Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mor 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima begeleiding, zowel bij aankoop als bij installatie!

Na de test van vaatwasmachines in de Consumentenbond op jacht naar de voor ons geschikte machine. Helaas veranderen de typenummers zo snel dat het gewenste typenummer al niet meer leverbaar was. Aan de telefoon trof ik een medewerker die samen met mij naar de specificaties heeft gekeken. Zij heeft ook nog navraag bij anderen gedaan en uiteindelijk bleek er een nieuwer alternatief voor dezelfde aanbiedingsprijs te zijn. De actie met gratis montage was ook nog van toepassing. Via de mail zijn we op de hoogte gehouden van de bestelling en zoals afgesproken werd er keurig 15 minuten van tevoren gebeld door de monteur dat hij onderweg was. Prima montage die ondanks kleine tegenslag (schroef van voorpaneel was krom op de oude machine) vlot en goed werd uitgevoerd. Ook monteur was niet voor één gat te vangen.

Giselein Mutsaards 09-09-2017 Via de website gekocht

Accurate bezorging

Sinds 2003 zijn wij klant bij Bemmel & Kroon. Goede service, goede prijzen. Gratis upgrade gekregen, wij hadden de AEG FSE63600P besteld en ontvingen het vernieuwde/verbeterde model AEG FSE72610P. Sommige inbouwapparatuur gingen minder lang mee dan onze klantenrelatie met Bemmel & Kroon. Inmiddels één oven en 2X een vaatwasser vervangen.

Jager 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke mensen, goede samenwerking tussen de vaklieden, waardoor bezorging van de zware wasmachine op de 2e verdieping en de installatie en het verwijderen van de oude wasmachine goed georganiseerd en geruisloos verliep. Top!

Ron 09-09-2017 In de winkel gekocht

Top service

Inmiddels 4 apparaten vervangen, zeer goed professioneel advies en perfecte installatie. Alles is in zeer korte tijd geleverd en geplaatst.

Linda 08-09-2017 Via de website gekocht

Mooie prijzen, goedkoper dan andere webwinkels

Fijn dat de keuze groot is en de prijzen lager liggen dan andere webwinkels. De keuze was snel gemaakt. De bereikbaarheid vind ik wel beneden gemiddeld. Ik had een mail gestuurd dat ik niet op mijn account kon komen. Dat was wel noodzakelijk om te weten voor de levering. Mail gestuurd maar daar is helaas niet op gereageerd. Dat is voor mij een minpuntje. Verder een topsite

Jeroen 08-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, scherpste prijs!

Nieuwe wasmachine nodig. Zoeken naar de goedkoopste online aanbieder, zonder bezorgkosten. Voila, Bemmel & Kroon! Gewoon een webshop zoals je mag verwachten anno nu. Nu besteld morgen draait hij je was weer schoon op je zolder. Twee knapen die hem netjes op de gewenste plek zetten én het oude apparaat meenemen! Behoeft niet meer uitleg denk ik!

postma 08-09-2017 Via de website gekocht

levereing zoals verwacht

besteld en geleverd zoals afgesproken
geweldig..
prijs correct en korting toegepast. voor levering een sms met exact tijdstip. (super toch )

noud 08-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

alles is zeer goed afgeleverd vriendelijke mensen en behulpzaam ,wat ook zeer goed is je kunt thuis bij aflevering pinnen (dus niet vooraf betalen) top

Petra 08-09-2017 Via de website gekocht

Vlot en goed

Wasmachine gecrasht, wil geen week zonder. Op het internet naspeuringen gedaan naar een passende vervanger, gelukkig kon ik bij Bemmel&Kroon ook telefonisch advies vragen over de maten. Heel prettig, want afwasmachines blijken in veel verschillende maten te bestaan. De machine is vlot geleverd. Het prettigst ( naast de scherpe prijs) is de montageservice. Voor een redelijk bedrag wordt de machine geplaatst en de oude meegenomen door een heel vriendelijke monteur. Binnen een week draait de boel weer, geweldig!

Patrick 08-09-2017 Via de website gekocht

Alles tip top verlopen

Zeer snelle en correcte service , ze vragen zelf wanneer je het best de bestelling wil ontvangen , ook de bezorgdienst waar ze mee samenwerken is top .

