Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thomas 25-08-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijke goede service, TOP!

Ik wilde een Siemens wasmachine en via de officiële Siemens site/kieskeurig kwam ik bij Van Bemmel en Kroon uit. De prijs van de wasmachine vergeleken met andere shops was ruim 130 euro lager, na de optie 5 jaar garantie was ik nog steeds ruim 40 euro goedkoper uit. Eenmaal besteld gelijk een mail met de bestelling/belangrijke informatie. Het vervoer besteden ze uit aan transporteur Dynalogic maar de service is er niet minder om, Dynalogic stuur je in de ochtend een sms hoe laat ze bij u zijn. ( u kunt realtime volgen waar de transporteur zicht bevind, handig! ) goede combi Van Bemmel en Kroon en Dynalogic....... ieders zijn vak en toch samen een mooi resultaat! Ik heb een wasmachine na keuze voor een stuk minder geld en toch 5 jaar garantie en ik heb er niks voor hoeven doen......alleen betalen 😉

Sandra 25-08-2018 In de winkel gekocht

Snel en goede service

Netjes en vakkundig geholpen. Snelle levering en goede service .
Goede uitleg gekregen over de verschillen tussen wasmachines

A Niemeijer 24-08-2018 Via de website gekocht

Snel en prettige communicatie

Via website prijs opgevraagd en oven besteld. Dag later geleverd. Helaas de verkeerde kleur. Maar het was geen probleem om de juiste te leveren, echter de gewenste was niet meer leverbaar, toen een vergelijkbaar iets duurder type besteld. Dit avonds allemaal telefonisch geregeld.

Hans Spaans 24-08-2018 Via de website gekocht

Top serivices!!

Ik bestel een vaatwasser en direct betaald. Even later, helaas niet meer op voorraad en niet meer leverbaar. Zonder problemen een duurder alternatief aangeboden van het zelfde merk met minimaal de zelfde mogelijkheden. Geleverd op de afgesproken datum.
Keurige bezorgers waar niets teveel bij is.

J.G. Tiemens 24-08-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon snelle levering

Gemakkelijk via internet te vinden site, uitstekende aanbiedingen i.v.m. andere leveranciers, prettig telefonisch contact, uitermate snelle levering.

Marina 24-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Een heel fijn bedrijf met hele goede service!

Een hele mooie keuken gekocht bij Bemmel en kroon . We werden geholpen door een hele fijne verkoper Mike Reijntjes. van verkoop tot en met leveringen/ plaatsing was hij erg betrokken. Geen vraag was teveel. De keukenmonteur Sidney Huisman is ook een man die zijn vak verstaat. Heel erg precies .Het is echt de keuken geworden die we wilden. Na een complete verbouwing te hebben gehad is de keuken het enige wat vlekkeloos is verlopen.Echt een aanrader.

Arjan Pieper 24-08-2018 Via de website gekocht

goede service en duidelijke communicatie

Gemakkelijk en eenvoudig bestellen via de webshop. Duidelijke communicatie over de status van je bestelling. Daarnaast geeft de transporteur aan wie er bij je aan de deur komt en hoe laat hij er ongeveer is met extra melding als hij bij op de stoep staat. Je oude apparaat wordt ook nog eens meegenomen als je dit wenst.

Guus 24-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede prijs, goed advies en snel geleverd.

Ik ben na het raadplegen van de webshop nav een advertentie naar de winkel (Den Haag) gegaan met wat vragen. Goed advies en gelijk besteld. Snel geleverd volgens afspraak. Ik vind de combinatie van een web en gewone winkel erg prettig

PeterDC 24-08-2018 Via de website gekocht

Accurate levering en geweldige communicatie

Na een beetje surfen kwam ik op deze site terecht wegens de scherpe prijs. Bij levering was de diepvries beschadigd en toen kwamen de kwaliteiten van het bedrijf naar voren. Ik was aangenaam verrast van de snelheid waarmee er geantwoord werd op mijn mails, iets was dikwijls zoek is bij aankopen via internet. Een dikke pluim voor klantenservice!

Peter 23-08-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Had Siemens vriezer besteld en was niet voorradig . Kreegdaarom voor zelfde geld een type van 200 euro duurder. Keurig bevestigd via mail. Tijdvenster van 3 uur wanneer bezorgd wordt en kwartier voor bezorging een sms’je. Vriezer werd keurig op zijn plek gezet.

Frank 23-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte en supersnelle service

Vanwege defecte vrieskast gisteren een nieuwe besteld bij Bemmel&Kroon en vanmiddag al geleverd vanwege een perfecte service en combinatie met transportbedrijf.

Jaw's 23-08-2018 Via de website gekocht

Aanrader.

