Deze score is berekend op basis van 3108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

alieenkoos 05-05-2015 Via de website gekocht

De wasmachine is makkelijk in gebruik

service was perfect

Er is een ruime keuze voor een redelijke prijs.

De winkel is uitstekend met goede service.

jenny van veen 05-05-2015 Via de website gekocht

de web site is duidelijk en overzichtelijk.

de bezorgers waren vriendelijk, behulpzaam, snel oude machine afgekoppeld en nieuwe machine geïnstalleerd en alle verpakking materialen opgeruimd en meegenomen

voldoende keus uit verschillende wasmachines in verschillende prijs klasse.

vlotte levering, behulpzaam en vriendelijk personeel.

zeer tevreden met vlotte levering en plaatsen van de wasmachine.

Irwan 05-05-2015 Via de website gekocht

3,2

10 sterren voor de zeer snelle levering op zaterdag. Helaas wordt dat teniet gedaan door de betaalde "extra service" en de klachtafhandeling (of liever gezegd niet-behandeling).

De extra service erbij gekocht(“De bestelling wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat u niet zelf hoeft te tillen”).
De vriezer was weliswaar “op de juiste plek” neergezet (doch veel te dicht tegen de achterwand), maar de afstandhouders waren niet aangebracht en het apparaat was niet waterpas gezet. De vriezer moest dus alsnog van de muur gehaald worden.
Ik had die “Extra service” nu juist erbij gekocht omdat ik met mijn slechte rug dit niet zelf meer kan doen. Mijn buurman heeft de klus alsnog geklaard, maar dat was dus juist niet de bedoeling van die extra service.
Daarnaast bleek na vertrek van de bezorgers dat de drempel van mijn voordeur serieus beschadigd was.

Assortiment is okay en de prijs van deze vriezer is de laagste van heel Nederland.

Dat de betaalde "extra service" te wensen overlaat en dat m.n. één van de bezorgers van Dynalogic uitermate onhandig was is één ding. Anderzijds vind ik het niet zo vreselijk als mensen fouten maken. Ik raak echter zeer geïrriteerd als daar geen enkele verantwoording voor wordt genomen.

ordernummer BKI460290 Toen ik diezelfde middag de deuk in de voordeurdrempel ontdekte heb ik Bemmel & Kroon onmiddellijk een e-mail gestuurd waarin ik gelijk ook heb gemeld dat ik teleurgesteld was in hun "extra service". Na tien dagen had ik nog helemaal niets gehoord en heb ik weer geë-maild. Daarop volgde eindelijk een reactie(tje): "Excuus dat u nog niks gehoord heeft. We hebben nogmaals contact opgenomen met de afdeling schade en vermissingen van de firma Dynalogic. Met de vraag met spoed contact met u op te nemen." Het blijkt dus dat Bemmel & Kroon de verantwoordelijkheid geheel afschuift naar de bezorgdienst, hoewel ik met Bemmel & Kroon zaken heb gedaan en niet met Dynalogic. We zijn nu nog weer een week verder en nog steeds heb ik niets gehoord, laat staan dat er iets is opgelost.

Junko 05-05-2015 Via de website gekocht

Het grootse gemak is dat ik persoonlijk niet de winkel kon bezoeken, maar werd keurig en snel geholpen via de telefoon.

Ik ben snel geholpen met het kiezen van het juiste model, de verkoper was duidelijk en direct in zijn advise edn aanbeveling.

Niet echt van toepassing omdat ik zocht naar een combi oven/magnetron binnen een bepaalde prijsklasse dus was de keus niet al te groot.

Omdat ik snel en goed ben geholpen heb ik geen problem de winkel aan anderen aan te bevelen.

Ik denk dat dit punt duidelijk is, gezien het bovenstaande

MichelLJ 04-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, direct naar de juiste productgroep. Het was mijn bestelling perfect geweest als er ook nog een filtermogelijkheid was op sleepdeur-systeem of deur-op-deursysteem. Binnen de selectie van 178cm 1 apparaat van 122cm aangetroffen. Jammer dat je na het vergelijken niet terug kan naar de bladzijde met je gemaakte selectie.
Het bestel en betaalproces gaat eenvoudig en goed.

