Deze score is berekend op basis van 3114 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JvandenBrink 08-04-2015 Via de website gekocht

Zoeken op naam en type van het apparaat (wasmachine) op de website ging erg eenvoudig. Erg duidelijk is de dienst- en prijsopbouw op de site: kostprijs, thuisbezorging (gratis), oud apparaat terug, bezorging op aansluitplek, aansluiting.
Afleverdag kun je zelf opgeven, werd direct bevestigd en op de leverdag kon je de lading continue volgen.

Ik belde om 5 voor 5 zaterdagmiddag en werd nog vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Levertijden zijn flexibel en zelf op te geven. In de bevestigingsmail stonden duidelijk retourinfo en contactinformatie met een naam.

Qua wasmachines kon ik elk type dat ik wilde vergelijken bij Bemmel en Kroon vinden. Dat was niet zo bij andere online aanbieders. En ons type was hier ook nog eens het scherpst geprijst.

De site maakt keuze gemakkelijk en keuzes inzichtelijk. Daarbij doen ze wat ze beloven (levertijd, etc).

Groot aanbod tegen goede prijs, alles perfect georganiseerd. Als ik weer een elektrisch apparaat nodig heb, ga ik zeker weer eerst bij Bemmel en Kroon kijken.

Marcelfm 08-04-2015 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Hele fijne combinatie van zowel showroom als webshop. Voor wat betreft de webshop, heel fijn dat er reviews op staan en een koppeling is gemaakt naar Kieskeurig.nl zodat je daar niet opnieuw naar het product hoeft te zoeken.
De showroom is uitgebreid en personeel vriendelijk.

Snelle levering en nette jongens die de wasmachine gratis naar de 2e etage hebben getild + gemonteerd!

Ruim assortiment van de meest voorkomende merken.

Voor wat ons betreft was het wederom een prettige ervaring om hier te kopen.

Ruim assortiment, goede informatie op webshop, vriendelijk personeel en mooie showroom. DH458299

bentenholder 08-04-2015 In de winkel gekocht
Woonbouulevard Cruquius

Na ons online georiënteerd te hebben, nadere informatie ingewonnen in de de fysieke winkel van Bemmel en Kroon. Het is toch gemakkelijk dat je in de praktijk het product kunt zien, wat je wilt gaan aanschaffen en daarbij nog aanvullend advies kunt krijgen.

Levering binnen de afgesproken periode.

Verder handig dat je direct ook de installatie van het te kopen product kunt regelen.

Assortiment voldeed aan de verwachting.
Prijzen zijn concurrerend.

Ik zou op basis van deze (eerste) ervaring Bemmel en Kroon zeker aanbevelen aan anderen.

Panky 08-04-2015 Via de website gekocht

Let op! Voordeliger bestaat niet! is niet helemaal de waarheid. Bij Media Markt in de winkel 5 euro goedkoper, alleen was daar alleen nog een demo model.

martijnhilversum 08-04-2015 Via de website gekocht

snelle en correcte afhandeling. en vooral tijdige en correct inschatting van aflevermoment

Tjerk90 07-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude, Rijneke Boulevard

Duidelijkheid over de levering.
Professionele productinformatie in de winkel.

Voldoende keuze, variatie in verschillende filialen.

Goede service.

Fijn dat je in de winkel eerst zelf rustig kan rondkijken voordat er een verkoper komt om je te informeren. Zij geven professioneel advies over de verschillende producten en geven je het gevoel vrij te zijn de keuze te maken die je zelf wilt. De bezorging verliep goed.

torterra 07-04-2015 Via de website gekocht

Heel vlot zelf een leveringsdatum te kiezen

Vóór aankoop via mail een informatieve vraag gesteld; onmiddellijk een duidelijk antwoord gekregen

Nergens goedkoper gevonden

top !

indy1968 07-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

We hadden een heel ander koel-/vriescombinatie via Internet uitgezocht door vele recensies op Internet te lezen, maar werden geadviseerd een soortgelijk apparaat van een ander merk te kiezen voor €100,= goedkoper maar voor dezelfde kwaliteit. Dat was fijn om hier op gewezen te worden.

Na een online keuze gemaakt te hebben toch maar even in de winkel gekeken. Keus viel op een ander apparaat en we mochten deze showroommodel hebben. In de winkel gekeken naar gebreken of beschadigingen en niet kunnen ontdekken. Hier voor getekend. Bij levering een ander apparaat gekregen omdat de apparaat toch een mankement vertoonde. Netjes van Bemmel & Kroon om uit voorzorg een ander te leveren.

