Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tom 28-12-2016 Via de website gekocht

Top-service!

De site is duidelijk en geeft goede informatie over het product. De prijzen zijn ook nog concurrerend en gemaakte afspraken worden nagekomen. Product wordt snel en op de afgesproken tijd afgeleverd en geplaatst.

Pluspunten

• heldere site
  • concurrerende prijzen
  • snelle levering

David Brouwer 28-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat je beloofd!

De tweede keer dat ik een product heb besteld bij Bemmel & Kroon. Ze hanteren scherpe prijzen en alles gaat zoals beloofd word. De levering was prima op tijd en de service uitstekend! Een prima en betrouwbaar bedrijf waar je online producten kunt bestellen voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Uitstekende levering
  • Scherpe prijzen

Jeanna 28-12-2016 Via de website gekocht

Slowjuicer-bestelling

Had hier in België nog nooit gehoord van "Bemmel&Kroon, maar dit is echt een zeer goed werkende firma die gebruik maakt van een prima site. Het bestelde product, een slowjuicer MJL 500 van panasonic, werd zeer snel geleverd, met tracking en op tijd door Dynalogic en bovendien aan een lagere prijs dan bij overige firma's. Aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoper dan elders

Maria 27-12-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in de Cruquius

aankoop wasmachine Siemens bij Bemmel en Kroon

afgelopen zaterdag waren wij in de winkel voor een nieuwe wasmachine. Wij werden zeer goed geholpen. Er werd gekeken naar onze wensen en naar de mogelijkheden van verschillende wasmachine. Een top advies gekregen voor een top wasmachine, duidelijke uitleg hoe de machine werkt en wat de verschillen waren.
Een nieuwe machine gekocht en hij is vandaag al geleverd . ( meteen na kerst )

Pluspunten

• zeer goed advies
  • vriendelijk en vakkundig personeel
  • verschillende mogelijkheden af kunnen wegen

Minpunten

• heb ik niet

Attie 27-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aanrader! Bemmel & Kroon

Zeer fijn geholpen door een deskundige en vriendelijke medewerker die ons objectief en met relevante kennis door het woud van koel/vries combinaties heeft geloodst. Uiteindelijke keus werd de Liebherr ICUS 3314-20 (ZTW573213). Vandaag keurig bezorgd en zelf ingebouwd. Juweeltje!!

Pluspunten

• Uitstekende behulpzame verkoper
  • Zeer scherpe prijsstelling

Lennie de Boer 27-12-2016 Via de website gekocht

Wat een prettige verrassing is het bedrijf Bemmel & Kroon

Een nieuwe wasmachine uitzoeken en bestellen op de site van B & K was eenvoudig en vertrouwd. De order is geplaatst op 1e kerstdag ( zondag) en het artikel werd keurig op dinsdagmiddag afgeleverd door 2 vriendelijke en behulpzame medewerkers. In de tussentijd werden we via mails op de hoogte gehouden.
Wat ons betreft verdiend Bemmel & Kroon een dikke pluim en als wij in de toekomst weer iets nodig hebben zullen we zeker weer hier beginnen met zoeken.

Pluspunten

• De site is gebruiksvriendelijk en veilig
  • de leverring is snel en keurig

Marieke Nobels 27-12-2016 Via de website gekocht

vriezer

Prima service snelle en correcte levering goede en duidelijke track en trace zodat je de route kunt volgen exact op tijd

Kirti 27-12-2016 In de winkel gekocht

Snelle verkoop

• Gemak: Snel in de winkel een wasmachine gekocht zonder al te veel gedoe.

• Service: Makkelijk parkeren voor de deur in Den Haag. Omdat er verder weinig bezoekers in de winkel waren ben ik snel geholpen. Je moet wel voor alles apart betalen: ophalen oude wasmachine, extra garantie, rubbers etc. Voor een dure wasmachine zijn dit gewoon te veel extra kosten.

