Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

liaheesterman 17-02-2015 Via de website gekocht

kreeg een betere vaatwasser dan besteld daar de andere niet meer leverbaar was

prettige site, waar je goed kon vergelijken. 's middags besteld, volgende dag bezorgd. Netjes mail gekregen waarin vermeld hoe laat ongeveer er bezorgd werd en later nog een telefoontje hoe laat precies de vaatwasser bezorgd werd. Super service

annmiekeritsema 17-02-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

goede en snelle levering

veel keuze

goede service en duidelijke communicatie

goede service en goede communicatie ordernummer: BKI449692

ZimNL 17-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Via Kieskeurig bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Had mijn nieuwe vaatwasser al uitgezocht (hoog model vanwege nishoogte), maar in de winkel bleek ik toch beter een normaal model te kunnen bestellen. Uitstekende service en voorlichting, mooie prijs overeengekomen, de nieuwe vaatwasser is perfect ingebouwd en bevalt prima! (ordernummer ZTW449667)

famkroon 17-02-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel vaatwasser besteld, op het afgesproken tijdstip perfect afgeleverd.

Na bestelling bevestiging aankoop per email. Dag voor bezorging email met indicatie tijdstip aflevering.

15 minuten voor levering door hen gebeld, prima in de keuken afgeleverd

Volop keus voor een prima prijs

Totaal geen minpunten te bedenken

Zoals reeds eerder gemeld is van online bestelling tot aflevering in de keuken van onze vaatwasser perfect gelopen. BKI450402

Anean68 17-02-2015 Via de website gekocht

Prima website en snelle levering.

Wasmachine netjes op zolder geïnstalleerd en de oude afgevoerd.

Goede service en goede prijzen (niet altijd de laagste, maar wel concurrerend).

Mijn order (BKI450539) werd snel en netjes geleverd door twee nette jongemannen. Ik kende B&K niet, maar ben er via Kieskeurig terechtgekomen.

Lisette31 17-02-2015 Via de website gekocht

In eerste instantie geprobeerd om via de website te bestellen. Toen dit vragen op riep ben ik uitstekend te woord gestaan door een medewerker.

Prima service en erg prettig en vlot geholpen!

Prettige en snelle communicatie. Goed advies toen product niet meer leverbaar bleek, waardoor er een prima alternatief is aangeboden!

april01 17-02-2015 In de winkel gekocht
forepark

duidelijke website
goede info over apparaten

snelle levering
makkelijk in aanpassen van levering en/of artikel

ik heb de merken hier gevonden die ik zocht

vriendelijk, degelijke informatie en goede service

ben goed geholpen weten waar ze over praten goeie prijzen groot assortiment snelle levering wat wil je nog meer

BasB155 17-02-2015 Via de website gekocht

De bezorgdatum kan geselecteerd worden en de oude apparatuur kan opgehaald worden!

Mails en het telefonisch contact waren helder en duidelijk

Voor de dorger had bemmel-kroon als enige ook de bijhorende koppelplaat voor de droger.

Goedkoopste, goede levering en uitstekend assortiment!

De goedkoopste en alle producten op voorraad. Daarnaast ook geleverd op mijn voorkeurs datum! Prima ervaring!

mamvandijk 16-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede service in de winkel, voldoende aanbod om te kunnen selecteren

Bij de bezorging had de vrachtwagen pech, maar ik werd keurig op hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk werd de bestelling zaterdagavond laat geleverd. Ik was blij dat het niet werd verschoven naar de week erop.

ruim voldoende keuze

kom er al jaren naar tevredenheid

Goed aanbod,deskundig advies (er wordt meegedacht), fijne service met heel korte levertermijn (binnen 1 dag!)

mijkebolsius 16-02-2015 Via de website gekocht

Belde even op en het werd gelijk geregeld. Snelle reactie in mijn mailbox ook na bestelling. keurig!

vriendelijk en correct te woord gestaan, zeer snelle afhandeling van bestelling tot montage!

