Deze score is berekend op basis van 3334 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

cmenheer 15-05-2015 Via de website gekocht

binnen no time besteld op internet.

oude koelkast is meegenomen en ze hebben nog even geholpen met het verplaatsen van de vriezer. prima service!

altijd doen!

goede winkel, deze koelkast stond ook als beste koop bij de consumentenbond.

RAVERMEESCH 14-05-2015 Via de website gekocht

Fijne afwikkeling, goed te bereiken, zowel via de mail als telefonisch. Bestellengen online overzichtelijk en eenvoudig.

Uitstekende bereikbaarheid en service uitstekend.
Wasmachine op de plaats aangesloten op zolder!
En de oude naar beneden gebracht en afgevoerd.

Volop keus!

Vooral de service en bereikbaarheid, vooral ook de telefonisch, vriendelijke bediening, zijn uitstekend.

BKI464359

pietg5108 14-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Bestellen en na enige tijd afleveren op de afgesproken datum en tijd.

Zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Een zeer groot assortiment in elektrische apparaten.

Heb al diverse mensen gestuurd naar de winkel of showroom.

Prettig geholpen en nagekomen wat afgesproken is.

Gertjaap 14-05-2015 Via de website gekocht

Snel besteld

Vlot geleverd en goede communicatie

Jojonkers 14-05-2015 Via de website gekocht

Simpele duidelijk site met concurrerende prijzen zonder verassenringen achteraf.

Duidelijk site met concurrerende prijzen en zonder verassingen achteraf.

Goede prijs, snelle levering en exact product waarna ik op zoek was. 463347

Annemiek0710 14-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website waar de producten (in dit geval een wasmachine) makkelijk te vinden zijn. Makkelijke betaling via iDeal.

Vlotte leverservice. Nadeel betalen voor aansluiten (€ 4,95) en extra service (€ 9,95) voor het neerzetten, uitpakken en meenemen verpakkingsmateriaal. Pre is meenemen oude wasmachine.

Ruim assortiment, keuze was gauw gemaakt, bij aflevering grote verrassing: opvolger van de door ons bestelde machine wordt geleverd tegen dezelfde prijs. Grote klasse !!

Wij zijn zeer tevreden over deze, eerste, kennismaking met Bemmel en Kroon en zullen zeker bij een volgende aankoop weer op hun site aan het zoeken zijn.

Het totale plaatje van Bemmel en Kroon is voor ons zeer positief uitgevallen. Natuurlijk het extra betalen voor aansluiten en extra service zouden ze moeten afschaffen maar daarentegen een opvolger meesturen voor de prijs van de bestelde machine is zeer klantvriendelijk. Een vlotte snelle levering met zeer vriendelijk personeel is ook een pré, kortom een aanrader !

SylviaConsument 14-05-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje en de bestelling was rond.

Duidelijk deskundig, en optimaal klantgericht.

Het model dat ik had uitgezocht was voorradig, en kon direct de volgende dag worden geleverd.

Prettige winkel zonder poespas, betrouwbaar en vriendelijk.

Een prettige, klantgerichte winkel met goede, betrouwbare service, snelle levering en scherpe prijzen. Wasmachine kon direct uit het assortiment worden geleverd.

sigaartje 14-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig bestellen.

Adequaat gereageerd op mijn offerte aanvraag.

Kon bij deze ene webwinkel alle benodigde artikelen bestellen, tegen een goede prijs.

Hele proces is prima verlopen.

Plezierig verlopen bestelling, niks aan toe te voegen!

Bas2222 14-05-2015 In de winkel gekocht
den haag

Naar de winkel geweest.Ben daar nog een mens en geen nummer.

Professionele behandeling met een familie tintje.

Ruim assortiment met complete uitleg van de verkoper.

Heerlijk om in een winkel te lopen met vriendelijke en hulpvaardige verkopers.

Goed zie hierboven. Verbeterpunt: communicatie met externe monteur: juiste afspraak maken.

