Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michel 19-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische prijs EN snelle levering

Donderdag avond besteld, ordernummer was op voorraad, dus zaterdag al geleverd met duidelijk tijdstip wanneer het geleverd werd.
Produkt is zoals op de website vermeld staat.

Arjan 19-08-2017 Via de website gekocht

Alles waargemaakt wat beloofd was!

Scherpste prijs die ik kon vinden op internet en alles volgens afspraak verlopen, prima!
-------------------------------------------------

José 19-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekend produktaanbod tegen onklopbare prijzen

Ik keer graag teurg naar de webshop van Bemmel&Kroon: onklopbare prijzen voor hoogwaardige producten. De lezer geef ik de raad voor keuken- en electro zijn tijd niet te verliezen door urenlang rond te surfen om prijzen te vergelijken, maar meteen de website van Bemmel&Kroon te raadplegen.

Elke 19-08-2017 Via de website gekocht

vlotte service!

Heel correcte en vlotte service! Duidelijke bevestigingsmail, goed op de hoogte gehouden van stand van levering en heel goeie track en trace! Waarom zou je je verplaatsen naar de winkel en sukkelen met een zwaar stuk als het zo eenvoudig kan?!

Maud 18-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super service!

een mooie koelkast gekocht. kreeg korting omdat de koelkast die ik wilde niet op voorraad was. Op de dag van bezorging kreeg ik een halfuur van te voren netjes een belletje dat ze eraan kwamen. Het waren nog twee leuke gozers ook ;)

Gerben 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Bestelde product was niet meer voorradig. Middels snelle communicatie werd ik op de hoogte gesteld dat men een gelijk of beter alternatief zonder meerprijs geleverd zou krijgen.

A. van Rijswijk 18-08-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Vaatwasser besteld bij veiligkopen.nu.
omdat we 8 jaar geleden ook een vaatwasser bij veiligkopen.nu hebben gekocht en zeer goede ervaringen
met dit bedrijf hebben gehad wederom voor dit bedrijf gekozen.
o.a. hun service is zeer goed te noemen zowel met het leveren en de prijsstelling.
Hun extra 5 jaar verzekering is ook perfect wij hebben met onze oude vaatwasser na de garantie periode problemen gehad en dit werd snel en zonder problemen vergoed petje af!!
Onze nieuwe vaatwasser is wederom door nette bezorgers gebracht en precies op tijd.
Ga zo door!!
Xxxxx

A.M. 18-08-2017 Via de website gekocht

prima service

Goedkoopste aanbieder van de wasautomaat de we wilden. Snelle levering, goed aangegeven hoe laat het apparaat bezorgd werd.

Ton 18-08-2017 In de winkel gekocht
Fore park

2e generatie klant

Overzichtelijke winkel voor witgoed en een prachtige keuken showroom, waar alle artikelen makkelijk te vinden zijn
Het personeel laat de mensen eerst rustig rond kijken alvorens ze aan te spreken

Robert 18-08-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Den Haag

Goed geholpen

In vestiging van B & K te Den Haag ben ik na eerst zelf zoeken geholpen bij mijn keus door een medewerker van B & K. Deze nam nadat ik mijn wensen had verteld goed de tijd om de voor- en nadelen van de diverse vaatwassers uitleggen. Hij liet tevens meteen weten dat plaatsing/installatie, in verband met de vakantieperiode, wat langer dan normaal zou kunnen duren. Dus geen verrassing op dat gebied, gelukkig voor mij kreeg ik snel een bericht van het bedrijf dat zou gaan plaatsen. Dus was het me een weekendje wachten wel waard.

D. Ras 17-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Was de goedkoopste aanbieder, en ik had de broodbakmachine binnen 24 uur na bestelling al in huis.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bedrijf met andere service omgaat, maar qua levering en prijs is het de beste zoals ik kan beoordelen.

Roxana 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle, nette service. Toppie!

