Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert Blanken 05-05-2017 In de winkel gekocht

Formidabele service

Ik werd uitstekend en snel geholpen met het maken van de keuze voor een vaatwasser. Verder werd hij ook nog dezelfde dag geplaatst. Dus mijn complimenten.

J.A. Boltjes 05-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Bemmel en kroon superservice!

Wij hebben onze kookplaat van Miele gekocht bij Bemmel en Kroon, we waren namelijk zeer tevreden over de service die zij bieden, wij hebben ondertussen al meerdere malen een keuken bij hen gekocht. Zij boden ons een zeer scherpe prijs en een goede installateur die zeer ter zake kundig was. Vandaar dat wij elke keer weer bij Bemmel en Kroon terugkomen.

Fred 05-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Zeer correcte afhandeling van de bestelling. Prettige medewerkers.
Het volgen van de camion op de dag van bestelling klopte niet.
GPS valt soms uit volgens de courier.
Over het geheel zeer tevreden.
Warme douche voor Bemmel en Kroon.

MC 05-05-2017 In de winkel gekocht

Goed advies en service

Al paar keer in deze winkel nieuwe producten voor onze keuken gekocht. Goed advies en snelle service. Zelfs op vrijdagmiddag om 5 uur werd er nog actie ondernomen naar leverancier toen onze quooker niet goed werkte.

Van der Zeeuw 05-05-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Top service

Na check heeft installateur het gekochte type nog extra vooraf vergeleken met de reeds bestaande vaatwasser en zag dat de verkeerde was bestelt. Hebben dit zonder extra kosten opgelost dit noemen wij nou door vooraf te controleren is er geen probleem bij installatie gekomen waardoor beide zeer te spreken zijn over deze klantenservice maak het wel eens anders mee. Kortgezegd vakmanschap en klantgericht.

Kim 04-05-2017 Via de website gekocht

Stille goed uitziende koel-vries combi, werkt perfect.

De LG koel-vries doet alweer een paar maanden zijn werk, ziet er niet alleen maar mooi uit, ook hoor je hem niet, de indeling is over nagedacht deze is overzichtelijk, handig en makkelijk schoon te maken, koelt en vriest perfect zonder dat in de vriezer het ijs aankoekt, de deuren zijn om te zetten, gebruikte materiaal ziet er stevig uit, voor een scherpe prijs bij Bemmel & Kroon gekocht, de cash back actie van LG werd zelfs vooraf door hen geregeld, prima service en geen gezeur achteraf, kan geen minpunten ontdekken, voor zowel de kast als de leverancier een dikke plus.

bert 04-05-2017 Via de website gekocht

zeer correcte afhandeling en berijkbaar

Beter dan menig andere internet bedrijf en een snelle levering en toelichting. Deze firma heeft grote keuze in keukens maar ook de apparatuur maar in veel keuze mogelijkheden in voorraad zijn.

Jean 04-05-2017 Via de website gekocht

goed geregeld

snelle reactie op aanvraag, keurige offerte per mail, prima prijs en vraag na aflevering correct en snel beantwoord.

K. Selier 04-05-2017 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269 Zoeterwoude Rijndijk

Prima voorlichting, bezorging en plaatsing.

Omdat wij in het verleden apparaten bij Bemmel & Kroon hebben gekocht en daarover zeer te spreken waren hebben wij besloten opnieuw een wasautomaat en wasdroger bij Bemmel & Kroon aan te schaffen. Prima voorlichting, prettige omgang, afgesproken tijdstip van bezorgdienst dik in orde en bovendien vakkundig geplaatst door 2 enthousiaste medewerkers. Complimenten.