Iris 08-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer deskundige service

Bij Bemmel en Kroon goed geholpen om de juiste keuze te maken. Daarna werd geregeld dat bezorging en montage op dezelfde dag zou gebeuren, op een dag van mijn keuze. Bezorging was netjes en zonder problemen, montage zeer deskundig. In de hele keten van aankoop tot gebruik van het apparaat zeer vriendelijk personeel, je wordt netjes te woord gestaan. Ik weet wel waar ik de volgende keer weer wat ga kopen.

Jeroen 08-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Scherpe prijs en het is snel geleverd!
Ook gratis aangesloten en en het oude apparaat weer mee genomen.

Joppe 08-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle reactie en keurige levering

Voor mij was Bemmel en Kroon geen bekende winkel. Op mijn vragen kreeg ik supersnel antwoord. Scherpe prijs, snelle levering; gewoon top!

Hennie 08-09-2017 Via de website gekocht

Inbouw apperatuur Pelgrim

Nette prijs, en een zeer goede service. Goed contact eerlijk en oprecht . TOP Apperatuur op laten staan voor anderhalve maand geen probleem.

Mike 08-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed service

Zeer klantvriendelijk . Zij geven een goed advies en denken echt met je mee. Hier kan menige winkelier een voorbeeld aan nemen.

Rob 08-09-2017 Via de website gekocht

Niet twijfelen, gewoon doen!

Uitstekende produkten tegen lage prijzen (vaak lager dan de concurent) en zeker zo belangrijk ook echt de volgende dag in huis, netjes bezorgd, op de juiste plek gezet en aangesloten

fam. reichard. 08-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

erg aardig en geduldig geholpen.

Na lang zoeken zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Bemmel &kroon te Zoeterwoude . voor een Amerikaanse koelkast waar we na een aardige begroeting op ons gemak rond hadden gekeken de hulp en informatie over de koelkasten van de heer XXXX tot een aankoop gekomen. Na een opknapbeurt thuis gebeld met XXXX dat de Amerikaanse koelkast gebracht kon worden dat was 25 augustus kon 29 augustus geleverd worden werden gebeld van tevoren en waren precies op tijd en netjesuuitgepakt en bekeken Door deze bezorgers.zie je niet zo vaak meer die klantvriendelijkheid. (Ervaring een dag daarvoor met haco meubels)

Schouten 08-09-2017 Via de website gekocht

Blij met onze nieuwe Bosch wasmachine ( WAT28442). Na een telefoontje met het filiaal goede feedback gekregen en vervolgens besteld. De volgende dag werd de Bosch al geleverd na eerst een mail met hoelaat de bezorging verwacht kon worden. Namen de oude mee, de nieuwe werd geplaatst en het verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Betaling kon per pin. Prima geregeld

Berend 08-09-2017 Via de website gekocht

mijn ervaring met bemmel&kroon

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde bij bemmel&kroon, ik werd heel deskundig geholpen.
Mij werd ook gelijk verteld dat mijn bestelling geen 2 dagen maar 2 weken levertijd had.
Dat vond ik wel netjes van ze, kon ik eventueel mijn bestelling annuleren en verder kijken naar een andere leverancier.
Mijn bestelling werd ook netjes 2 weken later geleverd

van Anken 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en prijs/kwaliteits verhouding.

Ik heb een keer gebeld over de levering en werd prima te woord gestaan. Ook de bezorging was prima. De prijs van het bestelde artikel was de laagste die ik kon vinden op internet.

CD 07-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Aankoop prima, slechte bezorgers!

De winkelervaring was prima, top geholpen in Zoeterwoude-Rijndijk! Daar is echt niets op aan te merken. Echter de levering, dat was minder. De bezorgers waren erg ongeduldig en neerbuigend. Wasmachine werd neergezet, niet eens gevraagd hoe en waar ik hem precies wilde hebben. En de aansluiting 'paste niet' omdat ik een oude kraan heb. Voordat ik wilde tekenen en betalen wilde ik echter ook de stofzuiger checken die ik gekocht had, immers dat ding was ook niet goedkoop en het is mijn recht als klant om alles wat geleverd wordt eerst te controleren, of het nou in een doos zit of niet.
De bezorgers vonden dat erg raar en maakten er denigrerende grappen over.
Later die middag mijn aansluiting gecontroleerd, die gewoon paste, als je de slang er goed recht opschroeft, past ie perfect, ook op mijn oude kraan. Dat is iets wat de bezorgers gewoon hadden moeten weten, immers zal ik niet de eerste zijn geweest met een oudere kraan.
In het kort, de winkelervaring was top, maar de bezorgervaring was ronduit naar.

