Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eikkie 20-10-2016 In de winkel gekocht

Samsung WW80K7605OW wasmachine en Samsung DV90K600CW droger

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat deze winkel een leuke aanbieding had op internet. Wij zijn in de winkel in Cruquius geweest zeer vriendelijk personeel daar. Ze hebben zelfs aan de verassing van mijn ouders meegewerkt die ons wilde verrassen met een droger. Op de dag van levering 8 oktober 2016 kregen wij een kwartier van te voren een sms. Toen kwamen 2 vriendelijke mannen ons vertellen dat ze een wasmachine en droger voor ons hadden. Wij met de winkel gebeld en die vertelde ons dat het een cadeau was van mijn ouders. Super gedaan Bemmel & Kroon Cruquius!!!
De machines zijn naar zolder gebracht en aangesloten wat een topservice.

Ons ordernummer is CRQ559379

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Meedenkend
  • mooie winkel

Sabrina 20-10-2016 Via de website gekocht

1 woord: SUPER!!

Ik heb een wasmachine besteld bij Bemmel&Kroon met ordernummer BKI564198. Ze waren de goedkoopste, service was helemaal top, en snel geleverd. Je weet precies wanneer het pakket geleverd wordt. Alles is vlot gelopen, geen op- of aanmerkingen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagste prijs
  • Goede kwaliteit
  • Exacte tijdstip van levering

Anoniem 20-10-2016 In de winkel gekocht

Doen wat ze zeggen.

Keurig contact over onze bestelling. Gaandeweg hebben we wat aangepast en dat was allemaal geen probleem. Goede service van aankoop tot de bezorging.

Pluspunten

• Goede en correcte service
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Kennis van zaken

Barry 19-10-2016 In de winkel gekocht

Deskundige en snelle service

Wij zijn een keer of drie gaan praten met Bemmel & Kroon omdat wij iets specifiek wilde. M.u.v. een zeer dure optie van Gagenau was dit onhaalbaar. De verkoper bij Bemmel & Kroon is echter continu blijven zoeken en heeft ons uiteindelijk een betaalbare optie (samenstelling) kunnen aanbieden. Daarna ging de service ook zeer snel aan de slag.

Pluspunten

• deskundigheid
  • snelheid

E.Nieuwesteeg 19-10-2016 In de winkel gekocht

Afwas maschine

Goede ontvangst en na onze wensen te hebben uitgelegd kregen wij een deskundig advies wat er toe heeft geleidt dat wij snel de juiste aankoop konden doen. Hierna gekozen voor installatie via de winkel en ook hier was het snel geregeld. Ook de afspraak voor de levering en het plaatsen verliep zeer vlot. Dus een aanbeveling voor iedereen

Pluspunten

• veel

W.J.Gielkens 19-10-2016 Via de website gekocht

bestelling bij Bemmel & Kroon

Via mijn buurman die had er ook zaken gekocht en zeer te spreken over de web schop.
persoonlijk advies gekregen via mail en dat ging binnen enkele minuten, laagste prijs, en je kunt zelf bepalen hoe laat en wanneer de bestelling komt
Super
en komen die afspraak na.

Jenny 19-10-2016 In de winkel gekocht

Hele fijne winkel!

Vorig jaar een wasmachine bij Bemmel & Kroon gekocht. Nu een wasdroger. Na de zeer positieve ervaring van vorig jaar geen moment getwijfeld om weer bij deze winkel een apparaat aan te schaffen. Zeer deskundig aankoopadvies en vriendelijke verkoper!

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk
  • Denken met de klant mee
  • Keurig thuisbezorgd en aangesloten

Aankoop vaatwasser 19-10-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Aankoop vaatwasser

Ruime sortering met goede voorlichting over het product.
Wij zijn er prima geslaagd bij de aankoop van een nieuwe vaatwasser.
Ook zijn de prijzen er concurrerend.
Ook prettig dat er voldoende parkeergelegenheid is.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Goed bereikbaar,ruime parkeergelegenheid
  • Betrouwbaar(komen afspraken keurig na)
  • Concurrende prijzen
  • Deskundige voorlichting

Bart de Vries 19-10-2016 In de winkel gekocht
den Haag

Miele stofzuiger

Bemmel en Kroon is de kroon meer dan waard. Goede service/goed(koop) geprijsd en snel geleverd. Avond voor levering een mailtje met indicatie van bezorgtijd. Half uur voor bezorging een telefoontje met de melding dat bezorger onder weg is. Top!

