Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maia 02-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prettige en terzake kundige verkoper,goede prijzen

Het was mijn eerste aankoop bij Bemmel&Kroon,en Ik was verrast over het uitgebreide assortiment,en de vakkundige advisering van de verkoper.Aangezien ik meerdere apparaten nodig had,was het kiezen tussen alle mogelijkheden extra moeilijk,maar dankzij de hulp van de verkoper,ben ik tot goede keuzes gekomen:alles werkt naar volle tevredenheid.!Ook de prijs-kwaliteit verhouding vind ik meer dan okay.

Riki 02-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Wat een geweldige mensen en service de bestelling was zo geregeld en de bezorgers kwamen mooi op tijd keurige jonge mannen die het netjes instaleerde in een woord TOP!!!

J.w.coens 02-08-2018 Via de website gekocht

Superfijne webshop

Fijne webshop met goede prijzen en snelle levering.
Had een wasmachine besteld maar kreeg voor hetzelfde bedrag een nieuwer model!
Via mijn dochter bij Bemmel en Kroon terecht gekomen, zij had ook goede ervaringen met dit bedrijf.

Nellen 02-08-2018 Via de website gekocht

Mooie Koelkast

Bestelde koelkast niet meer leverbaar, nieuw model gekregen voor dezelfde prijs.
Prima aflevering met duidelijk tijdvak.
goeie service.

Cyriel 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede snelle, en efficiënte service, Top winkel!

Een wasmachine kapot, terwijl je net terug bent van vakantie.
Daar zit niemand op te wachten. Op internet gegoogeld naar een type wasmachine dat ons aanstond. Het werd een Bosch, en Bemmel&Kroon waren een van de goedkoopste aanbieders, met de snelste levering. Er stonden aanbieders bij die eerder konden leveren volgens kieskeurig , maar bij navraag, konden ze toch niet leveren ivm vakantiedrukte, of te weinig chauffeurs.
Bemmel&Kroon beloofde bij bestelling op dinsdag, vrijdag te kunnen leveren, ik belde om 16:30.
Eigenlijk einde werkdag, maar kreeg meteen daarna een bestelopdracht dat het artikel meteen besteld was. De wasmachine werd ook nog eens donderdag geleverd, na overleg i.p.v. vrijdag, Top! 1 dag eerder, prima service.
Goede planning door Dynafix, en zeer vriendelijke en behulpzame chauffeurs, zeer goede service!
Een aanrader dit bedrijf, zowel Bemmel&Kroon als Dynafix.

William Smeenk 02-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel& Kroon een zaak waar alles klopt !

Ordernummer DH697814 Leuk om te kopen bij Bemmel & Kroon beter dan bij al die grote giganten, prima service - vooraf aan de bezorging een mailtje en een telefoontje. Ik ben dik tevreden, ook over de indertijd daar gekochte complete keuken.

IetsAnders44 02-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

goede service

altijd scherp geprijsd en goede voorraad. Word ook snel geholpen. winkel is overzichtelijk.Duidelijke uitleg

Kurt 02-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De site is duidelijk en overzichtelijk opgesteld. Je vindt er alle nodige informatie, zowel over de artikels die aangeboden worden als de firma.

Bert Kassing 02-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Geweldig goed!

1-8 nieuwe wasmachine gekocht Wat een goed advies hebben we gekregen in de winkel (Cruquius). Een verkoper die verstand van zaken had. Geen zaterdagmiddag verkoper! Wat een goed advies hebben we daar gekregen zeg. 2-8 plaatsing van de machine. Zeer correcte mannen die de machine compleet werkend installeerden. Kortom: Zeer tevreden!!!!

Victor 02-08-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en snelle levering

Persoonlijke behandeling in de winkel. Rustige zaak en een kids hoekje.
Bezorgers waren rap, ook met de plaatsing van de vriezer.

Buys Els 02-08-2018 Via de website gekocht

Vlugge en geweldige service !

