Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willem 11-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine LG FH47T

Nieuwe wasmachine besteld de LG FH47T , gelijk juiste bezorgdag opgegeven bij bestelling en alles netjes verlopen. Ik kreeg een sms in de morgen over de verwachte bezorgtijd en half uurtje voor levering ook nog een sms. Wasmachine is snel geplaatst goede service en vriendelijke mensen. Super!

Pluspunten

• Service
  • Plaatsing

Arvi 11-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine van Zanussi gekocht

Ik heb een wasmachine besteld. Bestelling via website gaat soepel. De Prijs was de laatste die ik heb kunnen vinden in vergelijking met alle andere sites. Daarnaast is de aflevering ook naar volle tevredenheid. Ze hebben de wasmachine zelfs kosteloos op de goeie plek gezet. BKI550904

Pluspunten

• Probleemloos
  • Goede prijs

Manuela 11-08-2016 Via de website gekocht

Dikke pluim voor geduld, service en levering

De medewerkers van Bemmel en Kroon zijn zeer behulpzaam en geduldig. Ik heb tig mails gestuurd en keer of wat gebeld voordat ik mijn uiteindelijke bestelling BKI550419 rond had, maar ik bleef super snel en netjes antwoord krijgen van de verschillende medewerkers. Bemmel en Kroon doet wat ze beloven. Via Liebherr zelf kon ik geen flessenrek voor mijn koelkast bestellen ondanks dat Liebherr dit artikel op hun website wel promoot. Bemmel en Kroon heeft dit flessenrek niet in haar assortiment, maar bood na mijn mededeling dat ik het niet bij Liebherr kon bestellen uit zichzelf aan om het voor mij bij Liebherr te bestellen. Echt super service!! Vandaag mijn bestelling ontvangen die door Bemmel en Kroon transporteur Dynalogic door drie zeer aardige en behulpzame medewerkers vakkundig zijn neergezet waar ik het wilde hebben. Ik ben over de levering echt dik tevreden. De apparatuur zelf moet nog uitgepakt en geplaatst worden dus daar kan ik nog niets over zeggen, maar tot dusver een dikke pluim !!

Pluspunten

• geduldige klantenservice
  • levering buiten assort.
  • goede transporteur
  • uitgebreid assortiment
  • prijsaanpassing

Minpunten

• (nog) geen

Beljouw 11-08-2016 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk om via de site iets te bestellen. Je bepaald je keuze aan de hand van persoonlijke voorkeuren en vervolgens kun je met één klik zorgen dat je bestelling geplaatst wordt.

Ik vind het super dat het ondanks dat het soms behoorlijk grote apparaten zijn allemaal gratis geleverd wordt en dat jullie zelfs de oude apparaten gratis kunnen meenemen.

Jullie assortiment is behoorlijk groot, waardoor de keuze ook goed te maken is en je goed weet wat je in huis krijgt. De produktomschrijving is vrij uitgebreid.

Ik vind het heel fijn om in deze winkel rond te kijken en een keus te maken. Alles staat heel overzichtelijk gerangschikt en de beoordelingen van de klanten maken soms de keuze nog wat gemakkelijker.

roland 10-08-2016 Via de website gekocht

super

BKI550582. Was de enige website waar deze LG Robotstofzuiger zo goedkoop was. Bij concurrentie 10% hogere prijs en op hun belgische website tot zelfs 20 % duurder. Amai... Perfecte registratie, betaling en levering binnen de 4 werkdagen in Belgie. Zeker voor herhaling vatbaar.

heel duidelijke opvolging en berichten over je order

binnen de 4 werkdagen levering in Belgie.

Pluspunten

• service webshop
  • snelle levering

emmy 09-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Vorige week een nieuwe vrijstaande koelkast gekocht voor in onze schuur.order BKI550131. Zelfde merk was bij Bemmel en kroon een stuk goedkoper. Daarnaast snelle levering en waren de bezorgers nog zo aardig om de koelkast voor ons direct in de schuur te plaatsen. Super service.

