Deze score is berekend op basis van 3190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JGR 30-08-2018 In de winkel gekocht

Via internet meer relevante informatie dan in de winkel!

Voor een nieuwe wasdroger hadden wij ons vooraf goed ingelezen op internet. Het gevolg was, dat wij de verkoper meer konden vertellen, dan hij aan ons. Het bezoek aan de fysieke winkel van Bemmel & Kroon was dus vrijwel nutteloos. Omdat we er toch waren, hebben we een wasdroger besteld met bijbehorende afvoerslang. Helaas werd die slang zonder het daarbij behorende hulpstuk geleverd. Daarom gebeld met B&K; men gaat dat alsnog nasturen. Nu dus verder maar afwachten.

A.B 30-08-2018 Via de website gekocht

BKI705571 Aeg wasmachine

Gisteren middag besteld, s’avond verwachte levertje voor de volgende dag ontvangen en volgende dag zonder problemen ontvangen. Eerste test was is ook goed gegaan...

visser 30-08-2018 In de winkel gekocht
forepark

goede service

vriendelijke verkoper goed advies en productinfo veel keuze van diverse merken op advies van kennissen naar toe gegaan

pjm.pepping 30-08-2018 In de winkel gekocht
bemmel & kroon cruquius

een voorbeeld voor velen

het artikel hadden we van tevoren goed over nagedacht en konden in de winkel er
direct op afstappen goede uitleg en tot koop overgegaan snel geleverd netjes en vriendelijk
oude machine direct mee geen vuiltje achter gelaten aangesloten en draaien maar

Faken 30-08-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Site zeer gebruikersvriendelijk. Goede informatie over het product. Het door ons gekozen product bleek niet meer leverbaar te zijn en er werd een vergelijkbaar/cq beter product aangeboden tegen dezelfde prijs. Leverdag konden we zelf aangeven en we werden goed op de hoogte gehouden van de levertijd.Wij zijn erg tevreden over deze winkel.

Karin 30-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden over Bemmel & Kroon

De webshop is helder en transparant. Voor een meer gedetailleerde vraag heb ik gebeld met een van hun medewerkers. Ik werd erg vriendelijk geholpen. Duidelijke informatie en eerlijk.
Na bestelling in de webshop is het product geleverd zoals afgesproken. Bedankt voor de goede service!

johanna 30-08-2018 Via de website gekocht

Prima

De levering ging fantastisch. Het apparaat is helemaal oke aangekomen. Nog niet geplaatst omdat mijn boilertje lekt. Dus dat moet eerst gedaan worden.

Ca&Ge 30-08-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Uitstekend geholpen!

Uiterst vriendelijke, behulpzame verkoper. Prettig geholpen in de winkel en de sgekochte vaatwasser werd vakkundig geplaatst door een zeer vriendelijke monteur. Klasse!

Ronald 29-08-2018 Via de website gekocht

Shop finder was duidelijk.Geleverd volgens afspraak.Perfecte montage.
Oude koelkast en verpakkingen meegenomen.

Yvonne Rijsdijk 29-08-2018 In de winkel gekocht
Forepark industrieterrein Den Haag

Super gericht op de wens en de beste oplossing voor de klant

Door op zondag geopend te zijn, was ik al gelijk aangenaam verrast. De verkoper stelde de goede vragen om er achter te komen wat ik precies nodig had. Bleek zeer handig om een extra aankoop later te voorkomen! Nu, vier dagen later, staat mijn mooie nieuwe koel-vries-combinatie te schitteren in mijn keuken. Twee vliegen in één klap. Een zeer groot vriesgedeelte en een mooie ruime koelkast. Ik ben helemaal blij. Goed gedaan B&B.

l Heijn 29-08-2018 Via de website gekocht

geheel volgens afspraak

Zowel de prijs als de leveringsvoorwaarden zijn voor mij de reden geweest om bij Bemmel en Kroon te bestellen.

Louise 29-08-2018 In de winkel gekocht
Fore park leidschendam

Hele goede service, prima medewerkers

Fijne winkel, prima personeel, snelle levering. Degene die onze gaskookplaat heeft geplaatst was snel en zeer kundig

Mario Emmink 29-08-2018 Via de website gekocht

Lage prijs, snelle levering en goede informatievoorziening.

Bemmel en Kroon Dit is voor mij de eerste keer dat ik hier besteld heb maar ze hebben zeer snel geleverd, een lastig te krijgen artikel hadden zij wel, de prijs was erg gunstig en de levering is zeer snel en goed geweest en het afvoeren van het oude apparaatis ook heel goed gegaan.