• Assortiment: Veel producten in de winkel aanwezig. Ikw as zelf gericht op zoek naar een wasmachine.

Ik ging gericht naar de winkel voor een specifieke wasmachine die ik van te voren had uitgezocht. Vanwege de interessante prijs bij Bemmel en Kroon ben ik naar een filiaal gereden. Met de verkoper snel tot een mooie afgeronde prijs kunnen komen met alles er op en er aan - DH576951. Binnen 2 dagen was de Miele WKR771 WPS PWash 2.0 wasmachine in huis. Keurig afgeleverd door de chauffeurs.

Pluspunten

• Nette winkel
  • Mogelijkheid om tot een prijs te komen
  • Groot assortiment
  • Snelle verkoop

Minpunten

• Iets wat afgelegen in Den Haag
  • Vlotte babbel (moeten verkopers kennelijk hebben)

Kamerbeek 27-12-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

uitstekende service

Uitstekende service. De apparaten werden precies op tijd afgeleverd en ook netjes aangesloten en de oude machines meegenomen. Zeker een aanrader voor oude mensen. Top gedaan.

Teuns 27-12-2016 Via de website gekocht

Prima

De website is gebruiksvriendelijk, je kunt er makkelijk vinden waar je naar zoekt. Prima afhandeling van de order, snelle levering

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke website
  • prima afhandeling van de order

Besaris 27-12-2016 Via de website gekocht

dh576419

De situatie is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ook de mensen aan de telefoon waren behulpzaam en duidelijk. Super service.

c.j.kuipers 26-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine

onze wasmachine ging kapot, ineens paniek, op de site gekeken en zag dat de andere dag al een nieuwe
wasmachine bezorgd kon worden de keuze was snel gemaakt.
het liep allemaal perfect.

Pluspunten

• eenvoudig te bestellen
  • levertijd uitstekend

Roy 26-12-2016 Via de website gekocht

Liebherr koelkast KBES 4260-24

Zeer tevreden over de koelkast. Werkt uitstekend. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer ruim.
De service van de leverancier is ook goed. Neemt de tijd voor een duidelijke uitleg en denkt mee over alternatieven. Levering snel en goed.
Ordernummer DH575631

Pluspunten

• Ruime koelkast, goede verlichting
  • Zeer tevreden over de service van de leverancier
  • Goede en snelle levering

Bosch koelkast 25-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Uitstekende internetwinkels voor o.a. huishoudelijke apparaten. Goede en vriendelijke klantenservice. Bezorging helemaal perfect geregeld.

Pluspunten

• prima klantenservice
  • uitstekende bezorging

een zeer tevreden klant 25-12-2016 Via de website gekocht

mijn witgoed winkel

heb ik op zaterdag avond een wasmachine besteld ( telefonisch ) heb ik verkoper eerlijk verteld dat de wasmachine op maandag graag thuis willen hebben, en ie bloofd dat, op internet was hetzelfde wasmachine (overal gegoold) niet lager dan €750 met de verzendkosten , toen ik voor korting vroeg, heb ik nog €50 korting gekregen, wat wil je nog meer service, vriendelijkheden en aandacht daar krijg je die allemaal

Pluspunten

• service, vriendelijkheden
  • optijd geleverd en snel
  • Goedkoer dan die anderen

Minpunten

• GEEN
  • KON IK HET NIET VINDEN

Willem van Witzenburg 25-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede service en bereikbaar. Goede deal en afspraken.

Bij binnenkomst geen druk of snelle verkooppraatjes. Rustig rondkijken en daarna samen kijken wat het beste bij je past. Daar hou ik van. Vervolgens een wasmachine, droger en stofzuiger gekocht waarbij de korting alle andere oversteeg. Een goede deal.

Ook met de levering zijn goede afspraken te maken. Kun je bijvoorbeeld niet in de middag of ochtend zal het bedrijf zicht daaraan aan proberen te passen.

