Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

pokersjamp 10-09-2013 Via de website gekocht

Alles is gemakkelijk en duidelijk te vinden via de website

Alles werd geleverd zo als verwacht net als bij onze eerdere aankopen

Ruim voldoende keuze en ik mag toch wel zeggen tegen redelijke prijs

Na voor de 3e keer een apparaat bij Bemmel en Kroon mag ik wel stellen dat dit echt een aanrader is, alles is geleverd zoals afgesproken en iedereen is altijd uiterst vriendelijk en beleefd

Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met dit bedrijf zowel tevreden over de service en het vriendelijke personeel en zeer tevreden met de apparatuur.

lutfiye 10-09-2013 Via de website gekocht

vriendelijke mensen ,goede uitleg over product

was snel en correct geregeld

Het is gewoon een goede winkel waar je iets kunt kopen ,Komen hun afspraken na.Vriendelijke mederwerkers aan de telefoon.

Sera Spanier 10-09-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer.

Prettige ontvangst in de winkel in Zoetermeer.
Ruime keuze.
Men laat je rustig uitzoeken en geeft daarna een goed advies.

Ruime keuze; groot aantal goede merken.
De zaak is goed verlicht.

Zie bovenstaand bij service en de winkel ligt gezellig in het oude centrum van Zoetermeer en nu eens niet in een geijkt winkelcentrum die er allemaal hetzelfde uitzien.

Zie bij mate van aanbeveling.

zotte beppie 10-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van koelkast en niet te vergeten de manier van aflevering. De afspraken op een juiste manier nagekomen. Bij het uitkiezen van de koelkast vinden wij dat de verkoper zich aanmeldde voor eventuele vragen en verder op gepaste afstand verbleef, zodat wij op ons gemak konden kijken. En de levering, de jongens die op hun gemak alles bekeken om de koelkast op een juiste manier te plaatsen en af te stellen. Wij zijn niet voor niets als eerste weer naar Bemmel en Kroon gegaan, ook vorige aankopen hebben wij als zeer positief ervaren.

Rob_57 09-09-2013 In de winkel gekocht
Neckar 24 Industrieterrein Forepark 2491 BD Den Haag

Makkelijke site, overzichtelijk, duidelijk

In een woord perfect, goede informatie per mail (meerdere malen). goede bezorging op de tijd die aangegeven wordt, ook via de site te volgen waar de vrachtauto is, snelle en duidelijke antwoorden op je vragen.

Ik kan haast niet verzinnen wat ze niet kunnen leveren op het gebied van witgoed en keukens e.d.

Tot nu toe kan ik geen betere zaak vinden dan deze.

Na vele jaren nog nooit een probleem met deze zaak gehad.

zotte beppie 09-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwouden -Rijndijk

Alles wordt netjes op tijd afgeleverd, zoals afgesproken en geplaatst. Een half uur voor dat men komt, krijgt men nog een belletje.

Ruime keus en vrije keus in eigenlijk alle huishoudelijke apparaten. Er wordt je niets opgedrongen

Gewoon de goede service en de prijs, product vergelijking. en het heel klantvriendelijk personeel

Ik ben heel tevreden over de winkel in Zoeterwoude-rijndijk, we worden er prettig geholpen en prijzen zijn niet duurder dan bij anderen en de service vinden we heel goed.

Erik Haman 09-09-2013 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Snel geregeld

Deskundige verkoper zonder bla bla

Zeer ruimr keuze

Ouderwetse service voor internetprijzen

Inbouwvaatwasser werd bezorgd en geplaatst voor dezelde prijs als bij internetwinkels. En het oude apparaat werd meegenomen (moet je zelf regelen als je op internet koopt).

Fonnie Son 07-09-2013 Via de website gekocht

Online besteld met de opmerking of de bestelling na 11:00 bezorgd kon worden. We werden keurig via de mail op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling en op de bezorgdag voor 8:00 uur kregen we bericht dat de vaatwasser tussen kwart voor drie en kwart voor vijf werd afgeleverd. En ja hoor, om 5 voor 4 ging de telefoon dat de bezorgers over 8 minuten aan de deur zouden zijn. De oude vaatwasser werd netjes meegenomen, De nieuwe werd in de keuken neergezet, zonder karton maar nog wel in het plastic en piepschuim. Na betaling en tekenen voor ontvangst meteen een mail met het afleverbewijs. Prima service en nette bezorgers!

Cover64 07-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site met alle benodigde info

Geen bezorg- en extra service kosten. Snelle, zeer correcte levering: binnen 24 uur artikel in huis. Bestelling te volgen op aparte site en belangrijk: de levering kwam precies op de aangekondigde tijd! Super gewoon!

groot assortiment tegen een zeer concurrerende prijs.

