Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Albert 18-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Inbouw vaatwasser met klasse.

Uitstekende voorlichting in de winkel gekregen. Heeft onze keuze ten goede (onder andere voor de portemonnee) doen veranderen. Kundig personeel dus. En we konden de vaatwasser op elk gewenst moment laten bezorgen, hetgeen fijn was i.v.m. onze verhuizing. TOP!

Leo 18-12-2017 Via de website gekocht

Misleiding met niet leverbaar model WAY32541NL

Hier een duidelijk geval van klantmisleiding. Ik kocht een wasmachine Bosch WAY32541NL omdat die al een paar jaar beste scoort bij de consumentenbond. Alleen Bemmel&Kroon leek hem nog te leveren (op voorraad 24h). Er is een nieuwer model geleverd (wat slechter scoord) omdat de oude niet meer werd gemaakt. Nu staat het model een maand later nog steeds als op voorraad op de websitre!! Zelfs nadat ik om uitleg had gevraagd (en geen reactie kreeg). Schande! Zo hoor je geen klanten te trekken.

Zeer tevreden! 18-12-2017 Via de website gekocht

Goed-Beter-Best

Heb drie apparaten gekocht en een erg leuke korting gekregen, ondanks dat de prijzen ver onder de adviesprijs liggen. Verder heb ik goed telefonisch contact gehad met de verkoper. Een van de apparaten kon nl. maar niet geleverd worden. Hij heeft naar een oplossing gezocht waar ik tevreden mee ben.
Alles kon op de dag die ik wenste geleverd worden. De Track & Trace van de bezorger was duidelijk, ook werd ik goed op de hoogte gehouden van het bezorgtraject d.m.v. e-mail en bericht. Alles werd netjes verpakt afgeleverd. Ik heb alleen maar complimenten!

Theo Timmermans 18-12-2017 Via de website gekocht

Goede website, goede prijs, en snelle goede levering .

Van Bemmel & Kroon B.V is een begrip in o.a. Zoetermeer, prima service, goede prijs en door prima mensen werd mijn droger naar zolder gedragen en de oude droger mee terug genomen.

tim 18-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke, doeltreffende levering

De website biedt goede mogelijkheden om te vergelijken, en scherpe prijzen. De levering was op tijd, binnen afgesproken tijd, en werd op een vriendelijke en doeltreffende manier uitgevoerd. Al met al zeer tevreden.

Pieter 18-12-2017 Via de website gekocht

Op zondagavond wasmachine besteld, maandagochtend geleverd. Keurig aangesloten en rommel weer meegenomen.

Wil de Groot 18-12-2017 Via de website gekocht

Helemaal Top.

Was precies de spoelbak die we zochten. Vonden deze hier. Was duidelijk goedkoper dan bij andere aanbieders. Dus alles samengevat: een goede prijs én zeer correcte en vlotte afhandeling.
Helemaal tevreden.

Polmtak 17-12-2017 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard bij Zoeterwoude Rijndijk

Vlotte goede service!

De winkel heeft een Ruim aanbod. Goede prijs kwaliteitverhouding.Prettige service van de medewerker. Koelkast is vlot en netjes geleverd.
Ik heel tevreden over het product.

Rob 17-12-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

Vriendelijke mensen,
En super hoe ze alles afleveren.
Gewoon betrouwbaar.
Ze pakken alles uit, en nemen alle karton weer mee.

Danielle 17-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Wij hebben s avond een bestelling gedaan en de volgende ochtend is mijn product geleverd. Super snelle service. Vriendelijk en behulpzaam personeel heeft mijn droger geïnstalleerd en kosteloos mijn oude machine mee genomen.

Bernard 17-12-2017 Via de website gekocht

goed en betrouwbaar

Zeer betrouwbaar en eerlijk over de prijzen.Het persoonlijke contact via e-mail is ook een positief punt.

J.Hak 17-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, goede kwalitiet/prijs verhouding

Wij hebben voor deze shop gekozen:
- kwam als goedkoopste uit de bus
- duidelijke site
- perfecte site
- zeer groot pluspunt: LEVERING OOK OP ZATERDAG

Jacco van Laar 17-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en laagste prijs

Miele wasmachine via webshow besteld, eerst gebeld met paar vragen.
Erg makkelijk te bestellen, snelle levering volgende dag, wasmachine netjes aangesloten en oude wasmachine en verpakkingsmateriaal weer meegenomen.
Wasmachine was 100 euro goedkoper dan alle andere aanbieders!
Daarnaast ook nog 100 euro cashback via Miele

SD 17-12-2017 Via de website gekocht

Zijn net geweest en zijn super netjes.

Kende de shop nog niet. Maar was de goedkoopste in alles. De wasmachine is netjes gemonteerd en waren voorzichtig. Kort om gewoon goed.