Assortiment in de (web-)winkel zelf viel tegen, maar voor ons niet bezwaarlijk omdat ik niet voor het bedrijf ging maar voor het toestel en pas daarna keek waar die het goedkoopst te halen viel.

Gezien ons ervaring met de service en dat we prima geholpen zijn, ook gezien ons eerdere ervaringen door een combimagnetron in deze winkel te kopen waar we uitstekende ervaringen mee hebben, kom ik graag bij deze winkel terug.

In eerste instantie online een Bosch KGE39EW43 gekozen, maar na een bezoek aan de winkel in Zoetermeer gekozen voor de Siemens KG39EBW40. Prima service en goed advies gekregen. Thuis met veel gemak de draairichting zelf verandert (advies om dat door de technische dienst te laten doen voor €50,= vond ik wel erg veel voor een karweitje van amper een half uur). Voor de rest zeer tevreden met het apparaat zelf.

Pauline78 06-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

We zijn naar de showroom van Bemmel en Kroon geweest, waar de verkoper ons heeft geholpen om de wasmachine te kopen die voor ons het meest geschikt was. Een overzichtelijke showroom met de informatie van een goede verkoper.

De verkoper in de showroom wist waar hij het over had en kon meer vertellen over diverse wasmachines dan andere winkels waar we zijn geweest.

Ruimte keus tussen vele wasmachines en verschillende merken.

Voor ons is de showroom dichtbij en voor de tweede keer al de winkel waar we zijn geslaagd met een goed gevoel.

Het voordeel van Bemmel en Kroon internetwinkel: -Goede service, de verkoper weet waar hij het over heeft -De verkoper vergelijkt de producten en zal niet alleen één merk aanprijzen. -Fijne prijzen -Ruim aanbod

v.d.bosch40 06-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

duidelijke website

volgende dag al geleverd en niet hoeven wachten tot ze kwamen, want 20 min voordat ze voor de deur staan belde de chauffeur nog netjes.

ruime keus

al eerder wat gekocht via Bemmel en Kroon en dat bevalt goed.

Was fijn om de vaatwasser in het echt te zien, omdat de binnenkant niet goed op internet te bekijken was. Toen gelijk in de winkel de vaatwasser besteld, want we hadden thuis al goed georiënteerd.

sandradekkervz 06-04-2015 Via de website gekocht

goed overzicht, en alles goed beschreven.

goed.Ik heb na 19.00 uur besteld en had de wasmachine anderhalve dag later al in huis.

ruim assortiment in alle prijsklasse.

Zeker van wege ruime keuse en goede service.

Zeer goede service en ruim assortiment kortom gewoon top.

Mike Timan 05-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Service zoals van ouds. Grote showroom, voor de kids een bioscoop en voor de ouders daardoor tijd om even rond te kijken. Vakkundige medewerkers wat heeft geresulteerd in een juiste aankoop voor ons!

Yanot 05-04-2015 In de winkel gekocht
Zoewtermeer

Medewerkers hebben kennis van zaken en stellen daarom de juiste vragen, zodat je kunt komen tot een goede beslissing

Hankiestkeurig 04-04-2015 Via de website gekocht

Prettige website, afwijkende wensen makkelijk en naar tevredenheid via email geregeld. Gemak van internetbestelling gecombineerd met persoonlijk contact met verkoper, alles van huis uit.

Uiterst correcte behandeling gekregen via email, meerdere mails werden professioneel en op vriendelijke toon beantwoord.

Ruim voldoende keuze, alle bekende merken.

Zelf afgegaan op de aanbevelingen op Kieskeurig, die blijken helemaal terecht.

