Deze score is berekend op basis van 3181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RyanBB 14-07-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk online te bestellen! Alleen de betaalwijze was voor ons enigszins onduidelijk, bij de optie vooruitbetalen dachten wij aan een deel nu en een deel bij aflevering betalen! Drukte we op de info button (?button) dan herlade de pagina enkelt opnieuw.

Geweldige service, na de voor ons ontstane verwarring m.b.t. de betaalwijze een telefoontje gepleegd daar vriendelijke te woord gestaan en binnen enkele seconde een iDEAL link om te betalen! Daarnaast hadden wij een droger en wasmachine die niet meer leverbaar waren bij de fabrikant dit was geen probleem wij kregen zonder dat we er zelf iets voor hebben moeten doen de nieuwe modellen ontvangen voor het zelfde bedrag! Een dikke pluim hiervoor!

Ruime keuze aan drogers en wasmachines met een goede prijs! Overig assortiment kunnen we niet beoordelen omdat we specifiek opzoek waren naar de hierboven genoemde producten!

Wij zouden Bemmel en Kroon zeker aanbevelen aan iemand anders, dit vanwege de uitstekende service en het gemak! Bij een volgende aankoop zullen wij ook zeker bij Bemmel en Kroon kijken!

Een uitstekende service en zeer eenvoudig te bestellen! Voor de producten die wij zochten(wasmachine en droger) hadden we een ruim assortiment om uit te kiezen! Bij een volgende aankoop zullen we ook zeker weer bij Bemmel en Kroon gaan kijken! Daarom raden we ook een ander aan om bij deze shop een kijkje te nemen!

Deirdrevb 14-07-2015 Via de website gekocht

Online gekocht, makkelijker kan niet. :)

Duidelijke website en na het bestellen ontving ik regelmatig updates over de status van mijn bestelling. Ook het leveren liep voorspoedig, ik ontving de dag van de voren bericht over het tijdvak waarin mijn bestelling zou komen en de koerier belde een half uur voor aankomst. Al met al een fijne winkel waar ik met het volste vertrouwen opnieuw bestellingen plaats! (ordernummer BKI475387)

R. Koper 14-07-2015 Via de website gekocht

Super eenvoudig besteld vanuit mijn senior stoel.

Voor binnenkomst/aflevering wasmachine werd gekeken wat er op de vloer lag. Maatregelen werden genomen om mijn lichte vloerbedekking te ontzien. SUPER service!

Door mijn zoon werd "van Bemmel en Kroon" wederom warm aanbevolen. Ik kreeg op mijn hart gedrukt dat ik mijn wasmachine (ordernummer BKI475299) nergens anders moest kopen. Hijzelf koopt al ruim 25 jaar met volle tevredenheid bij "Van Bemmel en Kroon". Vlijmscherpe prijzen, uitstekend assortiment aan kwaliteitsproducten en zéér klantvriendelijke service roept hij iedere keer weer. Dus waarom zou ik het, ondanks mijn levenservaring van 91 jaar, beter moeten weten ;-)

mojodana 14-07-2015 Via de website gekocht

Kijk, klik, klaar, duidelijke info

snelle levering mogelijk, info van te voren, t&t en een belletje vlak voor levering

ruime keus

keuze voor Bemmel en Kroon op aanraden van anderen door goede ervaring

Door afmeting van keukenkast, waren we beperkt in keuze koelkast, maar Bemmel en Kroon had vor ons toch een assortiment waar we uit konden kiezen en nog snel leverbaar ook!

aetos 14-07-2015 Via de website gekocht

TOP
geweldig,gemakkelijk,snel

ook top
betaal bij levering
ZONDER voorschotten of ander
moeilijke dingen
niet in stock is snel besteld (op 1 dag)
in huis op 4 dagen

en snelle afhandeling

bij ons 8 weken wachten 40% duurder dan hier dus .... top

JadeGaal 14-07-2015 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Hazerswoude

Keurig te woord gestaan in de winkel door de verkoper. Ook de aflevering verliep netjes.

