Deze score is berekend op basis van 2933 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Epvgilst 13-06-2015 Via de website gekocht

Keuze. Makkelijk gemaakt, eigenlijk direct de vaatwasser gevonden die ik wilde hebben. Terwijl ik eigenlijk nog niet wist wat ik wilde hebben.

Snel even gebeld voor de daadwerkelijke levering. Geen probleem,snel antwoord.

Lekker makkelijk door het assortiment en persoonlijk contact.

Snelle levering, persoonlijk contact en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Woudy 13-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met alle info die nodig is
en overzichtelijk.

Service helemaal top twee aardige mannen keurig in bedrijfs kleding.
Het stond in no time, wilt u de droger er ook weer op geen probleem.
Super team.

Ruime keuze.

Ze doen wat ze beloven en wat je verwacht.

De beste prijs voor het product. Heel goede service. Snelle levering. Goed bezorg team. Met vragen snel contact. Volgende aankoop eerst naar Bemmel en Kroon.

petakkie 13-06-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijke webshop, snel en overzichtelijk in te vullen en te bestellen.

vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag binnen, I rest my case. Keurige jongen mannen die het direct op de plaats zetten.

goed.

Elizabeth116 13-06-2015 Via de website gekocht

Snel bezorgd, tijdstip van levering via sms

Tevreden. Snelle levering mogelijk met tijdsindicatie. Geen problemen gehad.

Coonies 13-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Grote keuze!! Ruime opzet winkel

Zeer goede uitleg produkten en goede bereikbaarheid telefonisch

Veel opgesteld, ruime keuze.

Deskundige hulp, fijne uitstraling winkel

De produkten staan ruim en overzichtelijk opgesteld, rustige sfeer en fijne hulp bij de aankopen. Ordernummer ZTW469386

Coonies 13-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Super goed bereikbaarheid en mooie ruime winkel met zeer veel keus!

Rustige en deskundige hulp bij de keuze voor een apparaat.

Top veel keus, er staat heel veel opgesteld.

Goede zaak, veel keus en makkelijk telefonisch te bereiken bij vragen, of info. Erg prettig!

Ik vind de ruime opzet van de winkel en de grote keuze een groot pluspunt. Fijne deskundige hulp en rustig de tijd kunnen nemen voor rondkijken. Voel me er op mijn gemak.

paulpoelstra 13-06-2015 In de winkel gekocht
cruquius

Correcte levering met bovengemiddelde communicatie

dickhaarsma 12-06-2015 In de winkel gekocht
cruquius

vriendelijke klant benadering, verstand van zaken en men neemt de tijd voor je.

Alles wat met keuken, witgoed, barbecue van doen heeft staat op een overzichtelijke wijze uitgestald in de winkel, met duidelijke prijs indicaties

goede prijs/kwaliteitverhouding, deskundigheis, vlotte bezorging op de door de klant gekozen dag.

groot assortiment, plezierige en vriendelijke bedining, verstand van zaken, nemen de tijd voor de klant en "goede" prijzen.

marijeberghuis 12-06-2015 Via de website gekocht

prima website, zoekfunctie zou iets beter kunnen, bijvoorbeeld op afmetingen

netjes gebeld voor levering, leuke mensen ook!
ik werd gebeld dat ik waarschijnlijk een verkeerde afwerking had gekozen, en dat was ook zo! heel erg attent! Echte mensen aan de lijn wel zo fijn!

zeer uitgebreide collectie

ik zou ze aan iedereen aanbevelen, online gekocht met offline service. dat wil iedereen!

Ik heb 2 bestellingen geplaatst (BKI470365 en BKI470505) en ze belden even netjes om te zeggen dat ik waarschijnlijk een verkeerde afwerking had besteld. En dat was ook zo! Als consument weet je heel veel dingen niet. Werd zeer vakkundig te woord gestaan en we hebben nu de koelkast die wel goed is. Super!

ascijmuiden2 12-06-2015 Via de website gekocht

Snel eb via mail en sms goed geïnformeerd!