CHavers 09-08-2016 Via de website gekocht

website werkt prima en snel

directe verwerking en als enige voor zo'n laag bedrag wordt het apparaat op de 2e etage geleverd. Meeste winkels gaan maar tot de voordeur of vragen een hoger bedrag.

meer dan voldoende keuze

Robert Witteman 09-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Winkel is zeer overzichtelijk ingericht. Je kunt je in een oogopslag op meerdere items/apparaten tegelijk oriënteren.

Snelle, degelijke en vakkundige afhandeling/verkoop.

Veel keus m.b.t. de items/apparaten.

Winkel is goed bereikbaar, alleen qua sfeer zou het iets beter kunnen (het is nu nogal zakelijk allemaal).

Nee.

Hans Haartman 09-08-2016 Via de website gekocht

Slechts een paar drukken op de knoppen en de bestelling was afgerond.

Afspraken werden nagekomen en er werd stipt op tijd bezorgd, tot op de opstelplaats aan toe.

Er is voldoende keus met voldoende uitleg en specificaties

Zie hierboven, kortom snel en gemakkelijk.

Wat ik ook prettig vind is dat er gepind kan worden bij aflevering; beide partijen lopen zo evenveel risico's.

AP 08-08-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk, goed telefonisch te bereiken ook.

Op alle vragen die ik had kreeg ik direct goed antwoord.

Katia 08-08-2016 Via de website gekocht

Betaling via Bancontact of Visa is niet mogelijk via de webwinkel.

Ik heb verschillende emails verstuurd naar verkoop@bemmel-kroon.nl maar nooit een reactie ontvangen. Wel werd mijn vraag behandeld maar nooit meer verdere uitleg ontvangen.

Naat 08-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Bekwaam en vriendelijk geholpen. Prettige winkel.

AEG vaatwasser xxl 08-08-2016 Via de website gekocht

Uit ervaring van eerdere bestellingen wisten we dat Bemmel & Kroon de beste prijs, de snelste levering en de beste service gaf. Dit werd nu wederom bevestigd. Heel fijn te weten dat we bij de volgende aankoop heel zorgeloos en vol vertrouwen op Bemmel & Kroon kunnen bouwen.

Tijdige levering, goede voorlichting, uitstekende installatie, de installateur deed ook bijstelwerk aan de deuren van de keuken die niet bij de opdracht hoorde.

Na een keuze gemaakt te hebben voor een bepaald merk en type vaatwasser de site van Bemmel & Kroon geraadpleegd. Assortiment is zeeeeer ruim, dus de vaatwasser van onze keus was ook hier verkrijgbaar en wel tegen de allerbeste prijs. Ook al uit vorige ervaringen bleek de prijs ruim 20% (minimaal) lager te liggen, nu ook weer.

Je bent een dief van je eigen portemonnee als je elders gaat kopen

Bemmel & Kroon heb ik opgeslagen onder mijn favorieten. Ik weet nu dat ik echt niet verder hoef te zoeken voor een apparaat: Bemmel & Kroon voor de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Janny 08-08-2016 Via de website gekocht

duidelijke website, geen lastige links die je moet volgen gewoon bestellen en betalen

afspraken die werden gemaakt werden precies nagekoemn

vrijwel alle produkten die ik zocht kon ik vinden

prima gevoel erbij , moet volgend jaar nieuwe keuken ga daar zeker kijken

berger 08-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

in 15 minuten mooi apparaat geadviseerd en gekocht

laagste prijsgarantie en deskundige verkoper

goede website, plezierige fysieke winkel

Peter 08-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wij houden zelf niet van megastores of onpersoonlijke winkels, samen met service, keus en advies van verkoper zijn wij prima geslaagd voor een wasmachine en droger, voor een prima prijs. Bezorging en plaatsing verliep uitstekend waar je zelf geen omkijken naar hebt. Kortom zeer tevreden.

Fleur 08-08-2016 Via de website gekocht

Simpel bestellen via de website. Ik heb er een wasmachine en droger besteld en kon er eenvoudig extra service bijbestellen voor het naar boven brengen en installeren.

Extra service mogelijk voor naar boven brengen en installeren. Ik kon de bestelling laten bezorgen op een door mij aangegeven datum.

Ze hadden precies de apparaten die ik wilde hebben.