Ingebouwde koelkast gekocht. Juiste maat geleverd ! Met dit warm weer is het zalig om alles goed koel te krijgen. Ze maakt weinIg lawaai wat ook belangrijk is in een open keuken.
Wij zijn zeer tevreden ! Bedankt voor de vlugge service!

Erwin 02-08-2018 Via de website gekocht

Correcte snelle service

Na bestelling van de vriezer werd deze op de aangegeven dag netjes bezorgd. Oude vriezer werd evenals de verpakking netjes meegenomen.
Doordat ik 30minuten voor de levering een appje kreeg hoefde ik ook niet speciaal vrij te nemen.

Rene 02-08-2018 Via de website gekocht

Top levering

Direct na de aanschaf van mijn inbouw koffiemachine loopt de communicatie bijzonder goed. Je wordt als klant direct op de hoogte gebracht van je bestelling en de door het bedrijf ingehuurde koeriersdienst houd je vanaf het eerste begin op de hoogte en geeft een keurige kloppende termijn van levering aan. Vooraf keurige digitale levering van je bestellingsoverzicht en hetgeen van je verwacht wordt indien je bestelling niet juist zo zijn. Als de eventuele zorg tijdens het gebruik tijdens het gebruik ook zo goed is dan schaf ik hier vaker aan!

Henk 01-08-2018 Via de website gekocht

doen wat ze zeggen

in dit geval het goedkoopste merk-aanbod wat ik wilde hebben; verder binnen 2 dagen afgeleverd; goed gepland en afgesproken
de oude koelkast (gratis) mee genomen

B 01-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Uiterst correcte telefonische afhandeling. In overleg een prima en snelle levering. Van product. De BBQ zelf moet ik nog uitproberen maar daar heb ik alle vertrouwen in.

blokland 01-08-2018 Via de website gekocht

perfect

goede service en snel geregeld en netjes boven gebracht op tijd gebeld van te voren en aangesloten

Christine 01-08-2018 Via de website gekocht

Superrrrr !!!

Betrouwbaar, snel, goede service, superpersoneel !!
Mooi op tijd, keurig afgeleverd en vriendelijk personeel

Diana Twigt 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service, gemakkelijke montage van onze gaskookplaat!

Ik vind de webshop erg overzichtelijk. Onze Atag gaskookplaat met 6 branders werd de volgende dag al geleverd. Er zat een goede gebruiksaanwijzing bij en de montage was eenvoudig. Ordernummer: BKI698639 Wat een gemak en wat een ruimte om te koken! Wij koken graag uitgebreid en onze oude gaskookplaat was gewoon te klein.

Jacques 01-08-2018 Via de website gekocht

Alles geleverd en geplaatst zoals verwacht!

Goede service, net het stapje meer! Ondanks dat ik tijdens het plaatsen van de bestelling gemist had om te vermelden dat het om een 1e verdieping ging. Alles toch geplaatst en oude machine meegenomen.

Nita 01-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en behulpzaam

We hebben bij Bemmel& Kroon onze wasdroger besteld aangezien deze daar het goedkoopst was. Bij bestelling ook gelijk 50 Euro extra korting gekregen, dus was het helemaal een stuk goedkoper dan de rest. We hebben direct een bevestiging gekregen maar ook dat de wasmachine die we gekozen hebben niet meer op voorraad was. Meteen de opvolger ervan aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. Prima!
De levering was conform afspraak . Enige minpunt is dat we 4,5 uur thuis moesten blijven in het geval de wasdroger kwam; is iets te lang). De wasdroger werd snel aangesloten en de oude gelijk meegenomen. Geen gedoe! Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon als de mannen die de wasdroger kwamen brengen.

JT 01-08-2018 Via de website gekocht

Ruime keus snelle levering

We wilde een inbouw combimagnetron en een inbouw koffie apparaat met de zelfde uitstraling en van een goed merk dus dan kom je al gauw bij Bemmel&Kroon terecht de een was op voorraad de ander niet maar toch beide binnen een paar dagen geleverd erg snel dus.

