Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wanderer 28-12-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en doeltreffend

Eenvoudig en doeltreffende service: zoeken, vinden, bestellen, leveren.
Iets ruimere keus dan de meeste webwinkels en een scherpe prijs.

Website is niet de meest duidelijke (compatibiliteits probleem?), maar verder goed in orde.

Tom Vonk 28-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, snel en betrouwbaar

De prijs was het meest gunstig van alle opties. verder klopt de beoordeling op kieskeurig van dit bedrijf exact. Gekozen model was helaas niet meer leverbaar, vervolgens een duurder model aangeboden gekregen, helemaal top!

P Bloem 28-12-2017 Via de website gekocht

Super fijne internet aankoop

Wat een ervaring wasmachine kapot snel een nieuwe, bij Bemmel & Kroon gevonden morgen geleverd.
Niet meer leverbaar/voorraad maar geen probleem er wordt gewoon nieuw opvolgend model met ook nog eens hoger toerental en betere specificatie voorgesteld. (650594)
Voor dezelfde prijs das nog es service

Was weer schoner dan schoon

Bedankt Bemmel en Kroon

Ed lens 28-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude.

Dit keer teleurgesteld.

Vorige keer dat ik er een vaatwasser en een droger had gekocht ben ik heel erg goed geholpen. Dit keer was het iets minder kocht een Amerikaanse koelkast waar een robot stofzuiger bij zou zitten ik was om 14:30 uur in de winkel. En kocht de betreffende koelkast, en zei en de stofzuiger zit die in de koelkast? Nee zei de verkoper die zijn vanmorgen door mijn baas er afgehaald. Ik zei op de site staan dat je ze er nog bij krijgt, de verkoper nog zijn baas gebeld maar die zei de koelkast is goedkoper geworden, en dat het nog van de site moest worden afgehaald. Ik kon praten als Brugman maar kon fluiten naar de stofzuiger. Ik ben daar erg over teleur gesteld.

Bert 27-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

Goede overzichtelijke site, scherp geprijsd en ze komen de beloofde leveringstermijn na. Complimenten!

Diana 27-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering en service

Wij hebben gekozen voor deze website omdat deze ons het goedkoopste product kon leveren. En omdat -ondanks de Kerstperiode- de levering al de 1e werkdag na de Kerst was.

Ronny 27-12-2017 Via de website gekocht

Nette service

Warmtedroogpomp van AEG besteld bij Bemmel en Kroon. Netjes snel geleverd en aangesloten wat een super service

27-12-2017 27-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service top

Geweldige service snelle levering top communicatie
Perfecte levering je weet precies wanneer het geleverd. word netjes op de plaats gezet waar je het wilt. Vriendelijke mannen die mijn wasdroger kwamen brengen super.
Zou iedereen het aanbevelen geweldig.

Serge 27-12-2017 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd

Net voor 's avonds 10 uur besteld en de volgende dag al bezorgd met de dynalogic. Het ging dus allemaal vlekkeloos. De prijzen zijn over het algemeen ook concurrerend, maar in dit geval heb ik voor hen gekozen omdat ze de kookplaat op voorraad hadden (en andere shops niet). Dit is dus wel erg fijn als twee dag voor Kerst de kookplaat het begeeft. Nieuwe inductiekookplaat van Siemens voldoet goed zoals verwacht en zelf inbouwen was wel voor mij te doen. Wel goed opletten en hoe je de draadjes in de perilex-stekker en het apparaat aansluit. Wil je geen risico nemen, dan kan je hun aansluitservice bijkopen.

Hetty 27-12-2017 Via de website gekocht

goeie service,snelle levering

Ik heb nog nooit zoiets besteld via internet en verbaas me er over hoe gemakkelijk het gaat.De volgende dag had ik al een nieuwe koelkast.
De service is geweldig. Ik kon ze precies volgen onderweg via track en trace en kreeg keurig bericht een kwartier voor ze hier waren.
Het apparaat werd binnen gezet en het oude weer mee genomen zonder meerprijs.

Evelien de Cloe 27-12-2017 Via de website gekocht

Top service !!

