Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeroen 01-02-2018 Via de website gekocht

Klant is Koning Gevoel

Hier weten ze nog wat "Klant is Koning" betekend. Top service. Niet alleen als je iets wilt kopen maar ook bij vragen of problemen. En dit alles nog tegen vlijmscherpe prijzen ook!

Mmuijlkens 01-02-2018 Via de website gekocht

Aankoop magnetron

Stond vermeld besteld voor 22 uur dag erna geleverd. Heb ruim voor 22 uur besteld en werd binnen uur gebeld dat de levering niet zou plaats vinden vanwege een beschadiging en op woensdag zou plaats vinden. Kreeg kort daarop een mail dat hij niet op voorraad was. Wat is het nu geen voorraad of beschadigd? Maar goed ook geen levering op woensdag maar vandaag.

Sharon 01-02-2018 Via de website gekocht

Stofzuiger bosch

Handige site die duidelijk is. Duidelijke mail corrospondentie met heldere informatie over het bezorgen. Keurig op de hoogte gehouden via track en tracé systeem waar de bezorger was.

Theo van Aalst 01-02-2018 Via de website gekocht

Beoordeling aanbieding en leverig va een Siemen oven

De informatievoorziening van Kroon en Bemmel over het product en de leveringswijze en -tijd waren allemaal uitstekend. Geen flauwekul van heel lage prijzen, waarvoor vervolgens niet geleverd wordt omdat "het product niet voorradig is" of zoiets (misschien herkent u deze kul van een bepaalde aanbieder). Bij Krron en Bemmel is het gewoon prima geregeld. Geen gezeur, alles werkte, en de levering kwam keurig op tijd. Zonder deuken of wat dan ook, en gewoon voor de aangeboden prijs, die overigens de laagste was.

Dirk 01-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, prijs is prima, snelle service, vandaag besteld morgen geleverd komen ze prima na. En wat ook mooi is, je kunt precies volgen waar de bezorger is.

Agnes 01-02-2018 Via de website gekocht

zoals het hoort

's avonds rond 21.00 uur besteld en de volgende ochtend om 8.30 uur in huis. nu de afzuigkap nog even monteren......

Damiët L 01-02-2018 Via de website gekocht

Netjes afgehandeld en snel bezorgd

Zeer tevreden over de gang van zaken rondom mijn bestelling. Goede informatie en duidelijkheid meteen nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Heel even geschrokken dat de levering via de vervoerder was geannuleerd, maar na contact te hebben gehad met B&K werd snel duidelijk dat deze door henzelf zou worden geleverd op dezelfde dag als eerder al was aangegeven. Ik blij!
De chauffeur was zo vriendelijk om de oven in de keuken neer te zetten waarna ik hem zelf kon inbouwen.

Ton vd B 01-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Men komt je in alle wensen te gemoed en is bereid mee te denken.
De bestelservice is al niet zo goed en houd je tot op de minuut op de hoogte zelfs wie komt en hoe die persoon eruit ziet.

Rudolf 01-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Geweldige aankoop

De Liebherr vrieskast tegen een aantrekkelijke prijs aangeschaft.
Het apparaat werd keurig verpakt op het juiste tijdstip aangeleverd en geinstalleerd

Rien van Wiggen 01-02-2018 Via de website gekocht

Prima service envafsoraken

Voor de eerste keer iets besteld. Vervolgens werd ik.prima op de hoogte gehouden van de status van het bestelde product. Ook op de levetdag prima informatie over het levermoment. Absolute aanrader.

Henny Schadron 01-02-2018 Via de website gekocht

Superprijs

Heel fijn dat ook Bemmel & Kroon meedoet aan de BTW vrije actie zoals Mediamarkt dit doet. Wasop zoek naar deze diepvrieskast. Versneld overgegaan tot bestelling van dit artikel.

AVSAR 01-02-2018 Via de website gekocht

Ze werk netjes en ze hebben beste service.ze leveren goed op tijd.met tlf krijg je juiste en genoeg info.ke kan tot savonds 10 uur bellen.