Van bestelling tot levering van iedere stap op de hoogte gehouden en voorzien van duidelijke informatie over levering.

Ik ben zeer tevreden over deze winkel aangaande de bestelling en levering van mijn Samsung wasmachine WF80F7E6P6W/EN.

pieterstoop 07-09-2013 Via de website gekocht

Via internet besteld en binnen 2 dagen geleverd.

Vrieskast is netjes op z'n plek gezet.

De service was perfect. Vrieskast werd uitgepakt en op z'n plaats gezet. De verpakking werd meegenomen. Ook het ter plaatse kunnen pinnen bij aflevering was ideaal. Al met al was het allemaal goed geregeld.

uhibukki 06-09-2013 Via de website gekocht

Gebeld voor advies, mijn apparaat naar keuze werd in optie genomen omdat er nog contact zou zijn met de installateur. De installateur heeft de bestelling voor mij bevestigd bij het bedrijf en ik ontving een e-mail met een bevestiging van de bestelling.

Om 17.15 bellen voor advies en nog voor 18.00 uur op vrijdag teruggebeld om door te spreken wat ze van mij nodig hadden. De e-mail die ik stuurde werd maandagochtend vóór 10 uur al beantwoord en op woensdag konden ze het apparaat leveren en installeren. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen aan de telefoon en ook de installateur was vriendelijk, professioneel en snel.

Als enige minpuntje kan ik noemen dat niet alle apparaten op voorraad waren en dus een langere levertijd. Kan vervelend zijn als je iets snel wilt hebben. Maar volgens mij is dit bij elke winkel het geval.

Zie bovenstaande complimenten en opmerkingen...

Borreman 06-09-2013 Via de website gekocht

De levering van de wasmachine werd op een half uur nauwkeurig aangegeven en ook zo geleverd en geïnstalleerd.

jjbroozeboom 05-09-2013 Via de website gekocht

Antoniolis 05-09-2013 Via de website gekocht

Site is goed

Toppie

Mag meer zijn

Super voor vooral witgoed

Personeel komt betrouwbaar over

Website werkt goed,verzendt snel op juiste tijd,goed bezorgpersoneel,plaatst het artikel keurig . Wat opvalt is dat bezorgers vriendelijk, netjes en behulpzaam zijn,KLASSE heren!!

lupi2013 05-09-2013 Via de website gekocht

Alles prima verlopen, makkelijk om de bestelling te plaatsen

Alles volgens de afspraak bezorgd

Ik vond precies wat ik nodig had, voor een prima prijs!

Prima bedrijf, prima service, zeker voor herhaling!

jvreeburg 05-09-2013 In de winkel gekocht
den haag

eerst ons georiënteerd op internet daarna naar de showroom in den haag gegaan om de aankoop te doen

goede verkoper met verstand van zaken en een snelle levering tegen een goede prijs

ze hebben eigenlijk alles op keuken en apparatuur gebied

goede service en prijzen

goede geholpen met de keuze en goede afspraken kunnen maken over de levering, altijd al te vrede geweest over bemmel en kroon

visser112 05-09-2013 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon levert prodcuten tegen de scherpste prijs, in ieder geval de wasmachine die ik op het oog had. De website is duidelijk. Tevens was het erg makkelijk om een leverdatum af te spreken. De bezorgers waren erg vriendelijk en werkten snel en netjes. Deze winkel is zeker aan te raden. Ik heb nog een wasdroger nodig welke ik zeker bij Bemmel en Kroon zal bestellen.

jacmee 04-09-2013 Via de website gekocht

Ik heb via internet een wasmachine gekocht en vond dit zeer gemakkelijk.

Absoluut netjes op de hoogte gehouden van wanneer precies de levering ging plaatsvinden. Alles netjes te volgen op internet.

Ik ben tevreden en zou dit ook zeker doorvertellen!

Ik heb op aanraden van een vriendin dezelfde wasmachine gekocht. Ik heb eerlijk gezegd gezocht naar de goedkoopste deal, Bemmel & Kroon was/is best geprijsde winkel! Vandaar mijn aankoop. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

CharlieS 04-09-2013 Via de website gekocht

Prima winkel, snelle en goede service. Over het algemeen behoord het assortiment tot een van de goedkopere qua prijs te vinden op het net.

KenzoJ 04-09-2013 Via de website gekocht

De bestelling ging voortvarend. Geen hickups tegengekomen.

Geen vragen/contact gehad.
Levertijden en bezorging OK. Mooi op tijd gebeld voor bezorging.
Geen kosten voor extra services, toppie!