Koelkast nodig? ook bij hoge buiten temperatuur? 01-08-2018 Via de website gekocht

Een hele snelle bezorging bij tropische temperaturen

Terwijl de temperatuur buiten opliep richting 30 graden Celsius en de winkel waar we de Liebherr Koelkast hadden besteld het liet afweten en pas na week kon leveren vonden we op internet Bemmel & Kroon. Op mijn vraag die ik om 11 uur stelde "kunt u echt morgen leveren" was het antwoord "Ja" telefonisch mijn gegevens door gegeven en de volgende dag werd keurig de Koelkast geleverd. De twee bezorgers hebben zeer nauwkeurig de koelkast door de kamer geloodst met het zweet op hun hoofd. Super, goede en snelle service ook bij tropische temperaturen

Janssen 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle keurige service

Binnen werkdag bezorgd op vooraf afgesproken tijdstip. Nette jongens hebben wasmachine op zijn plaats gezet zonder iets van muren te beschadigen. Vervolgens aangesloten en wassen maar. Al met al prima aanschaf voor laagste prijs op internet! Oja op factuur en mailbevestiging wordt ondertekend door iemand, dit maakt het ondanks dat je via internet koopt toch persoonk.
Bedankt!

Victor 31-07-2018 Via de website gekocht

Moeilijke eerste levering, maar met alerte en na-service.

De eerste geplande levering werd geannuleerd door het verzendbedrijf om onduidelijke reden. Uiteindelijke nieuwe dag afgesproken maar toen bleek de aankoop verpakking al geopend te zijn en het product niet meer verpakt zoals je dat verwacht in nieuwe staat. Na melding bij de winkel hebben ze onmiddellijk een afspraak voor nieuwe levering geregeld ter vervanging van het product. We zijn nu in afwachting van de nieuwe levering. Al bij al zeer correcte naservice van de winkel. Dus finaal zeer tevreden.

P.SNOEIJER 31-07-2018 Via de website gekocht

Prima website

Duidelijke website .Door kieskeurig op de website van van Bemmel & Kroon terecht gekomen en een vrieskist besteld ,alles wat op de mail is afgesproken is 100 % nagekomen .Ook de aflevering door Dynalogic was perfect .

Jeem 31-07-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service!! 1000%

Vriendelijk personeel, ze denken met je mee wat er het beste bij je huishouden past en bezorgen alles netjes op tijd

jolanda snoek 31-07-2018 In de winkel gekocht

super tevreden ordernummer

vorige week een vaatwasser gekocht en een oven, ordernummer DH697560. werd ontzettend goed geholpen, er werd naar ons geluisterd vwbt de wensen en kwam een helder en betaalbaar advies uit. We gingen voor een duurdere versie van een product maar uiteindelijk heeft de verkoper zijn kennis en kunde overgebracht en kwamen we zelfs voordeliger uit. al een tijdje zijn we een klant. We komen graag als het nodig is weer terug

Alie 31-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Omdat het de goedkoopste shop is. En wat mij zeer aanstaat is dat ze meteen de oude vriezer mee terug nemen omdat ik dan niet aan de gemeente hoe te vragen om hem op te halen wat waarschijnlijk wel 14 dagen duurde voordat ze in mijn wijk komen. Goede afspraak wanneer en hoe laat ze hem komen brengen. Uitstekende service. Ik raad het iedereen aan om het via deze shop te kopen.

Wim Hellenthal 31-07-2018 In de winkel gekocht
Tineke boulevard. Zoeterwoude

Heel goede service!

De winkel is zeer overzichtelijk, ruim gesorteerd. De geboden service overtrof mijn verwachtingen. Ik heb een Miele Stofzuiger gekocht, en omdat ik geen auto heb, heb ik hem laten bezorgen. Voordat ik thuis was, had Bemmel&Kroon, al een orderbevestiging (ZTW698448), per mail gestuurd!! Dit vind ik een top prestatie!