Anneke van Zanen-Nieberg 01-02-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon groots in snelheid en service

Eigenlijk kopen we al jaren bij Bemmel & Kroon, omdat ze altijd snel leveren en goede service bieden. Zo ook deze week. In een week moeten we afscheid nemen van wasdroger en een paar dagen later van de wasmachine. Twee maal een belletje naar Bemmel & Kroon en telkens is er binnen een dag een nieuwe afgeleverd en geplaatst. Geen gedoe, geen ingewikkelde teksten, maar gewoon goed advies en doen wat ze beloven...snel, goede service leveren, met kundige en vriendelijke mensen die het op lokatie komen afleveren. Je zou bijna zeggen, kan niet wachten tot we weer kunnen bestellen....dank jullie wel

Geers 31-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Om 22.00 uur bestelling gedaan, krijg mail dat de machine niet meer op voorraad is, ik stuur een mail dat ik dat jammer vindt en ze bellen me binnen 15 minuten (om 22.15 uur!!) met een oplossing zodat ze de bestelde machine toch op de aangegeven tijd kunnen leveren!! Dat is service TOP👍

Bianca 31-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Webwinkel perfect goede prijs van de vriezer die wij op het oog hadden. Alleen ging het naar boven brengen van de vriezer niet naar wens.

klant Emmen 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering. De communicatie vanaf het bestelmoment verloopt erg goed en duidelijk.
De bezorging is zelf te bepalen en heel modern, duidelijk via gps locatie te volgen.

Paul Weidmann 31-01-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Nieuwe inductie plaat

Nieuwe inductieplaat nodig en toch weer bij ons vertrouwde adres gekocht, top service. In no time was het type van onze oude plaat gevonden en kregen we advies welke we het beste nu konden nemen, de inbouw werd ook snel geregeld en we konden met een tevreden gevoel naar huis. Inmiddels al een paar dagen er mee gekookt en hij bevalt uitstekend

Karel Elshout 31-01-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Beste zaak voor Den Haag en omstreken

Alle gangbare merken in toonzaal te bezichtigen met vriendelijke bediening en prettige uitleg.

Een opmerking heb ik te melden over het bedrijf Ajtec B.V. ,die voor Bemmel & Kroon de plaatsing van de
apparatuur installeerd dat zij pin kosten in rekening brengen van € 4,95
Achteraf na plaatsing zag ik op mijn computer deze extra kosten gespecificeerd.
In uw winkel is meegedeeld dat bij aflevering uitsluitend per pin betaalt kon worden, maar geen extra
kosten van € 4,95
Karel Elshout

Nelleke 31-01-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in Forepark

Supersnelle en kwalitatief goede service

Ik heb 16 jaar geleden mijn keuken plus apparatuur bij de shop gekocht. Mijn inductiekookplaat was stuk; ik heb gebeld naar de winkel en binnen enkele minuten was bekend welke inductiekookplaat ik had en welke een kwalitatief goede vervanger was. Ik ben tegelijkertijd doorverwezen naar een ander bedrijf dat voor de installatie zorgde tegen een schappelijke prijs.
Ik had naar de winkel kunnen komen, maar heb het product uiteindelijk telefonisch gekocht.

R Oppelaar 31-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website, waarbij het bestellen snel geregeld is.
De artikelkorting wordt direct verrekend.

Besling 31-01-2018 In de winkel gekocht
Forenpark den Haag

Wij zijn vaste klant vanwege de klantvriendelijke service

Productkennes goede service., goede prijs, goede nazorg. En er word geïnventariseerd of alles juist bezorgd en geïnstalleerd is

Ans Cornel 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede service in alle opzichten!

Ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon. Waarom? De vlotte mailcorrespondentie, het telefonisch overleg, nakomen van afspraken dat ik terug gebeld zou worden, advies over andere apparatuur die nog beter bleek te zijn, dan die ik zelf had uitgezocht, vriendelijk, deskundig en goede offerte. Ik had een zestal apparaten nodig en daar kwam een mooie prijsstelling uit.

