Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Piet 14-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

ik heb een goed gevoel over gehouden om bij Bemmel & Kroon een vaatwasser te bestellen de vaatwasser die ik had uitgezocht was helaas niet meer op voorraad daar in tegen kreeg ik een alternatief van een veel duurder model voor dezelfde prijs met nog meer luxe , de bestelling het afronden en brengen verliep allemaal vlekkeloos, dus ik ben zeer tevreden en hopelijk is ook de garantie service zo goed dan is het helemaal toppie groetjes Piet

Iejoor 14-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Helpen goed, artikelen makkelijk te vinden, site is duidelijk, komen hun afspraken na. Helpdesk is vriendelijk en erg behulpzaam.

Erik de noorman. 13-01-2018 Via de website gekocht

goedkoop, en snel geholpen.

Goedkoper voor hetzelfde product, telefonisch vriendelijk, Betalen bij levering en geleverd op de afgesproken dag en uur!

stofkar 13-01-2018 Via de website gekocht

kan het nog beter en gemakkelijker , NEEN ! gewoon TOP

zeer goede prijs met goede klantvriendelijkheid !bovenop supersnelle levering.met het juiste uur van aankomst vermeld in smsje. betalen kon aan huis met pin ! super gemakkelijk !

Ada 13-01-2018 In de winkel gekocht

LG Amerikaanse koelkast

Op advies van mijn zoon bij Bemmel en Kroon op de Cruquius gaan kijken voor de aanschaf van een Amerikaanse koelkast. Eerste indruk een chique zaak mooie ruime opstellingen.
De verkoper nam ruimschoots de tijd en wist antwoord op alle vragen.
Gezien het feit dat voor plaatsing in onze woning een hijskraan nodig bleek moesten ik veel extra informatie hebben gewicht maatvoering van de verpakking etc etc alles werd direct uitgezocht.
De levering verliep zeer nauwkeurig op tijd.

Peter 13-01-2018 Via de website gekocht

Supersnel!

Gistermiddag besteld, nu al binnen! De oven die ik voor ogen had was hier 90 euro goedkoper dan bij de concurrent... fijne service!

Matthijs 13-01-2018 Via de website gekocht

Service die verwachtingen overtreft !

On line makkelijk bestellen met complete service zoals oude witgoed meenemen bij levering, vriendelijk personeel en duidelijke informatie voorziening per mail, SMS etc over de (voortgang van de) levering! Zelfs nog voor dezelfde prijs een nieuwer model gekregen ! Top service :)

Inge Theunissen 13-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service

We hebben gekozen voor Bemmel & Kroon wegens de prijs. Tevens heeft deze webshop het thuiswinkel waarborg, wat vertrouwen wekt. We twijfelden tussen 2 types van de combimagnetron en een medewerker heeft ons uitstekend geholpen om een keuze te maken. De dag na de bestelling hadden we de oven al binnen. Veilig aangeleverd in een stevige doos en voorzien van een houten skelet.

Nijs 13-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke communicatie

Super! Altijd fijn om snelle reactie te krijgen op vragen en dan vervolgens een duidelijk antwoord te krijgen. Ook de levertijd klopt zoals aangegeven.

W. Molenaar 13-01-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

De bestellingsprocedure verliep vlot. De order/factuur werd vlot verwerkt en ook digitaal toegestuurd. De betalingsprocedure verliep zonder storingen en de levering was helemaal in orde. Zelf een dag uitgekozen en op de dag zelf kon de zending via T&T worden gevolgd Perfect.

Mevrouw W. wortel 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede service perfect.

Via internet besteld en van te voren opgezocht en uitgezocht waar het goedkoopste en het vlugste werd geleverd. Ook op kwaliteit etc.

Robbie van den Ende 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!!

Duidelijke site, zeer snelle levering, scherpe prijzen , ook aan de telefoon zeer behulpzaam en duidelijk, ik ben zeer tevreden!

Paul 12-01-2018 Via de website gekocht

Hier zijn ze echt bezig om tevreden klanten te krijgen

Wij hadden een droger besteld die niet meer op voorraad was, per omgaande mail kregen wij direct een upgrade aangeboden zonder meer kosten. Dan ben je echt klantgericht bezig. Zeer netjes afgehandeld.

R Rensen 12-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goede website. Duidelijke en vriendelijke communicatie. En anelle oplossing toen ik iets wilde terugbrengen. Echt top!

Hub 12-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer klantvriendelijke shop.
Telefonisch zeer behulpzaam en duidelijk wat betreft informatie en het afhandelen van de order.
Goede prijs/snel/goed afgeleverd.

Gerard Grundeken 12-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service en vlotte levering!

