Deze score is berekend op basis van 2929 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van Riel 04-04-2018 Via de website gekocht

Super Service

Wij hadden een wasmachine besteld die bleek niet meer aanwezig te zijn. Krijgen we gewoon een upgrade voor de zelfde prijs deze oplossing kwam van van Bemmel &kroon B.V. Zelf af.
De bezorgers die een dag later de wasmachine kwamen afleveren waren super aardig en behulpzaam.
Wij zeggen als u iets wilt bestellen bij dit bedrijf moet u zijn!!!

Carla Enthoven 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie, supersnelle levering. Duidelijke regels op de website. Doen wat ze beloven. Dynalogic heet tprima tot de 1e deur geleverd.

Jan 04-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima rondleiding in de webshop en overzichtelijk. Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Daardoor ben ik uitgekomen op de Samsung koel vries combinatie van A+++.

Biggelaar 03-04-2018 Via de website gekocht

Voordelige shop!

Online besteld. Netjes snel en duidelijk contact. Top! Bezorging minder. 2 mannen amper hallo of vriendelijk en praten in hun eigen taal tegen elkaar. Onbeschoft noem ik dat#

Andy 03-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Dat was snel!

Netjes verwelkomt in de winkel door een verkoper die wist waarover hij het had. Hij nam de tijd om alles uit te leggen en al onze vragen te beantworden. Gaf ook suggesties over opties, Controleerd dat wat we dachten nodig te hebben was wat wij aan het kopen waren.
En om het nog beter te maken, hij gaf ons een goede korting.
Lang leven de echte winkels!
De levering was netjes geregeld en geheel volgens afspraak gedaan. Alles netjes geinstaleerd.

GD 03-04-2018 Via de website gekocht

Correcte regeling en aflevering

Wasmachine gekocht. Alles vlot geregeld en afgehandeld geweest. Aflevering en installatie ter plaatse verliep vlot en vriendelijke transporteurs!

Piet Goudswaard 03-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zeer goede service

D eerste keer dat we bij van Bemmel en Kroon bestelden is meteen zeer goed bevallen. Snelle en accurate manier van afhandelen en bezorgen. Echt alles klopt tot in detail. De levering werd gedaan door twee nette en vriendelijke monteurs die zonder beschadigen de wasmachine boven brachten en de oude weer meenamen.De nieuwe werd aangesloten en ze namen zelfs de moeite om even te stofzuigen op de plek waar de oude machine gestaan had. Alles keurig afgeleverd en het verpakkingsmateriaal ook weer meegenomen. Kortom een dikke 10

Bert 03-04-2018 Via de website gekocht

Zonder meerkosten duurder apparaat geleverd

Samsung WW80K7605OW wasmachine bested bij Bemmel en Kroon. Omdat deze uitverkocht was, is de order zonder meerkosten omgezet naar de duurdere WW90K7605OW. Bezorging was op de afgesproken dag en betaling kon via pinnen bij aflevering.

Carla 02-04-2018 In de winkel gekocht
Crucius

zeer goede service

Het is een grote ruime winkel met ruime parkeer gelegenheid. Vriendelijke verkoper heeft alle tijd genomen.
Hij heeft zijn best gedaan om te kijken of er van een ander merk nog een goedkope versie was.

Marga 01-04-2018 Via de website gekocht

Top

Laagste prijs, geen bezorgkosten. Besteld en de volgende dag in huis gebracht. De jongens die de diepvries kwamen afleveren waren correct, aardig en beleefd

st1300 01-04-2018 Via de website gekocht

Leest u even mijn review over mijn Samsung WW80J6400CW Wasmachine.
Alleen dankzij Bemmel en Kroon werden de problemen die wij met Samsung hadden opgelost.
Ongelofelijk goed service, waar Samsung nog heel veel van kan leren.
Dank jullie wel.

Henk 31-03-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor alle webshops. TOP !!!

Ten eerste de lage prijzen. De Miele
COMPLETE C3 BLACK DIAMOND 550W was hier het goedkoopst. De volgende dag al geleverd door Dynalogic. Bezorgtijd wordt door Dynalogic realtime up-to-date gehouden en tot op een half uur van tevoren definitief vastgesteld.Thuis onnodig lang wachten is er gelukkig dus niet bij.

Kawabeest 31-03-2018 Via de website gekocht

Nette prijs en snelle levering maar

De prijs en verzendkosten en levertijd zijn allemaal in orde maar hun leverancier vind ik niet erg duidelijk omtrent de levertijd en ik heb nu 2 maal iets bij hun besteld en beide keren had ik personen die ik liever niet in of om ons huis heb.

mannie 31-03-2018 Via de website gekocht

super service!!!