Ruim op tijd geleverd en gebeld voor aankomst zoals gevraagd

Ruim voldoende

In ieder geval!!!

Alles wat er over te zeggen val, vlug veilig en voordelig... V V V Ordernummer BKI469872

Tuinboon48 12-06-2015 Via de website gekocht

Goede en heldere site en bestelprocedure

Slechts over levertijd en extra kosten:
Levertijd goed, de extra kosten voor 1e etage minder.
Maak de wasmach. €5 duurder en doe die 1e etage in de leveringservice.

Goede ervaring met deze leverancier: prijs, snelheid levering, aflevering

Idem bij antwoord "aanbevelen aan iemand anders"

M.Droge 11-06-2015 Via de website gekocht

De mogelijkheid van online bestellen geeft veel gemak!

Snelle en efficiënte service. Er wordt meegedacht over aanpassingen die nodig blijken tijdens het plaatsen en je krijgt goed advies!

Online onze nieuwe inbouwkoelkast besteld. Binnen een week geleverd en keurig gemonteerd. Snelle en professionele service en gemak door de mogelijkheid online te bestellen. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Bemmel & Kroon zeker aan! Ordernummer BKI468836

LidaKempen 11-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op internet. Snel te bestellen.

Er is goed contact over dag en tijdstip van aflevering. Een prima monteur die zeer vriendelijk is en het apparaat goed en vakkundig installeert.

Zeer ruime keuze uit goede apparaten.

Vooral de goede, snelle levering en prima monteur zijn een grote pre.

Zeer goede leverancier. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Chauffeur/monteur was er op de duidelijk afgesproken tijd. Een zeer goede vaatwasser van Indesit die bijna geen geluid maakt tijdens het draaien en met een prima energielabel.

Hans Lamens 11-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke internetsite, geen overbodig gedoe en de informatie is helder gegroepeerd.

Zowel bij bezorgen als bij telefonisch contact was de communicatie helder, de kennis van zaken uitstekend en er werd in beide gevallen nuttige aanvullende informatie gegeven. Bij de installatie werd ik direct gewezen op een veiligheidsprobleem, waaruit brand had kunnen ontstaan. Dit stelt me in staat dat probleem te laten verhelpen.

Ruime keuze, overzichtelijk gepresenteerd en makkelijk te benaderen door aan te klikken binnen welke grenzen je wilt zoeken.

Alle scores hierboven 10, dus duidelijke zaak, letterlijk en figuurlijk.

De bekendheid is groot, zo ook de bereikbaarheid. Per internet uitstekend en goed te benaderen met duidelijke presentatie. Ook de telefonische bereikbaarheid is uitstekend en de deskundigheid en klantgerichtheid is dik in orde.

Eriontec 11-06-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

In een mooie showroom, apparatuur met advies kopen voor een internet prijs! De toegevoegde waarde van een showroom werkt nog steeds.

Zeer prettige winkel met vriendelijk personeel en goede communicatie. Chauffeur belt ook netjes 15 minuten voor aankomst.

Alle bekende merken aanwezig en meest gebruikte modellen in de showroom. Wat niet in de winkel staat is via de webshop te krijgen.

Hele aankoop niks op aan te merken. Top winkel!

Fijne showroom veel keus en goed advies. Prijzen zijn vergelijkbaar met de webwinkels. Eigen fijne bezorgservice.

RickyH 11-06-2015 Via de website gekocht

Informatie over tijdstip van aflevering is heel goed. Top-service geleverd door de koerier!

Goed en voordelig - Wat wil je nog meer?

ariaens 11-06-2015 Via de website gekocht

Aankoop vlekkeloos verlopen!

Na de bestelling begon ik wat te twijfelen over de combimagnetron. Dat krijg je van al die recensies. Maar goed, het verkoopteam van Bemmel en Kroon was begripvol en heeft meteen een goed alternatief geboden voor een scherpe prijs. Prima.

