Deze score is berekend op basis van 3123 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Riet 15-05-2020

Bij Bemmel&Kroon is de klant echt koning, vandaar dat ik al zeker 30 jaar mijn aankopen doe.
De service is uitstekend, net als de levering en het aansluiten van de aankoop.
Vandaag bestellen en morgen in huis, ook het afgesproken tijdvak.
Zelfs in deze moeilijke Corona tijd.

T. Step 15-05-2020

Service zoals service bedoeld is. Na mailen binnen een paar tellen al een persoonlijke reactie met zinnige informatie ( niet een standaard email). Hierdoor en de mooie (laagste) prijs van de artikelen snel tot aankoop besloten. Ook hier werd heel snel op een persoonlijke wijze via mail op gereageerd. Levering is ook vlot en prima gedaan.

R.Vrolijk 15-05-2020

Op zoek naar een nieuwe droger kwam ik de 'beste uit de test' hier tegen. Het toeval wil dat deze ook nog eens in de aanbieding was, dus mooi meegenomen! Netjes aan de telefoon te woord gestaan en bestelling de volgende dag al in huis. Naar boven brengen en aansluiten was i.v.m. de corona maatregelen begrijpelijkerwijs niet mogelijk. Gelukkig was dit zelf prima te doen.

Veerle 15-05-2020

Duidelijke website en aantrekkelijke prijzen. Product snel geleverd en goede communicatie over leveringstijdstip. Enige minpuntje, de transporteurs waren zeer onvriendelijk.

Zaza 15-05-2020

Zelfs bij deze crisis, fantastische service.
Per telefoon advies gevraagd, geen moeite is ze teveel

B 14-05-2020

Op de website wordt vermeldt dat er de volgende dag wordt geleverd. Zodra de betaling is gedaan volgt er een mail dat het bestelde niet op voorraad is en dat levering later volgt. Op mail om beklag te doen wordt niet gerageerd.

Ferdinand Thibaut 14-05-2020

Zeer goede webshop. Had een vraag gesteld en kreeg onmiddelijk antwoord,op een zondag. Daarna een perfecte afhandeling van mijn bestelling aan een eerlijke prijs en zeer snel. Zeker een aanrader

M Bazuin 14-05-2020

We zijn in de winkel in Den Haag goed voorgelicht door de verkoper , nadat we onze kookplaat en afzuigkap gekocht hebben werden we goed op de hoogte gehouden wanneer dit geleverd zou worden , bij de levering werd netjes afstand gehouden .

James 14-05-2020

Wilde een Siemens vaatwasser kopen maar had nog wel enkele vragen over het produkt. Email verzonden en tot twee keer toe zeer snel antwoord. De vaatwasser is de volgende dag bezorgd en ook dat is prima verlopen. Staat nu te shinen in de keuken.
Kortom zeer tevreden! Dank.

Mo Ha 14-05-2020

Heel helder en duidelijk over het product en verkoop. Snelle levering en 1 dan de goedkoopste met snelle levering.

Dan. Overbeeke 14-05-2020

Gisteren besteld en vandaag keurig op tijd voor de deur, prettige en vriendelijke medewerkers en enkele tips gekregen! Super;-)) de koelkast ziet er puik uit en mag gezien worden. Dus ☺️

Dirk-vT 14-05-2020

Ordernummer voor een oven. Qua (laagste) prijs kwam ik dezelfde oven ook elders tegen. Maar onze goede ervaringen met B&K bij voorgaande leveringen deed ons opnieuw voor hen besluiten. Punctuele en uitstekende service.

Aranka 14-05-2020

Heb vanwege de corona crisis, diverse keren telefonisch contact gehad met B&K wat betreft de echte maten van een Amerikaanse koelkast. Vaak staan deze niet meer in showrooms en wij waren echt afhankelijk van de maten. Altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en dus ook besteld. Levering ging ook prima 2 jongemannen hebben deze voor zover was toegestaan de koelkast geplaatst. Het is echt een zwaar en enorm apparaat dus TOP jongens lekker gewerkt.

john van leeuwen 14-05-2020

top en snel geregeld , netjes van te voren gebeld dat de bezorgers er aan kwamen betrof een amerikaanse koelkast . netjes in de keuken afgeleverd door vriendelijke bezorgers , een dikke 10.

Theo van Amsterdam 14-05-2020

Ik heb de afgelopen 2 jaar diversen elektrische apparatuur in de keuken moeten vervangen. Het meedenken van de verkoop bij de vervanging is perfect. De voorraad is prima op orde en ook de correctheid van leveren laat niets te wensen over.