R.Tinselboer 29-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Wasmachine online besteld na eerst telefonisch contact over de levering. De levering liep helemaal mis en kwamen helemaal niet opdagen. Gevolg was dat ik in eindeloze onderhandeling moest met het koeriersbedrijf en opnieuw thuis moest blijven wachten een week later. Bemmel en Kroon heeft helemasl niet gereageerd op mijn klacht per mail hierover, ook niet na een 2e herinneringsmail. Zeer slechte service.

Wim 29-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel en nog een extra korting ook

Vrijdagsmiddags op de website gezien en besteld. De volgend zaterdagochtend vroeg (zonder bezorgkosten) al in huis. En nog een extra actiekorting ook.
Bovendien heeft Bemmel & Kroon winkels als je behoefte hebt aan persoonlijk advies of contact.

SylCos 29-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

Goede service en snelle nette levering!

De medewerker van Bemmel en Kroon gaf duidelijke uitleg over wasmachines en drogers en dacht mee m.b.t energiezuinige apparaten. Goed advies gekregen. De levering kon al erg snel en werd netjes afgehandeld al net na 09.00 ! Top!

E 29-08-2018 Via de website gekocht

Keurige levering

Keurige melding hoe laat ze bij je zijn. Er wordt van te voren nog gebeld of je krijgt een sms.
Wel moet je het apparaat zelf installeren

Nvd Doel 29-08-2018 In de winkel gekocht
Rijnneke

Fantastisch

Het is een hele nette winkel .
Veel keus alles staat netjes .
Het porsoneel is goed en weet waar men over praat.
De afspraken over het bezorgen gaat ook heel goed
En hele nette bezorgers gr Nico

Mw. Commandeur 29-08-2018 Via de website gekocht

Desinteresse en verwijzing naar fabrikant bij defect product

Toen de slang bij mijn stofzuiger binnen een paar maanden losliet en ik dit probleem melde bij Bemmel en Kroon kreeg ik een mail terug waarbij de 'klantenservice' niet verder kwam dan "Beste, "en het telefoonnummer van Philips. Wat een aanfluiting. Zelfs het intikken van mijn naam of zelfs maar "klant" is blijkbaar teveel moeite.

Najib 29-08-2018 Via de website gekocht

Wasmachine die ik had gekocht was niet op voorraad/leverbaar. Kreeg mail dat ze gaan de nieuwer/duurdere versie leveren tegen dezelfde prijs en op de afgesproken datum.

J.Coopmans 29-08-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend! Dus een 10!

De behandeling van mijn bestelde product was uitmuntend!
De bestelling betrof een apparaat wat net uitverkocht was en door afd verkoop gelijk werd omgezet naar (verbeterd) opvolger en voor dezelfde prijs! Geen gedoe met eindeloze comunnicatie.
Uitstekend Bemmel-Kroon !

Marrie 29-08-2018 Via de website gekocht

donderdag besteld, vrijdag geleverd, perfecte service

duidelijke site, apparaat was niet meer leverbaar en kregen als alternatief een nieuwer ( duurder) model

J Van Beek 29-08-2018 Via de website gekocht

Beste prijs!

Snelle reactie en gaven ons dadelijk de beste prijs. Tevens werd onze bestelling kosteloos geleverd op een datum/tijdstip door ons zelf gekozen.

WhiteBoy 28-08-2018 Via de website gekocht

Positief verrast!

Voor mij was het de eerste keer dat ik een bestelling ( BKI704998) plaatste bij Bemmel en Kroon. Qus snelheid van reageren en het voortdurend op de hoogte houden van de status van mij bestelling, vond ik zeer indrukwekkend.
De aflevering van product verliep vlekkeloos en deze bijzondere goed ervaring zal voor mij zeker aanleiding zijn om meer bij deze firma te bestellen.

Arthurt 28-08-2018 Via de website gekocht

Zo snel bestaat gewoon niet

Een wasmachine en wasdroger aangeschaft na reviews en testen gelezen te hebben. Bemmel & Kroon was de goedkoopste, maar zou er ook snel geleverd worden. Wij zijn altijd erg sceptisch. Een ding is duidelijk: aankoop en levering en plaatsing, de hele santenkraam geschiedde in een onvoorstelbare snelheid. Alles stipt op tijd, snel en de medewerkers van B&K waren uiterst hulpvaardig en oplossingsgericht. Goede adviezen etc. En natuurlijk de Bosch machines voldoen uitstekend. Complimenten.