De prijzen bij Bemmel & Kroon spreken ons zeer aan. Daarnaast kennen wij dit bedrijf al ruim 20 jaar. De prijzen en service is prima. Voor ons is en blijft Bemmel & Kroon een toppertje.

Crazyfrog 12-01-2018 Via de website gekocht

snelle service

We waren op zoek naar een nieuwe vaatwasser. De door ons gewenste vaatwasser gevonden op de site van Bemmel en Kroon met een extra korting van 50 euro.
De bestelling ging snel en de levering was al de volgende dag.

LFB Goudsmit 11-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting in de prachtige winkel!!!

Wij kregen uw winkel op recommendatie. Er zijn zoveel keukenwinkels en wij wilden graag een goed adres. De winkel viel ons niet tegen. Goede ongedwongen voorlichting. Zeer ruime keuze van de ovens, die wij zochten. Ook de winkel met vele prachtige keukens was een plezier. De afwikkeling van de bestelling was correct en op de afgesproken tijd. Alles was geheel naar wens. Ook wij kunnen van Bemmel en Kroon aan anderen zondermeer aanraden. Bravo!!!

Sylvia 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Goede overzichtelijke website. Leuke aanbiedingen. Telefonisch contact gehad met een vraag over de voorraad van mijn product en vriendelijk geholpen in de avond ook te bereiken erg handig. Netjes een mail met de leveringsinfo en je kunt zelf een dag aangeven voor de bezorging. Bezorging ook goed gegaan door 2 vriendelijke nette jongemannen.

Klein 11-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Geweldige service en pricing

Zeer goede service en bezorg snelheid. Daarnaast ook nog eens scherp geprijst en goedkoper dan de concurent.

Rina van rossum 11-01-2018 In de winkel gekocht

droger

In de winkel top service maar het bezorgen van de droger minder ik heb een trap en door gemakzucht van de bezorgers stukken uit me trap waar ik niet blij mee ben.

P.denotter@planet.nl 11-01-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap

We hebben de afzuigkap via het internet aangeschaft. Gisteren besteld en vandaag op tijd binnen. We gaan hem zelf plaatsen dat advies was heel prettig in ons geval, daar mijn man twee rechter handen heeft. Mocht het niet lukken kunnen we alsnog om een installateur bellen, waar natuurlijk een prijskaartje aan zit begrijpelijk. We werden heel prettig geholpen ook aan de telefoon bij Bemmel & Kroon.

Martin 11-01-2018 Via de website gekocht

Beter dan geweldig!!

Algemeen bekend en uiters betrouwbaar goedkoop bedrijf met goede service.bedrijf is ook makkelijk telefonisch te bereiken.aanhezien ik prijsbewust winkel,winkel ik met plezier bij bemmel/ kroon

Tineke 11-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

In de loop der tijd meerdere apparaten gekocht bij Bemmel & Kroon. Keurige aflevering en service! Oude apparaten worden desgewenst afgevoerd. Verpakking van de nieuwe apparaten wordt ook afgevoerd. Top!

M. van Mourik 11-01-2018 Via de website gekocht

super snelle en correcte service

Wij hebben deze shop gekozen omdat hij de beste aanbieding had voor het type wasdroger waar wij naar op zoek waren. Deze hebben wij rond de feestdagen gekocht maar ondanks dat hadden wij een super snelle reactie op de bestelling en een bevestiging van zowel de betaling als de levering. Het type nummer bleek niet meer leverbaar en daarvoor in de plaats hebben zij als service een nieuwer type nummer geleverd tegen de prijs van het oudere typen nummer. Hier waren wij heel blij mee omdat wij zaten te springen op vervanging van onze droger en wij er niet op zaten te wachten om weer opnieuw op zoek te gaan naar een andere geschikte wasdroger. De kwaliteiten van het model wat geleverd waren nagenoeg hetzelfde als van het type dat wij besteld hadden. Op vragen via de mail werd zeer snel gereageerd en met een uitstekende service. De service omtrent de levering was goed. Wij werden goed op de hoogte gehouden hoe laat de machine geleverd zou worden. De leverancier was vriendelijk en correct. kortom een prima ervaring.

Miriam 11-01-2018 Via de website gekocht

Prima!

Levering prima in orde. Bestelde vaatwasser was schijnbaar niet voorradig. Nieuwere versie gekregen voor dezelfde prijs. Het stond vermeld onderaan op de factuur maar dat zag ik pas later. De installatie werd vakkundig gedaan door Kevin van Ajtec.

Arjen 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en persoonlijke service

Bemmel & Kroon liet heel snel weten dat mijn bestelde wasmachine niet op voorraad was en niet meer binnenkwam en leverde een duurder model met dezelfde specificaties. Top geregeld en snel.

