Deze score is berekend op basis van 2977 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Flevoland-Overkapping 16-04-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd .

Zondagavond om 21:49 uur deed ik mijn aankoop. Ik was benieuwd of ze het waar konden maken om het de andere dag al uit te kunnen leveren . Via de mail kon ik mijn aankoop volgen. Een half uur voor aankomst kreeg ik nog een sms met de aankomsttijd. Super geregeld.

Ik zocht een koelkast voor in een buitenkeuken van een klant . Omdat we een vergissing hadden gemaakt in de dikte van de deurtjes moesten we een ondiepe koelkast hebben. Deze vond ik bij Bemmel en Kroon.

charles de boer - heemskerk 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitermate snelle levertijd met track&trace

Prijstechnisch was B&K de meest interessante - hebben vaak toch nog wat extra kortingen op meerdere producten. Betalen via i-deal geen probleem - onmiddellijk een orderbevestiging en een mail van de vervoerder met een track&trace systeem - ging allemaal perfect en mijn droger doet het heel erg goed !

Ineke Smits 16-04-2018 Via de website gekocht

Top service met een leuke verrassing

Via via bij van Bemmel & Kroon uitgekomen omdat zij de meest voordelig prijs gaven. Na bestelling kregen we ook nog eens een upgrade omdat de bestelde vriezer niet meer leverbaar was. We kregen zonder meerprijs een nieuwere versie van de gekozen vriezer! Leuke verrassing

Cor van der Sluis 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf.

Prima bedrijf met scherpe prijzen en een goede website met voldoende informatie. Snelle bezorging ( half uur voor bezorging bericht)

Dick 16-04-2018 Via de website gekocht

Matige service

De wasmachine werd ontdaan van de transportbeveiliging en de water- en afvoerslang werd gemonteerd. Toen waren ze snel weg. Horizontaal stellen was er niet bij. Hij staat nu dan ook scheef waardoor de geopende deur door zijn gewicht vanzelf geheel open gaat. Dat is beslist niet klant- en servicegericht. De klant moet blijkbaar zelf zorgdragen voor een goede horizontale opstelling.

Mark 15-04-2018 Via de website gekocht

Prima aflevering, keurig op tijd zoals beloofd.

Prima shop, wasmachine en nu ook droogkast aangekocht bij Bemmel-Kroon.
Tot nu toe geen problemen, dus kan ik ook geen commentaar geven of de service na aankoop maar ik twijfel er niet aan dat dit ook oké zal zijn.

Arthur 15-04-2018 Via de website gekocht

Prima vaatwasser voor een nette prijs.

Prima vaatwasser voor een nette prijs. Levering uit voorraad snelle en keurige bezorging.
Via track en trace goed te volgen.

John Thijssen 15-04-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop, duidelijk en perfect geleverd!

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine en vonden bij Bellem en Kroon een mooie machine voor een scherpe prijs. We hebben de bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd gekregen. We werken met 2 personen en het is lastig om thuis te blijven voor een bezorging. We zijn over het hele levertraject perfect op de hoogte gehouden en hebben de wasmachine geleverd gekregen in een tijdsvenster van 2 uur waarop we konden zorgen dat er iemand thuis kon zijn.

Remco van Dijk 15-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede indruk achter gelaten

Makkelijk om te bestellen. Produkt op juiste dag geleverd. Informatie omtrent bezorging prima op orde.
Prijs is verhouding met andere leveranciers.

Trudy van Maurik 14-04-2018 Via de website gekocht

TOPSERVICE

Vrijdag de wasmachine besteld via internet. Zaterdag om 8.00uur een berichtje hoelaat de machine bezorgt zou worden. Een kwartier voor bezorging werd er netjes opgebeld dat de bezorging er bijna was. De nieuwe machine naar zolder + aansluiting, de oude van de zolder weer mee. Bezorgers waren TOPPERS! Netjes gewerkt en perfect geregeld. Ben heel erg blij. Bedankt voor de Topservice.

Annemarie 14-04-2018 Via de website gekocht

Zoals beloofd, dus goed.

De site is duidelijk, goede keus en je aankoop wordt snel geleverd, avond ervoor besteld volgende dag (zaterdag) in huis.

Alice 14-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Wasautomaat dat ik besteld had was uitvetkocht, maar ze hebben ons meteen een goed en gelijkwaardig alternatief aangeboden en afgeleverd, voor precies dezelfde prijs.
We zijn er heel blij mee, machine is stil en heeft alles wat we wilden.

Service was prima! Goed, professioneel en snel!