Geweldige shop met hele snelle levering!!! Wij gaan zeker terug voor de rest van onze aankopen. Gisteren besteld vandaag in huis, voor een prijs die je nergens anders krijgt.

Bas 26-12-2017 Via de website gekocht

Optimale service!

(Online) winkel overzichtelijk, goede prijzen en een goede service.
Waar ik bij andere webshops 2 weken moest wachten (I.v.m kerstdagen) op mijn wasmachine,kreeg ik hem hier al na een paar dagen geleverd!
Ik werd prima op de hoogte gehouden van de levering,en op de dag zelf een half uur van te voren gebeld.
Alles netjes uitgepakt,en aangesloten.

Gert Jan Nienhuis 26-12-2017 Via de website gekocht

Bosch stofzuiger besteld. Correcte service en bezorging.

Deze aankoop en service schept vertrouwen voor een volgende aankoop.
Nog niet eerder gehoord van dit bedrijf, maar bij een volgende keer ga ik zeker even op hun site kijken.

Rob 25-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en advies bij telefonische navraag

Duidelijke website, goede en snelle levering. Product was niet toch voorradig, maar zonder bij betalen luxere uitvoering. perfect!

Elise 25-12-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en afhandeling

Ik zocht een bepaald type combimagnetron. Omdat deze elders uitverkocht was kwam ik bij toeval bij Bemmel en Kroon terecht ook daar was dit type er niet meer maar kreeg nw model voor de zelfde prijs. Top!. Ook nog goedkoopste prijs en volgende ochtend al afgeleverd.

hans verhoef 25-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service

prima prijs en gratis bezorging op de door mijzelf gekozen dag
doordat de door ons uitgekozen vaatwasser niet meer op voorraad was werd bovendien als extra service een nieuwer, duurder type geleverd voor dezelfde prijs
we kregen ook duidelijke informatie van de vervoerder omtrent tijdstip van levering

Jurian 25-12-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Bemmel en Kroon heeft uitstekende prijzen en leuke acties. Als je het product elders goedkoper heb gezien, mail dan even en ze passen hun prijs aan. De levering is ook vlekkeloos gegaan, via track en trace kun je de auto volgen en je krijgt een sms als ze er bijna zijn.

w.regeer 25-12-2017 In de winkel gekocht
bemmel en kroon zoeterwouden

zeer goede service

we hebben de vaatwasser op dinsdag middag 20-12-2017 gekocht en op woensdag morgen om 8 uur was de monteur er al om de oude vaat wasser eruit te halen om circa 9uur werd de nieuwe gebracht en de oude weer meegenomen er werd keurig gewerkt netjes en schoon in een woord geweldig

Joost 24-12-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie klantenservice + bezorging

Via kieskeurig bij dit bedrijf uitgekomen. In de avond laat besteld en klantenservice reageerde vrijwel direct toen ik vroeg wanneer het binnen was. Keurig een sms gekregen hoelaat de bezorger er zou zijn. Helemaal tevreden!

van de Graaf 24-12-2017 Via de website gekocht

heel goede service

de site is goed overzichtelijk, prijs kwaliteits verhouding is goed. Inclusief plaatsing op zolder, keurig netjes aangesloten en al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen

Rinie 24-12-2017 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteitverhouding

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege goede reviews en de prima prijs/kwaliteitverhouding. Ik ben hier gekomen via de website van Kieskeurig.nl en op de website van Bemmel & Kroon was de prijs uiteindelijk nog beter. De aflevering was ook prima geregeld.

henny 24-12-2017 Via de website gekocht

geweldige kookplaat voor dat geld en met dag in huis

goede serves als je belde goede uitleg op de website snelle levering goede kookplaat voor dat geld top

Herman Plukaard 24-12-2017 Via de website gekocht

Ouderwetse service bij een moderne webshop!

Een service waar je stilletjes op hoopt en to h gekregen!
Ongecompliceert, vriendelijke en terug gebeld worden als het wordt toegezegd.
Van Daniele wordt je gewoon vrolijk om een product aan te kopen.
Levertijd supersnel en volgens afspraak.
De bezorgdienst doet precies wat er wordt afgesproken.
Ze bestaan nog dit soort bedrijven en medewerkers!

