Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

judith verhoeve 30-10-2014 In de winkel gekocht
cruiquis

Vriendelijk en duidelijk personeel in de winkel

ruim assortiement

prima kwaliteit, service, prijs/kwaliteit verhouding

vindt het een prima winkel met vriendelijk personeel.

Korbeetje 30-10-2014 Via de website gekocht

Eenvoudiger en makkelijker kan niet....

Geweldig, via internet een bestelling willen plaatsen, bij de betaling online ging door mijn eigen onhandigheid wat fout, bijna direct werd er gereageerd en is er telefonisch contact geweest met een goed vervolg.
De levering was helemaal toppie, ruim voor geplande tijd stond de wasmachine op z'n plaats.

Een zeer tevreden online shopper, vandaar de goede score... Thnx, voor alle service...

c.hanny 30-10-2014 Via de website gekocht

Snelle levering en de datum is zelf te bepalen.Is te volgen via een link en je wordt gebeld vlak voor het afleveren. Wordt ook netjes op zijn plaats gezet. Prima service.

A3maljaars 30-10-2014 Via de website gekocht

Een negen omdat perfect niet bestaat

Hier toch een tien omdat de service beter bleek dan mag worden verwacht.

Zie gemak

Zie assortiment

Prima webshop met dito winkels en een boven verwachting goede service.

lein 11 30-10-2014 Via de website gekocht

snelle levering.
geen extra kosten voor bezorgen en naar boven brengen van wasmachine en de oude afvoeren.

gerardbarten 30-10-2014 Via de website gekocht

Gistermiddag besteld en vanmorgen om 9:00 uur al bezorgd en op zij plek geplaatst.

Perfect en volgens afspraak.

Na vergelijken op verschillende webshops was Bemmel & Kroon de goedkoopste. Dit is ons tweede apparaat dat wij via deze webshop hebben aangeschaft. Perfecte en snelle service. Een echte aanrader!

pilltassie 30-10-2014 Via de website gekocht

MM van Daalen 29-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Gezocht apparaat in voorraad. Uiterst snelle levering.

Gebracht op afgesproken tijd. Op de juiste plek afgeleverd en oude apparaat meegenomen. Vriendelijke bediening.

Uitgebreid assortiment

Ik zou geen betere zaak weten. Deskundige voorlichting

Geen negatieve punten.

carokwist 29-10-2014 Via de website gekocht

Gisteren besteld en vandaag in huis. Keurig in huis geplaatst en kan meteen aan de slag.

Top service! Ik werd volledig op de hoogte gehouden en mijn product kwam keurig op tijd.

Ruime keuze.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Absoluut een aanrader.

Ik vind deze winkel goed omdat hij functioneerd naar behoren.

jan-renes 29-10-2014 Via de website gekocht

Via internet site duidelijke procedure en bij vragen direct antwoord via Telefoon.

Zeer goed en transparant.
Je wens wordt uitgevoerd zoals je besproken hebt en staat op je orde.

Ruime keuze en de prijs via een offerte zeer gunstig.

Dit zou ik zeer zeker doen gezien de goede concurrerende prijs en assortiment met het vervolg van een super goede service.

Wat je afspreekt krijg je ook. En in mijn geval was 1 product niet meer voorradig gezien oude type en werd na afspraak vervangen voor een nieuwe type zonder bij betaling. De service van levering was top.

Judithzenzen 28-10-2014 Via de website gekocht

Zeer goed, bij vragen kun je altijd bellen en ze houden je via email op de hoogte over je bestelling.

Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen, heb al meerdere apparaten hier besteld, alles wordt netjes tot in je huis afgeleverd. Ook krijg je duidelijk van te voren te horen hoelaat het product wordt bezorgd.

Ruim assortiment, goede service en een zeer snelle levering.

Coby van Zegveld 28-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Grote winkel, veel keus, lekker in de buurt

Bemmel en Kroon is een plezierige winkel. Je wordt er goed en deskundig geholpen. Er is veel keus en ze hebben en eigen onderhoud service, je kunt er altijd terecht.

tiny49 28-10-2014 Via de website gekocht

via beslist.nl kwam ik direct bij Bemmel en Kroon

snel de reactie op de bestelling. op de afleverdag 's morgens een sms en een half uur voor afleveren een telefoontje..........KLASSE

het was een fijne en goedkope manier om witgoed te kopen

avlierop 27-10-2014 Via de website gekocht

Ik kon het product dat ik zocht gemakkelijk vinden en het hele bestelproces ging super.

