Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Niels 12-12-2019

Mooie Black Friday deal. Netjes bezorgd op het afgesproken tijdstip en aardige bezorgers.

Jan 12-12-2019

Snelle levering, fijn telefonisch contact. We waren op zoek naar een magnetron. De winkel werd snel gevonden op internet en het product werd voor een scherpe prijs aangeboden. Top levering.

Cees Rutgers 12-12-2019

Wij gingen naar Bemmel en Kroon om naar een inbouwoven en combimagnetron te kijken. We zijn goed geholpen en de verkoper dacht met ons mee. We hebben twee apparaten van Siemens gekocht, 2 dagen later al geleverd. Prima gevoel bij deze aankoop.

Janssen 12-12-2019

Het bestellen was erg makkelijk. Het bezorgen kan in een korter tijdsbestek en niet tussen 8.00 en 22.00 uur. De dag van bezorging kreeg in om 08.00 uur te horen dat de levering tussen 14.00 en 17.00 uur zou zijn, het werd 15.30 uur. De avond er voor de vriezer leeg gehaald, de oude namen ze mee. Als ze de dag ervoor hadden doorgegeven dat het in de middag bezorgd zou worden, hadden we smorgens de oude vriezer leeg kunnen maken en niet de avond er voor. We hielden ons hart vast of de ingevroren levensmiddelen het zouden overleven.

Puk 12-12-2019

Ik ben erg goed geholpen,en kreeg antwoord op al mijn vragen,
Ik ga er als ik weer wat nodig heb,zeker weer naar toe.
Ook de jongens die mijn wasmachine thuis hebben gebracht,waren heel vriendelijk, en beleefd
Ik was heel blij met ze. bedankt

Van Deventer 12-12-2019

Van Bemmel @& Kroon vinden wij een prettige winkel. Vriendelijk personeel met veel kennis.
Wij hebben vaker daar iets gekocht.
De levering was goed op tijd en het apparaat keurig geïnstalleerd.

Wouter 11-12-2019

Op een zondag heb ik een Siemens wasmachine bij Bemmel & Kroon besteld. Via de bezorgservice heb ik een afspraak gemaakt om de wasmachine de dinsdag daarna te laten bezorgen tussen 09:00 en 17:00. Om hierbij te zijn heb ik de dag vrij genomen van werk. De bezorgers zijn nooit gekomen en de klantenservice deelde mij mee dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken. Die nieuwe afspraak was op woensdag tussen 19:00 en 22:00 uur. Weer is er niemand komen opdagen ondanks het sms'je van de bezorgservice dat de bezorgers om 22:15 nog langs zouden komen. Lang verhaal kort: ik ben een dag en een avond thuis gebleven maar heb nog steeds geen wasmachine. Ik heb er geen woorden voor hoe schandalig dit bedrijf mensen behandeld en vooral hoe machteloos ze me laten voelen.

A.N. de Wolf 11-12-2019

Wij werden correct en deskundig te woord gestaan, de gekochte artikelen waren in voorraad en werden de volgende dag volgens afspraak bezorgd.

A. van der Wal 11-12-2019

Ik doe al jaren zaken met van Bemmel en Kroon altijd zeer tevreden. Vriendelijk personeel.

Alle van der Veen 11-12-2019

Snelle levering, de goedkoopste aanbieding en ze houden zich aan de gemaakte afspraken. Het contact met de klantenservice verliep snel en ik ben uiterst tevreden over de vriendelijkheid van de contactpersoon.

Rina Reuvers 10-12-2019

Een goed verzorgde winkel. Eerst rond kijken en dan vragen naar het product. Een goede adviserende uitleg gekregen.
De installatie uit gevoerd door de firma Ajtec met de installateur () een vriendelijke mijnheer met een duidelijke uitleg over de Bosch inductie fornuis. Zeer tevreden over de afhandeling zowel in de winkel als bij het installatie bureau.

mw J.R. Hes 10-12-2019

Ik had en inbouw diepvrieskast van 36 jaar oud. Wist het model niet. Bemmel en Kroon (B en K) heeft veel moeite gedaan om erachter te komen welke nieuwe kasten ik kon krijgen. Ook de afhandeling van de bestelling ging prima. Ze werken met een firma die de plaatsing doet. Ook daar niets dan lof voor!

r den opuden 10-12-2019

prima omschrijving van het product, alle specificaties overzichtelijk.

Goedkoopste leverancier goed aangegeven.

Bernard van Hal 10-12-2019

De webshop is klantvriendelijk en overzichtelijk. Iedereen kan makkelijk een keuze maken uit het grote aanbod.
De bezorgdatum is vrij te kiezen wat de levering makkelijk maakt. Voor diegene die dit willen kunnen ze betalen dmv pinnen.

