Deze score is berekend op basis van 3190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lbpronk 17-07-2014 Via de website gekocht

wij zijn fantastisch geholpen. We hadden een vaatwasser besteld en deze kon de volgende dag al bezorgd en geplaatst worden. Toen kwamen we erachter dat we een verkeerd model hadden besteld. Na een telefoontje werd dit direct opgelopst. Reslutaat: de volgende dag is de juiste vaatwasser geplaatst door een zeer fijne monteur en de oude is meegenomen. Een super ervaring en wij bevelen deze winkel aan iedereen aan!

antwerpen60 17-07-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard hazerswoude

snel geholpen in de winkel aan de rijneke boulevard

duidelijke afspraken

alles is goed overzichtelijk

prettige winkel

hreedijk 16-07-2014 Via de website gekocht

Bestellen ging erg eenvoudig.
Geen lange invoerformulieren, alleen het hoognodige werd gevraagd.

Informatievoorziening tijdens het bestelproces was duidelijk.
Betaling ging tevens vlot.

Goede communicatie per mail.

Enigste opmerking: de informatie verstrekking was mijn inziens iets te weinig. In ons geval was het geen punt, wisten precies welk type we wilde hebben, echter voor een nog zoekende klant is meer informatie m.b.t. het apparaat , of een link naar de productpagina van de leverancier, wel gewenst.
Een vergelijk functie van apparaten van dezelfde klasse zou tevens handig zijn om een keuze te kunnen bepalen.

Helemaal top! De bestelde wasmachine was vervangen door een nieuw model.
Dit model was duurder dan het bestelde, toch voor de bestelde prijs geleverd gekregen.

Om 15:45 besteld, de volgende dag om 10:55 geleverd en aangesloten.

Duidelijke communicatie omtrent bestelling en levering.
Kon de vrachtwagen realtime via internet volgen en werd een uur van te voren gebeld.

Bezorgers zagen er verzorgd uit, netjes en beleefd.
Geen klungels die voor het eerst een wasmachine 2 hoog moesten tillen maar ervaren gasten.

Oude machine mee retour genomen, nieuwe op de 2e verdieping geplaatst en uitgepakt, aangesloten en een 1e draai aangezet.
Al het verpakkingsmateriaal is tevens netjes mee genomen.

Dit was de 1e keer dat ik bij deze webwinkel een aanschaf heb gedaan.

Als dit de mate van service is die zij altijd afleveren, raad ik deze iedereen aan.

Kalinga 16-07-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelling via de website

Geen gedoe, maar gewoon een superservice. Vriendelijk personeel en bezorging.

De meeste producten hebben ze.

De persoonlijke touch van Bemmel en Kroon maakt het gewoon veel plezieriger winkelen dan bij een grote keten. Snelle en vriendelijke service en scherpe prijzen. Door die combinatie is het voor mij de vaste leverancier voor apparatuur geworden.

tevreden man den haag 16-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Binnen één week na bestelling is al mijn keuken inbouwapparatuur geleverd en via B&K geïnstalleerd. Geen vooruitbetaling bij bestelling, maar een PIN-betaling na installatie. Bovendien alles tegen een scherpe prijs en met een goed advies.

Alles ging volgens het &qout;boekje&qout;, top! Nog een kleine accessoire besteld, ook dit kan ik binnen een week afhalen.

Voor mij meer dan genoeg, er staat veel in de showroom, da's prettig!

Gezien het eerder genoemde, gewoon top!

juul28 16-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke site, gisteren besteld, vandaag gebracht op afgesproken tijdstip, op de tweede etage, helemaal perfect.

zie boven

was op zoek naar deze koelkast dus weet niet

geen enkele aanmerking

zie boven

vierdaagse 16-07-2014 Via de website gekocht

Telefonisch om toelichting gevraagd. Alle wensen werden ter plekken afgesproken en meteen via e-mail bevestigd.

wasmachine geïnstalleerd en proefgedraaid door bezorgers. Oude machine meegenomen volgens afspraak.

