9,1 Lees 20578 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4609 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nico 16-03-2020

Weliswaar niet het nieuwste model van de gekozen koel-vriescombinatie maar door de scherpte prijsstelling van Bemmel en Kroon voor mij zeer aantrekkelijk. Het nieuwste model kent nauwelijks verschillen maar is wel bijna €300,- duurder. Eerder ook een inbouw koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon waardoor er al vertrouwen was in een correcte afhandeling. De keuze over de bezorg datum is volledig geautomatiseerd en gebruiksvriendelijk.

Wouter 16-03-2020

Beste prijs voor de stofzuiger (Bosch Free'e). Goede website, scherpe prijs, eenvoudige bestelling. Snelle bevestiging, keurig op de hoogte gehouden en de bezorging was netjes. Keurige bezorger.
Precies zoals je een online bezorging wenst.

K. Schoenmakers 16-03-2020

Snelle levering, goede prijs, alles netjes afgewerkt en getest.
Makkelijke site.

Karin de Rooij 16-03-2020

Hield me prima op de hoogte van aankomsttijd en bezorgers waren keurig op tijd. Erg vriendelijk en behulpzaam. Perfecte aflever en installatie service.

Leo 16-03-2020

ik kwam bij jullie shop door de lage prijs en de hoge klanten waardering die er stond.
de levering ging vlekkeloos en netjes op tijd.
Goed geregeld!

Sandra P 16-03-2020

Duidelijke communicatie vanaf de bestelling tot en met de aflevering. Je krijgt berichtjes over de tijdsindicatie waardoor je niet een heel dagdeel hoeft te gaan zitten wachten. Aardige en kundige bezorgers. Ze hebben netjes de wasmachine aangesloten en test gedraaid. Oude meegenomen en alle verpakkingsmateriaal ook. Ik heb er een blij gevoel aan over gehouden.

SMASH Makelaars 16-03-2020

Ik heb de koelkast afgelopen zaterdag uitgekozen na advies van de medewerker en heb hem direct besteld en deze is vanmorgen al bezorgd. Bij Bemmel & Kroon was dit type koelkast het goedkoopst. De bezorging was gratis en hij werd keurig op de plek waar de koelkast moest komen neergezet. Wat een geweldige service!!

jorit 16-03-2020

Model dat ik besteld had was niet meer leverbaar, daar kreeg ik dezelfde dag (zondag) nog bericht over met meteen een aanbod om een nieuwer, duurder model geleverd te krijgen. Levering was snel en het apparaat doet het prima.

wigui 15-03-2020

Goedkoopste prijs en prima leveringsservice. Artikel niet op voorraad en ik kreeg een duurder model voor dezelfde prijs.

Wertheimer 15-03-2020

Ik heb Bemmel & Kroon gekozen op recomendatie.
Ik ben er tweemaal geweest, beide keren geholpen door knorrige oudere heren, die mij de indruk gaven dat ik lastig was, alleen al door mijn aanwezigheid. Jammer! Een van deze heren probeerde de aankoop te sturen naar een duur toestel.
Overigens een mooie zaak met fantastisch aanbod aan apparaten, alleen daardoor aan te bevelen.

Willem 15-03-2020

Vlotte communicatie t.a.v. vragen, scherpe prijs, na bestelling de volgende dag in huis (order BKI838591).

Inge Huizinga 15-03-2020

Bezorging snel en goed! Nette en duidelijke communicatie via de mail. Zeker voor herhaling vatbaar om bij dit bedrijf te bestellen

J .de Natris 15-03-2020

Wij zijn de winkel voor aankoop van een inductie kookplaat uiterst vriendelijk geholpen. De verkoper legde alles goed uit en nam er de tijd voor. De kookplaat is op afgesproken datum netjes afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden

Brian Averill (ordernummer: BKI839489) 15-03-2020

Liebherr GNP 1913 diepvriezen - ordernummer: BKI839489
Wat een geweldige prijs op een kwaliteit item! Het telefonische contact was direct nuttig en levering en installatie perfect.

Marten 14-03-2020

Order BKI837834. Het kontakt met de verkoopafdeling ging perfect. Klantvriendelijk en deskundig. De bezorging van Dynalogic was teleurstellend, maar dat ligt niet aan B&K.