Riky Verhoeven 30-01-2018 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service

Ik bestelde mijn stofzuiger na prijsvergelijking met het product in de winkel. De prijs was sowieso € 20,00 lager en ik kreeg ook nog eens € 30 kassakorting! Omdat het product niet op voorraad was heb ik netjes een mail ontvangen dat ze het meteen besteld hadden bij de leverancier en me zouden berichten als het binnen was.Ook dat bericht na 2 dagen ontvangen. Ik kon mijn leveringsdatum invullen. Ook hierop meteen een reactie welke tijd de levering zou zijn. Precies op de kop af op het juiste tijdstip! Geweldig.

Petra Beekhuis 30-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Via google kwam ik op de site van Bemmel&Kroon terecht. De site was helder en de prijzen zijn scherp. Omdat ik toch wat vragen had, ook telefonisch contact gehad waar ik goed werd geholpen!

Ronald Tegelaar 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige levering en service.

Gisteren besteld en vandaag geleverd voor 10 uur wat een toppers en netjes alle verpakkingen en oude apparaten mee genomen wat een fantastische service .

Simone 30-01-2018 Via de website gekocht

Levering uitzonderlijk

Via productvergelijken terechtgekomen op de site. Laagste prijs, volgende dag geleverd. Tot dusver normaal. Maar dan de prettige verrassing van het leveren. In 1e instantie een mail met de dag van levering. Via de Track & Trace-link wordt deze verder gespecialiseerd, op elk moment te bekijken. En dan 20 minuten van te voren een sms-bericht met het precieze tijdstip. Een verademing.

Marjan 30-01-2018 Via de website gekocht

Prima snelle service !

Leuke prijs voor een nieuwe wasmachine met btwkorting ! Duidelijke site, bestelling geplaatst en vrijwel direct info over de levering de andere dag !
Bezorging was ook prima in orde (bijna op tijd, kwartiertje later) door 2 aardige, nette jongens. Oude machine en verpakkingsmateriaal direct meegenomen.
Wij zijn dik tevreden !

v.d Valk 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!! Goede prijs!!

Zeer goed en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, snelle levering en extra service verleent!!
Op de dag van de levering een telefoontje van de bezorger dat hij er binnen een half uurtje zou zijn, goed geregeld én zij namen de oude machine mee, erg handig!!

Marga 30-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik ben prima geholpen , zowel via mail als wel telefonisch
De levering is ook goed geweest en precies op deopgegeven datum
Ik ben heel tevreden!

Bernadette 30-01-2018 Via de website gekocht

Heel Tevreden!

Wij zijn heel tevreden over Bemmel en Kroon.
De diepvries die wij bestelden was niet meer leverbaar maar zij boden ons een andere en betere vriezer aan aan de dezelfde prijs. Het contact met hun was snel en duidelijk. Dit is een firma waar wij nog zouden kopen.

Maarten 29-01-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Tijdelijke vervanging kookplaat neff

Morgen levering keuken met neff apparatuur. Gebeld dat de kookplaat neff pas week 8 komt. Keuken een jaar geleden gekocht. Kookplaat met afzuiging. Krijg nu voor aantal weken kookplaat zonder afzuiging. Echt slecht of je mag wel een Bosch kopen ipv Neff. Echt belachelijk voorstel. Leggen hun probleem duidelijk bij de klant. Ik ga geen nieuw huis verzieken met koken zonder afzuiging. Mag niet anders opgelost worden van de directie Kortom. Slecht

Axel 29-01-2018 Via de website gekocht

Top geregeld allemaal

Supersnelle aflevering, alles gemonteerd en oude droger meegenomen. Telefonisch advies gevraagd, prima en vriendelijk geholpen.

Gerben 29-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Bijna vergeten dat goede service er zo uit ziet

Uitstekend geholpen door verkoper, die luisterde naar wens en enkele passende types voorstelde met duidelijke prijs/specificatie afwegingen. Wat de goede score echt bepaald is de service daarna (bezorging, installatie, meenmen oude product). Die overtrof de verwachting. Vriendelijk, snel, zorgvuldig/voorzichtig, tips voor gebruik. Ik denk dat ik het product voor goede prijs heb gekregen.

