Deze score is berekend op basis van 2932 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wouter 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Van Bemmel & Kroon bood de beste prijs voor het type vaatwasser waar ik naar zocht. Daarnaast had ik met de recente aankoop van een nieuwe koelkast al goede ervaringen.

Gera Berends-Huisjes 05-10-2017 Via de website gekocht

Wat ging dat soepel!

Wat ging dat soepel! Wij, 70-plussers, zijn wat internet betreft nog behoorlijke digibeten. Maar de vervanging van onze 20 jaar oude diepvrieskast was een must. We raadpleegden de consumentenbond en gingen met de gegevens daarvan op internet aan de slag. Bij Bemmel&Kroon vonden we het perfecte model dat aan al onze wensen voldeed. Maar wat was dat voor een firma? Research leerde ons, dat het een betrouwbaar adres was. dus plaatsten wij onze bestelling op de door ons gewenste leveringsdag. Op de dag zelf konden we via Track & Trace de chauffeur volgen, best spannend! Die middag werd de diepvrieskast afgeleverd op het moment dat we het verwachtten. De kast werd keurig geplaatst en de oude mee terug genomen. Wat een service! Wij bevelen Bemmel & Kroon van harte aan bij iedereen die een diepvrieskast of een ander huishoudelijk artikel nodig heeft. De slogan 7x beter gaat voor alle genoemde punten op!

Floor 05-10-2017 Via de website gekocht

Keurig en persoonlijk

Communicatie was zeer persoonlijk. Dat ik vergat om mijn iDeal transactie direct af te maken, leidde niet tot cancelen order (zoals andere webshops) maar ik kon betaling volgende dag afmaken, levertijd bleef overeind.

VanessaAriana 05-10-2017 Via de website gekocht

Supergoede service .

Snelle afhandeling , betalen was gemakkelijk met IDeal en snelle levering . Product bleek niet meer aanwezig te zijn , daar werd een nieuwere model van bezorgd . Bezorging verliep ook vloeiend . Webshop is ook duidelijk .

Epiphanie 05-10-2017 Via de website gekocht

Beste servies

Alle afspraken gingen soepel.
Mailen op tijd en bellen als de levering onderweg is vond ik heel goed.

lotra 05-10-2017 Via de website gekocht

snel, goed service en professioneel

Ik heb heel goed ervaringen met Bemmel en Kroon. Ik vind ze snel, goed service, beste prijs en professioneel

Dekkers 05-10-2017 Via de website gekocht

Super! En snelle service !

Goede prijs voor goed apparaat ! Zelfs je oude kan je inleveren! Ik ga zeker hier meer bij bestellen!

Jan van Loenen 05-10-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod en snelle levering

Op zoek naar een nieuwe Siemens wasmachine kwam ik via Google terecht op de site van Bemmel en Kroon.
Hier bleek het door mij gewenste type op voorraad en zelfs de volgende dag leverbaar. Direct besteld en betaald. Keurige communicatie gekregen via email, hierbij bleek dat het door mij bestelde type inmiddels door Siemens vervangen was door een opvolger. Men stelde voor het opvolgende type te leveren voor dezelfde prijs. Wasmachine is de volgende dag keurig op tijd afgeleverd en conform mijn aangekruiste optie afgeleverd op de 1e etage uitgepakt en aangesloten. De oude wasmachine heeft men keurig voor mij afgevoerd. Kortom goede communicatie, goedkoopste prijs op internet en keurige aflevering, Ben dus zeer tevreden over Bemmel en Kroon

Rob Tolhuijsen 05-10-2017 Via de website gekocht

Eén en al verwondering!

Via kieskeurig waren wij op de site van Bemmel & Kroon gekomen. We hadden nog nooit van het bedrijf gehoord. Na het vergelijken van een aantal andere winkels kwamen wij hier weer bij terug vanwege de bezorgservice, het aansluiten en vooral het verwijderen van het oude apparaat op onze 2e etage. Top! De informatie op de site was zeer overzichtelijk; wij zochten een wasmachine met 1600 toerental en 8kg capaciteit. De informatie over de verschillende machines en functies was zeer overzichtelijk. De berichtgeving over de bestelling was zeer accuraat en duidelijk. Onze machine was niet meer leverbaar en wij kregen een gratis upgrade. Top! Het afleveren was perfect geleverd, ik kreeg een foto van de chauffeur en kon via live tracking zien waar de bestelauto op dat moment reed. Vlak daarvoor kreeg ik mijn derde melding op mijn telefoon dat ze over 20 minuten voor mijn deur stonden. Waar vind je zoiets? De machine werd vakkundig aangesloten en nog attenter al het afval werd meegenomen. We gingen er over praten op de golfclub en een vriendin wist het direct te bevestigen; zij had onlangs ook nog een vaatwasser via Bemmel en Kroon gekocht.