Goede website uitstekende service goede prijs/kwaliteit
snelle levering goede feedback en heel behulpzaam en vriendelijk

jeroen in Haarlem 31-03-2018 Via de website gekocht

prima service

goedkope winkel. "s avond om 6 uur een wasmachine besteld, de volgende middag om 13:00 was hij aangesloten en draaiend. Prima bezorgdienst, je weet precies wanneer ze komen. Met nog een SMSje 30 min uten voor aankomst.

Jan O 31-03-2018 Via de website gekocht

Vrieskast

Telefonisch contact gezocht, direct geholpen, laagste prijs werd gelijk geevenaard. Andere dag al bezorgd.

Laura & Peter 31-03-2018 Via de website gekocht

Goede/snelle service, en alles volgens afspraak

Meerdere producten besteld, eerst wisten we nog niet wat we precies wilden en hebben we heel verl offertes aangevraagd en deze ook elke keer zonder moeite gekregen.
Eenmaal gekozen en betaald meteen een bezorg afspraak gemaakt en alles netjes afgeleverd.

Alex M 31-03-2018 Via de website gekocht

Verpakkingsmateriaal wordt niet meegenomen

Snelle levering, snelle plaatsing van de droger, Alleen jammer dat de bezorger zonder verpakkingsmateriaal weer weggaat terwijl dit toch als extra service wordt aangemerkt. Drukt flink op de beoordeling omdat ik nu alsnog naar de milieustraat moet.

Roemers 31-03-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en supersnelle service!

Onze wasmachine is kapot gegaan en binnen 1 dag een nieuwe wasmachine in huis dankzij de snelle service van Bemmel & Kroon. Nieuwe wasmachine is naar zijn plek gebracht en de oude gelijk weer meegenomen. Prima!

T Bovens 31-03-2018 Via de website gekocht

goede service

goede service snelle levering en de prijs kwaliteit verhouding is prima volgende product bestel ik weer bij Bemmel&Kroon

Alfons 31-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede prijs en goede service. Heldere en duidelijke communicatie. Ook van het bedrijf dat de installatie verzorgde.

madelon 31-03-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Super tevreden!

Ik was erg onder de indruk van v Bemmel en Kroon in Zoeterwoude.
Prachtige zaak,vriendelijk personeel en ook nog een goede en snelle service om mijn gekozen wasdroger thuis af te leveren,op zn plaats(zolder) te zetten.Kortom super tevreden!!

Marcel 30-03-2018 Via de website gekocht

Snelle actie voor een prima prijs

Alles volgens verwachting! De bestelling nog even telefonisch gecheckt maar was volledig in orde en op voorraad

Eric 30-03-2018 Via de website gekocht

prima service

goede service en scherpe prijzen! na een aantal vergelijkingen bij bemmel-kroon.nl uitgekomen.
bestelling gedaan via de site verloopt snel en duidelijk

Linda 30-03-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en vakkundig geinstalleerd!

Onze gaskookplaat moest worden vervangen. Voor dezelfde prijs als andere aanbieder maar met installatie en vijf jaar garantie telefonisch besteld bij Bemmel en Kroon. Dat was fijn bestellen! Dezelfde middag belde de monteur om een afspraak te maken voor de montage. Deze is keurig en veilig uitgevoerd. Met een goed advies. Deze winkel vind ik echt aan te raden!

Ruben 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel geleverd!

Bstelling gisteren middag geplaatst en nu al in huis. snelle service en uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Mariette 30-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede voorlichting, snelle levering en goede montage

Duidelijke uitleg in de winkel. Veel keuze in apparatuur. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heel tevreden.

W. Hagenbeek 30-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke informatie & communicatie, top afhandeling!

Goede communicatie en informatie verschaffing! Track & Trace van de ingeschakelde transporteur is uitstekend en zeer detaillistisch!

Wendela 30-03-2018 In de winkel gekocht
Forenpark

Goed advies,veel te lang wachten op installatie!

