Deze score is berekend op basis van 3116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kooiman 27-09-2018 Via de website gekocht

alles wat beloofd werd is waar gemaakt

zeer fijne begeleiding op pc wat voor oudere mensen een goed is
bedankt voor uw inzet en het vlot laten verlopen bestelling

Nieuw klant 27-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Geweldig uitstekende service , erg klantvriendelijk , snell en handige bezorging, ben heel goed geholpen

Ruud 27-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Website heel makkelijk, installateurs vrolijk oude machine weggehaald en nieuwe geplaatst.
Het track & tracé systeem is super.

Hanneke 27-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zoektocht eindigt vaak bij Bemmel & Kroon

Op de een of andere manier komen wij, als wij keukenzaken nodig hebben, altijd weer bij Bemmel & Kroon terecht. Door de prijs, maar ook door het advies en de service.

Matthias S. 27-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service voor een scherpe prijs

Duidelijke informatie op website, en bestellen gaat makkelijk. Wasmachine van Bosch geleverd aan de laagste prijs en de volgende dag al geplaatst. Het plaatsen kostr nog geen 10 euro en alle verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.

Alex Bijloo 27-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 in Den Haag

Woorden zijn niet genoeg. Ervaring is het beste

Wij hebben meerdere keren en ook op het voormalige adres in Leidschendam diverse producten gekocht. Wasauromaat, een fornuis, koelkast, vriezers.
Zoiets doe je bij Bemmel & Kroon wanneer je zeer tevreden bent.
Vriendelijk personeel en goede service. Ook met de laatste aankoop DH710569 als order voor een vriezer is die tevredenheid niet gedaald.

b.elzen 27-09-2018 In de winkel gekocht
den haag

Goede afspraken qua tijd

Beste prijs het scheelde tussen de 35 en 85 euro ivm concurrent snelle levering. Ik kreeg ook nog vtv een belletje dat ze bijna voor de deur stonden

Fer 26-09-2018 Via de website gekocht

Mooi apparaat, geleverd volgens afspraak, scherpe prijs.

Scherpe prijsstelling t.o.v. concurrenten.
Snelle offerte.
Levering volgens afspraak.
Flexibel in levertijden.

R.Bomhof 26-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ten eerste is het product wat ik zocht hier het goedkoopste en goeie service via mail wat er gaat gebeuren als het product besteld is , daarnaast word het product de volgende dag al geleverd , super.Hier doet men wat word beloofd op de site.Klasse

Inge 26-09-2018 In de winkel gekocht

Wederom deskundige service en snelle levering!

September 2018
Vorig jaar hebben wij bij Bemmel en Kroon een kookplaat en een combi magnetron gekocht en waren zeer tevreden over de service en aflevering van onze aankoop. Een paar dagen geleden heeft onze condensdroger het begeven en wij zijn eigenlijk vrij snel weer bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Wij hebben weer goed en deskundig advies gekregen (dit in tegenstelling tot ons bezoek aan de Mediamarkt) Wij zijn vrij snel en voor een goede prijs geslaagd voor een warmtepompdroger van Siemens. Deze werd 3 dagen later al bezorgd en heeft inmiddels zijn eerste droogbeurt prima gepresteerd! Bij een volgende aankoop gaan wij zeker direcht naar Bemmel en Kroon!

Lisette 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette levering!

Bemmel en Kroon heeft een goede levering en is veelal de goedkoopste in witgoed. Hebben vaak een actie.

Dennis 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Het bestellen van de koelkast en magnetron was eenvoudig. De levertijd werd keurig gehanteerd. In de avond kreeg ik de e-mail om een afleverafspraak te maken. Deze heb ik gemaakt aan het einde van de week.

Op deze dag werden de 2 pakketten bezorg. Ik had verwacht dat de producten uit de verpakking werden gehaald en aangesloten, dit was niet het geval. Na informeren lijkt dit ook te kloppen. Geen probleem verder :-)

Peter 26-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

De verkoper was duidelijk, had snel door wat wij wilden.

Prima winkel met veel keuze. Afspraken m.b.t. levering zijn geheel nagekomen.
De installateur (van AJ tec) heeft zijn werk vooralsnog prima gedaan, maar was bepaald niet vriendelijk.

