Deze score is berekend op basis van 2968 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ASTRID 13-10-2016 Via de website gekocht

Superwinkel

MAKKELIJK TE BESTELLEN. KEURIGE BEZORGING OP TIJD. TELEFOONTJE VOORAF DE BEZORGING.
REDELIJKE PRIJZEN.

Pluspunten

• ZE NEMEN DE OUDE MACHINE MEE TERUG

Luc van de Wiel 13-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en prima service.

Zeven jaar geleden kocht ik mijn eerste huishoudelijke apparaat bij Bemmel en Kroon en was direct gecharmeerd van de wijze waarop ze daar met hun klanten omgaan. Goed advies, meedenken met de klant en niet bezig om het duurste apparaat te verkopen maar dat wat het beste aan de wensen van de klant voldoet. Nu dus bijna vanzelfsprekend weer een apparaat gekocht en het is weer als vanouds.

Pluspunten

• Goed advies
  • Breed assortiment
  • Snelle levering
  • Uitstekende service

Minpunten

• Vestiging wat ver bij mij vandaan

Lambiek 13-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Bemmel&Kroon, een betrouwbare winkel !

Na een eerdere aankoop van een droger hebben we weer voor de aankoop van een vaatwasser de winkel in Den Haag bezocht. We werden keurig ontvangen in de prachtige vestiging. De deskundige voorlichting was uitstekend en niet opdringerig. De verkoper liet ons daarna een eigen afweging maken. Tenslotte werd een prachtige aanbod gedaan. De snelle bezorging op de volgende dag was eveneens punctueel en op tijd. Zo gezegd, afspraak = afspraak !!

Pluspunten

• Deskundige voorlichting.
  • Veelheid aan merken en modellen.
  • Prachtige uitstalling en ambiance.
  • Goede prijsstelling.
  • Geen opdringerige verkoop

Mw. Van der Vorst 13-10-2016 Via de website gekocht

Was,achine

Ik heb al regelmatig wat bij Bemmel en Kroon wat gekocht. Nu was de machine van mijn moeder plots aan het eind van zijn Latijn. Op donderdag via de website een nieuwe besteld die de vrijdag er na werd bezorgd inclusief aansluiten oo een trekschakelaar. Helaas was de wasmachine snoer toch nog net iets te kort en die werd de maandag er op alsnog verlengd zonder meerprijs. Ze bellen een half half uur te voren dat ze er aan komen en de dag voor levering krijg je een mailtje waar in de globale tijd staat wanneer ze komen. Alles bij elkaar genomen dus een prettige service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Telefonisch contact

Martini 13-10-2016 Via de website gekocht

Aeg bovenlader

We hebben goede ervaringen met Bemmel & kroon. Zelf hebben we al onze apparatuur altijd gekocht bij deze zaak. Bij de aanschaf van een nieuwe keuken hebben we ook gekozen voor Bemmel & kroon, omdat ze een betrouwbare zaak zijn en goede kwaliteit leveren. Ze denken ook hierbij goed met de klant mee. Toen mijn moeder een nieuwe wasmachine nodig had, hoefde ik er natuurlijk niet lang over na te denken waar ik deze zou bestellen. Ook hierbij prima service.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede advisering op alle hun bekende gebieden

Ruud 12-10-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Je blijft toch wassen

Makkelijk te vinden, je kan vrijblijvend kijken zonder dat er direct een verkoper op je af komt. Als je vragen hebt worden ze eerlijk beantwoord zonder opdringen tot koop.

Pluspunten

• ligging
  • vriendelijk

Annie 12-10-2016 Via de website gekocht

super!

Vaatwasser kapotgegaan, direct een nieuwe besteld BKI562610 en binnen 2 dagen thuisbezorgd. Super goede email begeleiding en berichtgeving. Aardige medewerkers op de helpdesk! Kan iedereen dit aanbevelen! Topper!