Futer 13-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service, snelle levering en vriendelijk behulpzaam personeel.

marmul 13-05-2015 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke website waarop je alles kunt vinden wat je wilt weten

Binnen 2 mnd een nieuwe vaatwasser en nieuwe wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Beide keren zeer tevreden

Snelle service. Je wordt als klant goed en direct via de mail op de hoogte gehouden. Binnen 24 uur bezorgd. De laagste prijs die we voor dit product konden vinden

frederik.willems 13-05-2015 Via de website gekocht

makkelijke site, 15' na bestelling al telefoon i.v.m. verdere vragen.
Vlotte levering

bij levering was de deur van onze magnetron beschadigd. Onmiddellijk gemeld, zelfde dag nog een vervangorder gekregen.
zeer toegankelijke klantendienst.
Vriendelijk!!!!

De betere on-line shop met goede service. STIPT!!!

Vlotte aankoop, prima service na verkoop, correct en zeer stipt. Wij kopen zeer regelmatig on-line, maar deze manier van werken kon ons zeker bekoren. AANRADER!

Zoe65 13-05-2015 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk. Betalen via site ging vlot.

Alles ging prima....Vanaf bestelling tot en met montage. Hele goede service

Prima service. Super tevreden

Charlie87 13-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Winkel in Zoetermeer ging dicht, keuze dus niet uitgebreid maar wel genoeg, anders was er online of bij een winkel in het omliggende gebied meer keuze

Service prima en betaalbaar. Incl aflevering en installatie

Prima winkel, prima service Ordernummer ZTM463501

rsnel 12-05-2015 Via de website gekocht

De website is heel duidelijk en overzichtelijk.
Daarnaast is het super handig dat je bij afleveren kan betalen dmv een mobiele pin.

1 dag voor levering kreeg ik netjes een E-mail met de dag van leveren en het tijdsblok. 30 min voor de levering, werd ik netjes gebeld om aan te geven dat ze onderweg waren.

Groot assortiment, tegen een zeer concurrende lage prijs

Dit bedrijf laat zien, dat ze niet alleen een goede website kunnen maken, maar ook dat ze kwaliteit en service hoog in het vaandel hebben staan.

Amsen 12-05-2015 Via de website gekocht

De website:
- het vinden van het gewenste artikel ging goed en snel
- informatie is correct en duidelijk weergegeven
- prijs duidelijk en concurrerend

Erg tevreden over de afhandeling, het op de hoogte houden van wanneer het artikel geleverd kon worden, en een goeie koerier, Dynalogic.

Ruime keuze, in ons geval warmtepompdrogers.

Spreekt voor zich

Het apparaat: - is gebruiksvriendelijk - maakt aanzienlijk minder lawaai dan onze vorige condensdroger van Bosch - levert een uitstekend droogresultaat - heeft zoals bedoeld een laag energieverbruik - lijkt heel groot door de donkere deur, maar heeft redelijk standaard maten

Actelion 12-05-2015 Via de website gekocht

Gezocht naar het typenummer vaatwasser, wat niet meer op de website te vinden was. Oplossing is bellen en dan blijkt een telefoontje om alles in een te regelen fantastisch werkt! Super gewoon.

Top gewoon!

Genoeg aanbod om uit te kiezen.

Waarom niet, ik ben geweldig geholpen. Wanneer iemand een vraag stelt, ga ik jullie zeker aanbevelen.

Bovenvermelde tekst zegt denk ik al voldoende over gedane bestelling

Mark Nellessen 12-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Aflevering precies op gewenste dag

Prima

netjes verlopen en prima prijzen

Hele goede prijs en perfecte afhandeling

Domovla 12-05-2015 Via de website gekocht

Uitgezocht op internet en uiteindelijk telefonisch besteld omdat wij zeker wilden weten dat de machine ook daadwerkelijk op de eerste verdieping werd geplaatst.

Aardig personeel, heel behulpzaam en eerlijk. Doen wat ze zeggen. Zowel aan de telefoon als in huis.

tevreden over de keuze mogelijkheden die wij hadden.

Wij zullen van Bemmel en Kroon zeker aanbevelen aan anderen en het is de eerste winkel waar wij weer naartoe gaan als wij iets nodig hebben

Duidelijkheid en eerlijkheid vind ik heel sterk van deze winkel. Ze geven ook aan wanneer iets niet met zekerheid gaat lukken.

hmoor 12-05-2015 In de winkel gekocht
leidsedam forepark.

