebben zelf gevraagd of ik een review wilde schrijven. Bij deze dan... maar niet om dit bedrijf aan te bevelen. Vilgende keer weer gewoon naar BCC of Coolblue. Dan wacht ik liever een paar dagen langer....

G. vd Brand 16-06-2017 Via de website gekocht

Netjes geleverd volgens afspraak

Meteen na bestelling een bericht over de levering; alles netjes en precies volgens afspraak geleverd.
Met extra kortingsactie goedkoopste aanbieding.

Familie Rozier 16-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en prima bezorging.

Goed aangegeven hoe het product te vinden is. Goede vormgeving en duidelijke uitleg. Ziet er verzorgd uit. Mooie site. Gaan zeker nog meer kopen bij deze winkel. Een aanrader.

Karel 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en adequate service

Was met spoed op zoek naar deze wasmachine. Meeste bedrijven hadden levertijden van 3-5 dagen. Dus belde ik met Bemmel om te verifieeren dat zij idd deze machine de volgende dag konden leveren. De verkoper bevestigde dat en nam meteen mijn order per telefoon op. Hij gaf zelfs aan dat er een aktie korting van Whirlpool op deze machine zat (wat ik overigens al wist). De volgende dag binnen de afgesproken tijdslot afgeleverd en werkend geinstalleerd. Prima service!

nancy 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige vriezer

Geweldige vriezer. Zag er gigantisch uit maar eenmaal op zijn plaats, stond deze 'echt' op zijn plaats.
We hadden de GS58NAW40 besteld en kregen het vervangende model (NF58NEW40). Technisch doen deze twee Siemens vriesers niet voor elkaar onder. Alleen de laatst genoemde is duurder maar we kregen deze voor de prijs van de bestelde vriezer.
Zeer goeie service van Bemmel en Kroon!
Ook het afleveren van dit apparaat is vlekkeloos verlopen met 2 vriendelijk chauffeurs: Op de afgesproken tijd...

Bianca 16-06-2017 Via de website gekocht

Super service !!!

De shop is overzichtelijk en handig in gebruik.
Gisteren onverwachts een defecte wasmachine en nu 24 uur later staat de nieuwe al te draaien.
Als dat geen goede service is TOP !!!

Nijs Josee 16-06-2017 Via de website gekocht

Alles perfect in orde !

Meermaals voor deze shop gekozen en altijd perfect in orde.
Bij een vraag kan je deze shop telefonisch heel goed bereiken (wat bij andere shops niet altijd zo is)en alles word in het werk gesteld om je wens na te komen.
Je word heel goed ingelicht betreffende de levering die ook alle afspraken perfect nakomt.
Veilig kopen en goed bediend worden,dan koop je bij..... Bemmel & Kroon !

mihnea 16-06-2017 Via de website gekocht

LG VSR8600RR

very good product. Do the cleaning. Gather the hair, the rest of the food without any problem. Excellent quality.

Piet Elshof 16-06-2017 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak

Laagste prijs voor kwalitatief prima wasdroger. Duidelijke website en snelle levering.
Al meerdere keren bij Bemmel en Kroon via internet gekocht en steeds naar tevredenheid.

karen 16-06-2017 Via de website gekocht

glashelder en vliegensvlug

duidelijke beschrijving van de produkten, zeker niet duur, dwz de goedkoopste voor mijn produkt.
Ook zeer duidelijk omtrent de levering door wie en het moment van leveren. Ik hoefde niet de hele dag thuis te zitten wachten.

Sharon 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima service! Zelf je bezorgdatum kiezen. Alleen de bezorgservice bij Dynalogic was slecht. Gaan niet rustig met je dure spullen om. Word over de vloer heen geschoven. Lopen vervolgens weg terwijl ik betaald heb voor uitpakservice. Nemen het plastic en piepschuim mee, gooien het in de lift. Waardoor alles onder lag met piepschuim en ik de gezamenlijk hal/lift kon gaan stofzuigen. Vervolgens rijden ze al slippend de straat uit. Ik ben er nog steeds verbaasd over. Naar mijn idee ligt dit probleem niet bij Bemmel en kroon en doen ze er verstandig aan een andere bezorgservice te kiezen.

Marc V 16-06-2017 Via de website gekocht

The best webshop!

Prima webshop. Beste prijs. Ze doen wat ze beloven en zelfs meer, gratis upgrade gekregen van de wasmachine. Een echte aanrader.

Varujean Petrosjan 16-06-2017 Via de website gekocht

Enorm tevreden met service.

Enorm tevreden en service. Ik had aantal vragen en medewerkers hadden via telefoon uitstekend mij geholpen.

