Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mo 20-06-2016 Via de website gekocht

via webshop besteld, bezorgdatum gekozen, en voor je het weet heb je product in huis

snelle levering, word ook goed op de hoogte gehouden via de mail

ruime keuze

ga hier 100% nog meer bestellen

Top, alles is vlekkeloos verlopen, Bezorging op zaterdag, werd ook netjes op de hoogte gehouden van de leveren, bezorgers waren ook met de minuut op tijd.

Hanno 20-06-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Leidschenveen

Makkelijk te bereiken en een duidelijke site.

Duidelijke uitleg verkoper en goed advies.

Ruime keuze.

Prima winkel voor prima prijs

DH539778

svw 19-06-2016 Via de website gekocht

bestelling makkelijk te plaatsen, helaas niet duidelijk van bij het begin hoe de levering geregeld is

had gebeld voor leverinfo, onmiddellijk antwoord, levering zelf vroeger dan voorzien

wat ik wou, was er ook

perfect !

Rivka 18-06-2016 Via de website gekocht

alles verliep simpel en soepel, heel gemakkelijk dus.

genoeg keus op de webshop

goed assortiment, leuke aanbiedingen.

alles is prima verlopen. Geen klachten 👍!

Lari 18-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk webshop, geen onnodige poespas!

Op de website stond een oud model condensdroger van Bosch welke niet meer leverbaar was. De opvolger (welke ongeveer € 100,00 duurder is) kreeg ik voor dezelfde al zeer goedkope prijs!

Er is ruim voldoende keuze

Zie 'Service'

Dv 18-06-2016 Via de website gekocht

Top en snel geleverd! Tevens de goedkoopste!!!!
BKI540942

Super Ali van dynasure, netjes naar boven gebracht aangesloten en de oude machine mee terug. Jongens letten goed op dat zij tijdens het tillen niks beschadigen.

Veel keuze

Prima winkel, geen reden te noemen waarom hier niet iets aan te schaffen, en waarom wel? Omdat ze de goedkoopste waren en super service leveren.

Em 18-06-2016 Via de website gekocht

Snelle levering aan huis!

Keurige bezorgers!

Pinnen bij aflevering is prima, jammer dat daar extra kosten voor gerekend worden.

ordernummer BKI541323 bij Bemmel en Kroon

allenamenwarenalop 17-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Gemakkelijk bestellen

Keurig telefoontje 5 minuten voor levering en alles netjes aangesloten. Meer gedaan dan afgesproken

Uitstekende service. Ik kreeg, zonder meerkosten, het nieuwste model geleverd, terwijl ik het model van vorig jaar had besteld. BKI539334

Robert 17-06-2016 Via de website gekocht

Geen account aanmaak gedoe bij het bestellen

Oude apparatuur gratis retour, zeer goede track and trace!

Precies zoals online winkelen hoort

Anja 17-06-2016 Via de website gekocht

Op ieder vrij moment heb je toegang tot alle informatie die je nodig hebt en je kunt bestellen wanneer je maar wilt

Mijn Ideal betaling was niet goed afgerond, daar kreeg ik de volgende ochtend een telefoontje en weer een nieuwe betaallink, zodat mijn stofzuiger toch op tijd geleverd zou kunnen worden

Keuze genoeg in allerlei stofzuigers. Voor ieder wat wils.

Zeer betrouwbaar, zeer snelle en correcte levering en concurrerende prijzen

E te Z 16-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Telefonisch zeer goed geholpen bij het maken van een keuze, de deal was snel gesloten voor een mooie prijs.De korting die op dat moment online werd gegeven berekende de verkoper meteen mee.

Levering waar je niet de hele dag voor thuis hoef te blijven, eerst krijg je een mailtje met het dagdeel waarop de levering plaats gaat vinden, een half uur voor aankomst krijg je ook nog een sms.Het pinnen bij levering vond ik ook erg prettig (tegen geringe meerprijs)

De wasmachine waarvoor ik belde was een oud model en inmiddels uitverkocht. In dezelfde prijsklasse was deze machine op voorraad en beter, bovendien de volgende dag al bij ons thuis. De machine die de verkoper me adviseerde had inderdaad veel goede reviews.

Tot nu toe helemaal tevreden, beter kan niet. Nog even afwachten of er bij eventuele gebreken goede service geboden wordt. Liever hoop ik daar geen aanspraak op te hoeven maken

Jelle 16-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website waar je snel je product kan vinden en bestellen

Extra service bij geboekt bij de bestelling o.a. verpakkings materiaal retour nemen .Dit had de koerier niet gedaan .Gelijk gemaild en direct werd mijn kosten van de extra service terug gestort . Dat is pas service !!! met een hoofdletter S.
De bestelling zou +\- 15 werkdagen duren maar binnen een week werd deze al geleverd.

