Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Walter 06-09-2018 Via de website gekocht

Koop Siemens Wasmachine

Prima communicatie. 2 emails verstuurd en snel een reactie ontvangen.
Duidelijke real-time tracking van de levering.

R.Boltjes 06-09-2018 Via de website gekocht

Snelle moeiteloze levering

Dag na aankoop reeds geleverd, wordt goed op de hoogte gehouden van de verwachte leveringstijd. Goedkoop in vergelijking met andere winkels zonder afbreuk te doen aan de service

Patricia 06-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goed contact

Prima omschrijving van de goederen. Je wordt constant op de hoogte gehouden waar je bestelling is een wanneer het wordt geleverd. Op de minuut nauwkeurig. Snelle vlotte service

GB 06-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Het hele bestel en verzend-process hebben ze daar goed voor elkaar!
Over alles krijg je tijdig mails en zelfs nog een sms 30 minuten voordat de transporteur voor je deur staat.

Pia Smits 06-09-2018 In de winkel gekocht
, Forepark Leidschendam

Prima service

Op aanraden van mijn dochter ben ik naar Bemmel en Kroon gegaan: die kon het snelste leveren. Binnen een week. Wel moet de koelkast nog ingebouwd worden maar ik kan hem al gebruiken. Er was maar 1 probleempje: het betaalapparaat van de bezorger werkte niet, dus zorg voor contant geld in huis. Vrijdag komt de installateur.De site werkt goed.

Maarten 06-09-2018 Via de website gekocht

Goed, accuraat, flexibel en snel

Goed, accuraat, flexibel en snel.
Hier valt niets meer aan toe te voegen.
Uitstekende bezorgdienst met goede informatie voorziening

Annemieke 05-09-2018 Via de website gekocht

Goed meegedacht!

Ondanks mijn beperkte aanwezigheid en de aanvankelijke ongelukkig gekozen aflevertijd, werd goed gereageerd en meegedacht. Toen bezorger belde dat hij de aflevering toch naar voren kon halen was ik helemaal blij. Heb de mannen gerust achtergrelaten om de installatie af te maken. Echte service!

Klaas en Corine 05-09-2018 Via de website gekocht

duurdere droger voor dezelfde prijs !

Omdat de door ons bestelde droger niet op voorraad was mochten we kiezen of we hier een week op wilden wachten of we konden een droger kiezen die € 100 euro duurder was. En dit voor dezelfde prijs.
Geweldige service en ook nog een kassakorting bij het online afrekenen.
Goed geholpen. Echt een aanrader.
De droger stond de volgende dag bij ons thuis.

Amber 05-09-2018 Via de website gekocht

SUPER GOEDE WINKEL.

Ik was op zoek naar een goede en betaalbare wasmachine en deze had ik gevonden in de folder bij Bemmel & Kroon via de app Alle Folders. Bij hun was deze wasmachine veel goedkoper dan bij andere winkels! Snelle levering wat bij andere winkels ook wel lang duurde maar ik had haast want mijn wasmachine was kapot gegaan vlak na onze vakantie. Met 3 kids is die natuurlijk onmisbaar!
goede service en vriendelijke klantenservice.
mijn oude wasmachine werd zelfs gratis meegenomen!

Joop 05-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Al eerder bij Bemmel en kroon besteld en elke keer weer sta ik versteld van de accurate en snelle levering.

Huishoudelijke apparaten 05-09-2018 In de winkel gekocht

Uitmuntende service

We hebben bewust niet eens verder gezocht,
maar direct bij Bemmel & Kroon gekocht.
Door de perfecte ervaringen in het verleden
zijn wij over de uitmuntende service zeer tevreden.

Bob Jacobs 05-09-2018 Via de website gekocht

geweldige en snelle service

We hebben een Siemens vriezer besteld bij B&K omdat ze de voordeligste waren en ook goede recensies hebben. na bestelling en betaling kreeg ik direct een mail dat het artikelnummer niet meer leverbaar was en kreeg zonder vertraging een nieuwer en duurder model geleverd. Ik ben super tevreden en nogmaals bedankt.
Ook de levering door Dynalogic ging zoals afgesproken!