Hier de meeste Amerikaanse koelkasten, maar overal klein assortiment.

Tevreden

Nette niet opdringerige verkoper. Wij wilden het showroommodel omdat wij geen levertijd wilden, dit was geen probleem na overleg met de leverancier.

J.G. Boersma 14-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Ruime keuze, goed geholpen, snelle levering

Inbouw oven snel geleverd en keurig geplaatst.

Ruime keuze aan inbouwovens

Goed geholpen, snelle levering, ruime keuze

Ruime keuze, goed geholpen in de winkel en snelle levering.

Dulcy 14-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Duidelijke website. Heb de producten daar eerst uitgezocht.Vervolgens in de winkel gekocht.

Voorlichting bij aankoop was prima. Producten werden zeer snel netjes afgeleverd en geplaatst.

De winkel heeft een zeer ruim assortiment. De prijzen zijn laag.

Het is een prettige winkel. Ruime sortering en overzichtelijk opgesteld.
Zeer ruime keuze in producten in diverse prijsklassem. Ruim voldoende parkeerplaats voor de deur.Je wordt prettig geholpen.

Wij hebben er eerder een combimagnetron en inductiekookplaat gekocht. Nu een stofzuiger en wasmachine. De winkel heeft een ruime voorraad en je wordt goed geholpen met de keuze van de artikelen. De winkel is zeer makkelijk te bereiken.

Mermeubel 13-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

zeer klantvriendelijk

Snelle levering op de afgesproken tijd. Type vaatwasser die ik bestelde was er niet meer heb de opvolger gekregen tegen de zelfde prijs , top.

Tibbe de stabij 13-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, geen verrassingen als je een bestelling plaats

op de dag van bezorging krijg je voor 8 uur s'ochtends een e-mailtje en SMS-je met de verwachte levertijd, eem half uur voor levering wordt je gebeld dat ze er aankomen heerlijk duidelijk. Apparaat wordt op de plaats gezet waar jij dat aangeeft oude apparaat wordt retour genomen inclusief alle verpakkingsmaterialen.

simpel ze doen wat ze beloven

Helen Roodnat 13-07-2015 Via de website gekocht

Alles erg duidelijk en makkelijk in te geven en je krijgt ook de juiste feedback aan informatie waardoor dat je ervaart dat alles goed is verlopen.

Enorm snelle en nette communicatie alsook alles vanaf order intake tot en met levering keurig en netjes geregeld.

Deze winkel mag wat mij betreft ook andersoorige producten gaan voeren. Ik zou blijdelings daar gaan kopen, na uiteraard prijsonderzoek.

We kopen veel op internet, maar dit bedrijf zit toch wel in de hoogste regionen wat ons betreft. Als je iets aan iemand aanbeveelt, dan moet je daar ook 100% zeker van zijn en dat ervaren we met Bemmel & Kroon.

Zie motivatie bij elk los punt. We zijn zo enthousiast; dat we elk punt afzonderlijk hebben onderbouwd. Echt een aanrader!

steefvin 13-07-2015 Via de website gekocht

Het is zeer gemakkelijk om online een product te vinden en deze te bestellen.

De communicatie na een geplaatste bestelling is zeer goed. De klant weet waar ze aan toe is.

Het assortiment is zeer uitgebreid.

Het is een prima winkel met een groot assortiment en snelle levering.

ekamavandorsten 13-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquiusplein

Het werd mij heel gemakkelijk gemaakt om mijn keuze te maken en een bestelling te doen zonder dat er sprake was van opdringerigheid. Dat mijn keuze ook nog eens enkele financiële voordelen opleverde (actie van zowel Bemmel en Kroon als van Bosch zelf) gaf de doorslag om een iets duurder type te kiezen dan ik van plan was.