Ik kon goed aangeven op welke dag ik de bestelling afgeleverd wilde hebben en het bedrijf heeft zich hier perfect aan gehouden.

Dit is de 2e keer dat ik een product heb besteld via Bemmel en Kroon en dit is ook 2 keer goed bevallen.

markvandenoosterkamp 27-10-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zaterdag de wasmachine gekocht, maandag levering.

Product netjes thuis afgeleverd en op de desbetreffende plek gezet. Afval meegenomen.

Veel producten, waarvan een grote voorraad, waardoor levering snel kan.

Niks op aan te merken. Prima winkel met groot en goed assortiment en snelle levering.

Winkel met niks negatiefs op aan te merken. zoals al gezegd, snelle levering en goede services.

hol.craanen 27-10-2014 Via de website gekocht

gewoon goede web site. Werkt net zo als de meeste andere web winkels. gaat foutloos maar dat moet ook

ik kreeg alle bereicjten en een slot van 4 uur wel een beetje laat door omstandig heden. ik zou het beter vinden als je echt een tijd kan afspreken niet een slot van4 uur maar eentje van een uur

gewoon goed de rest van de familie koop hier ook.

dat heb ik hier boven al geschreven

swaaningen 26-10-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

goede overzichtelijke zaak, artikelen op soort bij elkaar

verkopers zeer goed op de hoogte van de producten en geven goede uitleg. zijn niet te beroerd om ook nog even de catalogus er bij te pakken voor goede vergelijkingen

ruimste assortiment in de showroom van de hele omgeving. Prima geëtaleerd

goede prijs kwaliteitverhouding

Ruime sortering, verkopers die weten waar ze over praten, beste prijs

58anoniem 26-10-2014 Via de website gekocht

Na aanschaf ontvang je een mail met de factuur en de vervolgstappen zoals betalen en leveren.

Een terugbel verzoek online aangevraagd op zondag en we werden netjes de volgende dag gebeld.

Na wat voorwerk gedaan te hebben,hebben wij het gekozen model op kieskeurig opgezocht. O.a. Bemmel en Kroon had de beste prijs. Door de hoge beoordeling ervoor gekozen om hier te bestellen en ook na aanraden van een collega.goede service en vriendelijk.

elsinghorst 26-10-2014 Via de website gekocht

1 telefoontje geregeld

Correct bedrijf is denk ik.

In eerste instantie niet op voorraad toch werden stappen onder nomen om ons de volgende dag de vriezer te leveren Dit is ook gebeurd.

Gosenschilders 25-10-2014 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon is een topper en kan ik iedereen aanraden. Afspraken perfect nagekomen en...prima op tijd

Helemaal perfect een echte aanrader...ga shoppen en ervaar!!!

Ik heb via de online shop contact opgenomen en ben op een voortreffelijke wijze zeer duidelijk, kort en krachtig geholpen. Niets liet te wensen over. Het product wat ik heb gekocht zal zichzelf wel bewijzen het is een Miele, waar wij zeer goede ervaringen mee hebben en...keuze te over bij Bemmel & Kroon.

KimvdN 25-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en alles snel geregeld

Alles duidelijk en netjes

Voor mij meer dan voldoende

Zeker.

Zeer tevreden over de service en gang van zaken. Alles vlekkeloos verlopen

d.p.schermer 25-10-2014 In de winkel gekocht
den haag

Mooie overzichtelijke opstelling van producten, makkelijk parkeren

geholpen door Rene van Bemmel, beter kan niet.

ruime keuze mogelijkheid

heb een goed advies gehad, snelle levering en de magnetron oven is vakkundig geinstallerd.
Verder is de verpakking en de oude magnetron meteen meegenomen.

We hebben net een niew huis gekocht. De magnetron in deze keuken viel ons zo tegen , dat we een snel en goed advies wilden hebben voor een nieuwe magnetron oven. We hebben vaker bij van Bemmel en Kroon wit goed gekocht. en ook deze keer weer alles snel en goed geregeld.

Victor53 25-10-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijk menu alles makkelijk te vinden. 15.50 besteld en zaterdag om 13.00 thuis bezorgd.

Het bestellen ging erg vlot vrijdag 15.50 besteld en zaterdag om 13.00 thuis bezorgd

Een zeer ruime keuze in div, prijzen.

Waarom moeilijk doen om in de auto te stappen, in twee minuten besteld op je luie stoel.

