Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robja69 10-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Liebherr TP 1760-22 koeler

Ik ben prettig geholpen en hierbij goed advies gehad

Prijs is inclusief "gratis" leveren.....hoewel gratis?.....je krijgt €20 korting als je hem zelf meeneemt. Dan is het in mijn ogen niet "gratis". Maakt verder niet uit want ze doen heel goed werk en nemen de oude koeler mee incl verpakkingsmateriaal dus €20 goed besteed! De bruto prijs incl bezorging is alsnog één van de goedkoopste in het land!

ordernummer ZTW562040

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede prijs incl. bezorging
  • Snelle levering
  • Netjes gebeld 1 uur voor levering

Steven L 10-10-2016 Via de website gekocht

Correcte afhandeling, telefonische hulpverlening kan beter

Dit was de eerste keer dat ik kocht bij Bemmel&Kroon, de firma was me onbekend vanuit BE en stond er dan ook sceptisch tegenover. Eenmaal contact opgenomen via e-mail en wat zoekwerk op internet bleek het correcte firma te zijn, Alvorens te bestellen, nog even gebeld met enkele vragen over het product, maar deze persoon was redelijk bot. Uiteindelijk dan toch besteld omdat het een super deal was, een kleine week later kreeg ik het pakket thuisgeleverd!
De service via e-mail is top, via telefoon wat minder.
Ordernummer: BKI561484

Pluspunten

• Goeie deal
  • De goedkoopste die ik vond
  • Goed en snel e-mail contact (binnen 15min antw)
  • Snelle en duidelijke levering

Minpunten

• Telefonisch contact
  • Art. Op site niet altijd goed beschreven
  • Voor acties moet je zelf om vragen

Rovapo 10-10-2016 In de winkel gekocht

Al jaren tevreden klant

Na ruim 15 jaar geleden een volledige keuken te hebben aangeschaft altijd bij BenK klant gebleven. Komen na wat ze beloven en ook de installateurs die zij inhuren doen hun werk prima. Laatst een nieuwe vaatwasser aangeschaft. Deze werd deskundig ingebouwd en ook een kleine lekkage onder de gootsteen werd direct verholpen (wel tegen meerkosten).

Pluspunten

• Service
  • Betrouwbaar

Roos 10-10-2016 Via de website gekocht

Onverwachte meerkosten

Bestelling, afspraak voor installatie en aflevering ging mooi snel! Maar kennelijk hebben inbouw koelkasten 2 Deursystemen?! Stond niet bij productspecificatie noch bij bevestigingsmail. Hierdoor op dag van installatie ineens 150 euro aan meerkosten?! Slechte informatievoorzieningdus. Dit weet ke ald consumemt toch jiet?!

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Extra kosten
  • Informatie

Nelleke 10-10-2016 Via de website gekocht

vaatwasser integraal

een geweldige monteur netjes vriendelijk en goed
uitkiezen op de website goede info dus gemakkelijk kiezen en een groot aanbod

Pluspunten

• snel
  • goed

Stravertjes 10-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

MOOI weer koelkast of wel Mooiweer koelkast

Tijdens het mooie weer was onze koelvriescombinatie stuk ...
Omdat we een groot gezin hebben wilden we graag weer dezelfde grote maat.
En online is leuk om voor te selecteren, maar een koelkast wil je toch zelf zien.
Open en dicht doen, kortom in het echt bekijken...
Dus online gezocht en daarna bij Bemmel en Kroon Zoeterwoude even getest.
Gekocht en zeer snel geleverd.

Dus van daar MOOI weer koelkast
maar ook Mooiweer koelkast..

