Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De Bostuin 30-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen, zonder moeilijke zoekfuncties

Geheel naar wens afgeleverd (op de gewenste datum en tevoren aangemeld). Hoeft niet vooraf te worden betaald (en ongevraagd zelf nog een scherpere prijs geboden - Top!) Prima service, ook via de telefoon bij afstemmen van de levering.

Veel producten op allerlei terrein, zonder lange levertijden.

Zonder meer aan te bevelen - prima klantencontact, scherpe prijzen en vlotte levering.

Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf.

Jacqueline Oostwouder 30-05-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Bemmel en Kroon Zoetermeer

Wij zijn in Zoetermeer geweest, en ondanks dat de winkel daar weg gaat zijn we super vriendelijk en deskundig geholpen

Alles is keurig netjes geregeld

Er is genoeg keus.

Zoals ik al eerder vermeld heb we zijn netjes geholpen, de bezorgdienst was heel vriendelijk en de spullen zijn allemaal netjes afgeleverd. Ook de monteur die alles heeft geinstalleerd was vriendelijk en alles ziet er goed uit!

zie commentaar hierboven

marinaverkooij 30-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquiusplein 50 Heemstede

Ben in de winkel geweest in Heemstede. Ik hoefde niets te vragen alles werd goed uitgelegd door L.

De service was perfect de tijd waarop de afwasmachine wilde hebben was geen probleem

Gewoon omdat het goed is gegaan

De persoon had weinig woorden nodig hij wist precies welke vaatwasser ik moest hebben ik had het type nummer meegenomen maar de vaatwasser die vervangen moest worden was al 17 jaar oud.

Milieubussie 30-05-2015 Via de website gekocht

Het was even zoeken op de zeer drukke website maar daarna kun je door de duidelijke filters aan te klikken snel naar het gewenste product

Ik had een vraag over de kookplaat, even gebeld en direct een kundig persoon aan de lijn die aan de hand van het bestelnummer direct de juiste informatie kon geven

Zeer ruim

jankuiper 30-05-2015 Via de website gekocht

je gaat naar een winkelen wordt slecht bediend, je gaat naar nog een winkel en wordt nog slechter bediend. Bovendien kun je wat je wilt hebben pas over 10 dagen krijgen, maar de oude is nu stuk.je kijkt op internet,en komt bij Bemmel en Kroon en die leveren wel de volgende dag en ook nog tegen een prima prijs.

Sinds gisteren 17.40 uur in ons bezit motivatie staat boven

coffeeholic 29-05-2015 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk, bestelling gemakkelijk, duidelijk en goed te volgen

Absoluut goed. Installeren verzorgt door was snel, precies volgens afspraak en professioneel en schoon ingebouwd

Vond precies wat ik wou hebben en voor een goede prijs

Bijzonder ervaring van kiezen van product t/m aflevering en plaatsen

Speelberg 29-05-2015 In de winkel gekocht
Het filiaal in forepark in den haag

Winkel goed bereikbaar en voor de deur parkeren. In de winkel staan alle witgoed goed zichtbaar opgesteld en er werd duidelijke informatie verstrekt over het witgoed.

Vriendelijk personeel en er werd duidelijke informatie verstrekt

Er was veel keuze in verschillende prijsklasse

Ik ben zeer tevreden, zowel over de behandeling tijdens de aankoop van het witgoed als bij de plaatsing

De service was uitstekend en degene die het witgoed plaatste was zeer kundig

Nellyy 29-05-2015 Via de website gekocht

De website van Bemmel en Kroon is duidelijk en overzichtelijk, waardoor ik gemakkelijk een keuze voor een wasmachine kon maken.Bestelproces was ook duidelijk zonder al te veel in te hoeven vullen. Een keuze maken voor bezorgen, eventueel oude wasmachine ophalen en aansluiten was duidelijk en goed zichtbaar, zodat ik precies wist wat ik erbij kon kopen.