Besteld de ene dag, geleverd de andere. Vriendelijke bezorgers en snel de wasmachine aangesloten. Via email werd snel mijn vraag beantwoord.

Hamden 17-08-2017 Via de website gekocht

De bezorgers hebben keurig de machine op de gewenste plaats gezet en aangesloten. Waren niet te haastig en beleefd.

Karin 17-08-2017 Via de website gekocht

Goede levering

De keuze viel op Bemmel & Kroon omdat zij de goedkoopste waren. De website is gebruiksvriendelijk, goed overzicht en duidelijke foto's. Zij hebben een snelle levering.

Tonnie van bussel 17-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Door de prijzen en gratis bezorging , betalen aan huis enz enz, en een grote keuze aan artikelen!! Kan niet beter!

Johan 17-08-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak met goede, vriendelijke en snelle service

Eerste x bij deze winkel gekocht obv beste prijs. Vervolgens zijn mijn aanvullende vragen netjes telefonisch beantwoord, aansluitend alle documentatie ontvangen en daarna steeds concretere bevestiging vd levertijd tot op 5 min. exact! Tot slot geplaatst door twee nette en vriendelijke gasten.

Sander 17-08-2017 Via de website gekocht

Enorm goede ervaring!

Topservice! De door ons bestelde AEG-wasmachine was niet meer voorradig, dus gratis een upgrade naar een beter en nieuwer model.

Om 15:00 uur besteld en de volgende dag stond ie nog voor de middag aangesloten en wel in huis. Oude machine keurig meegenomen. Dus niet alleen qua prijs, maar ook qua levering en service top!

Ook complimenten dus aan Dynalogic (de bezorgers).

#ordernummer VK621239

mjm 17-08-2017 Via de website gekocht

Snel en zonder problemen aanrader!

Reeds meerdere malen gebruik van gemaakt een echte aanrader .
Behulpzaam en snelle reactie op alle vragen zeer efficiënt.

thilde Bloemendaal 17-08-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

gewoon een heel goed bedrijf

goed geholpen in de winkel snel geleverd en ook nog 20 € terug gekregen omdat we bij het zelfde bedrijf op internet het zelfde product goedkoper zagen , superrrrrr

Ruijters 16-08-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak !

Mijn bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad, kreeg een duurdere model voor het zelfde geld met ook nog eens de al eerder afgesproken gratis plaatsing ! Zoals het hoort met een afspraak is een afspraak !
Top !!!

loe 16-08-2017 Via de website gekocht

beste prijs, uitstekende service

Ik zocht een inbouwfrigo om mijn oude te vervangen. In België was de prijs voor hetzelfde toestel veel hoger. Bestelling liep heel vlot, levering en plaatsing waren perfekt: netjes op het afgesproken tijdsip, vakkundige plaatser die alle afval én het oude toestel meenam : uitstekende service dus.

Astrid Poppegaai 16-08-2017 In de winkel gekocht
Qruqius

Top-zaak voor al je keuken apparatuur

Er is ruime keuze en word heel goed geholpen, ze bellen zelfs terug met een beter advies! Als ik beter ben ga ik terug om een combie- oven te kopen!

P.H. Martin 16-08-2017 Via de website gekocht

Internetwinkel geeft groot vertrouwen!

Mijn contact met winkel was alleen telefonisch, gezien de afstand t.o.v. mijn woonadres.
Er werd goede informatie gegeven zonder enige gehaastheid.
Het straalde respect uit voor de klant en kreeg het gevoel geen nummer te zijn.
Bovendien werd er een goede prijs berekend voor mijn koel-vriescombinatie.
Afspraken stonden snel op de mail evenals van het installatiebedrijf.
Vervolgens werd mijn bestelling vakkundig, netjes afgeleverd en geïnstalleerd.

Martin 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen en snelle levering.