Wil 28-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Supersnelle service

Gisteren een droger gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude en vanochtend werd deze keurig bezorgd.
Vooraf kreeg ik nog even een telefoontje en een kwartier later werd de droger bij mij afgeleverd, geïnstalleerd en de oude droger werd meegenomen. .
Superservice

Alexander van Braak 28-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer scherp geprijsd

Mooie actie, forse korting gekregen en daardoor veel goedkoper dan elders. Afspraak tot levering ging vlot, artikel is keurig thuis bezorgd.

martin 28-08-2018 Via de website gekocht

voldaan terug kunnen kijken

ik dacht dat ik 1 product kreeg en de rest via een ander kwam , maar kwam met 1 bezorger .
gemakkelijk en goed geregeld .

Albert 27-08-2018 Via de website gekocht

Zorgeloos geregeld!

Zondagmiddag besteld en maandagavond draait onze nieuwe wasmachine. Bij aankoop vergeten aan te geven om machine te plaatsen en aan te sluiten. Met een mailtje werd dat direct in orde gemaakt zonder gedoe. Aflevering was top en oude machine is meegenomen. Aflevering was op tijd en niets op aan te merken: wasmachine aangesloten door bezorgers, gebruiksklaar gemaakt en direct het eerste wasprogramma gestart.

Casper van Gerven 27-08-2018 Via de website gekocht

Top service Bemmel & Kroon

Na raadpleging website Bemmel & Kroon telefonisch contact gehad met uiterst klantvriendelijke verkoper van de vestiging Cruquius. Hij adviseerde ons uitstekend bij de keuze voor een Siemens inbouw koelvriescombinatie, waarbij wij uiteindelijk kozen voor een luxere variant tegen dezelfde prijs. Tevens maakte hij afspraken over levering en plaatsing door extern montagebedrijf. Ook dit is op tijd en prima verlopen. Kortom een groot compliment voor B&K

Erik 27-08-2018 Via de website gekocht

Meer dan tevreden!

Model was niet op voorraad, waardoor ik van hetzelfde merk een beter model heb gekregen voor hetzelfde geld. Top!

Ton Remmers 27-08-2018 Via de website gekocht

super tevreden

Afwasmachine werd zeer kundig geplaatst...oude mee teruggenomen. Extra adviezen ontvangen. Ik zou het zeker aanbevelen aan mensen.

Monique Tegenbosch 27-08-2018 Via de website gekocht

Zondagavond om 21.00 uur een droger besteld en de volgende dag om 12.00 uur stond hij al in huis. Netjes aangekoppeld en de oude droger werd ook direct meegenomen.

Zo hoort het 27-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Via de webshop een AEG vaatwasser besteld. Voor wat nadere informatie gebeld met de klantenservice van Bemmel&Kroon. Hier bleek, dat het door mij beoogde apparaat niet meer leverbaar was. Ik kon de bestelling plaatsen, maar zou dan automatisch een ruim 200 euro duurder model geleverd krijgen, zonder bijbetaling van het prijsverschil. Nog even contact gehad met een concurrent, maar hier konden ze niet met de prijs van B&K meegaan. Al met al een prima service waar je zeker als klant vrolijk van wordt. Voor het plaatsen van het nieuwe apparaat en het verwijderen van het oude, heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een monteur er meteen bij te bestellen. Ook hier dik tevreden over. Na 2 uur was de klus geklaard en was mijn keuken een werkende nieuwe vaatwasser rijker.

Peter 27-08-2018 Via de website gekocht

Alles netjes volgens afspraak geleverd en geplaatst

Nieuwe Siemens koffiezetter besteld (telefonisch). Alles geleverd conform afspraak en oude mee retour.

Marion Hoogerheide 27-08-2018 In de winkel gekocht
'S-GRAVENHAGE

Toch nog goedgekomen!

Afgelopen week hebben wij onder ordernr. DH701458 een magnetron, koelkast en een vaatwasser besteld bij Bemmel en Kroon welke door onze buren was aanbevolen.
Een paar dagen werd het geleverd en ingebouwd. Helaas de vaatwasser paste niet. De monteur gaf ons goed advies en daarmee konden we naar de winkel. Een andere uitgezocht, deze was nog 30 Euro goedkoper. Het bedrag heb ik inmiddels al weer op mijn giro terug gekregen. Al met al complimenten naar Bemmel en Kroon en ook zeer zeker naar het installatiebureau. En met de apparatuur zijn we dik tevreden.

g.fakkeldij 27-08-2018 In de winkel gekocht
qruicius

nog echt klant

bemmel en kroon is een erg goed klantvriendelijk bedrijf met deskundig advies,zeer vriendelijk personeel en erg veel servises

Willem 27-08-2018 Via de website gekocht

Super geholpen

Vrijdagavond een fornuis op voorraad besteld om 21:30. Kwartier later keurige medewerker aan de lijn die helaas meldde dat er toch geen voorraad was. In overleg ander artikel gekozen en dat werd zaterdag ochtend al geleverd.
Wij hadden al eerder ons witgoed bij van Bemmel gekocht. Scherpe prijs en prima service.

