Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jaap van der Meij 19-03-2017 In de winkel gekocht
hzerswoude rijndijk op de rijnekeboulevard

Super geholpen

Met mijn vader een wasmachine gaan kopen omdat de oude het begeven had, de nieuwe machine kon de volgende dag al geleverd worden als wij gekend hadden. Helemaal netjes is hij geplaatst en de kapotte machine gelijk meegenomen. ja ik beveel deze zaak altijd aan omdat wij er altijd erg goed geholpen zijn ook als het apparaat niet helemaal naar behoren werkt word dit hier namelijk super opgelost

Harm 19-03-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, probleemloze transactei

Eerst in de winkel van Bemmel & Kroon in Qruquius georiënteerd, en prima te woord gestaan door de medewerker. We zijn ook eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden van bezorging (Amerikaanse side by side koelkasten worden NiET op etages zonder lift bezorgd). Na er een nachtje over hebben geslapen, toch besloten om de koelkast te bestellen. De bezorging door Dynalogic verliep ook prima, keurige meldingenvan bezorgtijden, en en mooie track & trace website, waar de bezorger op dat moment is, en dus kan je daar prima op plannen. Een sms met de verwachte bezorgtijd klopte ook precies. Vriendelijke heren bezorgde de (zware) koelkast over de eerste drempel, en kon ik afgetekenen op een tablet. Ik moest wel zelf zorgen dat de koelkast boven kam, maar door de prima stevige doos om de koelkast, duwde we hem (met hulp van mijn broer) zo de trap op. Zonder al te veel problemen konden we hem de gang inschuiven.
Al met al: ik heb me vooraf best wel zorgen gemaakt over hoe deze koelkast op de juiste plek zou kunnen komen, maar mede door de prima bestelling, verpakking en aflevering, stond de koelkast eerder dan verwacht op zijn plek. B&M en Dynalogic: bedankt !

rob 18-03-2017 In de winkel gekocht
internet

perfect!

Zeer scherpe prijs, vlotte en correcte opvolging per email en top service van bestelling tot levering!

Montee 18-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Uitstekende prijs. Uitstekend en prima klantenservice.
Goede prijs.
Snelle betrouwbare en nette levering.
Bel zeker ook als op de site een artikel duurder is de klantenservice, al vaker iets gekocht en zal zeker vaker iets kopen bij Bemmel en Kroon.

Hans 18-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Vorig jaar bij Bemmel & Kroon een wasmachine en droger gekocht en nu was de koelkast aan vervanging toe. Nu had Bemmel & Kroon weer een speciale prijs voor ons als vast klant.

Alieke 18-03-2017 Via de website gekocht

Super service, alles klopt!

Heldere communicatie, bezorging op tijd, scherpe prijs en super service. Goede website. Zou hier weer kopen!

Rik 18-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Niets anders gewend ---prima geholpen

Goed geholpen en duidelijke uitleg. Ook plaatsen maar niet gedaan en laten doen en daar ben ik erg blij mee.

Jan 18-03-2017 Via de website gekocht

geweldige keuze

uitgebreide keuze mogelijkheden , voorraad info , goede prijs , prima info over wat je wel en niet
van de firma Bemmel & Kroon mag verwachten . TOP

Hans 18-03-2017 Via de website gekocht

Een kroon voor de levering

De shop gevonden via Kieskeurig. Zeer snelle een reactie op mijn vragen en een zeer goede prijs voor de goederen betaald. Van Bommel had een warmtepompdroger die ik wilde hebben niet op voorraad, maar kwam meteen met een goed alternatief voor een hele mooie reële prijs. Ook de aflevering van de goederen is prima en duidelijk verlopen. Beter kan niet denk ik en daarom een dikke 10.

Peter 18-03-2017 Via de website gekocht

Prima stofzuiger snel geleverd!

Deze shop had de hoog gewaardeerde Miele stofzuiger als goedkoopste. Had nog nooit van hun gehoord maar binnen 1 dag netjes bezorgt. Geweldige service voor herhaling vatbaar.