Heb alleen voor combi-oven gekeken, dus verder niet zo veel beeld van.

Super service!

Snelle service, op tijd komen monteur, keurig gewoon!

pukje1 16-02-2015 In de winkel gekocht
cruquis

voor mij goed te bereiken

top service, flexibel in bezorg data, keurig via mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, tevens een half uur voor bezorging een telefoontje vd bezorger gekregen

ruim assortiment

Ik adviseer het bedrijf ten zeerste aan,daar er kundig en vriendelijk personeel aanwezig is

joep meloen123 16-02-2015 Via de website gekocht

product snel gevonden op de site

goed op de hoogte gehouden via email

zie boven

koeieborstel 16-02-2015 Via de website gekocht

Vandaag is mijn wasmachine bezorgd. Ik ben erg tevreden over de service: we kregen een nieuwe model voor hetzelfde geld, we konden zelf kiezen op welke dag hij bezorgd werd, ik kreeg kwartiertje van tevoren een telefoontje dat ze er bijna waren en de mannen hebben de wasmachine op hun plek gezet. Perfect!

Homestayjh5 16-02-2015 Via de website gekocht

Website gevonden via consumentenbond.nl zij waren de voordeligste in het brengen tot op de eerste verdieping

De jongens waren op tijd, belden netjes 30min voor aankomst en namen de oude wasmachine weer mee.

Eerlijke website, makkelijk te bestellen. Vriendelijke en duidelijke service. Zeker een aanrader voor mensen die op een verdieping wonen zonder lift. Zij brengen het heerlijk naar boven en nemen de verpakking weer mee terug.

Loosten52 16-02-2015 Via de website gekocht

Ze doen precies wat er beloofd wordt. Morgens op de dag van levering een berichtje via email in welk tijdsblok het geleverd zal worden en 15 min voor levering een telefoontje dat ze eraan komen. Nette mannen die het komen brengen en alles wordt opgeruimd en meegenomen. perfect!!

zie mijn beoordeling bij service

Ze doen wat ze beloven, helemaal goed!!!! BKI450284

azardevlieger 16-02-2015 Via de website gekocht

Goede vergelijkingssite waarbij Bemmel en Kroon zeer voordelig waren. Bestelling was zo gedaan.

Eén aanvullingspunt: mijn oude vaatwasser zou meegenomen worden, maar dit was een inbouw dus kon het niet. Je moet zelf demonteren. Het was handig geweest als ik dit van te voren had geweten.

Prima bedrijf en prijs. Handiger kan het niet.

Snelle service en je wordt per mail en sms geupdate hoe laat ze de spullen komen brengen.

Jol04 16-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Prima service,kregen netjes een telefoontje dat de chauffeur in de buurt was.

Ruime keuze voor aantrekkelijke prijzen.

Ik zou Bemmel en Kroon zeker bij andere aanbevelen, ben namelijk zeer tevreden.

ReinaF 16-02-2015 Via de website gekocht

kan niet makkelijker. Hoef geen inloggegevens enzo aan te maken.

Mega snelle levering. Binnen 24 uur in huis.

overzichtelijk en duidelijk

Duidelijkheid en overzicht. Nakomen wat je zegt. Dat hebben ze allemaal heel goed gedaan.

emmasofie 15-02-2015 Via de website gekocht

supersnelle I-site, kan niet makkelijker, geen gezeur, geen inlog gedoe. Kiezen, adres, betalen

Tja gewoon aanklikken zaterdag en ff mail afwachten, ze komen in de afgesproken tijdslot na een mail een sms en direct vcor levering telefoontje

Gezocht naar de goedkoopste kwam B en K er snel uit

Niks mis mee. kiezen, adres, betalen.

Gewoon snel te bestellen. Zelf kiezen welke dag, ruime aankondiging met sms mail en nog op het laatst een telefoontje.

kirstenfoppen 15-02-2015 In de winkel gekocht

Goed advies

Aanwezigheid van de vaatwasmachine in de winkel

Goed advies en snelle levering en plaatsing.