Er is niets mis mee.

n.v.t.

Clairehj 15-07-2014 Via de website gekocht

Super snelle levering, wasmachine werd als vanzelfsprekend de trap opgetild en keurig geïnstalleerd en gebruiksklaar gemaakt door twee attente jongens. Super service!

BertdeK 15-07-2014 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk en eenvoudig.

Mooi op tijd binnen afgesproken tijdskader, half uur van te voren berichtje dat men onderweg was. Snel aangesloten .

R.Majolee 15-07-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard zoeterwoude

perfecte voorlichting en adviezen

prima afhandeling

Ruime sortering

door de goede voorlichting en sortering in prijzen

uitstekende bediening, adviezen, voorlichting, afhandeling en aflevering.

R. Bastiaens 15-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Wat in ons geval erg belangrijk was(een plots defecte koel/vries combinatie); is de zeer snelle levertijd.De eerstvolgende werkdag werd het product al bezorgd!

Van laag tot hoog segment/prijsklasse is er een ruime keuze aanwezig.

Onze review spreekt hier voor zich.

Op alle punten scoorden Bemmel&Kroon een 10, omdat er in de ogen van mij en mijn vrouw; net als bij een eerdere aanschaf 6 jaar geleden bij dit bedrijf, grote vakkennis aanwezig is i.c.m. een objectief advies! Wat net zo belangrijk is,is dat de bezorgers bij aflevering (in dit geval een grote koel/vriescombinatie)een net zo'n goede indruk achter laten als hun collega's in de winkel.Dit hebben zij dan ook gedaan, met alle tijd voor een correcte, nette en voorzichtige plaatsing. Chapeau!

Kanbier235 14-07-2014 In de winkel gekocht
Cruquis

Helaas zat er vertraging bij de leverancier maar ik werd hier goed en netjes over geinformeerd.

Genoeg keuze en de bereidheid om even goedkoop te leveren als je op internet een goedkopere hebt gezien

Prima winkel, vriendelijke mensen en goede service

Een mooie winkel met vriendelijk personeel; gewoon even binnenlopen als je iets zoekt!

MarianBeukers 14-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Erg vriendelijk geholpen in de winkel met als optie dat we niet alleen wasdroger maar ook gelijk een wasmachine hebben gekocht.
Bedankt Pascal

Keuze te over.
Wij waren wel al goed voorbereid en hadden een idee wat we wilde hebben.

Een groot assortiment met beste prijs.

Na overweging te gaan shoppen in andere witgoed winkels in onze buurt toch gekozen voor Bemmel en Kroon omdat : Geen zoektocht naar personeel. Technische kennis en duidelijke uitleg. Non nonsens zaak. Goede prijsgarantie ( de goedkoopste ).

helmavdh 14-07-2014 Via de website gekocht

Goede internetsite. Scherpe prijzen. Bieden de mogelijkheid vrijblijvend een offerte aan te vragen.

Klantvriendelijkheid optimaal. Snelle reactie(s), vlotte levering. Bevestigingen via de mail. Het aflevermoment wordt in een mail aangegeven; bestelling op dag van aflevering te volgen. Vriendelijke bezorgers.

Zeer ruim assortiment.

Aan iedereen aan te bevelen.

Deze winkel is aan te raden voor iedereen.

P.A.Hoogkamer 13-07-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer correct op de hoogte gehouden over het tijdstip van aflevering
Prima voorlichting door de verkoper

Twee keurige jongens die de verpakking meenamen
en de machines na opstelling hebben getest.

We wisten direct wat we wilden
DE 9 had ook een tien kunnen zijn.

Een fijne zaak om te kopen

Overzichtelijk, een goed assortiment en fijne bediening

SvdBvdT 11-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, ingedeeld naar soort apparaat. En daarbinnen kun je specifieker zoeken op overige wensen.