Eerste ervaring met Bemmel & Kroon, wasmachine en droger (Siemens), order BKI 441858. En zoals al gemaild aan de verkoper: “…helemaal tevreden. Jullie maken je reputatie helemaal waar.” Terugkijkend, nu alweer zo’n 4 maanden na levering, schiet me nog steeds niets te binnen waar ik wat op aan kan merken. Prima website met volledige product informatie en handige vergelijkingsfunctie zoals ook bij Kieskeurig. De reviews van Kieskeurig staan al bij de producten op de B&K website, deze hoef je dus niet apart op te zoeken, erg handig. Vanwege afwijkende wensen heb ik niet via de website besteld maar contact gezocht middels het email adres op de website. Vlotte reactie met offerte, die op verzoek ook weer vlot naar tevredenheid verder werd aangepast. Na orderbevestiging kreeg ik binnen minuten een email retour met Ideal link zodat de betaling vrijwel net zo snel en makkelijk was als via de website. Een enkel puntje op service gebied dat niet in de offerte was vastgelegd, wat ik pas na betaling merkte, werd ik direct over gerustgesteld en de gevraagde service is inderdaad ook probleemloos geleverd. In totaal een uiterst correcte behandeling via email, helemaal tevreden over deze persoonlijke service op afstand. Vervolgens bezorgdag zelf kiezen, ’s avonds een mailtje met een tijdvak van 3 uur en op de dag zelf ruim van tevoren nog een telefoontje, helemaal zoals het hoort. Snelle levering en aansluiting van de apparaten, waar we nu na 4 maanden nog steeds helemaal blij en tevreden mee zijn. En dan ook nog met de zekerheid van 8 jaar garantie vanwege de actie van B&K ten tijde van aankoop: gratis garantieboxen van Siemens. Wat wil je nog meer!

Yvonne_61 04-04-2015 Via de website gekocht

Fijne website en makkelijk de producten met elkaar vergelijken

Snelle reactie op vragen. Snelle levering. Medewerkers zijn erg vriendelijk.

Ruime keuze

Ik heb vaker bij Bemmel en Kroon gekocht en Blijf het een fijne winkel vinden. Heb je vragen via de mail of telefoon dan krijg je altijd snel en op een vriendelijke correcte manier antwoord.

Snelle en goede service en vriendelijke medewerkers. Lopen altijd een stapje harder voor je.

CindyN 03-04-2015 In de winkel gekocht

Mooie overzichtelijk website

Uitstekende service zowel op de website als in de winkel en de goedkoopste desondanks ik nog een aantal extra opties had genomen.

Breed assortiment, voor ieders wat wils.

Persoonlijke deskundige & vriendelijke service!

Ik ben vanaf het begin van de aankoop tot en met de levering aangenaam verrast over de service op de website, persoonlijke service in de winkel en de prijs van het product. Ik zal hier zeker terugkomen en het aan andere mensen aanraden.

Geertjesvlaardingen 03-04-2015 Via de website gekocht

Het oude type was niet meer leverbaar. Gelijk het aanbod gekregen het nieuwere type te leveren tegen de prijs van de oude.

Zelfs kans om je aankoopbedrag terug te winnen. Ordenummer BKI457096

Goodbuy 03-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Hebben eerst online kookplaten bekeken
Site was eenvoudig en makkelijk

Inductie plaat stuk hadden snel een nieuwe nodig ,alles snel geregeld bij Bemmel en Kroon

Alle bekende merken en types zijn te koop

Fijne winkel en goede en deskundige medewerk(st)ers, kregen goede uitleg

Winkel ziet er goed uit, mooie keukenopstellingen en veel apparatuur

Dees1975 03-04-2015 Via de website gekocht

De prijs was net gestegen, maar ik kreeg alsnog een mooie aanbieding. Een dag later werd de machine al gebracht en als service naar zolder gebracht en aangesloten. Ook de bezorgtijd was geweldig. Via internet kon ik precies volgen wanneer ze hem kwamen brengen.

Paarlberg 03-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site
Betaling ging eenvoudig

Uitleg over installatie door chauffeur, zonder te vragen

Erg ruime keuze op allerlei gebied

Goede en betrouwbare service!

454496-1 Ordernummer Duidelijke site, betaling ging soepel, levering aangekondigd per tijdvak op de dag. Levering keurig op tijd en de chauffeur en bij rijder waren netjes en gaven installatie tips. Goede service en scherpe prijzen! Aanrader!

Ik Kies 03-04-2015 Via de website gekocht

We wisten wat we wilden, Bemmel en Kroon kwam er als goedkoopste uit.
Product bestellen ging erg eenvoudig, prima!

Voor 4 uur besteld, 1 dag later om 12.30 stond de aankoop binnen! Mogelijkheid tot pinbetaling is heel fijn, jammer dat dit €4,95 moet kosten ( zeker op grote aankopen)
Op de site van Bemmel en Kroon staat dat alle vrijstaande apparaten worden aangesloten, helaas bij ons niet gebeurd hoewel het hier om een wasdroger ging.
Is niet echt een probleem maar wel jammer als het zo geschreven staat.
Wat wel erg positief is is dat Bemmel en Kroon ons ipv het bestelde artikel het nieuwere model hiervan leverde voor dezelfde prijs, top!

Een betrouwbare webwinkel, snelle levering, prima prijzen.

