Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erwin 15-02-2018 Via de website gekocht

Simple, snel en goed !

Simple, snel en goed !
Gemakkelijke te bestellen, met een snelle afhandeling.
Zou er zeker weer bestellen

M.Dassen 15-02-2018 Via de website gekocht

prima service

mijn inbouwoven ging onverwachts op vrijdag kapot en ik had in het weekend een feestje. Op internet gezocht naar een nieuwe en die vond ik bij Bemmel en Kroon. 's zaterdags had ik hem al in huis en precies op het afgesproken tijdstip. Een dikke duim voor deze winkel!!!!

Mieke 14-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Onze vragen per email werden zeer snel beantwoord. Goede en duidelijke informatie. Vlotte levering van het toestel. Daar wij in België wonen konden we niet pinnen bij levering maar werd ons gevraagd om cash te betalen. Dit werd ons ruimschoots op tijd meegedeeld zodat het voor ons geen probleem was.
Voor de levering van de oven kregen we een mail gestuurd dat deze geleverd werd tussen 8u en 22u. Misschien beter een barcode meegeven zodat je de zending kan volgen en niet nodeloos moet wachten.
De leveranciers waren zeer vriendelijk.

ring

Anneke Vijgen 14-02-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk bezorgteam en geweldige service

Bijzonder vriendelijk en welwillend bezorgteam. Prettige communicatie en niets was te veel.
De machine is netjes neergezet waar wij hem wilde.

Wim 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Betalen via Ideal lukte niet. Na 2x proberen werd ik al gebeld door de klantenservice. Zeer vriendelijk en desundig werd het probleem opgelost. De volgende dag was mijn koel/vriescombinatie al in huis.

Herman Vink 14-02-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Aanschaf Siemens hetelucht oven HB835GPS1 top

Goede uitleg bij aankoop, verdere afhandeling en bezorging volgens afspraak de bezorgers waren vriendelijk en vakkundig.

Wil kauffman 14-02-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon doen wat ze beloofd

Wij hebben al regelmatig producten gekocht via Bemmel & Kroon. En altijd plezierig geholpen en geadviseerd. Snelle en accurate levering!

Anita van Wijk 14-02-2018 In de winkel gekocht

Top bedrijf

Duidelijke site
Goed advies en zelfs tegen sluitingstijd werden we heel goed geholpen
Bezorgers waren ook vakkundig gezellig en gemotiveerd
Kortom n zaak om terug te gaan

M. Spiegelaar 14-02-2018 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd voor een mooie prijs!

Besteld bij Bemmel en Kroon, waren al heel scherp met hun prijs, ging er nog eens 20 euro vanaf. Ik heb hem voor 22.00 uur besteld en de volgende dag had ik hem al thuis.

Dj 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Beste prijs. Goedkoopste aanbieder die we online konden vinden. ....................

Joyce 14-02-2018 Via de website gekocht

Snel, klantvriendelijk, geweldige. Service!!

Fijn contact gehad aan de telefoon toen ik de aankoop deed. Mdw dacht met mij mee, gaf goed advies. Mijn product was niet voorradig, kreeg een andere optie voor dezelfde prijs, heel fijn! Levering ging vrij snel, zaterdag besteld, dinsdag in huis en geinstalleerd! Bezorgers waren ook heel klantvriendelijk, oude product meegenomen, nieuwe afgeleverd, alle dozen en plastic opgeruimd, na 15 min belt de installateur dat hij omderweg is, ook hij heeft alles netjes afgemaakt. Beveel jullie bij zeker bij iedreen aan! Suuper service!

johan 14-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende

's Avonds om 8 uur besteld, de volgende dag om 12 uur bezorgd. Alles keurig en snel afgehandeld, correcte aflevering, oude apparaat meegenomen. Bovendien de goedkoopste! Wat wil je nog meer.

Bob 14-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius winkelcentrum

Geweldige service & vakwerk

Prettige/vriendelijke installateur, bekwame vakman, werkt snel en netjes, nam de oude apparatuur mee terug, goede uitleg werking van de AEG combi magnetron en van de Siemens afzuigkap.