Wimmie 10-12-2019

Bestellen via internet van een vrieskast met naar links openende deur ging niet, moest via een winkel en dat lukte wel
verder goede snelle aflevering.

Biesot Rinus 10-12-2019

Zeer goede zaak ook toen de zaak nog in Zoetermeer zat.
Maar in Den Haag is het een prachtige zaak.
Word goed geholp en er is veel keuze. Ook het bedrijf dat de apparaten plaats ben ik zeer te spreken.

Rini van Rooijen 10-12-2019

Heldere omschrijving van het apparaat. Snel te vinden, maar vooral de sneller levering. Voor 22:00 besteld, volgende dag geleverd. Echt grote klasse.
De chauffeurs moest wel apart gevraagd worden het oude apparaat mee te nemen, aangegeven bij de bestelling. Ook dat het nieuwe apparaat uitgepakt (materiaal wordt meegenomen) zal worden. Heb ik zelf gedaan.
Verder tip top, dikke duim.

J. van Kraaij 10-12-2019

Zeer goed en gedegen advies. Na onze bestelling online, nam ..... van het verkoopteam contact met ons op om deze persoonlijk met ons door te nemen. Toen onze bestelling vanuit de leverancier binnen was konden we zelf digitaal een bezorg-moment kiezen. Een fijn bedrijf met vakkundig personeel en goede service.

Fam. Klootwijk 10-12-2019

Een ruim aanbod aan witgoed en bovenal prima advies gekregen over welk apparaat aan te schaffen. Vriendelijke verkoper. Had alleen afleverdatum fout ingevuld op de factuur. Maar na een telefoontje van ons werd onze wasmachine alsnog super snel geleverd en aangesloten.

Willem 10-12-2019

Voor het eerst hier iets, grote koelkast, besteld en ging prima. Mooie snelle afhandeling het enige minpuntje is dat je voor het uitpakken van de koelkast apart moet betalen. Het bezorgen was wel gratis. Zeker een aanrader voor anderen.

Piet van Schadewijk 09-12-2019

Zeer vlotte levering met duidelijke communicatie via email. Ook de levering via een vaste transporteur verliep duidelijk en goed

Patrick 09-12-2019

Heel vlotte zaak, prima staat afgeleverd produkt en dadelijk response bij eventuele vragen. Ik doe de volgende keer terug een bestelling bij Bemmel & Kroon!

M. Tolhuisen 09-12-2019

Duidelijke website, snelle levering (volgende dag in huis) door vriendelijk personeel en zeer handig track & trace-systeem, waardoor je precies kunt zien wanneer je bestelling wordt geleverd.
Oud artikel + verpakkingsmateriaal nemen ze weer mee.

Philip van Eijsden 09-12-2019

Product was niet voorraad, wat Bemmel&Kroon duidelijk en betrouwbaar communiceerde.
De inspanning om de schade (levertijd) te beperken verdient hier alle lof.

Ronald 09-12-2019

Vorige weekend wilde ik een vaatwasser bestellen.
Omdat ik nog wat extra informatie wilde heb ik nog even geprobeerd om ze te bellen en zowaar ook in het weekend bereikbaar en direct iemand aan de telefoon.
Nadat mijn vragen waren beantwoord de vaatwasser besteld.
Deze werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd in mijn keuken, en dat op de derde verdieping zonder lift!
De oude vaatwasser werd ook zoals afgesproken netjes meegenomen.

Helaas zag ik bij het uitpakken dat er een forse deuk in de zijkant zat.
En hoewel het een inbouw vaatwasser betreft, toch even contact gezocht met Bemmel en Kroon, want voor het zelfde geld is er binnenin iets beschadigd.
Nadat ik op hun verzoek een paar foto's had gestuurd met de beschadiging werd ik binnen 10 minuten teruggebeld en werd mij voorgesteld om de vaatwasser om te ruilen of eventueel een korting te krijgen.
Ik heb voor het laatste gekozen, omdat de vaatwasser ondertussen al was aangesloten en ik geen zin had om deze weer uit te bouwen. De korting stond 2 dagen later alweer op mijn rekening.
Al met al ben ik uitermate tevreden met de service, snelle response en adequate afhandeling van 'mijn probleem'

Linda Martin 09-12-2019

Goede telefonische bereikbaarheid, vlotte communicatie per mail en zeer goede mensen die de koelkast leveren en werkend achter laten.

Mark HvB 09-12-2019

De website was gebruiksvriendelijk met ruime keus! Helaas was mijn bestelde droger niet meer leverbaar, terwijl deze wel op de website te bestellen was. Echter hebben ze dit keurig terug gecommuniceerd en mijn een alternatieve droger aangeboden van dezelfde klasse. Dat was helemaal top.

Service bij levering was prima. Waren er op de aangegeven tijdstip en waren ook zo weer weg.