Goede prijzen, snelle levering, alle verpakkingsmaterialen keurig afgevoerd en naar de zolder gebracht. Beetje jammer dat de monteur alleen de waterstop er scheef opdraaide en daardoor bij stuk ging. Gelukkig nog kunnen herstellen. Dus Bemmel & Kroon top, montage even beter opletten (volgens mij een transport bedrijf).

Jan 16-08-2017 Via de website gekocht

Excellente levering, bezorgtijd exact conform planning

Scherpe prijsstelling en uitstekend telefonisch advies nav aanvullende vraag . Bovendien snelle levering. Om 15.30 bedteld volgende sag om 14.30 ib huis. Uitstekend track en trace systeem.

Rafael van Beek 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede bezorging en uitstekende communicatie!

Het was erg makkelijk om te bestellen via de website. We kregen een duidelijk email met wanneer de wasmachine werd bezorgd en een half uur van te voren voordat de wasmachine aankwam kregen we nog een extra bericht dat de bezorgers er bijna waren! De oude wasmachine hebben ze netjes meegenomen en we hebben zelf de nieuwe geïnstalleerd, alles werkt perfect!

M Kamermans 16-08-2017 Via de website gekocht

Binnen no time stond de nieuwe wasmachine :-)

Naast de prijs ( goedkoopste keuze voor de wasmachine die wij wilden hebben ), trok ook de duidelijke omschrijving op de website en de service om de oude wasmachine gratis af te voeren ons.
Er werd duidelijk aangegeven wanneer we de wasmachine konden verwachten, op de dag zelf zelfs met een ongeveer-tijdstip, zodat we niet onnodig thuis hoefden te blijven. En toen de machine er eenmaal was, stond hij zo op z'n plek. Super!

A.Abagi 16-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Alles is duidelijk en de communicatie voortreffelijk. Het bestellen gaat probleemloos en de afspraken die worden gemaakt, zijn keurig netjes nagekomen. Dat is helaas niet altijd zo.

Jan Schaap 16-08-2017 Via de website gekocht

Leuke site goed overzichtelijk met voldoende informatie.

Shop komt goed en duidelijk over. De gevraagde prijzen van de aangeboden producten zijn laag ten opzichte van andere bedrijven, en dus voor de klant erg aantrekkelijk. De gedane bestelling krijgt een snelle en goede behandeling.
De klant ontvangt snelle en goede informatie over de bestelling en levering.

Marianne 16-08-2017 Via de website gekocht

Stipte levering

Duidelijke site, goedkoop, dag van bezorging zelf te kiezen, dag van te voren bericht wanneer product bezorgd wordt, 's morgens e-mail met uren waartussen bezorgd wordt, 15 min. van te voren sms dat koerier komt. Klopte precies.

Bertrand Dehu 16-08-2017 Via de website gekocht

top service, leveringdienst met afspraak en laagste prijs !

gevraagde artikel was niet meer beschikbaar - een medewerker van de klantservice heeft direct met mij contact opgenomen om een duurder alternatief voor de zelfde prijs aanbieden ! Prima leveringdienst met afspraak en spot prijs. Heel blij dus !

GTJ VAN LUIJK 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare online winkel

Wij zijn al eerder in de echte winkel ook geweest,
Goed verzorgd , ruime keus en klantvriendelijk.
Goed advies en scherp geprijst

Gz 15-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede verkoper maar de afleveraar had haast

Werden in de winkel erg goed geholpen en geadviseerd ook de aflevering was de dag erna al.
Helaas hadden de afleveraar erg veel haast en werd de oude koelvries combinatie erg lomp afgevoerd waardoor hij over de deur dorpel klapte.

Maarten 15-08-2017 In de winkel gekocht
Rijnwoude

Je zult maar bezorger zijn....