Alles liep soepel.

ordernummer BKI546726

Scholten 08-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, eenvoudig bestelproces

Ik ben via emails duidelijk op de hoogte gehouden mbt voortgang in het order en aflevering

Ruime keuze

Prima ervaring met Bemmel& Kroon. Bestellen gaat zorgeloos en snel.

Liëk 08-08-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken, bestellen en terugkoppeling wanneer bezorgen.

Na internet bestelling, netjes op afgesproken dag en tijdsvlak afgeleverd. Nette jongens die respectvol omgaan met je spullen en meedenken. Goede gastheren voor het bedrijf.

Netjes betrouwbaar respectvol duidelijk

Menno 07-08-2016 Via de website gekocht

Mooi duidelijke website

Lever afspraken worden waar gemaakt

Ruim voldoende assortiment

Eerste bestelling van ons, erg duidelijk en alles verliep volgens afspraak.

Mooie website, ruime keuze, makkelijk bestellen, snel geleverd. Uitstekende logistieke service, wasmachine werd keurig naar zolder gebracht en aangesloten. Tevens werd de oude wasmachine meegenomen.

Gery 07-08-2016 Via de website gekocht

In mijn luie stoel heb ik een mooie nieuwe koelkast gekocht

top service vanaf eerste moment, contact via mail en telefoon, tot bestellen en leveren van goederen. Snel, adequaat en klant vriendelijk.

Zij maken alles waar wat ze beloven, zo wil je graag als klant worden behandeld.

xxarie 07-08-2016 Via de website gekocht

Ik ben invalide en niet in staat om naar de winkel te gaan. Eén telefoontje was genoeg om alle informatie te krijgen die ik zocht en om de vaatwasser te bestellen.

Een dag na de bestelling was er een monteur met de vaatwasser. een uurtje later zat de vaatwasser er in en werkte.

Ik kan hier altijd de beste machines vinden voor de beste prijs.

Snelle vakkundige service en de beste apparaten voor de beste prijs. Ik koop hier altijd.

Ordernummer DH549663

Loes 07-08-2016 Via de website gekocht

Ordernummer BKI550610, 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Supergoede service, levering volgens planning.

Zeer ruime keus tegen scherpe prijzen.

Online bestelgemak en prima bezorg service.

mvanbokkum 06-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

grote diversiteit aan type apparaten

goede uitleg, snelle levering

breed assortiment

snel, breed, kundig personeel

Harald 06-08-2016 Via de website gekocht

Onze wasmachine was stuk, donderdag Siemens over de vloer en hij bleek niet meer te repareren. Zaterdagmiddag 13u30 werd de nieuwe geleverd. Keurige heren van Dynalogic brachten hem tot op 3e etage. Communicatie over tijdstip arriveren ook echt precies. Dus niet meer halve dagen wachten. Echt top

Zocht een specifiek apparaat/type dit was voorradig en kon direct geleverd worden voor scherpe prijs.

Dikke 9 moet het zijn. Zeker de combinatie met service bij levering , correcte indicatie voor tijdstip arriveren.

Dikke negen, zeker verdiend! Order BKI550589.

EJ 05-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijk website waarbij ik alle producten die ik wilde snel kon vinden.

Bezorging binnen 1 werkdag. Alles werd in huis afgeleverd.

Alle merken aanwezig.

Makkelijke website, snelle levering en goede prijs.

BKI550384

Martien Arendsen 05-08-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk alles duidelijk omschreven helderde kan niet!!!

duidelijk en de afspraken goed nagekomen

zeer uitgebreid voor alles wat wils

uitgebreider online schoppen kan haast niet!!!

ik heb niets meer toe te voegen!!!

Annika 05-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, aardige bezorgers.

Bezorgers belden een half uurtje voor de bezorging en hebben de droger keurig op zolder gezet, snel en zonder beschadigingen aan trap/muur/droger.

De droger die wij wilden, was aanwezig.

Product nog niet uitgeprobeerd, dus cijfer deels onder voorbehoud.

PiaP 05-08-2016 Via de website gekocht

Je bestelt iets online en krijgt het thuis afgeleverd. Er wordt tijdig een bericht gestuurd en ongeveer een half uur op voorhand krijg je nogmaals een berichtje met het voorziene uur. Gemakkelijk!