Nicole 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima logistieke afhandeling wasdroger Zanussi

Heb mij eerst laten voorlichten in de winkel over een Zanussi wasdroger en heb deze vervolgens via de website besteld. De website is goed opgezet en bestellen is eenvoudig. Niet lang daarna kreeg ik in de inbox een mail met daarin de verwachte levertijd. De levering geschiedde keurig binnen aangekondigde tijdspanne en een kwartier voordat de chauffeur arriveerde werd ik daarvan nog eens telefonisch op de hoogte gesteld.
De heren hebben heel voorzichtig de droger naar binnen gebracht, op zijn plaats gezet en geïnstalleerd.

W. Sticker 07-09-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor het alternatief!

Wasmachine besteld. Echter deze was niet leverbaar en Bemmel & Kroon kwam met een gelijkwaardig alternatief. Terwijl in mijn bijkeuken de berg was groeide en groeide kwam de boodschap dat ook dit alternatieve apparaat niet direct leverbaar was. Contact opgenomen met Bemmel & Kroon en zij vonden mijn situatie bijzonder vervelend en zij boden ter compensatie een nog zuiniger en dus duurder alternatieve wasmachine aan waarbij de meerprijs voor hun rekening kwam.. Deze hebben ze direct de volgende dag laten leveren en inmiddels is mijn berg was al een heel stuk geslonken. Kortom een goede service geboden ondanks hun leverproblemen.

Carla 07-09-2017 In de winkel gekocht
Den haag

superrrrrrr

Keurig geholpen . Vlotte aflevering.
Top service en prima vakmannen zowel als verkopers als service monteurs.
Alles super aangesloten en geadviseerd.

Rob 07-09-2017 Via de website gekocht

Mooie zaterdag actie met een Bosch diepvrieskast.

Prima webshop met een mooie actie's, 50 euro extra korting op een zaterdag. Deze dag dan ook een Bosch diepvrieskast GSN58AW41 gekocht via de website, maandag werd de vriezer geleverd door Dynalogic, dit ging goed. De prijs was al extra scherp, maar daarbij ook nog eens 75 retour van Bosch.

Hoewel nog maar een week in bezit is het een geweldige en vooral grote vriezer. Ruimte en vooral stil en strakke stevige bouw. Hij was wel groter dan we dachten. Dit komt door de dikke wanden en energielabel A+++. Bekijk dus wel goed de afmetingen en plek in huis.

herwin 07-09-2017 Via de website gekocht

levering was volledig in orde en volgens afspraak

correcte levering volgens afspraak , berichtje 30 minuten voor levering, alles in orde., oude yskast meegenomen en nieuwe yskast ontdaan van verpakkingsmateriaal en ook meegenomen

Anita 07-09-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snelle levering

Winkel is niet duur en super snelle levering. Ik ben heel erg op de hoogte gehouden wat betreft de levering.
Het was mogelijk om de koerier te volgen waar hij was. Netjes een sms bericht gehad dat hij er bijna was.

Jacques 07-09-2017 Via de website gekocht

Eerlijk advies, klantgericht en goede service

Onze aankoop hadden wij al via kieskeurig bepaald en zo bij Bemmel & Kroon terecht gekomen.
Daar er bij de concurrent een positief prijsverschil was stelde de medewerker van Bemmel & Kroon hun prijs bij wat ons overhaalde om de koop bij hun te plaatsen.
Na de bestelling opgemaakt te hebben kregen we razendsnel de factuur via de mail met het verzoek het opgestelde te controleren. De berichtgeving en telefonische bereikbaarheid is subliem.
De bezorgingdag kan zelf worden aangegeven en word via de mail bevestigd en op de dag zelf krijg je een telefoontje dat de bestelling binnen een half uurtje op de stoep verwacht kan worden. Super afhandeling.
Zeker een bedrijf wat ik aan vrienden en kennissen zou aanbevelen.

brenda 07-09-2017 Via de website gekocht

super snelle service

Snelle service, vriendelijke bezorgers. Koelkast via de website besteld, kon heel snel bezorgd
Blije klant!