Van Berkel 14-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede en snelle service

Al vele jaren in deze winkel (vroeger andere locatie) fijne aankopen gedaan variërend van stofzuiger, wasmachine, kooplaat, droger

Erik 14-04-2018 Via de website gekocht

Top service

‘S avonds laat een vraag gesteld en binnen enkele minuten een gedegen antwoord. Aanvullende vragen ook gelijk beantwoord. Echt top!
En niet vergeten de prijs was zeer scherp.
Vaatwasser AEG tevens laten plaatsen door het aangesloten installatie bedrijf. Zondag besteld en woensdag stond de vaatwasser te draaien. Bemmel & Kroon daar zullen we bij een volgende bestelling zeker aan denken.

Snoopy 14-04-2018 In de winkel gekocht
den haag

Uiteindelijk prima, maar met vertraging

Ga onderhandelen! Bij ons (DH672318) ging er nog eens 100 euro van de vaatwasser af, daarna waren ze wel de goedkoopste. Besteklade als optie hield de totale bestelling op, dat was niet nodig. Uiteindeljik goede levering door AJTEC, de huis installateur, die echt veel moeite moest doen om alles te passen. Netjes hoor!

Peter G. 14-04-2018 Via de website gekocht

Probreemloos

Leverbaarheidsprobleem werd onmiddellijk in het voordeel van de klant opgelost, bestelling en bezorging werden gratis binnen 1 dag probleemloos verzorgd. Eigenlijk gewoon zoals het hoort, maar een verademing vergeleken met m'n ervaringen met andere leveranciers!

Dolan 14-04-2018 Via de website gekocht

Prima nagekomen afspraken

Deze shop is al een tijd bekend bij ons. We hebben er meer apparaten gekocht mede door de scherpe prijzen en de goede dienstverlening.

Kees Slippens 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en afhandeling

Snelle levering. Het was alleen jammer dat het installatiebedrijf een week later de afwasmachine kon plaatsen maar zelf plaatsen is niet echt moeilijk

Laan 14-04-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel een nieuwe voor een goede prijs “actie”

Binnen 24 uur in huis
Goede service via de mail waarin je goed op de hoogte wordt gehouden en alle ingo ontvangt

MH Rietbroek 13-04-2018 In de winkel gekocht
BK Forepark

Goede service in 2de instantie door S Spruijt en collega.

in de shop goed advies gekregen welke ik heb kunnen gebruiken om een keus naar tevredenheid te kunnen maken

Bakkerij-tea Room thoekske 13-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Altijd beste prijs & service inclusief uitstekende levering.
Hebben reeds enkele jaren ervaring met de website van Bemmel & Kroon

Rien de Koning 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeker niet tevreden

Bij het apparaat staat dat hij op voorraad was maar toen ik betaald had kreeg ik pas de info dat de volgende dag levering niet kon, de magnetron is pas 15 werkdagen later geleverd toen ik de verkoper hierop aanschreef kreeg ik een voor mij zeer onbevredigend antwoord met een eventuele ruiling van apparaat

marco 13-04-2018 Via de website gekocht

Bezorging niet volgens afspraak

Koelkast besteld, verpakkingsmateriaal en oude koelkast zou meegenomen worden. Nieuwe koelkast werd niet uitgepakt en er was geen plaats voor de oude koelkast. Moet nu dus zelf verpakkingsmateriaal en oude koelkast afvoeren, dit is niet volgens afspraak!

Josef70 13-04-2018 Via de website gekocht

Nette levering

Hele fijne snelle levering van mijn bestelling BKI675933 op het gevraagde tijdstip. In de ochtend een sms met het tijdvak en twintig minuten voor levering een sms met het precieze tijdstip van levering. Super !

Eddy 13-04-2018 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

De door mij bestelde vaatwasser bleek niet meer op voorraad te zijn en kwam ook niet meer terug. Zij hebben voor mij een vervangende, vaatwasser voorgesteld, met dezelfde afmetingen en (minimaal) dezelfde specificaties of beter. Dit alles zonder vertraging op de levertermijn. Ook de levering gaat erg soepel. Je kunt de bezorger op de dag van levering volgen en je ziet hoeveel bezorgingen jog voor je zijn. (Handig als je snel nog even naar de supermarkt wilt)

Jan van Veen 13-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

We hadden een Bosch fornuis gekocht, we dachten dat we een perilex stekker erbij moesten kopen maar omdat hij nog op de oude zat heeft de monteur de oude erop gezet, dat scheelde in de kosten. Verder waren de afspraken zeer goed nagekomen.