Wij hebben op een zaterdag in de winkel van Bemmel&Kroon een nieuwe vaatwasser besteld. Goed advies gekregen over de mogelijkheden en onmogelijkheden van de vaatwasser. Bij bestellen gaf ik aan dat het haast had. Helaas kon de verkoper ons geen uitspraken doen over de dag dat de vaatwasser geinstallleerd zou worden. De installatie gebeurt door een extern bedrijf blijkbaar. Helaas werd de vaatwasser pas anderhalve week later geleverd en geïnstalleerd. Installatie is overigens prima gegaan. Vakkundige man. Jammer dat het anderhalve week moet duren voordat er iemand kwam. Vandaar beoordeling een 6 i.p.v. een 8.

Esther van den Hof 30-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed advies, Prima service en Correcte bezorging!

Zeer tevreden, goed advies in de zaak, communicatie verloopt vlot. Men komt zijn afspraken na. Fijne bezorgers.

Oosterlingen 29-03-2018 Via de website gekocht

Topservice

Na enig uitzoekwerk hebben we ervoor gekozen om een kokendwaterkraan van het merk Franke te bestellen bij Bemmel&Kroon (een oud model). We kregen de volgende dag een mailtje dat de door onze bestelde kraan niet meer leverbaar was. In dezelfde mail werd echter de mededeling gedaan dat dezelfde kraan, maar dan van het nieuwe model, al naar ons onderweg was voor dezelfde prijs! Dat noem ik topservice. Bedankt!

Els 29-03-2018 Via de website gekocht

Fijne service, super dat je het pakket kunt volgen

Al vaker spullen gekocht, altijd goed en netjes. Ook toen er niets in orde was werden we heel erg goed geholpen. Een aanrader.

Klaas 28-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service verlening en bezorging!

Opzoek naar een AEG combi magnetron en zaterdags in een winkel geweest. Gezien de wijze van (niet) helpen hebben we in die winkel niets gekocht. Via Internet bij Bemmel&Kroon gekeken en juist dat wat we wilden kunnen vinden. Goede beschrijving en duidelijke maat voering aangegeven. Die zelfde avond besteld en hij werd netjes aangekondigd 's morgens bezorgd. Helemaal top!!

Frans van Leijsen 28-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. De bereikbaarheid is goed zeven dagen per week. De prijzen zijn zeer scherp.

j.beekhuizen 28-03-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service

eind van de middag opgebeld goed advies gekregen met gunstige prijs vriendelijke chauffeeur belde van te voren op en kon makkelijk betalen met pin

A. Kruit 28-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Prima advies en installatie!

In de winkel magnetron uitgezocht. Voor nieuwe afzuigkap doorverwezen naar experience-centre in Hoofddorp, waar de sortering veel groter is. Goed advies plus directe prijsaanpassing toen andere winkel goedkoper bleek voor hetzelfde apparaat. Plaatsing en inbouw apparatuur op correcte wijze.

Van Montfoort 28-03-2018 Via de website gekocht

TOP!

Altijd ruimte voor verbetering houden ;-)! Half uur van te voren een belletje dat de monteur er bijna is. Vakkundig oude vaatwasser verwijderd en vervolgens de nieuwe geplaatst met hier een daar een aanpassing in de plint om deze passend te maken. Kastje naast de vaatwasser het deurtje nog gesteld! Kan iedereen deze winkel aanraden

Julien 28-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige vlotte service super klantvriendelijk!

Geweldige bezorging. Op tijd en perfect geplaatst geen schade aan de apparaten. Zoals het hoort! Ik raad iedereen aan om hier een product te kopen. Heb zelfs een upgrade gekregen doordat model niet meer leverbaar was. Chapeau!

R Sjardijn 28-03-2018 Via de website gekocht

Service heel goed en deze vaatwasser doet het uitstekend

Ben heel tevreden , al vanaf het moment dat ik deze vaatwasser op internet zag bij Bemmel&Kroon verliep alles naar volle tevredenheid, documentatie heel goed , bestellen en aflevering in een woord geweldig
waarbij de levering ook goed te volgen was, alles ging perfect
Deze vaatwasser nu ruim 2 weken, verschillende programma's uitgeprobeerd , resultaat heel goed , komt droog eruit ,mede omdat de binnenkanten en de deur van rvs zijn ! Verder is hij geruisloos en past de tijd
aan afhankelijk hoe de vaat eruitziet , zonder meer is deze vaatwasser een aanwinst voor ons

Esmee-Joyce 28-03-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon....super goede winkel/webshop....!!

Al veschillende malen produkten gekocht bij Bemmel & Kroon.
En wij zijn er super blij mee,eindelijk eens een winkel die alles heeft!
Goede website/webshop. Erg overzichtelijk.
Je wordt keurig en snel geholpen.
Leuke prijzen met vaak nog een korting.
Zeer snelle levering die goed te volgen is via track en trace.
Geleverde produkten zien er netjes en verzorgd uit....nooit iets beschadigt of kapot.
Niets dan lof voor Bemmel &Kroon.