Service = flexibiliteit + klantgerichtheid + duidelijkheid.
Prima.

Na de bestelling begon ik wat te twijfelen over de combimagnetron. Dat krijg je van al die recensies. Maar goed, het verkoopteam van Bemmel en Kroon was snel bereikbaar, begripvol en heeft meteen een goed alternatief aangeboden voor een scherpe prijs. De afspraken zijn nagekomen. Prima.

mmkoning 11-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk besteld via internet

Netjes in de keuken op z'n plek gezet. Lastig in een smal trappen huis in amsterdam. Maar heel voorzichtig naar boven gebracht.

ze hadden het model dat ik zocht, en ook meer.

Mijn bestelling, ordernummer BKI467895, is binnen een paar dagen. netjes thuis gebracht. Heel netjes over een smalle trap en krap huis in Amsterdam naar boven getild. Bemmel en Kroon was de goedkoopste en had goede reviews. Aanrader dus.

Richardgubbels 11-06-2015 Via de website gekocht

Alles zoals het hoort: makkelijk bestellen, direct informatie over de verzendprocedure. Met track and trace binnen 2 werkdagen geleverd en aangesloten, zoals aangegeven. Kortom: Top!

GerardEliette 10-06-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel op internet, met een winkel als achtervang.

Plaatsen vlot en deskundig de apparatuur.

Wat ik nodig had,kon ik gemakkelijk vinden. Heb daardoor niet het gehele assortiment bekeken.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, maar er valt op internet wel veel te kiezen.

Deur van koelkast linksdraaiend maken had ik graag laten doen, leek even een zaak van service. Had ik moeten doorgeven net als het aansluiten van het gaskooktoestel. Heb geen moeite met extra werk wat moet worden vergoed.Prima website met kwaliteit voor een goede prijs.

Knoop230 10-06-2015 Via de website gekocht

Goede informatie op de website

De volgende dag al in huis

Kon kiezen op de breedte van de koelkast, en kreeg meteen het type dat voor mij geschikt was

Alles prima verlopen, doorslaggevend dat service aan huis bij prijs was inbegrepen, alleen het waterpas zetten van de koelkast werd niet gedaan

Geen problemen gehad, vlotte bezorging, weinig draairuimte om koelkast te plaatsen, koerier haalde daarom toch de koelkast uit de verpakking voor het naar binnengaan, anders had het niet gepast. Hij zei dat ze dat officieel eigenlijk niet mochten doen vanwege kans op beschadiging.

annearthur 10-06-2015 Via de website gekocht

duidelijk behulpzaam

bellen gelijk antwoord

breedt goed en goedkoop

formule 1 mate

beoordeling is goed je moet niet alteid tienen geven er moet spanning en verbetering blijven. ga zo door.

LoesvH123 10-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met de gebruikelijke betalingsmethode.

Zaterdag de wasmachine besteld en maandag werd deze al keurig bezorgt. Voor de levering werd gebeld of we thuis waren. Iets meer uitleg over het apparaat had gemogen. De wasmachine was bijvoorbeeld vochtig van binnen, waar ik in eerste instantie van schrok. Later bleek dat dit gebruikelijk is.

Veel verschillende merken die goed op voorraad zijn.

Snelle levering en de wasmachine werd keurig naar de 2de etage gebracht.

service-onderhoud 10-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, producten goed te vinden. Uiteindelijk telefonisch besteld i.v.m. behoefte aan advies.

Vriendelijk te woord gestaan. Deskundig advies, snelle service (vrijdag besteld, maandag geleverd).

Leveren goede, deskundige en snelle service.