Duidelijke bevestigingsmail. Dag voor de levering ontving ik een mail met een tijdslot (van 3 uur) wanneer apparaten bezorgd zouden worden, met de opmerking dat ik ongeveer een half uur voor de daadwerkelijke levering gebeld zou worden. En dit gebeurde keurig.

Meer dan voldoende keuze, ik heb apparaten gevonden die voldeden aan mijn wensen.

Prima, er werden geen bezorgkosten in rekening gebracht en de apparaten zijn naar boven gebracht en aangesloten. Oude apparaten zijn meegenomen.

Prima webwinkel. Ik heb apparaten online gekocht en betaald. Er werden geen bezorgkosten in rekening gebracht en de apparaten zijn naar boven gebracht en aangesloten. Oude apparaten zijn meegenomen.

watermunt 11-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

winkel makkelijk bereikbaar voldoende parkeer gelegenheid

netjes op de hoogte gebracht levertijd , en een half uur van te voren nog een telefoontje komen eraan.
en verpakking netjes afgevoerd.

groot assortiment en voor iedere beurs.
en goede uitleg verkoper wist wat die verkocht

moderne en nette winkel overzichtelijke opstelling van apparatuur , je kan op je gemak kijken zonder te worden opgejaagd .
en bij vragen goede uitleg.

reden dat wij hier weer gekocht hebben is de goede service, die we eerder al hebben gehad

marJlp 3325 11-07-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

De ontvangst in de winkel was zeer vriendelijk en de uitleg van het product en vragen die we hadden werden op een prettige en begrijpende manier uit gelegd .

Er was ruime keus en de prijzen waren concurrerend ten opzichten van collega's .

De klant vriendelijkheid heeft een goede indruk gemaakt en de afspraken zijn na gekomen.

Je kreeg de kans om het product dat je wilde kopen op je gemak te bekijken en samen overleg te plegen,voor het thuis bezorgen van de wasdroger werd gekeken hoe het voor ons het beste uitkwam,er werd niet gevraagd voor een vooruit betaling .

Sophie12345 09-07-2014 Via de website gekocht

Website werkt prima, ook het bestellen gaat snel en makkelijk

Perfecte service. Wasmachine werd op de plek van bestemming geplaatst en gemonteerd door de extra service.

Genoeg keus op de site om uit te kiezen

Aan iedereen

Goede service Goedkoper dan andere winkels

lisaluke 09-07-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Snel geregeld en vakkundig.

Bij bestelling krijg je een bevestiging per e-mail.
Vervolgens krijg je een e-mail dat het artikel voorradig is en je kunt de afspraak online maken.
De dag ervoor kregen we het tijdstip door (4 uur tijdsbestek) en een half uur voor levering nog een belletje dat ze eraan komen. Geweldig.

Veel keuze.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vakkundige uitleg over het artikel.
Goede levering.

JamesJo 09-07-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat te Zoetermeer

Goede uitleg. Mooie korting ontvangen. Op tijd geleverd.

R Van Huysse 08-07-2014 Via de website gekocht

Zo simpel om te bestellen; je gelooft het bijna niet

Op tijd, prima op de hoogte gehouden van de track en levering, 15 minuten van tevoren gebeld. Prima

Uitstekende service, prima prijs en snel geleverd. Oude apparaat werd zonder problemen direct meegenomen. Aardige, bereidwillige bezorgers. Chapeau

ahmvhf 08-07-2014 Via de website gekocht

website is duidelijk en
producten zijn makkelijk te vinden

goede regeling van afspraken via e-mail en afspraak werd ook nagekomen

grootassortiment

beste afhandeling

goede verstandhouding en berichtgeving over levering van product

gelukstreffer 08-07-2014 In de winkel gekocht
Van Bemmel & Kroon te Zoetermeer

prettig behandeld in de winkel en ook de bezorging was met zorg geregeld.

Er is ruim voldoende keuze in de winkel.