Brwjkol 14-02-2015 Via de website gekocht

Ik bestelde een type wat niet meer leverbaar was en kreeg direct een opvolger. Ook hiervan waren de reviews lovend.

Bestellen en leveren verliep voorspoedig met een prima service en korting.

Veel merken en typen.

Keuzes, advies, bestelproces en levering allemaal dik in orde.

Het contact via de email en telefoon verliep prettig. Er is ruime keus en je krijgt een prima advies. Alles wordt in het werk gesteld om je goed te bedienen. Zowel het bestellen als leveren en zelfs het plaatsen is prima afgehandeld. Verpakkingsmateriaal werd meegenomen dus geen rommel.

jonika 14-02-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Afspraken werden tijdig correct nagekomen

Van het product dat wij zochten waren meerdere merken aanwezig.

Prettig te woord gestaan, ruime keuze

Prettig geholpen, mogelijkheden goed uitgelegd.

ellendeling 14-02-2015 Via de website gekocht

vonden snel wat we nodig hadden

super service, vanaf het moment dat je besteld wordt je via de mail goed op de hoogte gehouden, levering van een nieuwer model voor dezelfde prijs en super levering.

duidelijke website, superprijs, helder en overzichtelijk. Duidelijk mails over je order en duidelijke factuur en super levering, erg tevreden

nlzatp 14-02-2015 Via de website gekocht

De op de site vermelde goederen in voorraad, bleken niet altijd op voorraad zijn.

Supersnelle informatie en terugkoppeling per mail. Binnen een dag droger geleverd voor de beste prijs. en oude droger meegenomen. Perfecte service door transporteur en hun medewerkers. Zeer tevreden. Een internetshop waar ik ook in de toekomst als eerste naar zal kijken. BKI450056

waarddd 14-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken,kopen, betalen en afspreken. Zoals het zou moeten zijn.

Nette en goede service. Snel en vakkundig.

Groot online assortiment met dus een heel ruime keuze in alle merken.

Zoals gezegd een nette en goede service en een uitgebreide online assortiment

Lin.Raw 13-02-2015 Via de website gekocht

Eerste ervaring met Bemmel en Kroon zijn uistekend. Via Kieskeurig Siemens warmtepompdroger gekocht en vooruit betaald. Op donderdagmiddag 12-2 besteld en de volgende ochtend op 13-2 bezorgd en geplaatst.
OUde droger is ook kostenloos meegenomen. Dit scheelt weer.

Snelheid van levering: Top!
Bezorging is zeer secuur verlopen.
Extra service afgenomen voor plaatsing en aansluiting. Dit bedrag heb ik gecrediteerd gekregen: Super!
In de tussentijd ben ik via mail steeds op de hoogte gehouden. Bezorger heeft ook gebeld, maar helaas hield de telefoon ermee op.

Veel witgoed aanbod van alle bekende merken. Voor elk budget en wens is een apparaat beschikbaar. Mijn volgende stop is eerst hier en daarna elders :)

Eerste ervaring is geweldig. Gemak, communicatie, service en snelheid. Wat wil je nog meer? Deze zaak heeft alles waarom je op internet winkelt.

UItstekend: communicatie en service (Snelheid).

miley 13-02-2015 In de winkel gekocht
Zouterwoude via de telefoon

Bosch wasmachine besteld via de telefoon, afgeleverd binnen een paar dagen en geïnstalleerd

Goede prijs. Geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak

Jacqueline Wormgoor 13-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima

Vriendelijke en meegaande mensen

Iedereen

Alles is prima

otter1678 13-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Was aan mijn kant een probleem met de software. Ze hebben er alles aan gedaan om het zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Vell keus en alternatieven

Gezien bovenstaande lijkt me duidelijk

Gezien de score en de mogelijkheid om voor weinig te laten installeren en de oude machine mee te nemen. Prima.