Duidelijke uit leg op internet. maar toch naar de winkel geweest voor extra informatie.

Goede service . Om 10 uur gekocht en om 1 uur s'middags geinstaleerd. sneller kan niet volgens mij.

voldoende keus

Goed advies en snelle instalatie.

Na eerst op internet te hebben gekeken,toch naar de winkel gegaan voor verder informatie. Daar goed geholpen met duidelijk advies.Blij dat ik gegaan ben ,heb nu anders gekocht dan ik via internet had gedaan en ben erg tevreden daar mee.Order nemmer DH463971 is naar volle tevredenheid afgehandeld . Bedankt Bemmel en Kroon.

wilcowijhe 11-05-2015 Via de website gekocht

Vandaag bestelt morgen in huis.
Word op de plaats gezet 2 hoog

Word netjes op zolder gezet
oude en verpakking word netjes mee
genomen

Snel en netjes geleverd

Dickturpin 11-05-2015 Via de website gekocht

makkelijke website en goed te vinden

veel te vinden en overzichtelijk

makkelijke website en snel te regelen

biggerpt 11-05-2015 Via de website gekocht

Erg duidelijke website, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ook de betaalopties waren makkelijk te gebruiken.

Na mijn bestelling had ik nog vragen over het product, ik werd keurig netjes te woord gestaan.

Een heel breed assortiment, voor ieder wat wils. En zeer scherpe prijzen!

Gezien de prijs-/ kwaliteit verhouding zou ik iedereen deze winkel aanraden.

Prima webwinkel, vriendelijke klantenservice, vragen m.b.t. de bezorging waren geen enkel probleem. De transport partner van Bemmel En Kroon is overigens subliem, aardige kerels en erg behulpzaam. Wasmachine goed afgesteld en inmiddels aan het wassen net een echte wasserette. order nr. BKI463562

MDannemark 11-05-2015 Via de website gekocht

- overzichtelijk (specs en extra garantie meteen toegankelijk)
- duidelijk
- echt de goedkopste

ik moest de klantenservice bellen omdat er iets niet zo duidelijk voor mij was (checken bij aflevering op beschadigingen). Ik had meteen iemand aan de telefoon die mij het heel goed kon uitleggen. Dat noem ik top service.

alles ging erg soepel - van bestelling tot levering
- bestelling: zodra ik had besteld, kwam een email bevestiging - soms moet je nog wel eens een uur wachten
- levering was binnen de verwachte 3 uur levertijdstip - heren waren hulpsam en niet gestresst... ik had de tijdt om rustig naar de pakbon en naar beschadigingen te kijken.

eschu 10-05-2015 In de winkel gekocht
zoetermeer

heel duidelijke internet site.makkelijk alles vinden.bestelling plaatsen ging makkelijk.

alles wat beloofd word,is ook zo gegaan.top
met goede adviezen gekregen van wat wij wilden.geleverd binnen 24 uur.klasse.netjes en snel geplaatst.

groot arssortiement en concurrerende prijs

alles is geweldig bij bemmel en kroon.service nog nooit meegemaakt bij welke andere zaak.betalen met pin bij aflevering en plaatsing

de service was top

janas001 09-05-2015 Via de website gekocht

Bestellen vanuit je luie stoel.

Prima service bij de levering, alles volgens afspraak en geen gezeur.

Breder assortiment dan de buurtwinkel!

Top artikelen tegen zeer aantrekkelijke prijzen.

Tot nu toe niets dan lof over bestelling, service en prijzen. Geen minpunten, kom binnenkort weer terug voor een volgende bestelling.

Thea0209 09-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Website is overzichtelijk en voorzien van veel informatie. Makkelijk in gebruik.

In de winkel uiteindelijk gekocht. Goede uitleg en personeel heeft kennis van zaken bovendien prettig in de omgang en niet opdringerig.

Genoeg keuze en voor elke portemonnee. prijs is gelijk met een grote Mediamarkt.

Personeel heeft kennis van hetgeen verkocht word. Geeft goed advies, denkt mee met klant en is niet opdringerig.