Ruud 07-09-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Goed geregeld, passende prijs en logistiek dik in orde.
Apparaat voldoet aan alle wensen en is ruim binnen afgesproken levertijd bezorgd.

Fay Meimaraki 07-09-2017 Via de website gekocht

Excellent service!

Everything worked smoothly from my order till the delivery and the whole communication in between. The prices were also great compared with the market and a lot of variety.

Jan Bouwmans 07-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopt!

Na telefonisch overleg en advies over inductiekookplaat, de bestelling geplaatst en de volgende ochtend om 10.30 uur werd de kookplaat gratis geleverd. Samengevat Bemmel & Kroon maakt zijn belofte waar, goed advies, beste prijs en snelste levering!

M. Koenen 07-09-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend!

Uiterst tevreden ben ik over Bemmel en Kroon. Bij aankomst in de winkel ben ik goed en vriendelijk geïnformeerd. Ik vond de producten en winkel na een goede vergelijkingstoer op internet. Bestellen was zo gepiept samen met de medewerker en ik had inspraak in de lever datum, precies wat ik nodig had met alle verhuis stress! Een dag voor de leveringsdatum ontving ik een mail met daarin het tijdsvak waar binnen de bezorgers zouden komen, en op de dag zelf een half uur voor aankomst een telefoontje. De heren hebben alles naar binnen gesjouwd en geïnstalleerd en dat was dat! Heel erg tevreden, goede prijzen en uitstekende behandeling!

Andy 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en zeer efficiënte bezorging aan huis

Zeer goed geholpen door de online sales medewerkers, vlotte afhandeling en bezorging van de bestelling.

Loos Marianne 06-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig service...en vriendelijk en snel beter kan niet

Goedkoper in prijs dan andere winkels snelle en correcte levering. Echt een aanrader, alles is volgens plan verlopen.

Jeroen Bos 06-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service van Bemmel & Kroon

Goede, duidelijke site en scherpe prijzen. Na het plaatsen van de order voortdurend op de hoogte gehouden van de status. Zelfs het bezorgmemt tot op 5 minuten nauwkeurig via een sms. Top!

Rijan 06-09-2017 Via de website gekocht

snel en behulpzaam

Telefonisch prima geholpen n.av een aantal vragen over de keuze van de wasmachine. Ik raad wel iedereen aan om te informeren of het wel klopt als er staat dat het apparaat op voorraad is. Ik heb ondervonden dat dit bij dit bedrijf en een ander bedrijf niet zo was . Wel was er een nieuwer serie op voorraad die ik voor dezelfde prijs kreeg.

Tom Niël 06-09-2017 Via de website gekocht

Fijne, snelle en persoonlijke service!

Ik ben op de website terecht gekomen na een zoektocht naar een aantrekkelijke prijs en bezorg service voor mijn Whirlpool wasmachine. Ik heb via de telefoon fijne uitleg gekregen over het apparaat en de bezorgmogelijkheden en heb toen meteen mijn bestelling geplaatst. De wasmachine was de volgende dag in huis! Heel fijn, bedankt voor de goede service!

Tomaso 06-09-2017 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een Amerikaanse koelkast van LG, deze vond ik het goedkoopst bij deze winkel. Via LG.com aanbevolen. Snelle levering namelijk de volgende dag al. Top.

burgerjoop 06-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prettige mooie winkel in Zoeterwoude

Deze winkel heeft alles staan en persoonlijk advies is vriendelijk en correct. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Yves 06-09-2017 Via de website gekocht