Rene verstappen 04-05-2017 Via de website gekocht

Miele complete C3 ecoline

Vandaag besteld morgen in huis😉👌🏻.
Met trakking waar de auto is en hoelaat je het verwachten kunt.
De stofzuiger is voorzien van maar liefs 11 meter kabel, geluid 69 db op hardste stand ,
Diverse snelheid instellingen en parkeerstand voor de stang

Astrid 04-05-2017 Via de website gekocht

prima winkel

Vorig jaar bij Bemmel en Kroon een wasmachine gekocht en zeer tevreden over apparaat en transactie. Daarom nu ook hier een droger besteld. Alles vlekkeloos verlopen.

iyark 04-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering, goede communicatie

Deze shop heeft veel keuze, de goedkoopste modellen, leuke acties en... de reviews waren lovend. Nadat ik had besteld (op zaterdag) gelijk een bevestigingsmail. Een dag later een mail wanneer en hoe laat de vaatwasser op maandag zou worden bezorgd. Keurig op tijd! Helaas ontbraken twee hoekprofieltjes om de vaatwasser in het kastje vast te zetten. Voor gebeld en nadat ik eerst de verkeerde onderdelen had gekregen, ontving in uiteindelijk toch de juiste profieltjes. Een uitstekend product en een prima service. Mijn gewenste vaatwasser was n.l. niet meer leverbaar en ik kreeg een gelijksoortig model, maar dan een duurdere.

Inge 04-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Het door mij bestelde artikel was niet meer voorradig en desondanks de hogere aankoopprijs werd mij het model hoger geleverd voor dezelfde prijs. Bemmel en Kroon beantwoorden snel op de hen toegestuurde berichten. Wat mij betreft alleen maar lovende woorden. Aflevering ging door op het beloofde tijdstip. Het had leuk geweest hadden de vriendelijke mannen mijn machine in de kelder kunnen plaatsen, maar uit vrees de machine te beschadigen werd dit niet gedaan gezien de smalle doorgang, waar ik begrip kon voor opbrengen.

Sybylle Kroon (géén familie) 04-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Wéér tevreden!

Twee jaar geleden al eens een kookplaat gekocht bij Bemmel&Kroon. Goed voorgelicht, snel geleverd én vakkundig gemonteerd. Nu waren we toe aan een nieuwe koelkast en vaatwasser. We twijfelden geen moment en dus stapten we wederom naar Bemmel&Kroon. Ook nu weer prima geholpen en goed geadviseerd. Nog geen week later is alles keurig ingebouwd. Wij zijn WEER supertevreden!

Brigitte 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima service en supersnel ... ook naar België

Geen enkel minpunt .. op elk gebied top : kwaliteit service, kwaliteit toestel, levering correct en snel ...

J. van Dijk 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

(BKI599343) Van tevoren al bepaald welke vaatwasser wij wilden, via internet gezocht naar leveranciers. Prima service bij de levering en installatie door de firma Ajtec. We zijn gebeld om een afspraak te maken voor de installatie en kregen een dag van tevoren een overzienbaar tijdslot. 20 minuten van tevoren door de monteur gebeld dat zij onderweg waren. Oude vaatwasser is ontkoppeld en afgevoerd. Monteur let er op dat hij geen schade veroorzaakt bij (de)montage. Goede uitleg over de werking van het apparaat. Niets op aan te merken.

Olaf 04-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke meedenkende bezorgers

Goede prijs gehad door extra korting online. De orderbevestiging was okay, netjes op de hoogte gebracht wanneer mijn apparaten geleverd gingen worden.
De bezorgers waren ook netjes en kundig. Keurig alles overlegd. Geen enkel probleem, dachten met me mee. Erg tevreden.

Remco 03-05-2017 Via de website gekocht

Efficiënte bestelprocedure en goede aflevering!

Amerikaanse koelkast besteld bij Bemmel & Kroon. Zeer goede prijs en de koelkast was snel besteld. Mooi dat je de gewenste afleverdatum kan selecteren. Koelkast conform afspraak in de ochtend geleverd, half uurtje voor bezorgtijdstip netjes gebeld door bezorgers. Pinnen na ontvangst! Koelkast is netjes en met zorg geplaatst. Tevens enige uitleg. Bij inruimen pitje in de deur aan de binnenkant geconstateerd (schade af fabriek). Gemeld bij B&K en verwacht gezien het serviceniveau tot nu toe dat ze dit prima oppakken. Al met al zeer tevreden!

Evert 03-05-2017 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

Goede overzichtelijk shop. Juiste informatie. De beschrijving van het apparaat was ruim voldoende. Goede informatie over de levering.

Jaap 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle levering

Na korte (prijs)vergelijking bij Bemmel en Kroon terechtgekomen via kieskeurig.nl
Snelle levering, correct en zeer goede volgmogelijkheid van de bezorger, exacte tijd van bezorging conform voorspelling.