Henk 05-09-2018 Via de website gekocht

Super snel en goed!

- Snelle bezorging na het plaatsen van de bestelling.
- Duidelijk met informatievoorziening over product en levertijden.
- Kregen een upgrade van de wasmachine omdat het bestelde product niet voorradig was.

Peter 04-09-2018 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Prima zaak met grote keuze en vakkundig advies!

Een moderne consument winkelt in fysieke winkels en online. Het eerste om te zien wat je koopt en bij het tweede om de laagste prijs te vinden. Ook ik keek zo, maar liet het perfecte advies van de specialist zwaarder wegen dan de prijs en kocht bij Van Bemmel en Kroon de nieuwe vaatwasser. Prima keuze!

Maarten 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Prima prijs (€30 goedkoper dan elders), fijne site, snelle levering; op zondagmiddag besteld en maandagmorgen al in huis.

Veronique 04-09-2018 Via de website gekocht

Voor de tweede keer goed bevallen

Duidelijke website, alles is goed te vinden. Fijne winkel, alles werkt zoals het moet. Netjes afspraak wanneer de zending komt. Kortom, geen klachten en voor de tweede keer binnen een maand teruggekomen bij deze leverancier. Ga zo door!

Michiel Drommel 04-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima service. Goede technische service en vriendelijk.

Ik werd uiterst vriendelijk en deskundig geadviseerd met een klantgerichte instelling. Niet alleen waren de prijzen vergelijkbaar met die van bijvoorbeeld de Media Markt, de individuele benadering en klantvriendelijkheid waren uitstekend.

Willem 04-09-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en geweldige installatie service

We hebben bij Bemmel & Kroon een inbouw vaatwasser gekocht. Door de extra korting was dit de laagste prijs op het web. Toen bleek dat het Dor ons uitgezochte model niet snel leverbaar was, kregen we zonder bijbetaling een duurder model aangeboden voor dezelfde prijs.
De inbouw service hadden we er ook bij gekocht en dit is snel en vakkundig uitgevoerd. Deze winkel is een aanrader.

Nicolette 04-09-2018 Via de website gekocht

Super tevreden klant door actie eigen initiatief Van Bemmel

Erg blij met de geleverde machine.
Hebben online de bestelling gedaan maar omdat dit type niet meer op voorraad was en ook niet meer leverbaar, heeft Van Bemmel op eigen initiatief een nieuwer en duurder type geleverd die iig aan onze gestelde voorwaarden voldeed en zelfs uitgebreider. Wat n mooie actie is dit! Hartelijk dank voor deze deze service.

Bas 04-09-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, de volgende dag thuis voor de beste prijs

Het bestelproces op de website is makkelijk en ook contact met de klantenservice is persoonlijk en direct. Erg goede winkel, ook al een keer geweest en ik ben helemaal tevreden met Bemmel en Kroon. Ze leveren altijd volgens afspraak en ook nog eens de volgende dag en dat voor de beste prijs! Hoe ze het doen weet ik niet maar ik bestel hier vaker vanaf nu!

Nicolette 04-09-2018 Via de website gekocht

Super tevreden klant door actie eigen initiatief Van Bemmel

Erg blij met de geleverde machine.

Hendrikx 03-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar, Forepark Den Haag

matige service

we kochten een vaatwasser en een ijskast. verkoper was niet echt vriendelijk. Toonde amper interesse. Had daardoor het idee dat we alleen welkom waren voor het kopen van een complete keuken. Voelde erg naar.