Mahesh 26-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Happy with the purchase ..top class service :-)

I was lovely experience. Salesman was very helpful and explained everything in detailed. All the communication was prompt and delivery as planned. I am very happy with the purchase.

José 26-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

We hadden snel een nieuwe stofzuiger nodig. Op deze site was hij het goedkoopst (aanbieding van tien euro korting) en de volgende dag thuisbezorgd.

Ludwig 26-09-2018 Via de website gekocht

fantastische service en de goedkoopste prijzen

De goedkoopste prijs betaald ( Belgie) en uitstekende gratis levering. Snelle respons na de bestelling via mails en bevestigingen met factuur.

Martijn 26-09-2018 Via de website gekocht

Sneller dan snel!!

Ik bedacht gisteren middag dat ik nog een koelkast en vriezer nodig had. Snel rondje internet leerde me dat Bemmel en kroon de voordeligste was. Meteen besteld en hop vanmorgen alles afgeleverd. ben zelfs vooraf nog gebeld! Echt te gek gewoon. Dit is echt Snel, Goedkoop en Goed!

Gerrie van den Nouland 26-09-2018 In de winkel gekocht
Qrucius

Super geholpen

Wij kwamen kijken voor een koelkast. We werden meteen super goed geholpen. Er werd goed uitgelegd wat het verschil tussen de verschillende modellen was. Het model die wij uiteindelijk kozen was niet op voorraad en moest besteld worden. Dit zou 2 weken duren. Omdat onze koelkast uitgevallen was en echt snel een nieuwe moesten hebben, bood de verkoper aan dat we de koelkast uit de winkel konden krijgen als we dat wilden. Helemaal super! Zaterdag gekocht en dinsdag werd hij al bezorgt. Dus van ons een dikke vette 10!!!

A.C. Hupje 26-09-2018 Via de website gekocht

Ga met dit bedrijf in zee!!

Een vriezer, op aanraden, bij Bemmel & Kroon besteld . Vlotte afwerking van afspraken. Het bedrijf (Ajtec B.V.) dat de installatie deed is betrouwbaar, kundig en vlot werkend.

Elif 26-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

De juiste dag, exacte tijdstip en dan nog tiptop in orde!
Ah ja, mijn oud toestel hebben ze voor niets gewoon meegenomen!
Geen twijfel, volgende keer opnieuw Bemmel & Kroon!

jpwd 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundige installatie.

Telefonisch contact gehad omtrent aanschaf en type vaatwasser. Netjes te woord gestaan en men nam de tijd om alles uit te zoeken en te bespreken. Uiteindelijk toch 1 van de goedkoopste vaatwasser in vergelijk met andere shops. Voor de inbouw werd een 3e partij ingeschakeld (Aj Tec uit Berkel en Rodenrijs). Goede service en vriendelijke en beleefde jongeman (Kevin). Geweldig. Iemand die ook meedenkt en advies geeft.

Leontien 25-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijkheid.

Vooral de prijsduidelijkheid viel mij op. Wat geoffreerd wordt is ook de prijs. Geen gesjoemel met dagprijzen en kortingen... nee gelijk goed en laagste prijs. Na overbodig internetten. Uiteindelijk hier uitgekomen, goede omschrijving gegeven en alles top.Leveringsafspraken ook helemaal duidelijkheid. Warme douche!

Else 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige service

Ik kocht bij Bemmel & Kroon een Bosch wasmachine (type WIW24340EU) - een flinke investering. Bij Bemmel & Kroon vond ik de beste prijs. Bemmel en Kroon bood bovendien aan de wasmachine, die bij moest worden ingebouwd, voor EUR 95 te installeren. Ik heb getwijfeld, omdat het bij elkaar toch best veel geld was, maar ik ben zo blij dat ik het heb gedaan. Ik had de volgende dag meteen een afspraak en ze hebben mijn oude wasmachine meteen meegenomen. De installatie was een rotklus, dus ik was ontzettend blij dat ik dat niet zelf hoefde te doen! Het was het geld dubbel en dwars waard.