Klaas de Jong 03-05-2017 Via de website gekocht

Ongekend en toch perfect

Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord totdat ik/wij een wasmachine nodig hadden en daar was opeens Bemmel en Kroon als ruimschoots de goedkoopste aanbieder van de wasmachine die wij wilden en ook nog op voorraad ! Betaald en de volgende dag geleverd PERFECT

Jacqueline 03-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Vandaag mijn nieuwe wasmachine ontvangen,. Werd keurig drie kwartier van tevoren gebeld, kwamen netjes binnen de afgesproken tijd periode. Moesten mijn super zware machine naar boven dragen en mijn oude nog zwaardere machine, zelfs gevuld met water, naar beneden sjouwen. Tevens hebben ze keurig mijn nieuwe machine aangesloten en zelfs mijn droge weer teruggezet. Ben echt super tevreden over de service van Bemmel en Kroon.

Maurice 03-05-2017 Via de website gekocht

Top Service????

Hier doen ze wat ze afspreken,keurige mail wisseling duidelijke afspraken perfecte levering.

Wessels 03-05-2017 Via de website gekocht

Nieuwe grote speler

Had nog nooit van Bemmel & Kroon gehoord, maar kan zich echt meten met de bestaande grote webshops. Scherpste prijs, goede service en binnen een dag je aankoop thuis.

Nathalie 03-05-2017 Via de website gekocht

Wel okay

Ondanks dat het 'overal' zo werkt, dat je los een gaskabel erbij moet kopen.. blijft het irritant. De installatie moet (daarom) ook zelf gebeuren, waar ik ook niet specifiek van hou. Betaling wat ik per creditcard wou doen ivm eigen verzekering(en) en voorkeur is geen mogelijkheid bij deze winkel. Daarom anders betaald, maar niet erg blij mee. Uitpakken etc moet ook allemaal zelf gebeuren waardoor je pas achteraf eventuele beschadigingen kan zien. Al met al... wel okay want er ging niks mis, maar om het goed te noemen gaat me net een stap te ver vanwege de eerder genoemde redenen.

Apparaat zelf lijkt prima te werken, gebruik het net een aantal dagen dus veel meer nuttigs kan ik er nog niet over kwijt.

jan 03-05-2017 Via de website gekocht

perfect georganiseerd!!

jullie waren het goedkoopste. Daarbij werd er afgeleverd volgens het boekje, vriendelijke en beleefde jongeman.prima service!!

anoniem 03-05-2017 In de winkel gekocht

Mrs

Een snelle, vakkundige service en levering.
Geen verschil tussen de winkel- en website prijzen. Duidelijk !

Micky 03-05-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

We waren op zoek naar een "halve" vaatwasser. Helaas stond er geen één in de winkel, maar de verkoper heeft wel geprobeerd om ons zo goed mogelijk te helpen via internet. Goede informatie over de beschikbare vaatwasser.
Helaas duurde de levering redelijk lang.

Rabi 03-05-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Perfecte service

Winkel binnen gelopen, ik wist al welke apparaten ik wilde hebben, ik sprak een medewerker aan die zijn best deed om mij tevreden de winkel uit te gaan wat heel goed gelukt was in tegenstelling van andere winkels.
Kort om een top bedrijf met zeer gemotiveerd personeel.

Cassee 03-05-2017 In de winkel gekocht

Goede service Bij aankoop koelkast

Voor een koelkast uiteindelijk geslaagd bij Bemmel en Kroon.van alle winkels hadden zij het grootste assortiment side by side apparaten om te bekijken. Goede voorlichting en we kregen ook nog een extra korting. De levering was keurig volgens afspraak dus alles was prima geregeld.
Koelkast is een Amerikaanse Samsung showcase RH57H90707F geworden.

Willem 02-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Aanbevolen door collega, inderdaad goeie deal.

Veel apparaten te zien in de showroom. Een betere deal in de winkel dan via internet en ook daar zijn ze vaak een van de gooedkkopste. Veel op voorraad en levering op de volgende werkdag!