Fam Evers 29-01-2018 Via de website gekocht

Super goede levering

Heel goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Kwamen leveringsafspraken meer dan waar. Het oude apparaat werd meegenomen, kreeg zelfs hulp bij het verwijderen van het water wat ik zelf niet volledig had gedaan. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan. Overigens erg vriendelijke bezorgers. Top

Ans 29-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service !

Zeer gebruiksvriendelijke site en de levering was ook perfect op tijd door zeer gedetailleerde track & trace.
Vriendelijke bezorger ! Voor de eerste keer besteld bij Bemmel & Kroon, dit omdat het merk en type gaskookplaat via deze site direct op voorraad leverbaar was. Ik ben er erg blij mee en heel tevreden !

JvG 28-01-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie!

Ook 's avonds snel contact en goed meedenken op de vragen die ik had. We hadden drie apparaten gekocht en kregen nog een extra korting daarop. Levering was perfect. We werden continue op de hoogte gehouden van het levertijdstip en de koerier was er werkelijk op de minuut nauwkeurig!

GJ.Gierveld 28-01-2018 In de winkel gekocht

Snelle service en duurder product voor dezelfde prijs

Gingen op pad voor een nieuwe volledig geïntegreerde vaatwasser van Siemens. Het model dat we uitgekozen hadden was niet meer leverbaar. Kregen voor hetzelfde geld een ander type welke €180 duurder was. Machine is snel geleverd en werkt prima. Odernummer CRQ658694

Wim 28-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Bij toeval voor deze leverancier gekozen. We hadden een verkeerd type afwasmachine gekozen, maar deze werd zonder problemen door het installatiebedrijf in overleg met de leverancier omgeruild voor het juiste type. Deze machine was goedkoper en zonder problemen werd het teveel betaalde bedrag teruggestort.

F.Kloosterhuis 28-01-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Geweldige firma, duidelijke afspraken, goede prijzen.

Je wordt in de winkel vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Er zijn duidelijke afspraken te maken die men ook nakomt. Tevens goede prijs / product verhouding. Aanrader om te gaan vergelijken.

Jos Bensch 28-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling!!

Correcte firma, prima en eerlijke prijzen! Goeie uitleg gekregen van Marco, ivm alternatieve aanbieding, Besteld product was namelijk niet meer voorradig.

Bert 28-01-2018 Via de website gekocht

Na advies van collega's omdat ik een nieuwe wasdroger en wasmaschine nodig had, kwam ik uit bij Bremmel en Kroon. Omdat er onduidelijkheid was of de wasdroger hetzelfde eruit zag, omdat op de pagina dit niet duidelijk was...ik bellen. Ik werd keurig te woord gestaan en wist de medewerker vlekkeloos over welke maschine ik het had. Er er zijn er nog al wat. Inderdaad zegt de medewerker...onduidelijk...blijft u aan de lijn...ik ga Bosch bellen.....na een tijdje...kreeg ik.keurig antwoord dat ze alle bij qua uiterlijk hetzelfde zijn. Top. Ik s'avonds bestellen met de ėėn btw korting en de ander met cach korting. Vandaag zou het worden gebracht en ik nog even op internet plaatjes kijken. Wat zie ik tot mijn verbazing...heeft de ander dus ook btw korting! Ik bellen en dit voorgelegd dat ik dit maar vreemd vond. Eerst 50 euro cach korting en geen 12 uur later is het 162 euro btw korting? Zonder enig probleem werd dit gecorrigeerd. Waar vind je deze service nog? Vandaag na keurig op de hoogte te worden gehouden van de transporteur stond het op de aangegeven tijd in huis. Ongelofelijk! Mijn beoordeling...top service met medewerkers die er verstand van hebben. Is het iets mis...het word zonder gezeik opgelost. Hier mag de warme does nominatie voir worden aangevraagd en is de uitspraak de klant is koning deze winkel dubbel en dwars waard. Vrg Bert.