Geen opmerkingen

ivotoby 25-10-2014 Via de website gekocht

bestellen, betalen, ontvangen, in gebruik nemen.. that's it.. eenvoudiger en sneller gaat niet.

zonder extra kosten afgeleverd en op z'n plek gezet door 2 kundige vriendelijke heren.. en ze waren niet te beroerd om de oude droger mee te nemen vanaf de eerste verdieping (terwijl dat apparaat dus op de begane grond klaar had moeten staan).. super!

ik heb meerdere drogers via kieskeurig bekeken, ze stuk voor stuk bij Bemmel en Kroon verkrijgbaar en op voorraad.

goedkoop, snel en goede service...

wvandekerkhove 25-10-2014 Via de website gekocht

Na een klein telefoontje voor enkele bijkomende inlichtingen, werd onmiddellijk nota genomen van de bestelling en uitgevoerd

Super service, professionele installatie, ook in België.

Een aanrader zonder meer. De goedkoopste op de markt (Nederland & België)- Verdiend hoogste aanbeveling. Heb deze winkel al aangeraden.

Tot heden geen enkele negatieve opmerking

wilnalydia 24-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Je kunt de levering zelf bepalen en ze zijn op tijd en behulpvaardig.

Zeer ruime keus in elke prijsklasse.

Vriendelijk en deskundige verkoper.

Vriendelijk en deskundig personeel. Ruime sortering in elke prijsklasse. Correcte en snelle levering wanneer het de klant uitkomt dus de klant bepaald.

corneleis 24-10-2014 Via de website gekocht

gebeld voor informatie kon gelijk bestelling afronden

donderdagmiddag besteld vrijdag 10.30 in huis ben geweldig geïnformeerd door koerier eerst email dan sms en 15 minuten voor aankomst door chauffeur gebeld hier kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen

uitgebreid en scherpe prijzen

het is een aanrader

mijn ervaring met deze winkel is zeer goed en het logistik proces is meer dan geweldig

tendenza 24-10-2014 In de winkel gekocht
In het Forepark in Den Haag

Er is voor het bedrijfspand voldoende parkeergelegenheid, Er heerst in de verkoopruimte een gemoedelijke sfeer. Je wordt door een receptioniste ontvangen en door verwezen naar een verkoper.

Grote paniek;inbouw koel/vries comb.defect.Past er wel een andere in de kast.Hoe moet je de oude afvoeren. Na één vraag aan de verkoper waren alle muizenissen voorbij. Je behoefde hem alleen te zeggen of de koelkast deur een sleep geleider had of dat hij anders open ging, waarna er gekozen kon worden uit vele type en prijsklassen. Het geheel werd met deskundig advies ondersteund. Er werd je niets op gedrongen. Er werden duidelijke afspraken gemaakt en na gekomen, m.b.t. het verwijderen en plaatsen van het apparaat, middels een fantastische installateur. Alle lof in deze. Bovendien konden wij tegen een geringe betalen het apparaat nog 3 jaar langer in de garantie houden. Dit gaf ons een geruststellend gevoel.

Wij konden uit voldoende apparaten kiezen, welke in vele prijsklassen waren. Er werd duidelijk aan gegeven waar je op moest letten en welk onderdeel essentieel is. Er werd je niets op gedrongen.

Bemmel en Kroon werd door mijn zoon aan bevolen. Hij was prettig, deskundig en goed behandeld bij de verkoop van zijn complete keuken. Zelfs toen er na ongeveer 6 jaar een paar kastdeurtjes vervangen moesten worden, kon men na gaan, welke kastdeurtjes dit waren. Zij konden probleemloos nieuwe kastdeurtjes leveren, zodat de totale keuken er nog steeds fantastisch bij staat. M.a.w. de service, advisering en levering van de diverse onderdelen houdt niet op bij de voordeur.

Het ruime assortiment van veel keukens en inbouw apparatuur was in een perfecte opstelling gesitueerd. Wij werden prettig en correct ontvangen door een receptioniste, die ons netjes te woord stond en ons met een verkoper in contact bracht. Het gesprek met die verkoper verliep ook perfect. Hij gaf duidelijk de kwaliteitsverschillen en mogelijkheden van de diverse apparaten aan,maar drong je niets op. In korte tijd maakte hij ons duidelijk, dat zowel de demontage, de verwijdering van het oude apparaat en de plaatsing van het nieuwe apparaat met een paar dagen geregeld zou zijn. Een speciale dienst zou dit verzorgen. Alles verliep zowel met de verkoper als met het installatie bedrijf perfect, zoals was af gesproken.