Groot assortiment met een zeer concurrende/scherpe prijs t.o.v. de concurrenten

Alle pluspunten bij elkaar op geteld

bloesem75 16-06-2016 Via de website gekocht

Telefonisch besteld, prima geregeld, zeer vlot en vriendelijk.

Afspraken voor levering prima nagekomen, meteen een email met bevestiging etc..

Veel keuze voor goede prijzen.

Gewoon een hele goede service, alles loopt soepel en makkelijk, goede prijs en prima afleverservice.

bestelling met ordernummer ZTW540895

jeannetklaassen 16-06-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoetermeer

Goede uitleg gekregen door de telefoon, en rade aan om hem toch even te komen kijken in de winkel. Daar wederom goede uitleg gegeven

goede uitleg en snelle levering

Mac 15-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk gevonden, snel besteld en duidelijk over levering en voorwaarde.

Netjes op tijd geleverd. Heb het idee als klant te worden behandeld en dat is meer dan prettig.

De site nodigt uit om nog even verder te winkelen. Informatie over producten duidelijk, goed te vergelijken en volledig.

Erg positief over prijs en levertijd. Positief gevoel aan overgehouden. Zal zeker adviseren aan vrienden.

Levering door koerier moet beter afgestemd zijn op wat verwacht wordt. Droger niet uitgepakt, oude machine na vragen pas mee terug genomen. Machine niet op zijn plek gezet.

A. 15-06-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en mooie website, de door ons gewenste Miele vaatwasser was snel gevonden voor een zéér concurrerende prijs!
Bestellen was eenvoudig, voldoende betaalmogelijkheden en levering zelfs al op de eerstvolgende dag!
Keurig orderbevestiging gekregen, en na betaling direct de factuur.

De voortgang van de order en de levering kon uitstekend in de gaten gehouden worden middels een doorgestuurde link. Chauffeur belde keurig een half uur van te voren, machine werd uitgepakt en aangesloten (niet geïnstalleerd, dus dat is niet fijn als je niet een beetje handig c.q. technisch bent,voor mij geen probleem verder), oude machine en verpakkingsmateriaal retour.
Overall dus een prima service!

Prima assortiment, uitgebreider dan vele andere webshops.

Eenvoudig bestellen, ruim assortiment, scherpe prijzen en prima service. Tevens de voortgang van de order en de uiteindelijke levering is uitstekend online te volgen.

H.J. 15-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Als er sprake was van een klacht c.q. aanvullende vragen was de winkel goed bereikbaar en ging hiermee zorgvuldig om. Voor wat betreft het nakomen van de overeengekomen levertijden hebben wij nooit te klagen gehad.
Retour zenden van goederen is voor ons niet te beoordelen omdat wij dit soort goederen altijd fysiek kopen.

Het is voor ons altijd divers genoeg gebleken. Wij hebben altijd de goederen, waarin het bedrijf handelt, kunnen vinden. De prijs voor de goederen die wij in de loop der jaren hebben gekocht hebben wij nimmer het gevoel gehad te veel te hebben betaald.

Uit de gegeven toelichtingen op bovenstaande vragen moge duidelijk blijken dat wij het bedrijf zonder gene kunnen aanbevelen. Hierbij de opmerking dat wij uitsluitend kunnen oordelen over fysiek kopen.

Sinds vele jaren (1974) zijn wij naar volle tevredenheid klant. In die jaren hebben wij diverse artikelen (zonder volledig te zijn zonnebanken diverse keukenapparatuur stofzuigers wasautomaten drogers enz.) bij het bedrijf aangeschaft. Altijd hoffelijk en met een goede voorlichting behandelt.

PJ. Nieuwenhuize 15-06-2016 Via de website gekocht

Goede site makkelijk bereikbaar

Snelle levering netjes geinstalleerd

Gewoon goed

Geen poespas alles duidelijk

Philippe 15-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke prijzen en afspraken voor verzending

Goede en vlotte service

zeer uitgebreid assortiment met duidelijke foto's

De meeste items vindt je hier terug

Correcte afhandeling van de bestelde goederen, vriendelijk personeel.

dewi_marlyse 14-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Mooie ruime winkel, overzichtelijk groot assortiment, de winkel is gemakkelijk te bereiken en er is genoeg parkeergelegenheid.