Super snelle levering! Binnen paar minuten besteld en volgende dag al in huis. Via de mail en sms ben ik goed op de hoogte gebracht van de leveringstijden.De wasmachine wordt bij het gratis bezorgen tot over de drempel bezorgd. Helaas worden er bij het plaatsen verder dan de drempel en aansluiten extra kosten in rekening gebracht.

Ruime keuze aan wasmachines.De prijs van de wasmachine was goedkoper dan bij andere winkels.

Ruime keuze aan producten, duidelijke en overzichtelijke website, makkelijke bestelproces, lage prijzen en Super snelle levering! Jammer dat er voor het plaatsen en aansluiten van de wasmachine extra kosten in rekening worden gebracht.

Vista bella 29-05-2015 Via de website gekocht

Alles werd goed uitgelegd, echt niets op aan te merken.
Ook fijn dat je pas hoeft de betalen bij levering via Bancontact .

Telefonisch contact gehad, zeer tevreden, Veel extra info gekregen, geen probleem gehad met de levering.
M.a.w. zeer klantvriendelijk

Prima

Zeker vlotte klantenafhandeling

Heb niets aan te merken aan deze winkel, service was goed , klantvriendelijk. Geven zelfs extra info.Altijd fijn meegenomen.

jeploeg 29-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, probleemloze levering.

Uistekende service; het bestelde (oude) model vaatwasser was uitverkocht; voor hetzelfde geld werd het 40 euro duurdere nieuwe model geleverd.

Bemmel en Kroon had precies wat ik zocht.

Betrouwbaar, snel, goedkoop.

Mijn order BKI466801 werd probleemloos en snel uitgevoerd.

Boheemen 29-05-2015 Via de website gekocht

Vaatwasser bezorgd tot in de keuken, helemaal goed.

Scherpe prijzen tegen goede service

Ordernummer BKI467637. Supersnelle levering van de vaatwasser en de oude netjes meegenomen.

siegenbeek 29-05-2015 Via de website gekocht

De website was heel duidelijk en het gezochte product was snel gevonden. Het online bestelproces ging snel en was duidelijk en gemakkelijk, zonder al teveel te hoeven invullen. Betaling via Ideal was ideaal: snel en betrouwbaar.

Een telefoontje naar de winkel werd onmiddellijk opgenomen en adequaat beantwoord.
De dag van levering kun je online zelf bepalen. De levering zelf werd zeer correct en op tijd volgens afspraak uitgevoerd door Dynalogic en de route was via track & trace goed te volgen.

Er is een ruim assortiment en voldoende keuze in de online winkel. Ik vond hier meteen wat ik zocht en de prijs was bovendien concurrerend met andere online verkopers (voordeliger). Daarnaast was er voldoende keuze in meerdere merken en prijsklassen.

Ik zou deze online winkel voor 100 % aan iedereen aanbevelen!

Het gehele traject van online zoeken, kiezen, bestellen, betalen en de leverantie verliepen uitermate soepel. Ik zou deze online winkel zelfs nog aan de grootste digibeet aanbevelen!

susi100 29-05-2015 Via de website gekocht

snel, eenvoudig, on time

vriendelijk, snel, on time

rosiev 29-05-2015 Via de website gekocht

snelle levering tot de plek waar de machine moest komen te staan

vriendelijke medewerkers die de machine aansloten

veel keuze

super service voor een scherpe prijs

snelle service voor een scherpe prijs

rosiev 29-05-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service tot op de tweede verdieping.

Vriendelijke bezorgers die netjes werken.

Schaaf3 29-05-2015 Via de website gekocht

telefonisch bestelling geplaatst - zeer vriendelijk - in 2 minuten gedaan

om 4 uur bestelt - volgende dag om kwart over 8 werd hij al geleverd - we konden weer wassen !

alles wat je nodig hebt - goed te vinden op google

niets , maar dan ook niets op aan te merken - ook hele goede leverdienst ( dynalogics )

vriendelijk, snelle service, goede extra tips , ze maken ook gebruik van zeer goede koeriersdienst

lontm 29-05-2015 In de winkel gekocht
Den Haag/Forepark

Ik ben naar de winkel in Den Haag/Forepark gegaan en werd daar zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Afspraak maken omtrent aflevering verliep uitstekend, kon zelf kiezen welke dag en werd de avond van tevoren per mail geïnformeerd over het tijdstip