Geen 10 maar een 9 want er zullen ongetwijfeld verbeterpunten zijn die wij niet gezien hebben dus blijf scherp!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Goed geholpen, duidelijke uitleg etc.
  • Voorbeeld in winkel maar ook online shop

Mw. Van der Vorst. BKI561791 10-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Ik heb al regelmatig wat bij Bemmel en Kroon wat gekocht. Nu was de machine van mijn moeder plots aan het eind van zijn Latijn. Op donderdag via de website een nieuwe besteld die de vrijdag er na werd bezorgd inclusief aansluiten oo een trekschakelaar. Helaas was de wasmachine snoer toch nog net iets te kort en die werd de maandag er op alsnog verlengd zonder meerprijs. Ze bellen een half half uur te voren dat ze er aan komen en de dag voor levering krijg je een mailtje waar in de globale tijd staat wanneer ze komen. Alles bij elkaar genomen dus een prettige service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Telefonisch contact

Martin Stuit 10-10-2016 Via de website gekocht

Goed werk

Nieuwe vaatwasser besteld via internet op donderdag. Het model hadden wij uitgezocht bij "Het Inspiratiehuis" in Hoofddorp. Deze was niet voorradig bij Bemmel&Kroon, maar maandag was hij al binnen en woensdag geplaatst. De communicatie gedurende het hele proces wasmachine uitstekend. Vriendelijke en beleefde monteur en keurig werk. Wij hebben voor B&K gekozen omdat zij 11 jaar geleden de hele keuken met alle apparatuur geleverd hebben. Dat ging toen ook al perfect.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Goede prijs

Sandra. 10-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webwikel.

Zo'n 22 jaar geleden begaf onze vorige wasmachine het. Bemmel en Kroon was destijds de enige die dezelfde middag nog een nieuwe machine kon leveren en aansluiten. De keus voor een winkel nu mijn 22 jaar oude machine het ging begeven was daarom snel gemaakt nl. dezelfde winkel (webshop) als toen.... dus weer Bemmel en Kroon. De adviezen zowel telefonisch als via mail waren heel duidelijk en wat zij aangaven is ook precies wat er is gebeurd. Op de dag van levering en aansluiten werd ik al vroeg gebeld door de monteur die vroeg of ik hem kon bellen zodra ik het tijdstip van levering wist. On 11 uur werd ik gebeld met de mededeling dat de machine om kwart over 11 bezorgd zou worden, waarna ik meteen de monteur heb gebeld. Hij kwam rond kwart voor 12, de oude machine was afgevoerd en de nieuwe stond klaar op de 1e. etage. De monteur ontdekte dat de kraan onbruikbaar was en is een nieuwe gaan kopen bij Gamma. Om 1 uur was de machine aangesloten en klaar voor gebruik. Alles wat mij van te voren was verteld klopte en daarmee was ik hartstikke blij. Ik vind deze webshop fantastisch en de volgende keer maak ik dezelfde keuze als 22 jaar geleden en deze keer nl. Bemmel en Kroon. Er is gewoon geen betere....net als de Miele wasautomaat!!

Pluspunten

• Prima adviezen.
  • Goede service.
  • Deskundige adviezen.

Minpunten

• Geen enkel minpunt!

Ruud 09-10-2016 In de winkel gekocht

Snelle levering en goedkoop!

Koffie machine was kapot en we wilden snel een nieuwe. Bemmel en kroon had de machine en voor meer dan 1000 euro minder dan op andere sites We hadden wel het idee dat het apparaat aangesloten zou worden maar dat was niet zo en ze zouden het oude apparaat meenemen maar die moesten we zelf afvoeren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Minpunten

• oude apparaat wordt niet afgevoerd
  • Zelf installeren

Jeroen 09-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Top service voor en na de aankoop van Siemens was en droger

Vorige week zondag keurig geadviseerd voor verkoper Lex in de Zouterwoude. We gingen voor de consumenten Beste koop en kwamen toen bij Siemens uit. Na overleg leerden we over de i-dos functie ( automatische wasmiddel verdeling) en de optie voor bediening met de smartphone. Uiteindelijk ging de keus naar de Siemens Wasmachine WT4H8Y76NL en Siemens droger WMH6Y891NL combi (ZTW560955) Daarna binnen een aantal dage geleverd en keurig geïnstalleerd. Nu 4 dagen in bezit en erg tevreden zie ons filmpje. Man doet de was https://www.facebook.com/giselle.joosten/posts/1478678955480995

Pluspunten

• Professionele kennis
  • Goede bereikbaarheid
  • Leuke acties en dus concurrerende prijzen
  • Mooie winkel met koffiehoek

FrankP 09-10-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

Na mijn eerste bestelling bij bemmel en kroon kijk ik voortaan altijd even op hun webshop of het toch goedkoper kan. MIjn tweede bestelling BKI559661 was een Pelgrim PKK085WIT koelkast. Erg blij met de prijs en gratis verzending. Wel jammer dat bancontact niet gratis beschikbaar was.