Nils 31-07-2018 Via de website gekocht

Super snel en goedkoop!

Door de kassa korting werd de al prima aanbieding nog aantrekkelijker en de 2 installateurs waren zeer deskundig, vlot en niet te beroerd om ook even de droger eraf te tillen hetgeen mijn en vrouw niet gelukt was, nog vriendelijk bedankt.

Birgen 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering in België! Goed contact!

Via het internet een bestelling gemaakt. Zeer snelle service. Heel tevreden over de aankoop. Goed contact gehad met de klantendienst. Ik zal deze winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie. En deze winkel levert in België. Binnen de dag! Daar kunnen sommige Belgische site's nog een voorbeeld aan nemen.
Enig minpuntje is dat het oude toestel niet werd meegenomen zoals afgesproken. Na contact met Bemmel en Kroon hebben ze voor de volgende dag een ophaling geregeld.
Dit ligt vooral aan de leveringsdienst. Bij Bemmel en Kroon hebben ze me goed geholpen.

rv 31-07-2018 Via de website gekocht

scherpe prijs en snelle levering

snelle afhandeling en vlotte levering. na vergelijking via kieskeurig.nl als voordeligste aanbieder eruit komen rollen. Bleek zelfs nog extra korting via de site van Bemmel gegeven te worden !

r.planjer 31-07-2018 Via de website gekocht

goede service snelle levering

online vaatwasser gekocht volgende dag geleverd zelfs op zaterdag avond. bemmel en kroon geweldige service levertijd indicatie klopt ook helemaal je krijgt ook ongeveer een half uur van tevoren een sms dat de chauffeur er aan komt. service van bemmel en kroon is ook in de winkel perfect

Jan 31-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

ik had snel een wasmachine nodig. Voor 2200 besteld, morgen in huis. Helaas was ik net te laat en werd de machine iets later zoals afgesproken geleverd. Goede communicatie.

Droogkast LG 30-07-2018 Via de website gekocht

Droogkast LG

Prima service. Duidelijke en vlugge communicatie. Adreswijziging doorgegeven, geen probleem. Direkt een bevestigingsmail. De dag van de levering een duidelijk tijdsbestek gekregen via sms. Een half uur tot drie kwartier voor levering, een laatste sms met een tijsindicatie van aankomst. Super.

aad clemens 30-07-2018 Via de website gekocht

goede aflever service

overzichtelijke side een nette beschrijving van de vrieskast erbij en hij was de goedkoopste
en snel geleverd

Aart sterrenburg 30-07-2018 Via de website gekocht

Enorm goede aflevering van het product met prima personeel

De aflevering was prima het personeel ook heel vriendelijk en kwamen nog een koppeling van de oude machine terugbrengen die we voor de nieuwe machine nodig hadden zodat we niet naar de bouwmarkt moesten gaan om een nieuwe te kopen

J-w 30-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle en topservice

de wasmachine werd binnen een dag geleverd. Ik wilde perse dezewasmachine, na alle sites afgestruind te hebben was hij bij Bemmel&Kroon het goedkoopst. Hij werkt super. Snel en simpel, bedankt!

Spaans 30-07-2018 In de winkel gekocht

Wordt altijd vakkundig geholpen

In de winkel zijn ze vakkundig en vriendelijk, de bezorging was perfect, kwamen altijd in de Dorpsstraat van Zoetermeer, jammer dat die verplaatst is.