Ik heb me van te voren georiënteerd in de winkel. Daar werd goed uitgelegd waar ik op moest letten, omdat het ging om de vervanging vast een bestaande inbouwkast. (o.a. opmeten deurhoogte en deurmontage).
Goede communicatie van leverancier en installateur, zowel voor het plannen van de afspraak als de aankondiging 15 minuten voor het moment van aflevering.
Installateur zag dat de luchtinlaat onder de plint onvoldoende capaciteit had en heeft deze vergroot.

Er ca 20 modellen die voldeden aan de inbouwhoogte. Daarbinnen waren er voldoende met het deur-op-deur-systeem binnen de gezochte prijsklasse.

We kopen sinds 1996 wel vaker huishoudelijke apparaten bij Bemmel & Kroon.

Order BKI461495. Bemmel & Kroon heeft 2 vestigingen dicht bij ons in de buurt dus het is altijd gemakkelijk om een product ter plekke te bekijken. In de loop der jaren hebben we er diverse producten gekocht en de levering gaat altijd volgens afspraak. En wat de prijs betreft zijn ze concurrerend.

Peter_S. 04-05-2015 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk en snel om een order te plaatsen. Voelt vertrouwd aan.

Het bestelde model was niet voorradig maar er werd een duurdere vervanger, de opvolger voor hetzelfde bedrag geleverd. De oude machine is keurig meegenomen en de droger (een zware) is keurig op zijn plaats gezet. Top service!

Zeer goede service en keurig volgens afspraak geleverd!

johnvanderheide 04-05-2015 In de winkel gekocht
forepark

Het product wat we zochten was makkelijk te vinden, zowel in de winkel als op de web-site

Perfecte service zowel in de winkel als bij aflevering.

Assortiment zeer uitgebreid.

Onze waardering behoeft laat geen reden over om uw winkel niet aan te bevelen.

Het is belangrijk dat een bedrijf goede service verleent en dat was in ons geval uitstekend verzorgt.

sanrutgrink 04-05-2015 Via de website gekocht

de site is heel toegankelijk, je hebt snel een antwoordmail over je bestelling.

Duidelijke afspraak over levering, het bestelde type wasmachine was niet meer leverbaar, we kregen de nieuwste versie zónder bijbetaling!

ruime keuze, handig selectiemenu voor oa wasmachines

snelle levering!

de snelle levering is belangrijk en de prijs is ook aantrekkelijk

ingeborgscheffer 04-05-2015 Via de website gekocht

goed afgeleverd, op tijd, 2 hoog op de juiste plek

wat ik wilde hebben hadden ze.

goed afgeleverd, op tijd, 2 hoog op de juiste plek en het goedkoopste van allen.

annecornelie 03-05-2015 In de winkel gekocht

De kok ter plaatse nam de tijd me te informeren. Ook de verkoper was prettig in het contact.

Ik kon de verschillende inductieplaten die ik op het oog had ter plekke vergelijken.

Naast de online mogelijkheid is het van belang fysiek het te kopen product te zien en vergelijken. Dat was prettig bij deze winkel.

Hetty C 03-05-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

De zaak is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Zaken zijn overzichtelijk gerangschikt in de zaak en het nodigt uit rond te kijken.

Ben goed geholpen in de zaak bij het maken van een afgewogen keuze. Bij het afleveren van de bestelling thuis ben ik op de afgesproen tijd gebeld dat bestelling eraan kwam. Vervolgens zijn de twee apparaten snel en kundig geinstalleerd. Oude machine afgevoerd. Dit is allemaal in no-time gebeurd.

Assortiment is toereikend om afgewogen keuze te maken.

Ik vind het een 9 waard. Door goede bereikbare ligging, door ruim en modern assortiment, door kundig personeel. De zaak heeft een meer dan prettige uitstraling.

Daar kan ik in dit stadiumm nog geen afgewogen oordeel over geven. In het verleden heb ik ook keukenapparaten bij Bemmel en Kroon gekocht en daar ben ik tot nu toe tevreden over.

peetkast 02-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website

Snelle procedure

Uitgebreid assortiment met een duidelijke omschrijving per product

Met een positief advies

Alle gemaakte afspraken worden opgevolgd

adriaantje-C 02-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Met telefonisch contact zeer goed geholpen.