Alleen dit product tot nu toe nodig gehad. Prijs was scherp, dus dat betekent hier kopen toch. Zo trek je klanten.

Snelle levering en scherpe prijs zonder extra kosten!

Scherpe prijs, gratis bezorging, gratis aansluiten, gratis afvoer van oude apparaat en verpakkingsmateriaal. Snelle bezorging en vriendelijke bezorger die alles netjes heeft achtergelaten. De informatie/specificaties betreffende het apparaat hadden uitgebreider gekund. Dat was wat summier.

Nappy 04-09-2013 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel besteld

Binnen een dag netjes op tijd op de 2e afgeleverd zonder allerlei "extra service" toeslagen. Oude machine mee retour. Ze waren alleen de verpakking vergeten anders een 10 :)

Liep allemaal zoals het hoort

Staat boven aan de lijst als we weer eens wat nodig hebben. Scherpe prijs en geen extra bezorg, aflever etc toeslagen.

mmjv 03-09-2013 Via de website gekocht

Goede site, prima bestelproces.

De wasser en droger werden keurig uitgepakt en geplaatst. Plastic, karton en piepschuim werden meegenomen, helemaal top.

Keurige snelle levering, duidelijke lever en bezorgtijden. En ook nog een prima prijs natuurlijk!

maalbersberg 03-09-2013 Via de website gekocht

Via mail zijn wij uitstekend op de hoogte gehouden. Mijn vragen per mail zijn volledig en snel beantwoord. Met aansluitend een duidelijke offerte die volledig is waar gemaakt.

Via email volledig op de hoogte gehouden mbt levering. De informatie per mail was duidelijk en beantwoorde alle vragen.

Ik kan niets verzinnen wat beter zou kunnen of anders zou moeten. Zou graag zien dat andere bedrijven op deze manier bestellingen in behandeling nemen en afhandelen,

makkie66 02-09-2013 Via de website gekocht

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De heren die de oude wasmachine meenamen en de nieuwe kwamen installeren deden dat snel en netjes!

rambootje 02-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat

Wij werden prima voorgelicht bij onze aankoop en ook bij aflevering van ons fornuis werd geïnformeerd of wij op de hoogte waren van de juiste wijze van aansluiten van ons fornuis.

Wij zijn zeer tevreden over Bemmel en Kroon. We kregen keurig een mail maar werden daarnaast ook een half uur van te voren gebeld over tijdstip van aflevering. Ook was men zeer vakkundig en service gericht.

Zie hierboven. Zeer vakkundig personeel en veel service. Zeer goede zaak.

daffy 02-09-2013 Via de website gekocht

Nette service zowel per mail als aan de telefoon. Wasmachine werd keurig op tijd afgeleverd en ik heb ook nog een nieuwer model gekregen voor de zelfde prijs!!! Wij hadden hier 7 jaar geleden onze hele keuken met apparatuur gekocht en zeer tevreden over service en keuken! Kortom hier bestel ik volgende keer zeker weer. Top!

Mia de Groot 01-09-2013 In de winkel gekocht
De Cruquis

Ik "ontdekte" de winkel via de website. De winkel zelf was heel goed bereikbaar met voldoende parkeerruimte.

Uitermate vriendelijk en vooral "meedenkend" geholpen.

Ik had de keuze uit een heel groot assortiment.

Prima, klinkt eentonig maar gewoon niets op aan te merken. Snelle levering. Al de volgende dag in huis. Ook duidelijke afspraken.

Ik vond de winkel heerlijk ruim van opzet, dus heel overzichtelijk. De mevrouw die mij hielp was heel behulpzaam en dacht echt met me mee wat de beste keuze zou zijn voor mij. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Ook de duidelijke afspraken over de levering beviel me prima. Ik werd ook keurig nog even voor de levering gebeld dat men eraan kwam. Zeer prettig.

F.J.Engels 01-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Geen online aankoop. De verdere afwikkeling ging vloeiend"dus zeer
gemakkelijk".

Wij zijn uitstekend geholpen, met name door de verkoper; dhr.R. van het Hoff.

Er was een goede keuze.

Goede wijn behoeft geen krans!

