Deze score is berekend op basis van 2968 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joke 20-05-2019

Veel verstand van zaken. Snelle aanpak om vaatwasser te plaatsen.
Komen afspraken na en de laagste prijs.

Jan vW 20-05-2019

Goede site en het product was direct beschikbaar en de volgende dag geleverd. Correcte en adequate levering en installatie.

Ietsje 20-05-2019

Gemakkelijk zoeken op de website, duidelijke informatie en snelle levering (binnen 24 uur na bestelling!)

Jos Spapen 20-05-2019

Duidelijke website. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zondag besteld en maandag in huis, inclusief een zeer overzichtelijk track and trace systeem en een sms een kwartier voor aflevering! De volgende keer kijk ik zeker weer op de site van Bemmel&Kroon als ik iets nodig heb (nu kwam ik via Google bij deze site en was nog niet met hun bekend).

Anke Kaspers 20-05-2019

Zeer snelle en vriendelijke afhandeling, snelle reacties op vragen en duidelijk info over bezorging. Bezorging super snel. In nog geen 48 uur tijd bestelling geplaatst en thuis bezorgt gekregen. Zeer prettig en snel.

Marloes Wolters 20-05-2019

Prettige site om te zoeken met duidelijke uitleg over het product.
Doordat het gekozen product niet meer leverbaar was, heb ik de opvolger gekregen voor dezelfde prijs.
Levering was snel en netjes.
Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Quirine 20-05-2019

Avond voor levering om 21.45 wasmachine besteld, binnen 24 uur stond hij aangesloten en wel bij ons thuis! Goede levering door dynalogic met kundige installateur. Wasmachine doet het perfect! Erg blij met deze snelle en goede service!

Linda mijnen 19-05-2019

We hebben al paar keer bij bemmel en kroon iets gekocht. Het bevalt ons uistekend goede service en behandeling. Het product word snel en netjes geleverd.De chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam .Als we weer wat nodig hebben aan apparatuur word het weer bemmel en kroon .
Ik raad ze iedereen aan .

H.v.d. Werff 19-05-2019

Stijlvolle entree en vriendelijk en ter zake kundig personeel.
Zeker een winkel om terug te komen voor komende aankopen !

Vermeij 19-05-2019

Diverse malen witgoed besteld via deze shop.
Concurrerend in prijs, site overzichtelijk, ruime keuze, komen afspraken over bestelling na.
Aflevering door Dynalogic was ook steeds perfect, met goede communicatie over aflevertijd.
Dus een aanrader!

Mieke 19-05-2019

Prima service, snel geleverd en keurig op de hoogte gehouden. Nog geen ervaring met evt. aftersale gezien het apparaat nog niet geinstalleerd is.

Mark 18-05-2019

Snelle en goede service. Snel bestelt en snel in huis. Hoe fijn is dat, als je oude wasmachine er ineens mee ophoudt. Hij staat inmiddels weer lekker te draaien.

Roy 18-05-2019

Bij Bemmel en Kroon hebben we een hele mooie en grote Bosch A+++ koelkast gekocht.
Keurig op tijd thuis geleverd en ook nog de goedkoopste!
Ook de bezorgdienst verdient een pluim; nette bezorgers en online exact te volgen hoe laat ze arriveren. Ik ben zeer tevreden!

jo 18-05-2019

snelle en duidelijke uitleg binnen enkele minuten al keuze gemaakt. snelle levering. geen onnodige verkoopverhaaltjes.

Hilbrand Noordhof 18-05-2019

Bemmel en Kroon hebben wederom de hoge verwachtingen waargemaakt. Goede uitleg in de winkel en de plaatsing verliep ook zonder problemen.

Zoetermeer 18-05-2019

Jammer dat Bemmel en kroon het de wasmachine niet zelf brengt en plaats nu wordt dit door een extern bedrijf gedaan, service daarvan is slecht.

Katrien 18-05-2019

Heel gebruiksvriendelijke site. Gemakkelijk om te bestellen. Goeie prijzen. Goeie service. Aanrader!!

Frits Ruis 17-05-2019

Makkelijke site, duidelijke productomschrijving, een goede prijs en een zeer goede koerier.

Ron & Sandra 17-05-2019

Vriendelijk en goed geholpen. Wat er is beloofd en bevestigd is ook waargemaakt. Snelle service en goede communicatie. In ons geval ook de beste prijs voor het aangeschafte apparaat. Deze winkel is zeker aan te bevelen.

Erik 17-05-2019

veel persoonlijk contact inclusief uitstekende service door ajtec omdat er ook wat installatiewerkzaamheden nodig waren.

strijbosch 17-05-2019

zeer duidelijke website ,goede beschrijving bij de apparaten
en makkelijk te bestellen
zeer snelle levering en is de goedkoopste wat wij wouden hebben
daarom hebben wij de siemens wasmachine bij jullie besteld

Brenda Daerden 17-05-2019

Site erg duidelijk bestellen ook. Gisteren een bestelling gedaan vandaag binnen. Toppie. Factuur netjes in mijn mail. Heb vandaag weer een bestelling gedaan en morgen ontvang ik het al. Geweldig

Jorg menger 17-05-2019

Ik ben er heel goed geholpen met het kopen van een koelkast door de medewerker

bipicar 17-05-2019

Zeer tevreden over de goede service, advies en behulpzaamheid tijdens de aankopen van Theo!

Guido 17-05-2019

Bemmel & Kroon hebben een mooie winkel in Hazerswoude - Rijndijk waar veel keukens, keukenapparatuur en witgoed aanwezig is. De bediening en advies is inhoudelijk en daardoor is onze keuze voor een koelkast, die wij van te voren gemaakt hadden op basis van internet en consumentenbond, gewijzigd. De koelkast is keurig thuis bezorgd en geplaatst en wij zijn er zeer mee in onze sas. Wij zijn happy met de uiteindelijke keuze die wij in de winkel gemaakt hebben.

Mieke Sanders 17-05-2019

Dit was onze 2e ervaring met Bemmel en Kroon. Onze eerste aankoop was een inductie kookplaat en nu de tweede keer een wasmachine voor onze dochter en schoonzoon, die net een nieuw huis hebben. Beide keren keurig geholpen, de website is overzichtelijk en als je belt krijg je netjes uitleg. Via de mail krijg je een indicatie van de levertijd en vlak van tevoren bellen ze nog op zo dat je weet dat ze eraan komen. Voor onze inductieplaat moest onze aanrecht in gezaagd worden, dat was spannend voor ons maar niet voor de monteur. Zowel bij de eerste als tweede keer kregen we uitleg over het apparaat, werden ze aan gesloten en ze nemen de rommel weer mee. Wij zijn uiterst tevreden met dit bedrijf!

bart 17-05-2019

de winkel komt zijn gemaakt afspraken na, zijn flexibel en communiceren tijdig.

Maik 17-05-2019

Zeer kundig personeel en niet opdringerig. Wij zijn uiterst correct en leuk geholpen! Komen zeker voor een volgende aankoop weer bij Bemmel & Kroon 👍

Irene Boekhout 17-05-2019

Bij Bemmel en Kroon hebben we binnen de familie al vaker een keuken bested. Praktisch ingesteld en goede prijs / kwaliteit verhouding. Voor het bestellen van een Quooker als uitbreiding op de keuken waren zij dan ook favoriet. Bestellen via de website en de snelheid van reageren prima. BEtalingsgemak okay. Alleen is de verkeerde quooker geleverd waardoor deze nogmaals moet worden vervangen (en ik dus een dag moet thuis blijven). Met deze bestelling ben ik dus niet helemaal tevreden.

Ingie 17-05-2019

Goede service, heldere communicatie, goede prijs-kwaliteit verhouding. 1ste Paasdag wasmachine besteld, op 2de paasdag een email dat de wasmachine besteld was bij de fabrikant en 4 dagen later geleverd. Wat vooral fijn is dat je de avond ervoor een leveringsbevestiging ontvangt waarin je zelf de gewenste levertijd kan aangeven (met een tijdsvak van 4 uur.) Op tijd geleverd en netjes op zn plek gezet. Qua prijs is Bemmel en Kroon ook nog eens het voordeligst. Leuke aanbiedingen. Check de folders en website!

Martine 17-05-2019

Op zoek naar een goede, betaalbare wasmachine, kwamen we weer uit bij Bemmel en Kroon. We hebben al eerder producten bij hen gekocht, altijd de laagste prijs en keurig bezorgd. De wasmachine die we nu kochten, kreeg na 3 dagen een storing. Het telefonisch contact met Bemmel en Kroon verliep erg prettig. Door de storing in de wasmachine ging het deurtje niet open, en kon mijn 8 kg natte was er niet uit. Bemmel en Kroon speelde dat keurig door naar Electrolux, die vervolgens telefonisch contact opnamen. Uiteindelijk is alles goed gekomen, hebben we een nieuwe wasmachine gekregen en is de was gered. Ik was blij verrast door de service: bellen kon tot 23.00 uur in de avond. Mijn probleem werd meteen serieus genomen. Bemmel en Kroon ondernam zelf actie, en uiteindelijk is alles keurig opgelost.

keijzer 17-05-2019

ben naar bemmel & kroon gegaan, omdat zij in 2008 onze keuken met apperatuur geleverd hebben.toen naar alle tevredenheid en nu wederom.
telefonisch alles snel kunnen regelen. snelle levering en installatie, door prima bedrijf.

Jan 16-05-2019

Geweldige service, de jongeman die mijn koelkast kwam brengen was erg vriendelijk. Topwinkel..

Richard 16-05-2019

Echt super voor elkaar allemaal... bestelling en bezorging was erg goed en snel. Kunnen veel webwinkels nog wat van leren. Zal zeker nóg ééns daar bestellen

Kim 16-05-2019

Ik heb een koelkast gekocht. Ging super makkelijk. Ik heb telefonisch contact gehad met Herman linkerhof en de volgende dag stond de koelkast in huis. Op de site staat alles heel duidelijk omschreven en daardoor had ik snel mijn keuze gemaakt. En wat ook heel fijn is. Dat je met bezorgen niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Als ze onderweg zijn wordt je gebeld.

Leo van der Weiden 16-05-2019

B & K winkel in Cruquis: werkelijk fantastisch, nog nooit zo'n fraaie "witgoed"winkel gezien, geweldige verkoper Leendert, wat een enthousiasme, wat een kennis en kunde!

Michael v doesburg 16-05-2019

Dik dik tevreden had zelf een verkeerde afzuigkap gekocht en zocht een andere
Was geen enkel probleem er werd een omruilbon gemaakt en binnen 24 uur had ik een andere afzuigkap dik maar dan ook dik tevreden over de afhandeling

Evelyn 16-05-2019

Goede informatie. Helaas was koelkast die we wilden aanschaffen niet te zien in de winkel. Toch aangeschaft en tevreden.
Inbouw is uitbesteed aan een ander bedrijf(Ajtec) en is vlekkeloos uitgevoerd

Sophie 16-05-2019

Na meerdere aanbieders te hebben vergeleken bleek deze de goedkoopste. Het bestelproces via de website is erg gemakkelijk. Direct na de bestelling kreeg ik een bevestiging en de verdere communicatie over de levering en bezorgtijd waren heel duidelijk. Middels een track en trace code kon ik mijn bestelling volgen. Daarnaast werd ik per SMS op de hoogte gehouden van de verwachtte aankomsttijd van de bezorgers. De (zeer snelle) levering werd gedaan door twee zeer aardige en behulpzame mannen.

Anita 16-05-2019

Goedkoopste winkel en gratis verzending. Makkelijk te bestellen. Artikel was helaas niet op voorraad, maar alsnog snel in huis. Per mail goed op de hoogte gehouden en je krijgt van te voren een tijdsblok van bezorging. Zeker aan te bevelen.

