Deze score is berekend op basis van 2968 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BKI696896 19-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service / prijs

Vandaag 4 apparaten geleverd gekregen. Tot op heden alles volgens afspraak en baar wens verlopen. Goede prijzen ook.

Robert 19-09-2018 Via de website gekocht

Vakkundige montage

Uitstekende vaarwasser geleverd. Duurder model voor zelfde prijs als gekozen model. Monteur was perfect op tijd, monteerde de inbouwvaatwasser vakkundig en heeft alles in een half uur gedaan.

astrid taling 19-09-2018 Via de website gekocht

doen wat men beloofd

gekozen om energiezuinige siemens koelkast type k131rsd30, waarna ik automatisch bij b&k terechtkwam en nergens anders. eerdere bestelling siemens vriezer via mediamarkt met installatie door post.nl onbevredigend

Nico 19-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende bezorgservice

Makkelijk te bestellen, dag erop geleverd. Aflevering achter de eerste huisdeur was afgesproken, maar de bezorgers waren eigener beweging bereid hem verder te brengen!!

Dimitra 19-09-2018 Via de website gekocht

Super service

De eerste keer dat ik hier iets koop. Dus spannend of ze betrouwbaar zijn. Ik heb me voor niets zorgen gemaakt. Duidelijke website waarvoor je als digibeet ook uit de weg kunt. Bij het afrekenen een verrassing: 25 euro kassakorting! Ik ben zeer tevreden. Goede service! De robotstofzuiger werd keurig op tijd afgeleverd. Fijn dat er een tijdsaanduiding werd gegeven. Een aanrader!

Han van den Broek 19-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en vriendelijk

Bij dit soort aanschaffingen is betrouwbaarheid wel het belangrijkste. Dit was bij onze laatste aanschaf dik in orde. Er werd zelfs nog gebeld, toen er iets leek mis te gaan met de betaling via IDEAL. De aflevering (die was uitbesteed) was beter dan ik ooit eerder had meegemaakt met witgoed.

loek 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk en zeer kundig geholpen door verkoper

Producten met specificaties en prijzen heel toegankelijk te vinden in shop. Bekijk wat ik wil kopen eerst in de web-shop en ga daarna naar de web-winkel in Zoeterwoude. Heb dit al meerdere keren gedaan en steeds weer uitstekend geholpen en voorgelicht over de werking door het personeel.

René 19-09-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Snelle levering, ik had oorspronkelijk een ander model besteld, maar een nieuwer model voor dezelfde prijs gekregen.

mario 19-09-2018 Via de website gekocht

redelijke service

netjes dat je een bezorgdag kunt kiezen, alleen de bezorging zelf zeer matig, ik had voor extra service gekozen 9,95 euro extra , dat was weggegooid geld, hebben de droger geplaatst en aangesloten ook het afvoerslangetje geplaatst , maar niet waterpas gezet en in waterresevoir moest iets omgezet worden ? hebben ze ook niet gedaan, dat was dus erg jammer!

Officiele reactie van Bemmel & Kroon 19-09-2018

Beste Mario,

Vervelend om te vernemen dat de levering niet naar verwachting is verlopen, hiervoor onze excuses.
Heeft u voor ons ook uw bestel-of ordernummer?

met vriendelijke groet

Richard Kalkhoven

Mel 18-09-2018 Via de website gekocht

betrouwbare service

laat besteld in de avond , vroeg geleverd op de dag , betaling achteraf, per sms bericht hoe laat ze kwamen, goede en overzichtelijke website. Kortom.. een bedrijf die doet wat hij beloofd.

Leo Hesseling 18-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forumpark

Aankoop wasdroger

Prima voorlichting in de winkel. Wat de verkoper beloofde is ook nagekomen door Bemmel en Kroon?
Aflevering was conform afspraak. Er werd van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Apparaat werd geïnstalleerd en volgens afspraak werd het oude aparaat afgevoerd

Paul Hendrickx 18-09-2018 In de winkel gekocht

veel geluk

Wij hebben veel geluk gehad dat wij kochten bij Bemmel en Kroon. Wat bleek? Er was een de koop een misverstand ontstaan. We dachten een combi magnetron te hebben gekocht mat oven magnetron en gril functie. Thuis bleek bij het uit proberen dat we per ongeluk geen oven functie hadden. We belden met het bedrijf. Ons geluk: we hebben nog wel zo´n apparaat en wij nemen de oude mee als u de meerkosten betaalt. Wij waren zeer blij met hun aanpak en namen het beide handen aan. Dit zijn onze ervaringen heel positief.