Wendy 16-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

‘s Avonds een combi magnetron besteld en de volgende dag geleverd! Goed lopend bestelproces: direct een melding mbt tijdstip vd levering.

Mj 16-12-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie

Artikel netjes volgens afspraak geleverd. Ook bericht van betaling ontvangen gekregen. Netjes. Informatie op website duidelijk. Prijs van artikel oké.

HJV 16-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling van de order!

Prima service, duidelijke communicatie over afhandeling, levertijd en levertijdstip. Tevens een goede aanbieding voor de gekochte AEG wasmachine.

Edwin 16-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Makkelijk te volgen via mail wanneer geleverd zal worden !
Keurig afgeleverd en beleefd personeel.
Product voldoet aan alle eisen.

Martsen Vd bij 16-12-2017 Via de website gekocht

Kende de organisatie niet maar zeer tevreden

Vriendelijke bezorgers, heldere communicatie over de levering. Geen gedoe en goedkoop. Ik ga hier in de toekomst vaker spullen bestellen.

Walter 16-12-2017 Via de website gekocht

Liebherr go3513

Elders goedkoper gevonden. Mailtje gestuurd en kreeg vervolgens een concurrerend aanbod. Goede prijs en communicatie. . Snel en keurig geleverd

Rina 16-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie en afhandeling

Veel keus aan inbouwapparatuur hebben wij niet ivm afmeting keukenkastjes. Zo kwamen wij terecht bij Bemmel en Kroon. Vanaf de bestelling tot en met de aflevering zijn wij op de hoogte gehouden van de voortgang. Geweldig.

Lanser 16-12-2017 Via de website gekocht

Goed en goedkoop

Goedkoop en hoog serviceniveau. Bezorging conform afspraak binnen vantevoren gecommuniceerd tijdsblok van drie uur.

Kooijman 15-12-2017 Via de website gekocht

Top service en goede prijs. SUPER prettige verkoper.

Bij Bemmel en Kroon de keukenapparatuur gekocht omdat zij een mooie aanbieding hadden. Doordat ik meerdere apparaten van Siemens licht, kreeg ik nog eens extra korting. Top!

Erik 15-12-2017 Via de website gekocht

Alles volledig volgens afspraak verlopen!

Geweldige tijdelijke aanbieding waardoor ik bij deze winkel ben uitgekomen. Ze maken volledig waar wat ze op de website beloven. Je wordt keurig op de hoogte gehouden en ook op de dag van aflevering wordt je netjes op de hoogte gehouden. Niets dan lof!

marco 15-12-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

goed omschrijving op de website met de voor en nadelen, volgende dag al geleverd en oude droger mee terug genomen

Saad 15-12-2017 Via de website gekocht

Gisteren besteld vamdaag in huis. a
Alles is zeer vlot gegaan. De jongens van de bezorging hebben goed werk geleverd. Wasmachines uitgepakt en geplaats op de juiste plek.

Sander Oudekaas 15-12-2017 Via de website gekocht

Snel met leveren en ook goede services als er wat mis gaat

Omdat we snel een wasmachine nodig hadden en maar meteen ook een droger, hebben we na wat vergelijken gekozen voor Bemmel en Kroon ook door de positieve reviews. Na wat heen en weer emaillen waar zeer snel op werd gereageerd besloten de set te bestellen. op donderdag. De volgende dag werd deze bezorgd en keurig op zolder geïnstalleerd. s'Avonds gaan we er met een sopje overheen en halen een sticker weg op de droger die er nog op zat. Tot onze grote schrik zit er onder de sticker een flinke beschadiging. Een e-mailtje gesteurd naar Bemmel en Kroon in de verwachting dat dit pas na het weekend hier op gereageerd werd. We werden binnen tien minuten terug gebeld met excuses en dat er de volgende ochtend een onbeschadigde exemplaar bij ons zou worden afgeleverd. Wat ook is gebeurd.
Bemmel en Kroon hebben mijn verwachting ruim in positieve zin overschreden.
BKI647477

HR 15-12-2017 Via de website gekocht

goede online service

prima -op afstand- geholpen door commerciele medewerker. Nu 2e product binnen 4 maanden gekocht en wederom goed en netjes te woord gestaan en afgehandeld.

Teleurgesteld 15-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Levering van amerikaanse koelkast teleurstellend.