Haas 17-03-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Uitstekende service

We gingen voor een Siemens maar kwamen toch uit op een Miele. Een goede uitleg, van K***, over de verschillende Mieles, zodat we deze konden vergelijken. De oude Miele had het na ongeveer 33 jaar begeven.

Grandfather 17-03-2017 Via de website gekocht

Prima service voor een prima prijs

Makkelijk in omgang, goed bereikbaar per mail, snelle reactie en een goede prijs.
Prima aflevering. Snel efficiënt en aardige gasten met veel inzet in de bezorging

Evio 17-03-2017 Via de website gekocht

Toppers

Bosch inductie kookplaat.
Snel geleverd en heb voor deze winkel gekozen omdat zij als enige korting geven als je de gekochte artikelen zelf ophaald. Vind ik een prima service ook al heb ik het product laten bezorgen.
Duidelijke website.

Jack 17-03-2017 Via de website gekocht

Top top service

Goede service, mijn artikel was niet meer beschikbaar, gelijk kreeg ik de opvolger voor hetzelfde bedrag, artikelen zijn netjes geleverd en geplaatst op plek van bestemming op de afgesproken tijd

Nathalie 17-03-2017 Via de website gekocht

Alles tip top

Helemaal goed. Het type vaatwasser wat ik had besteld was er niet meer, ik kreeg zonder extra kosten een duurder exemplaar. Heren waren op tijd met leveren en sloten ook direct aan.

Gerard 17-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude

Factuurnummer 584390/Bemmel en Kroon

Tijdje geleden pelgrim gaskookplaat besteld. Geplaatst door gespecialiseerde firma. Netjes gewerkt. Beschaafd personeel. Rustig weloverwogen.Nog niet uitvoerig gebruikt. Ziet er goed uit. Niet direct van belang voor de kwaliteit zijn de fraaie administratieve procedures. Bijvoorbeeld de inplanning, Informatie over uiteindelijk tijdstip van aankomst. Daarna de financiële afhandeling enz. Daar is goed over nagedacht.

José en Bauke Pit 17-03-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

aankoop LG wasautomaat

Mede op basis van goede ervaring in het verleden zijn we, door een plotseling uitvallen van de wasautomaat, naar Bemmel en Kroon gereden waar we vertelden dat we een nieuwe wasautomaat wilden kopen.
De verkoper heeft ons daarop op zeer deskundige wijze bij diverse merken de voor- en nadelen opgesomd en op basis van deze gegevens, in samenhang met de gunstige prijs, en de snelle levering, hebben we besloten de wasmachine van LG te kopen.
De wasmachine kon al de volgende dag geleverd en geïnstalleerd worden.
Kortom, hier is sprake van een zeer klantvriendelijk en goed bedrijf.

C. Snijders Vroegop 16-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

De site was duidelijk en de betaling ging na de bestelling heel makkelijk. Na de bestelling krijg je netjes een bevestigingsmail en later een track en tracé mogelijkheid om de bestelling te volgen.

Myrthe Theunissen 16-03-2017 In de winkel gekocht

behulpzaam

De medewerkers waren enorm behulpzaam en dachten met me mee over de meest praktische oplossingen voor de aansluiting van mijn nieuwe fornuis.

B-J. Jonker 16-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Vakkundig, plezierig bedrijf

Bemmel en Kroon is een bedrijf met goed bereikbare vestigingrn, uitgebreid assortiment, en zeer deskundige verkoop. De levering en installatie geschiedt vakkundig, op afspraak, en zorgvuldig.

Karel_123 16-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Echt netjes!

Mijn oude (geleende) kookplaat was kapot, heb snel beslist op advies van anderen dat Bemmel en Kroon de juiste winkel was voor mij. De website gebruikt met de zoekfunctie ik zocht namelijk een 4 pits vrijstaande gaskookplaat met de knoppen aan de voorkant. Werd netjes behandeld en direct geholpen na binnentreden van de winkel, de koop was binnen een kwartier gedaan.