Pluspunten

• Goede begeleiding via email
  • Goede helpdesk
  • Snelle levering

RS 12-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Amerikaanse Koelkast

Onze oude Amerikaanse Koelkast deed het helaas niet meer, en moest met spoed weer een nieuwe hebben. Ten opzichte van alle andere concurrenten voldeed Bemmel&Kroon aan alle eisen. Prijstechnisch waren zij het voordeligst en de leveringsafspraak voor 16.00 uur besteld = volgende dag in huis. Dat was top. Het mooiste was dat je de zending kon volgen, dus je wist precies waar de chauffeur was.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

P. hofland 12-10-2016 In de winkel gekocht
den haag forepark

mevrouw P .Hofland

omdat bemmel en kroon een groot assortiment heeft.
en de service is advies altijd geweldig.
Vind het fijn dat het personeel gemotiveerd en heel klantvriendelijk is .
Gratis parkeren is ook makkelijk en er is ruimte genoeg om te parkeren.

Pluspunten

• heel klantvriendelijk
  • groot assortiment

S. Sijbers 12-10-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Gekozen voor deze shop vanwege prijs droger en las goede beoordelingen van shop zelf. Vanmiddag is de droger bezorgd aangesloten en oude meegenomen . Service is top! Ook netjes laten weten wanneer ze kwamen . Super dus, ben zeer tevreden !

Liesbet 12-10-2016 Via de website gekocht

Doelmatige en vriendelijke winkel

Deze winkel had de laagste prijs voor onze was/droogcombinatie. Bovendien was de website makkelijk te gebruiken en de bezorging perfect geregeld. Personeel was vriendelijk en behulpzaam en alles verliep precies zoals beloofd. De wasmachine draait geluidloos, zeer tevreden

Fam Talle 12-10-2016 Via de website gekocht

Service beyond limits!

Gelukkig bestaan er nog bedrijven die een verwachtingspatroon van een consument kunnen overtreffen. Op zondag 9 oktober een mail gestuurd met de aanvraag voor een kosten indicatie voor een nieuwe combi magnetron / oven. Op maandag ochtend een mailtje retour met daarin de laagste prijs voor het betreffende product. Vervolgens kontakt opgenomen met de klantenservice (dank Gino) en bestelling geplaatst. Dinsdag 11 oktober keurig binnen de afgesproken tijd afgeleverd. Een betere service kan niet! Complimenten van een zeer tevreden klant en waar veel winkels en bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Met vriendelijke groeten,
P.H. Talle

Pluspunten

• Snelle service
  • Laagste prijs garantie
  • Vriendelijke en behulpzame klantenservice
  • Gelukkig geen 0800 of 0900 nummer

Minpunten

• nvt

Sander 12-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasdroger

Onlangs via de website een AEG wasdroger aangeschaft BKI558983.
Via website bestelling BKI558983 geplaatst en meteen de orderbevestiging in de mailbox.
Zeer correcte afhandeling en perfecte keuzemogelijkheden wat betreft levering.
Netjes per mail op de hoogte gehouden van de status en verwachte aflevermoment. Op de ochtend van de levering zelfs nog een extra berichtje met het aflevertijdstip.

Zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Accurate leverinformatie

Henny 11-10-2016 Via de website gekocht

Bestelling en levering perfect!

De shop was goed overzichtelijk en heel gebruiksvriendelijk. De levering verliep ook geheel naar wens en op het afgesproken tijdstip. Ook een hele snelle levering. Ik ben geheel tevreden!

Pluspunten

• fijne site
  • levering volgens afspraak en ook heel snel.

Van Eck 11-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

De website was overzichtelijk. Het bestellen ging makkelijk en snel.
Wij hebben er voor gekozen om onze nieuwe vaatwasser in te laten bouwen. Wij werden door het inbouwbedrijf gebeld. Dit omdat ze de juiste maten door wilde nemen. Erg fijn dat ze zo meedenken.
De bezorging en het inbouwen verliep netjes. Het tijdstip van bezorgen wordt zeer specifiek aangegeven. De chauffeur belt nog even een kwartiertje voordat hij er is.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Klantvriendelijk
  • Meedenken