Hamaja 10-06-2015 Via de website gekocht

Goede site

Prima service,ook toen de betaling mis ging werd er contact met mij opgenomen om me dit te melden

Goede service. Goede en snelle afhandeling. Prima geregeld. Goedkoop

roboskoop 09-06-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Bij installatie boorde men door een leiding, maar alles werd perfect afgehandeld. leiding gerepareerd en kast vervangen.

mooie winkel, breed assortiment en je krijgt een geode prijs, niet eerst de helft er vanaf hoeven onderhandelen. We hebben ook een erg mooi keramiek blad uit konden kiezen.

mooie winkel, vriendelijke verkopers. Niet pusherig, wel duidelijk. Assortiment is erg breed en mooie spullen.

blound 09-06-2015 Via de website gekocht

duidelijk website, ook telefonisch top geholpen, zeer vriendelijke medewerkers

alles wat de medewerker verteld heeft tijdens ons telefoongesprek klopt

2x besteld bij Bemmel en kroon was op voorraad

zeer ruim assortiment,primapris vriendelijke medewerkers, wat men beloofd wordt ook meteen gedaan. Kortom een prima zaak

duidelijke webshop, ruim assortiment, zeer vriendelijke en bekwame medewerkers, komen hun beloftes na. zeker een webshop/bedrijf om zaken mee te doen.Zeer redelijke prijzen.

Habo55 09-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke instructie en invulvelden op de webshop.

Prima Service, informatie per mail na aankoop en keurig op tijd geleverd.
Fijne heren die kwamen afleveren, zij herinnerden zich zelfs dat ze 2,5 jaar geleden ook iets bij ons hadden geleverd.

Ik kon van het merk dat ik wilde hebben meerdere typen vergelijken.

Prima service en mooie prijs/kwaliteit verhoudeing.

Alles is vlekkenloos verlopen, en dat was de voorgaande keren ook na bestelling online of in de winkel. Daar houd ik van, betrouwbaar en nette afhandeling van de zaken.

jelleirma 09-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk uitzoeken tegen de juiste prijs.

Helemaal van A tot Z duidelijk en goed geregeld.

Hier vind je gewoon wat je zoekt.

ralphlange 09-06-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Ook een winkel die je gewoon kan bellen. Geen 0900 nr met zogenaamde klantenservice maar een vriendelijke medewerkster die je meteen adequaat helpt.

Goede telefonische hulp en ze bellen netjes terug, gewoon prima!

Snel, gemakkelijk, goede prijs en klantgericht. Zeker na een slechte ervaring bij een concurrent een verademing.

Vriendelijke service. Direct contact met het lokale filiaal, geen service nummer met mensen die niet kunnen helpen. Dank aan Mandy!

vaneerten 09-06-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken

Veel en nog meer online

Altijd eerst naar van Bemmel en Kroon!

Helemaal tevreden

wh de jong 08-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg

Zaterdag besteld maandag in huis

Perfect geholpen

Bram-01 08-06-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

Alles in een winkel en goed personeel dat je vriendelijk te woord staat.

Service is goed ook bereidwillig met zoeken naar een alternatief.

Alles wat je wil zoniet dan zoeken ze het voor je op.

Een zeer goede service ze doen goed hun best om je zo goed mogelijk te helpen.

Toppy ga zo door

deseli 08-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, men wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling

vriendelijke, professionele medewerkers die dadelijk contact namen nadat ik een mail had gedaan dat de wasmachine beschadigd was, zeer vlotte verdere afhandeling, snelle levering

zeker voldoende keus

zeer betrouwbaar en professioneel - topservice

woensdagavond wasmachine en diepvries besteld bij Bemmel en Kroon. Zaterdagmorgen keurig afgeleverd in België. Kleine beschadiging geconstateerd aan wasmachine bij uitpakken. Diezelfde zaterdagmiddag even gebeld naar B&K. Geen probleem. Maandagavond werd er een nieuwe wasmachine geleverd en het beschadigde apparaat werd terug meegenomen. Is dit te overtreffen? Misschien maar ik denk het niet. Dit is service met een grote S en een voorbeeld voor alle onlinewinkels. Ik weet waar ik mijn volgende bestelling doe. Bedankt Bemmel en Kroon. ordernummer BKI469254

o.limburg 08-06-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Vlotte bediening en goede voorlichting van de verkoper.

De service was vlot en de levering was binnen een week.