Kreeg een email van tevoren en net voordat zij kwamen een telefoontje op mijn mobiel. Geen verdere extra kosten bij levering, pinnen van het verschuldigde bedrag thuis en klaar. Werd netjes en vakkundig aangesloten, hele nette mensen.

Sanne 16-03-2017 Via de website gekocht

Alles wat je mag verwachten van een goede webshop

Netjes volgende dag afgeleverd ondanks dat ik mijn bestelling om 15.50 pas geplaatst had. Goede communicatie over levering, en ook netjes optijd. Product zag er goed jij en ook nog 20 euro korting.

TD Jansen 16-03-2017 Via de website gekocht

De levering met alle aankondigingen waren prima in orde.

kwam het artikel via internet tegen en was er tevreden mee. Daarom gekocht bij jullie en de afwerking van de levering was prima en ben ik zeer tevreden over.

Tevreden koper 16-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Deskundig advies, zoals altijd

De winkel in Zoeterwoude Rijndijk is groot en overzichtelijk. Er is een ruime keus voorradig en het personeel is attent en behulpzaam.

De Jong 16-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goed

De mannen waren mooi binnen de verwachte tijd en hebben een half uur van te voren gebeld. Ze hebben de wasmachine aangesloten en ook de oude droger weer terug op de wasmachine geplaatst.

M Goudbeek 16-03-2017 Via de website gekocht

Geen woorden maar daden!

Bestelling 589965 ontvangen, zonder kookplaat die op nalevering staat zoals besproken. Zeer correcte behandeling van mail en telefoon. Snelle levering, 1 product op nalevering maar dit ligt buiten de macht van Bemmel&Kroon doordat Siemens zelf voor vertraging zorgt. We hebben van Bemmel&Kroon al een alternatieve kookplaat aangeboden gekregen maar willen zelf graag wachten op de Siemens kookplaat.

Mark 16-03-2017 Via de website gekocht

oplossingsgericht

Bestelling geplaatst en binnen 12 uur een melding dat de bestelde oven niet meer leverbaar was. Direct een (duurder) alternatief aangeboden gekregen. Zowel per e-mail als per telefoon goed bereikbaar. Bezorging keurig op tijd. Aan te bevelen!

Lammers 16-03-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Vakkennis

De keuze van, in mijn geval een wasmachine, is bijzonder groot en goed. De medewerkers die je helpen de juiste keuze te maken hebben vakkennis.
Bij het kiezen houden ze rekening met de gezins-situatie en gebruik.
Binnen 24 uur stond mijn nieuwe machine te draaien.
Bedankt.

Daisy 15-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude

Zeer prettig

Het is een zeer fijne winkel.
We kwamen binnen en namen de lift, zodat onze hondenwagen ook gewoon mee naar boven kon. We werden bij de balie boven gevraagd waarvoor we kwamen en we werden vriendelijk doorverwezen naar de keuken afdeling.
Onze mooie fornuis stond er en we mochten rusten even kijken en we konden gewoon vragen stellen. Ze werden gewoon professioneel en vriendelijk beantwoord.
Eenmaal een keuze gemaakt kregen we drinken aangeboden en gingen we de koop overeenkomst regelen. Het verliep heel erg soepel, ze waren erg duidelijk en we konden gewoon meekijken op het computer scherm.
We zochten ook nog een wasmachine uit en ook dat proces verliep super goed. We werden wel geholpen door een ander, maar het was echt goed. Ze waren duidelijk en vertelde ons dan ook gewoon dat sommige levertijden wat langer konden zijn.
We waren echt super geholpen en ik zou er zeker nog terug komen. Vooral als ik er aan toe ben om mijn koelkast te gaan vervangen zou ik daar terug komen.