K. Nierop 18-09-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon zoals we gewend zijn : TOP

Zoals eerdere ervaring met Bemmel & Kroon is ook deze aankoop uitstekend. De prijs was concurrerend en de aflevering precies op het aangekondigde tijdstip. Bij een volgende internet aankoop gaan we weer als eerste naar de Bemmel & Kroon

Bep vreeswijk 18-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ze hebben een overzichtelijk site, hebben groot aanbod ,volgende dag levering door fijne
bezorgers,en een uitstekende service.
Zijn dik tevreden.

Danny 17-09-2018 Via de website gekocht

Je krijgt wat je besteld, op tijd en vooraf goede communicatie over de bezorging. Waarom geen 10. Ik had wat wijzigingen gevraagd o.a dat ik de service optie niet wilde.

In de bevestigingen worden alleen standaard teksten gebruik waarin de service opties dan weer worden bevestigd. Dit betreft alleen de mail communicatie. De service was verder prima.

Kees . Pruys 17-09-2018 In de winkel gekocht

Een heeeel goede voorlichting en een geweldige afleverinh

Het deskundig en begrijpelijke voorlichting met een niet opdringend verhaal en iemand in zijn waarde laten

Richard 17-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

TOP Service!!

Besteld en de volgende dag op de afgesproken tijd geleverd en geplaatst. De mannen die het kwamen leveren waren zeer vriendelijk en hielpen goed.

J 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en fantastische service

Wat een fantastische ervaring winkelen bij Bemmel-Kroon de wasmachine was niet leverbaar dus kregen wij een duurder model.
Super snel geleverd.

J.W. Helms 17-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

prima service ( ouderwets )

de aanleiding was de verbouwings uitverkoop, maar in de winkel heeft de verkoper hem via de website verkocht. hij werd maandag keurig op tijd geleverd en aangesloten en de oude machine meegenomen. allemaal heel prettig voor een senior gebruiker !

Ingrid 17-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Super Service!

Geweldig bedrijf
Geven de hoogste korting van iedereen, Mocht je ergens toch goedkoper zien bel/mail ze en ze passen het aan. Vriendelijk personeel en heel mooi bedrijfspand.
heb nu al een wasmachine & Droger gekocht.
Plus een Quooker

Paul 17-09-2018 Via de website gekocht

Goede Service, nette inbouw, aardige monteur

Bij Bemmel&Kroon een nieuwe vaatwasser besteld, omdat de oude kapot was. Duidelijke website en bestel proces. Dus zoals verwacht werd ik een dag later, op vrijdag, door de monteur gebeld. Die kon helaas niet op dinsdag, de dag die ik graag zou willen, maar wel een dag eerder al op maandag. Gewoonweg de eerstvolgende wekdag.
Monteur belde netjes dat hij eraan kwam, en hij was precies op tijd.
Zelfstandig monteur, dus we hadden er verder geen omkijken naar. Onze vaatwasser staat op hoogte met alle aansluitingen achterin de keukenkastjes, dus het inbouwen is een stuk lastiger dan normaal. Binnen 2 uur was alles geregeld, draaide de nieuwe vaatwasser en stond de oude al in de bus van de monteur.
Gewoonweg top.

Raijmond Firma All-Inservice Utrecht 17-09-2018 Via de website gekocht

Voor de zoveelste keer zijn de afspraken nagekomen.

Alle info voor de artikelen op de site van Bemmel en Kroon kloppen,, en als men het nog specifieker wil weten,, is de verkoop afdeling TOP voor verdere info. Daar wordt je netjes en rustig te woord gestaan, en alle antwoorden worden rustig medegedeeld. Levering producten nog geen een keer niet nagekomen.

IGNACE 16-09-2018 Via de website gekocht

snel afgehandeld. Zeer goede prijs !!!

uitstekende prijs in vergelijking met anderen en vlugge levering ,op de schoot gebracht.
aan te raden deze webshop.

Michel 16-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Besteld en heel snel geleverd. Precies om het tijdstip zoals afgesproken.
Twee verdiepingen omhoog gebracht en aangesloten voor een minimaal bedrag!
Aanrader!

Engel 16-09-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Als klant behandeld.

