Deze score is berekend op basis van 2897 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

stooem 25-05-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Zowel online als in de winkel te bestellen waar je goed geadviseerd wordt

Gratis leveren, aansluiten, oude apparaat meenemen, gewoon all inclusive

Zeer ruime keus en je wordt goed geadviseerd

Je wordt er altijd goed en eerlijk geholpen, ze maken geen gillende reclames dat ze de goedkoopste zijn maar ze zijn gewoon net zo duur als al die andere winkels, voor iedereen dezelfde prijs, dus geen prijsgarantie of andere kreten

factuurnummer 536281

Roger uit Belgie 25-05-2016 Via de website gekocht

Ik ben klant uit Belgie en ten zeerste voldaan over de kennismaking met dit Nederlandse bedrijf.

Mijn online bestelling werd perfect doorgevoerd en met de nodige professionele zorg afgehandeld, v.w.b. benodigde informatieverstrekking via e-mail.

Bemmel&Kroon heeft een zeer interessant aanbod van huishoudgoederen aan een betere prijs.

Ten zeerste voldaan over mijn aankoop. Echter, de levering van het gekochte product aan huis was ondermaats (zie mijn verdere toelichting).

Bemmel&Kroon maakt gebruik van 'Dynalogic' voor levering aan huis. De goederen werden door deze koerier, zonder enige vorm van persoonlijk contact, op de dorpel gedumpt (en geen cm verder), niettegenstaande een fooi van 5 Euro ! Dit getuigt van onverschilligheid of gebrek aan klantvriendelijkheid ?

Martin 24-05-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

5,8

Ik vond vrij makkelijk de koelkast die ik nodig had op de website. Daarna naar de winkel in Den Haag (Forepark) gegaan waar ik goed advies kreeg en uiteindelijk een ander model heb gekozen.

Na aflevering (keurig op de afgesproken tijd en met ophalen oude koelkast), ontdekte ik een deukje op de vriesdeur. Direct gebeld en het verzoek gekregen om een en ander per e-mail te bevestigen. Hierna telkens van andere mensen (bij de LG importeur) nieuwe verzoeken om informatie gekregen. Ook van de winkel weer een verzoek om informatie, telefonisch contact gehad en daarna 3 weken stil. Vorige week zelf maar weer een e-mail er tegen aan gegooid en wederom stilte. Geen idee wat er zich tussen de importeur en de winkel afspeelt maar ik zit ondertussen al een maand op een nette deur te wachten.

Ruime winkel met veel verschillende modellen

Hier had een 9 of een 10 kunnen staan als er normaal op mij klacht was gereageerd.

fra0507 24-05-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon Den haag

Goede toegang en word gelijkt beleefd opgevangen

Keurig op tijd geleverd, aangesloten zonder kosten , plus wat gebruikers tips van de monteur. Oude machine meegenomen

Grote keuze van apparatuur en in elke prijs klasse

Media markt heeft de naam maar bemmel en kroon bewijst het ook met z'n daden

Zeer positieve ervaring

Rob V. 24-05-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon te Cruquius

Bemmel & Kroon heeft een zeer goede site, zeer overzichtelijk en duidelijke informatie, maar uiteindelijk toch besloten om in de winkel te Cruquius te kopen.

De vriendelijke verkoper nam alle tijd voor ons en gaf ons zeer goede informatie over de verschillende wasmachines.
Verder was alles volgens afspraak.

Zij hebben een zeer ruim assortiment met zeer scherpe prijzen!

Omdat wij voor de tweede keer zeer goed geholpen zijn, wordt onze volgende aankoop zeker weer in Cruquius.

Ik zou iedereen willen zeggen: kijk eerst bij Bemmel & Kroon en je weet waar je moet kopen!

Sjansen 24-05-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke en snelle website

Hele snelle levering en duidelijke communicatie

arvid112 23-05-2016 Via de website gekocht

Had zo gevonden wat ik wilde en zo besteld

heel handig dat je in de bestelprocedure al gelijk kan aangeven welke dag je het wil geleverd hebben.
daar na alles netjes bevestigd en wanneer ik de chauffeur kon verwachten en die belde ook een half uur van tevoren dat hij er aan kwam.