Pluspunten

• Gratis verzending
  • Goedkoop

Minpunten

• Gratis Bancontact

Bemmel en Kroon 09-10-2016 Via de website gekocht

Bedrijf komt zijn afspraken niet na

Voor de bestelling heb ik nog gebeld met dit bedrijf en gevraagd of het mogelijk is dat de wasmachine naar beneden gebracht wordt en daarbij aangegeven dat de oude wasmachine niet meegenomen hoefde te worden, dit was allemaal geen probleem werd mij gezegd. Bij de bestelling het zelfde verhaal bij het veld opmerkingen gezet. Bij het brengen van de wasmachine is door de koerier van Dynalogic aangegeven dat zij de oude wasmachine niet naar beneden mochten brengen omdat de bovenplaat van de wasmachine niet correct vast zat want daar tillen wij hem aan is gezegd. Nu deze bovenplaat zit slechts met 2 schroefjes vast dus ga mij nu niet vertellen dat je daar een dergelijke zware wasmachine aan optilt. Helaas was ik zelf niet thuis want dan had ik gezegd neem de nieuwe wasmachine maar mee en ik annuleer bij deze de order. Uiteindelijk heb ik in de avond met mijn vrouw deze wasmachine zelf maar naar beneden gebracht.
Betreft ordernummer BKI561870

Minpunten

• Afspraken worden niet nagekomen

Inge 08-10-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Zeer goede prijs/kwaliteit en dito klantenservice, gisteren droogkast (ordernr BKI562043) besteld, vandaag reeds geleverd en geplaatst. Heel tevreden!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Behulpzame klantenservice en levering

Safia 08-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Duidelijke webshop, snelle afhandeling van onze bestelling. En de levering is ook top! Tot nu toe niks negatiefs.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijke webshop.
  • Prijskwaliteit product perfect!
  • Je wordt goed op de hoogte gehouden wbt levering

BKI561010 08-10-2016 Via de website gekocht

Levering product

Netjes geregeld kan alles volgen en keurig op tijd geleverd
Netjes per mail en sms op de hoogte gehouden.
Kan deze winkel zeker aan raden bij anderen

Pluspunten

• Goed op de hoogte gehouden

B. Bruin 08-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf inbouwkoelkast

Via website Kieskeurig kwam ik bij Bemmel & Kroon terecht. Had met spoed een inbouwkoelkast nodig. Heb telefonisch contact gezocht en ben heel efficiënt en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Behulpzaam

Annet 08-10-2016 Via de website gekocht

Annet

Gisteren ging mijn wasmachine kapot. Gelukkig vonden wij op deze site een nieuwe wasmachine. En werd deze de andere dag nog gebracht. Keurig naar zolder gebracht en aangesloten. De oude wasmachine en verpakkingsmateriaal namen de heren netjes mee. Mijn tweede was staat al aan. Super blij!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Netjes aangesloten
  • Nemen oude wasmachine en verpakkingsmateriaal mee
  • Een tijdsbestek van drie uur voor de bezorging

hansties 08-10-2016 Via de website gekocht

netjes en vriendelijk

Vrijdag heb ik bemmel en kroon gebeld en zaterdag is de droger al geleverd.
Telefonisch goede informatie over de warmtepompdroger.
Door het advies van de verkoper gekozen voor siemens in plaats van bosch. Het betreft de zelfde machine maar een actie maakt de aanschaf voordeliger.
Dat bosch en siemens samenwerken was al bekend.
Dat is goede informatie en scheelt 100 euro.
Bovendien is de prijs van de droger bij bemmel en kroon al wat lager dan bij die van de andere webwinkels, dat is dus dubbel voordeel.
Pinnen bij aflevering is erg gemakkelijk.
Bezorgers vriendelijke en kundige heren.
Verder ben ik best tevreden met de hele gang van zaken, en ik zou niet aarzelen bemmel en kroon aan te bevelen als webshop.

