Deze score is berekend op basis van 2984 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nina 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering, oude apparaat meegenomen!

Helemaal tevreden! Goede prijs, snelle levering, oude apparaat meegenomen! Levering volgende dag al, in de ochtend tijdvak van levering aangegeven en half uur van tevoren nog SMS gehad.

Zijn zeer te spreken 05-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Wij hebben reeds eerder droger , wasmachine en koelkast gekocht met goede adviezen. Vandaar dat we weer terug zijn gegaan voor advies voor een vaatwas machine.

John 05-12-2017 Via de website gekocht

Wij wilden in onze zelf gebouwde nieuwe keuken Siemens apparatuur en kwamen op Internet met Bemmel en Kroon het goedkoopste uit. De levering is op een nette manier en op de juiste dag bij ons afgeleverd, betaling kon via pin bij levering.

Annemarie 04-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en service!

Prima apparaat. Keurig aangesloten. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden over de leveringstijd.
Alles perfect!

Nathalie 04-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, service kan beter

Op mijn vrije dag ben ik speciaal naar de winkel gekomen om een wasmachine uit te zoeken. Daar ben ik redelijk gedesillusioneerd van terug gekomen, de meerwaarde van informatie verkrijgen van een verkoper was matig. De website is eveneens achterhaald, er staan data op die al geweest zijn, en mist een hoop informatie die op andere sites wel overzichtelijk weergegeven zijn. Uiteindelijk heb ik via een vergelijkingswebsite een keuze voor een machine gemaakt en daarna online gekeken naar de beste prijs. Ik had graag de machine in de winkel gekocht, jammer dat er informatie ontbrak.

Brian van Es 04-12-2017 In de winkel gekocht

Super goeie service

Super geholpen in de shop Zoeterwoude met samen stellen van me gasfornuis met oven achterwand en afzuigkap zeer vriendelijke mensen zal zeker aanraden aan andere mensen en in de toekomst zeker nog wel een keer een aankoop doen

jandevries 04-12-2017 Via de website gekocht

top!

Vooraf uitstekende telefonische voorlichting gekregen. Toe het bestelde apparaat uitverkocht bleek te zijn, kregen we voor hetzelfde bedrag de opvolger hiervan geleverd!

Vrijstaande koelkast/vrijstaande vriezer 04-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Prettig zakendoen

Prettige winkel met ruim assortiment.
Men geeft je de ruimte om rond te kijken, maar staat klaar om je advies/uitleg etc te geven.
Zakelijk maar Klantvriendelijk.

Ad Dauvillier 04-12-2017 Via de website gekocht

niet in voorraad,toch super snel geleverd.

1; goedkoopste van alle aanbieders
2;ondanks dat het product niet in voorraad was werd het na 4dg al geleverd
3;zeer compleet aanbod, alle merken op rij
4;overige voorwaarden bijzonder gunstig zoals geen verzendkosten en gratis 3 jaar extra garantie

Bert 04-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

De informatie is duidelijk. Maar toen ik toch nog een vraagje had en even belde, werd het werk me helemaal uit handen genomen door de medewerker die ik aan de telefoon kreeg.
Verder is de bezorging via Dynalogic helemaal perfect geregeld! Dit is echt de meest klantvriendelijk koerier die ik ooit heb meegemaakt!

Marc 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijs

Op zoek naar een vervanging voor mijn huidige Bosch inbouw combi oven/magnetron kwam ik bij B+K uit. Goedkoopste prijs en snelle levering.

Albert 03-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Op zoek naar een Siemens inductie kookplaat kwam ik bij Bemmel&Kroon terecht. Leuke dagaanbieding en direct leverbaar evenals de electrische oven. De volgende dag zijn de apparaten netjes en op tijd afgeleverd door Dynalogic. Jammer dat de i-deal betaling niet goed doorgekomen was, maar is bij de levering netjes opgelost.

G. Endlich 03-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag,Neckar 24

Geweldige service/zeer nette bezorging/plaatsing wasmachine.

Geweldige service en bezorging en plaatsing van mijn Siemens wasmachine. Komt bezorgingsafspraken zeer
goed na.