Uitstekend en ruim aanbod.

In de winkel is de service goed en duidelijk.

Wij zijn zelf gaan kijken omdat we een bepaald artikel zochten. Hierbij werd we klantvriendelijk te woord gestaan. Er lag geen druk op ons en we konden op ons gemak artikelen bekijken. Naderhand werden we ook nog gewezen op de aanschaf van een ander artikel, omdat het apparaat dat we wilden hebben niet geleverd werd.

c.g. put 07-06-2015 In de winkel gekocht
forrepark

makkelijk parkeren en veel keuze. van dv merken

in de winkel zijn we voortreffelijk voor gelicht

keurig en ruim op gezet voldoende keuze in div merken

wij zijn er heel goed geholpen zowel in de zaak als bij aflevering

wij en onze dochter hadden al eens meer daar iets gekocht de rustige uitleg en vriendelijke behandeling deed ons wederom besluiten tot deze aankopen

daantje66 07-06-2015 Via de website gekocht

Super service en een snelle levering tegen een zeer scherpe prijs. Top!

dorienbuys 07-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke website en goed contact per e-mail.

alles netjes en snel geleverd, mogelijkheid om zelf een bezorgdag uit te kiezen.

ik heb gevonden wat ik zocht.

ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

zie bovengenoemde punten

john13163 07-06-2015 In de winkel gekocht

website zit makkelijk in elkaar,makkelijk zoeken

werd snel geholpen en snel afgehandeld,was na 10 min weer uit de winkel

je slaagt altijd

is best de moeite waard om eens langs deze winkel te gaan als je naar huishoudelijke apparaten op zoek bent

duidelijke winkel waar je goed geholpen wordt

mweel 07-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en gebruiks vriendelijke website, voordelig.

Voordelig, duidelijk, snelle respons. Betrouwbaar.

rockchild 07-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Inductie kookplaat van Bosch in Zoeterwoude aangeschaft, nadat ik wel eerst de website heb bezocht. Website vind ik erg duidelijk en overzichtelijk. Afrekenen kan gewoon bij de installateur.

Medewerker adviseert en kijkt zelfs naar een voordelig alternatief. Vraagt door v.w.b. de extra functies van het apparaat en of ik die wel ga gebruiken.
Ik begrijp dat er kosten worden berekend voor de inbouw van (keuken)apparatuur (gaat via extern bedrijf) maar ik vind 95 euro inbouwkosten (1ste apparaat) (tarief extern bedrijf) toch wel iets aan de hoge kant.
Levering en datum inbouw is erg vlot.

Ik ben al jaren klant bij Bemmel & Kroon. Wanneer ik witgoed of keukenapparatuur nodig heb ga ik standaard naar deze winkel. Prijzen zijn nagenoeg gelijk aan die van de concurrent. Maar gezien mijn ervaringen met Bemmel & Kroon kies ik toch altijd weer voor deze winkel. Alle keuken inbouw apparaten (Bosch, afuigkap, vaatwasser, koel/vrieskast, Oven en kookplaat) komen bij Bemmel & Kroon vandaan.

Elke keer is de service erg goed. Alles wordt netjes (weliswaar met bijbetaling) door extern bedrijf ingebouwd en afgevoerd. Geen oude (defecte) apparatuur en verpakkingsmateriaal die ik zelf moet afvoeren.

Winkel in Zoeterwoude is erg mooi en overzichtelijk ingedeeld. Ook al kijk ik altijd eerst op de website dan nog ga ik naar de winkel in Zoeterwoude om het product "live" te bekijken en plaats dan daar mijn bestelling. Veel keus en wat mij opvalt is veel online producten voor de categorie die ik zocht zijn ook in de winkel aanwezig. Medewerkers zijn altijd behulpzaam en vriendelijk.

tjepstui 06-06-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk via de mail te bestellen en bij vragen ook prima telefonisch te bereiken. Betalen via de pin bij levering is ook perfect.