Pierre van Roten 08-10-2016 Via de website gekocht

Van Roten Pierre

Overzichtelijk en correct.Geleveverd door 2 vriendelijke mensen.Uiterst snelle levering.Het leveren op zaterdag is ook een pluspunt.Gemakkelijke betaling.Heb steeds goed kunnen volgen waar mijn pakket was,zodanig dat ik niet de hele dag moest thuisblijven.

Miranda 08-10-2016 Via de website gekocht

Levering Bosch vaatwasser keurig

Bij Bemmel & Kroon onder ordernummer BKI561501 een Bosch vaatwasser besteld. Je kunt zelf de afleverdatum bepalen en er worden regelmatig mailtjes gestuurd over de tijd waarop de bezorgers komen, tot zelfs een half uur van te voren. Super. De bezorgers zijn vriendelijk en plaatsten de vaatwasser daar waar jij wilt.

Pluspunten

• Alles verloopt keurig en op tijd.

Marijn 08-10-2016 Via de website gekocht

Prettige mensen die helpen bij het maken van de juiste keus!

Afgelopen jaar een aantal apparaten gehad die stuk gingen en altijd prettig en snel geholpen bij het maken van de juiste keus!

Enige minpunt is dat toen er een keer wat stuk ging ze me alleen doorverwezen naar de leverancier. Het is dan wel servicegericht om dan na enige tijd nog eens een berichtje te sturen of je er met de leverancier uitkomt. Als verkoper ben je immers ook verantwoordelijk voor de service op je producten als het stuk gaat. Dan zou de service van goed naar uitstekend gaan in mijn beoordeling.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Kennis van zaken
  • Fysieke winkel

Minpunten

• Service bij defecte producten kan beter.

Kees 08-10-2016 Via de website gekocht

Wederom top !

Zoals eerder via de duidelijke website weer witgoed besteld. Keurig een bevestiging ontvangen en volgende dag al geleverd. Netjes binnen het afgesproken tijdsvenster en zoals afgesproken half uur vooraf gebeld. Droger op 2e etage gebracht, aangesloten en oude weer mee teruggenomen.

Pluspunten

• duidelijke website
  • goede prijs
  • goede service

Minpunten

• geen !

Corinna 08-10-2016 In de winkel gekocht
Rijnekeboulevard zoetermeer

Keukenapparatuur gekocht

Lang zat ik er tegenaan te hikken...nieuwe keukenapparatuur kopen. Er moesten nogal een paar aanpassingen plaatsvinden. Kleine oven/magnetron vervangen door een grote oven, van keramisch naar inductie, van gewone koelkast naar een amerikaanse...overal rondgekeken, het leek wel als of niemand het meer nodig had fatsoenlijk te helpen. Sinds de huizenmarkt weer in beweging is gaan de zaken goed.
Anders bij Bemmel & Kroon: Behulpzame verkoper met verstand van de producten. Hij stelde me ook gerust met de woorden " onze monteurs kunnen alles, alle aanpassingen worden door hun gedaan" .Het was zo geregeld en besteld. Een dag van te voren kreeg ik in de middag te horen wanneer de volgende dag de producten geleverd zouden worden. Kreeg keurig een telefoontje van de bezorgers die mij lieten weten dat ze over 15 min voor mijn huis staan. Kreeg keurig een telefoontje van de monteur dat hij over 30 min voor mijn deur staat. Er moesten aanpassingen gedaan worden in de keuken en het extra werk was niet extreem duur. Ik was aangenaam verrast. Alles ziet er top uit. Ben erg blij

Pluspunten

• Zeer goede afhandeling
  • Top service
  • Extra aanpassingen in de keuken zijn keurig gedaan
  • Extra aanpassingen waren niet duur

Minpunten

• Lae kennisgeving van tijdstip levering
  • Late kennisgeving van tijdstip montage

Henk van Heuzen 08-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Bemmel en Kroon heeft weer een tevreden klant erbij.