We hebben voor ons nieuwbouwappartement gekozen voor een keuken van Bemmel en Kroon.
Helaas? Moeten we ook tijdelijk naar een huurflat.
Voor de aanvullende apparatuur: gasfornuis, wasmachine en Vriezer ook weer gekozen voor Bemmel en Kroon: de aanbieding had een prima prijs/ kwaliteits verhouding
De bezorging van de apparaten was een crieme voor de bezorgers, gezien de nauwe toegang tot de flat en de lift.
Ze deden het professioneel en met een glimlach: chapeau.
We zijn dus vol vertrouwen wat betreft de levering van onze nieuwe keuken volgend jaar....

Medina 15-08-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Super goed service

Goede personeel in de winkel...
Ze proberen je goed van dienst zijn en dat is goed geluk . Super blij van ons aankoop van een oven.

Willemijn 15-08-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak bezorgd, bezorgmoment nauwkeurig aangegeven

De prijs van de webshop was niet duur en ik kreeg een halfuur van tevoren bericht dat het product zou worden bezorgd.

RHK22463 15-08-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en goede prijs

Vlak achter elkaar een vaatwasser en nu een vriezer (barmodel) aangeschaft bij deze webwinkel.
De vriezer was op voorraad en dezelfde dag nog werd de aflevertijd bevestigd.
De mannen pakken hem netjes voor je uit, nemen de verpakking en het oude apparaat weer mee en daarom heb je na afloop geen overbodige rotzooi in huis. Prima service, nog even snel instructies om hem 4 uur te laten staan voordat je hem aanzet en dezelfde avond in gebruik genomen. Deze winkel is een aanrader.

Uitstekende service en ervaring. Top bedrijf! 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij hebben een Samsung koelkast via Bemmel en Kroon gekocht. Wij zijn verschillende webwinkels afgegaan, maar alle levertijden waren erg lang. Ook werden bij die webwinkels de koelkast binnen neergezet en moest je zelf maar zien hoe de koelkast in de keuken werd geplaatst.

Per toeval zijn wij bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Heb gebeld met Bemmel en Kroon om te vragen wat de levertijd van de koelkast zou zijn. De medewerkster was hier niet van op de hoogte, maar gaf aan dat zij direct contact op zou nemen met Samsung om dit na te vragen. De medewerkster kon ons vertellen dat de levertijd van de koelkast 1 week zou zijn. Bij de andere webwinkels lag dit rond de 4+ weken. Hier hoefden wij niet lang over na te denken en hebben de koelkast besteld.

Vanaf het begin was de communicatie met Bemmel en Kroon uitstekend. Na het plaatsen van de bestelling kregen wij een bevestigingsmail. De betaling kon via pin bij de levering. De extra service om de koelkast op de juiste plek in de keuken neer te zetten en deze volledig uit te pakken is ons heel goed bevallen. Daarbij werd ook al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Bij de ander webwinkels was dit met een amerikaanse koelkast niet mogelijk.

De koelkast werd op een zaterdag geleverd. Vrijdagavond kregen wij een mail en sms met een tijdindicatie. Als je nog niet in de woning woont, is het niet fijn om de hele tijd te moeten wachten. Daarom waren wij ook erg blij dat de chauffeur 30 minuten van te voren telefonisch contact met ons op nam. Daar bovenop werd ook een sms gestuurd dat en chauffeur onderweg was en binnen 30 minuten bij ons zou zijn.

Vanaf de het eerste moment dat wij in contact zijn gekomen met Bemmel en Kroon zijn wij erg tevreden, dit is zo gebleven tot de koelkast bij ons in de keuken is neergezet. Door deze ervaring zullen wij vaker aankopen doen bij Bemmel en Kroon en zullen wij hen aanbevelen bij vrienden en familie.

Pieter 15-08-2017 Via de website gekocht

Super service

S'middags om 15.30 uur besteld, en de volgende dag voor10.00 uur geleverd. De levering kun je tot op detail volgen. Super bedrijf.