Maureen 23-05-2016 Via de website gekocht

Alles eenvoudig online/per e-mail af te handelen

Vlotte, correcte afhandeling. Zelf leverdatum inplannen (kan ook op zaterdag). Op leverdag Tracking van de rit, zodat je kunt inschatten, wanneer ze de goederen komen afleveren.

Alle apparatuur die ik wilde, kunnen vinden

Geen problemen, alle apparaten volgens afspraak geleverd, zonder problemen

melanie 23-05-2016 Via de website gekocht

goede site, overzichtelijk

zelf bepalen wanneer er bezorgd wordt

Margot 23-05-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Alles is zero goed gerangschikt.

Alles verloopt uitstekent volgens .afspraak.

Groot assortment teen zeer concurerende prijzen

Niets dan LOF.

annita 23-05-2016 Via de website gekocht

snelle levering

goed service

Had een andere magnetron besteld kreeg de opvolger ervan was nog beter en mooier dan die ik besteld had dik tevreden

goed levering en heb contact gehad zeer vriendelijk behandeld.

Bart 23-05-2016 Via de website gekocht

Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Duidelijke aflevertijden in een tijdvak van 2 tot 3 uur met bevestiging via SMS.

Duidelijke website met het volledige assortiment.

Duidelijk, snel en vriendelijk

ordernummer BKI535251

malodo40 22-05-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Was telefonisch te woord gestaan door Esther bij Bemmel & Kroon Cruquius. Uitstekend geholpen en direct bij haar besteld. Bij aflevering heb ik dan het aankoopbedrag via pin voldaan.

Omdat wij al eerder een aantal aankopen hebben gedaan, waren wij direct bekend bij hun.

Heel ruim. Als je het daar niet kan vinden voor een heel gunstige prijs, dan lukt het nergens.

Vriendelijke verkopers, die goede service verlenen, maar niet pushen.

Beter kan niet

Philip 22-05-2016 Via de website gekocht

Goede service, overzichtelijke website

Vriendelijke medewerkers aan de telefoon, geen lange wachtrij, medewerkers denken mee.

Alleen een vaatwasser besteld, het assortiment leek mij voldoende

Goede website, vriendelijke medewerkers, goede telefonische service

Maja 22-05-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Goed toegankelijk

Machine die ik wilde hebben niet op voorraad andere voor een goede prijs

Niet alles in de winkel wat op internetsite staat

Ze doen er alles aan om je te helpen

M.van Gilst 21-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen was heel snel en makkelijk

Volgende dag geleverd!

Heel veel keuze in Miele en direct leverbaar!

Ik vind het een geweldige winkel.

adannie 21-05-2016 Via de website gekocht

Hele goede site .Erg overzichtelijk

Heel goed geholpen

Zeer ruime aanbod

Hele goede winkel

Bart 21-05-2016 Via de website gekocht

Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Duidelijke website met het volledige assortiment.

Duidelijk, snel en vriendelijk

Menno 21-05-2016 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering👍

Wasmachine werd netjes op zolder geplaatst en aangesloten. Wilden zelfs gelijk mijn oude machine beneden zetten👍.

Goede offerte nadat ik een goedkopere wasmachine had gevonden. Bemmel en kroon ging hierin mee en kon mij de wasmachine voor dezelfde prijs leveren😀

Gewoon goed....goede communicatie,snelle levering en goede prijs. Zou hier beslist weer kopen...ga zo door👍

Nee gewoon goed...geen verbeteringen nodig👍

hennie 21-05-2016 Via de website gekocht

je wordt gewoon geholpen zo als het hoort
en dat zie je tegenwordig niet meer

alles van witgoed is aanwezig

prima service en ruim arsortiment

Dies 20-05-2016 Via de website gekocht

De site was duidelijk, het product dat ik wilde was snel gevonden,
Duidelijke beschrijving van het product.

Prettig dat er een offerte gemaakt wordt, waarop je kunt beslissen of je met het aanbod akkoord wilt gaan.
Ook de verzending met Dynalogic verliep prima. Ik kon zelf de datum van aflevering kiezen en werd op de dag zelf geinformeerd over het tijdstip van levering

Ik heb eeb combimagnetron gekocht, het assortiment was groot genoeg om te kunnen verrgelijken.