jmkmkp 13-02-2015 Via de website gekocht

Bestellen en afhandeling ging zeer gemakkelijk

Kregen een duurder type dan besteld voor dezelfde prijs

Uitgebreid assortiment

Prima ervaring bij deze aanschaf

Prima afgehandeld na bestelling. Zijn al hun afspraken nagekomen. Vaatwasser bevalt tot nu toe prima

k.azgaguen 13-02-2015 Via de website gekocht

De correspondentie verliep vlot via de mail, ik heb tijdens het bestellen een paar keer een wijziging doorgegeven, hierop werd elke keer snel en behulpzaam gereageerd.(soms meerdere wijzigingen per dag)

De service van Bemmel en Kroon laat niks te wensen over. Daarnaast vind ik het ook waard te vernoemen dat de installateur die Bemmel en Kroon inschakelt, erg netjes alles heeft geinstalleert.

Bij assortiment kan u rustig denken aan meer dan wat er op de hun website staat vermeld. Daarnaast ben ik in hun showroom wezen kijken, waarbij je niet gelijk wordt verzocht om voor een bepaald merk of type te gaan die toevallig in de aanbieding is... Maar er eerst geluisterd wordt naar wat je precies wilt en zoekt. Om daarna samen de geschikte producten te kiezen. Wat gepaard gaat met de nodige uitleg van de functie's van de apparaten. Gewoon zoals het hoort vindt ik. En aangezien je er je zuur verdiende centjes aan uit gaat geven, loont het zich om je goed te laten informeren.

Ik beveel Bemmel en Kroon zeer zeker aan. Eerlijk waar niks op aan te merken!!

Ik ben tevreden omdat ik naar tevredenheid geholpen ben!

louisbrietje 13-02-2015 In de winkel gekocht
zoetermeer

altijd tijd
altijd antwoord
snel en goed service

altijd geduldig en paraat om zaken te ruilen. koelkast was stuk, nieuwe gekocht, toen bleek de oude koelkast terug zin te krijgen.
kon gewoon mijn geld terug krijgen, maar niet gedaan. wasmachine gekocht. alles werd keurig geregeld

Handig als je alles in 1 super winkel kunt kopen

waarom omdat ik NOG nooit een negative zaken heb meegemaakt in deze winkel. ze verkopen niets wat je niet zelf wilt aankopen, smeren je ook niks aan om je te doen kopen.

gewoon een superbedrijf in zoetermeer, behulpzame mensen die eerlijk en oprecht zijn. verstand van zaken hebben.

Peter Kranenburg 13-02-2015 Via de website gekocht

Lekker via internet winkelen. Duidelijke site.

Na het bestellen bleek de door ons uitgezochte wasmachine niet meer leverbaar. (er waren 3 bestellingen en nog maar 2 apparaten in voorraad) Meteen zijn we hierover gebeld door B&K. Men stelde direct voor een gelijkwaardige machine te kunnen leveren. Het prijsverschil hebben zij volledig voor hun rekening genomen. Er was geen dwang, we mochten ook van de koop afzien, later beslissen of ergens anders bestellen.

Genoeg keuze. Alle merken (? dat weet je natuurlijk nooit, maar die indruk had ik wel) getoond. Op de website ook netjes welke levertijden er gelden per machine. Ook scherp geprijsd.

Ben uitermate tevreden. Waarom dan geen 10?? Dit is onze eerste aankoop bij B&K. Er zijn (gelukkig) geen defecten of problemen met de wasmachine, kan nog niks zeggen over het verloop van een eventuele storing. Maar als dat ongeveer hetzelfde zou gaan als de aankoop heb ik daar best veel vertrouwen in.

Bestelnummer BKI449801, wasmachine Indesit XWE 81683X WSSS EU. Goede communicatie vanuit de winkel. We zijn perfect geholpen aan de telefoon. Levering uitermate correct. Geen negatief punt te ontdekken.