A. Gielis 24-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitgebreide keuze
Makkelijk gezocht artikel te vinden
Eenvoudige procedure
Snelle afhandeling
Extra snelle levering
Nog nooit zo goed en correct geïnformeerd over de levering

Yasmine 23-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Waanzinnige snelle service een dag voor kerst!

Doordat een ander bedrijf zn afspraken noet nakwam, kwamen wij 2 dagen voor de kerst nog even een gasfornuis kopen, want de oude had de geest gegeven en we zaten al 2 dagen zonder. Fornuis uitgezocht en de dag voor kerst werd deze zoals afgesproken geleverd in de ochtend. Mooi op tijd om haar eerst te testen voor de kerstmaalrijd erin ging. Hartelijk dank voor deze snelle uitstekende service.

Sam 23-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer vriendelijk geholpen. Wel jammer dat er niet standaard bij de condensdroger een slangetje zat voor in de afvoerpijp. Dit moet weer apart aangeschaft worden en dat was niet duidelijk bij de bestelling.

PietG 23-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en plaatsing

Voor de koelkast die wij hebben wilden was Bemmel en Kroon de goedkoopste. En gisteren besteld en vandaag geleverd en dat in deze drukke dagen voor Kerst is helemaal top. Ook kon de besteldienst helemaal worden gevolgd en de levering was dik op tijd.

Azefanja 23-12-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon: geweldige indruk achtergelaten in alles!

Buitengewoon uitstekende webshop, waar in blind vertrouwen iets kunt kopen. Ik raad het iedereen aan!

Gerard Peters 23-12-2017 Via de website gekocht

Fijn geholpen top

In na volging op eerdere bestelling waar wij goed zijn geholpen en niet te duur is het een prettige waar ik in 1975 mijn eerste koelkast heb gekocht toen de winkel nog gewoon Kroon heten en in Rijswijk zat

Harry 22-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Makkelijk gevonden en besteld voor de goedkoopste prijs op het net.
Telefonisch goed bereikbaar en eerlijke informatie.

Ad 22-12-2017 Via de website gekocht

prijs en kwaliteit

zag toevallig hun aanbieding....was voor mij onbekend webwinkel/bedrijf maar zag er goed uit op het web...met goed bedoel ik betrouwbaar..

Ruud langen 22-12-2017 Via de website gekocht

Konden direct leveren terwijl dat bij anderen pas na kerst kon. Dus let op wanneer leveryojd op 1-2 dagen staat is het product vaak pas veel later lebrrbaar. BEMMEL KROON heeft voldoende op eigen voorraad.

Schuijt 22-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super Service

Gekeken voor een nieuwe machine en hier in de buurt kwamen ze als gunstigste uit de bus.
Goede voorlichting in de winkel en een snelle levering door nette en bekwame medewerkers.
Geen 10 omdat er geen uitleg over de machine werd gegeven bij aflevering, verder gewoon top

Paul 22-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zoals het hoort

Ondanks goede site toch even de vaatwasser willen bekijken alvorens aan te schaffen. Buitengewoon complete winkel. Goede service en correct advies.
Levering op tijd en goede montage service.

Henri van de Ruitenbeek 22-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het bestellen van het product ging soepel en eenvoudig. De communicatie over en de levering waren uitstekend. We werden goed en helder geïnformeerd met een duidelijke tijdsindicatie van levering. Echt heel tevreden.

Cho 22-12-2017 Via de website gekocht

Administratief waren ze matig

Na bestelling en betaald te hebben, kreeg ik later een telefoon van ze dat de betaling mislukt was. Wel fijn dat ze belde, maar ze was zeer overtuigt dat betaling mislukt was. Kreeg als optie om bestelling te annuleren of door te laten gaan, maar dan stuurde ze een nieuwe ideal betalingslink.