Bouwes 24-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Na gezocht te hebben op de website,de winkel bezocht.Ze maakten volledig waar wat er op de website stond vermeld

Vriendelijk en enthousiast ontvangen in de winkel.Goed bereikbaar en parkeergelegenheid in de buurt Afspraken over levertijd installatie enz. werden duidelijk op papier gezet en nagekomen

We zochten gericht .Keuze genoeg binnen de product groep Prijs zeker concurerend

wil ook niet te enthousiast overkomen Werkt misschien negatief

Eens heb je een voltreffer en dat was voor ons hier.Binnen 24 uur geleverd , keurig geinstaleerd en oude spullen afgevoerd

Lexmarga 24-10-2014 Via de website gekocht

Fijn contact, ook telefonisch voor vragen en afspraken.

Alles direct bevestigd per mail, fantastische installeerservice en gemak van pinnen bij levering.

Afwasmachhines in alle soorten, maten en prijzen.

Alles top!

Fijn dat je een afspraak kon maken die jou schikt.

Generation 24-10-2014 Via de website gekocht

Gebeld voor een aflevervraag op zaterdag wat niet kon maar kreeg gelijk de vraag ik zocht . Kreeg gelijk een beter aanbod met korting. Super service!!

order werd correct en snel afgehandeld mail met factuur was er binnen 5 minuten

was op zoek naar een Bosch vaatwasser keus genoeg tegen zeer scherpe prijzen.

Zeker aan te bevelen zoek je iets wat je niet kan vinden gewoon bellen deed ik ook op een zaterdag alles gelijk netjes afgehandeld

dewi_marlyse 24-10-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

we vinden het heel gemakkelijk dat we via de website e.e.a. thuis konden opzoeken en in de winkel in t echt konden bekijken

ik was zelf nu niet in de winkel anders zou ik miss een 9 hebben gegeven want wat wij zochten was aanwezig.

wij hebben alle redenen om Bemmel en Kroon aan te bevelen anders zouden we zelf niet na een complete u-keuken, 8 jaar geleden met 6 apparaten, nu niet opnieuw een vaatwasser (2wkn geleden) en inductiekookplaat (gisteren) kopen.

wij zijn gewoon zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, service in de winkel maar ook de uitvoerders die door Bemmel en Kroon zijn ingehuurd en de goede prijskwaliteitverhouding.

verh667 24-10-2014 Via de website gekocht

makkelijke website gratis bezorging

Levering prima op tijd

ruime keus

Bij een volgende aankoop bekijk ik als eerste hun website

P.van Ommen 23-10-2014 Via de website gekocht

Alle info is duidelijk. Het programma werkt gemakkelijk, zelfs als je (zoals ik) nog maar een enkele keer via internet besteld hebt.

De gratis verzending was een fijne meevaller. De snelheid waarmee alle informatie werd terug en doorgegeven was prima.

Ik denk dat ik zelf nog wel een bij B&K in de webwinkel ga kijken... Dat zegt toch genoeg?

Ik heb het gevoel dat ik -ondanks het feit dat alles digitaal gegaan is - toch persoonlijk contact gehad heb. En dat voelt goed.

jankorving 23-10-2014 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk bestellen en de volgende dag geleverd!

Vriendelijke medewerker aan de telefoon, maar ook de mannen die onze droger leverde waren uitermate voorkomend. en vriendelijk.

Wij vonden dat wat wij zochten tegen een aantrekkelijke prijs

Vriendelijke medewerkers en een prima service

Heel plezierig is het dat je een gevoel hebt klant te zijn..

brand21 23-10-2014 Via de website gekocht

Via internet.

Goed en snel

Goed assortiment

Alles prima verlopen en snel.

Het was de eerste keer dat ik een groot product bestelde. Goede service en snelle afhandeling. Zeer tevreden.

Lobsters 23-10-2014 Via de website gekocht

Correcte - snelle levering en plaatsing van de wasmachine. Keurige bezorging!

everaars 23-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

winkel in Zoetermeer is makkelijk bereikbaar; na telefonisch vooroverleg zijn we ter plekke gaan kijken

verkoper weet waar hij over praat en denkt mee met klant

ruim assortiment

zeker de moeite waard om even te googlen

geen klachten, gewoon goed werk geleverd

mertensjan 23-10-2014 Via de website gekocht

Ik ga de laatste tijd veel minder naar de plaatselijke winkeliers.
Ik kan heel slecht langs rijen van artikelen lopen daar wordt ik gek van.
Ik heb een spierziekte en daarom is
het zo fijn dat je thuis in alle rust kunt kijken en bestellen.