De combimagnetron is prima, was keurig verpakt en de prijs is prima!

fonsbruin 20-05-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Aardige ontvangst en op ons gemak onze keuze kunnen maken.

Volop keuze, geen verkoper die op je rug springt maar als je iets vraagt wel alle kennis in huis. Top!

Ronald 20-05-2016 Via de website gekocht

DH534369 - Na wat zoeken op de website de koelvriescombinatie gevonden waarvan ik dacht dat deze zou passen. Gebeld en gesproken met Patrick, voor de zekerheid heeft hij contact opgenomen met de leverancier. Na nog geen 15 minuten werk ik terug gebeld dat de keuze niet zou passen en direct werd een passende oplossing aangeboden.

Afspraken werden nagekomen en gekozen om het apparaat te laten installeren wat ook netjes en snel gebeurde.

Keuze genoeg op de website.

Zeer tevreden over hoe ik te woord ben gestaan, de kennis van de medewerker en de gemaakte afspraken.

Super service.

Annabel 20-05-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

Wij kochten een nieuwe vaatwasser. In de winkel stonden diverse soorten en merken. Het was overzichtelijk om ze te vergelijken zodat wij onze keus goed konden maken

De uitleg door de verkoper van de diverse soorten was duidelijk. Ook om de vaatwasser door een extern bedrijf in te laten bouwen was duidelijk. Ook de aandacht voor extra garantie was onder de aandacht.

Er stonden diverse soorten en merken en verschillende prijsklasse en het aantal decibel kwa geluid wat wij zelf erg belangrijk vonden

Wij werden door een goede verkoper geholpen die alles rustig vertelde. Wij zijn nog even verder wezen kijken bij een andere winkel maar toch terug gekomen en onze aankoop gedaan

Ook door het externe bedrijf Atjec die de vaatwasser installeerde goede ervaring. Meneer werkte netjes en lag alles goed uit

Johanna 20-05-2016 Via de website gekocht

Ik hoef er de deur niet voor uit.

De boel op de afgesproken tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger

Ze kunnen dat leveren waar je naar op zoek bent.

Je kunt online bestellen maar ook in de winkel. Vriendelijk personeel en kwa prijs ook goed.

Vooral zo doorgaan.

Karin 20-05-2016 Via de website gekocht

Ik had op zondagavond (1e pinksterdag) een prijsopgave gevraagd. Op maandag (2e pinksterdag) ontving ik aan het eind van de ochtend de prijsopgave. Aan het eind van de dag hebt ik via de mail aangegeven dat ik mijn combi oven van Siemens wilde bestellen. Je kunt dan gelijk aangeven wanneer je je bestelling wilt ontvangen. Binnen 10 minuten had ik een mail van de bezorgdienst over de aflevering. Ik heb mijn bestelling via track & tracen gevolgd. Keurig op tijd afgeleverd. Ik ben erg tevreden over hoe alkes is verlopen.

Alles wel on-line geregeld. Maar telefonich was ook gewoon mogelijk.

Ruime keuze.

Zeker weten!

RubenB 20-05-2016 Via de website gekocht

Zeer heldere website.

Dit is de tweede keer dat we iets bij Bemmel en Kroon bestellen. Eerst een volledige keuken en nu een extra Samsung combi-magnetron (ordernummer BKI534146) voor een ander huis. Beide keren zeer tevrden. Levering in overleg en perfect op tijd. Bij een volledige keuken gaat altijd wel iets mis, maar het gaat er dan vooral om hoe men daar mee omgaat. Bemmel en Kroon onderscheidt zich daar positief in: geen gezeur bij een krasje, maar meteen een nieuwe deur. Nazorg is top.

Heel ruim assortiment en bovendien: erg scherp aan de prijs.

Susan 19-05-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime parkeermogelijkheid, overzichtelijk ingericht.

Zie toelichting

Verschrikkelijk veel mogelijkheden

Ik ben nog nooit ontevreden geweest over een aanschaf.