J. de Lang 02-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Bemmel & Kroon topbedrijf

Op 1 mei een Miele wasmachine gekocht, de zeer deskundige verkoper gaf uitstekend uitstekend advies.
De Bezorging vond al op 2 mei plaats door twee potige mannen, die uiterst behoedzaam te werk gingen.
Geweldig bedrijf,
Prima bedrijf.

Geert 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Aan de telefoon heeft de verkoper mij goed geholpen, meegedacht en de bestelling geplaatst. De volgende dag werd er al bezorgd. Het product (koelkast) werd tot op de plek waar het hoorde gebracht en goed geplaatst. Mijn oude koelkast werd zo weer meegenomen. De bezorgers waren vriendelijk en dachten goed mee.

Armand ten Haaf 02-05-2017 Via de website gekocht

Een grote verrassing!!

Bemmel en Kroon benaderd voor een offerte van inze nieuwe oven.
Meteen antwoord en een meer dan passend voorstel
Snel antwoord op mijn vragen
Correcte goed planbare en inzichtelijke levering
Achteraf nog garantie bij kunnen kopen
Echt Super!!!!

Marie 02-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed op de hoogte gehouden

We bestelden een energieswitch, de prijs was goed, hij was binnen een dag in huis en we zijn gedurende het proces goed op de hoogte gehouden over de levering.

Dhr. Smith 02-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service,de verkoop, verloop van bestelling enz

De webshop/winkel is top, zo ook de verkoper. Bestelling naar volle tevredenheid geplaatst, duidelijk zonder poes pas. Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling via e-mail, daarbij ontvang je ook de factuur.
Dan de dag van levering, ook helemaal top, je wordt netjes per e-mail en sms op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling afgeleverd gaat worden, dit is tevens terug te vinden met een link die je per e-mail ontvangt......waarna je via track and trace de bestelling kunt volgen, dit was ruim binnen de afgesproken/afgestemde tijd op de afgesproken dag. Bezorgers ook uiterst vriendelijk, behulpzaam, en zeer klantvriendelijk.
Al met al zou ik zowel de winkel, verkoop, service en bezorging zeker aanbevelen.

Martin 02-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snel, meedenkend, goede service!

Oude vaatwasser ooit hier gekocht, was kapot buiten garantie, gebeld en hebben goed met mij meegedacht in de opties, reparatie zou in verhouding met kosten niet te rechtvaardigen zijn waar ik mee eens was, nieuw opvolger model besproken en wanneer geleverd kon worden. Volgende werkdag levering, inclusief aansluiten, monteurs hebben uitstekend werk verricht, ik ben UITSTEKEND en snel geholpen! Wat een goede en snelle service!

JH 02-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en servicegericht!

Veel keuze voor goede prijzen en als een artikel niet meer leverbaar is, bieden zij een nieuwer model aan voor dezelfde prijs.

Mar 01-05-2017 Via de website gekocht

Prima; snelle service

Bemmel en Kroon hanteert heel scherpe prijzen. De site is goed bereikbaar. De bestelling wordt de volgende dag geleverd.

Kajo 01-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Op zoek naar een grote/zuinige vrieskast terecht gekomen bij Bemmel & Kroon.
Eigenlijk had ik hiervoor nog nooit gehoord van dit bedrijf.
De vrieskast die we wilde hebben was bij Bemmel & kroon het goedkoopst, dus waarom zou je het elders bestellen als je hetzelfde aparaat krijgt. Dus besteld bij Bemmel & Kroon.
Direct duidelijke e-mails.
De bestelde vrieskast was niet meer in voorraad en daarom zouden we eenzelfde vrieskast krijgen die een update heeft gehad, dus eigenlijk dezelfde, maar waarschijnlijk net ietsjes beter en daardoor ook een ander typebenoeming.
Deze bleek - omdat het type net nieuw is - een stuk duurder te zijn, maar Bemmel & Kroon leverde het voor dezelfde prijs. Perfect.
Ook de levering liep op rolletjes, met een duidelijke tijdsafspraak, waar je niet een halve dag voor thuis hoeft te blijven, maar teoretisch een half uur. En ja perfect in de afgesproken tijd.
Dit was onze eerste kennismaking met Bemmel & Kroon, maar hopelijk niet onze laatste.