Fam. Vogels 14-02-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon: prima service voor levering en installatie

Alle gewenste apparaten kunnen altijd vrij snel geleverd worden tegen scherpe prijzen. Bemmel en Kroon denkt mee over levering en installatie. Zij werken hiermee samen met een prima installatiebedrijf.
Wij hebben al onze apparaten bij Bemmel en Kroon besteld en zullen dit ook in de toekomst blijven doen.
Vakkundig advies en samenwerking met installatiebedrijf. Voor ons zelfs kosteloos geïnstalleerd. Dank.

Joost 14-02-2018 Via de website gekocht

Helemaal perfect!

Zeer snelle respons, ook beter toestel gekregen omwille van uitputting oud model, vrijdag overgeschreven manueel en toch dinsdag al geleverd, prima koerierdienst met sms verwittiging én telefonisch. Kan niet beter.

Maarten 14-02-2018 Via de website gekocht

Supertevreden !

Ik ben supertevreden over de levering van een Grohe Red Duo New keukenkraan. Prijsstelling prima, snelle levering, goede infoverstrekking via mail, en de levering via Dynalogic is meer dan goed ! Puik geregeld allemaal !

Ilja 14-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Zeer snel geleverd, op zijn plaats geinstalleerd en nog eens een beter model dan we hadden besteld zonder dat we erbij moesten betalen. Dit omdat door ons bestelde model niet meer leverbar is. Wij zijn dik tevreden!

Madeleine 13-02-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!!

Gister eind vd dag op de overzichtelijke site van Bemmel & Kroon een Samsung wasmachine met een hele mooie korting besteld en hij staat nu al te draaien. De bezorgers hebben de wasmachine maar boven gebracht en geinstalleerd en de oude weer mee genomen. Alles perfect geregeld!

Rob 13-02-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Prima induk.

We hebben de koop in de winkel gedaan en zijn vriendelijke geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt m.b.t levering en data en de koop was rond. Werd netjes op data en tijd geleverd.

W vd Rijt 13-02-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf

Snelle levering, chauffeur die gewoon de wasmachine boven brengt. Nadat ik de bestelling geplaatst had zag ik dat ik mijn mailadres fout had ingevuld, ik bellen en wat denk je? De medewerkster had het al gezien en al gewijzigd. Dat is nog eens service.

Ira 13-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende & snelle service

Zondagavond besteld, maandagochtend in huis. Fijn dat er eerst een tijdsblok en dan nog een 30min. sms'je wordt gestuurd zodat je niet aan huis gekluisterd zit.

Koper 13-02-2018 Via de website gekocht

Levering koolstoffilterset - goed op de hoogte gehouden

Je wordt goed op de hoogte gehouden.
Het advies met betrekking tot de koolstoffilterset was verder prima.

C. Reijerkerk 13-02-2018 Via de website gekocht

Zij maken waar wat ze beloven

Order no: ZTW663122
Vrijdags besteld en zaterdag geleverd. Je kon op de site met track & trace zelfs zien waar de wagen die de droger af zou leveren zich bevond. Een half uur voor het afleveren kreeg ik een sms-je hoe laat de aflevering zou geschieden. Exact op tijd werd de droger afgeleverd.
Bedankt Bemmel&Kroon en proficiat.
Ik had geen betere leverancier kunnen bedenken ondanks het zoeken op internet en bij alle andere moest ik meer betalen.

Joke Nijland-Stegeman 13-02-2018 Via de website gekocht

Top

Makkelijke website, ook als je digitaal niet zo goed onderlegd bent. Zeer vlotte levering en prima service.

A Kalkman 13-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Top advies en prima service

Wederom prima advies gekregen bij de aanschaf van een koelkast in de winkel.
De productkennis van het personeel is zeer goed. De sfeer is prettig: je wordt totaal niet gepusht iets te kopen.
Erg fijn! Vlotte levering.

E 13-02-2018 Via de website gekocht

Ook bij Ruilen hier geen Huilen

Eerst een afzuigkap model uitgezocht wat een verkeerde kleur had wit
Het moest Rvs zijn dus even gebeld en toen werd er een andere besteld Rvs die ook goedkoper was .
Na 2 dagen het teveel betaalde weer netjes op mijn rekening.
En de Afzuigkap is perfect afgeleverd

Henk 12-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Afspraak prima nagekomen. Levering perfect te volgen en volgens schema.
Was eerste ervaring maar volgende keer weer

william 12-02-2018 Via de website gekocht

Top!