René 03-09-2018 In de winkel gekocht

Prima service met erg goede uitleg over het product

We zijn heel vriendelijk geholpen waarbij er heel goed werd geluisterd naar onze klantbehoefte. Vervolgens bleek verkoper over veel ,voor ons nuttige, informatie te beschikken en gaf ons na uitleg ook goed de ruimte om onze eigen keuze te maken

Melanie 03-09-2018 In de winkel gekocht
Rijndijk

Mooi werk

Nou bij aankomst van de was/combi droger en me combi magnetron , bleek het stuk waar de waterleiding door ging dus iets te klein. Gelukkig liep er hier iemand van het pand zelf en hebben ze hem alsnog aan kunnen sluiten ben echt blij hij wast perfect! Top jongens voor hun geduld, normaal gesproken doen ze dit niet

bart 03-09-2018 Via de website gekocht

keurig nette afhandeling

bij Bemmel en Kronn een droogtrommel besteld (BKI706477), na betaling bleek het bestelde type niet eer beschikbaar. op initiatief van Bemmel en Kroon werd een nieuwer en duurder type geleverd voor dezelfde prijs. Levering via Dynalogic was ook perfect, prima communicatie, en levering op afgesproken tijd, ook nog de bijbehorende afvoer set gemonteerd, echt zeer tevreden

filmmiek 03-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Service

De heren dachten meteen mee toen ze onze spullen brachten. Het waren namelijk showmodellen en die zijn niet verpakt zoals bij nieuwe artikelen. Ze zeiden we kunnen morgen ook verpakte - nieuwe meenemen. Ik had juist extra korting gekregen vanwege dat ik showmodellen heb gekocht, maar ik vond de opmerking hierover top van de heren. Niet alleen gewoon brengen en zoek het maar uit - maar meedenken. Het was niet nodig dus, maar service staat dus hoog in het vaandel.

Birgitta 03-09-2018 Via de website gekocht

Helemaal volgens afspraak!

De bij Bemmel en Kroon gekochte Siemens wasmachine order BKI705613 werd keurig afgeleverd en aangesloten binnen het doorgegeven tijdvak. De oude netjes afgevoerd. Allles geheel volgens afspraak. Ik ben helemaal tevreden. Birgitta

Harry 03-09-2018 Via de website gekocht

Van mail naar offerte en bezorgd in een dag

Eerdere persoonlijke ervaringen in de winkel, juiste advisering, prijsstelling en snelle afwikkeling en de snelle service en juiste levering verassen mij keer op keer.

Margreet de Vries 02-09-2018 Via de website gekocht

keurige service

mijn artikel was het gunstigst geprijsd bij van Bemmel en Kroon, snelle levering door een keurig nette chauffeur

Top Koelkast 02-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Tijdens de vakantie is mijn koelkast stuk gegaan en via een website kwam ik op deze koelkast uit. Ik heb deze ingebouwd en aangesloten .Het is een top koelkast en zijn er erg blij mee.

UG 02-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, scherpe prijs, snelle levering!

Ik heb via internet een combi stoomoven van Siemens besteld. Ben er erg blij mee. De communicatie met van Bemmel & Kroon was uitstekend, levering snel en plaatsing zeer vakkundig gedaan. Mijn oude oven werd tevens afgevoerd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

bart 02-09-2018 Via de website gekocht

Prima communicatie

Je kan op de voet volgen hoe het verloopt met je bestelling..
Er worden wel heel erg veel mails gestuurd alvorens de bestelling er is.. Er zijn concurenten die het waarschijnlijk sneller kunnen leveren, maar niet zo duidelijk zijn hun handelen. daarom oké voor mij!

A.B 02-09-2018 Via de website gekocht

BKI705571 Aeg wasmachine

Gisteren middag besteld, s’avond verwachte levertje voor de volgende dag ontvangen en volgende dag zonder problemen ontvangen. Eerste test was is ook goed gegaan...

correct! 02-09-2018 Via de website gekocht

zeer goed

snelle afhandeling.... goede prijs! ik zou iedereen aanbevelen om hier uw producten te kopen zeer goed

Menno 02-09-2018 In de winkel gekocht

Slechte service

Een dure koelkast gekocht. Binnen garantietermijn trad er scheurvorming op in de omranding van de glasplaten. Deze kunststofomranding is vanuit de fabriek onder spanning om de glasplaat heen gebracht. Daarnaast is er sprake van uitzetting door temperatuurverschillen. Het materiaal is hier niet tegen bestand. Er is sprake van ondeugdelijk materiaal wat valt onder de garantie. B&K geeft aan dat scheurvorming ontstaat door externe oorzaken om onder de garantie uit te komen. Het is niet mogellijk dat dit hierdoor ontstaan is.