Ik ken Bemmel & Kroon al jaren. Als er bij ons een elektrisch apparaat kapot gaat (en als repareren niet meer zinvol is) gaan we nooit op onderzoek uit waar het het goedkoopst is. De prijs is overigens prima in orde bij Bemmel & Kroon, maar nog veel belangrijker is het advies dat je krijgt bij het bepalen van je keuze. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat mij een apparaat aangepraat werd met meer mogelijkheden dan waar ik behoefte aan had. De voorlichting is goed en eerlijk. Binnen een paar dagen wordt het apparaat bezorgd en eventueel geïnstalleerd. Toen wij een keer niet tevreden waren over de installatie werd dat binnen een dag opgelost. Onze laatste order betrof een combi-oven van AEG (DH532803). Ook nu weer voortreffelijk geholpen in de winkel.

Nesquick 19-05-2016 Via de website gekocht

Website werkt prima. Vooruitbetaling werd snel verwerkt.

Had een vraagje, werd binnen de 24 u beantwoord!

Type inductiekookplaat die ik bestelde, gaat, denk ik, uit assortiment. Kreeg zonder meerprijs prompt het nieuwste model! Retailprijs daarvan is wel 2 maal zo duur! Te gekke service.

Onklopbare prijzen, snelle service, gratis levering, ook naar België.

BennieB 19-05-2016 Via de website gekocht

Mijn bestelling is uitstekend verlopen. Alles verliep snel. De bevestiging, de mails om je op de hoogte te houden van de status en de bezorgingsmelding. Heel fijn!

Ik zocht specifiek naar een product en deze werd bij Bemmel en Kroon tegen een prima prijs aangeboden.

Ik ben erg tevreden en zal zeker vaker gebruik gaan maken van de webshop.

Edith 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en duidelijke communicatie. Goed telefonisch bereikbaar ook.

Duidelijke afspraken gemaakt die goed zijn nagekomen.Goed telefonisch bereikbaar en vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Ruime keuze voor een scherpe prijs!

palantirus 19-05-2016 Via de website gekocht

5,5

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig, maar de website is niet duidelijk over het aanbieden van services. De bestelling leek te komen met gratis installatieservice, maar in de bevestiging werd een "drempelbezorging" aangegeven.

De bestelling zou op vrijdag bezorgd worden, maar op de dag zelf werd de bezorging zonder opgaaf van reden geannuleerd. De bezorging verliep ook niet volgens afspraak: het oude apparaat zou meegenomen worden, maar dit is niet gedaan. Hier heb ik een mail over gestuurd naar Bemmel&Kroon, maar hier is niet op gereageerd. Ik voel me als klant erg benadeeld. Qua service geen aanrader.

Prima assortiment, scherpe prijs, maar daar lever je in de service op in.

Door de scherpe prijs en de goede website lijkt Bemmel&Kroon aantrekkelijk, maar als ik vantevoren over de slechte kwaliteit van de service afwist, had ik hier niet gekocht. Over het aanbieden van installatieservice moet beter worden gecommuniceerd en afspraken moeten nagekomen worden.

palantirus 19-05-2016

Dezelfde dag heeft een medewerker van Bemmel en Kroon mij vriendelijk te woord gestaan en een vergoeding aangeboden. Het oude apparaat wordt alsnog opgehaald en er wordt gewerkt aan de communicatie. Erg netjes dat ze zo snel reageren. Op basis hiervan kan ik Bemmel en Kroon zeker aanraden en mag de score naar een dikke 9 (ik weet alleen niet hoe dit moet).

Linda 18-05-2016 In de winkel gekocht
ZOETERWOUDE

Goede toegankelijke winkel

Vriendelijk personeel. Goede uitleg en keurig geïnstalleerd door zeer vriendelijke bezorgers

Zoveel keus. Van goedkoop tot duur en overal goede uitleg bij. Ze weten wat ze te koop hebben

Wij gaan altijd naar Bemmel en Kroon. Dan weet je dat je goed geholpen wordt

Jolanda 18-05-2016 Via de website gekocht

Gewenste item is makkelijk te vinden op de site, vervolgens eenvoudig te bestellen. Betaling in makkelijke stappen en snelle, duidelijke orderbevestiging. Bezorgdatum eenvoudig te kiezen.

Na betaling snelle en nette mail met orderbevestiging, ontvangst van betaling en bezorginformatie. Vervolgens van koerier mail met bezorgdatum en sms met verwachte tijdstip van levering.

I.v.m. eerder genoemde zaken en dankzij zeer snelle en nette berzorging verdient deze zaak de hoogste score.