Mona2202 13-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

In de winkel werd duidelijk uitleg gegeven welke oven en kookplaat voor ons geschikt was en waarna we ook gelijk een keuze konden maken.

Snelle en vakkundige service. De winkel was heel goed te bereiken. Personeel wat ons hielp wist goed waar hij uitleg over moest geven.

Ruim assortiment, keek mijn ogen uit! Grote sortering van alle apparatuur. Wat opviel was dat het ook aangesloten was zodat je ook het display met verlichting kon bekijken.

Service is top, ruim assortiment wat wil je nog meer?

Eigenlijk is alles goed aan deze winkel. Service is perfect, omdat je gelijk geholpen wordt en duidelijke uitleg krijgt over de producten waarnaar je op zoek bent. Ook de plaatsing ervan verliep heel erg goed. Kortom een tevreden klant!

jefbogers 12-02-2015 Via de website gekocht

Er wordt geadverteerd met artikelen die niet geleverd kunnen worden.

Via de website in contact gekomen. Goede mogelijkheden voor offerte- aanvraag en -behandeling. Actualiteit assortiment kan beter, maar is door verkoper keurig opgelost met betaalbare alternatieven. Levering en installatie volgens afspraak.

Gboele 12-02-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Makkelijk berijkbaar,goede parkeermogelijkheid

Melding wanneer aankoop wordt bezorgd en waarschuwing dat de aankoop binnen een halfuur wordt afgeleverd

Goede sortering van bekende merken en in diverse prijsklassen

Goede voorlichting,kennis van de artikelen

Vriendelijke ontvangst,correct optreden verkoper,kennis van zaken,niet aandringen tot koop

schet01 12-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prettig ontvangen en zeer goed geholpen. Zeer klantvriendelijk

Vele modellen in de showroom aanwezig. Indien dit niet het geval is, zoeken ze het op op internet

Voor iedereen aan te raden

Vele mogelijkheden waaruit je kan kiezen. Ook onvoorbereid kan je door middel van de verkoper een weloverwogen keuze maken. Je wordt niets opgedrongen.

obelix01 12-02-2015 Via de website gekocht

professioneel, vriendelijk, werkelijk goedkoper na een scherp aanbod

vlotte service, bestelling goed en op tijd geleverd

niet alle modellen gevonden van Samsung en LG maar toch geslaagde keuze met scherpre prijs bovendien.

vriendelijk, snel, geen lange wachttijden aan de telefoon, geen ingestorte website of overbelaste telefoonlijn, kwaliteit voor een scherpe prijs al heel lang bekend.

email snel antwoord, telefoon snel antwoord, beste keus scherpe prijs na aanbod, vriendelijke koeriers, volgende keer zeker weer bij Bemmel en Kroon bestellen.

scoobje00 12-02-2015 Via de website gekocht

een echte aanrader doen alles wat ze met je afgesproken hebben er is totaal niks van te zeggen perfect

hollycat2000 12-02-2015 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

in de winkel geweest, goed advies gekregen, besteld en volgende dag geleverd.
Snel en vakkundig geïnstalleerd.

goed advies gekregen, ook bij aflevering.

ruim voldoende keuze, ook in de winkel

goed advies gekregen, ook bij aflevering over veilige aansluiting. Binnen een tijdvak geleverd - telefoontje half uur voor aflevering, zodat je er rekening mee kunt houden.

Kareltje47 12-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg op de site van Bemmel & Kroon. Gewoon op voorraad,de beste prijs en snel geleverd. Net als mijn vorige aankoop bij Bemmel & Kroon.

Snel geleverd op het juiste tijdstip, uitstekende communicatie via de email. Dynalogics is daarbij een goede partner met vriendelijk personeel. Het oude apparaat probleemloos en zonder kosten retour gegeven. Super service.

Als je iets zoekt heeft Bemmel & Kroon het wel tegen een goede prijs en vlot geleverd.