Heijer 03-12-2017 Via de website gekocht

Zeer positief verlopen eerste ervaring met Bemmel en Kroon!

Vaatwasser besteld op maandag, ben dinsdag gebeld en woensdag morgen stonden ze voor de deur.
We kregen een kosteloze upgrade type vanwege oude type niet meer leverbaar.
De plaatsing door AJTec is naar volle tevredenheid gebeurt.
Tevens nog aanvullende zeer wenselijke informatie gebreken over toepassen van toekomstige keukenapparatuur.
Kortom wij zijn zeer tevreden over de levering en montage, hartelijk dank hiervoor!.

Heijer 03-12-2017 Via de website gekocht

Levering AEG T8DE86ES droger

De bestelling ging prima via de website van Bemmel en Kroon, we werden constant op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering tot aan de berichten van de bezorger Dynalogic aan toe. De plaatsing is netjes gedaan.
De droger enkele keren gebruikt, geluidsniveau valt enorm mee, grote trommel en gemakkelijke en duidelijke bediening.

Guido 03-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke shop met lage prijs. Ik kon zelf de dag van levering inplannen. Op de dag van levering werd ik uitstekend op de hoogte gehouden van de verwachtte levertijd.

Ruud 03-12-2017 In de winkel gekocht

Zo hoort het

Bij Bemmel&Kroon kreeg ik eerst alle gevraagde info over de inbouw combi-magnetron. Een belletje later was genoeg om de bestelling te plaatsen en de volgende dag om twee uur had ik het ding in huis

IB 03-12-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede service!

Vriendelijke klantenservice en ze komen na wat ze beloven.
Prima track & trace zodat je niet de hele dag hoeft te gaan zitten wachten.

Ruud 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie en service.

Zoekende naar een vaatwasmachine kwam ik hier terecht.
De keuze is reuze zoals ze wel eens zeggen. ik was opzoek naar een Bosch of Siemens en uiteindelijk een Bosch gekozen. Later na mijn bestelling kreeg ik een mail dat het model wat ik besteld had niet meer te verkrijgen is, als alternatief leverden ze mij de opvolger van dat model wat tevens iets duurder en completer is. Prima service en communicatie zou ik zeggen, helemaal top. levering en plaatsing overigens ook allemaal prima geregeld .

M. Jansen 02-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijnekeboulevard

Zeer deskundig en vriendelijk personee.l Een prima advies. Snelle levering. Veel keuze. Prima uitleg.

gritti 02-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Bemmel en kroon: houdt zich aan de afspraken
stipte en vriendelijke service bij levering
materiaal in perfecte staat, prijs kwaliteit dik oke

Een aanrader voor iedereen

zwiggelaar 02-12-2017 Via de website gekocht

Helder, duidelijk en klantgericht

We hadden een oven gekocht van Bosch. Levering van Bosch had wat vertraging. Lag niet aan Bemmel. Op de dag dat Bosch had geleverd gelijk een bericht en de volgende dag in huis.

G.H. de Jong 02-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Verkoper gaf prima, deskundige informatie.

Prima, overzichtelijke winkel met deskundig en klantvriendelijk personeel en bevestiging van eerder opgedane ervaringen.

Peter 02-12-2017 Via de website gekocht

Alles perfect verzorgd

Inbouw koelkast moest worden vernieuwd. Koelkast was 14 jaar oud. Verzoek was dezelfde koelkast en indeling en welke natuurlijk past in de inbouwkast. Bemmel & Kroon heeft de juiste koelkast gevonden en deze is geplaatst door een extern installatiebedrijf. Perfect, keurig, netjes.
Na installatie was de koelkast 100% geplaatst en afgesteld.
Alle verpakkingen waren weg en dus was alles schon. In een woord UITSTEKEND.

* 02-12-2017 Via de website gekocht

service :top

DE beste prijs op het internet. Besteld op black friday. Heb een wisseling moeten doorvoeren van de leveringsdag, alles perfect geregeld

El Youzghi 01-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service, dag na bestelling geleverd!

Bij aankoop in de winkel zijn we goed door het personeel geholpen. En de vaatwasser was de volgende dag al in huis! Ook over de bezorging ben ik zeer tevreden, in de avond een mail met informatie over tijdsbestek en een half uurtje voor bezorging telefonisch contact gehad. Top service!