Veel keus.

Daar de prijs en kwaliteit goed in verhouding liggen.

Alles gewoon goed!

leo van duyn 01-05-2015 Via de website gekocht

lekker op de bank besteld

werd voor levering op de hoogte gehouden voor tijdstip levering machines netjes op 2e verdieping gebracht uitgepakt en aangesloten verpakking mee retour genomen supper toch

veel keus snel leverbaar voor goede prijs

vanwege prijs en snelle levering

snelle levering grote keuze netjes op plek gebracht

19331934taal.nl 01-05-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Gemakkelijk per auto te bereiken

Goede uitleg

Voldoende keuze

Wij zijn tevreden ,iedereen moet dat zelf ervaren.

Goede ontvangst . Vriendelijke verkoper

bvanduijn 01-05-2015 Via de website gekocht

erg gemakkelijk via mail besteld, bezorgdatum zelf inplannen was ook erg makkelijk!

snel antwoord op mijn mails, netjes verpakt en bezorgd. ook al was het product niet op voorraad toch sneller geleverd dan verwacht!

zeer ruim assortiment, als iets niet op voorraad is kan het wel besteld worden.

ik zou deze winkel zeker aanbevelen, goede prijzen, goede service, voor mij een dikke 10 waard!

Ik heb eigenlijk geen minpunten, alleen maar pluspunten over mijn order. Zoals hierboven al blijkt, goede service, snel antwoord op emails, ruim assortiment. Heel anders dan de service van andere witgoed bedrijven, die kunnen hier nog wat van leren! m.v.g. B van Duijn (ordernummer BKI459562)

lunsie 01-05-2015 Via de website gekocht

tot nu toe nog maar 1 maal gebruikt en hiervoor geen handleiding nodig gehad.
de bediening spreekt voor zich

levering ruimschoots binnen de afgesproken tijd en correct geplaatst op de verdieping

eenvoudig en snel te bestellen

tot nu toe geen enkel probleem gehad. niet met de werking van het apparaat noch met de afspraken van levering

Eddiana 01-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site, snelle levering

Mannen namen de oude wasmachine mee ondanks het nog aanwezige water in de machine

Ruime keuze in merken en modellen

Alles werd snel en vakkundig geregeld

Ijskonijn63 01-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ideaal,of je nu in de winkel koopt of via de site,prijzen zijn gelijk.

De uileg in de winkel was erg uitgebreid en duidelijk.De verkopers hebben verstand van zaken,dat is in andere zaken wel anders!

Ze hebben alle merken,niet alleen bekend maar ook onbekend.Prettig!

Goed geholpen,fijne winkel.Ook de site ziet er goed uit en werkt prettig.

De mensen hebben verstand van de producten die ze verkopen,zijn niet opdringerig en geven je de tijd,ook als je nog niet weet wat je wilt.Dit is de 2e keer dat we bij deze winkel kopen en net als de eerste keer erg tevreden!!

zamorra 30-04-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Overzichtelijke opstelling van de apparatuur. Prettige bediening

De professionaliteit in de winkel was uitstekend. De levertijd en het leveren van de producten ging precies volgens afspraak. Het was zeer prettig ruim van te voren een mailtje te ontvangen.

Ruim voldoende keuze.Ik heb drie apparaten in 1 aankoop gedaan.

Professionaliteit, service en klantgerichtheid

Zeer positief. Inspelen op de wensen van de klant. Zeer bruikbaar advies.

gijsjelle 30-04-2015 Via de website gekocht

Op website kan je 3 favoriete apparaten naast elkaar vergelijken en zo tot een juiste keuze komen.

We kregen een keurige email de dag voor de levering met een tijdzone. Een half uur vantevoren werden we gebeld met de geplande tijd.

Genoeg keuze uit verschillende prijsklasse.

We bestelden een vaatwasser van het merk Bosch. De winkel kon deze niet meer leveren. We kregen een veel duurdere vaatwasser, € 699, geleverd in plaats van € 569. Wat een geweldige service.