Ingrid 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goed telefonisch geholpen

Goede site met goede omschrijving, prima prijzen, ze hebben me zeer goed telefonisch geholpen.
Levering was keurig op de dag van levering 's ochtends een mail met de bezorgtijd

Car 13-04-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer klantvriendelijk & geeft juiste antwoord op je vragen

Hier laten ze je laten je rustig kijken, zodra je iets wilt vragen staan ze je te woord, geven duidelijk advies.
Ook mag jij aangeven wanneer je het produkt geleverd wilt hebben.

Kristel 12-04-2018 Via de website gekocht

van bestelling tot levering : alles was prima in orde

van bestelling tot levering : alles was prima in orde.
Bestellen is gemakkelijk - levering op afgesproken moment - zeer vriendelijke/behulpzame medewerkers

RobW 12-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, prettig contact

Voor de Bosch wasmachine die ik wilde kopen was B&K de voordeligste webwinkel, zeker als je de kosten voor bezorging (gratis) en installatie (€ 9,95) meeneemt. Via telefonisch contact op zondag werd afgesproken dat de wasmachine op maandag bezorgd zou worden en er geen kosten werden gerekend voor het plaatsen op zolder van de nieuwe wasmachine en het afvoeren van de 30 jaar oude Miele. De droger stond op de oude wasmachine en er zouden geen kosten gerekend worden voor het opnieuw stapelen van de nog goed werkende droger op de wasmachine. Andere bedrijven rekenen daar zo maar dertig euro voor.
Dit ging bijna helemaal goed, zij het dat niet de eigen bezorgers van B&K de aflevering verzorgden, maar koeriersbedrijf Dynalogic. Deze bezorgers vonden het teveel werk om de apparaten te stapelen en vertrokken.
Met B&K is vervolgens afgesproken dat dit enkele dagen later alsnog door hun eigen dienst zou worden verzorgd. Die waren daar in tien minuten mee klaar en nu staat alles zoals de bedoeling was.
Zonder het gedoe met Dynalogic zou ik een 10 gegeven hebben. De les: als er meer moet gebeuren dan alleen het neerzetten van een nieuw apparaat en het meenemen van het oude, let er dan op dat de eigen bezorgdienst van B&K wordt ingeschakeld.

Monique 12-04-2018 In de winkel gekocht

Super service

Na de goede ervaring met de aankoop en installatie van een nieuwe vaatwasser hebben wij ook nu weer gekozen voor Bemmel & kroon voor een nieuwe wasmachine. Wederom weer prettige aankoop. Installatie al de volgende dag op 1e verdieping. Jongens waren erg snel (ook oude machine afgevoerd ). Binnen het half uur konden we weer wassen!

Top service en top installatie.

HKR Feinhals 12-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service, Seite sehr gebruiksvriendelijkheit

Die Lieferung des Produktes sehr gut .Ihren Online-Winkel kann man nur empfehlen. Es war in jeder Beziehung alles OK

Mark 12-04-2018 Via de website gekocht

super geregeld!!!

Op de website konden wij makkelijk een keus maken van de wensen die wij aan onze nieuwe koelkast stelde.
Koelkast werd keurig op de plek afgeleverd en alle verpakkingsmaterialen alsmede oude koelkast werden meegenomen. Gewoon TOP!!!

Don bavelaar 12-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

was weer als van ouds!

Wij hebben al veel witgoed artikelen bij Bemmel en Kroon gekocht in de loop der jaren. Het is iedere keer weer prima winkelen bij ze. Een zeer ruim assortiment waar uit gekozen kan worden. Een verkoper die weet waar hij/zij het over heeft. Zo hebben wij een mede door het verkoopadvies een prachtige Miele wasmachine aangeschaft.
En dan de prijzen. Altijd zeer scherp en naar onze mening nergens lager in combinatie met de geboden service. Is de koop gesloten dan begint het volgende service traject.
In de avond na de koop wordt middels een SMS/mail bericht gemeld wanneer de volgende dag de machine ongeveer zal worden bezorgd. Op de leveringsdag zelf belt de chauffeur dat hij binnen 30 minuten aan huis zal zijn.
Het afleveren en installeren van de machine is daarna in een oogwenk gedaan. Netjes en zonder beschadigingen aan machine en huisraad. Vriendelijk en ook nog bereidt de droogtrommel weer op de wasmachine te plaatsen. Zonder daarom te vragen.
Bemmel en Kroon, een grote opgestoken duim voor de geleverde service!!

