Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wiebe Reddingius 08-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, stipte levering en prima bezorgers

Goede en mooie site, zeer uitgebreid en duidelijk, correcte beantwoording en vriendelijk te woord gestaan door telefoniste.

Ine 08-11-2018 Via de website gekocht

Goeie informatie, snelle levering

Ik kende dit bedrijf niet, de prijs en snelle levering was voor mij aanleiding voor mijn keuze. Ik ben zeer tevreden over het kontakt en de aflevering

Ine Last 08-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service

De door mij bestelde condensdroger was niet meer leverbaar, er is voor dezelfde prijs een nieuwer vergelijkbaar type geleverd. Op de site was voor mij de afleveringskosten niet duidelijk, daarvoor heeft Bemmel&Kroon geen extra kosten berekend voor plaatsing op de tweede verdieping en de oude meegenomen. De levering was op de afgesproken tijd

Jos ter Veer 08-11-2018 Via de website gekocht

goede srvice

enige opmerking op de site staat voorradig en na de bestelling en betaling kreeg ik een mail dat het product niet op voorraad was en besteld moest worden bij de fabrikant

A. de Heij 08-11-2018 In de winkel gekocht

goede service

Zaak van Bemmel & Kroon aangeraden door het inspiratiehuis van Bosch telefonich contact, uiterst vriendelijk, zaterdagmiddag besteld, vanmorgen geleverd. Klasse.

Arie 08-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Webshop zit hier met 3 vestingen met een showroom in de buurt, wat voordelen heeft bij eventuele snelle service.

Ron Bakker 07-11-2018 Via de website gekocht

Topbestelling zanussi wasmachine

Ik heb bij Bemmel&Kroon besteld vanwege de prijs en de snelle levering. Mijn verwachting is de waarheid geworden top, top, top.

P van der Kwartel 07-11-2018 In de winkel gekocht

Aankoop voorlichting.

Goede deskundige voorlichting bij onze aankoop van de vaatwasser en koelkast. Het energie verbruik van beide apparaten, vergelijking van geluid van verschillende machines

H.Clomp 07-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed geholpen in de winkel.

Koelkast via de winkel gekocht,ruime keus en goede voorlichting.jammer dat de vervoerder de oude koelkast niet meenam wat wel was afgesproken.Ook het plaatsen wilde men doen zonder de beschermfolie te verwijderen.

Vermeee 07-11-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon zoeterwoude

Top service

Supersnelle levering en de bezorging ging super
Werd geplaatst waar ik maar wilde
Mocht zelf niks doen vanwege een operatie maar hoefde ook niets te doen de heren deden alles

Lutgarde 07-11-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel

Zeer stipte levering alhoewel de oven niet op stock was en zeer interresant de betaling bij leverîng zodat men de levering eerst kan bekijken

Tevreden klant 07-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en bezorging

Heb naar de prijs gekeken bij verschillende site's en hier was ie het goedkoopst hij moest alleen besteld worden bij Panasonic maar dat ging vrij snel !

Ellen Hinloopen 07-11-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering.

s'avonds wasmachine besteld. de volgende dag om 13.00uur bezorgd. wasmachine op zolder gebracht en netjes aangesloten, oude machine meegenomen. respect voor de bezorgers!

Lydie 07-11-2018 Via de website gekocht

Top !!!

duidelijke website,
vlotte communicatie met de verkoopafdeling,
snelle levering.
goede nette bezorgers, namen het pakmateriaal weer mee
top !!!

kees tummers 07-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

goede prijs/kwaliteitverhouding

Vooraf hadden via internet en consumentenbond een keuze voor een merk en type wasmachine en -toen enkele weken later de droger ook ging hemelen- droger gemaakt. Bestelling -dus twee keer- bij de fysieke winkel geplaatst. Ook twee keer dezelfde verkoper die hinderlijk nadrukkelijk naar andere -duurdere- machines probeerde te sturen. Voet bij stuk gehouden, maar deze verkoper moet beter naar de klant luisteren en z'n verkooppraatje mag wel wat minder agressief. Levering en plaatsing gingen prima.

Annet 07-11-2018 Via de website gekocht

Laagste prijsgarantie??

Op het ingevulde laagste prijsgarantie dat ik heb ingevuld heb nooit enige reactie ontvangen, dus dat is een "lachertje".