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • prijs/kwaliteits-verhouding
  • nette aflevering

Leo Ammerlaan 18-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Een wasmachine aan geschaft met oordernummer ZTW 563146

In de winkel lieten ze ons na een korte uitleg waar alles stond met rust en konden we zelf kijken wat het beste bij ons paste.
De levering ging heel goed een mailtje vooraf hoe laat ze ongeveer komen en een belletje als ze bijna voor de deur staan "klasse". En bij aflevering pas pinnen.

Pluspunten

• mailtje met afleverings tijd
  • belletje bij bijna voor de deur
  • Thuis pinnen

Lidwien Bruin 18-10-2016 Via de website gekocht

Siemens IQ700 HB875G8S1 inbouwoven

Bemmel en Kroon was de voordeligste, daarom hebben we onze oven (bestelnummer 339284) daar besteld. Ook al ging de betaling in eerste instantie mis; toch werd de oven de volgende dag geleverd! Kortom: vlotte service en een goede prijs.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede service

Truus57 18-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Mooie winkel en met afstand de goedkoopste. Naast een cashback van Siemens ook een extra korting van Bemmel & Kroon zelf. Klein foutje in de factuur werd met de snelheid van het licht (het internet) gecorrigeerd. En ik had binnen een paar minuten een gecorrigeerde factuur.
Geen gezeur en lekker snel. Alles is op z'n plek geplaatst en het draait allemaal nu als een zonnetje.

Pluspunten

• Goede service..
  • Gratis geplaatst

Mart 18-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop nieuwe koelkast ordernummer ztw 558585

Wij hebben een nieuwe Liebherr koelkast gekocht. De Service was uitstkend. Goede voorlichting in het woud van de koelkasten. werd door de verkoper objectief meegedacht. De bezorging adequaat en correct. De prijsstelling zeer concurrerend.
Al jaren een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Informatie
  • prijsstelling
  • aflevering

Marjolein 18-10-2016 Via de website gekocht

Drs.

Makkelijke website, video was duidelijk.
De bezorger was geweldig de doos was vochtig geworden en hij stond erop om te controleren dat product onbeschadigd was en dat het het deed. Goede service dus.

Pluspunten

• super bezorger
  • product werd gecontroleerd omdat doos vochtig was
  • wilde zelfs zekeer weten dat het werkte

Jente 18-10-2016 Via de website gekocht

Goede klantenservice aan een scherpe prijs

Was blij verrast over de flexibiliteit bij levering: kon zelf kiezen wanneer levering van onze nieuwe koelkast het beste zou uitkomen (zelfs op een zaterdag!) en werd vervolgend goed op de hoogte gehouden van het tijdsslot waar binnen de koerier zou langs komen.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Scherpe prijzen

Anton 18-10-2016 Via de website gekocht

Indesit vaatwasser DIFP18B1AEU prima service

Via Bemmel en Kroon deze vaatwasser besteld inclusief montage. Het inplannen van de afspraak ging heel snel, de monteur arriveerde precies op de afgesproken tijd. Het uitbouwen van de oude vaatwasser en het inbouwen van de Indesit ging heel snel. De monteur heeft de paneeldeur keurig recht geplaatst en ook een andere keukenkastdeur uit zichzelf perfect recht geschroefd. Duidelijke uitleg gekregen op de werking en tips met betrekking tot de te kiezen programma's. De vaatwasser heb ik nog niet veel gebruikt maar deze ziet er robuust uit. Een heel goede keuze.