Marian 11-10-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

Bemmel&Kroon doen wat ze beloven! De levering was prima verzorgd en volgens afspraak.
De gekochte wasmachine was bij Bemmel&Kroon het goedkoopste, de machine is geinstalleerd en er werd direct een proef was gedraaid. Ik ben zeer tevreden en ga voor een volgende aankoop ook weer nar deze site

Carla Luirink 10-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop koelkast tafelmodel

Snelle levering, invloed op het tijdstip van levering en geïnformeerd op de dag van levering. Voor een kleine meerprijs werd de koelkast op zijn plaats gezet en het verpakkingsmateriaal meegenomen. Ik zou niet weten hoe het nog beter kan.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Invloed op moment van levering
  • Goede communicatie over de levering
  • Goede communicatie op de dag van levering

Wendy 10-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Als alleenstaande, werkende mama vond ik het heel handig om vanuit mijn zetel het toestel te vinden dat het best bij me past. Eens gekozen, was de bestelling snel geplaatst. Een dag later werd mijn nieuwe vaatwasser geleverd. Supersnel.

Pluspunten

• Supersnel
  • Grote keuze online.

Robja69 10-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Liebherr TP 1760-22 koeler

Ik ben prettig geholpen en hierbij goed advies gehad

Prijs is inclusief "gratis" leveren.....hoewel gratis?.....je krijgt €20 korting als je hem zelf meeneemt. Dan is het in mijn ogen niet "gratis". Maakt verder niet uit want ze doen heel goed werk en nemen de oude koeler mee incl verpakkingsmateriaal dus €20 goed besteed! De bruto prijs incl bezorging is alsnog één van de goedkoopste in het land!

ordernummer ZTW562040

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede prijs incl. bezorging
  • Snelle levering
  • Netjes gebeld 1 uur voor levering

Steven L 10-10-2016 Via de website gekocht

Correcte afhandeling, telefonische hulpverlening kan beter

Dit was de eerste keer dat ik kocht bij Bemmel&Kroon, de firma was me onbekend vanuit BE en stond er dan ook sceptisch tegenover. Eenmaal contact opgenomen via e-mail en wat zoekwerk op internet bleek het correcte firma te zijn, Alvorens te bestellen, nog even gebeld met enkele vragen over het product, maar deze persoon was redelijk bot. Uiteindelijk dan toch besteld omdat het een super deal was, een kleine week later kreeg ik het pakket thuisgeleverd!
De service via e-mail is top, via telefoon wat minder.
Ordernummer: BKI561484

Pluspunten

• Goeie deal
  • De goedkoopste die ik vond
  • Goed en snel e-mail contact (binnen 15min antw)
  • Snelle en duidelijke levering

Minpunten

• Telefonisch contact
  • Art. Op site niet altijd goed beschreven
  • Voor acties moet je zelf om vragen

Rovapo 10-10-2016 In de winkel gekocht

Al jaren tevreden klant

Na ruim 15 jaar geleden een volledige keuken te hebben aangeschaft altijd bij BenK klant gebleven. Komen na wat ze beloven en ook de installateurs die zij inhuren doen hun werk prima. Laatst een nieuwe vaatwasser aangeschaft. Deze werd deskundig ingebouwd en ook een kleine lekkage onder de gootsteen werd direct verholpen (wel tegen meerkosten).

Pluspunten

• Service
  • Betrouwbaar

Roos 10-10-2016 Via de website gekocht

Onverwachte meerkosten

Bestelling, afspraak voor installatie en aflevering ging mooi snel! Maar kennelijk hebben inbouw koelkasten 2 Deursystemen?! Stond niet bij productspecificatie noch bij bevestigingsmail. Hierdoor op dag van installatie ineens 150 euro aan meerkosten?! Slechte informatievoorzieningdus. Dit weet ke ald consumemt toch jiet?!