suzan 05-10-2017 Via de website gekocht

de goedkoopste en snelle levering

we hebben voor Bemmel&Kroon gekozen vanwege de gunstige prijs. De site geeft veel informatie over de producten- waren ook goed/duidelijk te bekijken. Wat we ook prettig vonden is dat er een bericht verstuurd word ivm het tijdsvlak waarin de levering zal plaatsvinden. kortom - alles was perfect!

Visser 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima prijs!

Duidelijke informatie op de site, zo kun je goed vergelijken.
De prijs is ook prima, echt een aanrader deze shop.

Jaap Verheijen 05-10-2017 Via de website gekocht

Beste Webshop van Nederland !

Ik bestel veel online, maar de service / het klantcontact / openingstijden / voorraden / prijs / levertijd / transport etc. etc. is niet te overtreffen. Niet twijfelen, hier gaan bestellen kan niet tegenvallen !

Anthony 05-10-2017 Via de website gekocht

Excellente service!

Excellente service van bestelling tot levering! Zeer correcte afspraken en communicatie.
Gewoon top!

marije 05-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Goede service en uitleg echt laagste prijs garantie!

Vriendelijk en deskundige hulp in de winkel. Bezorging was ook top behulpzaam en snel. Fijn dat je dag van te voren bericht krijgt en gebeld wordt als ze komen bezorgen!!!

P. Gonzalez 04-10-2017 Via de website gekocht

Zo doe je zaken!

Mijn keuze ging voornamelijk om het product, namelijk een wasmachine die goed scoorde op opinies van gebruikers en onafhankelijke consumententest. Bemmel & Kroon gaf niet alleen een voortreffelijke prijs, maar waren bovendien zeer profesioneel in de afhandeling en zeer snel in het bevestigen van de order en de leverig daarvan. De volgende dag netjes op tijd zoals afgesproken. Bovendien, wat doorslaggevend was, is het feit dat ondanks dat het bestelde model niet langer beschikbaar was, hebben ze de order gehonoreerd door een nieuwere model te bieden tegen de afgesproken prijs. Heel netjes van hun kant en bovendien zonder enige tegenprestatie. Uitzonderlijk en ontzettend klantvriendelijk.

Dslechte 04-10-2017 Via de website gekocht

Beste Prius kwaliteit

Bemmel & Kroon is prijs kwaliteit de top van de webwinkel. Zij bieden ook een zeer snelle levering aan.

Erg overzichtelijk 04-10-2017 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie

Bemmel&Kroon heeft mij exact gebracht naar wat ik zocht. Bovendien is de site super overzichtelijk.
Ook de levertijd was perfect op tijd.

Evelyn 04-10-2017 Via de website gekocht

Super service, prima kwaliteit en zeer scherpe prijs!

Wij bestelden een Siemens inbouw combi microgolfoven, type HM836gp1 (ordernummer BKI631320). Deze was super in prijs t.o.v. andere websites.
Communicatie verliep zeer vlot en we konden een dag kiezen voor de levering, wanneer het voor ons het beste paste. Met de zeer duidelijke tracking konden we perfect volgen wanneer onze oven geleverd zou worden. De oven voldoet helemaal aan onze wensen en werd mooi afgeleverd door de vriendelijke jongens van de besteldienst. Wij bevelen iedereen Bemmel en Kroon aan en zullen zeker aan hen denken mochten we in de toekomst nog elektrische apparaten kopen.

MSelten2 04-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na de eerste mailcontacten een goede offerte gekregen voor mijn product. Na de levering netjes een afspraak gemaakt met de monteur voor inbouwen, welke deze ook zeer bekwaam en vakkundig gemonteerd heeft.
Ik ben zeer tevreden over de levering en plaatsing van mijn aangekocht product.