Eerste kennismaking met firma bijzonder prettig. Goed kontakt; goede prijs; goede garantie; snelle levering en prima bezorging. Bij aankoop in toekomst zeker mijn leverancier.

Eric 23-08-2018 Via de website gekocht

Atag inductiekookplaat

De website vermeldt heldere en duidelijke informatie. Gemakkelijk bij het maken van je keuze. De levering vond plaats conform afspraak: de volgende dag. De kookplaat was keurig verpakt. Met een begrijpelijke handleiding en inbouwvoorschriften. De installateur had ‘m snel geplaatst en aangesloten.
De bediening van het apparaat is eenvoudig. Alles zit op een logische plaats. Zo hoort het ook. De vier elementen worden snel en goed warm. Ik kan iedereen deze Atag inductiekookplaat aanbevelen.

D. Oosterveld 23-08-2018 Via de website gekocht

Indrukwekkende Service!

Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we zwaar onder de indruk zijn van de service van Bemmel&Kroon. Omdat de door ons bestelde inductie kookplaat niet meer aanwezig was (verouderd model) werd - zonder blikken of blozen - ter vervanging het vernieuwde (en ruim duurder) model geleverd voor dezelfde prijs! Waar vind je dit nog! De mailwisseling verliep uitstekend en correct en liet geen enkele vraag open. Ook de levering verliep vlekkeloos. Zo hoort het! Kortom: een dikke 10 met een griffel!

Familie Knuvers 23-08-2018 Via de website gekocht

prima service!

De dag voordat we op vakantie gingen, begaf onze warmtepomp droger het!
Op vakantie dus maar via internet gezocht voor een nieuwe en na lang wikken en wegen en vergelijken uitgekomen bij Bemmel & Kroon.
Het model wat we bestelden (order BKI700995), was echter niet meer op voorraad terwijl de site aangaf dat hij er zou moeten zijn.
Direct na het plaatsen van de bestelling kregen we een berichtje, met een meer dan prima aanbod om een beter en nieuwer model te leveren dan we hadden uitgezocht.

Op de dag dat we van vakantie terugkwamen, MET al onze vuile was, is de nieuwe droger geleverd en geïnstalleerd. Wij zijn door de prima service en afhandeling van onze bestelling nog helemaal in de vakantie modus! Dank Bemmel & Kroon!

Bas 23-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig! Ik krijg gewoon een duurder model!

Ik moest nu toch echt even een review achterlaten hoor! We hadden een wasmachine besteld bij Bemmel&Kroon en direct na bestelling kregen we bericht dat het specifieke model niet meer op voorraad was en dat we een beter (en duurder) model zouden krijgen. Gisteren de wasmachine keurig afgeleverd ontvangen en super blij met deze gratis upgrade! Dit is pas service!

Freddy Alinka 22-08-2018 Via de website gekocht

Dik in orde!

Hebben via website de aankoop gedaan, heel makkelijk te doen. Het leveren was volgens afspraak en vriendelijke leveranciers.

piet anneke de bruin 22-08-2018 In de winkel gekocht
cruqius

geweldige service

geweldig geholpen en veel keus, prettig om in de winkel te lopen en op het gemak rond te lopen zonder opdringerige verkopers

Elle n 22-08-2018 In de winkel gekocht

Goed advies !

Op een aanbieding voor van Bemmel & Kroon gekozen. Na zeer goed meedenken van de verkoper toch voor iets anders gegaan . Heel blij mee en zeer snel geleverd. Ook 2 trappen op . Top !

Els 22-08-2018 Via de website gekocht

Super sevice. Excellent!!!

Prijs /kwaliteit heel goed. Nergens goedkoper gevonden. Duidelijke afspraken gemaakt die perfect zijn nagekomen. Bij bestelling iets vergeten aanvinken en zelf dit was geen probleem en is nadien rechtgezet. Heel tevreden, wij komen terug.

Gilles 22-08-2018 Via de website gekocht

Men werkt er precies zelfs op zondag!

Gekozen voor zijn logische vormgeving, uiterst sterkte prijzen, gratis verzending en vlotte communicatie.

O van Winden 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede site overzichtelijk ,snel bezorgd!
Goed geïnformeerd,meer duidelijkheid wat drempelbezorging inhoud,
Wij hadden en vaatwasser besteld met drempelbezorging .deze werdt tot de drempel bezorgd en niet over,
Is een klein dingetje maar toch.

Richard Nijhuis 22-08-2018 In de winkel gekocht

Super service

Ergens het zelfde product goedkoper gezien, Bemmel & Kroon paste het bedrag aan, geen gezeur, gewoon netjes geregeld en een perfecte service

Frank Albers 21-08-2018 Via de website gekocht

Extra voordelige Smeg blender snel geleverd

Toevallig gevonden door op Smeg blenders te googelen. Extra €35 kassakorting t.o.v. De reguliere prijs. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Zeer goede track & trace van de bezorgservice.