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Extra kosten
  • Informatie

Nelleke 10-10-2016 Via de website gekocht

vaatwasser integraal

een geweldige monteur netjes vriendelijk en goed
uitkiezen op de website goede info dus gemakkelijk kiezen en een groot aanbod

Pluspunten

• snel
  • goed

Stravertjes 10-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

MOOI weer koelkast of wel Mooiweer koelkast

Tijdens het mooie weer was onze koelvriescombinatie stuk ...
Omdat we een groot gezin hebben wilden we graag weer dezelfde grote maat.
En online is leuk om voor te selecteren, maar een koelkast wil je toch zelf zien.
Open en dicht doen, kortom in het echt bekijken...
Dus online gezocht en daarna bij Bemmel en Kroon Zoeterwoude even getest.
Gekocht en zeer snel geleverd.

Dus van daar MOOI weer koelkast
maar ook Mooiweer koelkast..

Geen 10 maar een 9 want er zullen ongetwijfeld verbeterpunten zijn die wij niet gezien hebben dus blijf scherp!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Goed geholpen, duidelijke uitleg etc.
  • Voorbeeld in winkel maar ook online shop

Mw. Van der Vorst. BKI561791 10-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Pluspunten

• Snelle levering
  • Telefonisch contact

Martin Stuit 10-10-2016 Via de website gekocht

Goed werk

Nieuwe vaatwasser besteld via internet op donderdag. Het model hadden wij uitgezocht bij "Het Inspiratiehuis" in Hoofddorp. Deze was niet voorradig bij Bemmel&Kroon, maar maandag was hij al binnen en woensdag geplaatst. De communicatie gedurende het hele proces wasmachine uitstekend. Vriendelijke en beleefde monteur en keurig werk. Wij hebben voor B&K gekozen omdat zij 11 jaar geleden de hele keuken met alle apparatuur geleverd hebben. Dat ging toen ook al perfect.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Goede prijs

Sandra. 10-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webwikel.

Zo'n 22 jaar geleden begaf onze vorige wasmachine het. Bemmel en Kroon was destijds de enige die dezelfde middag nog een nieuwe machine kon leveren en aansluiten. De keus voor een winkel nu mijn 22 jaar oude machine het ging begeven was daarom snel gemaakt nl. dezelfde winkel (webshop) als toen.... dus weer Bemmel en Kroon. De adviezen zowel telefonisch als via mail waren heel duidelijk en wat zij aangaven is ook precies wat er is gebeurd. Op de dag van levering en aansluiten werd ik al vroeg gebeld door de monteur die vroeg of ik hem kon bellen zodra ik het tijdstip van levering wist. On 11 uur werd ik gebeld met de mededeling dat de machine om kwart over 11 bezorgd zou worden, waarna ik meteen de monteur heb gebeld. Hij kwam rond kwart voor 12, de oude machine was afgevoerd en de nieuwe stond klaar op de 1e. etage. De monteur ontdekte dat de kraan onbruikbaar was en is een nieuwe gaan kopen bij Gamma. Om 1 uur was de machine aangesloten en klaar voor gebruik. Alles wat mij van te voren was verteld klopte en daarmee was ik hartstikke blij. Ik vind deze webshop fantastisch en de volgende keer maak ik dezelfde keuze als 22 jaar geleden en deze keer nl. Bemmel en Kroon. Er is gewoon geen betere....net als de Miele wasautomaat!!

Pluspunten

• Prima adviezen.
  • Goede service.
  • Deskundige adviezen.

Minpunten

• Geen enkel minpunt!

Ruud 09-10-2016 In de winkel gekocht

Snelle levering en goedkoop!

Koffie machine was kapot en we wilden snel een nieuwe. Bemmel en kroon had de machine en voor meer dan 1000 euro minder dan op andere sites We hadden wel het idee dat het apparaat aangesloten zou worden maar dat was niet zo en ze zouden het oude apparaat meenemen maar die moesten we zelf afvoeren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Minpunten

• oude apparaat wordt niet afgevoerd
  • Zelf installeren

Jeroen 09-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Top service voor en na de aankoop van Siemens was en droger