Erika 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld !

Gelijk na de bestelling een mail ontvangen dat de wasmachine niet meergeleverd kon worden. Geen probleem want bedrijf boodt een gratis upgrade aan. Vervolgens wilde het bezorgbedrijf onze oude machine niet gelijk meenemen maar ook dit heeft men goed en snel opgelost.

Rinus biesot 01-12-2017 In de winkel gekocht
Forepark den haag

Geweldige zaak jammer dat ze vehuist zijn uit Zoetermeer

Grote keuze en je wordt zeer deskundig geholpen.en prijsniveau is ook doorslaggevend.nogmaals jammer dat bemmel en kroon niet meer in Zoetermeer zitten.

Heinz Geurts 01-12-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Jaren op zoek geweest naar een vervanger van mijn magnetron en uiteindelijk bij Bemmel&Kroon geslaagd. Het was eenvoudig met hen het juiste aflevermoment af te spreken en zij regelden ook de monteur. De nieuwe magnetron past prima in mijn keuken en de plaatsing gebeurde op het gewenste tijdstip. Alles functioneert en dat is toch het belangrijkste. Ik ben uitermate tevreden over het verloop van mijn aankoop.

Ellebelle 01-12-2017 Via de website gekocht

Al jaren een topzaak!

Al jaren een topbedrijf waar we gegarandeerd service krijgen! Vandaag besteld, morgen in huis, vriendelijke en hulpvaardige bezorgers, ik blijf terugkomen!

Hl 01-12-2017 In de winkel gekocht

Simpel en goed

Oven was na 16 jaar bezweken
Simpele vraag soort gelijk apparaat
Simpel antwoord en snelle beslissing

Bram 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede en vriendelijke service

Goede overzichtelijke site, over onze koelkast werden wij goed geïnformeerd. De bezorgservice was optijd en hielp ons goed en was vriendelijke.

J.Grapendaal 01-12-2017 Via de website gekocht

goede informatie over de levertijd.

je krijgt op de dag zelf een mailtje in welk tijds blok ze komen.
Daarna een sms bevestiging.
Een kwartier voor de levering nog een sms met de kuiste tijd van aflevering.
De droger werd netjes op zijn plaats gezet en de oude meegenomen.
Vriendelijke bezorgers

Ruud 01-12-2017 Via de website gekocht

SuperTopper

De website ziet er keurig uit met een goede navigatie en de keuze van producten overvloedig.
De communicatie via e-mail is perfect, en de levering inderdaad bijzonder vlot en zonder beschadiging van verpakking. Ik zal er zeker vaker gebruik van maken.

M. de Jong 01-12-2017 In de winkel gekocht

Ook nu weer goed!

Een voor mij hoge waardering, omdat overal wel iets op aan te merken valt. Vriendelijke en correcte behandeling tijdens de koop, dus niet de mening van de verkoper, maar de klant zijn keuze laten. Afspraken over de levering werden stipt nagekomen en de bezorging liet niets te wensen over. Kortom: een zaak om nog eens terug te komen.

Fromnorm 01-12-2017 Via de website gekocht

Service eerste klas

30 november een nieuwe magnetron gekocht via internet bij Bemmel&Kroon, helaas was het door mij bestelden type niet leverbaar waarop ik het volgende bericht ontving in mijn mailbox. U heeft van ons een orderbevestiging ontvangen van uw online bestelling en hierbij is het typenummer van de magnetron gewijzigd naar een nieuw typenummer. Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat. Dit noem ik nu echt een service eerste klas waar menig ander een puntje aan kan zuigen en met klap op de vuurpijl is hij ook nog eens de volgende dag rond 12:00 uur thuis aangeleverd. 3 X TOP.

R 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

LG koelvriescombinatie via de webshop besteld. De volgende dag kreeg ik via de e-mail de bevestiging en daaruit bleek dat ik een nieuwer model geleverd zou krijgen. Prima. Bij de bestelling had ik een tijdsbestek opgegeven waarop ik op de specifieke dag thuis zou zijn en ook daar hebben ze bij de levering rekening meegehouden. Dus al met al heel tevreden.

