Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert-Jan 15-11-2018 Via de website gekocht

Snel, maar enkele onderdelen in verkeerde kleur geleverd!

Prima webshop met scherpe prijzen. Top! Betaling en levering zijn snel en prima verlopen. Echter zijn een aantal onderdelen van mijn bestelling in de verkeerde kleur geleverd. Na een mail en een telefoontje is de klacht in ontvangst genomen. Het antwoord is dat de leverancier het probleem moet gaan oplossen. Dit lijkt mij eigenlijk de taak van de winkel zelf. Helaas is het nu wachten op reactie van de leverancier. We zijn nu 3 dagen verder en ik heb van de leverancier en van de winkel Bemmel en Kroon nog geen reactie per mail of per telefoon ontvangen. Jammer! Ik hoop wel dat het snel opgelost gaat worden. Anders moet ik ook mijn beoordelingscijfer verder naar beneden bijstellen.

f sultan 15-11-2018 Via de website gekocht

geweldig service

geachte heer/mevrouw ik heb amerikaanse koelkast gekocht ik vind bemmel en kroon prachtig winkel goei service voordelig prijs

Gerrit 14-11-2018 Via de website gekocht

Op website de juiste keuze kunnen maken!

Duidelijke webshop met uitleg en gemak van bestellen.
We konden zelf een dag uitkiezen voor aflevering.
Hierna goed op de hoogte gehouden door middel van mail en app wat de aflevertijd wordt.
Dit werd uitgevoerd door Dynalogic namens Bemmel&Kroon die het transport uitvoerde.
Kortom zondagavond besteld en woensdag laten bezorgen en alles draait nu heerlijk

Annelies 14-11-2018 Via de website gekocht

Goede service. Helder, bezorging op tijd en vriendelijk,

Heel gebruikersvriendelijk site. Goede prijs, Gratis levering waarbij de oude wasmachine keurig werd meegenomen en de nieuwe aangesloten, inclusief het aanzetten van een proefwasje om te checken of alles juist is aangesloten. Top.

Berry 14-11-2018 Via de website gekocht

Voordelige en snelle levering

Ik had internet af gezocht en ze waren stukken voordeliger dan andere website’s met soortgelijke produkten.
Ik kreeg netjes een mail dat het verstuurd was en half uurtje van te voren een SMS dat ze er bijna waren. Zeer vriendelijke bezorger en keurig de dag na bestelling kwam de magnetron binnen. Bij de volgende aankoop sla ik ze zeker niet over

Jan 14-11-2018 Via de website gekocht

Stipte levering

Internetwinkel is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Goede prijs. Stipte levering.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van het moment van levering.

Sabine Nieuwenweg 14-11-2018 Via de website gekocht

Snel en vriendelijke service!

We hebben al vaak bij Bemmel en Kroon onze apparaten gekocht zowel in de winkel als via de website. Nu gisteravond een via de website een wasmachine gekocht, en vanmiddag al bezorgd. Altijd goeie producten en top service en snelle levering!

H. Optekamp 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik zou iedereen aanbevelen om via Bemmel & Kroon te bestellen mooie prijs en goede service en snelle levering, bijna klaar terwijl u wacht graag tot ziens.

H. Optekamp 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

A Lieshout 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

ik heb een nieuwe wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. De levering en plaatsing ging heel soepel en voorzichtig.

A. van Tongeren 14-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Doen wat ze beloven en zeer vriendelijk. Overzichtelijke website. Bellen 15 min voor de bezorging. Zeer trvreden.

Edwin vd Hooft 13-11-2018 Via de website gekocht

Derde bestelling en wederom niets op aan te merken!

Op de een of andere manier is Bemmel & Kroon blijkbaar wel in staat om de laagste/beste prijzen te combineren met een uitstekende service. De bezorging was ook prima, netjes een sms bericht met de levertijd en ja hoor, ze waren er ook gewoon op het afgesproken tijdstip.

Ik weet het zeker, voor al mijn volgende apparatuur ga ik dus ook gewoon...
naar Bemmel & Kroon! Dat zou iedereen moeten doen.

Nannie van Drunen 13-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen, duidelijke en professionele uitleg!

Ik koop al jaren alles bij Bemmel en Kroon, goede service, duidelijke uitleg, zeer ruime keuze, vriendelijk personeel, niet opdringerig en voordelige prijzen.
Voor mij een topper!

Roel 12-11-2018 Via de website gekocht

Gezocht naar een inbouw oven, na wat zoeken, kwam ik terecht bij Bemmel enKroon,
De prijs was top, dus besteld .
Via de mail op de hoogte gehouden, van de levering,en dit ging razend snel!

marinusspaan 12-11-2018 Via de website gekocht

snel en voordelig geleverd

Dit weekend kookplaat kapot gegaan. Online een nieuwe uitgezocht, zondagavond besteld en maandag geleverd gekregen.

metselaar 12-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

adequate informatie en geweldig geholpen

Zeer kundig personeel. Vragen door wanneer je om informatie vraagt over een product. Zeer snel geholpen en product geïnstalleerd.