Vorige week zondag keurig geadviseerd voor verkoper Lex in de Zouterwoude. We gingen voor de consumenten Beste koop en kwamen toen bij Siemens uit. Na overleg leerden we over de i-dos functie ( automatische wasmiddel verdeling) en de optie voor bediening met de smartphone. Uiteindelijk ging de keus naar de Siemens Wasmachine WT4H8Y76NL en Siemens droger WMH6Y891NL combi (ZTW560955) Daarna binnen een aantal dage geleverd en keurig geïnstalleerd. Nu 4 dagen in bezit en erg tevreden zie ons filmpje. Man doet de was https://www.facebook.com/giselle.joosten/posts/1478678955480995

Pluspunten

• Professionele kennis
  • Goede bereikbaarheid
  • Leuke acties en dus concurrerende prijzen
  • Mooie winkel met koffiehoek

FrankP 09-10-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

Na mijn eerste bestelling bij bemmel en kroon kijk ik voortaan altijd even op hun webshop of het toch goedkoper kan. MIjn tweede bestelling BKI559661 was een Pelgrim PKK085WIT koelkast. Erg blij met de prijs en gratis verzending. Wel jammer dat bancontact niet gratis beschikbaar was.

Pluspunten

• Gratis verzending
  • Goedkoop

Minpunten

• Gratis Bancontact

Bemmel en Kroon 09-10-2016 Via de website gekocht

Bedrijf komt zijn afspraken niet na

Voor de bestelling heb ik nog gebeld met dit bedrijf en gevraagd of het mogelijk is dat de wasmachine naar beneden gebracht wordt en daarbij aangegeven dat de oude wasmachine niet meegenomen hoefde te worden, dit was allemaal geen probleem werd mij gezegd. Bij de bestelling het zelfde verhaal bij het veld opmerkingen gezet. Bij het brengen van de wasmachine is door de koerier van Dynalogic aangegeven dat zij de oude wasmachine niet naar beneden mochten brengen omdat de bovenplaat van de wasmachine niet correct vast zat want daar tillen wij hem aan is gezegd. Nu deze bovenplaat zit slechts met 2 schroefjes vast dus ga mij nu niet vertellen dat je daar een dergelijke zware wasmachine aan optilt. Helaas was ik zelf niet thuis want dan had ik gezegd neem de nieuwe wasmachine maar mee en ik annuleer bij deze de order. Uiteindelijk heb ik in de avond met mijn vrouw deze wasmachine zelf maar naar beneden gebracht.
Betreft ordernummer BKI561870

Minpunten

• Afspraken worden niet nagekomen

Inge 08-10-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Zeer goede prijs/kwaliteit en dito klantenservice, gisteren droogkast (ordernr BKI562043) besteld, vandaag reeds geleverd en geplaatst. Heel tevreden!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Behulpzame klantenservice en levering

Safia 08-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Duidelijke webshop, snelle afhandeling van onze bestelling. En de levering is ook top! Tot nu toe niks negatiefs.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijke webshop.
  • Prijskwaliteit product perfect!
  • Je wordt goed op de hoogte gehouden wbt levering

BKI561010 08-10-2016 Via de website gekocht

Levering product

Netjes geregeld kan alles volgen en keurig op tijd geleverd
Netjes per mail en sms op de hoogte gehouden.
Kan deze winkel zeker aan raden bij anderen

Pluspunten

• Goed op de hoogte gehouden

B. Bruin 08-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf inbouwkoelkast

Via website Kieskeurig kwam ik bij Bemmel & Kroon terecht. Had met spoed een inbouwkoelkast nodig. Heb telefonisch contact gezocht en ben heel efficiënt en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Behulpzaam

Annet 08-10-2016 Via de website gekocht

Annet

Gisteren ging mijn wasmachine kapot. Gelukkig vonden wij op deze site een nieuwe wasmachine. En werd deze de andere dag nog gebracht. Keurig naar zolder gebracht en aangesloten. De oude wasmachine en verpakkingsmateriaal namen de heren netjes mee. Mijn tweede was staat al aan. Super blij!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Netjes aangesloten
  • Nemen oude wasmachine en verpakkingsmateriaal mee
  • Een tijdsbestek van drie uur voor de bezorging