Hele prettige zakenpartner die de beloftes nakomt. Ook de bezorging was met zorg uitgevoerd.

Prettige benadering naar de klant toe en goede adviezen gegeven. Snelle levering en de bezorgdienst was zeer goed.

steven de clercq 08-07-2014 Via de website gekocht

eenvoudige webstore

Uitgebreid assortiment

zeker de moeite doen om hier ook de prijs te vergelijken !

correcte service, goede prijs, verzorgde levering

willem56ijsselmonde 07-07-2014 Via de website gekocht

Je hoefd de deur niet uit !

Werden keurig netjes vantevoren gebeld hoelaat ze er zijn

Voor ons keuze genoeg

Werd goed behandeld duidelijk en er werd bezorgd wanneer het ons uitkwam .

Een vriend van ons wees ons op deze winkel (Bemmel en Kroon) nadat we een slechte ervaring hadden bij (BCC) het artikel was niet op voorraad en en werden daarover netjes gemaild, toen het binnen was werd er een afspraak gemaakt na onze vakantie die er ook nog eens tussen viel presies op de dag die wij aangegeven hebben en werden een uur van tevoren gebeld , keurig boven gebracht en uitgepakt en neergezet ,vriendelijke bezorgers ,volgende keer gewoon weer Bemmel en Kroon 👍👍 Gr uit Rotterdam

PetraWassenaar 07-07-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Erg leuke service in de winkel.

Meer dan genoeg merken / types om een keuze uit te maken.

Prachtige winkel in een heel mooie winkelboulevard

Het was een hele prettige ervaring, met goed en vriendelijk advies.

annamarijn 06-07-2014 Via de website gekocht

Online besteld en op de gewenste dag afgeleverd

Goed ingelicht over het tijdstip dat de wasmachine besteld zou worden. Post nl. leek wat vreemd, maar de wasmachine werd keurig geïnstalleerd

Wat prettig is, dat is dat je ook met een pinpas kunt betalen. Dus betaling na aflevering.

Kimmie1980 06-07-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld na telefonisch eerst geholpen te zijn. Dus alles vanuit me luie stoel!

Vanuit alle partijen prima geholpen

Op internet zeer veel keuze

Goede prijzen, uitstekende service!

Hoge Wal 04-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Zeer vlotte afhandeling van het gevraagde.

Ondanks dat ik maar een apparaat nodig had toch heel de site bekeken

De mate van afhandeling en keurige bezorging op de tijd zoals afgesproken.

Jammer dat er niet bij vermeld was dat het oude apparaat in een doos had moeten zitten.

arnold1985a 04-07-2014 Via de website gekocht

De bestelling verliep gemakkelijk. De avond voor de afleverdag werd het tijdvenster van bezorging toegestuurd. Op de dag van bezorging was de locatie van de koerier in real time te volgen. Een half uur voor bezorging werd er gebeld.

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de bestelling en het aflevermoment. De extra-service was boven verwachting: de heren die het apparaat kwamen afleveren waren hoffelijker dan obers in een sterrenrestaurant. Het verpakkingsmateriaal ging netjes mee retour. Ter plaatse bleek een klein deukje in het apparaat te zitten. Hiervoor werd direct gebeld en een transactievoorstel gedaan: een restitutie van een deel van het aankoopbedrag.

Ik heb zeer gericht naar dit apparaat gezocht en niet veel verder gekeken. Derhalve kan ik hier geen goed oordeel over geven. Wel was Bemmel & Kroon een van de weinigen die dit apparaat nog kon leveren.

Al met al heb ik een bestelling geplaatst bij een bedrijf dat ik nog niet kende. Dit heeft zeer goed uitgepakt: duidelijkheid en topservice. Zo zou ik het graag altijd zien, zeker aan te raden.