Een tevreden klant.

Pluspunten

• Service

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Rahim 24-12-2016 Via de website gekocht

Werkelijke extra klasse van Bemmel & Kroon en Siemens

Bemmel & Kroon hebben we wederom opgezocht na onze aankoop van de Siemens wasdroger vorig jaar. Het overzicht, de snelle reactie en de relatief geringe prijs van extra service bij het verzorgen van de onze nieuwe Siemens wasmachine, doet Bemmel & Kroon onderscheiden van andere elektronica en witgoed shop. Werkelijk extra klasse....!!

Jan 24-12-2016 Via de website gekocht

Microgolf besteld

Beste prijs
Levering op de gevraagde datum en een half uur voor de levering ook nog een sms van het tijdstip.
Prima service dus, ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Houden zich aan hun woord

Minpunten

• niks

Jan Swinkels 24-12-2016 In de winkel gekocht

AEG oven, bestelnummer DH577073

Goede ontvangst en adequate informatie over kwaliteit van de oven, de levering en de plaatsing. Uitvoerig is stilgestaan bij de diverse soorten ovens in kwaliteit en prijsklasse. Op basis hiervan heb ik een goede keuze kunnen maken.

Pluspunten

• Uitgebreide showroom
  • Goede verkoper
  • Snelle levering

Jan Clement 24-12-2016 Via de website gekocht

Wereld leverancier!!!

Gisteren bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon. Op de dag voor kerst wordt onze vaatwasser geleverd. Superrrrrrr...mede met de kerstdagen én de verjaardag van onze oudste dochter een zeer gewaardeerde levering!! Absolute aanrader! Snel en zeer betaalbaar!!

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Zeer betaalbaar product

Minpunten

• Niets

Hoogkamer 24-12-2016

Oven

We hebben een gasoven gekocht. We zijn goed geadviseerd en vriendelijk geholpen. Aflevering was keurig op tijd en vriendelijk

Pluspunten

• Goed advies
  • Vriendelijk geholpen

H. Tromp 24-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Mijn order (nr BKI574661) is zeer vlot verwerkt en correct geleverd. De communicatie hierover verliep prima; ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Vlotte verwerking

Sander 24-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snelle levering en afhandeling.
Kosten voor plaatsen en aansluiten wasmachine kunnen wel gratis worden uitgevoerd.

Verder goed!

Petra Jansma 24-12-2016 Via de website gekocht

lekker koud met de kerst !

Wat is er erger dan dat je vriezer het begeeft net voor de kerstdagen en deze dus lekker vol zit. Snel alles in tassen en lief bij de buren aankloppen. Dan opzoek naar een nieuwe vriezer die en vooral goed vries maar ook nog een goedkoop is en snel kan worden geleverd. Dat was dus geen probleem zoeken op internet en gelijk kwam bemmel & kroon boven aan mijn lijstje staan. Bestellen en gelijk de volgende dag geleverd en gelijk de oude meegenomen. Nu hebben we gelukkig weer een super mooie en ook nog eens zeer zuinige vriezer , liggen al mijn producten netjes gesorteerd in de lades en zit ik met de kerst aan een heerlijke maaltijd met ijs als toetje. Dank voor de super snelle en nette service.

Pluspunten

• makkelijk te bestellen
  • zeer nette aflevering
  • bellen als ze in de buurt zijn
  • nemen oude vriezer mee

Fam. De Jong 24-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk, Rijnekeboulevard

Bestelling en plaatsen van een inbouw koelkast

Bemmel & Kroon hebben ons goed geholpen. De verkoper heeft ons op de punten gewezen waar wij op moesten letten bij aankoop en wat de verschillen tussen de diverse merken waren zonder een merk expliciet te promoten. De keus lag echt bij ons. Bij het plaatsen kwam er een keurige jongen, die netjes en ordelijke werkte. Bij ons klemde de deur bijvoorbeeld en zonder extra kosten ging hij niet weg zonder dat het opgelost was. Ben heel tevreden dank je wel.