Marcel 11-01-2018 Via de website gekocht

Super service

In het weekend sneuvelt de wasmachine. Op internet gezocht naar de beste koop voor de voordeligste prijs.
Veiligkopen.nu was niet de allergoedkoopste maar kwam met het bezorgen en aansluiten als beste uit de bus. Op maandag gebeld maar het gewenste apparaat was niet meer leverbaar. Voor dezelfde prijs werd een nieuwere versie met meer mogelijheden aangeboden. Het bedrijf achter veiligkopen.nu is het gerenommeerde Bemmel & Kroon met hun ongeëvenaarde service. De wasmachine werd keurig naar de zolder gesjouwd en de oude machine meegenomen. Helemaal tevreden dus!

Havenaar 11-01-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

B en K: optimale service voor een goede prijs

Prettige winkel in Leidschendam waar medewerkers je snel op weg helpen en een product zoeken wat bij je past. Installatie thuis is uitbesteed aan een derde partij en verloopt op een efficiënte wijze. Bemmel en Kroon is een bedrijf om bij terug te komen!

Marco 11-01-2018 Via de website gekocht

Tot nu toe niet tevreden

Heb vier dagen geleden een koelkast besteld die zogenaamd op voorraad was en dus snel bezorgd kon worden. De volgende dag kreeg ik een mail dat hij toch niet op voorraad was en dat hij in bestelling was bij de leverancier. De dagen daarna stond er voortdurend op de website dat hij uit voorraad leverbaar was. Dat klopt dus niet met de realiteit. Daarna stond er weer 2 dagen levertijd, maar dat is ook misleidend, want die twee dagen worden al snel een week of meer. Heb vandaag gebeld en ze verwachten hem morgen van de leverancier te krijgen. Zal mij benieuwen wanneer ik hem dan verwachten kan...

Paul en Bianca 10-01-2018 In de winkel gekocht

Bij Bemmel & Kroon koop je nooit een kat in de zak

Onlangs nog een review geschreven over Bemmel & Kroon. Helaas met een spelfout maar oprecht geschreven. Ook nu weer bij Bemmel & Kroon gekocht. Weer vooraf zoveel mogelijk info gezocht en in de winkel weer goed laten voorlichten. En nee, ook nu oefende men geen druk uit om bij hun te kopen. Vriendelijk en vakkundig werden wij geholpen en hebben wij de Siemens IQ800 wasmachine en droger aangeschaft. En qua prijs? Laten we het erop houden dat een ieder jaloers zou zijn op dat wat wij mochten afrekenen. En de service, als vanouds, helemaal dik maar dan ook dik in orde. Van het gesprek tot en met het plaatsen thuis een dikke 10. Net als het was- en droogresultaat een dikke 10! Maar dat wisten wij al want persoonlijke praktijkervaring met de IQ Siemens serie hadden wij al.

LJHM 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, zowel de verkoop als de bezorging.

Snel en coulant en ook nog qua prijs zeer actief, bezorgers ook prima en bereidheid tot meedenken met de klant zonder gezeur.

Kroosduiker 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Supersnelle service en je wordt constant geïnformeerd over het bestel-en bezorgproces. Erg aardige, snelle en behulpzame koeriers die je kort voor bezorging nog even bellen of sms-en. Hebben de vriezer netjes naar de eerste verdieping gebracht en uitgepakt, alle rommel namen ze weer keurig mee! Boden zelfs aan gratis terug te komen om de oude vriezer op te halen als hij niet meer in gebruik is.

Hennie 10-01-2018 In de winkel gekocht

Professioneel geholpen

Fijne winkel met medewerkers die verstand van zaken hebben. En... je betaald nooit teveel. Zeer goede service . Prima zaak met een bijzonder grote showroom. Genoeg te zien en zeker voldoende keus.

Lili 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service meteen antwoord op mail zelfs in weekend

Voordat ik tot aankoop van een product overga vergelijk ik meerdere winkels qua prijs en service. Ook kijk ik of er een keurmerk is. Nadat ik in het weekend zelfs antwoord kreeg op een gestelde vraag per mail en diverse recenties had gelezen was ik overtuigd dat ik de goede keuze gemaakt had door bij dit bedrijf te bestellen..en ik zal er zeker weer bestellen!

Wim 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle aflevering

Op 3 januari 2018 de koelkast gekocht die we graag wilden hebben, perfect afgeleverd op de afgesproken tijd.
Kregen er nog kassakorting op ook. Hebben dan ook gister een vaatwasser gekocht en volgende dag bezorgd.
klasse!