Door de toegevoegde waarde van de deskundige verkoopster kon ik beter een keus maken.

voldoende assortiment van artikelen waar ik naar zocht (koel-vriescombinaties)

Door de omvang van de winkel is er een persoonlijke benadering en advisering.Veel beter dan in megastores.

Gemakkelijk te vinden, en direct vriendelijk ontvangen. Ook de afhandeling bij de telefonische bestelling achteraf verliep prima. Helaas werd ik pas op de ochtend van de bezorgingsdag op de hoogte gebracht van het tijdsblok waarin de koelkast bezorgd zou worden, maar n.a.v. mijn klacht hierover ben ik direct teruggebeld.

Fred Schu 13-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Duidelijke communicatie met de leverancier!

Voor de producten die ik nodig had ruim voldoende!

pasteenks 13-07-2015 Via de website gekocht

Ze geven van tevoren aan tussen welke tijden je ze kan verwachten en de chauffeur belt nog van tevoren om te zeggen wanneer je hem kan verwachten.
Ze plaatsen de wasmachine gelijk op hun plek en sluiten hem aan.

De service en gemak maakt voor mij dit een betrouwbare winkel.

Sientje 15 13-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

na iets meer dan 2 jaar na aankoopdatum melding gedaan van lekkende keukenkraan. waarop wij dit antwoord kregen.

Geachte heer , mevrouw,

Wij hebben een melding ontvangen in verband met een lekkende keukenkraan.

Helaas is dit type niet meer leverbaar en zijn er ook geen onderdelen meer verkrijgbaar.

Eventueel kunnen wij u een nieuwe kraan aanbieden met 10% korting.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

Service & Logistiek
tel : 071-5818800

we waren niet blij met deze oplossing en hebben melding gedaan bij de leverancier.
waarop we binnen enkele dagen een vervangend onderdeel wordt toegestuurd ?

bij de afdeling service en aftersales zijn ze niet erg gemotiveerd om je problemen op te lossen.

Service en aftersales

p.jansse 13-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, even bellen of er voorraad is (de vorige leverancier kon toch niet leveren hoewel hun website aangaf dat er voorraad was), snel antwoord, 5 minuten van voor tot achter en klaar.

Aan de telefoon direct geholpen, geen wachttijd, geen " dan moet u mijn andere collega hebben" .
Erg fijn

Ik mijn zoektocht naar de juiste koelvries combi kwam iedere keer Bemmel en Kroon voor met de laagste prijs of in de top 3 laagste prijzen.

Ik ben alleen maar positief. Natuurlijk zou ik een ander naar Bemmel en Kroon sturen.

De hele afhandeling van de order, bestellen en bezorgen van order BKI476451 ging als een speer. Vrijdag middag besteld, nu op maandagmorgen 10 uur geplaatst en de rommel ging weer mee. Heerlijk.

RiMiKo 13-07-2015 Via de website gekocht

Lekker thuis op de bank uitzoeken en bestellen!

Het model dat we besteld hadden was toch niet voorradig, dus heeft Bemmel en Kroon voor hetzelfde bedrag de opvolger van dit model geleverd, die eigenlijk duurder is. Dus de levertijd bleef daardoor hetzelfde, en dat is top, want als je oude vaatwasser kapot is gegaan wil je niet lang moeten wachten!

Snelle levering, goede service, goede prijs, aardige mensen aan de telefoon.

Ordernummer 304518: Snelle levering, goede service, goede prijs, aardige mensen aan de telefoon. Volgende keer bestel ik weer u!! Geweldige service, geen gedoe!!!

mirjamm89 12-07-2015 In de winkel gekocht
forepark

makkelijk en direct contact via email of telefoon

alles is mogelijk

veel keuze, goede adviseurs en scherpe prijzen

Iokasti 12-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Telefonisch erg netjes te woord gestaan en in de winkel erg prettig geholpen. Het was ergsoepel en vlot geregeld.

Service is zoals het hoort: netjes vlot en erg attent. Er werd geluisterd naar mij en de bezorging was uitstekend!