Via beslist.nl bij dit bedrijf terecht gekomen. Zij boden een Miele inbouwkoffieapparaat het goedkoopst aan. De prijs op hun site was opeens hoger. Er werd direct een lagere prijs vastgesteld. Toen enige dagen later de aanvankelijke beslist.nl prijs op de site stond vermeld was 1 mail genoeg voor om het apparaat alsnog voor deze lagere prijs geleverd te krijgen.

Gezien de ervaring zeer positief, prima service, betaalgemak, goede bezorgdienst, je weet hoe laat men ongeveer komt en krijgt 20 minuten voordat men werkelijk arriveert nog een sms

Toen de oorspronkelijke prijs die op de site van Beslist.nl alsnog op de site van Bemmel & Kroon kwam te staan was 1 mail genoeg om het apparaat voor de lagere prijs geleverd te krijgen. Hierdoor krijg je vertrouwen in een bedrijf.

Hans Noordermeer 06-06-2015 Via de website gekocht

De bestelling is eenvoudig te plaatsen. Het personeel aan de telefoon is zeer behulpzaam en reageren direct op vragen.Super snelle afwikkeling.

Bij navraag van de leveringstijd werd er zeer snel gereageerd en geacteerd. Zo werd onze bestelling nog op zaterdag uitgeleverd.

Zeer uitgebreid aanbod. Voor elk wat wils!!!

Ik kan van Bemmel en Kroon aan iedereen van harte aanbevelen.Men kan iedere vergelijking op zowel service, prijs en assortiment doorstaan.

Er viel op niets iets aan te merken. Vlot, accuraat en service gericht is deze organisatie. Als klant sta je hier werkelijk centraal. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mar10os 06-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen via de website

snelle en nette service

ruime keuze

Erg snelle en nette service, mijn wasmachine was kapot, ik heb een nieuwe besteld en de volgende dag werd hij bezorgd en aangesloten en de oude machine meegenomen. Vlak van te voren belde de chauffeur dat hij eraan kwam. Erg netjes. Grote keuze ook in de webshop. (ordernummer BKI468824)

Ka67 06-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden wat ik zocht

prima. snelle levering en op de dag als aangegeven

ruime keuze

goede overzichtelijke pagina

goeie overzichtelijke pagina. je kunt snel vinden wat je zoekt. helemaal makkelijk als je doorlinkt via kieskeurig. hele goede afhandeling van de levering. en goed op de hoogte gehouden over de aflevertijd op de dag zelf.

Greetjetieks 06-06-2015 Via de website gekocht

bestelling ging snel en gemakkelijk

Via mail duidelijk op de hoogte gesteld van de voortgang. Levering op juiste tijdstip afgeleverd.

Hebben speciaal op Product gezocht en dit was hier leverbaar. Niet verder gekeken.

snel en gemakkelijk. Afspraken zijn nagekomen.

Laura123456789 06-06-2015 Via de website gekocht

Prima prijs, vriendelijk personeel (via de telefoon besteld), snelle service en perfect betaalgemak! Een topper!

Caitlinvdb 06-06-2015 Via de website gekocht

Fijne site, goed dat je aangeven wanneer je je bestelling geleverd wilt hebben. Er wordt ook 20min van te voren gebeld, zodat je ook gewoon normaal een boodschap kan doen, zonder dat ze voor een dichte deur staan. Apparaten worden netjes afgeleverd en aangesloten (wonen 2hoog). Al met al een goeie service en zeker een aanrader!

Goallie 05-06-2015 Via de website gekocht

Besteld, binnen dag geleverd en geïnstalleerd

Keurig vooraf gebeld voor bezorg en installatieafspraak.
Model van keuze was niet op voorraad, alternatief tegen zelfde prijs aangeboden.

Ruime keuze

Goede en snelle service

Goallie 05-06-2015 Via de website gekocht

Besteld, binnen dag geleverd en geïnstalleerd

Keurig vooraf gebeld voor bezorg en installatieafspraak.

Ruime keuze

Goede en snelle service