Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam. Quist 20-10-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon maakt hun belofte waar !

Tijdens onze zoektocht naar keuken apparatuur ( prijs) kwam Bemmel en Kroon regelmatig naar voren,
echter, niet bij alle items.
Na wat mail wisselingen, kwam Bemmel en Kroon met een mooie totaalprijs, en goede leveringsvoorwaarden.
Bestelling geplaatst datum afgesproken, keurig een dag van te voren een mailtje, en 45 min. voor bezorging een telefoontje van de mannen die de spullen bezorgden.

Kortom, het totaal plaatje klopt !

Bemmel en Kroon, maakt hun belofte dus idd. waar

Solidsurfer 20-10-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd geleverd

Wij hadden een nieuwe vaatwasser nodig en Bemmel&Kroon had de scherpste prijs! Bestellen ging erg gemakkelijk. De track en trace functionaliteit is de beste die ik tot nu toe gezien heb. Geen onduidelijkheid meer over wanneer de chauffeur voor je deur staat! En betalen bij aflevering maakt de totale service een dikke 10!!!

André 20-10-2017 Via de website gekocht

Levering goed te volgen

Het kiezen en bestellen (van een broodbakmachine) was erg makkelijk op de site.
De levering gaf deze verrassing: niet alleen was een keurig tijdsblok van levering voorspeld, ook was op een kaart te volgen waar de afleverende bestelwagen zich bevond.
Ook na de levering was de verwerking op de site goed aangegeven, tot en met de handtekening die ik gezet had.

Ronald 20-10-2017 Via de website gekocht

Super snel

's-avonds besteld, 's-morgens in huis. Top!
Netjes geleverd met duidelijke track & trace informatie en een SMS 30 minuten voor aankomst.
En toch gewoon de goedkoopste.

Roos-Anna 20-10-2017 Via de website gekocht

Alles top!

De eerste keer dat ik met deze shop te maken heb. Het artikel was niet meer verkrijgbaar en ik kreeg meteen na het bestellen een telefonische melding. De prijs vanhet artikel was al erg scherp en ik heb het nieuwete model (duurder) voor de zelfde prijs gekregen.
De volgende ochtend was het binnen. Nooit zo snel en prettig meegemaakt!

Marcel 20-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Aangenaam zeer positief verrast!

Website bekend maar een bezoek aan de showroom in Den Haag werkelijk een positieve verrassing. Excellente service en kennis van zaken. Concurrerende prijzen maar daarnaast een goed advies is een combinatie die niet elders te vinden is.

JP 20-10-2017 Via de website gekocht

Aantrekkelijk geprijst

Scherpe prijs. Er was telefonisch contact geweest over de levering. De levering was uitgevoerd zoals in het telefoontje was afgesproken.

Inge 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De winkel heeft een goede duidelijke site en het product is net helemaal naar mijn zin afgeleverd. Het tijdstip van levering werd op de minuut af netjes bericht per sms. De prijs was ook lager vergeleken met andere winkels.

Jánosné Hegedüs 20-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige mensen.

Levering is orde aangekomen.Ben ik super blij me.De mensen zijn zeer lieve bij ons geweest. Op tijd geleverd.

Dominiqie 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie en aflevering

Online geshopt, mails mbt afleveringsdatum en tijd sms kort voor leveringstijd en bezorger die grote pakket keurig mee naar binnen sjouwde

Hans VL 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service! Super prijzen!!

Zeer goede service. Het was een zeer duidelijke website met grote keuze.
De prijzen van de winkel zitten fenomenaal goed!
Zeer snelle levering, bij ons binnen de twee weken.

Nico Walraven 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en toch de laagste prijs.

De levering gebeurde precies zoals aangegeven, namelijk de volgende dag. Het transport kon op de dag van levering exact gevolgd worden, waardoor we niet de gehele dag thuis hoefden te wachten.

Adrey Ptchelintsev 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima website, prima levering proceduur, 100 tevreden

Prima website, gemakkelijke besteliing zonder account maken enzv, prima levering proceduur (stipt levering tijd), 100 tevreden, sterk aanbevolen!

Willem Boeren. 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Zeer overzichtelijke website en wat beloofd word gebeurt, volgende dag werd mijn wasmachine geleverd en aangesloten door 2 aardige broers van de koeriersdienst Dynalogic.

Dewa 19-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service! Heel tevreden

Ze zijn prettig aan de telefoon, beantwoorden vragen, denken mee en komen afspraken na! Alles op tijd bezorgd zoals was beloofd. Geen vraag is te gek.