Keuze was meer dan voldoende! Vlot en deskundig advies ontvangen en juiste keuze kunnen maken.

Zeker aan te bevelen! Prijzen van B&K zijn ten opzichte van andere 'schreeuwende' witgoedverkopers prima!

Prima winkel, fijne sfeer, prijs-kwaliteit is uitstekend, bezorgservice doet meer dan beloofd is en gratis parkeren voor de deur!

adrianos 12-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude/rijndijk

binnen lopen correct geholpen worden
en altijd slagen

even gebeld
snel hersteld

uitgebreid

na 30 jaar bemmel en kroon is al deze service heel gewoon

vanaf kopermolen tot hoge rijndijk altijd goed en nooit geen spijt

SlobbeE 11-07-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site

Na waardeloze service BCC en na 3 dagen nog geen wasmachine te hebben ontvangen gebeld met verkoper Bob, wat een topper!
Nieuwer model Siemens tegen lagere prijs incl snelle bezorging en perfecte service.
Altijd alleen nog maar Bemmel en Kroon!

Ordernummer DH476270

MeerBur 11-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en bestelproces waarbij duidelijk wordt aangegeven wat bij de service hoort en waar extra voor betaald moet worden.

Artikel is zoals beloofd de volgende dag geleverd en binnen de aangegeven bezorgtijd.

Keuze in alle prijsklasse. Prijs concurrerend t.o.v. grote elektronica bedrijven.

Gewoon goed geregeld.

hermaoelen 11-07-2015 Via de website gekocht

duidelijk en gemakkelijke website

Komen afspraken na en pakket is van minuut tot minuut te volgen

Groot assortiment en goede prijzen

Duidelijke website, groot assortiment met goede prijzen, prima bezorging

GDMFN 11-07-2015 Via de website gekocht

Ordernummer BKI475735 Ons vakantiegeld ging naar... een nieuwe wasdroger! Een gezin met 3 kinderen... daar kunnen we natuurlijk niet zonder. We zijn zeer tevreden met de nieuwe droger en de goede service. Fijn dat je zelf de bezorgdag kunt uitkiezen, een dag van ter voren netjes bericht in welk tijdvak de bezorging zal plaatsvinden en een half uur van ter voren een telefoontje van de bezorger dat ze er aan kwamen. Alles ging snel, werd aangesloten en alle verpakkingsmateriaal en de oude wasdroger werden weer mee retour genomen! Bedankt voor de snelle en goede service!

sjannie15 11-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

N.v.t.

Zeer goed gholpen in de winkel, en heel thuisbezorgt.

Ik heb gekocht waar ik naar op zoek wss.

Goede uitleg van de producten.

Na eerst bij een andere winkel te zijn geweest zijn we toch nog verder gaan kijken en reden langs Bemmel & Kroon en zijn naar binnen gegaan. Ik ben daar blij mee want we zijn erg tevreden over de manier van advies geven en het bezorgen. Odernr. ZTW473500. Bedankt Bemmel & Kroon.

h vranken 10-07-2015 Via de website gekocht

vlotte afhandeling

bijna alles leverbaar

prima winkel, al eerder ervaring mee gehad

betrouwbare zaak

demarie 10-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Geen twijfel, keuze is makkelijk te maken!

Medewerkers staan altijd voor je klaar.

Net niet het model in de showroom maar wel een indruk kunnen krijgen.

Goede service, vrolijke mensen en er wordt gedaan wat er beloofd wordt!

Maria samsung 10-07-2015 Via de website gekocht

Bel je naar Bemmel en Kroon, vraag dan naar Bob, Die zet alles op zijn kop. Een mooie wasmachine voor een goede prijs gekocht, Dat was wat ik zocht. Thuisbezorgd, aangesloten, oude machine mee, Omdat die het niet meer deed. Ik geef Bemmel en Kroon een dikke 10, Jullie zullen me een volgende keer zeer zeker weer zien.