G.van Burik 15-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Al vele aankopen gedaan , nooit problemen gehad met levering en service.
Goederen altijd op afgesproken datum en tijde geleverd.

LadyOracle 14-08-2017 Via de website gekocht

Goede, vlotte service

Ik heb in eerste instantie voor de site gekozen vanwege de prijs, ik kende hem nog niet, dus ik vroeg me af of het goed zou gaan. Het bestelproces ging soepel, de bezorgers waren vriendelijk en de klantenservice reageerde binnen vijf minuten op mijn mail. Het apparaat had een kleine beschadiging, zonder problemen is het omgeruild op de eerstvolgende werkdag. Het enige nadeel vind ik dat je niet meteen een tijdvak kan kiezen bij de bestelling, alleen een dag.

Ghislaine 14-08-2017 Via de website gekocht

Probleemoplossend denken en vriendelijkheid!

Snelle en duidelijke service. Met een kort bericht werd een aanpassing gemaakt in de factuur. Keurig en snel afgeleverde producten. Medewerkers deden er alles aan om machines te plaatsen, maar dit lukte door onvoorziene omstandigheden niet. Dit lag aan de constructie van het huis. Ze dachten mee en komen terug als het probleem met de muren opgelost is.

Eel Vermond 14-08-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon, Zoeterwoude

Bemmel en Kroon: uitstekend!

Prima hulp in de winkel met iemand die veel expertise heeft. Kwam met goede alternatieven, ondanks dat die goedkoper waren. Erg klantgericht, dus!

Hans 14-08-2017 Via de website gekocht

Prima website, prijs en levering

Goede prijs in overeenstemming met andere leveranciers, klantenservice en snelle levering waarbij het fijn was dat je zelf de dag kon uitkiezen en je pakket kon volgen zodat je wist wanneer er ongeveer bezorgd werd. Het gekochte apparaat speelt, hoop dus geen gebruik te maken van de reparatieservice.

Ton O 14-08-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Prima winkel. Deskundige medewerkers die je goed helpen

Prima shop. Regelmatig laagste prijs en vaak ook nog kassakorting. Ze denken ook goed met je mee.
Heel veel producten op voorraad, en dus in staat om de volgende werkdag te leveren.
Bezorging is ook prima, tijdslot wordt keurig doorgegeven en ze bellen nog even voordat ze er zijn.
Apparaat wordt keurig op zijn plek neergezet.
Aanrader!

Bas 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering.
Ondanks dat het bestelde apparaat niet leverbaar was hebben wij een alternatief gekregen waar wij ook tevreden mee zijn.

patrick 14-08-2017 Via de website gekocht

Zeer te spreken over de service

Zeer alerte medewerkers die pro-actief reageren als er vragen zijn bij de klant. En een zeer correcte service. Afspraken worden keurig nagekomen en als er iets uitgezocht dient te worden dan wordt er keurig teruggebeld. Chapeau voor deze werkwijze en hou dit in stand.

Rob van den Bosch 13-08-2017 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen

De informatie op de site was overzichtelijk en toegankelijk. Daar worden vervolgens een aantal zaken toegezegd en dat wordt nagekomen. In relatie tot de concurrenten was de service beter.

Boudewijn van der Kroon 13-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en installatie van Siemens vaatwasser

1. Overzichtelijke website, makkelijk zoeken en eenvoudig bestellen.
2. Contact was prima met juiste antwoorden op onze vragen. Goede kennis van product.
3. Levering en installatie geheel volgens plan. Betaling via pin aan installateur
4. Genoeg keuze in assortiment op productgroep met diverse prijzen.
5. Snelle mail over bestelling, voortgang en factuurbedrag.

Ronald Straathof 12-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Ik vind het een goede website voor makkelijk bestellen. Wat ook wel fijn was, was dat Bemmel en Kroon ook flink goedkoper waren dan andere leveranciers. Onze nieuwe wasmachine werd vakkundig en netjes geleverd! Top dus.