Snelle service, prima prijs. Jammer van de extra kosten bij pinbetaling, zeker bij grote aankopen. Voor dezelfde prijs het nieuwere model, top!

benberenbroek 03-04-2015 Via de website gekocht

Achter je computer bestellen en binnen een paar minuten al antwoord.

Wordt thuis bezorgd, geinstalleerd, oude wasmachine meegenomen, aardig personeel en met de pin betalen als de wasmachine wordt geleverd.

Alle wasmachine's die ik wilde bekijken op de site waren er.

Zie service, ik ben heeeeeel tevreden.

Zie mijn antwoorden hierboven.

RichZ 03-04-2015 Via de website gekocht

Op de site van Bemmel en Kroon kon ik heel makkelijk de wasmachine en droger vinden die ik wilde hebben

Ik had nog een paar vragen over drogers, aangezien ik die nog niet eerder heb gekocht. Al mijn vragen werden beantwoordt en de persoon aan de telefoon scheen er veel over te weten

Ik vond precies wat ik zocht

Ik kon een afspraak maken wanneer het geleverd moest worden en het werd meteen naar boven getild. Ben er erg blij mee

wiersmatw 03-04-2015 Via de website gekocht

* Op de kieskeurig site kwam Bemmel en Kroon er als beste uit bij het gekozen product, makkelijk doorverwezen.

* in een paar stappen besteld

* Goede informatieverstrekking van de levering dmv sms, email en telefoon
* levering keurig zoals afgesproken na 1 dag
* gratis verzending en lage aansluitkosten t.o.v. andere aanbieders
* wasmachine werd naar zolder gebracht en oude ook weer meegenomen

* scherpe prijs t.o.v. andere aanbieders
* Veel vergelijkbare alternatieven

Ik zou een bekende adviseren de site te bekijken vanwege aanbod/prijs

Vanaf het moment van de bestelling word je keurig op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd dmv Email, sms en telefoon. Levering volledig volgens afspraak en wasmachine naar zolder werd gebracht en aangesloten. ordernummer BKI457682

E. Bos 64 02-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle levering, mailtje van tevoren over het tijdstip. Super makkelijk.

RZEILE 02-04-2015 In de winkel gekocht
cruquius

snel betrouwbaar en komen afspraken na

tot op de plaats waar het artikel moest staan

zou er iemand een plezier mee doen als het net zo verloopt als bij mijn aankoop

CeesvandeSchraaf 02-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius, Hoofddorp

Goed te bereiken en gratis parkeren

alles overzichtelijk te bekijken

snelle service en direct geholpen en goed advies

videoman1962 02-04-2015 Via de website gekocht

duidelijke informatie

goede levering, op tijd, en helemaal te volgen via track and trace, perfect.

Genoeg keuze, met A produkten. duidelijk en overzichtelijk.

Heb al 2 keer via bemmel-kroon iets besteld, top, ook bij calamiteiten goede ondersteuning en uitleg, vriendelijk en prettig bedrijf.

Ik vind het een prettige zaak, snelle en gratis levering.

dennis spaargaren 01-04-2015 Via de website gekocht

makkelijke site, eenvoudig in te vullen

had zelf verkeerd aangegeven dat ik het bestelde zal afhalen, is netjes opgelost en toch bezorgt

lekker makkelijk

lgepen 01-04-2015 Via de website gekocht

gisteren besteld, vandaag in huis! De machines zijn momenteel aan het lopen.

We hebben inclusief montage besteld(meerprijs 5,-) maar hij wordt afgeleverd maar niet aangesloten.

geen motivatie

goed bevallen

Snelle service is prima, prijs is ook goed. Veel revieuws!

pmmjester 01-04-2015 Via de website gekocht

Hier klopt alles: prijs, communicatie en aflevering. Zeer informatieve 'real time' track & trace wanneer bestelling wordt afgeleverd. Aangenaam verrast! enige verbeterpunt: wat meer search opties in de website per categorie: bv prijs icm energie level

espedi 01-04-2015 Via de website gekocht

Voor ons voldoende. kan er niet echt over oordelen

snelle levering, mooi thuisbezorgd, oude meegenomen. top gewoon

Snelle levering, belden van tevoren , netjes geplaatst, gewoon top.

Natascham 01-04-2015 Via de website gekocht

Was zo gevonden en makkelijk te bestellen.

Wist al wat ik wou hebben.