De wasmachine en vaatwasser bij Bemmel en Kroon besteld. Hele goede service, snelle levering. Bedrijf geeft extra service door gratis upgrade. Wij bestellen onze apparatuur alleen nog bij Bemmel en Kroon. AAA+++

franstt 30-04-2015 Via de website gekocht

besteld online zonder problemen

is geleverd volgens de afspraak

ge kunt verschillend toestellen vergelijken

omdat de bestelling, levering en betaling prima is verlopen

het is de eerste keer dat ik hier iets bestel, en dit ging uitstekend, meer kan ik er nu niet van zeggen

goeagle 29-04-2015 Via de website gekocht

duidelijk,kon goed vergelijken

keurig op tijd en volgens afspraak geleverd in een puntgave staat

kon ruimschoots kiezen tussen merken,inhoud en energie klassen

door mijn prettige ervaring

Johnboy 29-04-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk bestellen via site op internet

Dag later al geleverd en netjes geplaatst. Oude droger meegenomen. Tijdsafpraak klopte prima.

Dinsdag via internet een wasdroger besteld en een dag later al geleverd. Netjes geplaatst op 2e verdieping en aangesloten. Klasse.

vdkuil 28-04-2015 Via de website gekocht

prima site, met goed overzicht van de producten en hun levertijd.

Snel (e-mail) contact.

Voldoende merken en soorten op voorraad leverbaar.

Goed contact en kunnen snel schakelen.

Contact via de e-mail verloopt soepel. Het leverproces van de droger en wasmachine was goed. Rommel wordt keurig meegenomen. Alles netjes op de plek gezet met uitleg erbij voor de eerste run. Daarnaast was de droger en wasmachine zeer scherp geprijst.

Suurtje78 28-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Fantatische service beleving gehad.
We hadden een showroommodel gekocht en de verkopen belde ons naderhand dat er toch een krasje op zat. We mochten zonder probleem iets anders kiezen.

Zeer goede service

gerritbergman 28-04-2015 Via de website gekocht

vriendelijk en netjes geplaats

is goed

goede service

alles is goed en scherp geprijst

eldijomo 27-04-2015 Via de website gekocht

Je kunt zelfs een dag van leveren opgeven

Netjes een dag tevoren welk dagdeel het geleverd gaat worden.

Omdat ze ook winkels hebben kun je er ook heen. Dat is een groot pluspunt bij de keuze waar je het koopt i.v.m. garantie.

We hebben bij Bemmel & Kroon gekocht omdat de prijs goed was en zij echt winkels hebben zodat je er heen kunt als er echt problemen zouden zijn. De levering liep precies zoals beschreven op hun website en op de dag dat wij het wilden ontvangen. ordernummer BKI459343

jschrijer 26-04-2015 In de winkel gekocht

zeer overzichtelijk

zonder er om te vragen werden geen extra kosten berekend

ruime keuze uit producten,

je vindt er waarschijnlijk wat je zoekt en voor een voordelige prijs

mooie ruime winkel waar je op je gemak kunt kijken naar de producten

xplorer 25-04-2015 Via de website gekocht

Veel uitleg voor de levering

Geleverd zoals vooropgesteld super

pieter marinus plune 25-04-2015 Via de website gekocht

heel duidelijk geen moeite om het product te vinden wat ik zocht

prima de lever tijd klopte precies

ik zocht maar 1 product en de prijs was beduidend goedkoper als bij ik ben toch niet gek

door de prijzen en service

wij zijn tevreden op allerlei manieren

jannekederks 25-04-2015 Via de website gekocht

Snelle levering tot helemaal 10 hoog aan de deur afgeleverd. Aansluitingskosten zijn ook erg goedkoop.

Mandy121968 25-04-2015 Via de website gekocht

Goed werkende, eenvoudig in te vullen site. Erg gebruikersvriendelijk.

Topservice, zowel bij planning als installatie.

Grote keus, veel merken. Van elk merk een ruime keus.

Zou de winkel zeker aanbevelen.

Goede, snel werkende site. Goede service bij planning en door de installatie monteurs. Helemaal op zolder geplaatst, zonder gedoe. Nette monteurs. Oude machine retour, nieuwe compleet geinstalleerd.

Stijnhupsch 25-04-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze, goed service eb snelle levering op zaterdag!