Vakkundig en vriendelijk geholpen. Goede en duidelijke uitleg van het apparaat en waarom
deze aankoop beter is dat dat waar we oorspronkelijk oog op hadden. Klonk voor ons als logisch.
Met voldaan gevoel de winkel verlaten

gezin van 6 16-09-2018 Via de website gekocht

Prima tevreden. Levering was accuraat

Ik heb hetzelfde model op verschillende sites vergeleken en kwam op Bemmel en Kroon uit Prijs is marktconform en volgende dag levering. Wel prettig als je al een tijdje zonder droger bent.

knip 16-09-2018 In de winkel gekocht

Prima prijs kwaliteit verhouding

Concurrerende prijzen, grote showroom zodat je vooraf kunt zien wat je gaat kopen, en snelle levering.

Saskia 16-09-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en supersnelle bezorging, top!

Zoals altijd was B&K goedkoper dan Coolblue en kon de volgende dag leveren. Geen dure reclames maar gewoon doen.

J. Loeffen 16-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Al eerder een koelkast digitaal gekocht via Bemmel en Kroon omdat Media Markt in gebreken bleef. Perfecte service en zoals omschreven op de site aan alles voldaan. Nu ging mijn inbouw vaatwasser kapot. Waarop ik geen 2e keer twijfelde en direct deze tweede bestelling bij Bemmel en Kroon wilde plaatsen. Op de site van Bemmel en Kroon een AEG vaatwasser uitgezocht FSE 53600 Z en via kieskeurig gecontroleerd of het een juiste keuze is. Omdat ik twijfels had over de afmeting van de nieuwe vaatwasser heb ik naar de winkel gebeld. Waarop ik zeer vriendelijk te woord ben gestaan en goed advies heb gehad bleek mijn keuze niet meer leverbaar. De verkoper heeft mij direct het nieuwe type vaatwasser AEG 63600 P tegen dezelfde prijs aangeboden. Ook heeft de verkoper direct mijn bestelling online in orde gemaakt. Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker de volgende keer weer bij hen kopen. Ik kan iedereen van Bemmel en Kroon aanraden in alles blinken zij uit. De service is zeker goed voor mij een 10.

Shirley 16-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, snelle levering

Echt een 10 verdiend! Goede service, juiste advies telefonisch en echt bereid om met je mee te denken. Daarnaast, ook niet onbelangrijk, snelle service. Ik raad Bemmel&Kroon een ieder aan!

Ger 16-09-2018 Via de website gekocht

Top klantgericht

Ben zeer tevreden over de service de snelheid en betrouwbaarheid op gemaakte afspraken en de kwaliteit van de wasmachine. In mijn geval bleek de gevraagde wasmachine uitverkocht en men bood ons toen voor dezelfde prijs een duurder apparaat in dezelfde serie.echt super. Grote klasse. Was al eerder een zeer tevreden klant. Ger

De Heer 16-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Om ca. 21.00 uur een combi-magnetron besteld, de volgende dag had ik hem al om 9:15 uur geleverd.
De afleverservice die Kroon & Bemmel heeft (dynalogic) is echt top. Bellen een half uur van te voren dat ze er dan zijn...

Jacqueline van der linden 15-09-2018 Via de website gekocht

geweldig bezorging

snel levering dus helemaal top dus kom vaker bestellen bij u dus helemaal toppie en goed product ben er blij mee

Asselien 15-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Via kieskeurig bij Bemmel en Kroon terecht gekomen omdat zij de laagste prijs hanteerden en bovendien, de volgende dag al, gratis bezorgen.
De financiële afhandeling was compleet, correct en informatief. De volgende werd de vaatwasser door een vriendelijke en nette koerier bij ons thuis bezorgd.

Luc Hendrix 15-09-2018 Via de website gekocht

Alles naar wens

De bezorging van de wasmachine verliep heel soepel, alles volgens afspraak en zelfs extra service door de wasmachine tot in mijn badkamer te bezorgen. Dit terwijl de levering een eerste drempel levering betrof. De wasmachine is zeer uitgebreid met vele opties, maar toch zeer eenvoudig te bedienen. Het eind resultaat is verbluffend goed, heerlijk fris en fruitig wasgoed. Er past enorm veel wasgoed in deze 9kg trommel. De actie met een half jaar gratis wasmiddel is natuurlijk de kers op de taart. Ik raad iedereen deze wasmachine aan.