Maurice Wijnants 15-03-2017 Via de website gekocht

100% tevreden over de service

Vooraf goede informatie over de levering en leveringstijden. Vriendelijke medewerkers en snelle service.

Jeroen 15-03-2017 Via de website gekocht

Super geregeld top

s'middags vaatwasser besteld en de volgende ochtend stond hij er al.
Netjes orderbevestiging, mailtje tevoren met bezorgtijd indicatie. Half uurtje voor
Bezorgen belletje. Bedrijf maakt hiermee een serieuze en professionele indruk.
En dan ook nog voor een voordelige prijs. Volgende keer ga ik dus eerst hier kijken als ik weer wat nodig heb. Top.

Rimmelmans 15-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede communicatie en afwikkeling!!!

Deze Shop spraak ons als eerste qua prijs aan en ten tweede door de goeie recensies. Mooi duidelijk aanbod en wij kregen zelf het nieuwe model tegen dezelfde prijs!!! Ook de communicatie en bezorgservice was precies zoals werd beloofd, geen smoesjes.

Jolanda 15-03-2017 In de winkel gekocht

goede duidelijke uitleg en tijd voor de klant

Ik heb al meer gewinkeld bij bemmel kroon en dat blijf ik doen, GOEDKOOP veel keus, site mag uitgebreider, personeel beleefd, behulpzaam. Bezorging goed beleefd en nog duidelijke uitleg zo nodig.

C. Millet 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering, top!

Goede service, de wasmachine werd snel geleverd, gratis aansluiting, gratis de oude machine meegenomen. Vriendelijke en vrolijke mensen.

L.Adam 14-03-2017 Via de website gekocht

Lots of choice and fast delivery

We selected Bemmel en Kroon because of all the choices of appliances they have and for a really good price. They were really efficient and helpful.

Fam. Van Dijk 14-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wij zijn ontzettend tevreden met de aankoop van onze nieuwe wasmachine bij van Bemmel & Kroon.
De prijs was zeer gunstig (laagste prijsgarantie) en de levertijd kort. Heel correct en uitgebreide informatie over bestelling en levering. Hetzelfde geldt voor het transport, keurig volgens afspraak geleverd en informatie over het tijdstip.
We zijn blij dat we ook een verlengde garantie hebben genomen, alle vertrouwen dat een reparatie zonodig even goed wordt afgehandeld!

Keskin 14-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke taal

Ik heb niet lang hoeven te zoeken voor mijn Bosch gasfornuis. Ik ben direct via kieskeurig.nl doorverwezen naar de goedkoopste van Nederland. Er zijn geen verzendkosten aan je bestelling gekoppeld, over de drempel levering. De mannen van Dynalogic hebben het zelfs uitgepakt en op plaats gezet.
Ik heb moeten wachten op mijn fornuis, volgens indicatie twee weken, dus ik ging uit van het uiterste, maar het werd binnen de aangegeven tijd geleverd.
Duidelijke communicatie wat betreft de levering dag van te voren. Heel handig dat ik nog eens een SMS heb ontvangen half uur van te voren, zo kon ik alles voorbereiden.
Al met al een duidelijke taal waar je blij van wordt.

Robert-Jan 13-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service

site is meer dan vriendelijk, ook goed telefonisch te woord gestaan
bezorging ook netjes, ook netjes van te voren gebeld

Mooi! 13-03-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Maar 4 dagen afwassen........maar dan heb je ook wat!!

Eerdere goede ervaring met leveren wasmachine.
Snelle levering, klantvriendelijk, lekker bakkie koffie!
Vriendelijke dame!
Mooie, overzichtelijke zaak!
Korting viel iets tegen...........

Vermeer 13-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima en super snelle levering mét monteur!!!

Super service van Bemmel&Kroon. Zaterdagmiddag nieuwe vaatwasser besteld en maandag middag draaide de eerste vaat zijn rondje. Keurig gemonteerd door de "bij bestelde" monteur. Top!