S.Francois 16-05-2019

Vriendelijk personeel,goede uitleg gekregen,wasmachine geplaatst,nog wat tips gehad.
Uitermate tevreden.

jebeke 15-05-2019

De site geeft alle productie op een correcte manier weer. Je weet perfect wat voorhanden is en waar je extra uitleg kan vinden. Klantendienst is prima georganiseerd en to-the-point.

hp 15-05-2019

Wij hebben een wasmachine besteld op zondag, we hadden spoedig een andere nodig en kozen daarom voor een winkel die snel kon leveren: reclame is, dat hij de andere dag in huis is, de oude meegenomen wordt en de nieuwe wordt geïnstalleerd. Echter zodra we besteld en betaald hadden kwam de melding dat de machine niet op voorraad was. Dat vonden wij heel raar, andere aanbieders hadden een zelfde aanbieding en bij sommigen stond ook eerlijk dat de machine wel of niet leverbaar was. Wij kozen voor Bemmel omdat hij hier vlakbij zit, net goedkoper was en beloofde de ander dag te leveren. Dat was dus niet het geval en daar baalde we van. Je kiest niet voor niks. We stuurde een mail maar daar is nooit reactie opgekomen. 2 dagen later kregen we bericht dat hij te leveren was en konden we direct inplannen voor de andere dag (woensdag uiteindelijk geleverd). Op zich geen wereldramp maar niet wat ze beloven en irritant als je hem nodig hebt en speciaal daarom daar besteld.
Levering ging verder soepel, snel en volgens afspraak.

Amar Voogt 15-05-2019

Allereerst was de prijs van de koelkast zeer gunstig. De voortgang van de bestelling was heel vlot hoewel de koelkast niet op voorraad was. na contact met de klantenservice heldere uitleg van de oorzaak en verwachte levering.

Sander van den Elshout 15-05-2019

Zeer snelle levering van een mooie betaalbare inbouw combi magnetron. Met een duidelijk site van Bemmel en Kroon vond ik de juiste inbouw combi magnetron die aan onze wensen voldoet.

AC 15-05-2019

Top bedrijf.
Goede prijzen.
Keurige aflevering.
Netjes 15 min. van te voren gebeld.

Els Leerentveld 15-05-2019

de Shop is goed en overzichtelijk de gebruiksvriendelijkheid is prima in order
met de levering is alles prima gegaan aardige mensen goed afgeleverd
ben erg tevreden over de prijs veel vergeleken op internet en in de winkels
kwam Bemmel en Kroon als de goedkoopste uit de lijst
zou Bemmel en Kroon zeker aanbevelen

Bert 15-05-2019

Laagste prijs, goed assortiment, vriendelijke en attente medewerker.
S'avonds gebeld, dat apparaat met kleur zwart in het magazijn beschadigd was, of men ook RvS mocht leveren.
Goed dat de spullen voor verzending worden gecheckt! Gelijk actie ondernomen door telefoontje. Top!

Franken 15-05-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik op zoek was naar een winkel die bereid was mijn moeder van 86 op vriendelijke en behulpzame wijze een koelkast te installeren. de medewerker aan de telefoon was behulpzaam en vriendelijk. De bezorgers hebben hun werk naar behoren uitgevoerd maar hadden vriendelijker mogen zijn. Maar het was aan het eind van de dag. Ze waren wel behulpzaam.

Vos, Amsterdam 15-05-2019

Vanwege eerdere goede ervaring met Bemmel&Kroon, opnieuw via de webshop een aankoop gedaan. Dit keer een koelvriescombinatie. Contacten inzake aankoop en levering waren aangenaam, persoonlijk, direct en accuraat. Plaatsing en montage worden uitbesteed aan AJ Tech B.V.; De beide bedrijven zijn wat betreft de (werk)communicatie en betalingen uitstekend op elkaar ingesteld zodat dit alle comfort biedt voor mij als afnemer.