Koelkast werd vandaag afgeleverd. De kartonnen verpakking werd op de beneden verdieping verwijderd en daarna op de 6e etage in de flat afgeleverd. Ik zag meteen dat er kleine krasjes zowel op de linker als de rechter deur zaten. Bij navraag werd mij verteld. ja maar meneer dat is uw eigen risico want de koelkast moest via de lift en door uw voordeur naar binnen. En meteen werd mij gevraagd de afleveringsbon te tekenen. Werd zo overdonderd dat ik het gedaan heb. Heb toen klacht ingediend bij Bemmel & Kroon en mij werd toen gezegd, dat ik de levering had moeten weigeren en dat er niets meer aan gedaan kan worden. Maw de koelkast moest dus weer door de 2 mannen naar beneden gebracht worden ?
Van mijn kant ook stom want ik had toen de verpakking op de beneden verdieping werd afgehaald, toen meteen moeten controleren. Was helaas met iets anders bezig. De verkoper zei dat normaal om de koelkast ook een beschermingsfolie zit, maar dat heb ik niet gezien. Heb in het verleden bij andere leveranciers al 2 keren een dergelijke koelkast besteld, maar nog nooit problemen met krasjes meegemaakt. Zijn wel kleine krasjes, maar wel hinderlijk.
Vandaar een ieder is gewaarschuwd. Prijzen zijn erg redelijk, maar goed controleren bij aflevering.

John 15-12-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering

Makkelijk zoeken op de site. Daarna gebeld en duidelijke adviezen gekregen voor div apparaten . Uiteindelijk besteld ( kreeg nog een leuke korting) .

Snelle en corecte levering

Top 👍🏼
BKI640014 en factuur 62161

Dragonmind 15-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

De bezorgers van de bezorgdienst van Bemmel & Kroon waren heel attent en medewerkend prima service.
Kreeg van te voren bericht over de levering.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe Bosch wasmachine.

A.A.Boek 15-12-2017 In de winkel gekocht
Zoetrwoude Rijndijk

Whirlpool inbouwoven

Ruime keuze aan jnbouwovens, vriendelijke-vakkundige voorlichting, zullen in voorkomende gevallen
B en K zeker aanbevelen.

Barry 15-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service! Gisteravond besteld en nu al in bedrijf!!

Snel en klantgericht. Fijn dat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven om op de droger te wachten. En direct even aangesloten ook! BKI649316

Peter 15-12-2017 Via de website gekocht

Snel , Veilig en Voordelig

-de Bosch wasmachine om 17.00 uur bestelt en de volgende dag om 11.00 uur geleverd en aangesloten.
-alle afspraken correct nagekomen

jaap 15-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

goede voorlichting en groot assortiment

een hele mooie zaak met heel veel keus op huishoudelijk gebied (keukens en witgoed ) en ter zake kundige verkopers en snelle levering

P020 15-12-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie!

Via de website een vaatwasser gekocht bij Bemmel en Kroon. Gebaseerd op een korte levertijd (1 dag!) de aanschaf bij hen gedaan. Via de mail nog geverifieerd of de levering echt de volgende dag zou plaatsvinden, want dat zou toch wel eens te mooi zijn om waar te zijn... Via de mail meteen antwoord dat de vaatwasser inderdaad de volgende dag geleverd en geïnstalleerd zou worden. De volgende dag dus gewacht op de levering... echter om 15:30u gebeld door de leverancier met de vraag wanneer hij de vaatwasser kon afleveren - zijn eerste mogelijkheid was 10 dagen later... Overigens was de leverancier niet van Bremmel en Kroon, dus hij kon er ook weinig aan doen dat dit zo slecht gecommuniceerd was naar ons beiden.
Dit is allemaal nog te overzien tot ik de klantenservice van Bremmel en Kroon belde en mijn verhaal deed met de vraag hoe dit nou kon gebeuren. Ik werd uitgeblaft door de medewerker, want hoe kon ik nou denken dat levering en installatie de volgende dag kon gebeuren als ze elke dag 100 vaatwassers verkopen!
Over de levering en de vaatwasser zelf niets te klagen, maar dus zeer slechte communicatie op verschillende vlakken helaas.

Beentjes 15-12-2017 Via de website gekocht

Wij hebben een wasmachine gezeien, bij Bemmel&Kroon was deze €100,- goedkoper dan bij andere aanbieders. Tevens werd de machine na 1 dag geleverd, werd deze naar zolder getild en werd onze oude kapotte wasmachine weer meegenomen.

Melanie 14-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met super service.

Wij waren op zoek naar een extra koelkast.
Na wat zoek werk op het internet hebben wij gekozen voor een Siemens.
Deze koelkast was bij Bemmel & Kroon het goedkoopst. Dus uiteraard hebben wij hem hier besteld ;)
We wilden hem pas een week later bezorgd hebben en dat konden we goed en duidelijk aangeven tijdens het bestellen. Ik kreeg als snel een bevestigingsmail waarin stond dat de gekozen koelkast niet op voorraad was. Maar hierdoor kregen wij de opvolger (nieuwer model) zonder bij betaling. Helemaal super dus. (Wij kregen hier ook netjes, duidelijke mailtjes over)
De ochtend van de bezorgdag kreeg ik netjes een bericht met daarin de tijd dat de bezorgers zouden komen.
Vlak voordat ze er waren kreeg ik nogmaals bericht met de exacte aankomst tijd daarin.
De zeer aardige bezorgers hebben de koelkast uitgepakt (afval meegenomen) en op zijn plaats gezet.
Zoals te lezen is, zijn wij dus super tevreden over alles!