Jan D 14-05-2020

Zeer snel telefonisch en per mail nieuwe inductie kookplaat gekocht, en deze werd vlot na afspraak met de aangegeven installateur vakkundig geplaatst en getest. Ik kook en bak weer als voorheen.

Berenice 14-05-2020

Ruim 2 jaar geleden bij B&K een Miele stofzuiger gekocht. Ik kocht er extra garantie bij. Al vrij snel ging de vergrendeling van de in de handgreep geïntegreerde borstel kapot, maar ik heb geprobeerd het ermee te doen. Wat een onding! Toen ook het vergrendelingspunt van de stang in de handgreep kapot ging, meldde ik me bij Miele en B&K. Waar Miele mij van het kastje naar de muur stuurde en ik na 2 weken nog geen steek verder was, heeft B&K dit keurig opgepakt en mij van een nieuwe handgreep voorzien. Snel, duidelijk en probleemloos. Kijk, DAAR wil je graag zaken mee doen!

mick 14-05-2020

Correcte afhandeling van bestelling en snelle levering!!! (Zelfs na aanpassing van de bestelling alles vlot verlopen).

Kristina 14-05-2020

Een paar dagen nadat de COVID-19 maatregelen in werking werden gezet, ging mijn wasmachine stuk. Veel winkels konden wel bezorgen maar alleen over de drempel en niet tot in de badkamer. Dus dat werd wachten...Ondertussen had ik contact gehad met Bemmel en Kroon en gesproken over de mogelijkheden. Die waren er op dat moment niet. Toen de maatregelen wat versoepelt werden, meteen weer gebeld met Bemmel en Kroon en zij konden weer bezorgen tot in de badkamer!
Aan de telefoon besproken welke wasmachine ik wilde. Deze bleek niet geschikt te zijn om een droger erbovenop te zetten. Mij werd een andere aangeraden en na wat uitzoekwerk, heb ik deze ook gekozen. Ook gaf de verkoper nog wat tips voor het aansluiten. Omdat het hier een trekschakelaar betrof, gaf hij de tip om dit door te knippen en een contrastekker er aan te maken. Dit was voor mij ook goedkoper en zo hoefden de bezorgers ook niet langer dan nodig in huis te zijn.
De bezorgers hebben de machine op zijn plek gezet, aangesloten, droger erop gezet en de oude meegenomen.

Al met al, ik ben prima geholpen. Persoonlijk en deskundig. Verkoper denkt mee en geeft opties en ook alle ruimte om er over na te denken en het een en ander uit te zoeken.
Afspraak maken voor de bezorging ging prima. Ook de bezorging zelf was prima geregeld. Ik kon bijna direct een was draaien (nadat het spoelprogramma afgelopen was die de bezorger had aangezet)

Umur 14-05-2020

Ze accepteren geen producten terug, zelfs niet als u ze binnen de wettelijke bedenktijd wilt retourneren. Ze proberen je te misleiden. Zeer arrogante mensen. Nooit meer.

Wout 14-05-2020

Zeer snel geholpen bij het zoeken naar een nieuwe inbouw koelkast. Een snelle levering binnen 3 werkdagen en een goede nette montage.

Ron 14-05-2020

De website van Bemmel&Kroon geeft duidelijke informatie over de producten, prijs en levertijd
De levering en de Track@Trace van de bezorger zijn ook erg duidelijk en alles wordt op tijd geleverd.

Elke Huyghe 14-05-2020

Hallo, ik ben een Belg en heb al mijn keukentoestellen ( order BKI840714: Koelkast, diepvriezer, stoomoven, magnetron, kookplaat) mooi bij Bemmel & Kroon besteld owv volgende 3 redenen:

1. Het aanbod is gigantisch en veel ruimer dan bij andere aanbieders!
2. De prijs is zeer scherp en de scherpste prijs in vergelijking met anderen!
3. De service: zo kreeg ik in het weekend zelfs antwoord op mijn mails. Ook tijdens de levering kon ik de koerier volgen via Track & Trace en kreeg ik 30min op voorhand ook een melding.

Kortom, ik raad Bemmel & Kroon absoluut aan en hartelijk dank voor de gratis levering tot in Belgie!!