Zeer vriendelijk

Uitgebreide keuzes

Timmerman 05-08-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site

s' middags om 16 uur besteld volgende morgen om 9.25 uur in huis.
pakket is verzonden met dynalogic, goede info over bezorging en levertijd. Op de minuut nauwkeurig geleverd :-)

ruime keus en goede/laagste prijs.

BKI550526

C Kuyken 05-08-2016 Via de website gekocht

Prijs lag 90 euro onder bol.com en allerlei andere sites. Gisteren besteld vandaag geleverd.

Nette mensen die de levering deden.

Alleen diepvriezer besteld

Jammer dat je moet betalen om te pinnen.

Paul uit Almere 05-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke en informatieve website. Ik kon daardoor precies kiezen welke wasmachine en wasdroger ik op basis van mijn criteria wilde aanschaffen. Bovendien (één van) de voordeligste aanbieders.

Mijn bestelling werd onmiddellijk helder en duidelijk met factuur en leveringsprocedure bevestigd.
Wel waren mijn artikelen pas over 3 dagen beschikbaar. Maar dat was voor mij geen probleem.

De website biedt uitgebreide keuze uit een groot assortiment. Hoewel ik dat niet goed kan beoordelen maar lijkt het erop dat (zo goed als) alle op de markt beschikbare witgoedartikelen van 'Onze merken' via de website beschikbaar zijn.

Dit was mijn eerste ervaring met Bemmel&Kroon. Niets dan lof. Nu nog mijn ervaringen in de praktijk met de aangeschafte artikelen.

BKI550190 05-08-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen... Opvolgen... Super levering!!!

Vlot mailgebeuren... Supertevreden

Het werkt vlot... Je kan betalen bij levering... Zo ben je zeker dat het geleverd word... 1 dag voor het geleverd word! Het was super! Zeker als je dringend een wasmachine nodig hebt! Ook scherpe prijzen!

WB 04-08-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke productpresentatie en betaalwijze

goede afwikkeling via mail, afspraken worden nagekomen.

Er werd een opvolgmodel geleverd, dat bleek pas achteraf (de voorraad op de site was dus niet helemaal bij) maar voor dezelfde prijs was dat verder geen probleem.

Betrouwbaar en helder!

Sanne 04-08-2016 Via de website gekocht

Van Bemmel en Kroon aan de telefoon met de vraag over de aflevering van een koelkast; of dit ook op zaterdag mogelijk is. Nog geen 5 minuten later is de koelkast besteld en heb ik een email binnen met de factuur, de link naar ideal en een email van de bezorger! Helemaal top!

Uitstekende service. Vriendelijk en met een duidelijke uitleg aan de telefoon geholpen.

Marc 04-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende website en goede werking op alle gebied.

Degelijke uitleg .

Betere service dan belgie.

Marleen Detobel 04-08-2016 Via de website gekocht

vrijdag een bestelling geplaatst, maandagmiddag in huis.

Uitstekend, heb na de bestelling nog telefonisch kunnen contact nemen.

Een 10 voor de service.

alles werd uitgevoerd zoals online werd weergegeven, een dikke proficiat aan gans het team. Hopelijk is de dienst na verkoop ook zo......

Wim Ostendorf 04-08-2016 Via de website gekocht

Goede site,Heel duidelijk over de datum en tijd van levering

De chauffeur en zijn bijrijder die de vaatmachine afleverde gaven duidelijke instructies over het gebruik en aansluiting van het apparaat

groot assortiment met duidelijke keuze mogelijkheden.

snelle levering, goede service en duidelijk aanwijzing over de aansluiting van de machine en van de tijd van aflevering

neen

HvanRooijen 04-08-2016 Via de website gekocht

Eergisteren besteld bij kapotte droger en nu al in huis. Top!

Hele goede communicatie over aflevering.

Enige die de droger die ik wilde op voorraad had

Daniel 04-08-2016 Via de website gekocht

Als je je wensen aanvinkt en dan gaat vergelijken kan je heel goed je keuze maken.

Je kan je keus voor afleverdatum en tijd met een alternatief aangeven.

Ruime keus aanwezig

Ik zou deze winkel qua prijs en kwaliteit aanbevelen.