Amanda 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke levering

Goede prijs, duidelijke en snelle levering. Ideaal te regelen. We zouden hier zeker nog eens bestellen

Huub 25-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte website!

Deze shop is super, correct, snelle levering, kortom perfect! Goed overzichtige shop, groot assortiment en helder en duidelijk!

BdV 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service. Top

Positieve ervaringen bij eerdere bestellingen. Snelle levering na de bestelling. Zeker aan te bevelen. Assortiment is ook ruim.

Hans 25-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dit is mijn eerste artikel wat ik bij hen gekocht heb. Eerst heb ik telefonisch contact gehad en werdt vakkundig, duidelijk en snel geholpen. Tevens waren zij met de prijs het scherpste mede door de extra kassakorting. Zeker aan te bevelen.

Martien 24-09-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar, keurig geregeld.

In de avond iets uit zoeken, iets gevonden voor een mooie prijs, en de volgende dag op de juiste tijd afgeleverd. Even pinnen en geregeld helemaal top.

Johanna H.H. 24-09-2018 Via de website gekocht

Echt tevreden

Ik heb nadat ik de test bij de Consumentenbond heb gelezen voor U gekozen want: U biedt de laagste prijs en de bezorging werd snel gedaan. Ook het bezorgpersoneel was aardig en correct. Ga zo door. Johanna H.H.

corine 24-09-2018 Via de website gekocht

ruime sortering - makkelijk besteld - snel geleverd

Duidelijk site met duidelijke filters om niet het hele assortiment te moeten doorworstelen, maar direct op de plek te belanden wat je nodig hebt. Goede service en snel geregeld.

J. Doets 24-09-2018 Via de website gekocht

aankoop afzuigkap

Ik had per ongeluk het verkeerde formaat afzuigkap besteld. Hier over heb ik contact gehad met een medewerker die me fantastisch heeft geholpen om een andere (uiteindelijk betere) afzuigkap te kiezen. Hoewel de nieuwe afzuigkap duurder was mocht ik hem toch voor de oude prijs hebben. Dat is nog eens een klantenservice.

Danielle van Dam 24-09-2018 Via de website gekocht

Droger gekocht

Ik heb via Bemmel en Kroon een droger en tussenstuk gekocht. Zondagavond om 22:00 de bestelling geplaatst en maandag om 13:15 stond hij netjes op zolder! Ik kreeg meerdere berichten waar de bezorger was en een half uur voor tijd dat hij er over een half uur zou zijn. Dat klopte tot op den minuut! Zeer aardige bezorgers ook. Helaas was het tussenstuk niet helemaal goed, maar na een kort telefoontje komen ze dat op een voor mij goed moment omruilen. Prima service vind ik! Daarbij was ik nu €47,- minder kwijt dan bij CoolBlue.

R.v.Elleswijk 24-09-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goede service

Na een bezoek aan de site heb ik gebeld om meer informatie. Werd uitgebreid en heel betrokken te woord gestaan. Alle aandacht en goed advies. Na aankoop werd alles snel en duidelijk per email bevestigd. Levering en aansluiting gebeurde deskundig en heel serieus en precies volgens het afgesproken tijdstip. Ben blij verrast dat dit tegenwoordig nog mogelijk is, dus mijn volgende apparaat koop ik beslist bij Bemmel & Kroon.

FAM84 24-09-2018 Via de website gekocht

Hoewel de Bosch stofzuiger inmiddels moeilijk te verkrijgen was; kon Bemmel & Kroon hem nog uit voorraad leveren. Top. De volgende dag zoals beloofd in huis.

S.M.W 24-09-2018 Via de website gekocht

Is op, dan krijg je toch de luxere versie! Top service!!

De door ons bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad, ik kreeg meteen een mail dat ik dan 't zelfde type alleen de luxere versie kreeg. 's Avonds besteld volgende dag in huis, gratis bezorgd. Een goed voorbeeld van een uitstekende internetshop ervaring!

J van Kuijck 24-09-2018 Via de website gekocht

Conform afspraak

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser en deze was, samen met nog twee andere aanbieders, bij Bemmel en Kroon het goedkoopste. Op basis van de levertijden ( de volgende dag geleverd) voor de eerste keer gekozen voor Bemmel en Kroon. Na de bestelling kreeg ik conform verwachting steeds een update van mijn bestelling/levering. De levering was precies op tijd en de bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam. Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben.