Ik heb werkelijk waar geen enkel punt ter verbetering en ben verrast door de nette afhandeling.

tiemenh 04-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, betalen en bezorging

Jammer dat ze de koelkast niet naar boven konden brengen. De koelkast is dezelfde grote als de oude maar vanwege de verpakking kon hij niet door het trap gat. Zonder verpakking mogen ze hem niet naar boven brengen. Eigenlijk ook wel begrijpelijk...
Verder werd er keurig aangegeven wanneer ze langs zouden komen (ochten d of middag) en werd er een half uurtje van te voren gebeld dat ze eraan kwamen.

Niets mis met deze webwinkel, snelle levering en goede communicatie.

N.W. van Beelen 03-07-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bij de aankoop van elektronica moet je altijd uitzoeken wat het beste bij je past, aan je wensen en vragen voldoet etc. Zelf opzoeken geeft ontzettend veel gedoe en meestal toch nog vraagtekens. Bij Bemmel en Kroon kregen we op elke vraag direct een betrouwbaar antwoordt.

We zijn al bekend met de service van Bemmel en Kroon, maar omdat wij omhoog zaten met een kapot apparaat, na 1 dag al te leveren is toch een geweldige service.

Er is alles voorradig wat je zoekt en bij elk product was de kennis ECHT aanwezig. Zo geeft het al vertrouwen met wat je koopt

We kunnen geen enkel argument bedenken wat niet goed was bij onze koop. We gingen alleen ter oriëntatie maar zijn niet verder gekomen.

De advisering van de verkoper was echt top, met zeer grote kennis van zaken, niet opdringerig o.i. maar gewoon ouderwets behulpzaam met zoals gezegd een zeer grote kennis van zaken.

hoi hou 03-07-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer dorpsstraat

Wel- 03-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Na uitgebreid gezocht te hebben op internet, heb ik gebeld naar Bemmel en Kroon. Ze zijn goed bereikbaar per telefoon. Met het OV waren we er snel.

Uitstekende service. De verkoper had veel geduld met ons en heeft kennis van zaken. Hij luisterde goed en gaf het persoonlijke advies, dat we nodig hadden. Per e-mail werden we op de hoogte gebracht van de levering, de bezorger kwam mooi op tijd, het oude apparaat is meegenomen, het nieuwe netjes geïnstalleerd en we kregen ook nog een paar gebruikerstips van de bezorger.

Het assortiment is goed en de prijzen zijn scherp. Een scherpere prijs heb ik nog niet gevonden voor onze aankoop. Als we weer een apparaat nodig hebben, dan gaan we eerst bij Bemmel en Kroon kijken.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. In de fysieke winkel heb ik bovendien geen hogere prijzen gezien dan in de internetwinkel.

De klantgerichtheid is opmerkelijk goed te noemen.

zoricamajic 03-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke bestellingsformulier, zo ingevuld, zonder "kleine lettertjes"

perfect op tijd geleverd, nettjes verpakking van nieuwe en oude apparaat meegenomen. Vriendelijke jongens.

wat ik zocht was leverbaar en tevens laagst geprijsd (i.r.m. andere site's)

heb al gedaan !

gister besteld vandaag geleverd, geplaatst en ik ben blij :)

bendol 03-07-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

vakkundige voorlichting betreffend het door ons aangeschafte artikel.
Prima aflevering en aansluiting. Bedankt hiervoor.

goede voorlichting, uitgebreide collectie, en prima aflevering.

TinHoe 03-07-2014 Via de website gekocht

Lekker vlot. Kan niet beter. Eerst aantal recensies bekeken, toen besteld.

Snel bevestiging en email over levering. Volgende werkdag melding over tijdstip bezorging. Perfect!

Hadden al eerder ervaring met Bemmel en Kroon. Zijn toen in de winkel geweest. Ze weten waarover ze het hebben. Alle informatie is voorhanden. Online gaat gewoonweg ook super.

Joenieverse 03-07-2014 Via de website gekocht

Prima site, prima voorwaarden, prima navigatie op de site.

