Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacqui 21-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

De beste prijs voor deze droger. Oude droger gratis afgevoerd! Snelle service, goed product helemaal top!

André 21-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Super shop, de producten zijn zeer scherp geprijsd. Bestellen is eenvoudig en de afhandeling via e-mail is duidelijk en snel. Track en trace is geweldig. Duidelijke communicatie en ongeveer een half uur voordat de bestelling geleverd werd nog een sms ontvangen.

Herman 21-03-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon . Uitstekende prijs - kwaliteit en service !

Eerste online aankoop bij Bemmel & Kroon , zeer tevreden !! Prijs - kwaliteit verhouding uitstekend ! Snelle en vlotte levering volgens de afspraak !

Magyarvizla 21-03-2018 Via de website gekocht

Prompt en.volgens afspraak

De concurrerende prijs en beloofde snelle levering. Ook de informatie bij het product was duidelijk.

W Oost 21-03-2018 Via de website gekocht

De shop is overzichtelijk.
Op vrijdag besteld en op zaterdag voor de middag al thuis bezorgd.
Terwijl ze helemaal naar de platteland in Drenthe moesten om ons wasmachine te komen brengen.
Helemaal top.
De wasmachine die wij besteld hadden was niet meer voorradig.
Kregen we soortgelijke wasmachine van dezelfde merk voor de dezelfde geld.
Waar kom je dit tegenwoordig tegen.
Een eerlijk en vertrouwd adres waar je tegen scherpe prijzen een goede wasmachine kunt kopen.

Elleke 21-03-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Geweldige service!

Zaterdags telefonisch wasmachine besteld; duidelijke afspraken met verkoper. sMaandags geleverd en aangesloten tm eerste proefwasje draaien door de bezorgdienst.
Vriendelijk en behulpzaam personeel

T. Pappot 21-03-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark

Goed advies

3 apparaten gekocht. Goed advies gekregen, fijne service.
Verkoper dacht met ons mee en had duidelijk ervaring met alle apparaten. Levering top!

Jacko de Groot 21-03-2018 Via de website gekocht

Excellente services

Alles was en is in de puntjes verzorgd. Respect voor het geleverde, de klant en de inbouw verliep uitstekend.

Sjoerd 20-03-2018 Via de website gekocht

Zeer Tevreden klant!

Zeer klantvriendelijk en zeer adequaat gereageerd door de verkoper! En daarna de procedure erg goed voor elkaar. 7x beter klopt helemaal!!!

Marc 20-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en snelle communicatie

Via de site een wasmachine gekocht en betaald via iDeal. Binnen enkele seconden een bevestiging en de factuur in de mailbox. Kort daarna een mail met uitleg dat dit type wasmachine niet meer voorradig was en ook niet meer was te bestellen. Hij zou worden vervangen door een minstens gelijkwaardig en duurder model. Dit model uiteraard vergeleken met het bestelde model en inderdaad een groter model met meer opties. Echter niet duurder maar, omdat er een actie liep op dit model, juist goedkoper. Gebeld (tot 23 uur bereikbaar!) en uitgelegd. De dame deed hier niet moeilijk over en binnen enkele minuten ontving ik een creditnota. Chapeau!

Marieke 20-03-2018 Via de website gekocht

Goeie service, en mooie prijzen

Ik ben zeer tevreden over de service van B&K de web shop, goede telefonische bereikbaarheid, bereidheid tot meedenken en de offerte tig keer aan te passen.
Ook de levering ging goed op tijd en alles was er.

Richard 19-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Alles top geregeld

Goed, duidelijk en praktisch advies gekregen in de zaak omtrent aanschaf van een droger en wasmachine.
Er wordt echt tijd genomen voor de klant.
Vrijdag besteld, maandag geleverd en netjes een mailtje van tevoren wanneer ze ongeveer kwamen.

Piet 19-03-2018 Via de website gekocht

prima*****

Zeer goede contacten. goede en duidelijke info over bezorging.
Door bestellingsfoutje contact gehad en snel hulp via mail en opgelost!!!

Marc Peeters 19-03-2018 Via de website gekocht

Plaatsen van Koelkast in bestaande keuken

Zeer overzichtelijke, duidelijke een correcte webshop. Heb met plaatsing gekozen, is perfect volgens afspraak geleverd en geplaatst. Een absolute aanrader

Isabelle 19-03-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Ondanks dat je geen exacte datum voor levering kan invullen via de site, wanneer de levertijd 2 werkdagen is (wél bij producten op voorraad), heb ik na een belletje het advies gekregen dit bij opmerkingen te zetten. Uiteindelijk op de gewenste datum afgeleverd.