Nancees 23-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snel geleverd

Gisterenavond voor 22:00 besteld, vandaag jn huis.
Voor een gezin van 5 met een kapotte wasmachine een uitkomst.
Hiernaast werd een scherpe verkoopprijs voor het apart gevraagd.
Top dus!

Wilfred den Boer 23-09-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk

Snel en vakkundig geholpen

Kreeg goed advies om voor nieuwe vaatwasser te gaan en 13 jaar oude niet te laten repareren. Kreeg Eur 50 extra korting omdat vaatwasser bij andere aanbieder Eur 50 goedkoper was. Keuze in winkel was snel gemaakt. Levering al volgende dag, oude vaatwasser gratis mee terug. Tijdstip levering kun je monitoren. Half uur vantevoren een sms'je exacte levertijd.

Frits P. 23-09-2018 Via de website gekocht

Professionele en flexibele klantenservice

Wasmachine besteld en kreeg onmiddellijk per mail bevestiging, aar ook melding dat de machine er niet meer was. Er werd een direct een ander type aangeboden voor dezelfde prijs. Bij controleren of die prijs voor dat type correct was, bleek dat bij een andere webwinkel de maschine 45 euro goedkoper was. Gebeld en vrijwel direct werd geregeld dat er 45 euro zou worden teruggestort. Ook direct per mail bevestigd dat het geld onderweg is.
Klasse!

Theo v R. 23-09-2018 Via de website gekocht

perfect geregeld

In de webshop de juiste machine uitgezocht, besteld en betaald. Daarna verloopt alles vlekkeloos. Keurig op tijd bezorgt, uitgepakt, aangesloten en alle rommel inclusief de oude wasmachine meegenomen. Geweldig !

Donja 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijne droger!

Goedkoopste prijs en goede levering, ook gratis in België. Droger bevalt goed en was gemakkelijk zelf aan te sluiten.

van spaendonk 22-09-2018 Via de website gekocht

een snelle levering

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik mijn apparaat de volgende dag al in huis had. en bij de concurrent 15 dagen moest wachten. ook kreeg ik op mijn apparaat nog eens 100 euro korting. de mensen die het apparaat kwamen leveren waren erg keurig en namen alles qua verpakkingsmateriaal mee.

Alex uit Nieuwveen 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, goede informatie over de bezorging en montage. Montage precies op het afgesproken tijdstip en alles keurig en gebruiksklaar achtergelaten.

Seline 22-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

snel een nieuwe droger

ordernummer ZTW710652 , ik heb een droger gekocht bij van Bemmel en Kroon op de Rijndijk, een winkel om makkelijk te komen en te parkeren voor de deur, goed advies en meedenkend, en je kan even voelen en zien wat je koopt heel fijn, en de volgende dag geleverd.

Roel 22-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Bij deze shop ook mijn keuken gekocht. Nu een droger van Bosch. Was niet op vooorraad maar toch binnen een week in huis! Via track en trace gemakkelijk bij houden hoe laat je bestelling er is.

Hans 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dilek 21-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Er ging wat mis met de bestelling werd netjes door een jongedame gebeld en zij heeft het direct in orde gemaakt. Zodoende had ik mijn bestelling alsnog de volgende dag!

Albert De Veuster 21-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correct service

De site was heel duidelijk en dus gemakkelijk om de bestelling met ordernummer BK1710319 te plaatsen.
De volgende dag reeds de bestelde goederen ontvangen met een correcte en
vriendelijke afhandeling.

Eric 21-09-2018 In de winkel gekocht
Ceuquius

Prima service en flexibele dienstverlening

Flexibel en meedenkend, zowel in de winkel als bij de aflevering van goederen.
Klantgericht en klantvriendelijk

Gina 21-09-2018 Via de website gekocht

Great service

Goede service ,dezelfde dag wasmachine ontvangen.wel niet binnen de door hun gegeven tijdstip.maar ht kwam perfect uit !!