De bezorger wilde zo graag en snel dat er toch bij het testen een aardige waterlekkage was. Dit mag niet meer fout gaan.

Jan N 04-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijk besteld via internet en de volgende dag in huis. snel accuraat en netjes. Eventueel mogelijk een andere bezorgdatum op te geven

Keurig afgeleverd, oude meegenomen, snelle afhandeling. Regelmatig op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling.

Ruime keuze uit prima merken met uitvoerige beschrijving/specificaties

Jeannette 04-08-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig online te bestellen , duidelijk met een paar vinkjes aan te klikken.

wat er op de site staat wordt gedaan houden goed contact per mail wanneer het geleverd wordt. Ik had de keuze gemaakt door pin te betalen bij levering. Pin lukte niet gaf steeds fout code aan. Bemmel&Kroon gebeld en die stuurde een mail met de link om ideal te betalen, vlot geregeld!

Super blij, wat ik verwachte is ook uitgekomen en de Amerikaanse koelkast op zijn plek gezet. Ervaring dat een andere wel bekende bedrijf dit niet deden enkel tot aan de drempel!

Door positieve ervaring zal ik zeker het aanbevelen

Chris 04-08-2016 Via de website gekocht

snelle, overzichtelijke en goede webshop.

via een pricewatch te zien gekregen dat Bemmel en Kroon de goedkoopste was. Vrijdags besteld en zaterdag werd de wasmachine netjes geleverd. Via de online dienst kon ik zien waar de chauffeur ongeveer was en een half uur van tevoren kreeg ik een sms met de exacte tijd. Ideaal!
De mobile versie van die site werkte nog niet helemaal vlekkeloos op mn Iphone, maar op de computer was het goed bij te houden. Installatie verliep prima.

Ik wist wat ik wilde.

Een tevreden klant.

Vincent 04-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke manier van bestellen.

Geleverd zoals beloofd.

De interessante producten werden aan de goedkoopste prijs aangeboden.

Alles zoals beloofd.

kramer 04-08-2016 Via de website gekocht

Ik heb via internet besteld. Lekker makkelijk. Wat fijn is dat als je twijfelt tussen een aantal producten, of als je gewoon eens het verschil tussen een aantal producten wilt zien, dit heel makkelijk kunt aanvinken. Heel overzichtelijk.

De volgende dag staan ze al met het gekochte product op de stoep. Je krijgt via sms bericht hoelaat ze ongveer komen en je kunt de vrachtauto zelfs volgen online. Super!

Genoeg merken om uit te kiezen.

Als je bovenstaande toelichting leest,is 8 een prima cijfer toch?!

xxxxxxxxxxxxxx

Wil 04-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle levering en correcte correspondentie

Groot assortiment wasdrogers

Van begin tot eind alles correct

kwarel 03-08-2016 Via de website gekocht

Het is eenvoudig te bestellen, maar het hele systeem van emails, tracking en bezorging is wat gedateerd: ik heb maar liefst 5 emails gehad dat mijn pakket besteld, geverwerkt, onderwerg en bezorgd is. Doet een beetje denken aan online bestellen 10 jaar terug.

Telefonisch zijn ze zeer vriendelijk, al is het even zoeken naar het juiste nummer vanuit België. Als ze nog niet "open" zijn, lijkt het alsof het nummer niet aangesloten is.

Alles ok, prijs beter dan bol.com!

Afhandelijksproces kan moderner en efficiënter.

van beek 03-08-2016 Via de website gekocht

via website makkelijk keuze kunnen maken

gelijk orderbevestiging en informatie over bezorging

ruim voldoende keuze

Indesit 03-08-2016 Via de website gekocht

Moeiteloos bestellen en snel en goed afgeleverd

Alleen de drogers in het goedkope segment bekeken

Afhandeling zoals beloofd

Renso 03-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Mooie grote zaak (forepark) met deskundig personeel die nog heet e.e.a voor mij gingen opzoeken en alle tijd namen.

Goed advies en snelle plaatsing van de aankoop en afspraak voor de levering.

Ruime keuze en wat er niet staat zoeken ze op en kunnen dit eventueel gewoon leveren.