Sandra Eveleens 19-03-2018 In de winkel gekocht
crucius

super service

Wij waren in de winkel en werden daar heel fijn ontvangen door xxx.
Na een goede uitleg zijn we thuis gaan opmeten en heb daarna telefonisch onze nieuwe vaatwasser besteld.
De dag uitgekozen voor de gratis bezorging en betaald via de link die ik per mail ontvangen had.
Op de bezorgdag kregen wij keurig een telefoontje dat de bezorgers er bijna waren.
Aangekomen de vaatwasser naar binnen gebracht en de oude meegenomen.
zeer aardige heren goede service.
Al met al zijn wij zeer tevreden en komen wij zeker terug bij Bemmel En Kroon.

Bianca 19-03-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd. Volgens afspraak. SMS met tijd.

Goede aanbieding/ kortingsactie en snelle levering op dag die uitkwam. Sms je met tijdsindicatue dus niet heel de dag wachten.

Mark Verbeek 19-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering!

Voor mijn nieuwe huis had ik nieuwe witgoed en keuken apparatuur nodig, Via deze winkel kon ik alles in 1 keer krijgen en dat met extra korting. Dubbel winst dus.

De winkel was ook zeer goed via de email bereikbaar, toen er ondanks de goede zorg nog een fout zat in de offerte, die snel werd gecorrigeerd.

Gerard 19-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Bestelde kookplaat was niet vooradig.
Kregen voor dezelfde prijs een duurdere uitvoering.
Iok stond er nog 20€ korting op de factuurprijs.

Marc 18-03-2018 Via de website gekocht

Heel correcte en snelle service

Heel correcte en snelle service, vandaag besteld, morgen reeds geleverd. De website is gemakkelijk toegankelijk, levering heel correct, betaling via terminal duur en per slot van rekening toch nog cash moeten betalen, nadat ik met de bestellers tot aan de bank had gereden.

JVL 18-03-2018 Via de website gekocht

Gisteren besteld, vandaag al geleverd

De wasmachine stopte er gisteren mee, gisterenmiddag nog snel een nieuwe Bosch Wasmachine besteld via de website van Bemmel en Kroon, had de scherpste prijs aanbieding en vandaag al gebracht. Machine draait al.

Sander 18-03-2018 Via de website gekocht

Alles in orde en uitstekende service

Vaatwasser met installatie! Zeer tevreden, vakmensen met geduld en service gericht. Ook kostenloos wat aanpassingen aan keuken verricht voor een perfecte fit

Doet wat het beloofd! 18-03-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, meedenkend en erg servicegericht!

Op aanraden van mijn schoonouders een vaatwasser hier aangeschaft. Aangezien het door ons gekozen model uitverkocht was, kregen wij kosteloos een nieuwer model. Hele fijne service. Wij hebben hierdoor maar een paar dagen zonder vaatwasser gezeten! De communicatie met de bezorging loopt ook soepel. Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam.

Steven 18-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Prima aanschaf. Alleen wat gegoochel met prijzen

Goede aankoop die snel geleverd kon worden. Prijs was prima, al was de opbouw van de prijs vreemd, zeker ook in relatie tot de genoemde prijs op de website (er was een verschil met de winkel, waar ik gekocht). Verder vriendelijk advies en ik kon aanschaffen waar ik voor kwam

Anneke 17-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Een zeer duidelijke webshop en ook nog eens de goedkoopste snelle levering, je wordt ook goed geinformeerd over de levering!

AST 17-03-2018 Via de website gekocht

Prima communicatie via E-mail

Om tot definitieve aanschaf en gunstige prijsstelling te komen verliep de communicatie per e-mail prima.
Ook de aflevering van 2 apparaten Bosch (vaatwasser en inductiekookplaat) verliep prima

Fam. K, Almere 17-03-2018 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Zeer tevreden over de service. Je wordt constant op de hoogte gehouden van het leveringsproces.
Bij de bestelling kun je aangeven wanneer je het apparaat (in ons geval een wasmachine) geleverd wilt hebben. Bij de opmerkingen aangegeven dat we na een bepaalde tijd geleverd wilde hebben en daar is keurig rekening mee gehouden. Een kwartier tot half uur van te voren wordt je gebeld. De wasmachine is keurig op zijn plek gezet en aangesloten en de oude is weer meegenomen. Wij zijn zeer tevreden.