Prijs is gelijk met "grote" keten als Mediamarkt Personeel heeft kennis van zaken Personeel geeft goed advies Personeel is niet opdringerig Goede en juiste begeleiding tot levering. Het is juist dat extra wat het personeel heeft wat ertoe bijdraagt om tot koop over te gaan.

Vicz 09-05-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijke website, gegevens invullen, betalen met ing app, besteld. Kind kan de was doen👍
Rest wordt allemaal door bemmel en kroon geregeld.
Direct een email met je aankoop en bezorgdag en bezorgtijd.

Perfecte bezorging ! 'S ochtends een email hoekaat de bezorger aan je deur komt. Met trackntrace kun je alles volgen, foto chauffeur dus je weet precies wie je aan je deur krijgt, en je ziet precies waar hij rijd dus nog even boodschappen doen voor hij aanbeld.... Geen probleem 😃
Echt geweldig !

Groot assortiment naar waar wij op zoek waren. Niet alleen veel maar ook nog eens scherp geprijst. Ons product was zelfs het goedkoopst.

Iets nodig ??? Bemmel en kroon !!!! Echt waar een hele grote aanrader !

Grote voorraad. Snel bestellen, snelle reactie, snelle en perfecte bezorging!

Sloepbrutus 09-05-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke site ,in een paar stappen gewenst resultaat

snelle reactie per mail , product makkelijk te volgen via track en trace
duidelijke tijdsaanduiding bezorgtijden en 30minuten voor levering een telefoontje van de chaufeur

voor wat ik zocht ruim voldoende , meerdere keuzes en goed omschreven.

het komt op mij over als een goed georganiseerde winkel

Ik zou het niet weten. ik ben eerst naar de winkel geweest en ben daar zeer goed geholpen , kennis aanwezig ( bij de 2 buren niet )Voor het gemak via de webshop besteld en dat ging super

hoekstram 09-05-2015 Via de website gekocht

Thuis bestellen, betalen en de volgende dag in huis.

Geen bezorgkosten en dag en tijdstip duidelijk aangegeven.

Direct gevonden wat ik zocht en tegen een scherpe prijs.

Zonder problemen snel en correct bestellen, betalen en afleveren.

The truth 09-05-2015 Via de website gekocht

Ook even gebeld omdat we niet konden kiezen en Lex adviseerde de goedkopere van de twee.

Bezorgstijd krijg je netjes door in een tijdblok van drie uur, daarnaast een half uur van de te voren een belletje.

Ook zijn de bezorgers via de Website op basis van GPS te volgen, maar dat was voro mij overbodige informatie

Volgende dag leveren, inclusief bezorging en plaatsing op twee hoog, netjes zoals het hoort, oude apparaat en verpakking meenemend.

Ook nog wat adviezen gekregen over de afvoer.

Tot nu toe alles wat we via internet zoeken, kunnen zij leveren.

Laagste prijs en top service,
Ik weet dat dit een slogan is voor een andere firma maar voor hun gaat het op

Ik heb al eerder bij deze winkel/site een Samsung wasmachine besteld met een kick-back actie van Samsung zelf. Echter Samsung deed zeer lastig over de procedures en weigerde de 250 euro terug te betalen. Nadat ik Bemmel-Kroon alsnog had ingeschakeld stond binnen 5 dagen het bedrag op mijn rekening.

m.schenk 09-05-2015 Via de website gekocht

Perfect dat alles qua tijdsbestek zo duidelijk wordt aangegeven en dat de levering volgens afspraak heeft plaatsgevonden, dat hebben we deze week bij een andere webwinkel wel anders mee gemaakt. Jullie onderscheiden jullie door deze heldere manier van communicatie. Ga zo door!

Afspraak = afspraak staat bij Bemmel en Kroon bovenaan

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Ruime assortiment keuze, goede prijs-kwaliteitsverhouding en perfecte levering. De tijdslijnen qua levering worden goed aangegeven en je hoeft geen uren thuis te wachten op de koerier doordat je op de hoogte wordt gehouden op welk tijdstip de levering zal plaatsvinden.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding product en pPerfect dat alles qua tijdsbestek zo duidelijk wordt aangegeven qua levering. Alles heeft volgens afspraak plaatsgevonden, dat hebben we deze week bij een ander bedrijf wel anders mee gemaakt. Jullie onderscheiden jullie door deze heldere manier van communicatie. Ga zo door!