Fam. Vos 14-03-2020

Order BKI838007 vorige week geplaatst en ontvangen via Bemmel&Kroon. Nette orderafhandeling en snelle levering. De inbouw koelkast van Bosch werd de volgende dag al geleverd, alleen het beloofde telefoontje ongeveer een half uur voor de levering hebben we niet ontvangen. Dit was echter geen probleem aangezien het al later op de avond was en we toch wel thuis waren.

retteketet 14-03-2020

snelle en goede levering (wel voor optie 'extra service' voor slechts 9,95 gekozen), vriendelijke klantenservice, goedkoop

Suzanne 14-03-2020

- Snelle aan huis levering, die ook nog eens gratis was!
- Duidelijk op de hoogte gehouden over mijn bestelling en levering, waarbij ik het heel fijn vond om een indicatie te krijgen van wanneer ik ze kon verwachten. Wat echt op het tijdstip nauwkeurig was!
- Super prijs/ kwaliteit verhouding.
- Dankzij de duidelijke website heb ik me goed kunnen inlezen over de mini vriezer die ik heb besteld, waardoor ik nu ook achteraf nog steeds tevreden ben met mijn aankoop.

Trosje 13-03-2020

niets op aan te merken. vooraf via e-mail overlegd over de maten, prima advies gekregen. snelle aflevering binnen afgesproken tijdvak. chauffeurs hadden wellicht nog even kunnen bellen een half uur van te voren. dat had helemaal top geweest.

Peter 13-03-2020

Ze doen wat ze beloven. Goede communicatie, vriendelijk en natuurlijk de prijs was zeer goed.
Iets minder vind ik dat je extra moet betalen als je pas betaald met pin bij levering, verder prima en het bezorgen door Dynalogic is ook heel goed.

Ron 13-03-2020

Laat in de middag besteld en keurig de volgende dag bezorgd
Op de dag van levering kan je de bezorgtijd via internet volgen
Een tevreden klant

Silvia Kaslander 13-03-2020

Na het bestellen werd ik op de hoogte gehouden.
Vandaag is de vaatwasser bezorgd door 2 zeer behulpzame chauffeurs!

Mevrouw Pronk 13-03-2020

Snel en netjes bezorgd. Vraag via mail binnen een uur beantwoord. Ik raad iedereen zeker aan om bij Bemmel en Kroon een aankoop te doen!

Fred 13-03-2020

Keurige webshop, uitstekende communicatie: levering, levering(exacte tijd van langskomen). Vriendelijke chauffeurs , nemen verpakking etc mee,superscherpe prijs (200 euro goedkoper dan elders-kd combinatie),vlotte levering

Frans Vansteenkiste 13-03-2020

Correcte levering en uur van levering via mail ontvangen, en op juiste uur geleverd.

ALof 13-03-2020

Goede service en bereidwilligheid mee te denken; geholpen bij het vinden van alternatief.

john vanuden 13-03-2020

ja een prima site en een snelle levering en ook een goede bezorging.zeer blij met deze zaak.maar had hier al eens wat gekocht. en was ook toen tevreden.prima zaak.

den Heijer 13-03-2020

Zeer vlotte service en ook een goede track en trace systeem die zeer nauwkeurig is want de leverancier was binnen de afgesproken tijdlimiet aanwezig.
De levering was in goede orde afgeleverd en het oude apparaat werd keurig afgevoerd.

Eric Fontein 13-03-2020

Keuken met alle inbouw apparatuur gekocht, prima gelopen. Naderhand nog een stukje bij besteld. Helemaal Top. Ze doen echt goed nakomen wat ze afspreken.

Patrick 12-03-2020

Snelle levering tegen scherpe prijs uit voorraad met hele goede track&trace via vervoerder. Klantenservice heel goed bereikbaar, snel met uitbrengen offertes en flexibel met annuleren van montageservice. Geld was ook snel teruggestort

Nico 12-03-2020

Prima shop. Heb in het verleden ook bij Bemmel & Kroon gekocht. Mijn voornaamste reden om voor B&K te kiezen was de alleszins redelijke prijs. De levering was ok.

Rob P. 12-03-2020

Wij hebben een amerikaanse samsung koelkast bij Bemmel&Kroon gekocht. Wij hadden ons goed voorbereid via Internet. In de winkel konden we de koelkast in het echt zien. De verkoper was vakkundig en niet opdringerig. Hij kon ook goed technische vragen beantwoorden. Prijs was tov andere aanbieders het beste en laagste. Bezorging ging goed. De koelkast werd conform ons verzoek binnengezet en was helemaal onbeschadigd.

Ingrid 12-03-2020

Overzichtelijke site en gemakkelijk om artikel te vinden en te bestellen. Ook de controle van de inbouwmaten is prettig. Snelle en correcte levering na telefonisch contact. Ook de bestelde installatie was in orde.

johan 12-03-2020

mooie web-shop. Bestelproces is duidelijk. Dat je het bezorgproces kunt volgen is geweldig, en het klopt ook allemaal.

Leen De Backer 12-03-2020

Voor Het ordernummer : BK1828393 Een duidelijke website. Na een zoektocht op het internet bleek de Amerikaanse koelkast die ik zocht het goedkoopst bij Bemmel en Kroon. Communicatie met de shop verliep soepel en vriendelijk. Ik kon de datum van levering bijvoorbeeld verschuiven.