Levering en service uitstekend. Vrijdag om 21.50 besteld en zaterdagmiddag in huis. Geleverd tot in de keuken. Super koelkast

Jolanda 12-02-2018 Via de website gekocht

Op en top service

Nette site en niet de duurste in artikelen.
Snelle bezorging, en netjes afgeleverd.
Zeer tevreden over alles.

Edwin 12-02-2018 Via de website gekocht

Prima en snel geregeld

Al eerder bij Bemmel en Kroon gekocht tegen keurige prijzen en goed verzorgd. Ook nu weer snel en netjes geregeld, zowel bestellen als afleveren.

Van der Waerden 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Had een nieuwe wasmachine nodig , van Bemmel &Kroon had de goedkoopste en had ook nog eens een extra korting bovenop de toch al lage prijs kortom goede keus, goede service en snelle bezorging.
Bij volgende aankoop zal ik zeker op de website van deze firma zoeken.

Inna 12-02-2018 In de winkel gekocht
Leiden

TOP Service TOP Wasmachine Schone kleren blije mensen

Bij binnenkomst zocht ik een wasmachine, mijne was inmiddels al 1 week kapot dus, tijd voor een nieuwe.
De verkoper richtte zijn totale aandacht aan mij en mijn nieuwsgierige vragen over verschillende wasmachines, ik vroeg de verkoper ook om zijn advies en die gaf mij een eerlijk antwoord waarop ik heb gekozen en vertrouwd op zijn keuze. ik heb de beste keuze gemaakt, niet alleen kreeg ik een TOP wasmachine die je niet eens hoort wanneer die aan staat maar ik heb ook nog eens 10 jaar garantie op de motor, blijer kan je mij niet maken! en het ligt ZEKER NIET aan het wasmiddel maar me kleren zijn NOOIT zo schoon geweest. :D

B en M 12-02-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard, zoeterwoude

Goede en duidelijke voorlichting

Voor de aanschaf van een was combinatie hebben deze winkel gekozen, omdat alles er ordelijk uit ziet en je fatsoenlijk te woord wordt gestaan. Medewerkers denken ook met je mee, zodat je geen geld onnodig uitgeeft. Prijsontwikkeling wordt goed bijgehouden. Goede afwikkeling, alles netjes thuis gebracht. Oude apparaten weer meegenomen. Pluim voor de verkoper.

Jelle 12-02-2018 Via de website gekocht

Top service, flexible opstelling, goed advies

Door samenloop van omstandigheden een verkeerd type vaatwasser besteld.
Na een gesprek, met goede uitleg tot een andere bestelling gekomen.

Zeer positieve ervaring en bij een volgende aankoop staat bemmel en kroon zeker bovenaan mij lijstje.

Viveen 12-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

zeer goede service en vriendelijkheid

Erg overzichtelijk. Leuke aanbiedingen en een goede sfeer en overzichtelijk. Tot nog toe slagen we iedere keer.

L. Botermans 11-02-2018 Via de website gekocht

Eerst tel. contact gehad, was vriendelijk . Daarna bestelling geplaatst, oven op aangegeven dag thuis bezorgt .

Remko 11-02-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Snelle levering!

Ruime keuze, snelle levering en goed advies.
Oude vaatwasser netjes meegenomen door de bezorgers van logitics die trouwens ook erg behulpzaam en netjes zijn.

Mirjam 11-02-2018 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar, bestelling goed en volgens duidelijke afspraken over datum en tijd afgeleverd.

H. Vogelaar 10-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag neckar 24

Fijn geholpen bij de aanschaf van een wasmachine.

Mooi ingerichte winkel op het Forepark in Den Haag. Prettig geholpen, goed advies, eigen keuze was bepalend. Geen mooie praatjes maar met verstand van zaken geholpen. De kassa korting werd niet als lokkertje gebruikt maar pas bij het afrekenen gemeld.

P.Martens 10-02-2018 Via de website gekocht

geweldige snelle aflevering

deze site kan ik u aanraden. word keurig aangeboden omschreven op de site. factuur is duidelijk om schreven
en de levering word prima uitgevoerd. men houd zich aan de afspraken.alles goed te volgen via de email.
gekozen voor dezelfde wasdroogcombinatie als reeds in mijn bezit, aangekocht voor mijn zoon. ze hadden op de factuur al aangegeven dat er een ander type nr was ter vervanging van de mijne. nu blijkt bij binnenkomst deze een grotere was droog capaciteit te hebben. geweldig is dat en dat voor die prijs!!!!!!!!!