Willem 18-05-2016 In de winkel gekocht
Leiden

Keurig gerangschikt en zeer goed geholpen en geadviseerd

Bij aflevering gebeld door bezorgers dat ze er binnen 20 minuten zullen zijn. We hadden een ouder type vrieskast besteld, deze was niet meer te leveren en kregen de nieuwste (aanzienlijk hogere prijs) voor de prijs van het oude model.

Waren in de winkel, maar verkoper liet ons ook meekijken op de internet-site voor uitgebreider assortiment.

Ja, eigenlijk verdient het een 10

Hele snelle en keurig nette levering. Bezorgers waren uiterst voorzichting met apparaat verplaatsen door de woning en op de juiste plek plaatsen. Gaven ook nog keurig advies qua instelling e.d.

Carina 18-05-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Hele overzichtelijke winkel met duidelijke informatie en alles mooi aangegeven

Super vriendelijk personeel zeer vakbekwaam en open voor alle vragen

In iedere prijsklasse wel iets.niet teveel wat het duidelijk en overzichtelijk maakt

Mijn volgende aankoop gaat zeker in deze winkel zijn

Roelof 18-05-2016 Via de website gekocht

2,2

Op de website staat dat het product voorradig is, terwijl dit niet zo is.

Bij bestelling wasdroger (Siemens WT44W562NL) kregen we na betaling ONGEVRAAGD een factuur van een ander type die ze wilden leveren. Na annulering van deze bestelling wachten we nu al meer dan een week op het terugstorten van het aankoopbedrag. Een zeer slechte service!

De winkel levert ONGEVRAAGD een ander type dan besteld. Bij annulering van bestelling moet je erg lang op je geld wachten. Zeer slechte service!

A 18-05-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Duidelijke website om eerst de keuze te kunnen bepalen en daarna in fysieke winkel gekocht.

Prima geholpen in de winkel. Goede bezorging en plaatsing.

Op internet eerst merk en type gezocht en daarna naar de winkel waar een groot assortiment aanwezig was.

Prima winkel met goede service.

Jovoogd 17-05-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Eerst op de website gekeken, daarna gericht in de showroom gekeken en advies gevraagd.

Prima advies gekregen. Toen bleek dat onze keuze niet meer leverbaar bleek te zijn, is direct een prima alternatief aangeboden voor een aangepaste prijs.

Alle bekende merken en modellen zijn leverbaar en meestal ook in de showroom te bekijken. Staat overigens ook prima op de website aangegeven.

Grote winkel, alle bekende merken en modellen, zeer grote showroom, prima adviseurs, no nonsense prijsbeleid.

Moderne webwinkel met "ouderwetse" service, de ideale combinatie.

Arjan 17-05-2016 Via de website gekocht

vlotte en snelle behandeling vanuit mn luie stoel

snelle levering conform afspraak

voor mij de juiste producten beschikbaar

overall beoordeling zeer goed

EJT 17-05-2016 Via de website gekocht

Gebeld en direct iemand aan de telefoon. Had een specifieke koelkast nodig.

Bestelling en levering gaan super snel en correct.

Alles is super geregeld. Snel en soepel.

Bij Bemmel en kroon kun je met een gerust hart bestellen. Alle afspraken zijn nagekomen en op tijd geleverd.

Stok-Marcus 17-05-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De winkel is goed toegankelijk en bereikbaar. Voldoende parkeerruimte.

Prettige ontvangst en uitleg.

Verschillende keuzemogelijkheden voor een inbouw koelvriescombinatie.

Na een aantal andere winkels bezocht te hebben, is deze winkel een verademing. Deskundig personeel een klantvriendelijke benadering. Installatie ging prima en snelle levering!

Michel 17-05-2016 Via de website gekocht

De bezorgdatum is zelf inplanbaar

Professionele behandeling van de order.

Ruim assortiment en scherpe prijzen.

Het bestelde product was niet meer voorradig, maar de opvolger is voor dezelfde prijs geleverd.

Met name het zelf inplannen van de levering is zeer positief en zegt is over de professionaliteit en flexibiliteit van het bedrijf.

16 mei 2016 16-05-2016 Via de website gekocht

De website is zeer duidelijk en eenvoudig in het gebruik, tevens het bestelproces. De producten zijn snel te vinden.