Kremmer 15-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service! Zowel voor bestelling als levering

Gekozen voor Bemmel & Kroon omdat zij de goedkoopste waren. Eerlijk is eerlijk, maar hun bezorgservice was ook erg goed. Wasdroger naar de 2e verdieping en oude meegenomen.

Uijl 15-09-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Nette en overzichtelijke site. Goede service bij bestelling, kan de levertijd zelf instellen.
Verder fijn dat we op de hoogte gehouden werden over tijd van levering.

Dirk 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke webshop, prima service. Product niet meer leverbaar maar kreeg direct product uit duurdere klasse voor de prijs van 1e product.

Haaksman 15-09-2018 In de winkel gekocht
Filiaal forepark den haag

Fijn dat dmv track and tracé kon zien waar de bezorgers waren. Aardige behulpzame mannen en snelle aflevering.

A Pijnaker 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima service,alles wat beloofd,ook waargemaakt!

Erg duidelijk allemaal.
Een kennis van mij had het aanbevolen,die koopt vaker artikelen,en is altijd zeer tevreden,zeker over de goede service!
En de bezorging ook uitstekend! Het gaat gaat hier om een condensdroger,doet z'n werk prima,en niet duur!

Yolande de Groot 15-09-2018 Via de website gekocht

snelle wasmachine levering

alles zeer snel en duidelijk geregeld, goede en snelle bezorging en alles op zijn plaats en aangesloten super!

Arthur 14-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Het was niet goed gegaan bij de vervoerder. Van Bemmel &kroon
Belden ze me gelijk op dat ze een nieuwe zouden op sturen. Prima geregeld ik hoefde zelf niet overal achter aan te gaan.

J.C.M. van Berkel 14-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Fijne winkel, goed en vriendelijk geholpen

Klantvriendelijk en kundig personeel, goed geholpen, snelle service en levering.
Installatie van het artikel is ook in prima handen. Goede kennis van zaken.

theio 14-09-2018 Via de website gekocht

alles ging van een leien dakje, prima

goeie prijs en duidelijkheid en snelle correcte levering. Ook gratis terugname van oude apparaat was geen probleem

Ge Beekman 14-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

prima service en goede uitleg

via internet op zoek gegaan naar een goede en goedkope wasmachine, waarbij 2 wasmachines er voor ons uit sprongen de Bosch en de Miele via de site van Bemmel en kroon bekeken of zij deze op voorraad hadden (ja). langs gegaan en door de vakkundige uitleg van de verkoper hebben wij besloten voor een Miele en de prijs viel ook reusachtig mee.

Andrea 14-09-2018 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies, prima service

Wasmachine aangeschaft die de volgende middag is geleverd en naar zolder is gebracht. Kreeg telefonisch advies welke wasautomaat de beste keuze zou zijn. De oude wasmachine is ook weer van zolder mee teruggenomen wat bij veel andere aanbieders niet mogelijk was (de oude wasmachine moet dan al beneden staan anders wordt hij niet mee retour genomen). Dus erg blij met deze extra service en snelle levering

Hans 14-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Wassen en Drogen met plezier !

Goede vlotte en deskundige voorlichting m.b.t. verschillende merken en modellen.
Goed ingerichte showroom zodat je echt kunt vergelijken. Snelle administratieve afhandeling en aflevering binnen 1 dag. Er kan weer gewassen en gedroogd worden !

Simon van Proosdij 14-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering en goede informatie .

Na kieskeurig te hebben geraadpleegd kreeg ik informatie die mij voldoende zekerheid gaf om het apparaat van mijn keuze te bestellen. De volgende dag in de morgen al ontvangen.
Apparaat is geplaatst en voldoet aan mijn verwachtingen. Dit gaf mij een tijdbesparing. Door goede informatie op internet heb ik het bedrijf niet meer bezocht. Chapeau!

Roelofs 14-09-2018 Via de website gekocht

Betere services kun je niet krijgen.

Wij hadden een andere droger besteld ,maar die was uitverkocht. Wij kregen een duurdere en nieuwer type droger waar wij erg blij mee zijn. Goede service en goede afspraken . Top . Een echte aanrader.

Rita Werkman 14-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

prima advies en top installatie

Wij zijn hier heel fijn geholpen, prima, geduldig en kundig advies. Aflevering en installatie zeer vakkundig en prettig.