Ik ben zeer netjes en snel geholpen..Snelle levering mits voorradig

Ik heb er een goede ervaring bij.Als ik in de toekomst nog wat nodig ben zal ik zeker eerst hier gaan kijken...Bedankt voor de snelle service en advies.

W.v.d.Rijdt 01-04-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Winkel is gemakkelijk bereikbaar.

Goed advies en de vaststelling van de afleverdatum wordt in overleg gedaan.

Ruim voorzien van diverse varianten in toestellen.

Heb er meerdere keren gekocht. Voor een volgende gelegenheid zijn ze weer eerste keus.

Klantvriendelijk en servicegericht zijn de eerste woorden die bij me opkomen als ik aan deze winkel denk. Klasse.

W.v.d.Rijdt 01-04-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Winkel is gemakkelijk bereikbaar.

Goed advies en de vaststelling van de afleverdatum wordt in overleg gedaan.

Ruim voorzien van diverse varianten in toestellen.

A.Warnaar 01-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Winkel is dichtbij

Vriendelijk personeel met duidelijke uitleg apparaten

Keuze uit verschillende merken en prijsklassen

Snelle levering en goede service

Goede informatie en snelle levering zonder bijkomende kosten

Wilfried56 01-04-2015 Via de website gekocht

Gewoon per telefoon bestellen.

Bij problemen kan ik hun gewoon bellen.

Ruim voldoende keus ook via de website.

Ivm snelle aflevering iedereen.

Snelle service

Wilfried56 01-04-2015

Mijn ordernummer is CRQ457323

mw.Schuller-Punt 01-04-2015 Via de website gekocht

duidelijk keuzemenu, duidelijke extra opties, uitgebreide beschrijving van het apparaat

ik hoefde geen contact op te nemen, alles online geregeld. snelle levering, keuze in leverdag. veel service mogelijk voor weinig/geen kosten. nette koeriers, te volgen via track en trace.

uitgebreid, voordelig assortiment.

ik heb geen minpunten, dus ik zou het zeker aanraden.

ik heb hierboven alles al gemotiveerd, alles super.

Storm8 01-04-2015 Via de website gekocht

Snelle kosteloze bezorging, goede webpagina, bezorging zeer goed te volgen en bezorgtijd zeer goed aangegeven.

Heel prettig hoe aangegeven wordt wanneer het pakket verwacht kan worden.

Snel, duidelijk en transparant.

mborne 31-03-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een bepaalde wasdroger, die ik makkelijk kon vinden met de zoekfunctie. De beschrijving was duidelijk, de betaalservice prima en de bevestiging kwam vlak na de betaling via de mail.

De eerste werkdag na bestelling kwam de bevestiging en aankondiging van de aflevering de volgende dag. Diezelfde avond werd het tijdsvenster van drie uur gemaild, op de dag zelf werden wij gebeld dat de levering over 20 minuten plaats zou vinden, aan het begin van het tijdsvenster.

Hoewel ik een bepaald product zocht en vond, heb ik het assortiment kort bekeken. Lijkt me erg uitgebreid en up to date.

Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik deze winkel niet aan zou bevelen: prima assortiment, informatie en service.

Op de punten gemak, service en assortiment verraste deze winkel me positief, zo als te zien uit mijn commentaren bij deze punten. Ik zal zeker weer bij Bemmel en Kroon kijken als ik een desbetreffend product zoek.

Tukkiproductions JM 31-03-2015 Via de website gekocht

Via website goede info verkregen. Voldoende reviews van klanten over het product. Hele snelle levering op gewenste datum.
Zelfs extra service was met enkele muisklikken op maat te kiezen

Wat gevraagd is werd prima geleverd + extra service: Installeren én oude apparaat meenemen voor maar 5 eu extra.
Het bestelde product was niet op voorraad, daar kregen we een beter product Nieuwe type) voor in de plaats voor de ouder prijs. Scheelde zomaar 200 eu.

Meer dan genoeg keus met veel reviews

Zeer aan te bevelen. Laten je niet in de kou staan!

