Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Francois 12-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

'S avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Dit is pas goede service! Ook uiterst scherpe prijzen in de webshop.

Robert 12-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Chauffeur belde 30 min vooraf
Zeer deskundig en manouvreerden de wasmachine zelfs langs de traplift.
Super

van daal 12-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Apparaat besteld op vrijdag avond , daags erna stond de broodbakmachine al in de keuken te draaien. Super snelle service en alles correct geleverd

S.A.Brinkp 12-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon. Rijneke Boulevard.0

De klant wordt voortdurend geïnformeerd.Hoe laat levering.

Deskundige begrijpelijke uitleg. Administratieve afwikkeling, ook per e-mail direct en verzorgd. Bezorging volgens afspraak, telefoontje 5 minuten voor aankomst.

Mar 12-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Samsung koelkast in de winkel Cruquius besteld. Prima prijs/kwaliteit, prima geholpen en ook nog eens €50 cashback via Samsung. Deze koelkast komt samen met de kassakorting van €50 op 449!! Dit werd door de vriendelijke medewerkster xxxx meegedeeld
(De concurrent levert hem voor 629)
Volgende dag snel geleverd. Te volgen via Track en Trace.
Ik had de koelkast bijna voor niets, er werd niet naar mijn betaling gevraagd. Als ik zelf niet over betalen was begonnen waren de heren zo vertrokken. Ze bezorgen veel vooraf betaalde internetaankopen, maar dat gold dus niet voor mij. Eerlijkheid duurt het langst dacht ik!

(Wel even geduld hebben om je aan te melden voor de Cashback bij Samsung, site is niet erg duidelijk)

Sophia230 12-09-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging

Shop prima, deze voor de prijs en service gekozen.
Bezorging slecht, hadden maar 4 minuten de tijd zeiden ze. Ze wilden droger niet goed op tussenstuk zetten, tussenstuk zou niet passen, maar dit was speciaal gekocht voor deze droger. Uiteindelijk heeft mijn vrouw laten zien dat het wel paste. Erg jammer! Alleen plastic meegenomen, rest moesten we bewaren voor als de droger niet goed was (?)

weet niet wat hier bedoeld wordt 12-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening

Klantvriendelijke site, eenvoudig een product te bestellen.
De bezorgers waren vriendelijk en op tijd volgens afspraak

Hannie 12-09-2017 Via de website gekocht

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen op advies van onze zoon en schoondochter, en zijn net als zij, heel tevreden over de service en de uiterst vriendelijke verkoper.

Bakker 12-09-2017 Via de website gekocht

Aflevering kan beter

Wasmachine niet op waterpasstand gecontroleerd. Geen afdekklemmen aangebracht. Voor de rest vlotte en acurate levering

Diana Gillon 11-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Top service!

Verkoper vertelden dat er een e-mail verbonden zou worden met daarin de indicatie van de bezorgtijd en dat een kwartier voor bezorging zou er gebeld worden. Bezorging was keurig op tijd, kwartier van te voren gebeld. Oude apparaat mee retour genomen. Vriendelijke bezorgers.

Hans 11-09-2017 Via de website gekocht

prima en snelle afhandeling

goede website en duidelijk ook de prijs kwaliteit verhouding is goed en het product werd goed verpakt en duidelijke beschrijving voor omzetten deur

Darius 11-09-2017 Via de website gekocht

Goede dienstverlening

Bij het plaatsen van de order via het internet, heel snel een terugkoppeling met follow up ontvangen.
Nadat het artikel beschikbaar was om te leveren was een afspraak met de distributie partner een fluitje van een cent.
Dus het totaal plaatje ziet er geweldig uit! pro-actief geïnformeerd en op tijd geleverd.
Wat wilt een mens nog meer.......