Al met al zou ik hier nogmaals wat bestellen

Betty 09-12-2019

Ben heel tevreden over de geleverde artikelen en was bij de firma Bemmel &Kroon het voordeligst uit. Omdat het artikel niet op voorraad was heb ik er wel een paar dagen op moeten wachten, maar was de levering uiteindelijk toch nog best snel, dus uiteindelijk heel tevreden!

Debby 09-12-2019

CRQ 796192
Mooie ruime winkel met nieuwste assortiment. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, nemen de tijd voor alle vragen en uitleg. Offerte hadden we dezelfde dag al binnen.
Na bestellen werden onze producten netjes volgens afspraak geleverd. En onze oude vaatwasser namen ze mee terug. Top geregeld!

John 09-12-2019

Mooie site. Duidelijke omschrijving producten. Marktconforme prijzen. Vriendelijke en vakgerichte service via telefoon.

H.van der Meijden 08-12-2019

Mooie ruime winkel goede overzicht van al de producten kundig en hulpvaardig personeel zeer goed geholpen bij onze aankoop en keurig op tijd geleverd. Zeer tevreden

Peter P. 08-12-2019

Na de bestelling van de wasmachine wordt snel aangegeven dat het artikel is uitverkocht maar dat een vergelijkend duurder artikel voor dezelfde prijs geleverd zal worden. Prima geregeld, geen discussie of zo. Wat ook fijn is dat je de afleverdag zelf kan kiezen, op de bezorgdag krijg je exact om 8 uur een sms binnen welk tijdsvenster geleverd wordt. Een half uur van te voren ontvang je weer een sms dat ze onderweg zijn. Perfecte communicatie en alle afspraken die van te voren zijn doorgegeven worden ook 100% nagekomen. Bij de aflevering wordt de wasmachine op zijn plek gezet en aangesloten, oude wasmachine en verpakkingsmaterialen worden meegenomen voor een kleine bijbetaling. Dus bij een vervelend probleem als het onverwacht stuk gaan van de wasmachine word de oplossing zo goed geregeld waardoor het eigenlijk geen probleem meer was.

Frans Teunissen 08-12-2019

Netjes geholpen, op tijd geleverd, bood de laagste prijs, goed per email op de hoogte gehouden.
Nadat ik de inductie kookplaat online bestelde, mislukte de betaling.
Telefoon werd direct opgenomen en kreeg de keuze om thuis te pinnen of alsnog het geld over te maken.
Alles verliep vlotjes.

Nathalie 08-12-2019

Zoals gewoonlijk weer een superservice.
Altijd de goedkoopste maar zelfs voor deze goede service ben je bereidt iets meer te betalen.
Zelfs de oude vriezer die niet helemaal droog was werd meegenomen.
Ook netjes dat er van te voren wordt gebeld dat ze er aan komen.
Net personeel vriendelijk en professioneel. Duidelijke uitleg en na uitpakken binnen 24 uur kun je nog beschadigingen melden.
Weer TOP Bemmel en Kroon!

abk 08-12-2019

809215-1 ordernummer behorend bij bericht dat het zeer correct verlopen is bij het leveren van twee kookplaten evenals de vorige 3 keer, precies binnen het opgegeven tijdpad, volgende keer kan ik daar weer met vertrouwen bestellen.

abk 08-12-2019

twee kookplaten besteld en keurig netjes afgeleverd en dat is nu al voor de 4e keer correct gedaan

Joham 07-12-2019

Snelle levering, binnen 1 dag. Ruime keus en voldoende reviews. Mooie prijs en gevonden wat ik zocht en wasmachine was gelijk te gebruiken door plaasting door bezorgers.

Bernard 07-12-2019

Prettige internet winkel. Veel keuze en niet te duur.
Snelle levering met track en trace code zodat je weet waar de bezorger is.
Alles liep gesmeerd. :)

Maud 07-12-2019

Goede hulp bij het uitkiezen van een nieuwe vaatwasser voor een bestaande keuken.

alwies 07-12-2019

Na enkele zaken te hebben bezocht, kwam ik op de site van BEMMEL &KROON .
Een naam om te onthouden, duidelijke site zonder poespas. die je direct naar het artikel brengt wat je bedoeld .
En de slogan "voordeliger bestaat niet'' klopt inderdaad ik had de beste prijs. De levering verliep keurig, zoals verwacht. binnen 15 minuten waren de heren weg met alle verpakkingsmateriaal en stond mijn nieuwe aanwinst op zijn plaats te draaien. BEMMEL &KROON adviseer ik iedereen aan.

dirk 07-12-2019

Deze shop had nog de beste prijs. Levering was snel en correct door externe koerier.Het artikel werd correct afgeleverd.