Wij werden prima en deskundig geholpen. De levering was prima op tijd en zijn zeer tevreden.
Het assortiment is groot en er is keuze genoeg om te kunnen slagen. Tevens is de prijs zeer aantrekkelijk.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Snelle levering

Hans Elders 08-10-2016 Via de website gekocht

AEG wasmachine

Goede reviews hebben mij doen besluiten om hier te kopen.
Scherpe prijzen.
De wasmachine is keurig bezorgd en geinstalleerd op de tweede verdieping.
De oude defecte nachine en de verpkking zijn netjes afgevoerd

H.Haddouche 08-10-2016 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 283 2382 AN Zoeterwoude-Rijndijk.

INDESIT Gasfornuis met 3-rings wokbrander.

Bestelling voor 16:00 geplaatst volgende dag in huis.
Gratis thuisbezorgd ( volgens drempelservice).
Tegen geringe meerprijs extra service mogelijk.
Vakkundig en proffesioneel!

Pluspunten

• Mooi design duidelijke gebruiksaanwijzing.
  • Lichtgewicht makkelijk te verschuiven.

Minpunten

• Geen.
  • Geen.

M.de Boer 07-10-2016 In de winkel gekocht
bemmel en kroon in zoeterwoude

amrikaanse koelkast samsung

we zijn in zoeterwoude geweest. geen verkopers die zich opdringen. staan klaar als er een vraag wordt gesteld. wij waren op zoek naar een amerikaanse koelkast en er stonden er wel 10 in de winkel waar we uit konden kiezen. op zaterdag gekocht en al op maandag geleverd om 9:00 alles volgens afspraak.

Fam.Schouten 07-10-2016 In de winkel gekocht
Necker 24 Den Haag

Aankoop keuken apparatuur bij Bemmel&Kroon te Dn Haag

Eind goed al goed voor definitieve aankoop koelvriescombinatie.Vanwege in onze ogen beste verkopers die van de hoed en de rand wisten

Pluspunten

• Personeel kon ons goed informeren en wist veel
  • Plus en min punten werden uitgelegd
  • Aanbod was royaal

Nieque 07-10-2016 In de winkel gekocht
Bemmel%Kroon Den Haag.

Super service!

Ordernummer: DH552119. Anders dan de bedoeling was zijn wij geslaagd in de shop van Bemmel&Kroon. Online werd onze interesse gewekt door een Amerikaanse koelkast van Samsung. Bij binnenkomst in de shop werden we direct gezien. Een verkoper wenste ons welkom en veel kijkplezier. Voor vragen was zij voor ons beschikbaar. Het assortiment was er reuze. Op onze vraag werd deskundig antwoord gegeven. Onze keuze werd vervolgens beloond met een korting immers de koekast zou eerdaags in de aanbieding komen. En tevens werd aangeboden de koelkast, ivm verbouwing in onze woning, enige tijd in hun magazijn op te slaan. Super!

Pluspunten

• Klant is koning
  • Deskundige advies

Minpunten

• Shop op de 1e verdieping

Rik van Meijeren 07-10-2016 Via de website gekocht

BKI561170

Prima assortiment voor een eerlijke prijs!
Snel en makkelijk bestellen en afleveren goedkoop en super op tijd!