Job 15-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Online heb ik een vaatwasser besteld na afrekenen krijg ik een mailtje dat de vaatwasser niet meer voorradig was en dat ik een beter model zou krijgen voor het zelfde geld. Ik heb natuurlijk even na gezocht of dit ook klopte, en inderdaad dit was een flinke upgrade ten opzichte van mijn originele bestelling (lees €200,- beter) en de volgende dag had ik de vaatwasser al binnen.

M. Verhaar 15-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Paste precies bij mijn wensen. En de service was uitstekend. Goede website die voldoende informatie verschafte.

W&M 15-06-2017 Via de website gekocht

keurige service

Zeer nette service, de door ons bestelde wasmachine was niet meer leverbaar en ze hebben ons zonder extra bijbetaling een upgrade gegeven.

Ellen 15-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goed

Bekende merken, goede levering.
Zelf aangeven welke dag geleverd wordt.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd

Anton 15-06-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

De oude wasmachine was ontploft en we wilden snel een nieuwe. Uiteraard wel de beste en goedkoopste in het prijssegment wat we voor ogen hadden. Zondag avond om 23:00 uur besteld en dinsdag in huis. Gevraagd of we een half uurtje van te voren een sms konden krijgen. Kregen we dus ook!
Verder gezeur met inname van oude wasmachine: Helemaal Top!!

Ben 15-06-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Zeer goede afspraken inzake levering en montage.
Aangekondigde cash back ook snel geregeld.
Goede en snelle montage

C.J. de Ruijter 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede sirvice

De robotstofzuiger die wij wilde hebben was hier het goedkoopste en goede beoordelingen over het bedrijf.
Ik vind het alleen erg jammer dat hij nu nog € 50,00 voordeliger wordt aangeboden. Via de telefoon ook goed contact gehad.

Leny Schouwenberg 15-06-2017 Via de website gekocht

prima onderneming 100 procent tevreden alles TOPPIE

Alles keurig geregeld even gebeld en alles duidelijk. De betaling achteraf prima monteur alles geweldig voor herhaling vatbaar 100 % tevreden

Een zeer tevreden aankoop 15-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en goedkoopste adres.

Op zoek naar een goede BBQ-set kwamen we toevallig Veiligkopen.nu tegen met een actieprijs op de Boretti Vittoria ver onder de adviesprijs en prijzen van andere telewinkels. Totnutoe zijn we heel tevreden met de levering en het apparaat.

Guus 14-06-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs

Een Panasonic broodbakmachine was bijna 20 euro goedkoper dan bij Coolblue of Bol.com.
Hij bleek niet direct in voorraad, maar dat was in twee dagen opgelost.
Goede en snelle levering waarbij je zelf de dag van levering kunt kiezen en een tijdvenster
van 4 uur wordt aangegeven. Prima service en de oude machine werd terug ingenomen.

Erik Langeveld 14-06-2017 Via de website gekocht

Bemmel goed, bezorging matig!

vanuit België niet met Bancomat kan betalen, nu moest ik 3,45 extra afrekenen voor pinnen aan de deur.
Bezorgers waren onbeleefd en incompetent. Sprongen ruw om met de koelkast en met de spullen in de woning. Geen reclame voor het bedrijf. Jammer

B. Bakker 14-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd op afgesproken tijd, voor een zeer nette prijs

Balen, koffiemachine defect en natuurlijk net op het moment dat je 'het' nodig hebt. Even online zoeken naar een goede betaalbare vervanger en het moet natuurlijk ook nog snel ! Ik geniet nu weer van mij heerlijke bakkie koffie en heb daar niet lang op hoeven wachten, binnen 2 dagen had ik hem, super inzichtelijk qua levering datum/tijd. 30 minuten voor aankomst van koerier inderdaad een berichtje via SMS.
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit super geregeld is allemaal.
Ik weet zeker dat de winkel bij ons in de straat dit niet voor elkaar had gekregen, deze had de Siemens EQ.3 automaat niet eens op voorraad!

Vanessa Bouland 14-06-2017 Via de website gekocht

Dubbel gevoel

Via mail en sms erg goed te bereiken en snelle reactie. Via telefoon erg slecht (11 min wachttijd toen we belde waarom de levering van wasmachine niet door kon gaan op de afgesproken zaterdag). Helaas die dag dus voor niets vrijgehouden. De maandag erop prima levering. 1 borgbout mysterieus afgebroken maar prima reactie hierop via mail.
Was 40 euro goedkoper dan bij Coolblue maar was dus wel beetje gedoe....

Jos 14-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Duidelijke web-shop, goede filters, zodat keuze snel gemaakt kon worden.
Planning en communicatie hierover waren TOP. Op de minuut nauwkeurig afgeleverd!