Iklop 25-04-2015 Via de website gekocht

Heerlijk thuisbezorgd en op zolder geplaatst!!

Prima service, vriendelijk en correct afgehandeld.

Keuze voor B&K komt regelmatig in het lijstje voor, ook via zoekmachines en andere sites

Toppie!!

Bestellen via internet en op deze manier thuis afgeleverd, zonder troep totaal de 2e verdieping wil iedereen! :-) (Ordernr.:BKI461047)

mufrabv 25-04-2015 Via de website gekocht

BKI461307 Scherpe prijs, voldoende uitzoek en snelle levering via Dynalogic. Prima webshop, al eerder aankoop gedaan tot volle tevredenheid.

MaartenGB 25-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijk, helder, snel overzichtelijk te zien hoe en wat, plus gemakkelijk te bestellen.

De machine die ik besteld had bleek niet leverbaar, ik heb een upgrade ontvangen. Daarnaast kon ik ook nog eens zelf een dag kiezen direct voor bezorging. Op bezorgdag waren er twee keurige heren die snel en netjes de nieuwe machine geplaatst hebben en de oude meegenomen. Vriendelijk, professioneel en snel.

Top service en ook nog eens de goedkoopste. Wat wil je nog meer? Dat je apparaat het zeer lang doet, dat ligt niet aan de winkel maar aan Bosch in mijn geval.

Zoals genoemd: makkelijk, goedkoop, snel, professioneel en goede service.

phamnijmegen 24-04-2015 Via de website gekocht

Goed nakomen van afspraak. Zorgvuldig met plaatsing en oude wasmachine meegenomen, Test uitgevoerd en korte aanwijzing geven.

Na aanleiding van het nakomen van de afspraak en goede service zal ik iemand anders aanbevelen.

Positief is de goede service bij aflevering. Min punt is er geen klein geld om terug te geven en met pinnen nog een extra bedrag van bijna 5 euro moeten betalen na het contant betalen geen bewijs ter plaats van reeds betaald.

adrikattenberg 24-04-2015 Via de website gekocht

goed toegangelijke site

men alle beloftes geheel volgens afspraak na

voor een kleinere speler een heel breed assortiment

goed toegangelijk site
prima service
breed assortiment voor een kleine speler

zoals al aangegeven goed toegangelijke site goede service breed assortiment

Joteimosa 24-04-2015 Via de website gekocht

makkelijke website

Snelle service

Fijne site, snelle service. Mijn wasmachine ordernummer BKI459881 is keurig geleverd

sbroekhuizen 24-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquiusplein te Cruquius

Via Kieskeurig.nl kwamen wij op de website van Bemmel en Kroon terecht. Dit zag er goed verzorgt uit, en alle productgegevens waren aanwezig.

Aangekomen in de winkel van Bemmel en Kroon op het Cruquiusplein werden wij direct geholpen door een van de klantvriendelijke verkoopmedewerkers. Deze kon ons goed te woord staan, en omdat wij onze keuze vooraf op de website al hadden gemaakt was de keuze om tot aankoop van het product over te gaan simpel. 1 dag na aankoop werdt het product al bezorgd en werdt direct aangesloten. De oude wasmachine werdt gratis meegenomen.

De winkel van Bemmel en Kroon op het Cruquiusplein biedt een uitstekend assortiment, en alles zag er goed en verzorgd uit.

Ruim assortiment, vriendelijk personeel en een prettige winkelsfeer.

Eerst hebben wij op ons gemak thuis gezocht naar het juiste product op kieskeurig.nl. Via deze website kwamen wij terecht op de website van Bemmel en Kroon. Na onze keuze te hebben gemaakt zijn wij de volgende dag naar het filiaal gegaan. Vanaf de verkoop in de winkel tot aan de uiteindelijke bezorging van dit product duurde nog geen 24 uur. Het personeel in de winkel was zeer klantvriendelijk en kon ons duidelijk te woord staan.

h.goor 23-04-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig op de site terecht gekomen, alles was zeer duidelijk

Bestellen vanachter je pc, binnen enkele dagen in huis op de juiste plek en geïnstalleerd en al voor een mooie prijs. De oude wasmachine weer mee terug.