Wim 04-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle verkoop

Bemmel kroon is het goedkoopst, snelste leverancier van de miele wasmachine.
Tevens hebben zij een makkelijk hanteerbare site. Mijn dochter had hier al positieve ervaringen mee. Prima!!

Jan van de Tonnekreek 04-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Bemmel&Kroon heeft winkels met een breed assortiment en deskundig personeel. Daarnaast is men toch in staat om een concurrerende prijs neer te zetten.

Annie 04-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en klant vriendelijk

Via Google gevonden met de bestelling was er iets mis gegaan mail gestuurd meteen werd ik terug gebeld en meteen opgelost

Miranda 04-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Duidelijke website en ook erg klantvriendelijk. Gaven mij adviezen waar ik wat aan had. Snelle levering en keurig via mail op de hoogte gesteld wanneer het pakket geleverd zou worden. Kortom: betrouwbaar en de moeite waard!

Irene 04-10-2017 Via de website gekocht

Superservice!

Goede service! Mijn bestelling moest worden gewijzigd en door goede telefonische ondersteuning en een verkoper met kennis van zaken was dit zo geregeld. Ik had een dag later een nieuwe vaatwasser in huis! En de oude werd keurig meegenomen. Fijn!! Zo kan het dus.

andries 04-10-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Gisteren ging onze wasmachine kapot en vandaag al door B & K een nieuwe geleverd. Zelfs het door ons bestelde oude model werd door B & K zonder extra kosten vervangen door het nieuwe model. Dit nieuwe model is zelfs een stuk duurder. Bij het proefdraaien is ons opgevallen dat deze wasmachine erg stil werkt. Een echte aanrader dus.

Sacha 04-10-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en lekker goed.

Ik ben toevallig bij deze webshop terecht gekomen, maar daar wel héél blij om.
Het uitzoeken van het apparaat was al gebeurd en bij deze webshop was hij het meest voordelig.
Het was ook duidelijk wanneer er precies geleverd werd en dat stel ik ook erg op prijs.

Ed & Karin 03-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Afwasmachine inbouw en droger.

Ik heb gekeken op de web site. Gekozen wat we wilden, naar de winkel in Zoeterwoude ons verder laten voor lichten. Werden geholpen door een behulpzaam persoon xxxx. Niet op dwingerig maar gewoon eerlijk vertellen wat de voor en nadelen van de betrefffende apparaten. We hebben gekozen voor de extra garantie daar we bij de vorige droger pech hadden binnen 3 jaar al stuk. Afwasmachine is door een extern bedrijf ingebouwd wat keurig is gedaan. Beide apparaten werken naar volle tevredenheid hopen dat het zo blijft. Ik kan Bemmel&Kroon aanbevelen.

Amanda van Bochove 03-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Uitstekende service!

Uitstekende service. In de winkel goed meegedacht, tijdig geinformeerd hoe laat het product geleverd wordt. Volgende dag op tijd aan de deur. Oude koelkast meegenomen, nieuwe neergezet en goede uitleg gekregen over hoe het product werkt. Top!

WdG 03-10-2017 Via de website gekocht

Prima afwikkeling bestelling

Op zondagavond via de website een wasmachine gekocht.
Deze werd dinsdagmiddag geleverd en werk klaar achter gelaten voorzien van het advies eerst een proefwasje te doen om eventueel opslag vuil uit het systeem te verwijderen

Freek 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en gratis upgraded produkt

Aangezien de bestelde vaatwasser uitverkocht was, kreeg ik een beter model zonder extra kosten geleverd. Zeer goede service.

Kleijweg 03-10-2017 Via de website gekocht

Geen woorden maar daden!

De shop geeft heldere informatie over producten en de prijs! Ik vond het prettig om na een speciale prijs opvraag direct antwoord te krijgen. De mailwisseling was kort duidelijk en vriendelijk van toon.
Wat in de mail wordt beloofd wordt direct in concrete acties vertaald: geen woorden maar daden.
Koop was binnen enkele minuten rond en binnen 24 uur geleverd.

Rob 03-10-2017 Via de website gekocht

Probleemloos

Enorme keus aan artikelen. Je kunt zelf toefilteren naar merk en apparaat. Dat is nog niet eenvoudig vanwege de keuzemogelijkheden.