HvB 07-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Wasmachine voor mij zoon

Dit is een zaak war je weer een eens ouderwets geholpen wordt. En de verkoper de tijd neemt om de diverse producten goed uit te leggen

Fam. Bosker 07-10-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Perfecte vervanging inbouw vaatwasser

Na 12 jaar stopte onze Bosch 45 cm brede inbouw vaatwasser ermee. Na een zoektocht op internet met Bemmel en Kroon gebeld of de door ons beoogde Bosch vervanger in de showroom stond, wij wilden de machine graag zien voordat wij hem kochten. Helaas, deze was niet aanwezig. De verkoopmedewerker loste dit op door ons door te verwijzen naar het Inspiratiehuis in Hoofddorp waar wij de machine bij Bosch hebben gezien en uitleg hebben gekregen. Bemmel en Kroon is daar ook bekent en werd aanbevolen boven b.v. Mediamarkt. Van Hoofddorp direct naar Cruquius gereden en de machine besteld inclusief inbouw service (vervangen oude vaatwasser). Over beide zijn wij uitermate te spreken. Door Bemmel en Kroon werden wij geïnformeerd dat de machine binnen was gekomen, waarna wij van de inbouwservice de installatiedatum ontvingen met een tijdsperiode wanneer die dag de machine zou worden vervangen. De monteur belde keurig een kwartier van te voren dat hij onderweg was. De monteur was een echte vakman die wist wat hij deed. De vervanging is dan ook prima verlopen, waarna alles keurig werd opgeruimd en meegenomen. Vrijdags bestelt en 6 werkdagen later perfect geïnstalleerd! Top service!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Goede informatie
  • Goede communicatie
  • Snelle levering
  • Perfecte inbouwservice

gp 07-10-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijk site

Goede duidelijke site waar alle specificaties van een artikel worden vermeld, goede prijzen en bestelling wordt netjes volgens de belofte geleverd. BKI561743

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snel en nette levering

Ingar 07-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Vooraf werd ik keurig op de hoogte gehouden van de geplande aflevertijd van mijn afwasmachine met ordernummer 561413. De bezorgers konden mijn adres niet goed vinden (nieuwbouw) en belden om te vragen waar ze moesten zijn. Bovendien waren ze zo vriendelijk om mijn afwasmachine (met de lift) naar boven te brengen en tot in mijn huis te bezorgen, terwijl ze alleen drempelservice zouden bieden. Ontzettend vriendelijke jongens, heel keurige bezorging. Top!

Pluspunten

• Accuraat
  • Nauwkeurig
  • Vriendelijk
  • Niet duur
  • Extra service

Ad Lamerigts 07-10-2016 Via de website gekocht

Beste Ervaring Ooit

Ons inbouw koffiezetapparaat hield er uiteindelijk definitief mee op en zochten wij op internet naar een vergelijkbaar apparaat. Aangezien het een dure aanschaf is vonden we al heel snel bij Bemmel & Kroon de meest gunstigste aanbieding. Het Shops-keurmerk, CBW-erkend en Thuiswinkel waarborg gaf vertrouwen en wij besloten het apparaat aan te kopen bij Bemmel en Kroon. De communicatie via mail was perfect en zeer duidelijk en het was mogelijk om de levering zelf in te plannen op een dag die ons het beste uit kwam.
Op de dag van de geplande levering liep alles voor 100% zoals afgesproken. Via een SMS-berichtje dat de bezorgen onderweg was naar ons adres stond deze op de minuut af voor onze deur. Het oude apparaat werd meegenomen wat ook wel makkelijk is. Zo'n perfecte service hebben wij nog nooit meegemaakt.

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Goede Communicatie
  • Snelle levering
  • Zelf dag in te plannen van levering

hhasert 07-10-2016 Via de website gekocht

Andere machine geleverd dan besteld

Bij de bezorging werd niet helder dat we de duurdere uitvoering hadden gekregen. Op zich geen punt, maar dat mogen ze wel even vermelden bij aflevering i.p.v. het terugvinden op de bon. Achteraf stond ook een ander nummer in de email, maar je moet dus erg opletten, voor je het weet teken je de bon. WT44W562NL besteld en WT47W590NL gekregen. Vreemd is dat hij als 'opvolger' wordt gemeld, maar WT44W562NL is nog op voorraad zegt de webshop.