Goede wasmachine voor de laagste prijs

Patty Nas 23-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en gemakkelijk te bestellen tegen een mooie prijs, want de extra service die normaal zo'n 15 euro extra kost was nu gratis. Mogelijkheid direct te betalen of bij aflevering. Super!

Uitstekende service met hier en daar een leuke aanbieding, zoals de gratis extra service die ik al eerder noemde.

Uitgebreid assortiment met voordelige prijzen

Van bestelling tot en met levering verliep alles prettig en zonder problemen. Ook zeer tevreden over de aflevering door partner Dynalogic. Dus zeer zeker aan te bevelen.

Ik heb geen rare dingen ondervonden en alles verliep goed en snel.

Hub Martens 23-04-2015 Via de website gekocht

zoeken en bestellen gaat vanzelf

Zeer uitgebreid

Goede offerte en goedkoper dan andere web schops

Snelle levertijd

StevenTeunissen91 23-04-2015 Via de website gekocht

Een hele duidelijke en overzichtelijke website met duidelijk te volgen stappen en ruime betaalmogelijkheden.

Goede bezorgservice (DynaSure) brengen producten naar de gewenste plaats. Duidelijk communicatie over levertijd en datum etc..

Goede voorraad van de producten en een ruim assortiment. Op de website staat duidelijk weergegeven wat de mogelijkheden maar ook onmogelijkheden van een product zijn.

Kende het bedrijf niet voor mijn aankoop. Via kieskeurig gekeken naar de machine en daar kwam Bemmel en Kroon uit tevoorschijn, ik zou zeker mijn bekenden adviseren om ook een bezoek te brengen aan de webshop. Winkel fysiek is qua reisafstand te ver.

Vandaag onze nieuwe wasmachine ontvangen na een prima levering door DynaSure in opdracht van Bemmel & Kroon. Hele duidelijke overzichtelijke webshop met goede prijzen. Prima snelle levering en een grote voorraad. Wilde eerst bij de concurrent deze machine kopen, maar ben toch blij dat ik verder ben ga kijken. Voortaan zal ik ook zeker Bemmel & Koon in de gaten houden en bekijken wanneer ik een product zoek. Bedankt!

avandenobelen 23-04-2015 Via de website gekocht

ik kan niet zonder droger

zeer correcte afhandeling en aflevering, zeer vriendelijke vervoerder

Vanaf bestelling zeer correct en netjes afgehandeld tot aan de plaatsing, zeer correcte vervoerder.

paulhlm 23-04-2015 In de winkel gekocht
hoofddorp

Eerst op internet gezocht en vergeleken.
Dit bedrijf was de goedkoopste en ook met een winkel in de buurt.

Prima service. Apparaat op afgesproken tijd geplaatst, binnen enkele dagen.
Goed deskundig advies over het voor ons juiste model.

Zeer grote keuze!

Kan geen negatieve punten bedenken.

MN59 22-04-2015 Via de website gekocht

Via Internet besteld en de eerstvolgende werkdag bezorgd

Snelle levering en je wordt via email op de hoogte gehouden.

Bemmel & Kroon heeft een breed assortiment

Snelle levering, geen verzendkosten en voor een kleine meerprijs stond de wasdroger op zijn plaats. De oude droger en de verpakking werd meegenomen.

Goede prijs, snelle levering, emailcontact om je op de hoogte te houden.

Bouvy 22-04-2015 Via de website gekocht

Wij deden de bestelling vanuit het buitenland, even een mailtje en kregen keurige adviezen over de aflevering

Bij aflevering bleek dat er iets niet correct werkte. Bemmel en Kroon gebels en de fabrikant werd meteen gebeld en een service monteur snel geregeld.

Ruime sortering

Door de snelle reactie op onze vragen en afhandeling van het mankement zijn wij uiterst tevreden over Bemmel en Kroon. Dan heb ik het nog niet over de prijs, die was ook uitermate gunstig. Dus helemaal top!!

F.v.W 22-04-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

een vaatwasser, als dat niet gemakkelijk is ...

bij het plaatsen werd ook onze oude keukenplint keurig gerepareerd

voldoende

leuke bediening in de winkel

We worden altijd leuk geholpen in de winkel