Eric Meier 10-02-2018 Via de website gekocht

Superservice van Bemmel & Kroon

Onze 23 jarige koelkast wilde maar niet kapot en toch wilden we deze vervangen vanwege energiebesparing.
We hadden een NEFF koelkast die we pas na uitstekend advies van het Siemens Inspiratiehuis in Hoofddorp konden vervangen omdat we van hen de nieuwe typenummers geadviseerd kregen. Online bij Bemmel & Kroon gezocht en gevonden. Al direct kwam de orderbevestiging met een ander typenummer. Vanwege de speciale maat nog even gecheckt maar alles klopte. Hoewel dit type nummer duurder was toch voor dezelfde aantrekkelijke prijs geleverd en gemonteerd door Ajtec

R. Roorda 10-02-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs, goede service!

De website ziet er overzichtelijk uit, is gebruiksvriendelijk en ik vond dan ook al snel de producten die ik nodig had: een inbouw vaatwasser, afzuigkap, kookplaat en inbouw combi oven. De vaatwasser bleek niet meer leverbaar, maar een duurder exemplaar aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. 's Avonds laat werden mijn mails nog beantwoord. Bij keuze voor pinbetaling wordt netjes geadviseerd je daglimiet te controleren of je een hoog pinbedrag kan pinnen is. Dat was een goede tip in mijn geval! Levering op zaterdag goede service, netjes op de hoogte gehouden van het tijdstip. Prima!

Bas 10-02-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service en bezorging

Fijn om na bezoek webshop ook nog een gekwalificeerde medewerker in de showroom te spreken. Goede uitleg en keurige bestelling. Leveringsinformatie heel netjes via de website en bezorgers werken zorgvuldig en voorzichtig. Volgende witgoed weer via B&K.

Rew 10-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Een klein bedrijf met grote prestaties. Prima website met relevante info. Doordat de website van mijn bank niet werkte kon ik niet via Ideal betalen. Hierdoor zou ik moeten pinnen aan de deur en dat kost geld. Mail gestuurd en 5 minuten later al een reactie (het was 21.30u! Wauw). Extra kosten werden niet in rekening gebracht. Prima service dus en de wasdroger ook keurig afgeleverd. Ook nog een belletje vlak voor aflevering gekregen.

HJB 10-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prettige contacten

Prettige contacten hadden we met de medewerkers en de verkoper van onze wasmachine. Een domper op het geheel was de aflevering. We waren duidelijk de laatste klant op vrijdag. De Poolse bezorger was onbeschoft, rukte de kunststof ophanging van de slangen achter de machine kapot en gooide die weg. ik heb zelf de clip van de slangen gehaald en de machine op zijn plaats in het keukenkastje moeten schuiven. Ook bij het verwijderen van de transportbeveiliging brak hij de kunststof afschermplaatjes en blijkt dat één van de twee verwijderde staven nu is verdwenen. De tweede man was een stuk vriendelijker maar had weinig in te brengen.

Jeanne Kluijtmans 10-02-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak.

Gebruiksvriendelijke site. Alles volgens afspraak. Goede prijzen. Ga er zeker vaker bestellen. Snelle levering.

Justyna 09-02-2018 Via de website gekocht

bosch oven

Ik heb een oven online besteld en alles verliep super goed. Ik kon levering datum kiezen en dat was handig!

Daniélla Tijssens 09-02-2018 In de winkel gekocht

Super Service :D

De mannen wisten wat ze deden, super snel gewerkt, alles netjes achter gelaten.
Oude wasmachine ging netjes mee!

Suzanne 09-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering! Goede service!

Duidelijke site, goede beschrijving van het product.
Duidelijke info over de leveringen, ook zelf aan te geven.
Updates over je aankoop worden via de mail goed aangegeven.

jacko 09-02-2018 Via de website gekocht

Zonder poespas, afspraak is afspraak

Het vinden van een inbouwkoelkast van Miele met tevens inbouwservice, die top is, gaf voor ons de doorslag