Annet Tillie 13-05-2020

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, ik bestelde een broodbakmachine, ze hadden het type niet op voorraad en ik kreeg vanzelf een ander beter type

wilco 13-05-2020

snelle levering, keurig van te voren gebeld hoe laat ze kwamen,
ze zeiden wanneer ze aan kwamen
min puntje ze gingen ruw met de wasmachine om

Ruud 13-05-2020

Ik was in begin terughoudend je koop toch voor een flink bedrag. Ook koop ik vaak in eigen dorp. Het apparaat dat ik wilde was in mijn buurt overal 2395. De prijs bij Bemmel en Kroon was 1995. Omdat het verschil zo groot was vertrouwde ik het in eerste instantie weer niet. Na een paar dagen toch gedaan en geen spijt, prima op tijd geleverd en en goede chauffeur.
Zou het zo weer doen.

Rob 13-05-2020

Overzichtelijk opgestelde apparatuur en deskundig advies. Niet bang om de con's en pro's af te wegen om een goede keuze te kunnen maken uit het grote aanbod. Ook de uiterst snelle bezorging de volgende dag verliep geheel volgens plan en afspraak.

Pullens 13-05-2020

Gisteren kwamen wij voor een droger in de winkel van de Rijneke Boulevard. Enorm vriendelijk en op Covid 19 afstand netjes geholpen.
Vandaag is de nieuwe droger naar volle tevredenheid geplaatst en de oude meegenomen.
Hebben ook keurig een e-mailtje en telefoontje gekregen wanneer en hoe laat de bezorgers zouden komen.

Anne 13-05-2020

Duidelijke website en interessante prijzen. Is altijd een van de goedkoopste.

H TEELING 13-05-2020

GOEDE SERVICE EN UITLEG. DE PRIJS IS ALTIJD HEEL VOORDELIG BIJ AFLEVERING ZIJN DE BEZORGERS HEEL BELEEFD

BIS 13-05-2020

Ten eerste biedt Bemmel en Kroon dit topmerk aan tegen de beste prijs. Bovendien kunnen ze zeer snel leveren, dus de beslissing was snel gemaakt. Er wordt duidelijk gecommuniceerd, ook hoe, ivm Corona, het bezorgen veranderd is en wat dit voor mij inhoudt. Heel duidelijk, geen kleine lettertjes. Er wordt, zoals al eerder aangegeven, gebeld dat ze binnenkort op de stoep staan. Vriendelijke bezorging en zoals afgesproken alles netjes bezorgd en ook meegenomen. Voor mij een adres om te onthouden, voor anderen een absolute aanrader!

els 13-05-2020

een prima bedrijf heb al meerdere artikelen gekocht ,goede prijs en prima service

J. de Jong- Bregman 13-05-2020

Via de website besteld
Makkelijk en snel.
Daarna uitstekende levering.
Vriendelijk en behulpzaam volgens de regels van het RIVM
Al met al van bestelling tot levering een uitstekende ervaring. Top

D.M.Coffa 13-05-2020

Leverancier (Quooker) gaf U als dichtstbijzijnde dealer op. Uw vragen omtrent situatie in de (bestaande) keuken waren
duidelijk en gaven een goed gevoel over de door mij te maken selectie …. prijs,condities en voorwaarden van "koop"en
installatie/montage door derden (AJTec) waren "luid en duidelijk".
Demontage van de bestaande cooker en installatie/montage ( door AJTec) van de door U geleverde Quooker zeer goed.

F. Bonaparte 13-05-2020

Goede service! Vandaag besteld morgen in huis. Via tekst bericht werd ik io to date gehouden over de levering! Perfect!

Erik Huizingh 13-05-2020

Goede en vriendelijke service, ondanks de corona maatregelen waren de bezorgers zeer behulpzaam. Product is boven verwachting,goede en snelle levering. We zijn omtrent de bezorging goed op de hoogte gebracht.top

Miranda 13-05-2020

Snelle levering zonder extra kosten. Product was niet meer voorradig en heb een vergelijkbaar product van hetzelfde merk gekregen. Deze was duurder maar ik heb de meerprijs niet hoeven te betalen.

Joke Kriboo 13-05-2020

Fantastische service, de aflevering keurig netjes email avond ervoor en nog telefoontje halfuur voor aankomst op mijn adres.
Prettige heren die machine plaatsten en testten.
CHAPEAU

Johan 13-05-2020

Bosch vaatwasser gekocht.
Het hele proces van verkoop tot installatie is erg goed verlopen. Het model dat we gekocht hadden was toch uitverkocht , kregen hierdoor een upgrade . De upgrade was iets stiller en wat meer opties; prima dus! Dag na de aankoop gebeld door het bedrijf dat de installatie ging verzorgen. Snelle planning gemaakt.
De installatie ging ook zeer goed. Aardige monteur die alles keurig netjes heeft geïnstalleerd, uitgelegd en achtergelaten.
Al met al een dikke pluim!