Bemmel & Kroon heeft haar levertijd nagekomen zoals het hoort. Al ruim 10 jaar een zeer tevreden klant! Bij eventuele klachten/problemen wordt de klant goed geholpen.

Het assortiment is goed. Showroom is professioneel en ruim opgezet.

De winkel heeft een zeer nette uitstraling. Deskundig personeel geven goed advies. Staan altijd klaar voor de klant.

Charles 16-05-2016 Via de website gekocht

Zie verdere toelichting

Heb al vaker bij Bemmel en Kroon Witgoed gekocht. Had daar zeer goede ervaringen mee. Prijstechnisch heel scherp. Ondanks dat het via webwinkel ging, toch een heel gedegen advies. Mannen waren niet te beroerd om de nieuwe machine even te plaatsen, aan te sluiten, de wasdroger er weer op te zetten en de oude machine en de verpakkingsmaterialen weer mee te nemen. TOP!!!

Sabine 15-05-2016 Via de website gekocht

Een zeer overzichtelijke webwinkel

Ik ben erg goed geholpen, de wasmachine die ik wilden bestellen was niet meer leverbaar en ik kreeg zo een andere wasmachine die eigenlijk duurder was voor de prijs van de wasmachine die ik had besteld. Daarnaast heeft de medewerker van het bedrijf zijn gegevens achter gelaten zodat wij contact met hem konden opnemen bij vragen of als er iets niet goed zou zijn.
Echt service daar kunnen sommige bedrijven nog wat van leren!

Zeer ruime keuze.

Na de service die ze geboden hebben kan ik niet anders dan iedereen aan te raden om je spullen te kopen bij Bemmel en Kroon.

Mijn bestelling is netjes op de afgesproken tijd bezorgd. De bezorgers hebben de wasmachine voor mij naar boven gebracht en het fornuis en de koelkast op hun plek gezet. Top personeel!

Meel 15-05-2016 Via de website gekocht

We kwamen via de officiële Bosch-site op de site van Bemmel en Kroon. Bosch geeft aan dat onze vaatwasser via de Bemmel en Kroon website te koop is. Dat gaf ons vertrouwen en dat was terecht. Binnen een half uurtje digitaal alles geregeld. Keurig netjes een paar dagen later afgeleverd en oude kapotte vaatwasser meegenomen. Puur gemak dus.

Alles netjes geregeld zoals afgesproken. Dat schept vertrouwen.

Nog maar kort geleden gelezen en gehoord over van Bemmel en Kroon maar tot nu toe topper.

Je merkt dat deze firma een persoonlijke benadering heeft en geïnteresseerd is in de klant. Wij kregen een mooie aanbieding en daar zijn we vol vertrouwen op ingegaan terwijl de firma verder niet bij ons bekend was.

Brenda 15-05-2016 Via de website gekocht

De site geeft duidelijk weer wat de kwaliteit van het product is en Bemmel& Kroon hebben goede en scherpe prijs. Het is goed toegankelijk en duidelijk voor iedereen. Zijn er toch nog vragen, kan je terecht bij de winkel.In de winkel werkt professioneel en behulpzaam personeel.

via de site een condensdroger van Siemens gevonden. Telefonisch contact gehad met de winkel en ook daar werd ik professioneel verder geholpen. Bemmel&Kroon zijn voordelig en hebben een top service. De volgende dag werd de droger keurig op tijd bezorgd. Wij hebben al heel vaak bij Bemmel&Kroon gekocht en hebben alleen maar goede ervaringen.

Bemmel&Kroon heeft een ruim aanbod!

Ik raad deze winkel zeker aan!!!

haan 15-05-2016 Via de website gekocht

alle producten beschikbaar

snel en precies

nieuwste types en uitvoeringen (nog net niet beschikbaar bij andere aanbieders)

Uitstekende service en scherpe prijzen.

rodgerz 15-05-2016 Via de website gekocht

Een duidelijke website met een uitgebreid assortiment.

Afhalen en bezorgen, het kan allemaal. Inclusief duidelijke track en trace met bezorgen op afspraak.

Zeer uitgebreid!

Vorig jaar een Samsung wasmachine besteld, dit jaar de miele stofzuiger. Tot dusver prima zaken doen.

Vask de goedkoopste!