Cor 17-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon zeer aan te bevelen. Ordernummer 563329-1

Via kieskeurig gelijk Bemmel en Kroon gevonden als leverancier van de kookplaat. Een hele fijne winkel en super snelle service. Gemakkelijk ook de website. Snel en eenvoudig. Betaling was mogelijk via ideal. Ik bestelde op vrijdag om 15.45 uur en had het de volgende morgen om 09.00 uur in huis. Ook aan de telefoon was het een fijn gesprek en ik kreeg duidelijk en professioneel de informatie die ik vroeg. Zeer aan te bevelen. Het order nummer was: 563329-1

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Duidelijke informatie aan de telefoon

Henk 17-10-2016 Via de website gekocht

Complete service zonder poespas

We werden via vergelijkingssites geattendeerd op de scherpe prijsstelling van Bemmel&Kroon. Daarna onze wasmachine bij deze winkel besteld omdat de voor de hand liggende - maar meestal niet genoemde of aangeboden (!) - services keurig netjes in het proces als extra optie door Bemmel&Kroon worden aangeboden en bij aflevering stuk voor stuk worden waargemaakt; top!

Pluspunten

• Compleet servicepakket
  • Prima aflevering en installatie
  • Afvoer oude apparaat

Wichert 17-10-2016 Via de website gekocht

Nieuwe siemens droger

Order:BKI563375 via online zoeken kwamen we uit op Bemmel en kroon. De site is overzichtelijk en duidelijk. Ook makkelijk om te bestellen. Daarnaast levering gaat snel en super dat ook de oude machine mee wordt genomen. Verder is de terugkoppeling over de status van de bestelling ook uitstekend.

Pluspunten

• Snelheid
  • Duidelijk
  • Informatie
  • Terugkoppeling

A.A.Boek 16-10-2016 In de winkel gekocht
Zoetrwoude Rijndijk

Bosch wasmachine.

Wij kregen bij onze keuze voor een Bosch wasmachine goede voorlichting en werden gewezen op een andere
machine, die tegen een zeer kleine meerprijs beter zou zijn. Inmiddels heeft de machine 3 wassen gedaan en zien nu al positieve verschillen met onze vorige machine.

Pluspunten

• keurige winkel
  • ruime keuze
  • vakkundige uitleg

Hans 16-10-2016 Via de website gekocht

Fijn online winkelen!

Een hele goede winkel. Duidelijke uitleg bij alle producten en zeer scherpe prijzen. Snelle levering en ook goed op te volgen tracking!
Zeer tevreden!

(Bestelnummer: 338822)

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Goede producten
  • Verzending met goede tracking op leveringsdag.

Stanley vs boom 15-10-2016 Via de website gekocht

Top

Een AEG wasmachine bij jullie besteld, volgende dag werd hij al geleverd em zelfs gratis naar zolder getild en uitgepakt. Helemaal top. Superservice.

Pluspunten

• Wordt helemaal naar zolder getild
  • Wordt uitgepakt en opgeruimd

Pascal, Utrecht 15-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon, betrouwbaar en snel!

Nog niet eerder bestelde ik bij Bemmel en Kroon maar wat een service. Het assortiment is ruim, de website is overzichtelijk en het allerbelangrijkst: vliegensvlugge service!

Bemmel en Kroon beveel ik zeker aan bij vrienden en familie!

Pascal, Utrecht

(Ordernummer 563239)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment
  • Gebruiksvriendelijke website
  • Betrouwbaar

Andy 15-10-2016 Via de website gekocht

Super stille en intelligente wasmachine

Mooie stille wasmachine! Wat een verademing is deze machine!!! Het iDos systeem geeft veel gemak en alles wordt heerlijk schoon gewassen.
Deze machine is een serieuze aanrader

• A+++
  • iDos Automatische wasmiddel dosering
  • Snelle wasjes

Minpunten

• nog geen

Fam Driessen 15-10-2016 In de winkel gekocht

Miele wasdroger

Bemmel en Kroon was voor ons de voordeligste bij onze aankoop van onze Miele wasdroger.met goed advies en service

Prins 15-10-2016 Via de website gekocht

Bosch koelvries combinatie KGE36MI

Meerdere male telefonisch contact gehad. Goed bereikbaar en ook een goede aftersale service. Ik had een vraag over het verwisselen van de deur en daarmee goed en terzake doende geholpen.
Op de vraag wanneer ik de levering wilde, kon het al de volgende dag. Track en tracing waren in orde.
Order DH562629

Pluspunten

• goede service
  • goede prijs
  • snelle en klantvriendelijke levering

Fam Piso 15-10-2016 Via de website gekocht

Bosch Vaatwasser BKI563302

Nadat onze vaatwasser het begeven had, ons online georiënteerd op een nieuwe.
Van Bemmel en Kroon had een ruime keus aanbiedingen, welke allemaal op voorraad waren.
Wij hebben op vrijdagmiddag besteld en de levering was al op zaterdagmiddag.
Pinnen aan de deur was ook geen probleem. Top bedrijf!