Bas 11-09-2017 Via de website gekocht

Alles in orde

Onlangs een vaatwasser besteld. Ik had een specifiek model op het oog, en dat was in deze shop het goedkoopst.
Na de order belde klantenservice dat dit model helaas niet meer beschikbaar was. Je kunt je afvragen waarom het dan nog in de webshop stond, maar goed. We konden kosteloos 'upgraden' naar een iets duurder model van hetzelfde merk met vergelijkbare specificaties. Dat was wat ons betreft een goede oplossing.
We kregen ruim van tevoren door op welke dag hij geleverd zou worden, maar een tijdsindicatie kwam pas de dag voor de geplande levering. Iets eerder zou wel fijn zijn geweest.
De monteur belde kort van tevoren om te laten weten dat hij eraan kwam, en arriveerde keurig op de afgesproken tijd. Installatie snel en goed uitgevoerd. Zeer tevreden met het nieuwe apparaat!

J. Kersten 11-09-2017 Via de website gekocht

De Service Kan niet beter, Gewoon gweldig.

Gewoon geweldig, op vragen word direct gereageerd. En ze zijn ook nog goed koop.

Had interesse in de Philips FC9197/91
En wil van de mogelijkheid van de Pin, betalen bij aflevering gebruik maken en dan moet ik ? 4.95 pinkosten betalen. Dat hoef ik in de winkels ook niet sorry.

Antwoord: Geachte Mevrouw / Heer,
U kunt de bestelling een memo zetten, als u in de memo zet dat u niet die 4.95 wil betalen haal ik deze eraf voor u

Veiligkopen.nu Bedankt

Eline 11-09-2017 Via de website gekocht

Super wasmachine en super service!

Onlangs een mooie wasmachine gekocht voor een goede prijs en omdat de service zo goed bevallen is zijn we tot de conclusie gekomen om de droger ook via deze winkel te bestellen en we gaan er van uit dat de service hiervan net zo goed is.

Kuijper 10-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en de goedkoopste.

Op de site staat dat er de volgende dag geleverd zou worden. Bij het bestellen werd dit pas 4 werkdagen later. Werd toch al na 2 dagen afgeleverd. Het laten installeren is echter wel vrij duur via Bemmel & Kroon en duurt ook best lang. Bijna 2 weken. Daarom besloten om het toch maar zelf te doen.

Remko 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Heldere webshop en snelle service. Veel keuzemogelijkheden. Bezorging ook goed geregeld. Tijdstip bezorging goed aangegeven.

P*** 10-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Wasdroger

Wij zijn ontzettend vriendelijk en vakkundig geholpen met een keuze maken voor de aanschaf van een wasdroger.

kimballetta 10-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Fijne overzichtelijke site..betaalbare producten..goede klantenservice..wilde de levering graag een maand later plannen en kreeg de producten toch gewoon voor de aanbiedingsprijs..had wat hulp nodig bij het uitzoeken van wat ik zocht en heb daarvoor online contacht gehad met één van de medewerkers welke mij super goed heeft geholpen met het bepalen van mijn keus!

Frank 10-09-2017 Via de website gekocht

Wederom top

Al meerdere aankopen gedaan in de winkel en of via de webshop.
Bezorging de volgende dag, zoals aangegeven op de site. Bezorging zeer goed geregeld wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd wanneer ze ongeveer komen.

Wouter 10-09-2017 Via de website gekocht

Aanbieding en service zeer goed

Beoordelen van producten blijft lastig via eender welke webshop. Welke producten zijn goed of slecht. Zelfs in een showroom moeilijk vergelijken. Maar meedenken via mail en scherp aanbod maakt hier het verschil

an 09-09-2017 Via de website gekocht

gezellige bezorgers :-)

vriendelijke en gezellige mannen die onze wasmachine kwamen brengen ;-) wasmachine stond snel op zijn plek.