Raymakers 10-07-2015 Via de website gekocht

Bestelprocedure was helder.

De mogelijkheid tot keuze voor de afleverdag was erg prettig. De bezorgers waren vriendelijk en zijn zo vriendelijk geweest de wasautomaat tot in de schuur te rijden.

Redenen om Bemmel en Kroon aan te beveleen zijn de goede ervaringen met bestelling en levering en prima prijs van het bestelde product.

Henkti 10-07-2015 Via de website gekocht

makkelijk door website te surfen

Bestelde type wasmachine bleek niet meer voorradig. Kreeg een duurdere en betere machine voor de zelfde prijs.

niet alles type"s zijn op voorraad

Snel en netjes afgeleverd, oude machine en verpakking werd meegenomen

Website sneller bijwerken omtrent type's die niet meer op voorraad zijn.

Ldijkhuijs 10-07-2015 Via de website gekocht

Snelle levering.

rjdenos 10-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Altijd goede spullen bij Bemmel en Kroon aangeschaft; met de Miele vaatwasser hebben we 15 jaar plezier gehad.

Altijd op tijd. Men stuurt een e-mail dat de spullen worden bezorgd en bovendien bellen ze 10 minuten van te voren om te zeggen dat e.e.a. wordt afgeleverd. In de winkel vertelt men duidelijk hoe een apparaat werkt en vertellen ze ook nog wat de nieuwste snufjes van b.v. een merk Miele zijn.

Alle spullen in huis die men nodig heeft.

In hoge mate, dat we altijd tevreden zijn.

De eerste wasbeurt gaat zondag plaatsvinden, want de vaatwasser zit nog niet vol.

naz38 10-07-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

Ik heb makkelijk mijn producten kunnen vinden. Levering was heel snel.

Alles was duidelijk van winkel tot levering. Werd goed geïnformeerd. Dank u.

Ruime assortiment. Leuke winkel. Makkelijk kunnen testen van de apparaten.

Vriendelijke medewerkers. Service gericht. En lekkere koffie.

Ik heb geen opmerkingen. Het is gewoon een super winkel.

nieuwe bewoner 09-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Na raadpleging van de webside toch een winkel bezocht waarna een zeer goed overzicht werd verkregen door een zeer goede voorlichter

zeer professionele voorlichting

Een zeer groot assortiment gecombineerd met uitgebreide informatie maakte de keuze eenvoudig

Gewoon geweldig geholpen en de aflevering en aansluiting liet niets te wensen over

lucdemoor 09-07-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze en zeer veel merken verkrijgbaar
Zeer gunstige prijs

Ik heb uw winkel reeds aangeprezen bij kennissen en hen gewezen op de zeer gunstige prijs en de prima service

Ik kan echt geen negatieve punten aanhalen Ook een pluim voor de vriendelijke en perfecte aflevering door de transporteurs

KKR 09-07-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

De site is erg duidelijk en makkelijk voor vergelijking vd diverse (koelkast) modellen.Jammer alleen dat bij terugklikken naar ander model de verfijnde instellingen weer weg zijn en je opnieuw die instellingen moet doen.Winkelpersoneel DH Forepark,vriendelijk, open en deskundig.

Nette behandeling in winkel met duidelijke afsraken die ook kloppen met de perfecte levering. Fijn ook dat de planningstijd via E-mail en telefoontje half uur van te voren ook gewoon gebeurt.

Breed en genoeg diep assortiment voor goede prijs, zeker als je de organisatie ziet die klopt en met nette presentatie combineert.
Het is moeilijk voor elke winkel alles op voorraad te hebben.

Nette goede keten waar het familiebedrijf gevoel nog aanwezig is.

Netjes, mooie presentatie, duidelijke prijsstelling en fantastisch personeel die weten waar het om draait en die afspraken maken die ook gewoon kloppen.

ingrid_56 09-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed, vakbekwaam advies.
Prijs kwaliteitverhouding is goed.
Bij latere levering keurig alternatief aangeboden.