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Pinnen aan de deur

Henk 15-10-2016 Via de website gekocht

Bestelling en levering LG wasmachine. ordernr BKI563041

Een hele goede en klantvriendelijke webwinkel.
Ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine en had de keus voor een LG gemaakt,
Ik heb nog even verder op het web gekeken en kwam een scherpere aanbieding tegen, aangezien B&K met zegt " altijd laagste prijs" heb ik een offerte aangevraagd en werd de LG voor hetzelfde aangeboden .
Mijn keus was ook snel gemaakt ivm de service voor bezorgen en het plaatsen op zolder incl afvoeren oude wasmachine voor een keurig bedrag van € 9,95
Ik hoefde ook geen kosten voor pinbetalingen te voldoen.
Het hele proces verliep snel en soepel. Ik heb de LG donderdag besteld en zaterdag werd hij keurig op de aangegeven tijd afgeleverd, aangesloten en getest.
Kortom alles verliep vlot en soepel.

Pluspunten

• Altijd laagste prijs
  • Snelle , goede vlotte afhandeling
  • Lage kosten voor plaatsen en aansluiten

R Dijkhuizen 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede afhandeling

Goed aanbod, prima service (Order 562381) Snelle afhandeling. Bovendien een scherpe prijsstelling en fijne extra opties.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • ruim aanbod
  • scherpe prijsstelling
  • prima extra services

Minpunten

• website kan gemoderniseerd

Ellen 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Doordat ik een erg smalle keuken heb, was het moeilijk om de koel- vriescombinatie op zijn plek te zetten. Maar met wat gepuzzel hebben de bezorgers het wel voor elkaar gekregen. Fantastisch!

Pluspunten

• Bezorgservice is goedkoper
  • Bezorgers denken fijn mee

Minpunten

• Niet gevonden

11-10-'16 15-10-2016 Via de website gekocht

Levering koel- vriescombinatie ordernr. BKI561969

Overzichtelijke site en zeer vriendelijk personeel zie de order bezorgde. Geen enkel probleem met terugnemen van een oude vriezer en koelkast. Factuur werd even netjes doorgenomen en er werd gevraagd of alles op de factuur klopte volgens de afspraak. Pin betaling bij aflevering was netjes en vlot geregeld.

Pluspunten

• Overzichtelijke en scherp geprijsde site.
  • Zeer vriendelijk personeel bij levering.

Bert 15-10-2016 Via de website gekocht

BKI563123

Scherpste prijs met vriendelijke snelle dienstverlening. Super ! Klantendienst beantwoord snel je vragen. Levering in België reeds dag erna. Toestel zelf geïnstalleerd.

• Snelheid
  • Eventueel ook montage

M. Lute 14-10-2016 Via de website gekocht

Het beste wat je op internet kunt vinden....

Echt een top winkel/shop. Wordt duidelijk gecommuniceerd en je wordt goed op de hoogte gehouden. Als het product op voorraad is heb je het de volgende in huis. In combinatie met hun transporteur (Dynalogic) is dit een duidelijke aanrader. Heb reeds 6 apparaten gekocht en nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

• Communicatie
  • Bezorging

L.J. Meijer 14-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel!

Gister via internet een afzuigkap bestelt en vandaag in huis. Tevens nemen ze de oude apparatuur mee, indien gewenst. Prima bedrijf. Normaal gesproken een 10 waard, echter de chauffeur wist niets van ophalen oude apparatuur. Toch nam hij de oude apparatuur mee, klasse!!!