Hendrika 14-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Top, netjes 30 minuten vooraf gebeld dat ze eraan kwamen!!

Duidelijk uitleg in de winkel, snelle levering, kan zelf gewenste leverdatum aangeven, wordt netjes 30 minuten vooraf gebeld dat ze onderweg zijn. Op de juiste plaatst in de schuur gezet. Top gedaan mannen.

Walter van der Heijden 14-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel antwoord, goede prijs

5 jaar geleden hier ook alle keukenapparatuur gekocht, toen ook al zeer tevreden. Na verhuizing nu weer alles besteld, goede en snelle prijsopgave gekregen en weer besteld en binnen een week alles in goede orde ontvangen. Topbedrijf !

Tatiana Oud 14-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van hun diensten bij het aankopen van witgoed. Houden zich perfect aan de gemaakte afspraken. De 10 is voor iedereen moeilijk te krijgen. Blijf zo doorgaan en misschien geef ik deze bij de 3e keer.

Henk 14-12-2017 Via de website gekocht

prima service

Als afgesproken op de website en de minst dure van alle aanbiedingen op internet.
Aflevering ook als besproken

Ronald R. 14-12-2017 Via de website gekocht

Heel snel een nieuwe oven!

Bemmel & Kroon bleek, toen onze inbouwoven het plotseling begaf, de nieuwe over van onze keuze het goedkoopst te leveren. Helaas bleek de gekozen oven uit het assortiment. Daarom kregen we zonder bijbetaling een duurdere oven. Prima! Een paar dagen later werd de oven geplaatst in een wip. Keurig afgewerkt door een vriendelijke monteur. We zijn over het karwei en over de oven zeer tevreden.

Jeanne Albers 14-12-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Ik wilde nog aanvullende telefonische info over de door mij op de website gekozen magnetron. Werd vriendelijk te woord gestaan met relevante informatie over het beoogde product.

Maikel 14-12-2017 Via de website gekocht

Denken goed mee

Goede prijs voor het product gekregen en de bezorging was uitsekend. Er werd meegedacht over de omzetting van de waterslang welke ze vervolgens ook gemonteerd hebben

Ellen 14-12-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Duidelijke site, zeer vriendelijke behandeling aan de telefoon, correcte levering op tijd aangemeld via de pc, en een fijne correcte behandeling en plaatsing door de bezorgers. Kan geen enkel minpuntje bedenken.

Marjan 14-12-2017 Via de website gekocht

Via Kieskeurig bij deze winkel terecht gekomen en zeer tevreden over onze aankoop. Duidelijke site en prima prijs. Levering zeer duidelijk door de site van Dynalogic. Komen hier zeker terug.

Peter Engelaar 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, en goedkoper dan andere aanbieders

Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasmachine.
Bij Bemmel en Kroon was deze het voordeligst.
Ook de nog een snelle levering.
Top

Ina 13-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geweldige zaak!

Ik had snel een vrieskastje nodig. Omdat ik al lange tijd prima ervaringen heb met Bemmel en Kroon heb ik hen opgebeld om te vragen of er een goede op voorraad was. Ik kreeg meteen bruikbaar advies, namelijk dat een klein vrieskastje naar verhouding veel duurder is dan een wat grotere. Daarop ben ik naar de zaak gegaan om een keuze te maken. Ik werd daar erg deskundig geholpen, zo kreeg ik het verschil te zien tussen een vriezer met koelelementen tussen de lades, die altijd voor ijsvorming zorgen, en een vriezer met de koeling in de zijkanten van de kast verwerkt, die niet aanvriezen. Mij werd niets opgedrongen, wat ik erg prettig vond. Omdat ik de vrieskast snel wilde hebben was ik van plan om hem mee naar huis te nemen in mijn auto, maar toen ik hoorde dat hij al de volgende dag bezorgd kon worden en ook nog zonder extra kosten koos ik daarvoor. De vriezer werd keurig op tijd geleverd en op zijn plaats gezet. Hij werd zelfs waterpas gemaakt en ik kreeg duidelijke instructies over het gebruik. De betaling verliep vlot met de draagbare pinautomaat. Ik ben al met al erg tevreden over deze zaak en ik kan iedereen aanraden om daar zijn of haar witgoed te kopen.

Joram 13-12-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

We hebben 2 scherp geprijsde AEG apparaten gekocht (vaatwasser en wasdroger) welke snel geleverd konden worden. Helaas bleek de vaatwasser toch niet op voorraad maar er is direct een vervangend (nieuwer) type besteld en nog snel geleverd ook. Dus goed prijzen, snelle levering en prima service.