Jos 01-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekend service

Geweldig leverancier netjes op tijd geleverd.
Mijn papa is heel blij met nieuwe fornuis.
Uitstekend kwaliteit van deze fornuis met het zacht3 prijsje.

? 01-09-2018 Via de website gekocht

prima service

Het door ons gekozen produkt was niet meer leverbaar, maar een goed alternatief was
snel gevonden en geleverd.

Maarten 01-09-2018 Via de website gekocht

Prima assortiment en snelle levering

Helder overzicht van producten. prima vergelijkingstool. duidelijke reviews met plussen en minnen. grote foto's waardoor je het apparaat goed kunt bekijken. Specificaties zijn overzichtelijk vermeld. Klasse vwb order BKI705525

Dall'Oste 01-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Kende deze winkel nog niet, maar zij leverde als enige beide producten die ik wilde bestellen tegen een goede prijs, en met een snelle levering!
Toen een van beide producten niet meer op voorraad bleek hebben de die kosteloos vervangen door een iets duurder model.
Toen de koeriersdienst na levering vergat om de verpakkingsmaterialen mee terug te nemen is dat door Bemmel&Kroon netjes afgehandeld.

eerst moet correcte plaatsing opgelost worden 01-09-2018 Via de website gekocht

wasmachine staat scheef

orderafhandeling perfect - levering volgens plan - maar plaatsing van wasmachine laat te wensen over. Medewerkers hadden geen waterpomptang en - heel belangrijk - geen waterpas bij zich. Resultaat: wasmachine staat scheef

inductiekookplaat 01-09-2018 Via de website gekocht

Supersnel en nog extra voordeel ook

Vrijdagsmiddags op de website gezien en besteld. De volgende zaterdagochtend vroeg (zonder bezorgkosten) geleverd. En nog een actiekorting ook.
Keuze voor Bemmel & Kroon ook omdat je eventueel naar een winkel in de buurt kunt gaan.

D de heer 01-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Avonds laat besteld volgende dag geleverd en geplaatst en oude apparaat meegenomen goede info verstrekking per mail en sms

WhiteBoy 01-09-2018 Via de website gekocht

Positief verrast!

Voor mij was het de eerste keer dat ik een bestelling ( BKI704998) plaatste bij Bemmel en Kroon. Qus snelheid van reageren en het voortdurend op de hoogte houden van de status van mij bestelling, vond ik zeer indrukwekkend.
De aflevering van product verliep vlekkeloos en deze bijzondere goed ervaring zal voor mij zeker aanleiding zijn om meer bij deze firma te bestellen.

Rld 31-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon komt afspraken steeds niet na.

Allereerst: de mensen bij de Bemmel & Kroon klantenservice zijn allervriendelijkst en behulpzaam; het is alleen zo ontzettend jammer dat Bemmel & Kroon logistiek de zaken niet op orde heeft.

Op 16-08 een koelkast gezien op de B&K website. Gebeld met Bemmel en Kroon over de levertijd: "ca drie dagen" aldus de klantenservice; vervolgens de bestelling geplaatst via internet en gelijk betaald.

Een week later: nog geen koelkast en geen bericht van B&K. Zelf maar weer gebeld. De koelkast was om wat voor reden dan ook (blijkbaar?) niet bij de leverancier besteld, maar, aldus de B&K medewerker: "volgende week maandag krijgen we het item binnen en nemen we contact met u op voor een bezorgafspraak."

'Volgende week maandag': geen bericht van B&K, zelf opnieuw gebeld. "Er is iets mis gegaan met de levering door leverancier, maar woensdag komt de koelkast binnen, dan heeft u deze donderdag", aldus de B&K medewerker. "Echt waar."

Een afspraak gemaakt voor levering op donderdag. Keurig per mail een tijdvak ontvangen waarop de koelkast bezorgd zou worden.

Na een hele middag wachten op de levering: "helaas, de koerier bleek niet in staat binnen het tijdvak te leveren."