Ongeveer alles is bij Bemmel & Kroon te krijgen, van zeer voordelig tot zeer luxe

Eigen reparatiedienst is voor mij een zeer belangrijk element om voor deze winkel te kiezen

Ouderwets degelijke winkel met zeer scherpe prijzen! Ik koop hier al jaren en ben nog nooit teleurgesteld.

cnorretje 28-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Uitstekend geholpen en voorgelicht door een medewerker van Bemmel en Kroon op 14 mei jl in het filiaal Cruquius

Uitstekende service, 14 mei gekocht, 28 mei geleverd en geplaatst

Top, heel veel keus

Goede kennis van zaken, uitstekend assortiment

Has2015 28-05-2015 Via de website gekocht

Een Siemens inbouw koelkast op de website bemmelenkroon gezien maar helaas was niet meer op voorraad. Telefonisch contact opgenomen met de vestiging Zoetermeer heb ik hem verteld dat op website niet meer op voorraad is ,is het mogelijk om eentje te kunnen regelen. Ja hoor de volgende was thuisbezorgd. Een uitstekende service van vestigen Zoetermeer !

marel61 28-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en vandaag besteld en morgen geleverd, met hele goede service!

Extra service dat lege doos en afvalmateriaal en het oude apparaat mee retour gaan.

Vanwege de goede service zou ik deze winkel zeker aanbevelen

Waarom wij voor deze winkel hebben gekozen: extra stukje service dat ze leveren en de zeer aantrekkelijke prijs

Marinus1963 28-05-2015 In de winkel gekocht

Snel en goed geholpen.

8 jaar garantie!

Je kunt in alle prijssegmenten terecht.

Snel levering, vriendelijk personeel en scherpe prijzen.

Mooie winkel met een duidelijke opstelling van de apparaten.

ErgKieskeurig 27-05-2015 Via de website gekocht

Ik kon zelf bepalen of ik de levering al de volgende dag wilde ontvangen of later, wel zo prettig als je werkt.

Alles ging snel simpel en als er wat is hoef je maar te bellen.

Gewoon een prima handelingssnelheid vandaar een prima beoordeling.

IQ1 27-05-2015 Via de website gekocht

Snel effe via internet

Oud model op, tegen zelfde prijs opvolger

Overzichtelijk

Jipencato 27-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Toelichting op apparatuur in winkel is uitgebreid en helder geformuleerd

Meedenken met het budget van de klant en niet proberen de klant een duurder produkt aan te smeren

In de winkel staat misschien niet zoveel, maar zij kijken ook met je in de webshop.

Ordernr ZTM466672

f1i4e3t2s 27-05-2015 Via de website gekocht

heel duidelijke site
betalen gaat vlug
hoef niet veel gegevens in te voeren

boven verwachting

alles 100%

geen verbeter punten

ecbobelyn 27-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig account aangemaakt en besteld

Ondanks dat de bestelling redelijk snel geleverd was is de beloofde communicatie voor afleveren niet gegaan zoals beloofd

Groot assortiment en zeer scherpe prijs voor het artikel wat we besteld hebben.

Samenvatting van bovengaande

johannescornelis 27-05-2015 Via de website gekocht

Volledig probleemloos bestellen en evenzo afleveren. Alle afspraken worden prima nagekomen. Men wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Zelfs een vertraging in de aflevering van een half uur wordt via E- mail gemeld. Verbazingwekkend accuraat.

Men is uiterst accuraat en klantvriendelijk. Je bent in vertrouwde handen.

