Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Chrizz 10-03-2019

veel keuze, goede weergaves, mooie prijzen en acties. snel besteld, makkelijk te plannen wanneer je laat bezorgen. En een hele goede afleverservice.

freek 09-03-2019

prima shop, goeie prijs, duidelijke site, bezorging zoals afgesproken, kort om, zoals het bedoeld is.

Henk 09-03-2019

Leuke website is goed te navigeren. Snelle en keirige levering. Juiste aangegeven levertijd.

Frits 09-03-2019

Keurige winkel en webshop. Wij hebben onze wasmachine sàvonds via internet besteld en de andere dag werd deze keurig op tijd afgeleverd. de machine is keurig boven gezet zonder iets te beschadigen of te stoten.
Top Geregeld

Fred 09-03-2019

Gisteren besteld en de volgende dag bezorgd. Er werd via de mail keurig een factuur gestuurd en de bezorging was mooi op tijd en deze jongens deden alle moeite om de machine op zijn plaats te krijgen. Ik kan niet anders zeggen dan topservice en alles perfect volgens afspraak
Waar vind je dit nog.

Inge van Laarhoven 09-03-2019

Ik vond deze shop toen ik prijzen aan het vergelijken was .mijn keus viel op uw shop. Nog onbekend bij mij, maar nu zal ik daar als eerste kijken. Moest besteld worden maar goed contact met jullie shop gehad. Track en tracé was heel goed. Aardige man hoor Earl.

Willem de Vries 09-03-2019

Voor mijn 94-jarige moeder hadden wij een koelvries combinatie bij de Mediamarkt besteld. Helaas na betaling bleek ineens dat deze niet geleverd kon worden. Met spoed moesten wij een andere koelkast kiezen en gelukkig vonden wij er 1 bij Bemmel & Kroon die binnen 1 dag geleverd kon worden. Alles was keurig in orde, werden op tijd ingelicht wanneer hij gebracht zou worden. Er was maar 1 ding jammer, door de wegomlegging in Rotterdam Ommoord waren de leveranciers 40 minuten later en behoorlijk chagrijnig. Wat ik me wel kon voorstellen want hun hele schema liep zo in de war. Dit was dus overmacht en konden de heren niets aan doen.

Albert Kuipers 09-03-2019

Prima shoppen alles goed geregeld volgens afspraak kan niet beter aanrader voor iedereen.

M. Hulleman 08-03-2019

Bemmel & Kroon, ze leveren een top service. Mijn type wasmachine was uitverkocht, kreeg een duurder model tegen dezelfde prijs geleverd. Ik was aangenaam verrast. De afspraken worden nagekomen. Telefonischook altijd correct. Ook de heren die kwamen plaatsen waren accuraat. Ik beveel deze firma zeer zekers aan! 😉👍🏽🍀

Dennis van hagen 08-03-2019

Ik heb deze winkel gekozen voor de scherpen prijzen goed advies door vakkundig personeel en de ruime keuzes voor alle benodigde apparaten en omdat je ook nog kan kiezen voor het plaatsen van de apparaten door een inbouwservice tevens zijn dat ervaren mensen die alles netjes afhandelen gaan niet eerder weg voor dat alles perfect is echt een aanrader

Eli de Graaf 08-03-2019

Goede voorlichting en advies in de winkel,later werd de prijs naar beneden aangepast door de laagste prijsgarantie.
Reageerden super snel op mijn vragen ,echt top ben zeer tevreden over de goede service.

van hilst 08-03-2019

Ik ben tevreden over de aflevering , van mijn bestelling ! En de behulpzaamheid ,van het personeel ! Chapeau !

H&M 08-03-2019

We waren op zoek naar een wasdroger en via de test van de consumentenbond kwamen we bij Bemmel & Kroon uit. De beste koop was daar te koop. De afhandeling van bestellen tot plaatsing ging vlekkeloos. We werden steeds zeer goed geïnformeerd over de status van de bestelling. De plaatsing op de zolder werd ook perfect en vakkundig gedaan. Kortom, een aanrader!

René 08-03-2019

De afgesproken leverdatum werd niet nagekomen door de bezorgdienst Dynalogic waarmee Bemmel & Kroon mee samenwerkt. Levering werd zonder aankondiging of navraag bij ons gewoon een dag opgeschoven. Levertijd was bij elkaar vijf dagen.

paul 08-03-2019

overzichtelijke site met duidelijke informatie en vervolgens telefonisch duidelijke informatie met betrekking tot keuze.

Mike 08-03-2019

Wederom top begeleid, deze keer bij de aankoop van een nieuwe afwasmachine. En ´s morgens besteld en dezelfde dag nog bezorgd. Kan niet beter!

Ro 08-03-2019

De AEG wasdroger type T6DB72GP heb ik via de internetsite van Bemmel & Kroon besteld omdat deze voordelig is geprijsd. De wasdroger is ook netjes bij ons op de 2e etage afgeleverd en geïnstalleerd. De oude wasdroger hebben zij ook meegenomen. Prima service dus!

T Postma 08-03-2019

Een goede communicatie, snelle levering en prima bezorging .
Artikel xxxxx bevalt prima een makkelijke goede oven voor een betaalbare prijs.