Maurice 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en beste prijs!

Na wat zoeken op internet voor een amerikaanse koelkast kwam ik bij van Bemmel en Kroon uit. Veel goede reviews en laagste prijs hebben mij doen besluiten het bij Van Bemmel & Kroon te bestellen. Duidelijke afspraken over levering via mail en sms over afleveringstijden. Per toeval kwam ik er achter dat onze koelkast tussentijds in prijs was verlaagd. Vervolgens 's avonds met servicecenter gebeld en zonder problemen en met bevestiging het verschil binnen een dag teruggestort gekregen! Dat noem ik

Frank 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteit

Mooie korting, echt de goedkoopste die ik kon vinden. Levering was vlot en volgens afspraak.

André 30-11-2017 Via de website gekocht

Top Service

Na lang zoeken op het internet uiteindelijk besloten om bij Bemmel &Kroon te kopen.
Beste prijs en top service ...geen spijt van mijn aankoop.
Een hele dikke duim. 🖒

Van Klink 30-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Mooie inrichting! Vriendelijke mensen, uitstekend advies gehad. We hadden snel een nieuwe wasmachine en een nieuwe droger nodig en de service was super! woensdag gekocht en vrijdag weer wassen en dogen.

M.Bosman 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met nette inbouw

Als je weet wat je wat je moet hebben en de juiste maten weet dan ben je bij Bemmel en Kroon op de juiste site. Gemakkelijk zoeken en op categorie en product . Wij hebben er voor gekozen om de afzuigkap te laten demonteren en de nieuwe te laten installeren. Ook dit werd naar volle tevredenheid uitgevoerd zelfs de oude afzuig kap werd voor ons afgevoerd. Kortom super.

theo weidema 30-11-2017 In de winkel gekocht
Cruqius -

Goede voorlichting en gemotiveerd personeel! Prettig kopen!

Een keurige showroom met heel veel keuze, waarin het prettig winkelen is. Het personeel weet waar het over praat. Zelf stond ik versteld hoe snel de levering plaats vond!

Astrid Vanderhaeghen 30-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en heel correcte en vlotte afhandeling!

Ik heb een tijdje zitten zoeken naar welke wasmachine ik zou kopen en vooral via welke winkel. Er zijn namelijk heel wat verschillen! Het was de 1ste keer dat ik iets bestelde bij Bemmel & Kroon maar het zal niet de laatste keer zijn. Ik ben dan ook heel tevreden over de vlotte en correcte service die ze geboden hebben! Ik had hen ook een vraag gesteld en kreeg vrijwel onmiddellijk een duidelijk antwoord met de juiste klantgerichtheid. Dit maakt echt een verschil tov andere winkels! TOP!

Ate 30-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden, snel en betrouwbaar, in één woord TOP

De levertijd, prijs en het feit dat Bemmel en Kroon bekend is voor mij als winkel, ook als website en een zeer betrouwbaar adres is!

Abdellatif Mdibeh 30-11-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

De aflevering was in orde en op tijd geleverd.
De verkoper had adviesen gegeven en nam genoeg tijd voor me.

Theo Roox 30-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij oor een medewerkster zeer goed geadviseerd bij de aanschaf van ons product.
Ook de aflevering was uitstekend het product werd op de afgesproken dag en tijd geleverd.
Ook de betaling via pin was goed geregeld.

Mevrouw S.van Baalen-Corane 30-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Al een eerdere (prima) ervaring met Bemmel & Kroon.
Dus wederom een bestelling geplaatst omdat Bemmel en Kroon zich altijd onderscheiden van de overige witgoed bedrijven.
Dit keer een gratis 5-jarige garantie bij het gekochte product.

Mooie koelkast 30-11-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Bemmel & Kroon had een mooie aanbieding. De levering was op de afgesproken tijd. De bezorgers gaven veel service. De koelkast staat goed, maar of hij in het gebruik bevalt, moet de toekomst natuurlijk nog uitwijzen.

Fam.de Paauw 30-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van Bemmel en Kroon .

De chauffeur kwam precies op tijd en heeft als service geholpen om hem naar binnen te brengen dat is wat je noemt service.