Pluspunten

• Goede bezorging
  • Netjes aangesloten

Minpunten

• Andere machine
  • Communicatie

De Graaf 07-10-2016 Via de website gekocht

SAMSUNG Koelkast RB33J3219SS - Zgn. opvolger van RB31FEJNBSA

Begin September 2016 een order BKI556732 bij Bemmel en Kroon (B&K) geplaatst en inmiddels een eerste ervaring met B&K rijker geworden.

Een tweetal zaken vielen op bij een juiste gang van klantverwachtingen in 2016.
Allereerst biedt Bemmel en Kroon een Samsung RB31FEJNBSA op de website aan als direct leverbaar. De order wordt bevestigd en kort daarna wordt via een nieuwe factuur in de productomschrijving aangegeven dat SAMSUNG Koelkast RB33J3219SS - Opvolger van RB31FEJNBSA geleverd gaat worden als ik niet binnen 24 uur betwist... (let wel: geen belletje ontvangen, geen persoonlijke email, slechts een wijziging in typenummer vermelding die binnen 24 uur betwist moet worden). Je moet je typenummers maar kennen, om die beoordeling goed te kunnen maken binnen 24 uur, naast je werkende leven.

Desalniettemin heb ik de afwezigheid van gewenste handvaten van de SAMSUNG Koelkast RB33J3219SS voor lief genomen. De RB31FEJNBSA (met extern deurbeslag) op de website was pure marketing. De hoge waardering van de consumentenbond is daar key in.

Een tweede opvallende punt is de bezorgservice, welke prima was, anders dan dat ik de beste heren er wel op moest wijzen dat als zij niet per direct stopten met het liften van de koelkast aan de koelkast DEUR ! (naar 1e etage met houten draaitrap) op 50+ kilo, dat ze deze gelijk weer mee terug konden nemen...

Hoe moet ik hem anders de trap op krijgen meneer!? Nou, wat dacht je van onderop vasthouden en de trap op liften! Het is dat ik oplet, anders had ik nu een kromme deur gehad.

Al met al, de koelkast staat, danwel zonder mooie handvaten (die echte opvolger kostte 750 euro) en dus laat ik het bij deze half tevreden review. Altijd jammer als je niet krijgt wat je besteld. Het zij zo, en daarmee ook Bemmel en Kroon, die niet heel snel een tweede order binnenkrijgen met hun ontransparante vervangingsmethode model, die niet volledig gelijkwaardig (geen RVS look handvaten, wel besteld) als de geleverde opvolger was.

Pluspunten

• Ze leveren iets
  • Gemakkelijke website

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Vervangingsmodel

DJ de Weerd 07-10-2016 Via de website gekocht

Dhr de Weerd

Inmiddels is mijn bestelling met ordernummer BKI560891 bij ons keurig afgeleverd.
We wisten s' morgens al dat de order tussen 17:00 en 20:00 werd afgeleverd.
Dat is ook lekker dan hoef je niet de heledag thuis te zitten.
Tevens kregen we van de chauffeur een berichtje hoe laat hij bij ons is.
Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen want ook de echte winkel in de Cruquius is echt de moeite waard om daar een keer heen te gaan.

Pluspunten

• Makkelijk via de website te bestellen
  • Je bestelling via track&trache goed te volgen

Minpunten

• Niets om over te klagen

Lisav 07-10-2016 Via de website gekocht

Ongevraagd ander model geleverd

Best geteste warmtepompdroger tegen scherpe prijs besteld. Kom er nu drie weken later op basis van de afbeelding achter dat ik een ander model geleverd heb gekregen. Bij terugzoeken blijkt het ergens in de kleine letters op een bon vermeld te staan, dat ze de 'opvolger' leveren. Ook een prima apparaat, maar de zogenaamde opvolger is een ouder model en bovendien hebben ze er niet eens even een duidelijke mail of telefoontje aan besteedt! Slechte communicatie dus, en inmiddels te laat om er nog wat mee te doen. Kan het een scherpe deal zijn geweest, maar opgelicht voel ik me wel.