Hetty Krijnen 12-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Snelle en betrouwbare service

Ons idee werd even scherp gezet. Resultaat: een mooi aanbod van een combi set: wasmachine en droger. Nieuwe modellen en milieuvriendelijk. Blij verrast.
Zaterdag middag besteld. En maandagmiddag geleverd. Ook deze lever service is helemaal top: van op tijd bellen: mevrouw wij komen eraan tot aansluiten, afvoeren, en meedenken.

Louk 12-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering

De bestelde afwasmachine is keurig op tijd geleverd en het contact met Bemmel & Kroon was uitstekend. De machine nu een dag in gebruik en Top.

Linda 12-11-2018 Via de website gekocht

Prachtige diepvrieskast

Duidelijke website van Bemmel-Kroon. Gemakkelijk bestellen. We werden prima op de hoogte gehouden vanaf het moment van bestellen tot en met levering. Ik zou deze WI kel zeer zeker aanbevelen, en hier zelf zeer zeker gaan bestellen.

Simone 12-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snel en goed geholpen

In de winkel in Zoeterwoude werd ik goed geholpen bij het kiezen va een onderbouwvaatwasser. Er werd goed met mij meegedacht.

De monteur zou helaas pas een paar dagen later, na het weekend, tijd hebben voor de installatie. Donderdagavond werd ik gebeld dat er zaterdag een plekje vrijgekomen was.
Dus 3 dagen eerder dan verwacht kwam onze nieuwe vaatwasser. Het verwijderen van de oude en installeren van de nieuwe ging heel snel.

Goede adviezen en goede service!

linda 12-11-2018 In de winkel gekocht

fijn geholpen

snel geholpen in de winkel en goed geadviseerd. we kwamen voor 3 wasmachines en een koelkast en stonden binnen een kwartier alweer buiten. levering volgens afspraak.

Martine 12-11-2018 Via de website gekocht

Aanrader

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte communicatie en goed georganiseerd. Levering heel vlot verlopen en toestel werd naar de kelder gedragen. Wij kunnen deze firma aanbevelen.

Rich 12-11-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, correcte afhandeling en netjes te volgen

Na rondvragen kwamen zij met de beste offerteprijs en ook de afhandeling van de bestelling, het volgen van de bestelling ging als een zonnetje!

M. Bakker 11-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed meegedacht!

Ging heel fijn mooie zaak en niet te uiteenlopende levertijden de volgende dag al! Dus duidelijk hoelaat wat kwam en top montage.

willy 11-11-2018 Via de website gekocht

kan niet beter

prima prijs, uitstekende leverings service, gemak van betalen ook in België, gewoon niet verder zoeken.

SG 11-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Genoeg keuze en goede regeling met betrekking tot installatie. Zeker aan te raden na slechte ervaring bij een andere aanbieder.

Johan 11-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering goede en nette bezorging

Koop gedaan voor de prijs kwaliteit verhouding en omschrijving van het produkt en voor dat Bemmel & Kroon leverceer zijn van Miele

N. Verstappen 11-11-2018 Via de website gekocht

Met veel vertrouwen besteld

Ik heb in de eerste instantie voor deze shop gekozen omdat ze de laagste prijs hebben staan voor het product waar ik naar zocht. Ik zag een duidelijke, overzichtelijke webshop. Omdat ik er niet uitkwam welk typenummer ik het beste kon kiezen heb ik telefonisch contact met een medewerker gezocht. Ik ben goed geadviseerd over mijn aankoop, ik werd vriendelijk en geduldig geholpen door iemand met kennis van zaken.
Met heel veel vertrouwen heb ik daardoor mijn NOVY afzuigkap, ordernummer BKI718218, besteld. Prima afwikkeling en bezorging. Ik ben blij dat ik op deze webshop terecht ben gekomen.
TOP!

ordernummer BKI718699 11-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service en snelle levering

Duidelijke webshop,snel antwoord en snelle levering. Ik zal deze zaak zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Bosch KIR20V60 11-11-2018 Via de website gekocht

Inbouw koelkast bosch KIR20V60

Zeer snelle levering van inbouw koelkast ondanks dat Bemmel en Kroon hem niet zelf op voorraad had toch binnen 48 uur thuis geleverd.

M 10-11-2018 Via de website gekocht

Super service!

Duidelijk en een snelle levering. Bezorgers helemaal naar verdieping 2 zonder problemen!
Zou zo weer iets bestellen bij Bemmel-Kroon!

Marco 10-11-2018 Via de website gekocht

Wasmachine tegen scherpe prijs

Laagste prijs voor n nieuwe wasmachine. Bezorgen wordt uitbesteed masr dat ongensk heb ik geaccepeerd

Ton 10-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude / Rijndijk

Service en uitvoering

In de winkel snel en vlot geholpen, met het uitzoeken van de koelkast, vriezer en de afzuigkap. Daarna een goed advies voor de montage. Alles functioneert naar behoren.

Chris 10-11-2018 Via de website gekocht

Bijzonder snelle service en de beste prijs

Op vrijdagavond een wasdroogcombinatie bestellen en hem de volgende hebben staan. Het kan blijkbaar tegenwoordig. We waren positief verrast. Deze specifieke wasdroogcombinatie was overal uitverkocht of meer dan 100 euro duurder. Kortom: erg tevreden.