Kuno C.Hofsté 13-05-2020

Atag inbouw koelkast maandag besteld,en dinsdag geplaatst,dat is pas service van de bovenste plank!

carine 13-05-2020

snelle service, goed klantencontact. Bestelde een koelkast van Liebherr, deze is naar verwachting van goede kwaliteit.

Nan 13-05-2020

Hier een diepvrieskast gekocht omdat het hier het goedkoopste was. levering binnen 1 week. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het wordt geleverd. Levering zelf was minder: je krijgt 's ochtends een tijdsvak wanneer het geleverd wordt maar kwam uiteindelijk bijna 4 uur later om 21.35 's avonds. Kon de hele dag wel volgen waar de leverancier was en wat de verwachtte tijd was maar dit werd steeds later en later.....

Tinus 12-05-2020

Gistermiddag is onze vaatwasser kapot gegaan. Even snel er naar gekeken wat het probleem was. Het was goedkoper om het probleem te verhelpen. Via B&K een nieuwe uitgezocht. Omdat degene die wij wilde niet meer leverbaar was hebben ze ons een nieuwer model aangeboden voor dezelfde prijs. Uiteraard even opgezocht of het daadwerkelijk ook zo was en jawel!!
Top winkel! We hebben hem dezelfde avond nog besteld voor 22u betaald. En de volgende dag geleverd gekregen. Omdat ik verbaasd was dat hij gelijk de volgende geleverd zou worden had ik weinig tijd. En had ik rond 22.30 niemand die even snel de vaatwasser voor de deur kon zetten.
De volgende dag heeft B&K de vaatwasser afgeleverd en ook de vaatwasser welke niet voor de deur stond! Erg netjes!!

G. Koch 12-05-2020

Super tevreden. Ik heb alleen telefonisch contact gehad omdat ik eerst wat specificaties wilde weten van een afzuigkap. Deze kon ik zelf op internet nergens vinden. Verkoper deed pro-actief dat extra stapje. Ging zelfs naar showroom om daar iets op te meten en pakte vervolgens het “handboek” van de leverancier erbij om mijn vraag uiteindelijk naar tevredenheid te kunnen beantwoorden. Ik ben dan ook direct tot bestelling over gegaan en niet eens vanwege de prijs (waren ook nog eens de goedkoopste), maar vooral omdat ik als klant werd behandeld en men graag dat extra stapje zette. Dat zie je helaas niet meer zoveel tegenwoordig.

Ook de verdere afhandeling tm installatie verliep vlot en naar tevredenheid. Ik zal dan ook absoluut bij een volgende aanschaf eerst bij Bemmel en Kroon gaan kijken.

A. Stultiens 12-05-2020

Ik koos voor het bestellen van een inductie kookplaat bij Bemmel & Kroon vanwege de prijs, de beschikbaarheid van het bestelde product en de manier waarop de service bij eventuele toekomstige problemen werd beschreven. Communicatie rondom de levering was uitstekend en het product is zojuist naar tevredenheid in gebruik genomen.

Blouw 12-05-2020

Snelle levering, goed verpakt en afgeleverd, alleen tijd van levering op de dag verschoof een keer op de dag zelf

Bart A. 12-05-2020

Mooie ruim gesorteerde winkel. Bij binnenkomst word je vriendelijk begroet en krijg je alle ruimte om zonder lastiggevallen te worden kan rondkijken. Toen ik enkele inhoudelijke vragen had ben ik snel en deskundig geholpen en werd er meegedacht in de afweging welke inbouw koelvriescombinatie ik zou aanschaffen. Hierbij wordt je niet het duurste model aangepraat. integendeel zelfs; ik ben met een slimme en efficiëntere keuze naar huis gegaan, die goedkoper was dan ik zelf voornemens was aan te schaffen.

Nabil 12-05-2020

Prima service alleen moest ik iets langer wachten op het model dan gebruikelijk keurig bezorgd nette bezorgers.Bedankt.

Peter 12-05-2020

Maandag besteld en dinsdag in huis geweldig goed op hoogte waar de chauffeur was keurig top

WP 12-05-2020

Goede adequate productinformatie over de vaatwasser, hele vlotte levering via de webshop en prima geïnstalleerd.