Anita 03-10-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

Deze shop is fantastisch, na een probleempje bij de levering direct de dag nadien een nieuw toestel gekregen.Bedankt.

R. Van Eenennaam 02-10-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in de Cruquius

Goede service / behulpzaam.

Ben eerst bij een andere winkel geweest,een grote naam. Maar die kon ons niet goed genoeg helpen, kwam langs Bemmel en Kroon en die hielpen me goed en wisten er genoeg over en informeerde me veel beter.De service en aflevering verliep goed en werd op de hoogte gehouden via de app. Dus goede zaak en dikke pluim.

Nienk 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service met duidelijke tijdsindicatie

Volgens afspraak en keurige levering door chauffeur. De levering werd ook keurig aangekondigd met een tijdsindicatie en in de avond zodat we er ook waren 😜En Netjes binnengebracht in huis.

Kees 02-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquus

Wederom een stipte bezorging van Bemmel en Kroon

Sympathieke en overzichtelijke winkel. Kundige en eerlijke voorlichting. En blijkt bij thuis komst dat het apparaat toch bij een ander intussen goedkoper was, stort het direct het verschil terug, zoals nu met onze Miele warmtepopdroger gebeurde.

D. Seekles 02-10-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een klantenservice waar je blij van wordt.

Twee dagen voor onze vakantie begon onze 27 jaar oude AEG kuren te vertonen. Daarom tijdens de vakantie een nieuwe wasmachine uitgezocht, de keuze viel op een Bosch en deze bij de goedkoopste aanbieder met een goede review score (Bemmel & Kroon) besteld waar hij voorradig was en afgeleverd kon worden het weekeinde nadat wij terug kwamen van vakantie.

Op de dag van terugkomst de factuur erbij gepakt om de bezorggevens te controleren en kwam ik erachter dat de wasmachine niet direct geleverd kon worden. Hierop direct Bemmel & Kroon gebeld en het probleem voorgelegd. Mijn contactpersoon xxx kon zich inleven in het probleem Mountain Everest aan was en bood excuses aan dat ik niet gebeld was door de medewerker die mijn order afgehandeld had over de foute voorraad indicatie en gaf aan gaarne een oplossing te zoeken voor het probleem.

Na enkele telefoontjes bleek de wasmachine die we op het oog hadden niet binnen een korte termijn leverbaar. Xxx gaf aan dat er vergelijkbare modellen waren die direct leverbaar waren en welke, na deze kort bestudeerd te hebben kwam ik tot de conclusie dat hij gelijk had en hebben we gekozen voor een Siemens WM16O5C2NL. Marco gaf aan dat Bemmel & Kroon de meerprijs voor hun rekening nam.

De wasmachine werdt correct de volgende dag afgeleverd en geinstalleerd.

Tychon Beckers 02-10-2017 Via de website gekocht

prima klantenservice!

Ik koos deze shop in eerste instantie voor de scherpe prijs. De bezorgdienst bleek echter heel goed te functioneren. Eerst een globale bezorgtijd en daarna een half uur voor bezorging een sms. Perfect.
Daarna contact gehad met de klantenservice omdat ik een probleem had met de aangeschafte stofzuiger. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en teruggebeld met de oplossing van het probleem.

Miranda van Veen 02-10-2017 Via de website gekocht

Perfect geholpen

Als ik witgoed nodig heb, bel ik Bemmel en Kroon. Zij hebben altijd een goede aanbieding of soms zelfs een showroommodel. Ze zorgen ervoor dat alles wordt geinstalleerd en het oude spul wordt meegenomen. Keurige mensen die over de vloer komen. En hebben van alles bij zich om het werkend te maken. Heel blij mee!!

BKI630999 02-10-2017 Via de website gekocht

Positief verrast

Onze oude wasmachine had het begeven en wilde het nieuwe apparaat eerst bij een andere winkel bestellen. Echter was hij daar tijdelijk niet meer leverbaar.
toen ben ik gaan zoeken via Kieskuerig.nl en daar kwam Bemmel&Kroon goed uit de bus. Tot mijn grote verbazing was dezelfde wasmachine daar nog goedkoper ook.