Altijd aanbevelen. Bemmel & Kroon is een absoluut betrouwbare partner. Net als mijn vorige aankoop tot volle tevredenheid mijn aankoop gedaan.

Alleen maar positief. Ook de aftersale is prima. Als er iets met een apparaat is, wordt het meteen opgehaald en ook weer prima gecommuniceerd, netjes en vlot retourgebracht. No nonsens garantie dus. Voor herhaling vatbaar.

jokevanegmond 12-02-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

ik ben uitstekend en correct geholpen met de keuze van de wasmachine

de machine werd snel en goed geplaatst en er werd uitleg gegeven

keuze is prima en er wordt goed op de situatie van de klant ingespeeld

vanwege de klantvriendelijkheid de klantgerichtheid de prijs en de service

alles was prima en accuraat geregeld

anthonyvon 12-02-2015 Via de website gekocht

Heldere en toegankelijke website

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kregen een nieuwere droger van Bosch geleverd tegen de prijs van de niet meer leverbare, oudere versie.

Deze winkel is prima. Ik zou het alleen prettig vinden wanneer je je internetbestelling ook met Visa zou kunnen betalen. Dit vind ik vooral voor internetaankopen wel zo prettig en veilig.

pjhays 12-02-2015 Via de website gekocht

het liep als een trein. Alles per internet gedaan en telkens emails ontvangen met de nodige informatie. Levering was snel en op tijd. De bijbestelde monteur was erg goed. Ik ben zeer tevreden.

mensen36 12-02-2015 Via de website gekocht

Telefonisch mijn bestelling geplaatst.
Geen wachttijden EN meteen een mens aan de telefoon :-).

Ik wilde snel een nieuwe koel vriescombinatie. Het artikel dat ik had gekozen had een levertijd van 10 werkdagen. Meteen werd er gekeken naar alternatieven en omdat het artikel duurder was, kreeg ik korting. Nog geen 24 later stond, in mijn keuken, de nieuwe koel vriezer tevreden te brommen.

Veel merken en uiteenlopende prijzen.

Duidelijke communicatie. Je wordt, een half uur van tevoren door de bezorgers, op de hoogte gehouden wanneer je bestelling wordt afgeleverd.

Het meedenken, de communicatie, de correcte aflevering en zeer belangrijk telefonisch goed te bereiken.

.Karmain1942 12-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Snel geleverd en prima afgehandeld tijdens plaatsing.

Zie bovenstaande.

Geen negatieve punten, tot nu toe, ontdekt.

.Karmain1942 12-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Snel geleverd en prima afgehandeld tijdens plaatsing.

Zie bovenstaande.

Geen negatieve punten, tot nu toe, ontdekt.

Tomrayder 12-02-2015 Via de website gekocht

ik heb alleen gekeken bij wasmachine. dus ik kan hierover alleen qua wasmachines een oordeel geven

Zeer tevreden. Vriendelijke service.

daphnef 12-02-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Via telefoon warmtepompdroger besteld en 2 later werd de droger al bezorgd. Pinnen aan huis bij aflevering.

Zeer professionele bezorgdienst en installateurs. Alles piekfijn in orde.

Laatste nieuwe modellen op voorraad en zeer snelle levering.

Bemmel en Kroon is gespcialeerd in huishoudelijke apparaten en heeft zeer concurrerende prijzen.

Ervaren verkoopadviseurs die veel over de verschillende producte weten.

palitom 11-02-2015 Via de website gekocht

Bestellen loopt prima en via de mail ook snel antwoord. Een dag voor de levering een heldere tijd!

Op zich prima.....leverende personeel zou echter wel wat klantgerichter en klantvriendelijker mogen zijn.

Geen probleem....de keuze was prima en we konden precies het model krijgen wat we zochten!

Prima bedrijf met snelle afhandelingen en snelle levering. Heb het idee dat men gewoon alles op voorraad heeft!