Pluspunten

• snel en betrouwbaar
  • meenemen oude apparatuur

Cor Tiems 14-10-2016 Via de website gekocht

aankoop ; wasautomaat en droogautomaat

ik heb een aeg wasmachine en een aeg droogautomaat gekocht bij bemmel & kroon omdat vrienden van mij ook hun aankopen daar gekocht hebben en zij zeer tevreden waren over de betaling en levering , en ik ben dan ook heel blij dat ik dat gedaan heb . de prijs was dan ook het laagste van alle webchop s die ik heb bezocht . Ik kan dan ook iedereen aanbevelen om bij Bemmel&Kroon zijn of haar inkopen te doen. vriendelijke Gr.

Pluspunten

• kwaliteit
  • goede en snelle levering

Leonie 14-10-2016 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser

We waren mega blij en verrast toen onze nieuwe bestelde vaatwasser arriveerde, het was een opwaardering van de vaatwasser die we hadden besteld die veel duurder was dan die we hadden uitgezocht.
De mannen die hem afleverden waren zo vriendelijk om hem zelfs o de plek neer te zetten waar hij moest komen.

Daan 14-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wel op voorraad en de volgende dag bezorgd

Bemmel en kroon had de Bosch afwasmachine wel op voorraad en de concurrent niet. Bezorging was de volgende dag en zelf installeren was een fluitje van een cent.

ZTW562561

Pluspunten

• Spullen op voorraad
  • Veel modellen in toonzaal
  • Aardige verkoper

Minpunten

• Soms ietsje duurder

Richy 13-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Een tevreden klant

Ik was op zoek naar een bepaald type Whirlpool magnetron en vond deze op de site van Bemmel & Kroon voor een zeer gunstige prijs, gemiddeld 40 euro onder het standaard prijsniveau. Telefonisch geïnformeerd of het apparaat echt op voorraad was (vaak is dat niet zo bij "aanbiedingen") en dat bleek zo te zijn. Ik ben hem direct gaan ophalen en na betaling werd de magnetron door een medewerker van het magazijn in mijn auto gezet. Er was een misverstand over een gratis crisp-pakket, maar na een e-mail hierover werd dat gratis nagestuurd. Grote klasse, ik ben erg tevreden en ga hier in de toekomst zeker weer terugkomen!

Pluspunten

• Echt een prima aanbieding qua prijs.
  • Vriendelijke behandeling

Nick 13-10-2016 Via de website gekocht

Voordelig,snel,keurige aflevering conform afspraak

Eerst gezocht naar een vriezer op kieskeurig. Daarna de voordeligste eruitgepikt . Afrekenen gaat gemakkelijk en communicatie via de mail is prima. Daarna is de vriezer op door mij aangegeven dag geleverd.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

hans 13-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

de website was duidelijk en zeer fijn dat de wasmachine voor een kleine extra bijdrage naar de 2de etage word gebracht en je oude wasmachine meegenomen word.
zeer vriendelijk mannen en je alles uitleggen over de wasmachine..
website is duidelijk en de service was snel dus alleen maar lof.

heb geen minpunten

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle service
  • nemen je oude wasmachine mee

Peter 13-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag, Leidschenveen

Levering Wasdroger door Bemmel en Kroon

Prima geholpen door een professionele verkoper.
Deze wist vrijwel alles van alle machines.
Probeerde je ook geen duur(der) model aan te smeren, maar luisterde goed naar mijn wensen.
Levering volgens verwachting door nette heren.

Pluspunten

• Duidelijk en snel advies
  • Goede prijsstelling

Marcos69 13-10-2016 Via de website gekocht

Super stil!

Onze vorige Siemens heeft het na 8,5 jaar intensief gebruik begeven. Maakte inmiddels veel herrie en dan is deze WM14T490 een verademing. Wat een stilte! En het design en het belangrijkste: wat wast ie schoon...

• Schoon
  • Mooi

Minpunten

• nog niet bekend

ASTRID 13-10-2016 Via de website gekocht

Superwinkel

MAKKELIJK TE BESTELLEN. KEURIGE BEZORGING OP TIJD. TELEFOONTJE VOORAF DE BEZORGING.
REDELIJKE PRIJZEN.