Aankoop warmtepompdroger Miele

Wel, na een kort marktonderzoek hebben wij onze bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon. Een pluspunt was de bijkomende gratis garantieverlenging tot 5 jaar. Na de bestelling op Zaterdag het bericht dat wij op de bezorgdag uiterlijk om 8.00 uur een e-mail met daarin een indicatie van het levertijdstip zouden ontvangen.
Twee dagen nadien, op maandag, krijgen wij het bericht dat het bestelde artikel helaas niet in voorraad is en direct besteld werd bij de fabrikant. Het was mij niet duidelijk bij de online bestelling dat de levering kon worden uitgesteld inzake stock problemen. Er was een uitstekende mailrespons met de online salesmedewerker Laurens waarbij dezelfde dag ons werd bericht dat het toestel inmiddels in stock was toegekomen. Aansluitend een link om de gewenste bezorgdag te kiezen. Dit werd perfect nagekomen, levering via Dynalogic, van beiden een goede service waarvoor dank - Bredene, België

Stoks 05-09-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie over de bezorgtijd

Prima service, aardige bezorger , prima communicatie over de bezorgtijd zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te wachten tot onze koelkast werd gebracht.
Oude apparaat meteen mee genomen.

T. H. 05-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen met veel keuze in de webshop

De site is netjes en overzichtelijk opgebouwd. De bestelprocedure is ook netjes. Na het aangeven van bezorging is aan te geven wanneer er bezorgt kan worden. Ook deze bezorging verliep heel netjes met een goede tijdsaanduiding.

h 05-09-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service gister gebeld vandaag geleverd

na telefonische vraag snel terug gebeld en hebben ze gezocht naar een passende was machine ivm maat voering die beperkt is

H.W.P. Hofman 05-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

klantvriendelijke service en flexibel

zowel de verkoop als de aflevering waren goed verzorgd.
Duidelijke afspraken die netjes zijn nagekomen. Product was eerst toch niet leverbaar, maar werden goed op de hoogte gehouden.
Zal Bemmel en Kroon zeker aanbevelen bij kennissen. De positieve ervaring had ik overigens ook al eerder meegemaakt van daar mijn keus om opnieuw hier een produkt te kopen

m 05-09-2017 Via de website gekocht

Zeer matig slecht niet op komen dagen en dure klantenservice

Heel matige shop, levering ging niet goed. 's ochtends een mailtje ontvangen dat onze vriezer zou worden bezorgt. Alles geregeld op werk, niemand gezien. In de middag mar eens gebeld. Oh sorry ja toch niet. Word morgen, we hebben in het verkeerde depot neergezet.
Dag erna weer alles geregeld op werk. Dynalogic doet de levering, die geven niet met een mooi tijdslot aan wanneer ze er zijn. En als je ze wil bellen, omdat je even je kinderen van school wil halen. Krijg je een heel duur info nummer. Heb daar langer dan 7 min in de wacht gehangen, dan ben je dus meerder euros kwijt bijna 5,00!!!! Toen heb ik opgehangen. Niet meer van deze tijd, ga volgende keer toch echt weer naar de concurrent, daar gaat de levering veel beter en heb je altijd gratis service!

paulduyn 05-09-2017 Via de website gekocht

Super vlotte levering, absoluut de laagste prijs.

Magnetron besteld bij Veiligkopen.nu (=Bemmel en Kroon) voor een absolute bodemprijs. Levering met Dynalogic was super vlot en zeer correct.

huib 05-09-2017 Via de website gekocht

Super service van de firma Bemmel en Kroon

Wij waren op zoek naar een wasmachine van het merk Bosch dat in 2014 goed uit een test was gekomen bij de Consumentenbond. Bemmel en Kroon had deze machine nog in voorraad, om reden waarvan wij daar onze bestelling hebben geplaatst. Zeer tot onze verbazing én tevredenheid kregen wij spontaan de opvolger van de door ons bestelde machine bezorgd. Het door ons bestelde type was net uitverkocht. Deze machine bleek bovendien euro 250 duurder te zijn, maar wij hoefden daar niet voor bij te betalen. Super!!

P. Duijkers 05-09-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Uitstekende service

Goede en snelle service, prima levering aan huis en correcte installatie door monteur.
Komen al vele jaren bij deze firma waardoor er een vertrouwens band ontstaat wat je telkens weer
doet terugkomen.

Gezina 05-09-2017 Via de website gekocht

Prettig dat je kort van tevoren gebeld wordt wanneer het product bezorgd wordt.
De wasmachine is keurig geinstalleerd en proefgedraaid en de uitleg over de transportbeveiliging vond ik nuttig. Oude machine keurig retour genomen.