vdVeen 24-12-2016 Via de website gekocht

tevreden

De bestelling was zeer gemakkelijk te plaatsen en de prijs was goed, snelle levering binnen de gestelde tijd en ben zeer tevreden over alles

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding

Desi 23-12-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Siemens bakoven met magnetron CM836GPS1

In de winkel een uitgebreide uitleg gekregen over de werking van de Siemens bakoven met magnetron CM836GPS1. Prijs is lager dan internetwinkels en levering is conform afspraak.
Wij zijn zeer tevreden.

Ina 23-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Koelkast en wasdroogcombinatie

Prima service in de winkel, veel modellen om uit te kiezen en vakkundige informatie van de verkoper.
De prijs was ook nog eens zeer aantrekkelijk. Binnen een paar dagen hadden we de spullen in huis. Keurig op tijd bezorgd door twee aardige jongens, die de oude koelkast en al het verpakkingsmateriaal weer meenamen en de nieuwe koelkast waterpas op zijn plaats zetten.
Als wij weer iets nodig hebben, gaan we zeker naar Bemmel en Kroon.
ZTW571451

Max 23-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf met uitstekende service

Ik kocht al bij Bemmel & Kroon voor het internettijdperk. Toen al een goede reputatie. Mijn oude wasmachine had definitief de geest gegeven dus met de kerstdagen in aantocht een LG Wasmachine (order: BKI577106) besteld op de website van Bemmel & Kroon. Hun site is overzichtelijk, de bestelprocedure makkelijk. De communicatie over de bestelling en levering is helder. Snelle levering door vriendelijke jongens, die alles netjes installeren en de oude machine meenemen. Betaling met pin bij aflevering is ook een pluspunt.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Overzichtelijke site
  • Service
  • Snelle levering
  • Betalingsmogelijkheden

Katleen 23-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast inbouw

De goedkoopste aanbieder , heel vriendelijke contactpersoon , vlotte levering zoals afgesproken . Betaling bij levering . Netjes op zijn plaatst gebracht , verpakking werd meegenomen . Het oude toestel werd meegenomen .

Pluspunten

• Betalen bij ontvangst
  • Snelle levering , goede service
  • Vriendelijke contactpersoon

Ger van Meeteren. 23-12-2016 In de winkel gekocht

Super snel geholpen

Onze koel-vriescombinatie hield ermee op vlak voor de kerst. Meteen naar Bemmel & Kroon. De volgende dag een nieuwe geplaatst.Waren we erg blij zo snel en dat vlak voor de Kerstdagen.Super!!!

Pluspunten

• Prettig geholpen
  • Goede service bij vervanging.

j van leest 23-12-2016 Via de website gekocht

klantvriendelijkheid

wat op de website aangeboden wordt klopt. Indien nodig wordt er telefonisch contact met je opgenomen levertijd en bezorging word van tevoren aangegeven en zijn juist. klantvriendelijkheid van de bezorgers is prima,
ordernummer DH575542.

Pluspunten

• afspaak was afspraak
  • klantvriendelijkheid aan telefoon en bezorging

van Hilten 23-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Top Service

Goede service en super snelle levering. Deze ook binnen de opgegeven tijd bezorgd. En tot slot, erg vriendelijk personeel!