Geen aantekeningen.

bettieboop 31-08-2013 Via de website gekocht

Bestellen en levering ging heel vlot en is goed gebeurd. Prima tevreden.

dekuup 31-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke en correcte service. Je mag datum van levering kiezen en betalen bij levering. Het tijdstip van levering word je de dag zelf meegedeeld, voor 8u. Enige minpuntje was dat ze reeds om 7.20u voor de deur stonden en ik uit bed gebeld werd. (ik was de allereerste klant van vervoersonderneming Fiege). Bij de extra-service moet je aangeven dat je het product door hun laat uitpakken. (doen ze anders niet om tijd te sparen - ik was nog niet goed wakker en heb dit niet aangegeven). Voor het overige doet vervoersonderneming Fiege dit zeer correct en ze gaan voorzichtig met de goederen om. Ben zeer tevreden en geef daarom toch een 10/10!

shop women 30-08-2013 Via de website gekocht

de vorige keer voor het eerst besteld bij bemmel en kroon dat was zeer goed bevallen. De tweede keer wederom zeer uitstekend bevallen. Overzichtelijke bestelling via de mail op de hoogte van je bestelling. goede aflever service. Kortom een zeer te vreden klant.

Alex de H 30-08-2013 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis. heerlijk dat er geen verkoper om je heen staat te springen.

keurig een mail voor de bezorgdag met de de aflevertijd( BLOK VAN 3 UUR). Een halfuur voor bezorging krijg je een telefoontje dat de bezorgdienst er aankomt SUPER!

ruim voldoende, voor iedere beurs wel een machine.

bij dit bedrijf geld afspraak is afspraak

hulsbossen 30-08-2013 Via de website gekocht

Telefonisch informatie gevraagd over onze eventuele aankoop.Hierna via internet de bestelling geplaatst.
De wasmaschine werd keurig thuis afgeleverd en op zijn plaats gezet.
( 1e verdieping )

We werden erg goed via E-mail op de hoogte gehouden over het verloop van onze aankoop. Na de aflevering werd ons gevraagd of alles naar wens was verlopen. Geweldig toch!

Zeer veel keus.

Ook al heb je het product niet gezien, kun je met een gerust hart in deze winkel een aankoop doen. Ze doen er alles aan om van jou een tevreden klant te maken.

Als tevreden klant zeg ik: bij een aankoop in deze winkel ga je voor kwaliteit, goede service en zeer klantvriendelijk.

edje42 30-08-2013 Via de website gekocht

goede service gekregen. Na bestelling vaatwasser werd ik al dezelfde dag gebeld door de installateur en 2 dagen later was de vaatwasser ingebouwd. Perfect gedaan hoor !

Ik wil zeker deze online winkel aanbevelen de service was super en ze zijn per telefoon ook goed bereikbaar

Spiegelbeeld 30-08-2013 Via de website gekocht

Witgoedhandel zoals het in 2013 hoort. Makkelijk beztellen, lage prijs en snelle levering. Levering is bijna real time te volgen op I-net, je "ziet" de vrachtauto bij wijz evan spreken rijden.

Volgens het boekje

Netjes, snel en goede communicatie.

Bollie65 30-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Ben op alle fronten punctueel behandeld

Assortiment zeer uitgebreid, ruim voldoende keuze en concurrerende prijzen

Goeie spullen tegen concurrerende prijzen

Pluspunt: De bezorgers waren direct en zonder morren bereid om een extra koelkast mee terug te nemen. Minpunt: De verkoper in de winkel werd merkbaar vriendelijker en beleefder nadat we tot aankoop besloten hadden. Deskundig was hij wel

R. Bentveld 29-08-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den haag

snelle service, goede uitleg, vriendelijk personeel

heel goed

veel keuze maar we wisten wat we wilden hebben

ruime keuze en goede service

voldoende keuze en goede uitleg vriendelijk geholpen. aar vooral snelle service, de volgende dag al gratis bezorgd!!

UIjtterlinde 29-08-2013 Via de website gekocht

Voor mijn tante van 96 is het de ideale koelkast heerlijk die handgrepen

duidelijke afspraak van te voren nog bellen dat ze er aan komen e3n van bestellen tot levering perfect geregeld

Duidelijk en overzichtelijk je weet meteen waar je aan toe ben goede service en duidelijke website

Stevenbe 28-08-2013 Via de website gekocht

Zeeg gemakkelijk te bestellen, alles wijst zich zelf uit. Meer dan voldoende keuze voor betaalmogelijkheden

Reageren direct als je een e-mail stuurt

Ruim assortiment

Bemmel & Kroon heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb mijn toestellen online gekocht en ik heb ze zeer snel ontvangen. Ik raad deze winkel zeker aan.