Calapuna 08-05-2015 In de winkel gekocht
Den haag

Geweldige zaak, perfecte service , en super goed advies

Kan niet beter

De keuze is er reuze, maar met het kenbaar maken van je eisen komen ze met het juiste produkt

Eigenlijk aan iedereen, de prijs is goed . Service is goed, en gratis bezorg. Dus waarom verder zoeken

Een fijne winkel,, waar je veel merken te kust en te keur kan bewonderen, na goed advies kun je de juiste koop sluiten. Geen opdringerigheid , gewoon ouderwetse service . Kortom, niet verder zoeken gewoon Bemmel en Kroon

aaldrik 08-05-2015 Via de website gekocht

Een keurige webshop met scherpe prijzen, duidelijke specificaties en makkelijke bestelmogelijkheid. Wasmachinge om 14:00 besteld volgende dag om 15:00 aangesloten en al in huis. Afval en oude wasmachine werden keurig mee terug genomen!

Afval en oude wasmachine werden keurig mee terug genomen!

Prima Webshop!

Geen ritjes naar een electronica zaak, waar je met moeite een wasmachine in de auto krijgt. Dan naar huis moet, wasmachine aansluit en dan nog even naar de stort om de oude in te leveren. Nee dit is service! Brengen, aansluiten en afval afvoeren!

Leoniee123 08-05-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende service, breed assortiment, snel en betrouwbaar. Heel erg blij met de aankopen. Nogmaals bedankt.

Tonny Goosensen 08-05-2015 Via de website gekocht

top wat een service.
Had een wasmachine besteld die voordelig was vanwege overjarig model.
Echter deze was niet meer te leveren
kreeg het opvolgende model die 150 euro
duurder was voor dezelfde prijs,dit heb ik nog nooit eerder gehad bedankt.
topzaak dus.

scherpe prijzen groot assortiment
en goede service wat wil je nog meer.

jhharteveld65 08-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en eenvoudige handelingen

Duidelijke communicatie omtrent levering.

Breed assortiment in diverse prijsklassen

Sterk aanbevelen, breed assortiment, goede prijs - kwaliteit verhouding, goede service.

Motivatie, zie gegeven antwoorden.

svisee 08-05-2015 Via de website gekocht

De ene dag besteld en de volgende dag al geleverd!

Ondanks dat ik zelf niet thuis was heeft de koerier de wasmachine keurig aangesloten en zelfs al een spoelwasje gedraaid, zodat ik de wasmachine gelijk kon gebruiken toen ik thuis kwam.

Heel tevreden

Ze waren een van de goedkoopste met snelle levering en service

Karinsusan 08-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, fijn door de directe koppeling naar kieskeurig zodat ik niet steeds hoefde te switchen om een review over een product (in mijn geval een droger) te lezen.

Direct een mail over de bestelling, levertijd was 3-5 dagen maar bestelde 4 mei, dus ik ging er al vanuit dat het niet zou lukken. Des te groter mijn verbazing dat ik donderdag bericht kreeg dat hij in het magazijn was aangekomen, en ik de vrijdag kon kiezen voor de afleverdag!
Verder keurige mails over de voortgang en de levering.

Meerdere modellen van meerdere merken, prima!

Ik ben zeer tevreden over de bestelling en de levering, allemaal goed georganiseerd. Ik kan nog niets zeggen over afhandeling van eventuele problemen, want die zijn er op dit moment niet. Mijn product is keurig op tijd en in goede staat afgeleverd. Het enige wat ik een beetje flauw vind, is de term 'gratis bezorgd'. Er komen inderdaad geen bezorgkosten bij, maar je krijgt wel een fikse korting bij afhalen. Dat zijn dus de eigenlijke bezorgkosten in mijn ogen. Maar ondanks dat was ik volgens mij voordelig uit, zelfs met bezorgen.

ronvandenbosch 08-05-2015 Via de website gekocht

Heldere website, geen overbodige vragen

Mijn order 301107 werd bijzonder snel afgehandeld. Levering binnen 24 uur. Goede communicatie per mail en SMS over de afhandelingsstatus

Alle apparaten die ik heb overwogen, zaten in het assortiment van Bemmel en Kroon

Voor herhaling vatbaar

Mijn order 301107 is bijzonder snel en correct afgehandeld met goede communicatie over de status van afhandeling. Ik heb geen minpunten te melden.