hansties 08-10-2016 Via de website gekocht

netjes en vriendelijk

Vrijdag heb ik bemmel en kroon gebeld en zaterdag is de droger al geleverd.
Telefonisch goede informatie over de warmtepompdroger.
Door het advies van de verkoper gekozen voor siemens in plaats van bosch. Het betreft de zelfde machine maar een actie maakt de aanschaf voordeliger.
Dat bosch en siemens samenwerken was al bekend.
Dat is goede informatie en scheelt 100 euro.
Bovendien is de prijs van de droger bij bemmel en kroon al wat lager dan bij die van de andere webwinkels, dat is dus dubbel voordeel.
Pinnen bij aflevering is erg gemakkelijk.
Bezorgers vriendelijke en kundige heren.
Verder ben ik best tevreden met de hele gang van zaken, en ik zou niet aarzelen bemmel en kroon aan te bevelen als webshop.

Pierre van Roten 08-10-2016 Via de website gekocht

Van Roten Pierre

Overzichtelijk en correct.Geleveverd door 2 vriendelijke mensen.Uiterst snelle levering.Het leveren op zaterdag is ook een pluspunt.Gemakkelijke betaling.Heb steeds goed kunnen volgen waar mijn pakket was,zodanig dat ik niet de hele dag moest thuisblijven.

Miranda 08-10-2016 Via de website gekocht

Levering Bosch vaatwasser keurig

Bij Bemmel & Kroon onder ordernummer BKI561501 een Bosch vaatwasser besteld. Je kunt zelf de afleverdatum bepalen en er worden regelmatig mailtjes gestuurd over de tijd waarop de bezorgers komen, tot zelfs een half uur van te voren. Super. De bezorgers zijn vriendelijk en plaatsten de vaatwasser daar waar jij wilt.

Pluspunten

• Alles verloopt keurig en op tijd.

Marijn 08-10-2016 Via de website gekocht

Prettige mensen die helpen bij het maken van de juiste keus!

Afgelopen jaar een aantal apparaten gehad die stuk gingen en altijd prettig en snel geholpen bij het maken van de juiste keus!

Enige minpunt is dat toen er een keer wat stuk ging ze me alleen doorverwezen naar de leverancier. Het is dan wel servicegericht om dan na enige tijd nog eens een berichtje te sturen of je er met de leverancier uitkomt. Als verkoper ben je immers ook verantwoordelijk voor de service op je producten als het stuk gaat. Dan zou de service van goed naar uitstekend gaan in mijn beoordeling.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Kennis van zaken
  • Fysieke winkel

Minpunten

• Service bij defecte producten kan beter.

Kees 08-10-2016 Via de website gekocht

Wederom top !

Zoals eerder via de duidelijke website weer witgoed besteld. Keurig een bevestiging ontvangen en volgende dag al geleverd. Netjes binnen het afgesproken tijdsvenster en zoals afgesproken half uur vooraf gebeld. Droger op 2e etage gebracht, aangesloten en oude weer mee teruggenomen.

Pluspunten

• duidelijke website
  • goede prijs
  • goede service

Minpunten

• geen !

Corinna 08-10-2016 In de winkel gekocht
Rijnekeboulevard zoetermeer

Keukenapparatuur gekocht

Lang zat ik er tegenaan te hikken...nieuwe keukenapparatuur kopen. Er moesten nogal een paar aanpassingen plaatsvinden. Kleine oven/magnetron vervangen door een grote oven, van keramisch naar inductie, van gewone koelkast naar een amerikaanse...overal rondgekeken, het leek wel als of niemand het meer nodig had fatsoenlijk te helpen. Sinds de huizenmarkt weer in beweging is gaan de zaken goed.
Anders bij Bemmel & Kroon: Behulpzame verkoper met verstand van de producten. Hij stelde me ook gerust met de woorden " onze monteurs kunnen alles, alle aanpassingen worden door hun gedaan" .Het was zo geregeld en besteld. Een dag van te voren kreeg ik in de middag te horen wanneer de volgende dag de producten geleverd zouden worden. Kreeg keurig een telefoontje van de bezorgers die mij lieten weten dat ze over 15 min voor mijn huis staan. Kreeg keurig een telefoontje van de monteur dat hij over 30 min voor mijn deur staat. Er moesten aanpassingen gedaan worden in de keuken en het extra werk was niet extreem duur. Ik was aangenaam verrast. Alles ziet er top uit. Ben erg blij