Pietertje 09-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel en ook nkg de goedkoopste

B&C was de goedkoopste voor mijn nieuwe wasdroger (het is de Bosch WTH83000NL geworden). Vrijdag avond besteld en zaterdag middag stond hij keurig afgeleverd bij mij te draaien. De droger staat, op een wasmachine in een wat diepe en smalle kast dus de heren bezorgers moesten even zweten voordat hij op zijn plaats stond. Zonder mokken werd de klus geklaard.

marijke 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede communicatie

Snelle service, telefonisch goed bereikbaar, luisteren goed naar de klant. Werken met een goede bezorgdienst waarbij je de auto kan volgen.

Riny 09-09-2017 Via de website gekocht

Alles vanaf bestelling t/m levering perfect

UItstekende service vanaf bestelling t/m de levering.Kreeg bevestiging van de bestelling.Telefonisch contact gehad.Kreeg sms tussen welke tijden de wasmachine gelerd zou worden en half uur van tevoren extra sms we zijn er om zolaat.

Margôt 09-09-2017 Via de website gekocht

Super service, goed advies

Mijn vorige wasmachine is nog geen 4 jaar meegegaan. Ik moest dus " noodgedwongen " een andere. Ik zat in twijfel tussen 2 wasmachines. Toch maar even gebeld met de klantenservice. Samen hebben we de wasmachines bekeken. De verkoper heeft mij goed geadviseerd, en ik heb zijn advies opgevolgd, we kwamen toch bij een andere wasmachine uit MET een heerlijke korting! :)
Top service!

Peter 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Ik heb voor van Bemmel gekozen omdat het juiste artikel op voorraad is, snelle levering en aflevering op de 3e etage en de kasbackactie met direct voordeel!

Mor 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima begeleiding, zowel bij aankoop als bij installatie!

Na de test van vaatwasmachines in de Consumentenbond op jacht naar de voor ons geschikte machine. Helaas veranderen de typenummers zo snel dat het gewenste typenummer al niet meer leverbaar was. Aan de telefoon trof ik een medewerker die samen met mij naar de specificaties heeft gekeken. Zij heeft ook nog navraag bij anderen gedaan en uiteindelijk bleek er een nieuwer alternatief voor dezelfde aanbiedingsprijs te zijn. De actie met gratis montage was ook nog van toepassing. Via de mail zijn we op de hoogte gehouden van de bestelling en zoals afgesproken werd er keurig 15 minuten van tevoren gebeld door de monteur dat hij onderweg was. Prima montage die ondanks kleine tegenslag (schroef van voorpaneel was krom op de oude machine) vlot en goed werd uitgevoerd. Ook monteur was niet voor één gat te vangen.

Giselein Mutsaards 09-09-2017 Via de website gekocht

Accurate bezorging

Sinds 2003 zijn wij klant bij Bemmel & Kroon. Goede service, goede prijzen. Gratis upgrade gekregen, wij hadden de AEG FSE63600P besteld en ontvingen het vernieuwde/verbeterde model AEG FSE72610P. Sommige inbouwapparatuur gingen minder lang mee dan onze klantenrelatie met Bemmel & Kroon. Inmiddels één oven en 2X een vaatwasser vervangen.

Jager 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke mensen, goede samenwerking tussen de vaklieden, waardoor bezorging van de zware wasmachine op de 2e verdieping en de installatie en het verwijderen van de oude wasmachine goed georganiseerd en geruisloos verliep. Top!

Ron 09-09-2017 In de winkel gekocht

Top service

Inmiddels 4 apparaten vervangen, zeer goed professioneel advies en perfecte installatie. Alles is in zeer korte tijd geleverd en geplaatst.

Linda 08-09-2017 Via de website gekocht

Mooie prijzen, goedkoper dan andere webwinkels

Fijn dat de keuze groot is en de prijzen lager liggen dan andere webwinkels. De keuze was snel gemaakt. De bereikbaarheid vind ik wel beneden gemiddeld. Ik had een mail gestuurd dat ik niet op mijn account kon komen. Dat was wel noodzakelijk om te weten voor de levering. Mail gestuurd maar daar is helaas niet op gereageerd. Dat is voor mij een minpuntje. Verder een topsite

Jeroen 08-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, scherpste prijs!