Olf 08-03-2019

We hebben de diepvries zondag middag besteld en konden zelf aan geven wanneer we dezxe zouden willen ontvangen. Althans welke dag. Op de dag zelf kregen we een mailtje met daarin een indicatie wanneer de diepvries zou worden afgeleverd. Dit alles is keurig gebeurd. Een mooie diepvries en de bescherming die erom zat zijn keurig weer mee genomen. Toppie.Olf

René V. 08-03-2019

Bij Bemmel & Kroon online een nieuwe semi-inbouw vaatwasser besteld. Deze moest een twintig jaar oude vaatwasser in onze keuken vervangen. Belangrijk hierbij was dat het voorpaneel van mijn keuken overgezet kon worden. Na uitvoerig online advies door een van de verkopers van Bemmel & Kroon hebben wij een nieuwe vaatwasser besteld. Deze werd al de volgende dag gratis bezorgd en ook mijn oude machine werd keurig afgevoerd.

Pauline Couturon 07-03-2019

Vriendelijk, goede prijzen, bij verkoop goede service. behulpzaam.
Maar service na verkoop net wat minder. Als er gezegd wordt dat de toestellen gemonteerd worden, dan verwacht je niet dat de kabels geknikt zitten en de machines niet recht op de vloer. De toestellen zijn 'geplaatst' in de juiste kamer, maar niet gemonteerd.

Loni 07-03-2019

Mijn gekozen model was uitverkocht. Kreeg en opvolger dat duurder is voor hetzelfde prijs. Ik hoefde er nieks voor te doen. Volgende dag was de wasmachine netjes t’huis geleverd en geiinstalleerd

Carel 07-03-2019

Koolfilters besteld Bemmel & Kroon Netjes geholpen en alles op tijd bezorgt ik kan niet anders zeggen goede service .

Frank 07-03-2019

De 2e dat wij iets bestellen en beide keren heel goed behandeld. Nu hadden we een koelkast en de vriezer. De vriezer was niet meer op voorraad, we hadden hem al betaald, kregen een nieuwer model zonder bij te betalen. Top!!!!

G. Burg 06-03-2019

Mooie vrieskast met veel ruimte. Geen vrieselementen tussen de lade. Perfect en voor een hele mooie prijs bij Bemmel & Kroon.

Mike 06-03-2019

Top winkel, perfecte service en levering. Alles werd ook nog eens goed aangesloten. Zeker een aanrader!

J. Smit 06-03-2019

Prima communicatie. Artikel was uitverkocht en niet meer te krijgen. Duurdere versie aangeboden zonder bijbetaling, Hierover is duidelijk gecommuniceerd. Ook de bezorgdatum is prima uitgevoerd.

Jan O. 06-03-2019

Bij Bemmel&kroon hebben wij eerder geshopt, vandaar dat onze keuze nu ook weer op deze webwinkel viel. Het artikel was leverbaar tegen een zeer concurrerende (lees: laagste) prijs.
De dag voor levering kregen wij keurig een e-mail over de globale levertijden de volgende dag. Op de dag van levering eerst een e-mail over meer afgebakende levertijden EN je kon de chauffeur volgen op zijn route. Een half uur voor levering nog even een bericht ("ik kom eraan ...") gevolgd door een prompte levering. Wat wil je nog meer!

J.vreeswijk 06-03-2019

Echt fantastisch geholpen bij bemmel en kroon. Mensen die echt met je meedenken in oplossingen. Ook het installatie bedrijf verdient een pluim. Jullie hebben ons he blij gemaakt. Dank je wel

peter 06-03-2019

gebruiksvriendelijke site, duidelijke informatie over elke wijziging in bestelproces, goede prijs, model wat we wilden was niet meer leverbaar andere duurder model gekregen tegen de prijs van oud model.

Willem B. Mouwen 06-03-2019

Nieuwe Bosch vaatwasser besteld op 4 maart 2019. Reeds de volgende morgen bij mij thuis afgeleverd. Dus een razendsnelle levering door vriendelijke bezorgers.

Bemmel & Kroon heeft een groot assortiment en hanteert scherpe prijzen.
Bemmel & Kroon waardeer ik met een 8
De verkoper waardeer ik met een 6
Waarschijnlijk had hij wat last van een maandagochtend humeur.

Anja 06-03-2019

Makkelijke website, tevens de goedkoopste voor de Amerikaanse koelkast van mijn keuze. Aflevering prima. Ik kreeg diezelfde ochtend en een half uur voor bezorging een sms met tijd van aflevering.
Oude koelkast meteen meegenomen. Niets op aan te merken.

Leila Keijzer 06-03-2019

Werden uitstekend geholpen en geadviseerd, omdat onze keuken nog in aanbouw was konden we het zonder problemen kosteloos op laten slaan tot nader order.