Dit hoef ik niet te motiveren omdat het
gewoon zo is

meer als voldoende

het is nergens goedkoper

frankie.i 23-10-2014 Via de website gekocht

zeer vlotte en overzichtelijke webside

alles tiptop in orde

goed assortiment

omdat alles dik in orde was vanaf de bestelling tot het afleveren aan huis

alles in orde

Brocolli 22-10-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam

Kregen goede uitleg over de diverse merken en mogelijkheden. Na telefonische bestelling werd het apparaat heel snel geleverd. Via de mail werd ook aangegeven wanneer het apparaat kwam en hoe laat we de bezorgers konden verwachten. Een half uur voor de bezorging word je dan ook nog gebeld. Na ontvangst was 1 onderdeel niet helemaal goed en zonder problemen konden we dit dezelfde dag nog omruilen. Bedankt voor de superservice van Bemmel en Kroon.

ouwelee 22-10-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

gemakkelijk dat er een winkel is

goede service in de winkel in Zoetermeer

de combinatie laagste internetprijs en een winkel is erg handig

geen klachten

Loef 22-10-2014 Via de website gekocht

Website was erg duidelijk, goede informatie en betalen ging gemakkelijk via iDeal.

We hadden een wasmachine besteld. Hiervoor konden we zelf de lever dag kiezen, en op verzoek werd deze ook voor een bepaalde tijd geleverd. Avond van tevoren krijg je een mailtje met een schatting van de levertijd en in ons geval waren de bezorgers netjes op tijd! Vriendelijke mannen, die gelijk onze oude wasmachine meenamen en de nieuwe intalleerden. Top service dus!

Goede service en laagste prijs garantie, dus voor mij zou er geen reden meer zijn om ergens anders te bestellen.

Wij hadden een zeer positieve ervaring bij de aankoop van onze wasmachine. Het model dat we besteld hadden was niet op voorraad, en toen kregen we een vergelijkbaar model dat normaal zelfs een stukje duurder is. Dat is nou eens een top service!

cootje 1 22-10-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk en overzichtelijk duidelijke afspraken

goede service omtrent aflevertijd , heel netjes een telefoontje qua exacte aflevertijd!

Veel keuze

Absoluut

Tot nu toe nog geen ervaringen qua service en hopelijk ook niet nodig. Maar de scherpe prijs en gratis 5 jaar garantie is super!

Zeehond12 22-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Snel en vriendelijk geholpen, ook snelle levering.

missy_nl 21-10-2014 Via de website gekocht

Online besteld, keurig de factuur en leveringsgegevens gekregen en op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Het oude apparaat is meegenomen en de nieuwe keurig aangesloten.

Het grote gemak van Online bestellen en kwaliteit prijsverhouding in combinatie met de snelle levering.

Mr2014 21-10-2014 Via de website gekocht

duidelijke vermelding op de website van de kosten voor welke mogelijkheden

super service waardoor levering op de 2e verdieping + meenemen oude apparatuur, dit scheelde ons enorm veel werk

ze hadden de machine die ik zocht

ik ben heel tevreden

goede snelle duidelijke service , geen verassingen achteraf

Mutwaeki 21-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk

Doe al decennia naar tevredenheid zaken met van Bemmel & Kroon. Gisteren mijn 21 jaar oude vaatwasser ( Bosch ) ingewisseld voor een Siemens. Hij is netjes en vakkundig door de bezorgers aangesloten.

veerden 21-10-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Vlakbij huis.

perfect. De monteur kwam keurig op tijd en deskundig geinstalleerd

ruime keuze

Perfecte service, deskundigheid en vriendelijkheid

Dichtbij huis. Deskundigheid, goede service, prijsverhouding goed.

leonchrist1970 20-10-2014 In de winkel gekocht

Binnen 5 werkdagen was onze vaatwasser vakkundig geïnstalleerd en getest

Binnen 15 minuten waren wij overtuigd welke vaatwasser het beste bij onze wensen aansloot

Helaas is er niet veel keus in een vaatwasser met paneel

Wij hebben binnen drie maanden een vaatwasser en wasmachine gekocht. Met name door het vakkundig advies samen met een goede prijsstelling raden wij Bemmel en Kroon aan

Zie de aanbeveling