Danny 21-08-2018 Via de website gekocht

Top Service en super Prijs !

Goede prijs voor het product , eigenlijk de goedkoopste van het hele internet ,
Van Bestelling tot Levering goed op de hoogte gehouden.
Gewoon Top Service

Cees Nagtegaal 21-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Vakkundig advies en pijlsnelle levering

Bij Bemmel en Kroon is er nog steeds vakkundig personeel dat weet waar het over praat als er een keuze moet worden gemaakt uit het ruime aanbod van witgoed artikelen. Heb er al diverse verschillende apparaten gekocht. Afleveren is altijd snel en ook de reparatie service (één keer nodig gehad) is uitstekend verzorgd.

Fam.vanderVos 21-08-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon

Goeie service

Het is weer prima gedaan zoals ze hadden beloofd, het is een goede zaak je wordt netjes voorgelicht en de verkopers weten waar ze over praten, niet zoals bij bcc want daar heb ik hele slechte ervaring mee, gr Fam. van der Vos

H.Tromp 21-08-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, super service , e.n.n.n prima prijs!

Betrouwbare gebruiksvriendelijke deskundige shop die staan voor wat ze leveren. Bestel hier al jaren met grote tevredenheid.

R van Dijk 21-08-2018 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen door verkoper.

Een heel tevreden klant, zowel verkoper erg goed en deskundig en levering geheel volgens afspraak. Deze goede service kom je tegenwoordig haast niet meer tegen.

Janneke 21-08-2018 Via de website gekocht

Top

Heb alleen ervaring met de webshop en telefonisch contact gehad. Het bedrijf straalt geen massa hysterie uit, het voelt als een kleinschalig bedrijf waar klantvriendelijkheid serieus genomen wordt.
De bezorging via Dynalogic ging ook goed gelukkig, ik hield mijn hart vast na alle negatieve reviews die ik daarover had gelezen.....

Jannine 21-08-2018 Via de website gekocht

Doorslaggevend voor mijn aankoop bij Bemmel&Kroon is voornamelijk de geweldige service. Ik had eerder contact bij Wehkamp, maar die wilden mijn wasmachine wel plaatsen maar de droger die daar bovenop stond niet terugplaatsen. Die misten dus een klant. Zeer tevreden over de jongens die de wasmachine kwamen plaatsen in een vrij ingewikkeld huis met smalle en bochtige trappen. KANJERS

Rijntjes 21-08-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd

Netjes afgeleverd de vrieskast die we besteld hadden was uit verkocht een nieuw model en een duurder alternatief voor de zelfde prijs geleverd gekregen

Marieke 21-08-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgd

Laagste prijs en snel bezorgd. Precies wat je nodig hebt als je wasmachine tijdens het doen van de vakantiewassen het begeeft. Konden de volgende dag verder. Oude machine namen ze mee. Alsof de nieuwe machine er dus altijd had gestaan. Heerlijk!

Xius 21-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon een mooie winkel

Een mooie winkel, met veel keukens in hun showroom. Kwalitatief erg goed.
Echter geen losse keukenfronten te koop, alleen volledige keukens.
Witgoed apparatuur ruimschoots aanwezig en veel keuze.
In de showroom, maar ook op de afzonderlijke afdelingen.
De service is uitstekend. De ontvangst allerhartelijkst. Het meedenken rondom de gestelde vragen is uitstekend.

Karin 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Onlangs heb ik via de website bij Bemmel & Kroon een inductiekookplaat met afzuigsysteem gekocht. De informatie op de website was volledig en de offerte aanvraag ontving ik nog dezelfde avond. Ik had het apparaat ergens goedkoper gezien en ontving daarom een korting. Top service! Vervolgens wilde ik ook de toebehoren bestellen en ik kreeg hierop deskundig advies en snel een aangepaste offerte. Over de bestelstatus werd ik pro-actief geinformeerd en de bezorging was keurig op tijd. Al met al een hele positieve ervaring. Ik vond het wel spannend om zo'n aankoop via de webshop te doen, maar ik kan het iedereen aanbevelen!

Etienne 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke mail.

Na geweldige aanbieding vaatwasser besteld op zondag, maandag in huis. Duidelijke mails met direct info van de bezorgtijd dag later van de expediteur. Op de dag zelf in de ochtend mail met bezorgtijd, later exacte tijd 14.40 via sms en bezorger was er ook op die tijd, perfect. Veel betaal mogelijkheden en duidelijke site, en ook winkels.

LaSouche 20-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Verttrouwde jarenlange goede service

Goed assortiment, laagste prijsgarantie, uitstekend advies en fijne persoonlijke benadering. Goed om uit je luie stoel te komen en in de winkel te gaan kijken.