W, ten Wolde 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

gebruikers gemak van de site, en een goede prijs ( korting ) en snelle verzending het geheel is goed verzorgd

Grohe quooker 10-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Bij Bemmel&Kroon in de winkel aangekomen werden we prima te woord gestaan. We wisten waarvoor we kwamen dus de medewerker hielp ons perfect. Koop was snel beslist.
De erkende installateur was correct en beleefd.
Wij kopen vaker bij Bemmel&Kroon. Echt onze winkel geworden 👍🏻

Els 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

tijdens het zoeken kwam jullie firma als beste prijs uit verschillende vergelijkingen en ik heb toch veel websites bezocht.

Pieter 10-01-2018 Via de website gekocht

Professioneel, snel en plezierig

De combinatie van mooie en overzichtelijke showroom en dito Webshop maakt het keuze proces snel en effctief.

Paul en Bianca 10-01-2018 Via de website gekocht

Wie bewust is, koopt Bemmel & Kroon !

Een lijkt overdreven, maar dit is het niet. de service die je bij Bemmel & Kroon krijgt is echt goed te noemen. Personeel is vaktechnisch goed instaat om al mijn vragen te beantwoorden. Na eigen onderzoek op oa het Internet, vulde personeel van betrokken verkoopafdeling in de winkel de ontbrekend informatie bij ons goed aan. Ook is er geen enkele druk uitgeoefend op ons om over te gaan tot kopen. Een zeer goede prijs maakt het plaatje ieder keer weer compleet, wat maakt dat wij alweer onze aankoop nu via Internet dezelfde avond bij Bemmel & Kroon gedaan hebben. Ons ordernnummer is 372354 en op ons factuur staat geen cent teveel!!! De levering geschiedde omstreeks 12:00 nadat wij de order rond 22:00 de avond ervoor geplaatst hadden. Echt snelle levering dus en door beleefd personeel op zijn plek neergezet. Wij zijn echt tevreden!!!
Het vinkje lukt mij niet om deze aan te vinken, maar natuurlijk raad ik Bemmel en Kroon bij een ieder van harte aan.

Norma Wijnen 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede prijs kwaliteit. Ze zijn de goedkoopste.
En prima contact tussen ons en Bemmel&Kroon.
Snel levering je kan zelf de bezorg dag aangeven.

Jichi Zhang 10-01-2018 In de winkel gekocht
Voorpark, Den Haag

Geweldige service!

Erg leuke winkel! verkoper gaf ons goede suggestie, levering en installatie was snel. Service is uitstekend!

Andre L 10-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Heb 's avonds een vaatwasser besteld via de webshop, kreeg vrijwel direct de melding dat het bestelde model niet meer leverbaar was en dat er een (duurder) opvolgend model zou worden geleverd tegen dezelfde prijs.
Kijk, daar worden klanten nu blij van. Inmiddels is de vaatwasser tot volle tevredenheid in gebruik genomen.

MeFr 09-01-2018 Via de website gekocht

mijn verwachting is uitgekomen

Ik ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
snelle afhandeling, korte lijnen en transparant.

Erwin 09-01-2018 In de winkel gekocht

Een dikke pluim

Goede voorlichting bij de aankoop van de wasmachine en de droger. De levering verliep volgens schema en de bezorgers waren onwijs vriendelijk. Netjes in de woonkamer uitgepakt en geïnstalleerd in de badkamer. Al het verpakkingsmateriaal namen ze weer mee, helaas waren ze erg druk anders had ik ze graag nog een kop koffie aangeboden. Bemmel & Kroon verdient een dikke pluim.

Wat een gemak........... zo bestellen! 09-01-2018 Via de website gekocht

Wat snel!

Eerst even goed rond gekeken, vergeleken en toen mijn keuze gemaakt. Daarna gebeld met Bemmel en Kroon. Duidelijke afspraken gemaakt over levering en garantie.
Vervolgens (op mijn verzoek) de datum van levering bepaald en dat was vandaag. Keurig volgens afspraak staat mijn nieuwe wasmachine nu op z'n plaats te glimmen.

Wil 09-01-2018 Via de website gekocht

Maandag een koelkast besteld om 16.00 uur de deur moest omgehangen worden en daardoor kon de verkoper niet garanderen dat hij de volgende dag bezorgd kon worden, s'avonds een mailtje dat hij de volgende dag omstreeks 13.30 bezorg zal worden, netjes op tijd en aangesloten vriendelijke bezorgers.

Andrzej 09-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte service, perfecte opvolging

Vanaf de plaatsing van de order werd mijn bestelling zeer goed opgevolgd. Ook de aflevering van de goederen gebeurde volgens de afspraak.

corry 09-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ben in de winkel goed geholpen duidelijke uitleg. Service uitstekend snelle levering.
Keurige bezorging vriendelijke jongens.