Zeer tevreden 06-03-2019

Zeer vriendelijk ontvangen in Zoeterwoude deskundig advies , een fantastische winkel waar je alles kon bekijken en op de ouderwetse manier gied kon bekijken, zodat je kon zien wat je kocht en o.der het genot van een heerlijk kopje koffie. We hebben een afzuigkap, vaatwasser,oven en inductieplaat gekocht ook hebben we alles laten installeren, door een zeer vriendelijk en deskundige vakman. En alles voor de afgesproken prijs. Zeer tevreden

Joke de Weerd 06-03-2019

Meer dan super snel een combi magnetron gekocht en geleverd. Dinsdagavond om 21.57 besteld en woensdag morgen 11.30 staat de combi magnetron gebruiksklaar in de keuken. Ik verheug me vanavond op het gegrilde kippetje. Duidelijke site om te zoeken en te bestellen. Zeker goede prijs/kwaliteit verhouding. De oude magnetron werd ook nog meegenomen. En de bezorger leverde de doos zelfs in de keuken. Reuze tevreden.

Clasina 06-03-2019

Vaatwasser keurig en snel geleverd. Vriendelijke bezorgers hebben meteen de oude vaatwasser meegenomen. Degene die ik had besteld was niet leverbaar, dus de opvolger ervan gekregen voor dezelfde prijs. Dat heeft Bemmel & Kroon netjes opgelost

Jan 06-03-2019

Zeer positieve ervaring met Bemmel en Kroon. Prima communicatie over bezorging (ik kreeg zelfs antwoord op zondag) en snelle levering. Prijs bovendien scherp.

Parastu 05-03-2019

Erg goede prijzen/acties en een ruime assortiment. De verwerking gaat ook snel, dit geldt ook voor de snelle levering!

Liza 05-03-2019

Gekozen vanwege de lage prijs. Service was snel. Alleen een beetje jammer dat er was afgestoten dat we via iDEAL gingen betalen, maar we opeens contant/met pin moesten betalen bij levering en de wasmachine anders niet geleverd zou worden! Na een belletje hierover, verder ook geen excuses ontvangen.

Hanomi 05-03-2019

De wasmachine die ik besteld had was niet op voorraad. Ik kreeg een duurder model voor dezelfde prijs. Netjes snel en vriendelijk.

Mathijs 05-03-2019

Echt een top ervaring. Nieuw product voor een super prijs gekocht. Echt tien tallen euro's goedkoper dan op andere sites. De site is makkelijk in gebruik en je kan makkelijk zelf je gewenste leverdatum invoeren. Ikzelf ging verhuizen en had 2 weken van te voren al een nieuwe vriezer besteld en alles is keurig afgeleerd op mijn nieuwe adres. De levering zelf was ook top. In de morgen eerst een grove schatting hoelaat de bezorger komt, per SMS op je telefoon en later op de dag een hele precieze schatting hoelaat de bezorger er is. Dus voor mij echt een top ervaring.

Tom 04-03-2019

Goed en snel geholpen (alles per e-mail)! Denken goed mee en komen met alternatieve.

Sjef 04-03-2019

Scherpe prijs. Snelle en adequate levering al op de e dag na de bestelling. Netjes geplaatst en aangesloten. Helemaal top

Helene 04-03-2019

Vandaag onze koel/vriescombinatie geleverd gekregen. Het hele traject is vlot verlopen, een overzichtelijke site, de goedkoopste prijs en vriendelijke bezorgers. Ik kan het een ieder van harte aanbevelen; no nonsense wanneer jij dat wenst!

Jankees 04-03-2019

Snelle levering, duidelijke voorwaarden, vaatwasser werd niet geplaatst, andere leveranciers hebbenwel deze service

wim 04-03-2019

kookplaat vrijdag besteld, zaterdag geleverd.
Voorraad toch op, gratis upgrade ontvangen en duidelijke berichten = prima service bij verkoop.

André 04-03-2019

Super snel geleverd! Op zondag wasmachine kapot en maandagochtend om 9.00 uur stond er een nieuwe te draaien.
Goed en overzichtelijke site met zeer scherpe prijzen.
Goed op de hoogte gehouden van de status van levering
Echt een aanrader.

Rosetta 04-03-2019

Hele goede service!
Op zondag een stofzuiger besteld omdat de mijne ermee was opgehouden en gelijk de volgende ochtend de nieuwe binnen!
Vanaf het moment van bestellen tot de bezorging verliep super!
Inclusief mail dat de bezorger onderweg is en sms met de te verwachte tijd van bezorgen!👍

Steef Stam 03-03-2019

Zeer duidelijke gebruiksvriendelijke website, waar je eenvoudig een bestelling plaatst. Je kunt met iDeal betalen of pinnen bij de bezorger. We hadden op dinsdagavond een kapotte koelkast en direct een nieuwe besteld. Woensdagmiddag werd deze al bezorgd en werd de oude mee retour genomen.
We zijn ontzettend tevreden met de snelle service.

Charlotte 03-03-2019

Ik vind de service bij bemmel & kroon fantastisch. Medewerkers zijn vakkundig en kunnen je snel en efficient van de juiste informatie voorzien. Ze denken ook met je mee over de juiste prijs-kwaliteit verhouding wat een hoop voorwerk scheelt. De volgende dag werd mijn droger afgeleverd en ben erg tevreden!