Koelkastdeurknoppalletje 20-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mijn koelkast werd goed afgeleverd. Op tijd. Echter, ik dacht dat de koelkast uitgepakt en op zijn plaats zou worden gezet. Kijk goed op de website of je een 'drempelbestelling' selecteert of 'full service'. Daar schijnen veel klanten over te struikelen, net als ik.

roos 20-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en uitstekende communicatie. heel goed

Duidelijk, gelijk reactie en goede mail communicatie per mail.
snelle correcte levering. duidelijke informatie over levermoment met transporteur
Oude apparaat werd gelijk meegenomen.

Nadia 19-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon doet wat het belooft

Via vergelijkingssites zag ik dat Bemmel & Kroon de wasmachine die ik wilde aanschaffen, aanbood tegen een mooie prijs. Een andere online verkoper bood het aan voor een lagere prijs maar had niet dezelfde voorwaarden. Toch heeft Bemmel & Kroon zich keurig aan de laagste prijs garantie gehouden. De bestelling verliep vlekkeloos, service aan de telefoon vriendelijk en de wasmachine werd op tijd bezorgd en netjes aangesloten. Een tip: eerder van te horen informeren over indicatie bezorgtijd zou fijner zijn.

Willem 19-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Afgelopen week mijn nieuwe vaatwasser besteld. Toen er na bestelling bleek dat het model dat ik had besteld er niet was hebben ze het meteen opgelost, nog zelfs voordat ik door had dat er iets aan de hand was. De oplossing was daarnaast een upgrade!

Wat betreft de bezorging, demonteren en installatie - ook dat ging erg goed. In een paar uur was alles gefixt, met een hele bekwame monteur die me goed op de hoogte hield van wat hij deed. Echt een aanrader deze winkel!

Super service 19-08-2018 Via de website gekocht

De vrieskast die we wilde was niet meer leverbaar maar kregen een nieuwer model en hoefde niet bij te betalen. Toen bij levering bleek er ook nog een kleine beschadiging te zijn kregen we daar ook nog een kleine vergoeding voor. En binnen 24 uur alles geregeld SUPER.

Els Jacobs 19-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Betrouwbaar en professioneel

In de winkel word je buitengewoon prettig behandeld, er wordt meegedacht en goed advies gegeven. Er wordt samengewerkt met een installatiebedrijf dat uitstekend werk levert en de monteurs zijn heel vriendelijk. Iedereen komt zijn afspraken na.
Je kan het niet beter wensen.

Harry wigchers 19-08-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Supersnelle levering en plaatsing

Vaatwasser ging stuk na 15 jaar, hadden geen gegevens meer, echter bemmel en kroon had alles nog in computer staan. Gelijk nieuwe besteld, zelfde dag gebeld door installateur en binnen 48 uur geplaatst door zeer net en deskundig medewerker van ajtec. Top top top.

John Ehv 19-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd tegen een superprijs

Wij hebben een Bosch Amerikaanse koelkast gezocht: Bemmel & Kroon is een paar honderd euro goedkoper op dit model dan de erkende grote bedrijven in Nederland: op een adviesprijs van 1849 euro scheelt dit veel (bijna 25%)
Bovendien werd nog de volgende dag geleverd met een helder afleverschema, en was de klantenservice tot laat bereikbaar. Enige nadeel is de drempellevering, omdat je dan zelf alles moet uitpakken en dan met de rommel zit...

Mathilde 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service voor mooie producten

De prijs was goed (altijd handig), goed mail contact, bezorging op tijd en wij zijn heel tevreden met alles. Vooral ons keuken apparatuur.

L. Huisman 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Heb op basis van revieuws voor deze shop gekozen. De waarderingen waren zeer hoog wat voor mij ook een indicatie was over de betrouwbaarheid

Mr. Btjes 18-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering voor een scherpe prijs

Via Kieskeurig voor het eerst bij deze webshop terecht gekomen en de prijs van ons product was erg aantrekkelijk. Daarnaast net zulke vlotte bezorgmogelijkheden als bij andere bekendere webshops. Prima service.

Karin 18-08-2018 Via de website gekocht

Goede prima service, snel en accuraat

Prima service, lekker snel. De informatievoorziening was goed en we kregen een duurder product voor dezelfde prijs omdat het originele product was uitverkocht :-)

Maurice 18-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Gisteren een Siemens IQ800 warmtepompdroger gekocht bij Bemmel & Kroon via Kieskeurig. In een notendop: heldere en snelle communicatie, snelle verzending zoals beloofd, prima track en trace via Dynalogic. Het nieuwe apparaat is snel geplaatst, het oude apparaat is afgevoerd inclusief verpakking.