H. Beerding 17-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Voor het eerst bij Bemmel & Kroon een Samsung Magnetron oven besteld. Zowel de prijs, snelheid van levering en accuratesse van de koeriersdienst Dynalogic zijn uitstekend. Een absolute aanrader! Wat mij bijzonder beviel was de exacte opgave van het tijdstip van levering. Ik hoefde daardoor niet een halve dag thuis te blijven.

Maic 17-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prachtige winkel, grote keuze!

Via de website terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Winkel in Zoeterwoude bezocht. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. 2 producten, spoelbak en rvs kraan, reeds op ons verzoek bezorgd. Prijs kwaliteit verhouding prima. Eerstofferte aangevraagd en deze mee genomen naar de winkel.

Chapot 17-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

perfecte prestatie

wij kopen vaak bij Bemmel&Kroon tot volle tevredenheid: prettige vakkundige hulp in de winkel, scherpe prijs, prima aflevering

Jeffrey vermaat 17-03-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld! En helemaal conform afspraak

Ik had een inbouw vaatwasser met installatie besteld! Werd na bestelling netje gebeld om te kijken of de maten klopte met de kast. Wist niet eens dat er verschillende maten waren...... Maar gelukkig de specialist wel. Plaatsing was perfect op tijd en er werd ook netje een half uur van te voren gebeld, dat vind ik altijd heel erg fijn. Anders zit je de hele middag te wachten!

Koen 16-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte bezorging

Zeer tevreden over de service omdat ik zelf kon bepalen welke dag de bezorger langs kwam en mijn oude vaatwasser werd gelijk meegenomen

Martijn uit Alphen aan den Rijn 16-03-2018 In de winkel gekocht

Communicatie echt top

De showroom is prachtig, dat had ik niet verwacht, ik associeer het logo met een dumpstore, kleuren van de Wibra. Als dat goedkope imago op de gevel bewust is gekozen, werkt dat voor mij niet, want ik ben er al 20 jaar voorbij gereden. Eenmaal binnen was ik onder de indruk van de showroom, de deskundigheid en echte klantgerichtheid. Plannen van de afspraak voor het plaatsen ging helemaal prima en ook de monteur heeft mij gebeld om tijdens het plaatsen te checken of ik akkoord ging met de extra kosten. Die extra kosten waren al vooraf gecommuniceerd, dus dat de monteur nog een keer verifieerde en nog andere nuttige vragen aan mij stelde vond ik geweldig. Toen stuurde de monteur ook nog via WhatsApp een foto van het eindresultaat. Dit is echt klantverwachtingen overtreffen. Zeer tevreden. Volgende keer ga ik zeker weer naar van Bemmel & Kroon.

Petra 16-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Een heldere klantenservice. Wachttijd heel kort. Je krijgt vriendelijke mensen aan de telefoon. Geen vraag is te gek. Zeer prettige ervaring voor ons!

mp 16-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

snelle service voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis mits op voorraad
netjes door de bezorger binnen neer gezet

AHM de Bakker 16-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijke ontvangst en uitstekende voorlichting !

bij het bezoek aan de winkel van Bemmel en Kroon in winkelcentrum Cruquius werden wij heel vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Een heldere en duidelijke productinformatie waarbij volop ruimte werd genomen om diverse producten te zien en te vergelijken. Kortom een klantbehandeling zoals het hoort!!

Klasse behandeling verkoop en afleveren/monteren 16-03-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf...

Vanwege mijn ziekte kan ik geen winkels meer bezoeken, wij hadden een nieuwe afwasmachine nodig en ben diverse websites gaan bezoeken, ik kwam uit bij Bemmel & Kroon keukens. Hen via de telefoon gevraagd of deze nieuwe afwasmachine in de plaats van de oude kon orden gemonteerd, ja was hun antwoord na uitzoekwerk via het oude serienummer, nu is deze keurig werkend geplaatst! ondertussen nog iets mogen bestellen bij een ander bedrijf waar ik erachter kwam dat zij ook dezelfde machine goedkoper leverden, hierop heb ik een mail verstuurd aan Bemmel & Kroon met deze mededeling zonder hier iets mee te bedoelen, echter ik kreeg een mail retour dat zij het verschil aan mij gaan retourneren, 1-woord Klasse

Hans Hulst 16-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service van Bemmel&Kroon

Top service van Bemmel&Kroon, de bezorgers waren vriendelijk en geduldig omdat de betaling niet wilde vlotten en er met bank gebeld moest worden om dit als nog te kunnen doen en er werd niet gezuurt dat het te lang duurde.
De bezorgers hadden begrip voor de situatie en waren erg meegaand en probeerde ook hetprobleem op te lossen en dat is ook gelukt.