Pieter Cambeen 23-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine bij Bemmel en Kroon

Site Bemmel en kroon goed overzichtelijk, aflevering heel prettig,en goed te volgen via track en trace , snel geleverd

Sabine van britsom 23-12-2016 Via de website gekocht

Bki576057

Deze webshop is super ze leveren heel snel in belgie ik heb op 1 week tijd 2 wasmachines besteld een voor mn moeder en een voor mijn dochter.ze zijn beiden heel tevreden en bemmel en kroon zijn zeker niet duur

J.L. de Ruiter 23-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon levering Liebherr 4858-20

Zeer snelle bevestiging van de bestelling.
Ruim voor levering voorzien van alle info over de levering en factuur
Duidelijke website
Al met al zeer tevreden

Pluspunten

• Hele goede communicatie
  • Live-tracking van de levering
  • Beleefd transportpersoneel
  • Afvoer van oude apparaat en verpakkingsmateriaal

Minpunten

• Kleine beschadiging aan de vloerbedekking

I.Bakker 23-12-2016 In de winkel gekocht

Prima zakendoen!

Wij hebben bij Bemmel & Kroon een afzuigkap gekocht, ordernummer DH570711. Wij werden tijdens ons bezoek keurig geholpen; er werd duidelijke voorlichting / uitleg gegeven. Heel klantvriendelijk! De bezorging en installatie werden netjes uitgevoerd. Na de installatie konden wij betalen. Kortom: met dit bedrijf kun je goed zakendoen!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • betaling na installeren
  • duidelijke uitleg

Dave 23-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop AEG Wasmachine

Absoluut een aanrader, gevonden via Kieskeurig.nl, 's middags gebeld en 1 dag later 's morgens al geleverd. Wij hadden ook de extra service (extra € 9,95), aansluitkosten (extra € 4,95) en gekozen om te betalen via PIN (extra € 4,95) bij aankomst. Deze extra kosten werden hierna als korting er weer vanaf getrokken. Deze extra service hield in dat de wasmachine op de plaats van bestemming werd neer gezet (voor ons tweede verdieping) en ook werd aangesloten en getest werd. Tevens werd de oude machine ook naar beneden gehaald en meegenomen, allemaal geregeld via Dynalogic B.V de transporteur voor Bemmel & Kroon. Dus op dit moment alleen maar lof. Nu weer hopen dat deze wasmachine ook weer 20 jaar meegaat

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteits verhouding
  • snelle levering
  • Betaling via PIN

Maaike 23-12-2016 Via de website gekocht

ordernummer BKI536481 - eerlijk en goed advies

na het rondlopen in de winkel, hebben we een eerlijk adviesgesprek gehad, waarin heel snel en duidelijk al onze wensen naar boven kwamen. Uiteindelijk via de webshop de nieuwe wasmachine gekocht! Wij hebben vaker al iets gekocht bij Bemmel en Kroon en zouden iedereen deze winkel aanbevelen. Onze droomkeuken is ook besteld bij Bemmel en Kroon, wij kijken uit naar de plaatsing en installatie in ons nieuwe huis!

Veronique 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Uitstekende service. Goede informatie over het tijdstip van de levering. Wasmachine geïnstalleerd en de oude wasmachine meegenomen.

Pluspunten

• Gratis levering
  • Wasmachine geïnstalleerd
  • Oude wasmachine gratis meegenomen
  • Half uur voor de levering gebeld

mario 22-12-2016 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering BKI575847

Voor nieuwe keuken vaatwasser, magnetron, koel/vriescombi en fornuis gekocht.
Offerte opgevraagd waarop snel werd gereageerd. Voor sommige apparaten zelfs een nieuwe type gekregen voor dezelfde prijs.
Apparaten werden netjes volgens afspraak geleverd, kreeg 20 minuten voor leveringneen sms met aankomsttijd.

Pluspunten

• Reactie snelheid
  • Sortiment

Mireille 22-12-2016 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Bosch vaatwasser

We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe vaatwasser, toen we reclame voor verschillende vaatwassers zagen bij Bemmel & Kroon. Omdat het fijn dichtbij is, zijn we meteen gaan kijken. Na deskundig advies van 1 van de medewerkers hebben we gekozen voor een Bosch vaatwasmachine. Na offerte-opmaak met nummer ZTW571407 werd contact met ons gezocht om een afspraak te maken wanneer het ons uitkwam om de vaatwasser te installeren. We hoefden niet eens vooraf te betalen maar hebben bij de installatie de factuur voldaan. En nu genieten we weer van een schone vaat en extra vrije tijd!