Minpunten

• Ander model geleverd: niet gecommuniceerd

Fam. v.d. Tuijn 06-10-2016 Via de website gekocht

Keuken apparatuur

Afgelopen week onze keuken apparatuur besteld bij Bemmel en kroon.
Onze orde is zeer snel en keurig afgeleverd door de bezorgservice.
Wat vooral fijn was, is dat de koerier een half uur van te voren veld wanneer hij langs komt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede afhandeling

Marten 06-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Robotzuiger LG HOM-BOT Turbo

Prima service. Bestelling was niet in voorraad, maar dag later al melding dat deze was binnengekomen en klaar voor verzending. Verzending keurig. Via mail op de hoogte gebracht wanneer het bezorgd werd en half uur voor aankomst een sms ontvangen. Van mij geen klachten!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Prima service
  • Tijdstip bezorging zeer nauwkeurig

rico 06-10-2016 Via de website gekocht

GS29NEW30 vrijstaande vriezer Siemens

Gekozen voor de zaak met de hoogste beoordeling en daar zeker geen spijt van. Website is overzichtelijk. De afhandeling van de zaak ging supersnel en bij uiterst tevreden met het geleverde product dat ook nog eens een nieuwere is dan ik eigenlijk bestelde. Geen oude restjes dus die nog verkocht moeten worden, maar patsboem een vonkelnieuwe opvolger.

Pluspunten

• snelheid
  • proactief instelling

K. Post 06-10-2016 Via de website gekocht

Over de levering heel tevreden.

Zag er op de site goed uit en goede reviews. Goede communicatie d.m.v. moderne media. Netjes op afgesproken tijd geleverd. Vriendelijke mensen. Goede instructie. Komt goed over.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede onfo
  • netjes geplaatst

Patty 06-10-2016 Via de website gekocht

Prima bezorging en goede time tracking

We hadden weken vooraf onze bestelling gedaan zodat de apparatuur op tijd aanwezig was bij het plaatsen van de keuken. Niet alleen was de apparatuur een stuk goedkoper dan bij concurrenten (en geen verzendkosten), we kregen ook een nieuw model omdat het oude bestelde model niet meer aanwezig was. De bezorging werd op tijd aangekondigd en de time tracking werkte uitstekend. Ik ontving zelfs een sms met een preciezere tijdsindicatie zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven. Kortom: ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon

Pluspunten

• op tijd (gratis) bezorgd
  • goede time tracking
  • laagste prijs online

Driessen 06-10-2016 Via de website gekocht

online aankoop vaatwasser

Online een vaatwasser besteld. Werd keurig op de aangegeven datum geleverd.
Via de email op de hoogte gehouden over de voortgang.
In de factuur zagen we dat we voor hetzelfde geld een nieuwer model kregen.

Pluspunten

• Snelle verwerking
  • Correcte afhandeling
  • Gratis nieuwer apparaat

Jolande 06-10-2016 Via de website gekocht

Combi magnetron aeg

Oud apparaat gratis mee retour genomen.
Model die wij besteld hadden kon niet meer geleverd worden, opvolger gekregen voor dezelfde prijs.

Willy 06-10-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen

Zag een mooie koelkast online. Met een leuke aanbieding, die helaas niet online te boeken was. Na 1 telefoontje was dat snel opgelost en inmiddels zijn wij eigenaar van de mooie koelkast.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede levering

Sabine Diffenhard 06-10-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Onze koelkast ging stuk op zaterdag.
Leveren op maandag was dus moeilijk, maar niet voor Bemmel & Kroon.
En de koelkast die we wilden was op voorraad.
Goede informatien en reactie.
De link mer bezorgdienst werkte ook perfect.

Pluspunten

• Op voorrad
  • Snelle levering

Theo 05-10-2016 In de winkel gekocht

ordernummer ZTW560827

Wij zijn in de winkel prima geholpen. De man die ons geholpen heeft gaf een deskundig advies. ook alle aparatuur staat overzichtelijk en duidelijk opgesteld.

Pluspunten

• Alle apparatuur staat overzichtelijk uitgestald