Leveringsdatum en tijd werden aangekondigd via mail. Toen leveringsplanning uitliep werd ik gebeld met vraag of ik anders wilde plannen of toch (laat op de dag) geleverd wilde krijgen. En bovenal ben ik erg te spreken over de bezorgers, die ondanks een hele zware dag door een OVERvol geplande lading, bijzonder vriendelijk behulpzaam en positief hun werk deden. Respect en dank!

Prima keuzemogelijkheden

Goede keuzemogelijkheden, heldere communicatie, goede service (gratis afvoer oude machine en bezorging van nieuwe op 2e verdieping), vriendelijke en kundige bezorging.

martenshugo 03-07-2014 Via de website gekocht

Supersnelle service, vriendelijk onthaal en vlotte communicatie

milte164 03-07-2014 Via de website gekocht

Onze vaatwasser was overleden. Bij Bemmel en Kroon een nieuwe besteld, inclusief inbouw service. Op zaterdag besteld, maandag telefonisch contact gehad voor het maken van een levering en montage afspraak. Woensdagochtend is de vaatwasser bij ons geleverd en gemonteerd. Dat van te voren keurig een 3-uurs tijdsvenster per mail ontvangen.

milte164 03-07-2014 Via de website gekocht

Haeug 03-07-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Een duidelijke overzichtelijke winkel

De service vonden wij zeer goed.
De levering was ook zeer goed

Wij hebben alleen naar koelkasten gekeken

Bij vele

Wij vonden de behandeling in de winkel erg goed. En ook hoe de levering verzorgt werd. De mijnheer van de winkel had ons alles goed uitgelegd.

Marry2110 03-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site ,zonder gedoe van wachtwoord

Super snelle levering

Prijs , alleen maar gezocht naar een merk stofzuiger

Snelle levering,makkelijke site

ronaldo 03-07-2014 In de winkel gekocht

ik ben inmiddels terug gebeld door de verkoper in zoetermeer en het probleem met de washmachine is verholpen bemmel en kroon top

BASFsebastianus 02-07-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

Vriendelijk en behulp saam

duidelijke uitleg en merken tegen overelkaar zetten de plus punten en negatieve ounten

Veel merken

ze zijn klant vriendelijk
en behulp saam wat je zoekt

Makkelijk berijkbaar ook met scootmobile Min punten niet kunnen ontdekken

Fred1980 02-07-2014 Via de website gekocht

Heb telefonisch contact gehad was op zoek naar een bepaald model deze blijkt niet meer leverbaar kreeg dat bij Bemmel en Kroon eerlijk te horen in vergelijking met anderen webshops en ze boden ons twee alternatieve modellen aan . De verkoper wist ook waar hij over had was duidelijk en eerlijk geen verkoop praatjes

keesmeer 02-07-2014 In de winkel gekocht
Rijneke bpoulevard Hazerswoude

Gewoon Goed!! Kwaliteit. Snelheid. Service. Absoluut aanbevelingswaardig

Zoals al eerder vermeld. Zeer ruime keuze. klantvriendelijk. Geen enkel negatief punt!

korsow 02-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website, productvergelijker overzichtelijk

Vriendelijke bezorger. Klantenservice prima bereikbaar.

Had de beste prijs voor het product dat ik wilde. Dag van levering bepaal je zelf. Assortiment is ruim.

ronaldo 02-07-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

3,5

wij hebben een siemens van 900 euro op advies van bemmel en kroon gekocht na een paar dagen ligt er steeds een plas water onder de machine. goed geadviseerd Bemmel en kroon .Verkoper vertelde ons is 1 van de beste machine dan wil ik wel eens weten wat de slechte is.

Wij hebben op advies van bemmel en kroon een dure siemens wasmachine gekocht want de verkoper zij dat het een hele goede machine was nou een paar dagen later ligt er een plas water onder heel goed bemmel en kroon vakmanschap.

Als u bovenstaande tekst leest lijkt dat mij wel duidelijk