Zowel afleveren als terugname van de oude vaatwasser ging probleemloos. De nieuwe vaatwasser was in een uur gemonteerd en in werking. Probleemloos dus.

loekoek 27-05-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

druk op de knop en je kon via diverse mogelijkheden komen tot je wens

service van internet werd ook geleverd voor vaste klant in de winkel- een unicum

je struikelt bijna over de mogelijkheden maar gelukkig kun je de zaken per groep bezien

Al jaren vaste klant en dat zegt voldoende. Men is aanspreekbaar en meedenkend

Gemak. Geen 10 omdat we, het was met Pinksteren erg druk, wat moeite hadden met parkeren en dat is het enige probleem geweest.

gerritriezebos 27-05-2015 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig

we hadden een Zanussi vriezer besteld, deze bleek niet meer te leveren, we kregen de opvolger van de vriezer voorhetzelfde geld

voldoende keus en goed geprijst

Plezierig zaken gedaan, makkelijk zelf het aflevermoment te kiezen, je krijgt een track en trace, een SMS en je wordt ook nog gebeld van we komen eraan.

Bahadoer78 27-05-2015 Via de website gekocht

In een paar klikken geregeld!

Vandaag besteld en morgen in huis.
Extra service ook hartstikke top.

Zou anderen zeker aanraden om ook een kijkje te nemen bij Bemmel en Kroon, voordat ze iets aanschaffen bij een ander.

Snel, handig, makkelijk en ook nog 's de goedkoopste! Overal lees/hoor je over de laagste prijsgaranties bij de grotere en bekendere winkels... maar dat was toch echt alleen het geval bij Bemmel en Kroon. Gister besteld vandaag in huis (aangesloten en al + oude wasmachine afgevoerd). Prima service!

Erwinbeumer 27-05-2015 Via de website gekocht

Gratis extra service en wasdroger naar tweede verdieping gebracht. En hele snelle levering op beloofde bezorgdag.

Goede mailwisseling en houden je heel adequaat op de hoogte over de levertijd. En de oude wasdroger gewoon naar beneden gebracht door het transportbedrijf!

JohnvHal 27-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude.

De rust en het gemak van 'klant' staat centraal in zijn of haar vragen mbt aankoop van keuken apparatuur werkt vertrouwend dit maakt winkelen plezierig,

meedenkend met een luisterend oor, adviserend om de klant een positief oordeel te geven in tekst en uitleg aankoop product.

TOP!!!!

Ruimtelijke opstelling/paden waardoor je niet tegen elkaar oploopt, voordeel hiervan is dat je ruimschoots de producten kan bekijken.

sannev.d.linden 27-05-2015 Via de website gekocht

De bestelling was binnen enkele minuten geplaatst. We hadden deze site via google gevonden omdat we een koelkast van Bosch wilden kopen en wilden weten waar die het voordeligste was.

We kregen een e-mail met verwachtte bezorgtijd en werden een kwartier van te voren ook nog gebeld.

Prima service. Redelijke prijs.

Mooie Koelkast van Bosch besteld snelle en prima bezorging. 1466416

jaaperkelens 27-05-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website en correcte antwoorden op vragen

snelle antwoorden en ter zake

zeer ruim assortiment

omdat deze nimmer teleurstelt

een cijfer 10 : kan niet beter !

r.deboer1978 26-05-2015

online gekeken voor de beste wasmachine en droger via reviews en de site van de consumentenbond. Uiteindelijk gekeken waar het het goedkoopste was. Dat was bij Bemmel en Kroon. Bij het bestellen stond ook de optie: offerte opvragen. Dus dat eerst gedaan. 75 euro korting op het totaalbedrag. Echter het type wasmachine en droger was niet meer leverbaar, dus daar werd de opvolger voor aangeboden. (overigens wel voor dezelfde prijs). Nog even naar de winkel in cruquius gereden om nog wat na te meten en na te vragen. Met de offerte in de winkel besteld. Daar kreeg ik nog 6 jaar verlengde garantie op de wasmachine (was op dat moment een actie). Snelle levering en netjes afgeleverd. van te voren een mail over het dagdeel en een half uurtje van te voren nog even gebeld door de chauffeur. Prima geregeld. Via deze review nu ook nog kans op geld terug. ( wordt er elke maand een uitgeloot) dus hiervoor nog even mijn ordernummer; CRQ463474

ans04 26-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en kan zelf datum aflevering bepalen

keurig netjes afgeleverd

groot assortiment

van familie gehoord en nu zelf ondervonden hoe alles perfect gegaan

Goed geprijsd en werkt samen met een perfect bedrijf die het afleverd.