Wij zijn al vele jaren klant en ja waar gewerkt wordt worden soms ook fouten gemaakt. Bemmel en Kroon loste dit altijd tot onze grote tevredenheid op en daar gaat het uiteindelijk om, het eindresultaat.

Wat onze keuken betreft, alles wat er staat komt bij Bemmel en Kroon vandaan. Meestal hebben we elders iets gezien of op het oog en blijkt het produkt ook in het assortiment van Bemmel en Kroon te zitten voor alweer de scherpste prijs en daarom zitten we ongemerkt al jaren in klantenbestand van Bemmel en Kroon.

Als je hier niet slaagt waar dan wel? Uitgebreid assortiment met de laagste prijs en geweldige service.

Ik wilde geen tienen geven want er is altijd wel een punt om aan te werken voor verbetering alleen kan ik dat punt zo snel niet bedenken.

Julius Revalli 14-06-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bediening en via de smartphone makkelijk toegankelijk.

Op onze voor avond van onze verhuizing de BOSCH Koelvriescombinatie besteld, volgende dag ontvangen.

Ik kreeg een telefoontje dat ze onder weg waren.

Top service zeer bekwaam.

Zeer ruime keuze en overzichtelijk

Zeer ruime keuze en overzichtelijk assortiment.

lisa 14-06-2016 Via de website gekocht

Ik deed het online, en wist al wat ik wou, heel makkelijk dus.

Ik vond het goed dat de levertijd zo keurig bekend gemaakt was. De personeel waren vriendelijk en professioneel. MAAR er was GEEN handleiding! Jammer

Alles ging perfect, behalve het feit dat er geen handleiding folder geleverd werd. Mijn ordernummer: BKI540466

Ik ga jullie morgen bellen, of het handleiding alsnog gestuurd kan worden. Zo ja, krijgen jullie een 9+!

daylight76 14-06-2016 Via de website gekocht

Via site een goede droger gevonden, site is duidelijk en overzichtelijk.

Wilde een bestelling plaatsen via de site maar kon pas na 3 dagen laten bezorgen. toen heb ik gebeld en is gelijk voor de volgende dag ingepland. super snelle levering en alles goed aangesloten. klantenservice goed bereikbaar!

had genoeg keuze.

Vaker bij deze winkel besteld en altijd goed geholpen

Marko147 14-06-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Oude wasmachine werd opgehaald en de nieuwe geplaatst.
3 trappen moesten ze op,maar geen probleem.

Gewoon zeer goede service.

Heel veel keuze.

Gewoon een superwinkel,koop al me apparatuur bij Bemmel en Kroon

larochs 13-06-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke website met alle info die nodig is.

Alle witgoed bij Bemmel en Kroon gekocht, ruim assortiment en scherpe prijzen

Bezorgers van Dynalogic verdienen zeker ook een pluim. Zeer vriendelijk en perfecte service.

Marianne 13-06-2016 Via de website gekocht

site is makkelijk te bekijken en het is simpel wat te bestellen.

je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling. Bij een andere bestelling (vaatwasser) hebben we een opvolger van de bestelde vaatwasser gekregen, voor dezelfde prijs.

dewi_marlyse 13-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Mooie winkel, overzichtelijk en makkelijk te bereiken

Wij zijn al vele jaren klant en ook al gaat niet altijd alles zonder problemen, het wordt wel altijd opgelost en dat maakt heel veel goed

Wat onze keuken betreft alles wat er staat komt bij Bemmel en Kroon vandaan en meestal hebben we van te voren iets gezien of op t oog en bij Bemmel en Kroon kunnen we het daarna tot nu toe altijd afnemen.

Mooie winkel, groot assortiment, uitstekende prijs/kwaliteit en prima service. Nooit een echte reden tot klagen gehad. Er werd altijd een goede oplossing geboden. Daar werd ook nooit moeilijk over gedaan en dat is altijd fijn.

Ga zo door!

Manon 13-06-2016 In de winkel gekocht
rijneke boulevard

makkelijk te bestellen, zowel online als in de winkel

bellen vlak voor zij komen afleveren om te bevestigen dat er iemand is

goede service, mooie producten voor een goede prijs

Eric24 13-06-2016 In de winkel gekocht
Qrucius

Overzichtelijk

Meedenken met de klant

voldoende keus

Vriendelijke en professionele service.

Rob Sonder 13-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk ingedeeld!

Goede follow-up naar aanleiding van de bestelling.

Van de kookplaat die ik zocht was voldoende keuze!

Goede winkel met eerlijke prijzen!

Karin 13-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De producten stonden op merk bij elkaar

Ze nemen de tijd voor je en krijg goede uitleg

Erg veel keuze, en op voorraad zodat het direct geleverd kon worden

Een mooie fijne winkel met een groot assortiment en goed geholpen.

Marian 12-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

ruime winkel open ruimte, prettige opstelling, ruime parkeergelegenheid.

niet te lang wachten, duidelijke info, houdt zich aan de gemaakte afspraken, belt 30 min. voor levering.prettige bezorgers.

ruim genoeg om een goede keuze te maken in diverse prijscriteria

dat kopje koffie aan het eind had net iets eerder gemogen :)

Ad 12-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website met heldere voorwaarden: Gratis verlengde garantie van 2 naar 5 jaar.

Thuis plaatsen 1 hoog in een klein hokje oude machine retour tesamen met alle verpaking

ruime keuze uitgezocht via reviews op kieskeurig.nl

reviews helpen je goed een product te beoordelen.

Wasmachine defect. Na service bellen, reparatie te duur, nieuwe uitzoeken op kieskeurig en bestellen bij Bemmel&Kroon konden we binnen 29 uur weer wassen !!!!

Mardi 12-06-2016 Via de website gekocht

Goede informatie op website

Bijzonder snelle service en zeer klant gericht

N.v.t.

Levering en service bijzonder goed

m.peukens 11-06-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk,snel en betrouwbaar

ruime keuze in extra's en op tijd geleverd.kreeg van tevoren track en trace zodat je je zending kan volgen.

ruime keuze

ben zeer content met het bestelde product en service

had een warmtepompdroger wtw87560 besteld maar kreeg een gratis upgrade naar wtw87562.

wasjedaar 10-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, maar geen mobiele versie

Uitstekende uitleg en updates over aflevering.
Snelle levering!

Prijs is concurrerend

Frank 10-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ruim en overzichtelijk opgesteld assortiment in ruim opgezette winkel.
Winkel gemakkelijk te bereiken.

Goed geholpen, zonder enige opdringerigheid of geforceer in bepaalde richting.

Ruim assortiment.

Gewoon goed gevoel bij Bemmel & Kroon. Ik kom er al jaren (verschillende huishoudelijke apparaten en een gehele keuken gekocht).

Plien528 10-06-2016 Via de website gekocht

Ik heb de koel/vries combinatie op de site van Van Bemmel en Kroon gekocht. Dit ging heel erg gemakkelijk, snelle betaling en je wordt goed via mail op de hoogte gehouden.

Ik vind de service zeer goed en klantgericht. Mocht er iets zijn dan krijg je direct een antwoord via mail of zij bellen je op zeer kort termijn gelijk terug. Ik ben heel erg netjes en vriendelijk benadert door het personeel.

Er is een groot assortiment en je kan producten makkelijk met elkaar vergelijken en zo tot een wel overwogen keus komen.

Ik heb de afgelopen 3 jaar mijn vaatwasser, droger en koel/vries combinatie bij van Bemmel en Kroon gekocht op advies van mijn zus. Ik heb zeer blij met de winkel en service en zal hier zeker weer een aankoop doen in de toekomst.

looma329 10-06-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en veel keus

Goede uitleg van de verkoper

Grote keuze

Mooie overzichtelijke winkel

IFF 09-06-2016 Via de website gekocht

Even for me as a non-Dutch, the website was very clear and easy to understand. I set my criteria (price, type, color) for the gaskookplaat and I could easily find the perfect match that suited me.
The appointment was made and the delivery was right on time at my door step.

Making the appointment was clear and easy and the product was delivered on the day and time that suited me.

it was not the first time when I picked a product via kieskeurig.nl. No complains at all.

Borghtjes 09-06-2016 Via de website gekocht

Voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis. Zelfs keuze in aflever-dag.

Top service, snelle reactie op mails

Grote en brede keuze.

Zie toelichting!

Ik heb een Boretti Da Vinci nero gekocht. Er stond op de website dat je bij aankoop van een Boretti een gratis hoes kreeg. Dat bleek bij een ander type te zijn...maar wel stond er een foto van mijn BBQ bij...beetje misleidend. Ik stuurde een mail, ze begrepen mijn gevoel en werd zonder pardon een gratis hoes bij geleverd...helemaal top!!!! En de website werd aangepast...

ch 09-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

kwamen excact op afgesproken tijd

zeer goede en accurate hulp

heeft bijna alles

mooie moderne winkel en fijn geholpen

Pascal 09-06-2016 Via de website gekocht

Een overzichtelijke site.

Voor 16:00 uur besteld, om 10 uur in huis.

Alles is goed te vinden en de verzending is gratis, de extra service is in verhouding met andere winkels, stukken goedkoper.

Goede service en overzichtelijk.

Frank.P 08-06-2016 Via de website gekocht

netjes te woord gestaan en ze hebben tijd voor.
daarnaar kregen we ook nog een leuke extra korting.

top, de verpakking werd meegenomen en het oude apparaat ook.

ze hebben veel keuze, niet in voorraad binnen 3 dagen geleverd

netjes overzichtelijk ruim en licht

ordernummer CRQ537800

Paul 08-06-2016 Via de website gekocht

had al voorselectie gedaan en vroeg om specifieke aanvullende dingen. Werden meteen vlot en naar tevredenheid beantwoord door dezelfde verkoper/adviseur wiens naam ik had genoteerd.

Na 1e ingebruikname bleek de afvoer over te lopen vanwege sterkere pomp. Kreeg meteen van dezelfde verkoper passende oplossing aangereikt en na uitvoering was probleem weg. Later bleek alleen centrifugeren niet te werken bij met de hand gewassen jurkje. Blijkt bij alle andere betere merken ook zo te zijn. Bij energie klasse A+ en hoger wordt centrifugeren aangestuurd door gewicht. Dat je dit kon oplossen door er een badhanddoek bij te doen voelt gek ,maar werkte wel. Ook dezelfde verkoper kon mij adequaat informeren.

Bij de meeste goede internetzaken is de kennis van de adviseurs vaak beter dan die van een kleine lokale winkel of van ketens als BCC. Het cijfer is uitkomst van bovenstaande

Kilian 08-06-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website alles netjes per categorie ingedeeld en zodoende lekker gemakkelijk op te zoeken

Had wasdroger model besteld dat later niet meer leverbaar bleek te zijn. Opvolgend model gekregen wat beter en nieuwer was dan het oorspronkele model wat ik had besteld. Dit model gekregen voor dezelfde prijs als het model dat ik had besteld. Hierover ook nog telefonisch contact gehad en mocht het zelfs ook nog veranderen indien gewenst. Bezorgdatum is ook zelf te kiezen. Goede service

Met betrekking tot de wasdrogers mogelijkheid om uit zeker een 100-tal wasdrogers te kiezen. Keus genoeg.

Correcte winkel, scherp geprijst en zeer goede service. Een aanrader voor iedereen. Was voor mij de eerste keer dat ik er heb besteld. Zal in de toekomst zeker overwegen dit weer te doen als de noodzaak er is.

Co Koster 08-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed bereikbaar en prima openings tijden

Beschadigde koelkast geleverd maar dag later al onbeschadigde in huis top

Alles is daar te koop

Vriendelijk en deskundig personeel

Wanneer ik witgoed nodig heb denk ik als eerst aan Bemmel en Kroon

S 07-06-2016 Via de website gekocht

Mijn vriend heeft e.a. vergeleken en van Bemmel Kwam daar het beste uit. ook eerdere reviews waren goed.
Wij hebben maandag besteld en de wasmachine werd dinsdag al geleverd. Kreeg maandag avond zelfs al de planning door zodat ik wist waar ik aan toe was.

Snelle service en duidelijk.
De jongens die de wasmachine kwamen leveren waren uiterst vriendelijk en vrolijk.

Kunnen vinden wat ik wilde hebben dus op prima

Goed, snel en vriendelijk

Fred 07-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Keurig en netjes geholpen door de medewerker

alles netjes op tijd en gecommuniceerd

zeer ruime keuze

goed gelegen op de boulevard in Cruquius, goede service en vriendelijk personeel

Zeker een aanrader om eens te gaan kijken, helpen je graag en nemen alle tijd voor je.

Leonardo 07-06-2016 Via de website gekocht

Goede indeling van de groepskaternen waardoor snelle entree naar onderhavige artikelen

Snelle reactie op onlinebestelling. Bemmel en Kroon doet wat zij belooft.

De artikelen van de concurrent vind je ook bij Bemmel en Kroon, waardoor een goede prijsvergelijking mogelijk wordt.

Ja, wat wil je nog meer met zo'n goedwerkende shop.

Het door mij bestelde artikel was inmiddels vervangen door een opvolger, maar werd toch voor dezelfde prijs geleverd.