Soufian 19-10-2017 In de winkel gekocht
Denhaag

Zorgvuldig te werk gegaan!

De medewerkers waren zeer beleefd en hebben geen muren geraakt of schade gemaakt aan het huis of aan de koelkast zelf, en dat terwijl het zeer moeilijk was om de koelkast op de 3e etage te zetten. Verder de communicatie was goed. Zou iedereen aanbevelen om hier hun spullen te halen.

Hank de Jong 19-10-2017 Via de website gekocht

Alweer goede service

Vlak voor mijn vakantie ging onze vaatwasser na 17 jaar kapot. Na een eerdere positieve ervaring bij de aankoop van een oven/ magnetron bij Bemmel&Kroon, heb ik mij daar weer georiënteerd op de aanschaf van een nieuwe vaatwasser bij deze firma.
Daarnaast nog het internet afgestruind en vergelijking sites + Consumentenbond voor een goed product en een betrouwbare leverancier. Uiteindelijk toch weer bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Prettige klantondersteuning via de telefoon bij keuze (gekozen apparaat was niet meer leverbaar).
Gekozen voor inbouw door monteur. Afspraak maken verliep correct en het plaatsen van de vaatwasser gebeurde deskundig door een klantvriendelijke monteur.
Al met al ben ik weer zeer tevreden over de dienstverlening van Bemmel&Kroon

Hans van Mil 19-10-2017 In de winkel gekocht

Praktisch en overzichtelijk

Niet alleen de site en de folder maar ook de winkel is overzichtelijk met vele merken van alle klasse. Wij hebben weer voor Miele gekozen. Onze wasmachine en droger waren na (ongekend) 25 jaar intensief gebruik aan vervanging toe. In overleg met de verkoper was de keuze verantwoord snel gemaakt.

Joran 19-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Heel gebruiksvriendelijke webshop en zeer klantvriendelijk personeel om je telefonsch bij te staan als dat nodig is. De levering verliep uitstekend en de prijs kwaliteit verhouding heb ik als erg goed ervaren. Zeker een aanrader voor een ieder die een keuken of keukengerelateerde producten nodig heeft!

Maarten 19-10-2017 Via de website gekocht

Top service! keurige update over het leveren! Prima prijs!

Prima keuze tegen super scherpe prijs. Dan ook nog eens vlot geleverd! Kunnen andere een voorbeeld aan nemen

Terry 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima prijs en dito aflevering

De prijsstelling van onze Indesit wasmachine was zeer scherp. Nergens goedkoper. Aflevering aan huis, zonder extra kosten voor PINbetaling en binnen neerzetten. Verpakkingsmateriaal en oude machine werden keurig meegenomen.
Kregen het nieuwere model voor de zelfde prijs.

GB 19-10-2017 Via de website gekocht

Super service

De bestelde wasdroger bleek niet meer leverbaar (i.t.t. wat er op hun website vermeld stond) en ze leverde uit zichzelf gewoon een nieuwer geleverd die een stuk duurder was zonder bijbetaling!

Levering/plaatsing uitgevoerd door een externe partij die erg duidelijk communiceerde over de levertijden.

Joke 19-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Heb hier al vaker benodigdheden besteld en dit blijven we doen want de prijs is aantrekkelijk en ze hebben werkelijk een goede service. We hadden een keer een vriezer besteld en die paste niet door de trap dat was geen probleem ze namen hem mee terug en we konden een passende uitzoeken.

Frans 19-10-2017 Via de website gekocht

Wereld service en razend snel

Kreeg duurdere wasmachine aangeboden voor dezelfde prijs, omdat andere niet meer werd geleverd.... dat is service vind ik
Werd snel geleverd en binnen 5 minuten stond ie al te draaien

Goudelsje 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Had nog een vraag over het aan te schaffen produkt, een wasdroger, 's avonds laat gemaild, volgende dag al in de ochtend antwoord! Levering op de dag dat het mij uitkwam. Ik had extra service bijgeboekt, oude droger werd netjes meegenomen, nieuwe droger keurig geplaatst.

ewoud 18-10-2017 Via de website gekocht

prima

goede overzichtelijke website. maar de goedkoopste prijs van de AEG inductie kookplaat gaf natuurlijk de doorslag. geen ervaring met Bemmel en Kroon, de bezorg service was echt prima, je kan de bestel auto gewoon volgen via google maps. elk half uur kijken waar hij was. niet nodig maar wel leuk. een minpuntje het aansluiten was niet echt eenvoudig. maar ik ben tevreden en kijk zeker op jullie site als ik nog eens wat nodig heb

ewoud 18-10-2017 Via de website gekocht

prima

stephan 18-10-2017 Via de website gekocht

zeer snel en correct van offerte tot aan aflevering

Per direct aan de telefoon al de prijzen ontvangen voor de aanschaf van een droger en kookplaat. Meteen aansluitend een email met de offerte (met een zeer goede prijs). Na bestellen werd alles volgens afspraak de volgende werkdag bezorgd. Ook het track en trace system van de expediteur werkt perfekt.