Evert 11-03-2020

Uiterst correcte shop.
Snelle levering van het bestelde.
Heb nu voor de tweede maal iets bij hen besteld en ben opnieuw over de snelle order afhandeling alsmede bezorging zeer tevreden

c.P. Warmerdam-v.d.Ende 11-03-2020

De vatwasser heb ik digitaal besteld.Het bleek dat ik voor de inbouw de verkeerde maaten voor de machine had gekozen.Door iemand van uw bedrijf werd ik gebeld om de maten van de deur van de machine mee te delen en de hoogte. Alle geduld had die persoon voor mij. De mongage is geweldig en precies gedaan. Veel dank aan de sympathieke monteur.

Joep 11-03-2020

Prima shop en goede prijs.
Maar de bezorging door Dynalogic was waardeloos. Ik waarschuwde nog dat er nog water in kan zitten, maar ze hadden zo'n haast om weg te komen dat ze gewoon doorliepen met als gevolg 2 overlopen met laminaat en de trap zeiknat waren. Niet eens een excuus kon er vanaf.

Olaf 11-03-2020

De service is erg goed. In de mailwisseling die er was, werd keurig gecommuniceerd. Het bestelde apparaat was er niet, waardoor wij een niets duurdere uitvoering kregen (combioven). Er werd afgesproken op een bepaald tijdstip te leveren en dat kwam men ook na op het exacte tijdstip. Fijn zaken doen.

Opahenk 11-03-2020

Als enige zijn Bemmel&Kroon in Nederland die een exemplaar op voorraad hebben om te bekijken. De moeite die werd genomen om ons tot in detail te informeren over de werking heeft ons verbaasd. De afhandeling van de bestelorder verliep super.
Blijft over de bezorging. Die was enigzins zorgwekkend. Het te leveren weegt nogal wat. De transporteurs hebben een bovenmenselijke prestatie geleverd bij de uitvoering van ZTW838852.

Wij zijn Bemmel&Kroon dank verschuldigd
Met dank Henk en Jane

Christa 11-03-2020

Heb bij een eerdere verhuizing ook bij Bemmel en Kroon besteld. Was zeer tevreden over de snelheid van de levering, de service van de transport medewerkers maar ook de producten zelf. Beviel mij zeer goed. Nu na enkele jaren opnieuw verhuist en weer nieuwe spullen nodig. Dacht gelijk aan bemmel en Kroon door mijn vorige ervaring.
Ook deze keer weer zeer te vreden. De levering is snel, kan goed bijhouden via de track and trace hoe laat de bestelling wordt geleverd zodat je niet uren thuis hoeft te wachten. Product oogt netjes, positieve indruk van het product.
BKI838374

Petra 11-03-2020

In het verleden ook apparatuur gekocht, vaatwasser en scherp in prijs. Bedrijf denkt met je mee over het aan te sluiten gedeelte en adviseert goed. Wij kregen nog korting op randapparatuur

Margaret 11-03-2020

Prettige zaak. Duidelijke info online en aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. Levering goed en vlot verlopen.

J. Hoozemans 11-03-2020

Goed geholpen en uitgelegd hoe de nieuwe inductie kookplaat werkt. ad alle tijd voor ons.

E. T. 11-03-2020

Prima bestel ervaring! Na keuze van de wasmachine en droger werd ik verrast door een spontane 'combinatie korting'. Dat was aardig.

Levering snel en met correcte updates via SMS.

Douwe 11-03-2020

Snel, goedkoop, doen wat ze beloven, bezorging keurig met voldoende informatie.

Ireentje92 11-03-2020

Fijne en overzichtelijke webshop met veel filteropties. Het enige lastige bij het bestellen was aangeven op welke etage je het product geleverd wil hebben als je voordeur op de begane grond is maar je leefruimte boven. Uiteindelijk waren de bezorgers zo vriendelijk de koelkast alsnog naar boven te tillen, heel blij mee! Klantenservice is ook goed bereikbaar.

Wilco 11-03-2020

De wasmachine werd verkocht voor een uitstekende prijs. Door een extra korting was de installatie gratis en de levering was binnen 24 uur. Ik ben zeer tevreden.

Ria 10-03-2020

goede locatie, parkeerruimte genoeg, bij binnenkomst iedereen behulpzaam en vriendelijk.
Er wordt alle tijd genomen voor ons en geen vraag was teveel .De levering was al de volgende dag door 2 keurig beleefde en behulpzame mannen.
Topervaring.

Anja de Bruyne 10-03-2020

Ik vind de webshop super makkelijk; goede prijzen en duidelijke omschrijving van de artikelen. Ook als een product goedkoper is bij collega-concurrent; is 1 mailtje voldoende om dezelfde of soms nog betere prijs te ontvangen!