Marijke 12-04-2018 Via de website gekocht

Top sevice Een iets duurder gekregen voor zelfde

Top sevice ,kreeg mail dat droger die ik had besteld was er niet meer ,echt klant vriendelijk. Kreeg zelfde merk iets duurder voor het zelfde bedrag.. Top

Fred van Hardeveld 12-04-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!!!

Vorige week donderdag besteld en afgelopen maandag werd mijn wasmachine al bezorgd, in België waar ik woon. Helemaal dik in order, goed op de hoogte gehouden etc. Dikke pluim!

Zanussi 12-04-2018 Via de website gekocht

Eerlijk, betrouwbaar,zonder schroom,kies voor Bemmel& Kroon!

De site is zéér gebruiksvriendelijk! U kan direct betalen aan de chauffeur bij levering, erg handig! Ik heb zelf een upgrade van een Zanussi wasmachine gekregen aan dezelfde prijs , omdat ouder model niet meer voorhanden was...Toppie! Beste prijs, kwaliteit! Een aanrader!

Michiel Hartjes 12-04-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering

De door ons bestelde machine was jammer genoeg niet meer leverbaar. Dit is uitstekend opgelost door Bemmel en Kroon. Wij hebben een duurder model gekregen zonder bij te hoeven betalen. Top. Bedankt

Vimal 12-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima winkel en service

Wij hebben al eerder een Amerikaanse koelkast bij Bemmel en Kroon gekocht. Onze ervaring toen was geweldig. Daarom hadden wij besloten om onze kapotte inbouw magnetron bij hun te kopen. Geen verkeerde beslissing. Prima advies en service. De volgende dag thuis bezorgd en de oude apparaat weggehaald.

Myra 11-04-2018 Via de website gekocht

zeer aardige mensen en snelle service

Ik heb alleen telefonisch contact gehad, maar ben perfect geholpen en heb de oven ook bij hen besteld. Kundig advies, snelle en keurige levering. Helemaal happy

Esther 11-04-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar in communicatie en snelle levering !!

Makkelijke site om te bestellen compleet met reviews voor onze droger. Ze houden je heel goed op de hoogte, omdat ze dus ook op zondag werken. Op de dag van levering het product makkelijk te volgen wanneer de chauffeur bij je in de buurt is. Compleet met foto van de bestuurder zodat je weet wie je voor de deur kan verwachten. Vakkundige en vriendelijke chauffeurs die gelijk de ''oude'' droger afvoeren.

Johan 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Alles klopte, zoals het was afgesproken.
Het vooraf melden, wanneer er werd bezorgd was erg prettig. 15 minuten voor de levering kwam er een telefoontje, dat ze er met 25 minuten zouden zijn. Perfect.

Maarten 11-04-2018 Via de website gekocht

Beste prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs. Snelle levering. Goede communicatie ten zien van de levering, makkelijke betalingsmethode

- 11-04-2018 Via de website gekocht

De koelkast, helemaal uitgepakt op locatie, fijn!

Duidelijke filters en zoekfuncties waardoor het gemakkelijk was om de juiste koelkast uit te kiezen.
Levering verliep vlot - geen opmerkingen.

jacco 11-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, goede prijs en uitstekenede kwaliteit

De dienstverlening van Bemmel & Kroon is uitstekend. De levering zeer snel, en de prijs is de laagste in de markt.

Dekker 11-04-2018 Via de website gekocht

De apparaten zijn keurig op tijd geleverd, alleen bij één apparaat was er een beschadiging. Na een telefoontje en het opsturen van de foto's kreeg ik direct een omruilmail.

Pascal 10-04-2018 Via de website gekocht

Aanrader!! Goede service

Via vrienden bij deze shop terecht gekomen.
Goede producten voor een goede prijs en uiteraard snelle levering en netjes afgeleverd, zeker de moeite waard

Jet Bulk 10-04-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima koop

Uitstekende prijs en zelfs korting. Goede, vriebdelijke verkoper en alles verliep volgens afspraak. Installatie netjes en zorgvuldig!

Mark 10-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Duidelijke website en vriendelijke medewerkers. De levering van onze vaatwasser was prima geregeld met een belletje vantevoren hoe laat de monteur er zou zijn. De vaatwasser werd snel en vakkundig gemonteerd en de oude vaatwasser werd netjes meegenomen.

unibehr 10-04-2018 Via de website gekocht

geweldige serviuce

perfect geholpen, zeer vriendelijk,goede uitleg.
zeer snelle levering en perfect geplaatst.
Voor gaan koop ik al mijn witgoed en bruingoed in deze winkel.
ik kan het iedereen aanraden
goede prijs voor deze wasmachine
Ik ben er zeer tevreden over.