Deze score is berekend op basis van 3115 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cassee 03-05-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service Bij aankoop koelkast

Voor een koelkast uiteindelijk geslaagd bij Bemmel en Kroon.van alle winkels hadden zij het grootste assortiment side by side apparaten om te bekijken. Goede voorlichting en we kregen ook nog een extra korting. De levering was keurig volgens afspraak dus alles was prima geregeld.
Koelkast is een Amerikaanse Samsung showcase RH57H90707F geworden.

Willem 02-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Aanbevolen door collega, inderdaad goeie deal.

Veel apparaten te zien in de showroom. Een betere deal in de winkel dan via internet en ook daar zijn ze vaak een van de gooedkkopste. Veel op voorraad en levering op de volgende werkdag!

J. de Lang 02-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Bemmel & Kroon topbedrijf

Op 1 mei een Miele wasmachine gekocht, de zeer deskundige verkoper gaf uitstekend uitstekend advies.
De Bezorging vond al op 2 mei plaats door twee potige mannen, die uiterst behoedzaam te werk gingen.
Geweldig bedrijf,
Prima bedrijf.

Geert 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Aan de telefoon heeft de verkoper mij goed geholpen, meegedacht en de bestelling geplaatst. De volgende dag werd er al bezorgd. Het product (koelkast) werd tot op de plek waar het hoorde gebracht en goed geplaatst. Mijn oude koelkast werd zo weer meegenomen. De bezorgers waren vriendelijk en dachten goed mee.

Armand ten Haaf 02-05-2017 Via de website gekocht

Een grote verrassing!!

Bemmel en Kroon benaderd voor een offerte van inze nieuwe oven.
Meteen antwoord en een meer dan passend voorstel
Snel antwoord op mijn vragen
Correcte goed planbare en inzichtelijke levering
Achteraf nog garantie bij kunnen kopen
Echt Super!!!!

Marie 02-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed op de hoogte gehouden

We bestelden een energieswitch, de prijs was goed, hij was binnen een dag in huis en we zijn gedurende het proces goed op de hoogte gehouden over de levering.

Dhr. Smith 02-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service,de verkoop, verloop van bestelling enz

De webshop/winkel is top, zo ook de verkoper. Bestelling naar volle tevredenheid geplaatst, duidelijk zonder poes pas. Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling via e-mail, daarbij ontvang je ook de factuur.
Dan de dag van levering, ook helemaal top, je wordt netjes per e-mail en sms op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling afgeleverd gaat worden, dit is tevens terug te vinden met een link die je per e-mail ontvangt......waarna je via track and trace de bestelling kunt volgen, dit was ruim binnen de afgesproken/afgestemde tijd op de afgesproken dag. Bezorgers ook uiterst vriendelijk, behulpzaam, en zeer klantvriendelijk.
Al met al zou ik zowel de winkel, verkoop, service en bezorging zeker aanbevelen.

Martin 02-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snel, meedenkend, goede service!

Oude vaatwasser ooit hier gekocht, was kapot buiten garantie, gebeld en hebben goed met mij meegedacht in de opties, reparatie zou in verhouding met kosten niet te rechtvaardigen zijn waar ik mee eens was, nieuw opvolger model besproken en wanneer geleverd kon worden. Volgende werkdag levering, inclusief aansluiten, monteurs hebben uitstekend werk verricht, ik ben UITSTEKEND en snel geholpen! Wat een goede en snelle service!

JH 02-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en servicegericht!

Veel keuze voor goede prijzen en als een artikel niet meer leverbaar is, bieden zij een nieuwer model aan voor dezelfde prijs.

Mar 01-05-2017 Via de website gekocht

Prima; snelle service

Bemmel en Kroon hanteert heel scherpe prijzen. De site is goed bereikbaar. De bestelling wordt de volgende dag geleverd.