Anoniem 27-08-2018 Via de website gekocht

Bestelling en terugkoppeling daarover perfect!

Keurige terugkoppeling van je bestelling. Alleen de bezorger Dynalogic, mag wat mij betreft wel een ander voor komen. Dat was echt vreselijk. Eerste planning bleek niet haalbaar. Telefonisch contact gehad. Er zou 4 uur later (?) nieuwe planning komen. Gelukkig kwam deze eerder. Telefonisch contact gehad en een kleiner tijdsbestek gekregen. Met de zekerheid dat ze echt niet eerder zouden komen. Helaas. 45 minuten eerder. Niet elke bestelling is voor jezelf, dus moest nog mensen mobiliseren om de bestelling op tijd in ontvangst te kunnen nemen. Bemmel&Kroon ja, maar Dynalogic nee.

Roger 27-08-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en voordelig winkelen

Gewoon de voordeligste webwinkel! En je vindt snel wat je zoekt op de gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website.

Familie Vermuë 26-08-2018 Via de website gekocht

Hoe snel kan het gaan...!

De site was duidelijk, snelle service en netjes te woord gestaan door medewerker aan de telefoon! Mijn apparaat was niet leverbaar en toch de volgende dag eenzelfde apparaat binnen maar dan nieuwer type! Wel voor de prijs van de bestelde!
De levering was snel en netjes door Dynalogic. Precies als afgesproken!
Wij zijn weer gelukkig met ons nieuwe apparaat en zullen zeker weer naar van Bemmel & Kroon gaan surfen als er wederom een apparaat het begeeft...
bedankt voor de service!

Ilze 26-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Prima informatie over produkt en bezorging. Prijs -prestatie zijn uitstekend. Wasmachine doet prima zijn werk. Erg fijn dat je per uur kan aangeven wanneer hij klaar moet zijn. Makkelijk te bedienen met ruim voldoende opties.

Wicher 26-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima service

Door familie bij Bemmel en Kroon gekomen
Prima zaak goed geholpen en veel assortiment
Ook klantvriendelijk de koffie staat klaar en de uitleg top

goed en duidelijk 25-08-2018 Via de website gekocht

Donderdag besteld en vrijdag snel geleverd.

Geweldige service opnieuw nu combi-magnetron gekocht en voor aansluiting nog contact gehad met Siemens service met goede adviesen kookplaat aangesloten op 2 fasen.
Het is even wennen met inductie koken maar gaat veel sneller en is veel zuiniger in gebruik.

Ton en Marjan 25-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Vakkundig advies en uitstekende service

Al decennia lang zijn wij klant bij Bemmel & Kroon Den Haag. Voor vakkundig advies, snelle levering, service en concurrerende prijzen is Bemmel & Kroon ons vaste adres. Ook nu weer met ons ordernummer DH704029 (Samsung wasautomaat) een bezoek aan de showroom waard.

Mister BP 25-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service juist nadat het mis ging

Nadat ik een wasdroger besteld heb, werd het de volgende dag wel geleverd maar verder dan de drempel kwam de droger niet. Door een fout op het kantoor werd er niets uitgepakt en het verpakkingsmateriaal werd niet meegenomen. Ik belde naar Bemmel & Kroon en werd zeer prettig geholpen. Ik kreeg een vehoorlijk bedrag geretouneerd en een adres waar ik de deur van rechtsdraaiend naar linksdraaiend kan laten omzetten. Ik was echt onder de indruk van deze service

Stroobant Joost 25-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon zetten voor mij de juiste toon!

Via de website was de keuze van het juiste toestel redelijk snel gemaakt. De specificaties waren uitgebreid en dus een belangrijke hulp. De prijs spande werkelijk de kroon: bijna 200 euro goedkoper dan in een andere keten! De levering gebeurde stipt. makkelijk te volgen via track en trace. Binnen het uur was mijn microgolf reeds in gebruik. Handig toch!

Ronny 25-08-2018 Via de website gekocht

Prima verlopen

Prijs ok .communicatie prima ,snelle levering ok,levering ook goed verlopen.Dus ik zou deze winkel iedereen aanbevelen.

Paula 25-08-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Prima service

Naar van Bemmel & Kroon gegaan omdat ze veel inbouwapparatuur hebben. wij zijn uiteindelijk geslaagd voor een Bosch en hebben er veel plezier van.

Eugène 25-08-2018 Via de website gekocht

prima service, prima levering, scherpe prijs.

heldere en betrouwbare site, goede prijs, werd persoonlijk nog even gebeld, prima service en levering naar België,