JosdeHaan 07-05-2015 Via de website gekocht

Via de internet site gemakkelijk een keuze gemaakt

De leverings afspraak is keurig nagelomen, de monteur hielp met het terugplaatsen van de keuken lade. de contacten via email en telefonisch verliepen efficient en correct.

ruime keuze

goede producten voor een scherpe prijs

geen minpunten , beterft ordernummer BKI462503

slothouber 07-05-2015 Via de website gekocht

goed overzichtelijke site

snelle mails na bestelling , duidelijk over levering

voldoende keus

zie de beschrijving boven

saskia1497 07-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede service, vriendelijk personeel (zowel in de winkel als bij de bezorging), ideaal dat ze het tot in de keuken kwamen brengen.

saskia1497 07-05-2015

Het ordernummer vergeten te vermelden: ZTM462983

Eduard49 07-05-2015 Via de website gekocht

aanklikken afrekenen en dag later thuis. gemakkelijker kan niet

na telefoontje volledige uitleg over de werking van het apparaat.

keuze te over

prijzen goed service goed en snelle levering wat wil je nog meer.

prijzen goed service goed en snelle levering wat wil je nog meer. geen negatieve dingen kunnen ontdekken. heb al vaker iets besteld bij hun.

Fred666 07-05-2015 Via de website gekocht

Via de internelsite informatie opgezocht,, hierna telefonisch contact gezocht en door de medewerker is mijn bestelling opgenomen.

Prima service en alles ging volgens afspraak.

Ruime keus en perfecte kwaliteit.

Prima koel/vriescombinatie. Eerste indruk is meer dan goed. Zeer stil en koelt prima. De vriezer vriest de produkten zeer snel in. Deze koel/vriescombinatie heeft veel inhoud, één van de grootste in zijn soort. Ik denk dat dit een zeer goede aankoop is.

ommen180 07-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

In de winkel super geholpen om een inductieplaat uit te kiezen. Ik had gevraagd of bij alle pitten tegelijk een timer zat. Ze zeiden ja. Later was ik thuis werd gebeld dat het niet zo was. Ze hadden gekeken maar in het formaat wat ik wilde was er geen. Toch dezelfde gehouden

Er is eigenlijk te veel keus

Je wordt goed geholpen en er wordt met je meegedacht

Er is veel keus. De prijs is goed. En er is nog een fysieke winkel

Leopard111 07-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed en overzichtelijk ingedeelde winkel. Heldere prijsinformatie en goed advies over het beoogde product.

Prompte aflevering overeenkomstig de gemaakte afspraken en installatie apparatuur naar tevredenheid verlopen.

Ruime keuze waardoor vergelijken van apparatuur goed mogelijk is.

Klantvriendelijke benadering en prijsstelling van apparatuur concurrerend; wordt in jouw aanwezigheid voor de meest gunstige aanbieding gecheckt op internet.

renekieskeurig 06-05-2015 Via de website gekocht

BKI462842
wat een gemak. pc aan, wasmachine selecteren, bestellen, betalen, orderbevestiging, volgende dag leveren.
mail ontvangen wanneer er wordt geleverd met een foto van de chauffeur.
aangesloten getest en oude afgevoerd. Super !! makkelijker kan bijna niet.

scarri2 06-05-2015 Via de website gekocht

Vaatwasmachine online besteld, tijdstip opgegeven en op het exacte tijdstip thuis geleverd.

Vaatwasmachine online besteld en een vernieuwde versie gekregen die bij ons in België een heel stuk duurder is , en dat voor dezelfde prijs.

Service uitstekend , staan 100% achter hun klanten.

Uitstekende service bij Bemmel en kroon. Vaatwasmachine besteld online en vernieuwde versie gekregen voor dezelfde prijs.

RockyZen 06-05-2015 Via de website gekocht

Site is goed en duidelijk en zelf de datum kiezen was ook goede service. En bloktijden van 3 uur met sms bericht 30 minuten van tevoren als de chaffeur er bijna is.