Kajo 01-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Op zoek naar een grote/zuinige vrieskast terecht gekomen bij Bemmel & Kroon.
Eigenlijk had ik hiervoor nog nooit gehoord van dit bedrijf.
De vrieskast die we wilde hebben was bij Bemmel & kroon het goedkoopst, dus waarom zou je het elders bestellen als je hetzelfde aparaat krijgt. Dus besteld bij Bemmel & Kroon.
Direct duidelijke e-mails.
De bestelde vrieskast was niet meer in voorraad en daarom zouden we eenzelfde vrieskast krijgen die een update heeft gehad, dus eigenlijk dezelfde, maar waarschijnlijk net ietsjes beter en daardoor ook een ander typebenoeming.
Deze bleek - omdat het type net nieuw is - een stuk duurder te zijn, maar Bemmel & Kroon leverde het voor dezelfde prijs. Perfect.
Ook de levering liep op rolletjes, met een duidelijke tijdsafspraak, waar je niet een halve dag voor thuis hoeft te blijven, maar teoretisch een half uur. En ja perfect in de afgesproken tijd.
Dit was onze eerste kennismaking met Bemmel & Kroon, maar hopelijk niet onze laatste.

Johan 01-05-2017 Via de website gekocht

1e Kennismaking en zeer tevreden

Dit was de eerste maal dat ik bij Bemmel en Kroon heb besteld. Om die reden had ik voor betaling aan de koerier gekozen. Het product was bij Bemmel en Kroon binnen 2 dagen op voorraad en de informatie over facturen, garantie en levering was ronduit super. Zeer helder. Bemmel en Kroon doet zaken met een bezorger die ten minste fatsoenlijk omgaan met het bestelde product zodat de doos en product schadevrij aankomen. Je kunt de zending uitstekend volgen en je krijgt sms als deze in de buurt is. Betaling verliep prima bij de koerier en 25 euro voor 3 jaar extra garantie is mooie deal die Bemmel en Kroon biedt. Kortom, eerste kennismaking geeft reden dit bedrijf zeker aan te raden.

Levent 01-05-2017 Via de website gekocht

Smeg Kookplaat

Ik ben zeer goed geholpen en was zeer snel geleverd. Echt perfect.
Ik had een 1 oudere model besteld maar kreeg een nieuwere model voor de zelfde prijs. Goede service en was snel geleverd.

Ben 30-04-2017 In de winkel gekocht
Cruiqius

Fijne winkel, goed en eerlijk advies

Wij zijn in de fysieke winkel geweest voor diverse keuken apparatuur. Wat ons opviel is dat het personeel behulpzaam is, maar absoluut niet opdringerig, dat is erg fijn. We zijn wel in andere keuken zaken geweest waar het bijna onmogelijk is om niet naar buiten te gaan zonder een keuken te hebben gekocht. Hier is dat absoluut niet het geval. Verder deskundig personeel die graag helpen bij het maken van een goede keus en meedenken in de beste oplossing.
Nadat we de bestelling hadden gedaan konden we kiezen voor meerdere lever opties, alleen leveren tot in huis (gratis), uitpakken of installeren (uiteraard tegen betaling). Verder werd alles snel geleverd en werden de oude aparaten mee genomen.
Dus al met al een prima ervaring bij deze

Prego 30-04-2017 Via de website gekocht

prima service

goeie keuzemogelijkheid van produkten, mogelijkheid om in de winkel zelf te kijken en vragen te stellen waarbij ik prima werd geholpen. De afhandeling van bestelling en de levering verliep prima.

Uiterst tevreden klant 29-04-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Fantastisch en klantvriendelijk bedrijf

Heb wasmachine in winkelcentrum Cruquius gekocht. Was opzoek naar een bovenlader. Heb bij geen enkel ander bedrijf zo´n grote keuze in de showroom gezien. Meestal wordt je door een medewerker verwezen naar een website, bij Bemmel en Kroon niet. Vakkundig en uiterst vriendelijk personeel dat weet waar ze het over hebben.