Een zeer goede en correcte winkel, veel keuze en een goede leveringsdienst. Wat heeft een mens meer nodig. Grtn, Steven

Hanny Hermans 28-08-2013 Via de website gekocht

Snelle service

Ruim assortiment

Genoeg keus

Prijs was prima, snelle service, wordt door mail goed op de hoogte gehouden. Zelf bezorg dag bepalen Aflevering was prima, goed verpakt, alles keurig op geruimd. Een aanrader om daar wat te bestellen

navandergaag 27-08-2013 Via de website gekocht

Prima service. Gratis tot op 2e etage gebracht en oude apparaat afgevoerd. Bovendien als enige een service van gratis 5 jaar garantie. De keuze waar we onze nieuwe droger zouden aanschaffen was gemakkelijk!

HansL 27-08-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke ingedeelde website.

> Per e-mail gestelde vraag werd binnen 10 minuten beantwoord.
> Correcte en behulpzame chauffeur.
> Geleverd product werd al in de vrachtauto ontdaan van verpakking.
> Nauwkeurige planning van de levering.

Alle door ons geselecteerde merken waren op de site beschikbaar en konden ook nog eens in de winkel bekeken worden.

Gezien het gemak van de website, de uitstekende service en het assortiment beveel ik deze winkel van harte aan.

Het gemak van de website, de uitstekende service, het assortiment en de bereikbaarheid/contact maken dat ik dit een zeer goede winkel vind.

grammar 26-08-2013 Via de website gekocht

er worden veel mails gestuurd ook door de vervoerder. het is dan niet duidelijk wat het tijdsvenster wordt van de levering

postbode52 26-08-2013 Via de website gekocht

alles is zeer goed in orde ,ik ben een 100/100 tevrede man .

zoals ik zij ik ben een zeer tevreden man en zeker over de service ! hoe het geleverd wordt en door de persoon bij levering zeer vriendelijk en gedienstig en alles tot op laatste kunnen volgen tot bij de levering

alles pik fijn in orde !

aan alle vrienden en famili

geen

meeusen58 25-08-2013 Via de website gekocht

het product was niet op voorraad dus hebben ze een nieuwere type geleverd voor de zelfde prijs zowel telefonisch als via de mail is er goed contact te vinden eerlijk en duidelijk.

je kunt het zo gek nog niet bedenken maar ze hebben bijna elk merk en type

zeer lage prijs geen verzendkosten en snelle levering.

goedkoper kon het niet duidelijke specificaties in een breed asortiment makkelijke site om te bestellen en zeer snelle service & bezorging

leoborger 25-08-2013 Via de website gekocht

Ik ben wezen kijken in de Showroom omdat ik er toevallig langs reed en een nieuwe koel-vriezer nodig had. Ruim opgesteld, veel informatie en veel keus. En ik ben net zo als zoveel Nederlanders....daarna kijken wat het verschil is op internet. Bemmel&Kroon waren gewoon de goedkoopste omdat hier het afleverren (zelfs op de 1e etage) inclusief is. Dit is het beste offensief tegen de internetwinkels !

Een mooie uitgebreide showroom om te kijken en orienteren, even over nadenken, en bestellen via een overzichtelijke internet-site

Overzichtelijke winkel met groot assortiment met internetprijzen en een uitstekende "inclusief" berzorging. Via vergelijk sites op internet is het apparaat goedkoper te krijgen maar daar komen dan net weer de bezorgkosten bij. Bemmel&Kroon heeft duidelijk een antwoord op de internetwinkels zonder winkels of showroom.

Goldenberg 24-08-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Goeie, vlotte bediening en voorlichting

Plaatsen van de machine is perfect en in no-time goed geregeld

Veel keuze in witgoed en zeker in vaatwassers

Kan het iedereen aanbeveling zaken met Bemmel & Kroon te doen.

Onze eerste indruk van de winkel is zeer verrassend. Prachtige en goed verzorgde showroom. Beslist een bezoek waard!

Criep 24-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

makkelijk bereikbaar, ruime keuze

goede advies, keurig thuis geleverd en oude machine meegenomen. En prima via mail en sms op de hoogte gehouden van levertijd

ruime keuze in verschillende apparaten

goede prijzen, goed advies en perfecte service

Gewoon een goede winkel in deze moeilijke tijden voor fysieke winkels. Weten dat je ook online kan kopen, doen daar niet moeilijk over. Geven je prima advies.

Kees Koolen 23-08-2013 Via de website gekocht

Kan niet makkelijker

Geweldig

Zeer goed

In zeer grote mate

Ook als je iets via de telefoon besteld gaat het goed zeer netjes te woord gestaan door vriendelijk en vakkundig personeel.

RL-O 23-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website. Concurrerende prijs.

Wasser en droger van Miele werden na 1 dag al afgeleverd. Precies zoals beloofd. Werden ook netjes op de juiste plek neergezet.