Nieuwe wasmachine nodig. Zoeken naar de goedkoopste online aanbieder, zonder bezorgkosten. Voila, Bemmel & Kroon! Gewoon een webshop zoals je mag verwachten anno nu. Nu besteld morgen draait hij je was weer schoon op je zolder. Twee knapen die hem netjes op de gewenste plek zetten én het oude apparaat meenemen! Behoeft niet meer uitleg denk ik!

postma 08-09-2017 Via de website gekocht

levereing zoals verwacht

besteld en geleverd zoals afgesproken
geweldig..
prijs correct en korting toegepast. voor levering een sms met exact tijdstip. (super toch )

noud 08-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

alles is zeer goed afgeleverd vriendelijke mensen en behulpzaam ,wat ook zeer goed is je kunt thuis bij aflevering pinnen (dus niet vooraf betalen) top

Petra 08-09-2017 Via de website gekocht

Vlot en goed

Wasmachine gecrasht, wil geen week zonder. Op het internet naspeuringen gedaan naar een passende vervanger, gelukkig kon ik bij Bemmel&Kroon ook telefonisch advies vragen over de maten. Heel prettig, want afwasmachines blijken in veel verschillende maten te bestaan. De machine is vlot geleverd. Het prettigst ( naast de scherpe prijs) is de montageservice. Voor een redelijk bedrag wordt de machine geplaatst en de oude meegenomen door een heel vriendelijke monteur. Binnen een week draait de boel weer, geweldig!

Patrick 08-09-2017 Via de website gekocht

Alles tip top verlopen

Zeer snelle en correcte service , ze vragen zelf wanneer je het best de bestelling wil ontvangen , ook de bezorgdienst waar ze mee samenwerken is top .

Iris 08-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer deskundige service

Bij Bemmel en Kroon goed geholpen om de juiste keuze te maken. Daarna werd geregeld dat bezorging en montage op dezelfde dag zou gebeuren, op een dag van mijn keuze. Bezorging was netjes en zonder problemen, montage zeer deskundig. In de hele keten van aankoop tot gebruik van het apparaat zeer vriendelijk personeel, je wordt netjes te woord gestaan. Ik weet wel waar ik de volgende keer weer wat ga kopen.

Jeroen 08-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Scherpe prijs en het is snel geleverd!
Ook gratis aangesloten en en het oude apparaat weer mee genomen.

Joppe 08-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle reactie en keurige levering

Voor mij was Bemmel en Kroon geen bekende winkel. Op mijn vragen kreeg ik supersnel antwoord. Scherpe prijs, snelle levering; gewoon top!

Hennie 08-09-2017 Via de website gekocht

Inbouw apperatuur Pelgrim

Nette prijs, en een zeer goede service. Goed contact eerlijk en oprecht . TOP Apperatuur op laten staan voor anderhalve maand geen probleem.

Mike 08-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed service

Zeer klantvriendelijk . Zij geven een goed advies en denken echt met je mee. Hier kan menige winkelier een voorbeeld aan nemen.

Rob 08-09-2017 Via de website gekocht

Niet twijfelen, gewoon doen!

Uitstekende produkten tegen lage prijzen (vaak lager dan de concurent) en zeker zo belangrijk ook echt de volgende dag in huis, netjes bezorgd, op de juiste plek gezet en aangesloten

fam. reichard. 08-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

erg aardig en geduldig geholpen.