WvBHzn 25-05-2015 Via de website gekocht

Goede website met duidelijke uitleg over extra service

Groot assortiment en gelukkig ook onze keuze. En niet duur.

Heb ik al gedaan

Goede website met duidelijke uitleg over extra service. Perfect geleverd en aangesloten, oude wasmachine en verpakkingsmateriaal meegenomen. We konden direct weer wassen. Groot assortiment en gelukkig ook onze keuze. En niet duur.

Brigitt 25-05-2015 Via de website gekocht

duidelijke programmering

voor 17uur besteld volgende ochtend al geleverd super goede en nette levering.

ruime keuze voor ieder wat wils. klant staat centraal

kijk op prijs en vergelijk en beslist.nl scheelt u tientalle euro's en deze winkel staat bekent om prijs kwaliteit!
top service

goede snelle en top service! Bk1466508 ordernr

Deneujl 25-05-2015 Via de website gekocht

Naast de site een offerte op laten stellen zodat ik nog eens rustig kon nadenken over de aankoop. Een dag later kreeg ik een offerte met een nog lagere prijs en een upgrade naar een betere wasmachine. Fantastisch!

Rond Hemelvaart wilde ik de koop rond maken. Na een mailtje met wat gegevens werd me precies uitgelegd hoe en wanneer de wasmachine en droger geleverd gingen worden. Op een half uur nauwkeurig!

Ontzettend ruim assortiment met "de laagste prijzen" kreeg zelfs nog korting op de laagste internetprijzen.

Ik ben verkocht. Wat ze garanderen komen ze echt na.

Mail word snel beantwoord. Er word meegedacht. Op de dag van levering sms en mail hoe laat de levering is. En van te voren nog gebeld door de chauffeur hoe lang het nog ging duren. De extra service is het zeker waard

jessicaenalex 25-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer overzichtelijke website waar ik snel kon vinden waar ik naar op zoek was. Ook de showroom bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude had veel verschillende BBQ's staan.

De service was top. Zowel in de winkel tijdens de aankoop als bij de levering.
zaterdag gekocht en vrijdag geleverd. Eerst een mail waarin ik zelf een dag kon kiezen en op de dag van levering eerst netjes een telefoontje hoe laat ze ongeveer bij mij zouden zijn. Helemaal top.

Het assortiment was super. Ik was op zoek naar een gas BBQ van Boretti en ze hadden meerder types staan. in verschillende prijs klasse.

Absoluut. Het totale plaatje was helemaal super. En ook de prijs was de goedkoopste van allemaal. Na onderzoek op het internet was Bemmel en Kroon de goedkoopste.

Onlangs een Boretti Da Vinci Bianco gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude. Service in de winkel was goed. Aflever procedure was top. Ik kon zelf een aflever dag kiezen en daarna op de dag van aflevering belde ze netjes hoe laat ze er zouden zijn. Tevens was Bemmel en Kroon de goedkoopste van allemaal.

ronenaline 24-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en makkelijke bestel- en betaalprocedure.

Zeer uitgebreid assortiment tegen de laagste prijzen!

Lijkt me logisch dat we deze winkel aanbevelen gezien onze ervaringen.

Concurrerende prijzen en uitstekende service.

CarmenH 24-05-2015 Via de website gekocht

Kennelijk was het type vaatwasser dat wij besteld hadden niet meer op voorraad/leverbaar. Wij kregen toen een (veel) nieuwer model geleverd waar we erg blij mee zijn. Topservice!

Goede service, vlotte levering!

Tanja s 23-05-2015 Via de website gekocht

Binnen een week was alles geregeld, en telefonisch was de winkel goed bereikbaar.

het geleverde product was niet helemaal in orde, de chauffeur heeft direct een nieuw product opgehaald en even later bezorgd.