Nazanin 13-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en volledige service

Altijd de goede prijs (niet duurder zoals op BoL) maar vooral volledige service: ophalen oude machine en installeren. Snelle en goede service. Al veel apparaten bij Bemmel besteld!!!

Jan Willem 13-03-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snel offerte op aanvraag, prima levering.

Tevreden terugkerende klant. Bemmel & Kroon leveren tegen scherpe prijs en mocht je iets elders goedkoper hebben gezien, dan vraag je eenvoudig om een offerte via de website. Ik kreeg de volgende ochtend een offerte in mijn mail. Pinnen bij levering mogelijk.

Remco de Graaf 13-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

in de malin genomen

Nieuwe vaatwasser gekocht inclusief gratis plaatsen. In de winkel uitgelegd dat er een nieuwe houten vloer is gelegd en dat de oude vaatwasser er moeilijk uitgaat, was allemaal geen probleem. Wat niet verteld wordt in de winkel is dat een ander bedrijf het plaatst. Deze monteur wist niet van de vloer en is aan de gang gegaan. Kosten meerwerk € 100,-. In plaats dat B&K terugbelt krijg je dan eerst het bedrijf die de vaatwasser geplaatst heeft aan de lijn dat ze niet van plan zijn het bedrag terug te betalen na de klacht. Dus B&K stapt er ook nog eens tussen uit! Schandalig om op die manier met je klanten om te gaan. Na veel 5-en en zessen krijg ik nu € 50,- terug. Maar omdat we allebei fout zitten! Een lachwekkende reactie!

F. Wiggers 12-03-2017 Via de website gekocht

Prima, duidelijke, snelle en nette afhandeling.

Aankoop via een (wat mij betreft) duidelijke website. Alles naar wens verlopen.
Ook de levering via Dynalogic was super.

Renie Crouch 12-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Via internet Bemmel en Kroon een AEG Wasmachine gekocht. Was de goedkoopste die ik kon vinden
op het internet.De service was perfect.Alles verliep volgens zeggen.Heel tevreden.

Chantal 12-03-2017 Via de website gekocht

TOP!

Hele fijne medewerkers, als je gewoon even wilt rondkijken laten ze je gang gaan. Als je vragen hebt kunnen ze je uitstekend helpen met de verschillende opties die zij hebben. en een goede korting die je nergens anders krijgt op dit moment

Willem hooghiemstra 12-03-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld en zeer snelle levering

Hadden een goedkopere besteld maar omdat die uitverkocht was kregen we de duurdere versie zonder bij betaling. Gewoon super! Ordernummer BKI591799

Huub 12-03-2017 Via de website gekocht

Van A tot Z geweldig

Zeer klantvriendelijke afhandeling van bestelling met goede informatie m.b.t. levering. Produkt niet in voorraad maar binnen 3 dagen afgeleverd

I.A. 11-03-2017 Via de website gekocht

I.A.

Ben zeer tevreden over de afspraak en het nakomen van de afleveringsafspraak.
Compliment voor de bezorgers, die het app. op de afgesproken tijd bij mij in huis brachten en de oude magnetron weer meenamen.
Kan deze fa. zeker aanraden!!
Super!!

nona 11-03-2017 Via de website gekocht

Heel goede service.

Mijn dochter was via een collega op het bedrijf Bemmel en Kroon gewezen en heeft bij hen een keuken gekocht. Zij was zeer tevreden over de behandeling en service. Voor de aankoop van een nieuwe afzuigkap was het dus niet moeilijk bij welke zaak wij moesten zijn. Op de site van Bemmel en Kroon vonden we het product wat wij zochten, met duidelijke omschrijving. Binnen enkele dagen kregen wij bericht wanneer de levering zou plaatsvinden. De monteur die de afzuigkap kwam plaatsen was precies op de afgesproken tijd aanwezig. Hij was zeer correct, werkte snel en vakkundig, en ruimde na de montage de rommel, die het werk met zich had meegebracht, keurig op. Klasse!