Jekkers 07-12-2019

Bemmel en Kroon is een mooie zaak waar je prettig word geholpen. Wij kopen graag onze keukenapparatuur daar . Dat er soms iets mis gaat is normaal maar ze helpen je met alles om het probleem netjes op te lossen

Edwin den Breejen 06-12-2019

Wederom fantastisch geholpen. Eerder een Siemens wasmachine gekocht. Recentelijk een LG door-in-door amerikaanse koelkast. Fantastische service. Afleveren op voor jou geschikt moment. Ach en iedereen pretendeert de laagste prijs te garanderen, maar service telt zwaar mee en dat krijg je bij Bemmel & Kroon.

Roos 06-12-2019

Een wasmachine en een droger van Bosch besteld en heel snel geleverd tijdens de sale van black Friday. Echter de installatie ging niet zo super geweldig. De wasmachine en de droger naar de 1e verdieping tillen ging gelukkig zonder stoten. Bij het installeren van de wasmachine kregen ze de waterstopbeveiliging niet op de kraan. De ene jongen zei tegen de ander dat deze niet op elkaar pasten. Daarna hebben ze de waterstop gepakt van onze oude machine en deze er nog eens extra tussen geplaatst. Waarbij ze zeiden dat deze waterstop lek was. (zou best kunnen, ik ben geen kenner) Nadat mijn vriend thuis was heeft hij deze alsnog er tussen uitgehaald en de waterstop van de machine gebruikt, het past blijkbaar wel gewoon. Nu de machine in gebruik, en dat gaat helemaal prima zonder lekken. Tijdens het aansluiten van de waterstop draaiden ze zo hard aan de kraan, dat je deze in de muur zag heen en weer bewegen. Nu heb ik dus getest of deze dan echt zo los zit, maar ik krijg er geen beweging in. Ook heeft mijn vriend bij het installeren niet zo lomp hard eraan lopen sjorren. Ik ben blij dat er verder geen schade door is gekomen.
Ze waren verder ook niet erg sociaal, negeerde me toen ik vroeg of ze extra licht nodig hadden. Kan gebeuren dat ze teveel met zichzelf bezig zijn en de omgeving niet horen. Maar dat maakt het totaalplaatje van deze bezorging niet veel beter.

Ik kies in het vervolg liever een andere bedrijf, met hopelijk een betere bezorg ervaring. En meer zekerheid dat er niks kapot kan gaan.

Helma 06-12-2019

Wij hebben voor Bemmel&Kroon gekozen omdat zij het goedkoopst waren. En achteraf kan ik pas zeggen dat de levering perfect is gelopen, we konden zelf de bestelbus volgen via track&trace. Vooraf eerst de reviews gelezen en een tip gekregen om de oude diepvries schoon en DROOG mee te geven. jongens waren zeer vriendelijk en netjes, hebben al het inpakmateriaal meegenomen evenals de oude diepvries. De levering was tot bijna op de minuut nauwkeurig. Van te voren kregen we te horen in welke blok van 3 uur we zaten, netjes een sms gekregen ongeveer 30 minuten voordat ze er waren. Dit noem ik service aan de klanten.

Merrel 06-12-2019

Wat een gemak en goede service. Ik bestelde een wasdroger, deze bleek niet meer leverbaar. Bemmel en Kroon regelde een upgrade en leverde deze de volgende dag volgens afspraak af. Dikke 10 voor jullie!

Peter 06-12-2019

Van bemmel en kroon
Een echte aanrader en zeer goede service
Na een wasmachine besteld Aeg BKI811415 te hebben kreeg ik een bericht dat deze helaas was uitverkocht
Maar kreeg toch een wasmachine een NIEUWE EN DUURDE MODEL voor hetzelfde geld als wat ik eerder besteld had waar maak je dat nog mee NERGENS maar bij van bemmel en kroon gelukkig wel
En de bezorgens waren hele vriendelijke en nette mensen top winkel 👍🏻
Ik zou mensen zeker dit bedrijf aanraden nogmaals top service en nog bedankt voor de wasmachine

D.B. 06-12-2019

Duidelijke website , makkelijk diverse apparaten te vergelijken.
Duidelijke terugkoppeling en snél met afleveren en installeren.
De heren A. en M. hebben de machines afgeleverd en
keurig geïnstalleerd binnen het overeengekomen tijdsblok, waarvoor dank.
Bemmel&Kroon staan nu bij mijn favorietenlijst.

J van de Langkruis 06-12-2019

Ongelooflijk zoals deze mensen apparatuur in je keuken kunnen vervangen, Dit dwingt respect af. Zeer professioneel. Ter plekke oplossingen bedenkend om spullen goed passend te maken. Chapeau

Henk van Slooten 06-12-2019

Ik ben snel en heel goed geholpen ondanks dat ik mijn bestelling veranderde, nadat ik al betaald had. Echt perfect!!