Goede service en vriendelijke mensen

Goede prijs, goede service en toen het product niet in orde bleek werd er meteen actie ondernomen en hebben we kosteloos een ander nieuw product gekregen. Het fornuis is loeizwaar, maar de chauffeurs hebben deze met een glimlach twee hoog de trap op gesjouwd. En dit alles binnen een paar dagen.

Judith de Waal 23-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Via de telefoon mijn wasmachine besteld

Goede service doordat men direct begreep wat ik wel en niet wilde.

Je kan kiezen uit meerdere prijsklassen en modellen

Omdat ik zo goed geholpen ben. Veel en veel beter dan in andere winkels

Ik ben geholpen door een hele aardige man genaamd Pascal. En binnen 5 minuten was alles geregeld en ik had direct een e-mail met de order bevestiging. Toen ik een dag later belde om te vragen of er toch een monteur kon komen voor het aansluiten op de trekschakelaar was ook dit direct geregeld. Echt super service. Ordernummer: ZTW466096

Jate60 23-05-2015 Via de website gekocht

Bestelling op internet geplaatst en de volgende dag geleverd. Dat is gemak.

Vanaf het moment dat de bestelling is geplaatst wordt je op de hoogte gehouden van de levering.

Genoeg keuze

Alleen maar lof voor de wijze waarop na de bestelling de levering zo snel is geschied en dat je via mail en telefoon op de hoogte wordt gehouden wanneer artikel geleverd wordt.

Dit is mijn eerste aankoop en ben door de service zo tevreden dat ik bij een volgende aankoop overweeg om dit weer bij Bemmel en Kroon te doen.

Maarten51 23-05-2015 Via de website gekocht

Binnen 24 uur in huis (levering op zaterdag)

Zonder morren zware wasmachine 3 trappen op gezeuld

Afspraken goed nagekomen, zeer duidelijk tracking systeem voor bezorgtijd, goede prijs

Floor Vo 23-05-2015 Via de website gekocht

Website is erg makkelijk te gebruiken, maar ook het regelen van het bezorgen is makkelijk. Ik kan zelf een dag aangeven en mocht ik op het laatste moment verholpen zijn kan ik dit nog aanpassen.

Snel, makkelijk en goede service.

Voorheen al vaker gebruik gemaakt voor Bemmel en Kroon. De website is makkelijk te gebruiken en ze hebben een groot assortiment (in ieder geval voor drogers, wasmachines en vriezers). Ik vind het erg fijn dat ze ook op zaterdag kunnen komen, omdat ik doordeweeks meestal geen tijd heb. De bezorging gebeurt prettig en snel en de mannen zijn tot op heden altijd correct. Ordernummer: BKI461945

VanE-O 23-05-2015 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening! Na contact per email over de prijs (een andere verkoper hanteerde een lagere verkoopprijs) kreeg ik korting op mijn product ivm hun laagste prijs garantie. Alles verliep super snel en volgens afspraak. De bezorging door bezorgdienst Dynalogic was ook naar alle verwachting. Vriendelijke jongens die hun zaakjes keurig op orde hadden.

BenPasja 23-05-2015 Via de website gekocht

Prima te bestellen online en prima afwikkeling

Jorrit1976 23-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Het aanvragen van een offerte gaat erg makkelijk.

Bij aflevering werden de machines netjes op hun plek gezet en aangesloten. Nette bezorgers!

Ik kreeg nieuwere machines geleverd dan ik in eerste instantie besteld had. Assortiment is groot en actueel.

Prima assortiment, goede prijzen, snel geleverd, nette bezorgers. Kortom, top!

Tijdens het bestellen van order BKI465641 kreeg ik binnen een dag een reactie op de aangevraagde offerte. De machines die ik wilde bestellen bleken van een oudere generatie te zijn; de nieuwste machines werden tegen dezelfde prijs geoffreerd. Vervolgens zijn de machines op de door mij gewenste dag geleverd. De bezorgers sloten de machines netjes aan, namen de oude machines mee en voerden het verpakkingsmateriaal af. Prima!