LoHe 27-01-2018 Via de website gekocht

Super snel!

Op donderdag besteld, keurig volgens afspraak op zaterdag geleverd en geplaatst. Als ik gewild had, had ik de droger ook op vrijdag al kunnen hebben. Top!!

Minah 27-01-2018 Via de website gekocht

Super, uitstekende service.

ik heb online een Bosch vaatwasser (inbouw) SMV46IX03N besteld, het artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen zij ook niet meer binnen.
Als service heb ik een duurder alternatief ( BOSCH Inbouw vaatwasser SMV46IX04N) ontvangen voor de zelfde prijs.

"SUPER" .

Kishun.B 27-01-2018 Via de website gekocht

Super geweldig service

De handelswijze van de medewerkers, super snel en vakkundig. Ze doen wat ze zeggen. In 2 gesprekken via de mail, hebben ze een offerte uitgebracht, zoals dat ik via de mail gevraagd had. Ik was zelf enkele dingen vergeten. Dat was geen enkel probleem dat werd gelijk. Dan bedoel ik per omgaande geregeld. Ik ben door 2 twee verkopers geholpen, beide waren zeer bekwaam en verstonden hun vak ruimschoots.

Bemmel en Kroon mag zeker trots zijn op de medewerkers.

Vooral zo doorgaan!

Groeten
Kishun

Gaasterlânman 27-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Prima vrieskast besteld bij Bemmel & Kroon, alles digitaal geregeld!
Appeltje eitje, die bestelling.
De levering kan binnen een werkdag maar ik koos voor levering een week later.
Na een dag kreeg ik een excuusmail van Bemmel & Kroon, dat de bestelde vrieskast niet meer leverbas. Zonder tegenbericht zouden ze mij een nieuweRe én tevens duurdere vrieskast leveren, met minimaal dezelfde specificaties.
Dat vond ik uiteraard een nette oplossing...
Levering wordt afgehandeld door koeriersbedrijf DYNALOGIC, waar Bemmel & Kroon prima mee samenwerkt kennelijk.
Je krijgt ‘s ochtend een smsje op de dag van levering, met een tijdsframe van levering van 4 uur.
Een half uur voor daadwerkelijke levering komt het laatste smsje, en ja hoor...daar was DYNALOGIC na 20 minuten!
Dik tevreden dus over de prima vrieskast ( met ook nog €30,- refund!) én de correcte levering + communicatie!

A. Verschuren 27-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring!

Prima webshop, gemakklijk in gebruik. Ook gemakkelijk telefonisch bereikbaar; je wordt zeer vriendelijk te wood gestaan.
Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen vanwege de prijs.
De bezorging verliep perfekt! Alles keurig volgens afspraak.
Aanrader!

Gerard 27-01-2018 Via de website gekocht

Goede koelkast

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Steeds goed geïnformeerd worden en met vlotte aflevering. Over kleine kwestie van deukjes werd goed en snel gehandeld. Prima, deze zaak ga ik absoluut aanbevelen.

Ton 26-01-2018 Via de website gekocht

Eerste klas

De bestelling is volledig volgens afspraak gegaan. Ik heb ivm de voorradigheid gebeld of het artikel er was. Ondanks dat op de site stond dat het op voorraad was bleek dat niet zo te zijn. Het artikel moest worden besteld en was volgens afspraak toch binnen twee dagen in huis.

Fauzia 26-01-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Bemmel en kroon vind ik tot nu toe de beste winkel om artikelen te bestellen
Het artikel heb je gelijk de volgende dag in huis en dat heb je niet bij media markt of bcc! Daar moet je zo'n 4 dagen op wachten! En aangezien mijn wasmachine stuk is gegaan had ik het echt de volgende dag nog... Bemmel en kroon top!!!

Michel 26-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop (BKI659694)

Gisteren droger besteld en vandaag reeds in huis. Ook nog goedkoper dan de "groten", zoals Mediamarkt en Coolblue. Helemaal top!