J.spa 18-10-2017 Via de website gekocht

Heel super tevreden

Ik heb een wasmachine gekocht en iedereen weet dat je niet zonder kunt.
Want we kwamen terug van vakantie wasmachine stuk
Een nieuwe uitgezocht besteld en de dag erna al in huis. De track and trace was erg handig je kon precies zien hoever de chauffeur was. Kreeg netjes een sms wanneer ze er zouden zijn. Voor iets meer dan 9 euro slepen ze hem naar boven sluiten hem aan, oude mee naar beneden en hup mee.
Geen rommel netjes de verpakking mee! Dit is echt ideaal. Helemaal super thx!!!

18 november 2017 18-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

webwinkel prima. De service uitstekend. Indien nodig zullen we de website weer opzoeken. Prijs/kwaliteit van het product, Dekker 250432, prima

Van Duuren 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super tevreden!

Ik ben super tevreden over deze winkel! 's Middags online een vriezer besteld (prijs was hier het laagst) en geleverd op de door mij aangegeven dag. Netjes van te voren een mail gehad met wanneer ze zouden komen en dit is goed nagekomen. Ook heel blij met de gratis Extra service. Hierdoor werd de vriezer direct op de juiste plek in huis gezet. Ga zo door!

Familie Prins 18-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden, klant- en oplossingsgericht

Bestelling ging snel, ook mijn telefonische vraag werd snel beantwoord, er wordt met de klant meegedacht. Helaas werd de wasdroger onjuist aangesloten door Dynalogic, waardoor hele ruimte onder water stond. Gelukkig kwam Bemmel dit oplossen.
Verbeterpunt: bereikbaarheid weekend (ik moest tot maandag wachten voor ik m’n probleem kon melden) en ik zou stoppen met samenwerking Dynalogic als ze dit soort figuren duur witgoed laten aansluiten.

JA 18-10-2017 Via de website gekocht

Goede droger, goede prijs

Meerdere keren witgoed besteld, prijs meestal prima, afhandeling, bezorging en installatie top.
Bezorging en installatie snel, vriendelijk en perfect uitgevoerd naar onze wens.

Paul 18-10-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24

Deskundig, snel en betrouwbaar

Zeer vlot en deskundig geholpen. Volgens afspraak teruggebeld en snel geleverd. Installatie hetzelfde. Kortom een aanrader.

Monique 18-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Fantastische service van Bemmel en Kroon!! Aeg wasmachine besteld. Erg snel geleverd, er wordt heel goed gecommuniceerd over het tijdstip van bezorging. Machine aangesloten, zelfs de droger werd op de machine geplaatst door de bezorgers. Toen ik de machine in gebruik nam, zag ik tot mijn schrik dat er een andere machine geleverd was dan ik besteld en betaald had (met een grotere trommel van 9 kg die dus ook een stuk duurder is). De bon erbij gepakt om hierover te bellen, daar zag ik dus dat Veiligkopen zelf had besloten om deze duurdere machine te leveren omdat de bestelde machine niet meer leverbaar was!! Hartelijk dank voor deze goede service!!
(Vk634564 😋)

mariska 18-10-2017 Via de website gekocht

goede services

Gisteren een wasmachine besteld en vandaag al in huis. De mensen zijn klantvriendelijk en de services is uitstekend.
Een mooie wasmachine voor een mooie prijs.

Carla Hogenboom 18-10-2017 In de winkel gekocht

Naar tevredenheid geholpen

Mijn vorige Combimagnetron ook gekocht bij Bemmel&Kroon en is een tijd lang mee gegaan.
Fijne Combimagnetron met veel mogelijkheden. Pizza komt er heerlijk knapperig uit en de binnenkant is makkelijk schoon te houden. Ook de extra functie Geurverdrijver is prettig, waardoor de etenslucht van het bereide gerecht snel weg is. Door de 900 Watt is alles snel warm, ben erg blij met dit produkt.

Ellen 18-10-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig besteld en snel geleverd!

Duidelijke omschrijving, goedkoopste prijs, duidelijke voorwaarden en snelle levering. Beschrijving van het product was ook duidelijk. De goedkoopste prijs, geen verzendkosten en de positieve reviews deed ons overstag gaan.