Corina Bregman 28-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

Onze vriezer ging raar doen uitvallen maar wel weer aan de praat gekregen. ‘S avonds ging die raar tikken maar bleef het wel doen. Maar dit is geen lekker idee. Daarom voor 22.00 uur ‘s avonds besteld en we hadden hem de andere dag om 12.15 uur in huis. En voor de laagste prijs👍🏻

Sasser 28-03-2018 Via de website gekocht

Bij Bemmel-Kroon maakt volgende-dag-levering echt waar

Wegens goede prijzen eerste keer hier besteld. Levering gratis en de volgende dag. Dat wordt vaker beweerd bij concollegas maatregelen de volgene dag was her geleverd. Track n trace met sms bericht op de minuut nauwkeurig. Heel tevreden.

TM uit Hoogeveen 28-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare zaak en goede levering

Vooral positief is de duidelijke informatie die je krijgt vanaf dat je een bestelling hebt gedaan, per mail en per sms. Ook is een degelijk bedrijf ingehuurd om de bestelling af te leveren, de service was uitstekend!

Heijnen 28-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Dag ervoor besteld om 18 uur, en de dag erna al in huis met een super koerier om 15.30 uur. Alles te volgen middels track en trace je zag dat je de zoveelste klant was en bij welke klant hij nu was. Echt helemaal top!. Hij belde zelfs dat hij er over 20 minuten was, beter kan het niet.

remco V 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima aankoop traject - Tevreden!

Was op zoek naar samsung-droger voorgaande model, zodat deze bijpassend mijn aanwezige wasmachine is. 's avonds 21:00 besteld, de volgende dag geleverd. Wat dat betreft Top! Prijs was ook in orde. Bestelde variant was niet op voorraad, en ze hebben - voor het hetzelfde geld iets nieuwer/duurder model geleverd. Ook super. Levering + plaatsingservice (+€10,-) was verder netjes geregeld, maar was ook niet meer dan dat (kasten omruilen, neerzetten, stekker erin en weg naar de volgende).

verbeterpuntje: Bemmel en kroon bieden diverse gelijke type drogers van samsung, maar inhoudelijk geen uitleg wat verschillen zijn tussen de diverse gelijk ogende modellen. Heb daar naar lopen zoeken, maar weet het nog steeds niet... De display van dit model is minder fraai/helder dan die van mijn samsung wasmachine.... (al is het niet de hoofdzaak, vind ik dit wel jammer en had dan liever een paar tientjes meer uitgegeven )

Al met al een dikke Pluim voor deze webwinkel.

Rl 28-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heel tevreden ten eerste was het door ons bestelde product uitverkocht en kregen wij een gelijkwaardig duurder product geleverd, combimagnetron Siemens dat vind ik nog eens service! Verder goede communicatie wb levering .. perfecte timing zodat je weet hoe laat je thuis moet zijn. Dit wasdetweeee keerdet we iets hebben bestemd via Bemmel en kroon en ik kan het echt iedereen aanraden.top!

Arjen 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Product was vlgns website op voorraad. Bleek innde orderbevestiging niet zo te zijn. Meteen gebeld (op zondag) en werd uitstekend geholpen. Binnen 2 dagen alsnog in huis. Klasse!!

Ab Klijn 27-03-2018 Via de website gekocht

Goed, snel en simpel geregeld

Artikel gekocht tijdens de BTW vrije dagen bij Bemmel en Kroon. Bestellen op de site is simpel en snel geregeld. Duidelijke email en factuur

Ciel Muijen Stevens 27-03-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Perfecte service met een persoonlijk tintje.

We waren op zoek naar een afzuigkap en een vriezer. Wij zijn heel erg goed geadviseerd door Lex Helvensteijn. Hij nam de tijd om ons goed te helpen. Een kopje koffie met een heerlijke verse gevulde koek staat klaar voor als je even rustig wilt nadenken over je eventuele aankoop. Nou wij hebben onder genot van die heerlijke koffie onze aankoop gedaan. ( factuur DH670860). Fantastisch !!!!!!

P.Anker 27-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima surves

Ziet er geweldig uit en ook de mensen er om heen zijn behulpzaam.En voor ons makkelijk bereikbaar.
We hebben naar de goedkoopste winkel gezocht en gevonden.