Michael 06-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Prima geregeld allemaal

Wij zijn al jaren klant bij Bemmel en Kroon de verkopers hebben verstand van zaken en we werden prettig geholpen

LdR 06-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en kwaliteit product

Goedkoper in vergelijking tot andere aanbieders van keukenapparatuur, snel en makkelijk te bestellen

Jack 06-11-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Na eerder een apparaat gekocht te hebben bij Bemmel&Kroon weer voor dit bedrijf gegaan vanwege de geweldige afhandeling van een probleem met apparaat van vorige aankoop. Dit hebben zij tot onze tevredenheid heel goed opgelost! Nu ook weer goed geholpen en onze nieuwe aankoop naar tevredenheid ontvangen

Visser 06-11-2018 Via de website gekocht

Alle afspraken nagekomen. Veel goedkoper dan elders.

Uitstekend advies (denkt u om dezelfde displays op beide apparaten) Veel voordeliger dan vele andere aanbieders. Snel geleverd (2 dagen) Uitstekende levering. Betaling bij levering. Alle afspraken nagekomen, dit wordt mijn vaste leverancier.

jurryt 06-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service - na mijn bestelling werd ik gebeld om de maten van mijn vorige vaatwasser en keukenkast te verifieren zodat de nieuwe vaatwasser ook daadwerkelijk zou passen. Aflevering en inbouw verliep snel en professioneel. Blij met mijn aankoop.
Order nummer: BKI717227

W. Teijema 06-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs, snelle levering!

Ik heb in eerste instantie de website van Bakker en Kroon gekozen vanwege de prijs en na het checken van de reviews een nieuwe Siemens inductiekookplaat besteld. Ik was zeer tevreden over de snellere levering en het uitstekend terugkoppelen van het levertijdstip. Ik heb de Siemens kookplaat zelf geïnstalleerd en nu 2 dagen in gebruik. De kookplaat werkt eenvoudiger dan de defecte Bauknecht plaat, die hij vervangt, maar over de kwaliteit en duurzaamheid kan ik dus nog niet veel zeggen.

W. Teijema 06-11-2018

Excuses, Bakker en Kroon moet natuurlijk Bemmel en Kroon zijn.

Jan 05-11-2018 Via de website gekocht

Winkel goed, installatie afspraak slecht, installeren goed

Communicatie van de winkel is prima. Installatie is uitbesteed. Bij bellen om iets over 17:00 uur krijg je een bandje dat ze na 17:30 niet meer bereikbaar zijn! Uiteindelijk is de koelkast 2 weken na de koop geïnstalleerd. De installatie is prima uitgevoerd.

J.C.Lokers 05-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service

zeer snelle levering, op zondagavond besteld en op maandag om 10 uur s`morgens al geleverd. super!, k`ben heel tevreden zeker een aanrader.

Edwin 05-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik had een koelkast besteld di mvolhems de verkoper zou passen.Bij het maken van de bezorgafspraak moest ik nig iets opmeten en bleek de koelkast toch niet te passen. De mener gaf door dat er maar 1 Type koelkast wel zou kunnen en huj regelde gelijk dat ik doe kon bestellen, zodat er geen vertraging in levering zou ontstaan. De monteur was keurig en werkte netjes, moest nog een kleine aanlassing doen.dat kostte iets maar de verdere installatie was gratis. Ook het omzettn van het scharnier kostte niks extra. Ik zou hier weer bestellen.

Hans Goossen 05-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Op zaterdag online een kookplaat besteld, op maandag bericht ontvangen dat alles was ingevoerd. Daarna kreeg ik bericht dat de gewenst kookplaat niet voorradig was en dat ze een duurder alternatief is aangeboden. Op woensdag het de monteur de kookplaat geïnstalleerd, prima vakman, ben heel erg tevreden.

Muller 05-11-2018 In de winkel gekocht

In de winkel goed geholpen om een keuze te maken van de aangeschafte oven. De installatie van de oven door de monteur was perfect. Goede voorzorgsmaatregelen om beschadiging vloer etc. tegen te gaan. Uiterst correcte en vriendelijke houding.

Alana 05-11-2018 Via de website gekocht

B&K.. Bemmel & Kroon of Bekwaam & Kwaliteitsvolle service

Zoals hun slogan het zelf al zegt.. Let op! Voordeliger bestaat niet!
Dit is ook echt waar. De apparaten zelf zijn al goedkoper, en bij een grotere bestelling doen ze ook nog eens een mooie hoeveelheidskorting eraf.
Zeer snelle reacties op prijsaanvragen.. zeer goede informatie wat betreft levering.. topfirma!