H. Tijsterman 18-10-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

wij hebben een oven besteld bij Bemmel een Kroon, we zijn heel goed geholpen door de verkoper en de afgesproken aflevertijd is correct nagekomen. Heel fijn is dat je eenhalf uur voor aflevering gebeld wordt.

Louise 18-10-2017 Via de website gekocht

Zoek niet verder, Bemmel en Kroon !! Beter kan niet...

Ik kwam per (on) geluk via de site van Kieskeurig bij de Firma Bemmel en Kroon. Wat een service!! het model oven dat ik had uitgezocht was niet meer leverbaar, zeg maar uitverkocht en toen kregen we "gewoon" een nieuwer model, een zogenaamde upgrade die twee keer zo duur was, voor de goedkope prijs... Ongelofelijk!!
De levering was supersnel...Een 10+ Hartstikke Bedankt, wij komen graag bij u terug!!

Nick Hendriks 18-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Ik had in de webshop een zanussi wasmachine gekocht. Helaas bleek deze niet meer leverbaar en kreeg ik een nieuwer model voor het zelfde geld. Ik zeg top service. Tevens werd deze netjes geleverd op verzoek werd er ook rekening gehouden met de af levertijd.

claudia 17-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goedkoop!

Bij Bemmel en Kroon kon mijn uitgekozen droger het goedkoopst geleverd worden. Ik kon zelf mijn datum voor levering kiezen en werd per email goed op de hoogte gehouden van het aankoop,- en leverproces.
Ter plaatse hebben monteurs de droger snel en vakkundig geplaatst. Ik kan het aanbevelen aan anderen of voor een eventuele volgende keer.

Barbara de Jong 17-10-2017 Via de website gekocht

Goede service,aardige behulpzame bezorgers!

Al een aantal keer wat besteld en nog steeds super tevreden,ook de bezorging snel,en fijn dat je op de hoogte blijft over het tijdstip van bezorgen!
Ik ben dik tevreden!

Mathieu Peeters 17-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering tegen de beste prijs!

Gezocht via kieskeurig.nl, beste prijs via Bemmel & Kroon. Uitstekende informatie over levering, met sms en email. Top apparaat. Gewoon 100% en de dag na bestelling geleverd.

Henk Jan 17-10-2017 Via de website gekocht

Absoluut een aanrader

Zondagavond een Amerikaanse Koelkast besteld; dinsdagochtend staat hij te blinken in onze keuken. Makkelijk besteld en betaald; perfect en op tijd geleverd. Een dikke pluim voor Bemmel en Kroon.

De Haas 17-10-2017 Via de website gekocht

Vlot verlopen service

De wasmachine bij Bemmel & Kroon gekocht vanwege de scherpe prijs. Ook de prijs van de extra service is schappelijk. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van het bestel- en bezorgproces. Na bezorgen de klantenservice gebeld met een vraag over de waterafvoerslang. Prima ter woord gestaan!

A.D. 17-10-2017 Via de website gekocht

Je wordt meteen geholpen door aardige medewerker en levering was snel en op tijd,betaling ging snel via ideal,je wordt per email op de hoogte gehouden,track en trace werkt perfect.

Renée 17-10-2017 Via de website gekocht

Wauw!! Lekker snel weer een top wasmachine! !

Vanaf het zoeken op de gebruiksvriendelijke site tot het plaatsen op zolder (!) super tevreden!
Een half uurtje voor de levering een telefoontje en previes op tijd werd onze nieuwe wasmachine geleverd. Klantvriendelijke medewerkers die netjes werkten. Bij een volgende aankoop gaan we weer voor Bemmel en Kroon 👍

Theo 17-10-2017 Via de website gekocht

fijne service. Mooi op de juiste tijd

Mooi geleverd oude droger meegenomen en mooi op tijd . Wat wil je nog meer. Vriendelijke bezorgers. Wisten wat ze deden. Brachten hem netjes naar binnen. Namen ook nog de oude mee die in de woonkamer stond

J. Cornelisse 17-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

een fijn bedijf met vriendelijke verkopers

Bij het zoeken naar een nieuwe koelkast op internet trok de site van Bemmel&Kroon mijn aandacht; ik vond wat ik zocht. Ik Kon het model in het filiaal Zoeterwoude bekijken; het bedrijf gaf mij gelijk vertrouwen., Ik werd op een fijne wijze deskundig geholpen. 3 dagen later werd koelkast netjes en op tijd afgeleverd. De koelkast doet het prima; wij zijn blij met deze aankoop.