Marjoke 10-11-2018 Via de website gekocht

Je word bijzonder goed op de hoogte gehouden!

Snel email verkeer de dag van levering ook meerder keren. Je krijgt een foto te zien van de bezorger met naam en badge ID nummer. De bezorger stelde zichzelf zelfs voor. Erg tevreden.

Douwe 10-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het artikel (stofzuiger) de juiste prijs had en binnen 24 uur geleverd zou worden. Winkelen binnen de site was eenvoudig, betaling idem. Dee bezorgservice is ook helemaal top. Én binnen 24 uur en met een goed werkende track and trace die duidelijk aangaf wanneer het pakket bezorgd zou worden. Ik kan Bemmel en Kroon zeker aanbevelen.

J.o. van den Berg 10-11-2018 Via de website gekocht

Bezorging was top. Op tijd en vriendelijk personeel.

Was al een tijd op zoek naar een vaatwasser. Via internet bij Bemmel en kroon gekomen.Snel een keuze kunnen maken en de volgende dag op tijd afgeleverd.

Richard Groenehart 10-11-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk.

Miele stofzuiger besteld. B & K waren de goedkoopste op het web met het totaalbedrag van aankoop met extra garantie (elders altijd duurder). Versturen sowieso gratis.

Ivo Zeegers 10-11-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levertijd

Gekozen voor deze winkel vanwege de scherpe prijs en snelle levertijd. Levering volgens afspraak en het verwachte levermoment was gedurende de dag goed te volgen.

Marie 10-11-2018 Via de website gekocht

Vlot, sympathiek en goed

We zijn heel blij met Bemmel & Kroon. We hadden 2 drogers nodig en we kregen een prachtige aanbieding. Alles ging vlot, sympatiek en goed. Van bestelling tot aflevering. Ze brachten de drogers razendsnel naar 3 hoog, hebben alles aangesloten en ik kon meteen m'n was doen. Fijn hoor, zo'n service.

Schaap 10-11-2018 Via de website gekocht

Super aardig personeel maar toch verkeerd gegaan!

Telefonisch goed contact, meedenkend personeel, maar helaas toch niet het verwachtte e-mailtje met tijdvak ''s ochtends vroeg en bedrijf wat leverden wilde niet extra aansluiten op afvoer terwijl ik daar wel extra voor had betaald. Uit coulance heeft de jongeman dat met boekje erbij toch gedaan nadat ik de winkel had gebeld. Maar wij hebben zelf voor de zekerheid nog gecheckt wat de jongeman had dit nog nooit gedaan??? (droger voor en bij mijn schoonouders) op moment van dit schrijven nog niet de winkel op de hoogte gesteld dat wijzelf gecheckt hebben.

Rene 09-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Siemens koel- en vries apparaten

Hoewel niet alle koelers en vriezers in de winkel warrn, toch snel een keuze kunnen maken. Vriendelijke en behulpzame verkoper. Levering iets minder snel, niet alles op voorraad. Professionele bezorgservice.

Alles is perfect zoals afgesproken !

Het is voor de eerste keer dat ik bij Bemmel & Kroon een bestelling heb geplaatst en moet wel zeggen dat alles verlopen is zoals afgesproken heb geen enkele opmerking vandaar een 10
Ben bij jullie terecht gekomen omdat onze microgolfoven niet meer werkte van het merk NEFF.
Ik was op zoek naar een gelijkaardig model omdat die moest passen in onze keuken zoals die vorige microgolfoven en heb die bij jullie gevonden en de prijs was ook interessant .

Toine 09-11-2018 Via de website gekocht

Gisterenavond besteld en betaald. Type bleek niet voorradig en bestelling werd direct omgezet naar beter type voor dezelfde prijs. Prima geregeld. Vandaag al bezorgd. Duidelijke informatievoorziening mbt levering.

Niets op aan te merken.

Henny de Haas 09-11-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Top service

Goed geholpen met nieuwe inductiekookplaat en gelukkig werd hij de volgende morgen al geinstalleerd. Top.

Maria 09-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik vond het mooie website. Goed duidelijk.Deze shop is ook nog goedkoper dan de grote concurrenten. De bestelling is heel netjes en vlug geleverd bedankt daarvoor.

Saskia Put 09-11-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en zeer deskundig

Mooie ruime showroom, met zeer deskundig personeel dat de tijd neemt om je de de juiste keuze te laten maken zonder dat je als klant het gevoel hebt iets opgedrongen te worden.

M Jaquet van Brenk 09-11-2018 Via de website gekocht

Prima service en goede prijzen

BKI704650
Gisteren is de nieuwe inductiekookplaat geplaatst en geleverd, de service van Bemmel en Kroon om het te bezorgen bij de installateur Aj Tec is prima verlopen.
Contact met de mensen van Bemmel en Kroon is fijn al eerder een koel/diepvries besteld. Dus we wisten dat de prijzen en levering erg goed zijn.
En de firma Aj Tec als installateur kan ik zeker iedereen zeer aanbevelen.