Na lang zoeken zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Bemmel &kroon te Zoeterwoude . voor een Amerikaanse koelkast waar we na een aardige begroeting op ons gemak rond hadden gekeken de hulp en informatie over de koelkasten van de heer XXXX tot een aankoop gekomen. Na een opknapbeurt thuis gebeld met XXXX dat de Amerikaanse koelkast gebracht kon worden dat was 25 augustus kon 29 augustus geleverd worden werden gebeld van tevoren en waren precies op tijd en netjesuuitgepakt en bekeken Door deze bezorgers.zie je niet zo vaak meer die klantvriendelijkheid. (Ervaring een dag daarvoor met haco meubels)

Schouten 08-09-2017 Via de website gekocht

Blij met onze nieuwe Bosch wasmachine ( WAT28442). Na een telefoontje met het filiaal goede feedback gekregen en vervolgens besteld. De volgende dag werd de Bosch al geleverd na eerst een mail met hoelaat de bezorging verwacht kon worden. Namen de oude mee, de nieuwe werd geplaatst en het verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Betaling kon per pin. Prima geregeld

Berend 08-09-2017 Via de website gekocht

mijn ervaring met bemmel&kroon

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde bij bemmel&kroon, ik werd heel deskundig geholpen.
Mij werd ook gelijk verteld dat mijn bestelling geen 2 dagen maar 2 weken levertijd had.
Dat vond ik wel netjes van ze, kon ik eventueel mijn bestelling annuleren en verder kijken naar een andere leverancier.
Mijn bestelling werd ook netjes 2 weken later geleverd

van Anken 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en prijs/kwaliteits verhouding.

Ik heb een keer gebeld over de levering en werd prima te woord gestaan. Ook de bezorging was prima. De prijs van het bestelde artikel was de laagste die ik kon vinden op internet.

CD 07-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Aankoop prima, slechte bezorgers!

De winkelervaring was prima, top geholpen in Zoeterwoude-Rijndijk! Daar is echt niets op aan te merken. Echter de levering, dat was minder. De bezorgers waren erg ongeduldig en neerbuigend. Wasmachine werd neergezet, niet eens gevraagd hoe en waar ik hem precies wilde hebben. En de aansluiting 'paste niet' omdat ik een oude kraan heb. Voordat ik wilde tekenen en betalen wilde ik echter ook de stofzuiger checken die ik gekocht had, immers dat ding was ook niet goedkoop en het is mijn recht als klant om alles wat geleverd wordt eerst te controleren, of het nou in een doos zit of niet.
De bezorgers vonden dat erg raar en maakten er denigrerende grappen over.
Later die middag mijn aansluiting gecontroleerd, die gewoon paste, als je de slang er goed recht opschroeft, past ie perfect, ook op mijn oude kraan. Dat is iets wat de bezorgers gewoon hadden moeten weten, immers zal ik niet de eerste zijn geweest met een oudere kraan.
In het kort, de winkelervaring was top, maar de bezorgervaring was ronduit naar.

Nicole 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima logistieke afhandeling wasdroger Zanussi

Heb mij eerst laten voorlichten in de winkel over een Zanussi wasdroger en heb deze vervolgens via de website besteld. De website is goed opgezet en bestellen is eenvoudig. Niet lang daarna kreeg ik in de inbox een mail met daarin de verwachte levertijd. De levering geschiedde keurig binnen aangekondigde tijdspanne en een kwartier voordat de chauffeur arriveerde werd ik daarvan nog eens telefonisch op de hoogte gesteld.
De heren hebben heel voorzichtig de droger naar binnen gebracht, op zijn plaats gezet en geïnstalleerd.

W. Sticker 07-09-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor het alternatief!

Wasmachine besteld. Echter deze was niet leverbaar en Bemmel & Kroon kwam met een gelijkwaardig alternatief. Terwijl in mijn bijkeuken de berg was groeide en groeide kwam de boodschap dat ook dit alternatieve apparaat niet direct leverbaar was. Contact opgenomen met Bemmel & Kroon en zij vonden mijn situatie bijzonder vervelend en zij boden ter compensatie een nog zuiniger en dus duurder alternatieve wasmachine aan waarbij de meerprijs voor hun rekening kwam.. Deze hebben ze direct de volgende dag laten leveren en inmiddels is mijn berg was al een heel stuk geslonken. Kortom een goede service geboden ondanks hun leverproblemen.