Wij wilden een siemens type vanwege de prijs. Deze was niet op voorraad, we kregen er een nieuwere type voor met betere mogelijkheden voor de zelfde prijs. Ofwel 200 eu korting! Daarnaast werd alles op gevraagd tijdstip op 1ste verdieping geïnstalleerd + oude machine meegenomen voor slechts meerkosten van 5 eu. (normaal totaal 15, maar de eerste helft service zat al bij deze wasautomaat inbegrepen) Zoals zeeuws meisje altijd zegt: Geen cent teveel! Dank voor goede service! Siemens WM16S445NL ordernr. BKI457046

ambas 31-03-2015 Via de website gekocht

Geen gesjok door winkels, lekker vanuit je luie stoel kiezen en bestellen

Vlotte levering met vooraf een email met daarin de verwachtte levertijd

Ruim voldoende keus, meer dan in de winkel

Zeker aan te bevelen

Prima webshop

Zenid1 31-03-2015 Via de website gekocht

Snel en online bestellen

Goede service en snelle levering

Voor mijn product de goedkoopste

Ik ben tevreden

snelle en goede levering en ook een goede koeriersdienst.

p.bouman 31-03-2015 Via de website gekocht

alles goed geregeld en snel via internet super

voor 4.95 euro perfect aangesloten en op zijn plaats gezet proefgedraaid

hebben genoeg keus op internet en goedkoop

alles snel geregeld en perfect bezorgden een ander zal ik zeker aanbevelen

alles perfect geregeld en bezorgd

whiskey1959 31-03-2015 Via de website gekocht

makkelijk thuis te bestellen.

Op afgesproken tijd geleverd en goed kunnen volgen.

uitgebreid en altijd goede keuze.

Keurige behandeling en levering

Is een top winkel was keurig op tijd geleverd en netjes verzorgt.

Bhangra 31-03-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke website. Heel makkelijk product kunnen vinden en bestellen! Factuur ook direct ontvangen na betaling. TOP!

Binnen de afgesproken tijd product ontvangen en ook een mail achteraan met een Bedank voor kiezen voor Bemmel & Kroon. Ook allemaal netjes vermeld wat te doen bij klachten en problemen. Hier uit blijkt dat Bemmel & Kroon haar klanten niet vergeten is na de bestelling.

Voldoende keuze gevonden van de wasmachines. Machine besteld maar voor dezelfde prijs een upgrade model ontvangen! Ook dit werd allemaal duidelijk vermeld over wat besteld is en wat geleverd wordt.

Goede service en duidelijke afspraken! Prijsverhouding absoluut niet duur vergeleken met andere websites/winkels.

Goede service en duidelijke afspraken!

Schelfhout 31-03-2015 Via de website gekocht

goede informatie door de telefoon

correcte en snelle informatie en bevestiging op de mail

Voldoende keuze

Sie eerdere argumenten en een goede prijs/ kwaliteit. Ook de montage door een installatiebedrijf werd goed verzorgd

goed webinformatie, prettig contact aan de telefoon

Klijnbollema 30-03-2015 In de winkel gekocht
Rijndijk, Zoeterwoude

prachtige winkel, overzichtelijk en duidelijk.

Zeer goed en uitgebreid geadviseerd door deskundige verkoper.

Veel keuzemogelijkheden. Heldere verschillen te zien en uitgelegd.

Gewoon goed. Advies, verkoop en winkel.

Gewoon een goede winkel; professionele uitstraling, breed assortiment, goed advies van een prettige verkoper en marktconforme prijzen.

Ton1972 30-03-2015 Via de website gekocht

We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege hun hoge rating. Dat geeft een goed gevoel.

Levering tot in huis. Al het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Zo ook de oude apparatuur. Ideaal.

Ruim, overzichtelijk en prima prijzen. De koelkast was elders goedkoper. Maar gezien de goede rating, hebben we er gelijk ook een wasmachine gekocht.

Ik zou Bemmel en Kroon zeker iemand aanbevelen, omdat ze snel en duidelijk communiceren.

Goed assortiment, overzichtelijk. Snelle levering. En prima prijzen.

Ton1972 30-03-2015 Via de website gekocht

Het is ideaal om via internet een wasmachine te kopen. Maar het blijft lastig om bij de juiste partij een bestelling te plaatsen. Aangezien Bemmel en Kroon z'n hoge rating hebben, maar ook zeer concurrerende prijzen, heb ik voor hen gekozen.
Zaterdag om 15:00 besteld en maandag in huis.

De service was perfect. Men zette de apparatuur op de plek neer waar het diende te komen, pakte het uit, nam het verpakkingsmateriaal weer mee.Ook de oude apparatuur is meegenomen. Fijn.
Daarnaast hebben we zonder bijbetaling het nieuwe model geleverd gekregen. Een fijne verrassing.

Uitgebreid, betaalbaar en overzichtelijk.

Als iemand een adres moet hebben voor nieuwe keuken apparatuur, zal ik hem of haar zeker richting Bemmel en Kroon verwijzen.

Goed, zorgeloos en snel.