Pluspunten

• Zeer goede afhandeling
  • Top service
  • Extra aanpassingen in de keuken zijn keurig gedaan
  • Extra aanpassingen waren niet duur

Minpunten

• Lae kennisgeving van tijdstip levering
  • Late kennisgeving van tijdstip montage

Henk van Heuzen 08-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Bemmel en Kroon heeft weer een tevreden klant erbij.

Wij werden prima en deskundig geholpen. De levering was prima op tijd en zijn zeer tevreden.
Het assortiment is groot en er is keuze genoeg om te kunnen slagen. Tevens is de prijs zeer aantrekkelijk.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Snelle levering

Hans Elders 08-10-2016 Via de website gekocht

AEG wasmachine

Goede reviews hebben mij doen besluiten om hier te kopen.
Scherpe prijzen.
De wasmachine is keurig bezorgd en geinstalleerd op de tweede verdieping.
De oude defecte nachine en de verpkking zijn netjes afgevoerd

H.Haddouche 08-10-2016 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 283 2382 AN Zoeterwoude-Rijndijk.

INDESIT Gasfornuis met 3-rings wokbrander.

Bestelling voor 16:00 geplaatst volgende dag in huis.
Gratis thuisbezorgd ( volgens drempelservice).
Tegen geringe meerprijs extra service mogelijk.
Vakkundig en proffesioneel!

Pluspunten

• Mooi design duidelijke gebruiksaanwijzing.
  • Lichtgewicht makkelijk te verschuiven.

Minpunten

• Geen.
  • Geen.

M.de Boer 07-10-2016 In de winkel gekocht
bemmel en kroon in zoeterwoude

amrikaanse koelkast samsung

we zijn in zoeterwoude geweest. geen verkopers die zich opdringen. staan klaar als er een vraag wordt gesteld. wij waren op zoek naar een amerikaanse koelkast en er stonden er wel 10 in de winkel waar we uit konden kiezen. op zaterdag gekocht en al op maandag geleverd om 9:00 alles volgens afspraak.

Fam.Schouten 07-10-2016 In de winkel gekocht
Necker 24 Den Haag

Aankoop keuken apparatuur bij Bemmel&Kroon te Dn Haag

Eind goed al goed voor definitieve aankoop koelvriescombinatie.Vanwege in onze ogen beste verkopers die van de hoed en de rand wisten

Pluspunten

• Personeel kon ons goed informeren en wist veel
  • Plus en min punten werden uitgelegd
  • Aanbod was royaal

Nieque 07-10-2016 In de winkel gekocht
Bemmel%Kroon Den Haag.

Super service!

Ordernummer: DH552119. Anders dan de bedoeling was zijn wij geslaagd in de shop van Bemmel&Kroon. Online werd onze interesse gewekt door een Amerikaanse koelkast van Samsung. Bij binnenkomst in de shop werden we direct gezien. Een verkoper wenste ons welkom en veel kijkplezier. Voor vragen was zij voor ons beschikbaar. Het assortiment was er reuze. Op onze vraag werd deskundig antwoord gegeven. Onze keuze werd vervolgens beloond met een korting immers de koekast zou eerdaags in de aanbieding komen. En tevens werd aangeboden de koelkast, ivm verbouwing in onze woning, enige tijd in hun magazijn op te slaan. Super!

Pluspunten

• Klant is koning
  • Deskundige advies

Minpunten

• Shop op de 1e verdieping

Rik van Meijeren 07-10-2016 Via de website gekocht

BKI561170

Prima assortiment voor een eerlijke prijs!
Snel en makkelijk bestellen en afleveren goedkoop en super op tijd!

HvB 07-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Wasmachine voor mij zoon

Dit is een zaak war je weer een eens ouderwets geholpen wordt. En de verkoper de tijd neemt om de diverse producten goed uit te leggen