Voor dat bedrag werd mijn oude wasmachine meegenomen en de nieuwe op de plek neergezet. Hij werd weliswaar dan niet geïnstalleerd, maar dat bleek ook achteraf een kleine moeite, zelfs voor mij met 2 linker handen.

Ik ben zeer tevreden over de service en informatie m.b.t. de levering!

Zeker aan te bevelen.

D. 02-10-2017 Via de website gekocht

Goede aftersales

Ik had een Siemens CM678G4S1 oven gekocht bij Bemmel.
Helaas was ie defect.
Wel veel heen en weer gebeld met hun en met Siemens maar de oven werd kosteloos weer opgehaald.
Omdat ze hem niet meer op voorraad hadden heb ik na 2 weken netjes mijn geld teruggestort gekregen, inclusief de installatiekosten die ik betaald had.
Extra complimenten voor xxx die me prima geholpen heeft!

Anne-Marie de Swart 02-10-2017 Via de website gekocht

Servicegericht

Zeer vakkundig en snel geholpen met het vinden van een nieuwe inbouw koeler/vriezer voor mijn 21 jaar oude keuken. Levering correct.k

Mark L 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering en scherp in prijs

Via internet bij deze shop terecht gekomen omdat ze een product goedkoper aan konden bieden dan andere grote concurrenten. Tijdens de bestelling was er helaas iets mis gegaan, maar met één simpel telefoontje was dit snel opgelost, en werd het product alsnog de volgende dag geleverd. top service..!!

Ann Ponseele 01-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

shop : heel tevreden over
enkel een beetje ambetant dat je niet kon pinnen,
daar de kaartlezer niet werkte om te betalen.

Wilma 01-10-2017 In de winkel gekocht
Rijnekeboulevard- Zoeterwoude

Service goed en betrouwbaar

Dit was niet de eerste keer, jaren geleden ook een Philips stofzuiger gekocht, die doet het nog steeds. Vandaar toen we moesten zoeken naar een koelkast dat we naar de winkel zijn gegaan en weer werden we goed geïnformeerd waar we naar op zoek waren. Als we weer iets moeten hebben gaan we er vast weer naar toe.

nien 01-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel genieten van nieuwe aankoop!

Op vrijdagavond - na wat onderzoek op kieskeurig - mijn nieuwe broodbakmachine bestelt bij Bemmel & Kroon, de goedkoopste aanbieder.
Wat een fantastische service dat deze op zaterdagmiddag al in mijn keuken stond te bakken!

Johan Nederlof 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service, tevens een scherpe prijs

Overzichtelijke site. Goede vergelijking mogelijk van de belangrijke zaken om tot een beslissing te komen

Dekkers 01-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige apparaten, slechte bezorgservice

De apparaten welke wij hebben aangeschaft zijn helemaal naar wens (wasmachine en wasdroger), maar de richtlijn voor de bezorgtijd is totaal niet nagekomen. Bezorgservice was totaal niet flexibel of meedenkend om de apparatuur in de ochtend te laten bezorgen. Hier kon totaal geen rekening mee worden gehouden, terwijl we wel twee apparaten tegelijk afnemen (BKI629805)

Erik 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede communicatie

Prijs van het product nergens goedkoper. Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Informatievoorziening door middelen van e-mail en sms bericht over bezorging snel en duidelijk. Aflevertijd kwam overeen met informatie die gegeven werd.

Inge walder 01-10-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

Ik woon in Belgie en belde het bedrijf eerst op om te vragen of ze op zaterdag ook leveren, mijn stofzuiger was kapot en had snel een nieuwe nodig. In Belgie bezorgd de post niet op zaterdag. De telefoon werd zonder wachttijden gelijk opgenomen en ik werd vriendelijk geholpen door de meneer. De stofzuiger werd op zaterdag geleverd en of ik dan wel met een Nederlandse bank kon betalen, anders kwam het geld te laat oo de rekening. Ik kon ook bij de bezorger betalen met pin, daar zou dan geen kosten voor gerekend worden(4,95). Wat een service! Om 14.00 kreeg ik een sms je dat de koerier om 14.50 bij mij kon zijn, en hij was dan ook exact om 14.50 uur bij mij voor de deur, een aardige vrolijke bezorger. Mijn dag kon niet meer stuk!