Maxzilla 29-04-2017 In de winkel gekocht
leidschenveen

geweldige service

Goede verkoper gehad die wij keukenbobos geweldig advies gaf tevens vond de aflevering precies op afgesproken tijdstip. Super levering.

Sie.Be 29-04-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede service en uitleg!

Ik geef aan voor "een goed product voor een goede prijs" te komen. Zo gezegd zo gedaan. Duidelijke uitleg met voor- en nadelen over het product. In overleg met de kundige verkoper tot een tevreden aanschaf overgegaan voor de laagste prijs die er is. Keurig volgens afspraak afgeleverd en zelfs geïnstalleerd. Volgende keer ga ik terug!

colijn 29-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon is een goede winkel. Informatievoorziening en communicatie was goed. Wel kreeg ik 5 minuten na de bestelling een bericht dat het artikel niet meer voorradig was, en dat ik een vervangend (duurder) artikel kreeg. Het was inderdaad een duurder type, dus op zich ben ik daar tevreden mee. Het niet leverbare model staat 3 dagen later nog wel steeds op de site, dit is een vreemde gang van zaken.

Marvin Miesen 29-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Gisteren besteld vandaag al binnen! Je krijgt een email en een sms waar de koerier zich bevindt. Geweldig ! Top!

Coby Goedhart 29-04-2017 Via de website gekocht

Super

Snel geleverd
De goedkoopste uit de gehele online shop winkels
En telefonisch goed bereikbaar
En ook terug gebeld omdat ik informatie wilde
Klantvriendelijk

meulger 29-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon is de enige plek die de broodmachine verkopen die ik had uitgezocht. Hij was ook nog in de aanbieding dus dacht van ik neem hem. Ik kreeg meerdere bezorgupdates dus hoefte me niet af te vragen waar mijn pakketje bleef.

Fil 29-04-2017 Via de website gekocht

eerste klas!

beste prijs in de markt, vlotte en volledige communicatie per email, allerlei betaalopties, snelle en vriendelijke levering, kortom: best practice

Maria 29-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle hulp bij kapotte wasautomaat

Helaas was mijn wasautomaat van whirlpool al binnen 4 jaar kapot. De lagers van de trommel waren gebroken en de machine gaf roest af. Hoe kan dit? Mijn vorige wasautomaat heeft het 18 jaar zonder problemen gedaan. Gelukkig was Bemmel en Kroon bereid om de voorrijkosten van de monteur die niets kon betekenen te verrekenen met de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Ik heb weer mijn oude vertrouwde merk Zanussi gekozen. Ik had het wel fijn gevonden als Bemmel en Kroon contact had opgenomen met Whirlpool om een klacht in te dienen en enige vergoeding te vragen, want reparatie zou al gauw de waarde van een nieuwe wasautomaat zijn! Dat is wel jammer. Ben echter blij met snelle levering en vlugge afhandeling.

Debby 29-04-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting, wat een service

Ik had online een wasmachine gekocht, echter bleek deze niet meer voorradig te zijn, toen hebben zij uit eigen initiatief een ander gestuurd, zelfde merk, capaciteiten en meer...het apparaat wat wij uiteindelijk kregen bleek veel duurder te zijn, maar ik hoefde geen cent bij te betalen. Echt super fijn !

Mehmet 28-04-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort

Alhoewel niet als zodanig aangegeven werd het wasmachine toch naar één hoog getilt. Gelijk aangesloten, werkt prima! Oude ook zoals beloofd meegenomen. Kortom snel en goede service.

HC 28-04-2017 Via de website gekocht

nooit meer !