Meer dan voldoende in het assortiment. Als het niet in de winkel staat geëtaleerd staat, wordt het voor je opgezocht

Gastvrije winkel, met (zoals eerder vermeld) goed vakbekwame medewerkers.

De toelichting per onderdeel laat niets aan duidelijkheid te wensen over.

dvdland 09-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces. Overzichtelijke website.

Extra service (apparatuur uitpakken, verpakkingsmateriaal afvoeren en oude apparatuur mee terugnemen) zonder meerkosten.

Compleet assortiment. Was op zoek naar apparatuur van bepaalde fabrikant en heb alles kunnen terugvinden op hun website

Overzichtelijke website. Concurrende prijzen. Goede service (wij kregen uiteindelijk de opvolgers van de bestelde apparatuur geleverd, zonder meerkosten)

Compleet leveringsprogramma. Concurrerende prijzen en overzichtelijke website.

Monique en Harold 09-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Gemakkelijk zoeken.

Ik maakte zelf een fout in mijn email adres doordat ik in mijn voornaam een letter vergat. terwijl ik belde kwam de bevestiging mail toch binnen. Bleek Bemmel en Kroon meegedacht te hebben en ontdekte dat er nog een e bij het emailadres moest. Echt TOP.

Het assortiment is ruimschoots voldoende. Alle bekend en minder bekende merken zijn vertegenwoordigd.

Zeker aan te bevelen. De bevestiging van je bestelling volgt snel via mail. De dag mbt afleveren is te kiezen. Avondlevering mogelijk. Chauffeur belt als hij nog op nog 10 minuten afstand is.

Fijne internet winkel. goede service, duidelijke afspraken. En indien ik bel wordt ik vriendelijk te woord gestaan.

SWBS 09-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle afhandeling order, duidelijke e-mails

meer dan voldoende

Netjes afgehandelde bestelling, duidelijke communicatie

Na een speurtocht langs verschillende bouwmarkten en andere zaken, die allemaal de Boretti Carbone niet hadden, kwam ik na enig zoekwerk uit op de website van Bemmel en Kroon. Na enige vergelijking met andere websites de barbeque bij Bemmel en Kroon gekocht. Duidelijke website, scherpe prijs.

eplatteel 09-07-2015 Via de website gekocht

doorgelinkt via "beste koop" van de Consumentenbond. Bemmel & Kroon had ook de beste prijs!

De -gratis- levering al de volgende dag en info over het tijdstip waarop; helemaal super!

Geen enkel minpunt te noemen over Bemmel & Kroon. Ook het telefonisch contact was zeer goed.

ankestrating 08-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk een bestelling te doen, kan vanuit de bestelling niet meer terug naar de webshop, dat is minder handig.

Doordat mijn wasmachine door de bezorgers verkeerd aangesloten was (aansluitkosten apart besteld en betaald) deed mijn wasmachine het niet goed. Aan de telefoon eerste keer goed geholpen, maar werd niet teruggebeld zoals afgesproken. Tweede keer aan de telefoon minder fijn geholpen, mijn probleem zou niet kunnen. uiteindelijk wasmachine zelf opnieuw aangesloten waardoor probleem werd verholpen, opnieuw gebeld: werd niet fijn geholpen en voelde me niet echt serieus genomen

Eén van de weinige winkels waar ik de wasmachine die ik wilde kon bestellen

In principe een hele fijne winkel als je geen problemen krijgt, klantenservice vond ik niet altijd even vriendelijk.