DR V 30-07-2018 Via de website gekocht

fijne bezorging order BKI697615

Ik had problemen met bestellen online. klantenservice loste dit netjes op. Bezorging en product ook netjes! Enige kleine mini verbeterpuntje zou kunnen zijn dat er misschien al eerder een tijdvak voor de bezorging aangegeven zou kunnen worden. dit werd nu gsmst 8 uur sochtends de dag van bezorging. de dag er voor, of tijdens bestel proces in de webshop zou handiger zijn

Hans 30-07-2018 Via de website gekocht

Het contact met Bemmel & Kroon was heel plezierig. De wasmachine werd keurig op de afgesproken tijd gebracht. Geen bezorgkosten, geen plaatsingskosten. (machine moest naar de tweede verdieping) Zelfs geen installatiekosten. De transportbouten etc. werden verwijderd en de slangen aangesloten. Hij was klaar om te gebruiken. Top

Eric 30-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijk opzoeksysteem op de site met alle gegevens en duidelijke fotos ,en goede prijs, snelle levering ,savonds besteld volgende dag geleverd top,

Heleen 30-07-2018 Via de website gekocht

Sympathieke service

De keuze voor Bemmel & Kroon was snel gemaakt bij het bestellen van een koel/vriescombinatie voor mijn ouders. Zij waren goede service van Bemmel & Kroon gewend en wilden gewoon niet ergens anders bestellen. Ze hadden helemaal gelijk. Heel prettig hoe de bezorgtijd werd gecommuniceerd en de bezorging zelf was heel sympathiek.

Maalderij 30-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Duidelijke website en wanneer product niet meer leverbaar was doordat het een oud type nummer was kregen we de opvolger zonder dat we hiervoor moesten bij betalen aangezien deze duurder is. Volgende dag geleverd dus wij zijn zeer tevreden!

L 29-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en eerlijke service

In de avond besteld en had direct mijn koelkast en wasmachine de volgende dag binnen. Alles werd gecontroleerd op eventuele schade voordat het volledig werd overgedragen.

Zeer professioneel!

Joke 29-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Voorafgaande aan de koop van een nieuwe wasdroger eerst telefonisch contact gehad. Daar ben ik heel prettig geholpen. Vervolgens de bestelling gedaan die gelijk de volgende dag is geleverd. Netjes een mail waarin gemeld werd op welk dagdeel geleverd zou worden en een kwartier van te voren nog gebeld door de chauffeur. Het apparaat is keurig geplaatst, aangesloten en de oude is weer meegenomen. Goed gedaan!

H. Smits 29-07-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden uitstekend nagekomen.

Middels ordernummer BKI697783 een diepvriezer van Liebherr besteld. T.o.v. de andere winkels was dit niet alleen de laagste prijs, maar ook nog eens de langste garantie ! Behalve dat ‘s ochtends al werd aangegeven in welke tijdslot de vervoerder zou komen afleveren, kon je in de loop van de dag volgen bij het hoeveelste afleverpunt de vervoeder al was en in welke plaats. 20 min voordat hij er daadwerkelijk was werd nog eens een SMS gestuurd, met het exacte tijdstip. Daarnaast super vriendelijk op zijn plaats gebracht. Uitstekend !

H. Smits 29-07-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden uitstekend nagekomen.

Lii 28-07-2018 Via de website gekocht

Dik voor elkaar!

Vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd, keurig optijd was de chauffeur aanwezig.
Tijdens het afronden van mijn bestelling was ik in twijffel of ik aangegeven had of de oude machine meegenomen werd en na het versturen van een mail had ik binnen 10 minuten al reactie. Super fijne service en ik kan iedereen van Bemmel & Kroon aanbevelen! Bedankt nogmaals!

Jeroen 28-07-2018 Via de website gekocht

Top (web)winkel

Wij hadden een mailtje gestuurd naar Bemmel en Kroon betreft een wasmachine. Wij kregen direct antwoord op mijn vraag doormiddel van een scherpe offerte. BKI694184
Wij waren direct om en tevens erg blij met dit scherpe aanbod. Enkele dagen later stond ie op zolder volop te draaien. De levering vonden wij wel wat rommelig en wat ruig door het externe vervoers bedrijf. Stuiterde wat ruw de vrachtwagen uit en tijdens het plaatsen trokken ze de afdek kapjes kapot in plaats van rustig los te klikken. Dit staat los van de goede service van Bemmel en Kroon zelf.