In overleg met de B&K klantenservice opnieuw een lever afspraak gemaakt, een dag later, vrijdagavond tussen 18.00 uur en 22.00 uur. "U ontvangt uw bestelling morgen, gegarandeerd", aldus de de vriendelijke B&K medewerker.

Vrijdagavond, 17.30 uur. Een sms van de koerier: "we zijn om 18.10 bij uur". Om 19.00 uur is de koerier nog niet gearriveerd. Contact op genomen met de koeriersdienst (het uiterst onbetrouwbare Dynalogic).

"Die SMS klopt niet, maar onze koerier is ca. om 21.15 bij u", aldus Dynalogic. "Zeker weten!" Om 20.30 verspringt de track-and-trace status ineens naar: "Levering geannuleerd - klant was niet thuis". Vreemd - want de koerier heeft zich niet op het leveradres gemeldt, noch is in de buurt van het adres geweest."

Even later komt een Dynalogic-mail met een heel andere strekking binnen: "door onvoorziene omstandigheden heeft onze koerier niet kunnen leveren". Eh.... ?

Opnieuw bellen met de B&K klantenservice: "we kunnen niks anders voor u doen dan een nieuwe afspraak inplannen" met bezorging door jawel - Dynalogic.

Beste mensen van Bemmel & Kroon: jullie adverteren op de B&K website met de kreet "afspraak = afspraak". Tot nu toe is - al weken lang - de afspraak steeds geen afspraak.

WIM 31-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goed bevallen

Snelle levering, zeer goede service en heel vriendelijk personeel. Ook de bezorging was snel, met een hele goede service.

Michel 31-08-2018 Via de website gekocht

Superservice en prijs

Eenmaal op zoek naar een vervanger voor onze gaskookplaat, aangekomen op de site van Bemmel & Kroon; prachtige kookplaat van Smeg gezien en zeker in vergelijking met andere sites een prima prijs en eenmaal besteld de volgende dag netjes opgestuurd. Inmiddels geïnstalleerd en we zijn er erg blij mee!!

Hans 31-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk website en goede prijs kwaliteit verhouding. Mijn bestelling werd geleverd door vriendelijke mensen.

Leo 31-08-2018 Via de website gekocht

Geen service

Shop is ok
bezorging is gewoon klote. achter de deur en niet verder. even door de kleine gang de keuken in, maar nee hoor mogen we niet. zal wel extra kosten 3 meter door de gang keuken in.

Fertoute 31-08-2018 Via de website gekocht

Zo als het hoort

Geen omkijken naar het geen wat ik heb besteld en keurig, volgens afspraak, op tijd geleverd. Bij het bestellen kon ik aangeven wanneer ik de koelkast thuis wilde hebben ontvangen. Als de prijs kwaliteit goed is zal ik hier zeker vaker wat bestellen.

Gert de Kruif 31-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Het is de mix van kwaliteit, prijs en voorlichting!

Na een succesvolle aankoop van een vaatwasser in 2017 zijn we rechtstreeks naar Bemmel & Kroon gestapt toen de koelvrieskombinatie na 17 jaar aan vervanging toe was.
Na ook goed op de websites van de concurrentie gekeken te hebben, werd duidelijk dat de juiste maten bij een geïntegreerde inbouwcombinatie van vitaal belang zijn. Gewapend met de inbouwhandleiding van het oude apparaat en foto's van de huidige situatie meldden we ons bij het filiaal in Cruquius. We zijn de mogelijkheden nagegaan, hebben een keuze gemaakt en de koop gesloten. In de zaak staan veel producten, zodat je kunt zien wat je koopt. In de dagen erna op verzoek van de verkoper nog enkele maten doorgegeven om uit te sluiten dat iets niet goed in het bestaande keukenmeubel zou passen.
Via Bemmel & Kroon hebben we de oude combinatie laten verwijderen en de nieuwe laten inbouwen. Was met een half uurtje gepiept; prima servicegerichte monteur.
De combinatie kwaliteitsproducten, aantrekkelijke prijzen en goede voorlichting is de troef van Bemmel & Kroon.
Gert de Kruif, Heemstede.