Een aantal keer zelf moeten bellen om te vragen waar de bezorger blijft.
afgesproken tijd was tussen 14:00 en 17:00 vervolgens werd het pas om 20:40 bezorgd.
geen belletje van de bezorger zoals beloofd, steeds zelf naar de winkel moeten bellen.
service van 0

MissF 28-04-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Dit is voor het eerst dat ik bij B&K heb besteld. Ik niet anders zeggen dat ik heel erg tevreden ben met de service. Ze hebben rekening gehouden met mijn wens of de levering in de ochtend zou kunnen plaatsvinden. Ik werd keurig 20 min. vantevoren gebeld dat ze onderweg waren. Dit kan ik enorm waarderen.

Ed 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

De webshop heeft een prima keuze. Zeer duidelijk is de datum respectievelijk tijdstip van bezorgen: je geeft zelf de dag aan waarop bezorgd gaat worden.

Wyrwas 28-04-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

klant en prijsvriendelijk

Alles is naar wens verlopen uitstekende service en
In de winkel en op de site ziet alles er goede uit.

AW 28-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Naast het internet, ook gewoon een winkel voor goed advies!

In de winkel bij Den Haag mij laten informeren over de verschillende wasautomaten en drogers. De verkoper had kennis van zaken en was bijzonder vriendelijk. Toen ik na de bestelling geplaatst te hebben enkele dagen voor levering toch van de wasmachine een ander model wilde, kostte dit slechts een telefoontje en werd de order aangepast met nog steeds een meer dan keurige prijs. Ook het plannen van de levering via internet ging prima, ze geven aan tussen welke tijden je ze kunt verwachten en bellen als ze onderweg zijn.

Hans 28-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening top prijs kwaliteit verhouding

Laagste prijs voor deze a+++ vriezer. Correcte levering op afgestoken tijd . Nieuwer toestel gekregen dan besteld , top!!

Jimmy 28-04-2017 Via de website gekocht

Mooie koelkast van LG Bemmel & Kroon

ordernummer BKI599632, perfect service, snel behandeld, en op tijd verstuurd.
Alles ging perfect, aanrader.

Erna Meier 28-04-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld!

Voor deze shop gekozen omdat de machine daar voordelig was. Fijn dat de service ook goed was!
van het telefonisch onderhoud tot de aflevering, keurig van te voren gemeld welk tijdstip, alles is zeer prettig verlopen!

Jurgen 28-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Enorm aanbod aan vaatwasmachines tegen lage prijzen. De machine die ik wilde was niet meer voorradig en van Bemmel kwam meteen met een gelijkwaardig alternatief. Wel raar dat de machine die ik wilde nog altijd op hun site staat? Professionele en keurige installatie door XXXXX.

onno 27-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Aan de koelkast kan B&K natuurlijk geen waarde aan toevoegen, maar zij maken het verschil door de afleverservice: stipt op de beloofde tijd na eerst nog even telefonische bevestiging dat ze onderweg zijn, wordt het apparaat uiterst voorzichtig en precies naar de 1e etage gebracht. Geplaatst en nog een beknopte uitleg is allemaal in hun service inbegrepen zonder meerkosten! Doet niemand ze na.

Yvonne de Kort 27-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service en komt afspraken na

Verkoopprijs was aantrekkelijk. Het model wasdroger wat ik besteld had was niet meer leverbaar, maar kreeg toen een duurder model voor dezelfde prijs. Dat model was toch 100 euro duurder.
Levering is gegaan zoals afgesproken.

Bean 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Webshop is erg overzichtelijk. Apparaten snel gevonden, besloten, besteld en geleverd gekregen. Extra dag-korting gaf doorslag!