Fijn online bestellen. Wel problemen gehad bij de extra service die ze zouden bieden bij de levering. Namelijk het gereed maken van de wasmachine (10 euro) en het aansluiten van de wasmachine (5 euro). De wasmachine bleek vervolgens niet goed te werken (pompte het water niet weg). Na twee keer bellen en twee keer gehoord te hebben dat dit eigenlijk niet kan omdat de machines in de fabriek gecontroleerd worden besloot ik zelf de wasmachine opnieuw aan te sluiten. Bleek dat de transportbouten er niet volledig uit waren gehaald en na het opnieuw monteren van de afvoerslang pompte het water wel weg. Ik belde meteen om door te geven dat probleem verholpen was dus monteur niet meer nodig was. Kreeg geen bedankje of iets, kreeg alleen te horen dat hij wel zoiets dacht.. Vond dit vervelende service, had niet voor niets alles erbij besteld. Kreeg het aansluitbedrag van 5 euro terug.

Rekkils 08-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius haarlem

Mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord. De bestelling is naar tevredenheid afgeleverd. De informatie hierover was voortreffelijk.

De uitleg was deskundig. De klantvriendelijkheid was prima. Bij navraag kreeg ik de informatie die ik nodig had.

Kortt contact maar een tevredengesteld.

paulvandenhhout 08-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede toegang tot detail gegevens van apparatuur

Vlekkeloze bezorging door enthousiast en correct team, na 's morgens vroeg een SMS, eMail en ruim binnen de tijd een belletje: we zijn er over 7 minuten.

De internet site biedt meer dan welke winkelvestiging ook kan bieden, dat is een grote plus van internet

Als je weet wat je wilt hebben werkt het allemaal heel goed bij Bemmel& Kroon. Klantenondersteuning heb ik niet gezocht.

Internet: Alles was toegankelijk en werkte zoals verwacht. Eenvoudig en efficient.

Wdiepe 08-07-2015 Via de website gekocht

goed geïnformeerd in de winkel en vervolgens thuis alles nog eens overwogen en daarna binnen enkele minuten online alles besteld

Prima op de hoogte gehouden via de mail. Ze hebben de apparatuur nog enkele weken voor me bewaard tot het voor mij geschikte moment.

Ik heb een oven besteld die nog niet leverbaar was in Nederland. Zij hebben hem voor mij besteld

Klantvriendelijk, ruim assortiment en komen beloftes na.

Ik ben tevreden over de service en levering van Bemmel en Kroon. Ik heb meerdere winkelen bezocht en voelde mij het prettigst bij B&K. En zij hebben alle beloftes waargemaakt. Een betrouwbare winkel. ( Ordernummer: ZTW462098)

Roel Albers 08-07-2015 Via de website gekocht

Bevestiging dat deze plaat een goede vervanger was van defecte plaat

Volgens afspraak alles keurig afgehandeld

Veel beschikbare modellen

Snel en goede afhandeling

Vragen keurig en snel afgehandeld daarna bestelling en installatie snel en vakkundig gedaan

annemeuk 08-07-2015 Via de website gekocht

Grote keuzeen eenvoudig te bestellen

Bestelafspraak werd goed nagekomen en het product werd keurig op tijd bezorgd

In 1 oogopslag gevonden wat ik zocht

Geen klachten.

Een goed overzichtelijk assortiment, duidelijke bezorgafspraken, die prima werden nagekomen.

rogerbee69 08-07-2015 Via de website gekocht

een goede recht toe recht aan site

via de mail adequaat op de hoogte gehouden en en goed afgeleverd

de MIO90IX is bijna nergens te koop, hier dus wel

vanwege de 3 bovenvermelde zaken

Goede, eenvoudige en duidelijke site. Er is een fysieke winkel, de communicatie is goed.

peter.zaanstad 08-07-2015 Via de website gekocht

Goeie site met voldoende informatie over betreffend product.

Bij aflevering was er een klein probleempje.
B & K gebeld, probleem direct opgelost.
Kijk, daar hou ik nou van!!

Meer dan voldoende

Zie bovenstaande informatie

Goeie club. Fijn om zaken mee te doen. Uitstekende service, volgen aankoop weer daar!! CRQ475396