Johan 01-05-2017 Via de website gekocht

1e Kennismaking en zeer tevreden

Dit was de eerste maal dat ik bij Bemmel en Kroon heb besteld. Om die reden had ik voor betaling aan de koerier gekozen. Het product was bij Bemmel en Kroon binnen 2 dagen op voorraad en de informatie over facturen, garantie en levering was ronduit super. Zeer helder. Bemmel en Kroon doet zaken met een bezorger die ten minste fatsoenlijk omgaan met het bestelde product zodat de doos en product schadevrij aankomen. Je kunt de zending uitstekend volgen en je krijgt sms als deze in de buurt is. Betaling verliep prima bij de koerier en 25 euro voor 3 jaar extra garantie is mooie deal die Bemmel en Kroon biedt. Kortom, eerste kennismaking geeft reden dit bedrijf zeker aan te raden.

Levent 01-05-2017 Via de website gekocht

Smeg Kookplaat

Ik ben zeer goed geholpen en was zeer snel geleverd. Echt perfect.
Ik had een 1 oudere model besteld maar kreeg een nieuwere model voor de zelfde prijs. Goede service en was snel geleverd.

Ben 30-04-2017 In de winkel gekocht
Cruiqius

Fijne winkel, goed en eerlijk advies

Wij zijn in de fysieke winkel geweest voor diverse keuken apparatuur. Wat ons opviel is dat het personeel behulpzaam is, maar absoluut niet opdringerig, dat is erg fijn. We zijn wel in andere keuken zaken geweest waar het bijna onmogelijk is om niet naar buiten te gaan zonder een keuken te hebben gekocht. Hier is dat absoluut niet het geval. Verder deskundig personeel die graag helpen bij het maken van een goede keus en meedenken in de beste oplossing.
Nadat we de bestelling hadden gedaan konden we kiezen voor meerdere lever opties, alleen leveren tot in huis (gratis), uitpakken of installeren (uiteraard tegen betaling). Verder werd alles snel geleverd en werden de oude aparaten mee genomen.
Dus al met al een prima ervaring bij deze

Prego 30-04-2017 Via de website gekocht

prima service

goeie keuzemogelijkheid van produkten, mogelijkheid om in de winkel zelf te kijken en vragen te stellen waarbij ik prima werd geholpen. De afhandeling van bestelling en de levering verliep prima.

Uiterst tevreden klant 29-04-2017 In de winkel gekocht

Fantastisch en klantvriendelijk bedrijf

Heb wasmachine in winkelcentrum Cruquius gekocht. Was opzoek naar een bovenlader. Heb bij geen enkel ander bedrijf zo´n grote keuze in de showroom gezien. Meestal wordt je door een medewerker verwezen naar een website, bij Bemmel en Kroon niet. Vakkundig en uiterst vriendelijk personeel dat weet waar ze het over hebben.

Maxzilla 29-04-2017 In de winkel gekocht
leidschenveen

geweldige service

Goede verkoper gehad die wij keukenbobos geweldig advies gaf tevens vond de aflevering precies op afgesproken tijdstip. Super levering.

Sie.Be 29-04-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede service en uitleg!

Ik geef aan voor "een goed product voor een goede prijs" te komen. Zo gezegd zo gedaan. Duidelijke uitleg met voor- en nadelen over het product. In overleg met de kundige verkoper tot een tevreden aanschaf overgegaan voor de laagste prijs die er is. Keurig volgens afspraak afgeleverd en zelfs geïnstalleerd. Volgende keer ga ik terug!

colijn 29-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon is een goede winkel. Informatievoorziening en communicatie was goed. Wel kreeg ik 5 minuten na de bestelling een bericht dat het artikel niet meer voorradig was, en dat ik een vervangend (duurder) artikel kreeg. Het was inderdaad een duurder type, dus op zich ben ik daar tevreden mee. Het niet leverbare model staat 3 dagen later nog wel steeds op de site, dit is een vreemde gang van zaken.

Marvin Miesen 29-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Gisteren besteld vandaag al binnen! Je krijgt een email en een sms waar de koerier zich bevindt. Geweldig ! Top!

Coby Goedhart 29-04-2017 Via de website gekocht

Super

Snel geleverd
De goedkoopste uit de gehele online shop winkels
En telefonisch goed bereikbaar
En ook terug gebeld omdat ik informatie wilde
Klantvriendelijk