J. Mulder 27-04-2017 In de winkel gekocht
Cruquius NH

service is prima, is goede reclame

afspraken worden nageleefd, en waren zeer tevreden dat we de goederen in de winkel konden laten tot we ze nodig hadden.
we werden ook met de prijs tegemoet gekomen en dat er wel veel werd gedaan om aan onze wensen te kunnen voldoen. (i.v.m. levering)

Bart Vet 27-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon een topleverancier

De ervaring met de aanschaf van mijn Indesit wasmachine heb ik als zeer goed ervaren.
De website zit goed in elkaar, alles is goed te vinden en de betalingsmethoden zijn prima.
De berichtgeving omtrent je order is top.
Ik kreeg al snel een mail dat de wasmachine niet beschikbaar was en ik kreeg daarvoor het nieuwere model die minimaal €50,- duurder is!
Levering is ook helemaal super gegaan.
Vervoerder Dynalogic informeert je via mail en SMS wanneer ze er zullen zijn.
Je ziet live waar de vervoerder zich bevindt en hoeveel adressen er nog voor jou bezocht moeten worden.
De installatie ging ook super. De mannen hebben hem direct aangesloten en al het verpakkingsmateriaal meegenomen.

Carmen 27-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijzen

De shop is overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Producten worden duidelijk omschreven en er zijn genoeg manieren om reviews te bekijken.

Philip van Dijk 27-04-2017 Via de website gekocht

Goed service

Duidelijke website, goede levering. Twee bestellingen apart gedaan, keurig gelijktijdig bezorgd. Dezelfde afzuigkap staat 2 keer vermeld op de site met verschillende prijzen.

G.S. van der Ree 27-04-2017 Via de website gekocht

mannen met humor

Aardige mannen met humor, die de nieuwe wasmachine brachten, nauwkeurig plaatsten en er niet tegenop zagen de oude met spierkracht weer mee naar beneden te nemen. Daar moeten jullie zuinig op zijn!

J.F.Schleepen 27-04-2017 Via de website gekocht

goed en snel :)

binnen 2 dagen geleverd, en alles goed aangeleverd en aangesloten, behulpzaam en vriendelijk personeel

Tineke 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke service

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat de geboden prijzen zeer goed in mijn budget pasten. Er was een product wat achteraf niet meer te bestellen was. Dit werd door de verkoper op een meer dan fijne manier gecompenseerd met een ander model met toebehoren. De apparatuur heb ik zelf niet kunnen controleren omdat ze bij het bedrijf die de keuken gaat maken zijn afgeleverd. Ik ga er van uit dat alles compleet is afgeleverd.

Robert-John 26-04-2017 Via de website gekocht

Superrrrrr korting

Ik ben super blij met mijn liebherr inbouwkoelvriescombinatie. Ik had deze goedkoper gezien bij een concurrent en kreeg een super aanbod van Bemmel&Kroon. De levering duurde wat langer omdat de koelvriescombinatie niet in voorraad was maar dan heb ik het maar over drie dagen wachten. Daarna was de levering super snel en werd de koelvriescombinatie zonder morren naar boven gebracht op de derde etage zonder lift.

Katten66 25-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geholpen

We zochten op internet naar keukenapparatuur en vroegen een offerte bij Bemmel&Kroon. De offerte kwam per omgaande en was zeer concurrerend. Vragen over product, levering en betaling werden snel en goed beantwoord. De logistiek en de levering was dik in orde.
Prima service dus. Het product zelf kan ik nog niet beoordelen. Het zit nog in de verpakking.

Gea 25-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Alles ging heel soepel van zoeken tot thuisbezorging. De vaatwasser werd keurig in de keuken gezet en de oude namen ze mee. Bezorgers waren ook vriendelijk.

jk2706 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Bij Bemmel en Kroon een condensdroger besteld. Deze zaak is echt de goedkoopste.
Mijn bestelling was niet op voorraad maar binnen enkele dagen was het artikel besteld bij de leverancier.

Overzichtelijke website, gratis levering / installatie en namen het oude apparaat mee terug.
Zelf een afspraak gemaakt voor een dag waarop de levering kon plaatsvinden. Ik raad deze webshop zeker aan.

Susan 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle klantenservice. Apparatuur is keurig op tijd geleverd. Na de bestelling kun je zelf een leverdatum kiezen. Dat ging uitstekend.