Pluspunten

• goede service in de winkel
  • Super vaatwasser

T.Mooijman 22-12-2016 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Aanschaf Siemens koelkast, vaatwasser en combimagnetron

Prima geholpen in de winkel, ook na wat aarzelingen en twijfels bleef de verkoper correct.
Ook zijn belofte nagekomen de producten snel te kunnen leveren en plaatsen. Dit alles binnen een week.
Apparaten ook vakkundig geïnstalleerd.

Pluspunten

• Snel en vakkundig

John Clemens 22-12-2016 Via de website gekocht

Wauw, wat een perfecte service

Dit is niet de eerste keer dat ik een product bij Bemmel en Kroon bestel / afhaal. De website is duidelijk, de prijzen zijn bijzonder concurerent . je wordt uitstekend op de hoogte gehouden wordt van de status. Ook het telefonisch contact een half uur voor levering is erg prettig. Kortom als ik weer wat nodig heb, kom ik zeker terug!!!

Pluspunten

• na bestelling op de hoogte gehouden worden
  • Het extra belmoment een half uur voor levering

K v Herwaarden 22-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine LG

Na het stukgaan van onze wasmachine was het via de webshop goed geregeld. Met ons grote gezin kunnen we niet lang zonder wasmachine. Voor 16:00 uur besteld leverde inderdaad de volgende dag een nieuwe wasmachine op. Afleveringen vond plaats conform belofte tussen 12 en 15:00 uur. Aangesloten en alles verder ok.

Pluspunten

• to the point

Theo en Bianca 22-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Zeer tevreden

In de winkel aan het Forepark onze condens droger gekocht. Keurig netjes geholpen en meer dan voldoende advies gekregen. Ruime keuze en mogelijkheden voor de levering van onze nieuwe droger. Zoals afgesproken ruim van tevoren een telefoontje van de bezorgers. Alles geheel volgens afspraak en zeer vriendelijke bezorgers. De droger werd voor de betaling nog extra gecontroleerd.

Pluspunten

• Alles geheel volgens afspraak.
  • Betaling pas na controle en plaatsing.
  • Laagste prijs zoals aangegeven bij Kieskeurig.
  • Goed advies naar budget.

21-12-2016 22-12-2016 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb zojuist mijn miele stofzuiger geleverd gekregen. Op de gewenste leverdag en nadat ik keurig via mail bericht werd hoe laat deze bezorgd ging worden! Top!!

van diest 22-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine aeg ordernummer BKI576544

overzichtelijke site keurig op tijd afgeleverd .
De wasmachine netjes tot op zolder gebracht en nog aangesloten ook dit alles zonder meer prijs.
Zoals altijd bij Bemmel en Kroon service ten top

Pluspunten

• snelle levering
  • ruime keuze
  • prijs en kwaliteit prima in orde

Minpunten

• niet

T.E. 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima!

We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen, omdat zij het product voor de laagste prijs en de beste service konden leveren. Het product werd de volgende dag geleverd en netjes geïnstalleerd. De verpakking werd opgeruimd en meegenomen. Door het handige volgsysteem hoef je niet de hele dag op de levering te wachten. Super! ordernummer BKI576867

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Happy 22-12-2016 Via de website gekocht

Kijk, daar hou ik nu van!! En jij?

Snel, geen gemekker en vlot geleverd! Kijk, daar hou ik nu van.................En Jij? Winkel in en uit? 1000 en 1 wasautomaten zien en kijken tot je door het bos de bomen niet meer ziet staan? Of gewoon door ervaringen van anderen een apparaat uitkiest die gewoon goed is. Een MIELE bijvoorbeeld.

Pluspunten

• snel,levert binnen 24 uur. goedkoop