Pluspunten

• ZE NEMEN DE OUDE MACHINE MEE TERUG

Luc van de Wiel 13-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en prima service.

Zeven jaar geleden kocht ik mijn eerste huishoudelijke apparaat bij Bemmel en Kroon en was direct gecharmeerd van de wijze waarop ze daar met hun klanten omgaan. Goed advies, meedenken met de klant en niet bezig om het duurste apparaat te verkopen maar dat wat het beste aan de wensen van de klant voldoet. Nu dus bijna vanzelfsprekend weer een apparaat gekocht en het is weer als vanouds.

Pluspunten

• Goed advies
  • Breed assortiment
  • Snelle levering
  • Uitstekende service

Minpunten

• Vestiging wat ver bij mij vandaan

Lambiek 13-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Bemmel&Kroon, een betrouwbare winkel !

Na een eerdere aankoop van een droger hebben we weer voor de aankoop van een vaatwasser de winkel in Den Haag bezocht. We werden keurig ontvangen in de prachtige vestiging. De deskundige voorlichting was uitstekend en niet opdringerig. De verkoper liet ons daarna een eigen afweging maken. Tenslotte werd een prachtige aanbod gedaan. De snelle bezorging op de volgende dag was eveneens punctueel en op tijd. Zo gezegd, afspraak = afspraak !!

Pluspunten

• Deskundige voorlichting.
  • Veelheid aan merken en modellen.
  • Prachtige uitstalling en ambiance.
  • Goede prijsstelling.
  • Geen opdringerige verkoop

Mw. Van der Vorst 13-10-2016 Via de website gekocht

Was,achine

Ik heb al regelmatig wat bij Bemmel en Kroon wat gekocht. Nu was de machine van mijn moeder plots aan het eind van zijn Latijn. Op donderdag via de website een nieuwe besteld die de vrijdag er na werd bezorgd inclusief aansluiten oo een trekschakelaar. Helaas was de wasmachine snoer toch nog net iets te kort en die werd de maandag er op alsnog verlengd zonder meerprijs. Ze bellen een half half uur te voren dat ze er aan komen en de dag voor levering krijg je een mailtje waar in de globale tijd staat wanneer ze komen. Alles bij elkaar genomen dus een prettige service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Telefonisch contact

Martini 13-10-2016 Via de website gekocht

Aeg bovenlader

We hebben goede ervaringen met Bemmel & kroon. Zelf hebben we al onze apparatuur altijd gekocht bij deze zaak. Bij de aanschaf van een nieuwe keuken hebben we ook gekozen voor Bemmel & kroon, omdat ze een betrouwbare zaak zijn en goede kwaliteit leveren. Ze denken ook hierbij goed met de klant mee. Toen mijn moeder een nieuwe wasmachine nodig had, hoefde ik er natuurlijk niet lang over na te denken waar ik deze zou bestellen. Ook hierbij prima service.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede advisering op alle hun bekende gebieden

Ruud 12-10-2016 In de winkel gekocht

Je blijft toch wassen

Makkelijk te vinden, je kan vrijblijvend kijken zonder dat er direct een verkoper op je af komt. Als je vragen hebt worden ze eerlijk beantwoord zonder opdringen tot koop.

Pluspunten

• ligging
  • vriendelijk

Annie 12-10-2016 Via de website gekocht

super!

Vaatwasser kapotgegaan, direct een nieuwe besteld BKI562610 en binnen 2 dagen thuisbezorgd. Super goede email begeleiding en berichtgeving. Aardige medewerkers op de helpdesk! Kan iedereen dit aanbevelen! Topper!

Pluspunten

• Goede begeleiding via email
  • Goede helpdesk
  • Snelle levering

RS 12-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Amerikaanse Koelkast

Onze oude Amerikaanse Koelkast deed het helaas niet meer, en moest met spoed weer een nieuwe hebben. Ten opzichte van alle andere concurrenten voldeed Bemmel&Kroon aan alle eisen. Prijstechnisch waren zij het voordeligst en de leveringsafspraak voor 16.00 uur besteld = volgende dag in huis. Dat was top. Het mooiste was dat je de zending kon volgen, dus je wist precies waar de chauffeur was.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering