Deze score is berekend op basis van 3123 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Claudia 18-03-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat de wasmachine en droger veruit de goedkoopste waren.
Daarnaast ben ik zeer tevreden over de service. Nadat de bezorg datum aangepast moest worden kreeg ik binnen een uur een e-mail en bevestiging van de nieuwe afspraak.
Daarnaast zeer nette bezorging en kundig personeel. Geweldig !!!

J Witmer 18-03-2020

Het overzicht on een evenwichtige keuze te maken was helder en concreet. Daarnaast werd desgewenst een voorstel gedaan voor een alternatieve keuze.
Kiezen, afrekenen en goed bezorgd krijgen op afgestemde tijd was een peuleschil.
Kortom snel en eenvoudig een vrieskist gekocht

Lotte 18-03-2020

Fijn om zelf een bezorgdag te kunnen kiezen ook als is dit een week later dan bestelling. Artikel was niet in voorraad dus besteld bij leverancier. Goed op de hoogte gehouden per mail. Bezorger kwam netjes op de afgesproken dag de afzuigkap leveren. Duidelijke informatie vanuit vervoerder. Product goed verpakt.

Wibo 18-03-2020

Bemmel & Kroon, ik had er nog niet van gehoord. Wasmachine besteld (goedkoopste die ik kon vinden), alles oké.
Na een uur zag ik een droger, met een combinatie voordeel met een andere wasmachine. Ik denk, ik bel op, zal wel wat worden, binnen 2 minuten was het geregeld, betaal link gekregen voor het restant bedrag, klaar.
Na 2 uur zie ik dat de wasmachine / droger combinatie goedkoper is geworden, ik weer gebeld, ook geregeld, krijg het terug gestort.
Wat het meest opviel was hoe snel alles ging, ik zat achter mijn pc, en tijdens het bellen kwamen de aanpassingen al binnen.
Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren, altijd zo moeilijk.
Volgende dag geleverd, dit ging ook top, met sms, half uur van te voren een bericht, klaar. Ik zou hier zeker weer kopen.

W v Reenen 18-03-2020

De nieuwe Bosch droger Direct de volgende dag door van Bemmel en Kroon bezorgt, netjes aangesloten en de oude machine mee terug genomen, keurige mensen wij zijn zeer tevreden .

Lief 18-03-2020

Was goedkoopste..enig minpunt dat je bv. niet rechtstreeks kon afrekenen .
Maar het leveren was perfect.
Lieten weten wanneer ze exact zouden leveren,ook kon je zelf de datum kiezen van levering.
Ja, ik zou deze winkel aanbevelen.

j de gunst 18-03-2020

de keuze is zeer groot vriendelijke verkopers goed ontvangen en kopje koffie

Okto 18-03-2020

Goede en snelle communicatie, ook in de avonden. Een nieuwe model mogen ontvangen voor de lagere prijs van het oudere toestel en vlotte bezorging. Order BKI839193

barry 18-03-2020

goede prijs en goede service en prima levering. contact met site netjes , zeer snel reactie

Guus 18-03-2020

Snelle en adequate levering van een goed product met een prettige prijs. Hiervoor hoef je niet naar de op monopolie azende internet-platforms van de giganten te gaan.

Rachel 18-03-2020

Mooie zaak met een groot assortiment.
Vriendelijke en behulpzame mensen die weet waar ze over praten.
Wij zijn erg tevreden en blij met onze aankoop bij van Bemmel en Kroon.

Johan G 18-03-2020

We hebben de mooie showroom in Den Haag Forepark bezocht en zijn daar uitstekend geholpen. Met veel geduld voor onze wisselende wensen, heeft de verkoper ons goed geholpen om de juiste apparaten te kiezen. De afhandeling van de bezorging en de aanpassing van onze keuken is soepel verlopen met correcte berichtgeving gedurende het hele traject.

ikbenjanuz 17-03-2020

Om eerlijk te zijn ga ik af op de prijs en het cijfer dat klanten hen geven.
Het is gewoon een goed product voor een goede prijs. en een zeer snelle levering. Niets op aan te merken.
De levering verliep geheel volgen plan en heel mooi dat je precies weet waar de vrachtwagen rijdt.

Stefanie 17-03-2020

We bought a washing machine in the Bemmel en Kroon webshop. It was delivered and installed the next day. Excellent price and service!

IlseR 17-03-2020

We werden voor Bemmel en Kroon enthousiast gemaakt door familieleden die eerder iets bij deze zaak hebben besteld. Na even twijfelen hebben we toch voor dezelfde zaak gekozen en dat zonder spijt. De website was overzichtelijk en we werden keurig op de hoogte gehouden door de betrokken bezorgers via mail en sms. Wellicht is de sms-dienst wat achterhaald, maar het werkte super. De bezorgers hebben het product zonder enkele moeite naar binnen gekregen en op de aangewezen plek neergezet. Dit was geen enkel probleem. Na een vriendelijke groet zijn de bezorgers vertrokken en waren wij tevreden met een prima product.

Peter van Assen 17-03-2020

Prima zaak, nooit eerder van ze gehoord maar kwam bij ze terecht omdat ze de laagste prijs hadden voor de aankoop van een vaatwasser.
Na betaling en leveringsafspraak werden we keurig op de hoogte gehouden tot en met de aflevering.
De levering en installatie was conform de afspraak en de installateur was zeer vakbekwaam en netjes
Volgende keer gewoon weer met Bemmel en Kroon van harte aanbevolen!

Peter van Assen

A. Lemmers 17-03-2020

Zeer goede service van Bemmel en Kroon. Onze vrieskast was defect en kon niet meer worden gerepareerd.
Nieuwe vrieskast kopen maar passend bij bestaande keuken, niet direct in voorraad bij diverse winkels.
Bemmel en Kroon heeft via hun andere winkels een passend showroom model per omgaande geleverd.
Wij konden onze diepvriesproducten weer veilig opbergen.
Ordernr. ZTW828318

Veenendaal 17-03-2020

Keurige winkel met vakbekwame en behulpzame mensen.
S avonds een mailtje hoe laat de machine gebracht zou worden.
Zoals afgesproken is de machine de volgende dag op de tweede verdieping gebracht en de oude machine weer meegenomen.
Goede winkel met concurrerende prijzen !

Alie 17-03-2020

Wij waren op zoek naar een goede wasdroger. Duidelijke info op de website, fijn product.
Het artikel kon makkelijk worden besteld en betaald (via Ideal).
De volgende dag al thuisbezorgd. Zeer tevreden!
840553-1

John den Dulk 17-03-2020

Zoals altijd een perfecte service met een zeer goed advies, ben eigenlijk niet anders gewend van Bemmel.

Nico 16-03-2020

Weliswaar niet het nieuwste model van de gekozen koel-vriescombinatie maar door de scherpte prijsstelling van Bemmel en Kroon voor mij zeer aantrekkelijk. Het nieuwste model kent nauwelijks verschillen maar is wel bijna €300,- duurder. Eerder ook een inbouw koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon waardoor er al vertrouwen was in een correcte afhandeling. De keuze over de bezorg datum is volledig geautomatiseerd en gebruiksvriendelijk.

Wouter 16-03-2020

Beste prijs voor de stofzuiger (Bosch Free'e). Goede website, scherpe prijs, eenvoudige bestelling. Snelle bevestiging, keurig op de hoogte gehouden en de bezorging was netjes. Keurige bezorger.
Precies zoals je een online bezorging wenst.

K. Schoenmakers 16-03-2020

Snelle levering, goede prijs, alles netjes afgewerkt en getest.
Makkelijke site.

Karin de Rooij 16-03-2020

Hield me prima op de hoogte van aankomsttijd en bezorgers waren keurig op tijd. Erg vriendelijk en behulpzaam. Perfecte aflever en installatie service.

Leo 16-03-2020

ik kwam bij jullie shop door de lage prijs en de hoge klanten waardering die er stond.
de levering ging vlekkeloos en netjes op tijd.
Goed geregeld!

Sandra P 16-03-2020

Duidelijke communicatie vanaf de bestelling tot en met de aflevering. Je krijgt berichtjes over de tijdsindicatie waardoor je niet een heel dagdeel hoeft te gaan zitten wachten. Aardige en kundige bezorgers. Ze hebben netjes de wasmachine aangesloten en test gedraaid. Oude meegenomen en alle verpakkingsmateriaal ook. Ik heb er een blij gevoel aan over gehouden.

SMASH Makelaars 16-03-2020

Ik heb de koelkast afgelopen zaterdag uitgekozen na advies van de medewerker en heb hem direct besteld en deze is vanmorgen al bezorgd. Bij Bemmel & Kroon was dit type koelkast het goedkoopst. De bezorging was gratis en hij werd keurig op de plek waar de koelkast moest komen neergezet. Wat een geweldige service!!

jorit 16-03-2020

Model dat ik besteld had was niet meer leverbaar, daar kreeg ik dezelfde dag (zondag) nog bericht over met meteen een aanbod om een nieuwer, duurder model geleverd te krijgen. Levering was snel en het apparaat doet het prima.

wigui 15-03-2020

Goedkoopste prijs en prima leveringsservice. Artikel niet op voorraad en ik kreeg een duurder model voor dezelfde prijs.

Wertheimer 15-03-2020

Ik heb Bemmel & Kroon gekozen op recomendatie.
Ik ben er tweemaal geweest, beide keren geholpen door knorrige oudere heren, die mij de indruk gaven dat ik lastig was, alleen al door mijn aanwezigheid. Jammer! Een van deze heren probeerde de aankoop te sturen naar een duur toestel.
Overigens een mooie zaak met fantastisch aanbod aan apparaten, alleen daardoor aan te bevelen.

Willem 15-03-2020

Vlotte communicatie t.a.v. vragen, scherpe prijs, na bestelling de volgende dag in huis (order BKI838591).

Inge Huizinga 15-03-2020

Bezorging snel en goed! Nette en duidelijke communicatie via de mail. Zeker voor herhaling vatbaar om bij dit bedrijf te bestellen

J .de Natris 15-03-2020

Wij zijn de winkel voor aankoop van een inductie kookplaat uiterst vriendelijk geholpen. De verkoper legde alles goed uit en nam er de tijd voor. De kookplaat is op afgesproken datum netjes afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden

Brian Averill (ordernummer: BKI839489) 15-03-2020

Liebherr GNP 1913 diepvriezen - ordernummer: BKI839489
Wat een geweldige prijs op een kwaliteit item! Het telefonische contact was direct nuttig en levering en installatie perfect.

Marten 14-03-2020

Order BKI837834. Het kontakt met de verkoopafdeling ging perfect. Klantvriendelijk en deskundig. De bezorging van Dynalogic was teleurstellend, maar dat ligt niet aan B&K.

Fam. Vos 14-03-2020

Order BKI838007 vorige week geplaatst en ontvangen via Bemmel&Kroon. Nette orderafhandeling en snelle levering. De inbouw koelkast van Bosch werd de volgende dag al geleverd, alleen het beloofde telefoontje ongeveer een half uur voor de levering hebben we niet ontvangen. Dit was echter geen probleem aangezien het al later op de avond was en we toch wel thuis waren.

retteketet 14-03-2020

snelle en goede levering (wel voor optie 'extra service' voor slechts 9,95 gekozen), vriendelijke klantenservice, goedkoop

Suzanne 14-03-2020

- Snelle aan huis levering, die ook nog eens gratis was!
- Duidelijk op de hoogte gehouden over mijn bestelling en levering, waarbij ik het heel fijn vond om een indicatie te krijgen van wanneer ik ze kon verwachten. Wat echt op het tijdstip nauwkeurig was!
- Super prijs/ kwaliteit verhouding.
- Dankzij de duidelijke website heb ik me goed kunnen inlezen over de mini vriezer die ik heb besteld, waardoor ik nu ook achteraf nog steeds tevreden ben met mijn aankoop.

Trosje 13-03-2020

niets op aan te merken. vooraf via e-mail overlegd over de maten, prima advies gekregen. snelle aflevering binnen afgesproken tijdvak. chauffeurs hadden wellicht nog even kunnen bellen een half uur van te voren. dat had helemaal top geweest.

Peter 13-03-2020

Ze doen wat ze beloven. Goede communicatie, vriendelijk en natuurlijk de prijs was zeer goed.
Iets minder vind ik dat je extra moet betalen als je pas betaald met pin bij levering, verder prima en het bezorgen door Dynalogic is ook heel goed.

Ron 13-03-2020

Laat in de middag besteld en keurig de volgende dag bezorgd
Op de dag van levering kan je de bezorgtijd via internet volgen
Een tevreden klant

Silvia Kaslander 13-03-2020

Na het bestellen werd ik op de hoogte gehouden.
Vandaag is de vaatwasser bezorgd door 2 zeer behulpzame chauffeurs!

Mevrouw Pronk 13-03-2020

Snel en netjes bezorgd. Vraag via mail binnen een uur beantwoord. Ik raad iedereen zeker aan om bij Bemmel en Kroon een aankoop te doen!

Fred 13-03-2020

Keurige webshop, uitstekende communicatie: levering, levering(exacte tijd van langskomen). Vriendelijke chauffeurs , nemen verpakking etc mee,superscherpe prijs (200 euro goedkoper dan elders-kd combinatie),vlotte levering

Frans Vansteenkiste 13-03-2020

Correcte levering en uur van levering via mail ontvangen, en op juiste uur geleverd.

ALof 13-03-2020

Goede service en bereidwilligheid mee te denken; geholpen bij het vinden van alternatief.

john vanuden 13-03-2020

ja een prima site en een snelle levering en ook een goede bezorging.zeer blij met deze zaak.maar had hier al eens wat gekocht. en was ook toen tevreden.prima zaak.

den Heijer 13-03-2020

Zeer vlotte service en ook een goede track en trace systeem die zeer nauwkeurig is want de leverancier was binnen de afgesproken tijdlimiet aanwezig.
De levering was in goede orde afgeleverd en het oude apparaat werd keurig afgevoerd.

Eric Fontein 13-03-2020

Keuken met alle inbouw apparatuur gekocht, prima gelopen. Naderhand nog een stukje bij besteld. Helemaal Top. Ze doen echt goed nakomen wat ze afspreken.

Patrick 12-03-2020

Snelle levering tegen scherpe prijs uit voorraad met hele goede track&trace via vervoerder. Klantenservice heel goed bereikbaar, snel met uitbrengen offertes en flexibel met annuleren van montageservice. Geld was ook snel teruggestort