Wim.b 05-11-2018 Via de website gekocht

Drempelvrees?

Prijzen laag,goede logistiek.Snelle levering,gratis oude apparaat mee.
Bij ‘drempel bezorging gaat de chauffeur geen stap verder en weigert tegen mooie fooi 12 treetjes op te lopen,jammer...

C. 05-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service enfantastische informatie over producten

Wij waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Bemmel en Kroon had een actie waar wij wel oren naar hadden. Na veel informatie van de verkoper bleek dat de actie machine niet helemaal aan onze eisen voldeed, maar hij had wel een andere staan. Deze machine was zelfs goedkoper. Kwalitatief ook beter. Het bleek dat de actie wasmachine uit productie was gehaald.

Alle lof voor de gedegen en gespecialiseerde uitleg van de verkoper.

Theo 05-11-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering.

Snelle en nette levering. Tijdens de aankoop , voor de levering elders goedkoper gezien, werd de prijs aangepast!

Jeroen 05-11-2018 Via de website gekocht

Een aanrader! Snel, makkelijk, vriendelijk, voordelig.

Wasmachine kapot gisteren zondag en dus direct op zoek naar een nieuwe via verschillende webshops etc.
Belangrijkste punten: Prijs/kwaliteit en levering de volgende dag.
Ik kende Bemmel&Kroon nog niet, maar na enkele merendeels positieve reviews te lezen toch overtuigd en bestelling geplaatst, want het was tenslotte toch veruit de goedkoopste voor mijn keuze en levering kon reeds op maandag.
Direct bevestiging gekregen, waarbij me gemeld werd dat bestelde wasmachine niet meer op stock was en niet meer te verkijgen viel en dat er een ander toestel zou geleverd worden (een upgrade als het ware, voor dezelfde prijs). Alles reeds mooi verpakt en vriendelijk geleverd op maandagochtend door Dynalogic. (Mail met track&trace voor de dag, 's morgens nog een sms met een tijspanne van een 3-4 tal uur waartussen zou geleverd worden en een kwartiertje op voorhand nog een sms dat de transporteur er aan kwam.)

Enige waar ik even over getwijfeld heb was dat je (vanuit Belgie) niet op voorhand met Mastercard/Visa/bankcontact kan betalen en enkel via overschrijving (wat de levering dus met een paar dagen verlaat). Betaling met kaart kan dan weer wel bij levering door te pinnen mits een kleine kost van 4,95. Aangezien dit bij deze aankoop maar peanuts is en het totale plaatje bekeken de prijs nog steeds veruit de voordeligste is, heeft de twijfel wel niet echt lang standgehouden.

j van leest 05-11-2018 Via de website gekocht

vlag en wimpel

keurige nette offerte en aflevering, doen wat ze zeggen ook vriendelijke bezorgers
tot nu toe prima.

Dolf 05-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en prachtige showroom

De website is heel overzichtelijk en geeft voorraad en levertijd prima aan. Omdat we n.a.v. de te lezen reviews niet helemaal zeker waren, welke inbouw combi-magnetron we zouden kopen zijn we langs de showroom in Zoeterwoude gegaan. Een prachtige showroom, met deskundige hulp om je wegwijs te maken. We konden alles zelf uitproberen en we waren heel tevreden met de uitkomst.

WvdG 05-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering!

Bemmel & Kroon was de goedkoopste leverancier voor onze Etna inbouwoven; zaterdag besteld, maandag geleverd!

Martijn 05-11-2018 Via de website gekocht

Heldere communicatie en zeer snelle levering

Nadat we een nieuwe combi-oven hadden uitgezocht, bleek het type niet meer leverbaar. We werden binnen 5 minuten bericht dat ze een nieuwere (uitgebreidere type zouden sturen, tegen dezelfde aanbiedingsprijs. Dat is nog een klantgerichte service. 's Avonds besteld, volgende middag al geleverd en de oude gratis meegenomen. Top winkel!

Tevreden klant 04-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

We hadden met spoed een wasmachine nodig. Op donderdag avond tegen sluitingstijd gebeld om te bestellen. Na de website te hebben bezocht. De volgende ochtend werd het geleverd.

Annemarie 04-11-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb in eerste instantie voor deze shop gekozen omdat zij een van de goedkoopste waren. Nadat ik de droger had besteld en bleek dat deze niet meer voorradig was, kreeg ik (zonder bij te betalen) een betere (en duurdere) droger. Echt helemaal super!