Lindsay 16-03-2018 In de winkel gekocht
Hogerijndijk

Top service!

Super service in de winkel en bezorgd en aangesloten in de keuken! Snel geregeld en aardig personeel!

Ed Gijsman 16-03-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Blv Zoeterwoude Rd

Geweldige service.

Supersnelle levering. Gisteren gekocht, vanochtend bezorgd. Aangesloten en verpakking meegenomen. Toppie. :-)

JWvE 16-03-2018 Via de website gekocht

Onbekend maakt onbemind, maar NIET bij Bemmel & Kroon!

Zoekend naar de beste prijs kwaliteit verhouding voor een Bosch E-stofzuiger kwam ik terecht bij een regio leverancier, die ik nog niet eerder was tegengekomen! Even de achtergrond informatie en reviews gelezen en daarna de product-prijs-vergelijking opgezet! De doorslag gaf de duidelijke informatie over het product , de perfecte navigatie op de site en de extra kassa korting maakte mijn besluit definitief voor Bemmel & Kroon!
De aflevering met Dynalogic verliep perfect door de online tracking en voorafgaand smsje met verwachte aflevering op mijn adres! Top en zeer tevreden over het gehele aankoop en leveringsproces! Tot ziens, dat is zeker!

Willem 16-03-2018 Via de website gekocht

Goede website met scherpe aanbiedingen

Heb bij Bemmel & Kroon op de website de juiste koelkastcombinatie gevonden met de scherpste prijs van alle aanbieders !

TM67 16-03-2018 Via de website gekocht

Service zeer goed

Zeer correct, levering binnen 1 week, goede afspraken, Mochten zelf een datum uitzoeken voor levering

Bas 16-03-2018 Via de website gekocht

Top winkel.

Geweldig geholpen, s'avonds om 21:00 een wasmichine besteld en de volgende dag geleverd. Perfect op de hoogte gehouden mbt de levertijd. De wasmachine is geplaatst op 2 hoog, aangesloten en een kort programma gedraaid. Vriendelijk en kundig personeel.

Aalsmeer 15-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Top winkel met goede prijzen!

Prima advies op locatie Cruquius van XXX
Nette bezorging en scherp geprijsd! Fijn dat ze op locatie veel apparatuur hebben om te bekijken.

Angelique 15-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig advies voor de beste prijs

Super snelle email reactie en scherpe prijs. Correcte levering en aardige mensen aan de telefoon. Ik zou hier zo weer iets kopen.

BWBaar 15-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag (langs A4)

Prima service en snelle levering

Afgelopen zondag gaf de oude wasmachine, een Siemens, na 14 jaar de geest. Maandag naar Bemmel & Kroon Den Haag (langs A4) voor weer een Siemens wasmachine, de dag erna geleverd en geplaatst.
Ook onze ander 'witgoed' apparaten (vriezer, vaatwasser e.d.) steeds bij B&K gekocht.

John Benders 15-03-2018 Via de website gekocht

Snel en alles volgens afspraak!

Van begin tot eind is het volgens afspraak gegaan. Alle tiezeggingen waar gemaakt.
Keurig een belletje 20 min voor aankomst bij levering. Alles netjes uitgepakt.
En nog wat handige tips meegekregen van de chauffeurs.
Van bestelling tot levering Top
!!

Marcus 15-03-2018 Via de website gekocht

Aflevering en montage zeer professioneel.

Zowel via de site, per mail als telefonisch behulpzaam en deskundige begeleiding en informatie. Aflevering en montage zeer professioneel.

Jongeneel 15-03-2018 Via de website gekocht

snelle en zorgeloze levering en montage

Gekozen voor een vaatwasser bij Bemmel Kroon. Scherpe prijs. Vaatwasser op donderdagavond laat besteld. Vrijdag werd ik al gebeld of ze maandag de vaatwasser konden plaatsen! Super. We hoefde alleen de deur maar op te doen. Oude werd verwijderd en meegenomen en de nieuwe werd geplaatst en aangesloten.