Sandra 04-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar!!0

Al ons witgoed kopen wij bij van Bemmel & Kroon. Zojuist nog een droger gekocht, online. Duidelijke informatie, makkelijk te bestellen en betrouwbaar bij aflevering.

Bart van Doorn 04-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Bemmel & Kroon levert prima spullen tegen zeer concurrente prijzen. Service is zeer goed en afspraken worden correct nagekomen.

D. Smith 04-11-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Via website wasmachine besteld. De site is gebruikersvriendelijk, zelfs met extra servicepakket à 9,95 was het apparaat goedkoper dan bij andere aanbieders. Werd goed op de hoogte gehouden op dag van bezorging door de firma Dynalogic. Aardige bezorgers!

Timo 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie rondom levering en goede service bij aflevering. Product getest bij afkevering en oude product meegenomen

Paulien Borst-van der Voort 03-11-2018 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon- Cruquius

Wij gingen de keuken renoveren. Hiervoor hadden we nieuwe apparatuur nodig. Bij Bemmel en Kroon ben ik snel en vakkundig geholpen. De apparatuur paste perfect zodat de installateur het gemakkelijk kon wisselen. Ook was ik heel tevreden met het bedrijf die samenwerkt met Bemmel en Kroon. Uitstekend geplaatst. We hebben weer een perfecte keuken.

Blij met mijn aankoop 03-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik zocht een goede kwaliteit inbouwoven . Bij Bemmel en Kroon vond ik goed aangeschreven merken tegen de beste prijsvoorwaarden.
De oven werd stipt binnen de 24 uren geleverd. Fijn was ook dat je via tracking-syteem precies kon volgen waar de chauffeur zich bevond op zijn route.
De courier was heel vriendelijk en behulpzaam.

Ria Kavelaars 03-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer goede sevice

Deze zaak gekozen omdat er veel keuze is in de samenstelling van de ledersoorten, qua kwaliteit en kleur. Ook omdat alles handgemaakt is.

L. Burger 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Vriendelijke bezorger, goede prijsverhoging en snel afgeleverd volgens op het geplande tijdstip. Webshop is snel te vinden via Google.

V. Radtchenko 03-11-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Wij wilden al een tijdje een vervanging voor ons oude gasfornuis / elektrische oven-combinatie. De eisen waren onder meer dat het niet breder mocht zijn dan 500 mm en een lade onderin moest hebben. Wij hebben het apparaat al een keer in de fysieke winkel gezien en besloten het na vergelijking met andere fabrikanten / modellen te halen.

De zending kwam goed verpakt aan en bleek na controle intact. Wel moesten we nog een verloop halen voor de RVS gasslang die wij (elders) hadden aangeschaft, maar dat hadden we zelf uit de specificaties kunnen halen. Een eis voor het omruilen wegens eventuele gebreken vanuit de leverancier is om deze binnen 24 uur na ontvangst te melden. Misschien wat krap, maar de bezorgers kwamen de volgende dag al vroeg aan, zodat wij daar in ieder geval prima de gelegenheid voor kregen. De service voor het meenemen van het oude apparaat is ook erg prettig, hebben wij ook gebruik van gemaakt.

Enige aanmerking op de webshop is dat de breedtecategorie van 500 mm voor fornuizen ontbreekt. De apparaten die daaronder vallen, staan nu onder 600mm geschaard. Wel staat de breedte correct op de productpagina's.

Jan Willem 03-11-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend in alle opzichten

Na 20 jaar wilden onze nulgraden koelkast van Gaggenau vervangen. We werden snel en vakkundig geholpen. De prijs was concurrerend. De levering snel en accuraat.

Jan 03-11-2018 In de winkel gekocht

Service is top

Ondanks dat er een verbouwing aan de gang was hebben ze toch de tijd genomen voor een goed advies en uitleg

Johan Thijssen 02-11-2018 Via de website gekocht

Misleidende aanbieiding

Eerdere goede ervaringen maakten dat ik bewust bij Bemmel en Kroon op zoek ging naar een wasmachine die ik mijn dochter cadeau zou doen. De bestelling van de in de namiddag uitgezochte LG wasmachine zou ik ‘s avonds afronden. Die avond bleek er een korting op de machine te zijn toegevoegd, evenals een prijsverhoging waar deE korting vanaf zou worden getrokken. Resultaat: met deze actie werd de machine 25 euro duurder. Dan ben ik er klaar mee: dus de machine elders besteld (Coolblue)