Ik wou dat bestelling door ging en ik zei dat ik even nakijken of betaling gelukt was of niet. Kreeg als commentaar daarop van "Betaling is zowiezo mislukt." In plaats van weer te betalen, nam ik contact op met mijn bank en die zei dat betaling goed was gegaan. Belde weer terug naar Bemmel en Kroon en zei dat het juist wel gelukt was, na controle met hun administratie bleek dat het toch wel goed betaald was. Zonde van iedereens tijd.

Product kwam wat iets later aan dan geplanned, maar dat kan Bemmel en Kroon zelf niets aan doen. Verder was alles wel goed gegaan.

C.j.van Tricht 22-12-2017 Via de website gekocht

Goed nakomen van gemaakte afspraken

De afspraken correct nakomen en vriendelijk personeel,levering volgens afspraak,duidekijke site en bezorging met juiste tujdsplanning

Martin 22-12-2017 Via de website gekocht

Mooie aanbieding!

Goede uitleg op de site! Levering op afgesproken tijd. Mooie aanbiedingen te vinden op de site van Bemmel&Kroon.

Jos 22-12-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Prima winkel met een uitstekende service
Op de afgesproken datum is mijn bestelling keurig afgeleverd door een transporteur die goed te volgen is en vlak voor aflevering een melding geeft via een sms bericht.
Mooi meegenomen, bij het afrekenen kreeg ik ook nog een kassakorting van 10 euro.

JG Adriaans 22-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en perfecte levering!

De website was snel en duidelijk ingedeeld. Levering was de volgende dag, en perfect georganiseerd met track & trace. Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

R.van lunenburg 21-12-2017 In de winkel gekocht

Prima prijs/kwaliteit

CRQ650690
Paar maanden geleden hier een Samsung wasmachine gekocht. Erg tevreden over complete afhandeling en service.
Nu net voor de kerst ging helaas mijn Siemens droogtrommel kapot. Geen moment getwijfeld om weer naar dezelfde winkel te gaan. Ruime keuze en deskundig personeel. Ook zo met de drukke feestdagen kon de nieuwe Samsung droogtrommel meteen geleverd worden. Een keurige mail werd gestuurd met tijdsindictie mbt de te verwachte levertijd. Prima geleverd tot op zolder. Mocht er weer iets kapot gaan en Bemmel en Kroon levert het dan is dit weer mijn eerste keuze. Dames heren gaat zo door met het leveren van deze prima service.

g nicolai 21-12-2017 In de winkel gekocht
van bemmel en kroon filiaal den haag

vaatwasser plaatsen

Een super vriendelijke en vakkundige monteur en zeer netjes afgewerkt Zeker een aanbeveling en precies op de afgesproken tijd niets op aan te merken

Ton 21-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische, snelle service

's-avonds 20:00 uur besteld, de volgende dag netjes in 't blok van 15:30 - 18:30 om 16:30 bezorgd en dat in deze drukke kerstperiode! Perfect!

Zeer tevreden! 21-12-2017 Via de website gekocht

Goed-Beter-Best

Heb drie apparaten gekocht en een erg leuke korting gekregen, ondanks dat de prijzen ver onder de adviesprijs liggen. Verder heb ik goed telefonisch contact gehad met de verkoper. Een van de apparaten kon nl. maar niet geleverd worden. Hij heeft naar een oplossing gezocht waar ik tevreden mee ben.
Alles kon op de dag die ik wenste geleverd worden. De Track & Trace van de bezorger was duidelijk, ook werd ik goed op de hoogte gehouden van het bezorgtraject d.m.v. e-mail en bericht. Alles werd netjes verpakt afgeleverd. Ik heb alleen maar complimenten!

aster 21-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Artikel geleverd zoals afgesproken. Goed, snel en op tijd. Alleen het sms-je om je het exacte uur van levering te laten weten, kwam een half uur na levering :-)

Dick Hoogendoorn 21-12-2017 In de winkel gekocht

Het eerlijke verhaal

Van begin tot eind gedegen informatie. Geen loze beloftes. Zorgvuldige bezorging. Men weet wat men doet breed scala van producten in de showroom

Jessica 21-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!

's Avonds bestellen en de volgende dag aan huis geleverd en geplaatst. Ze nemen zelfs je oude apparaat mee. Dit is de 2e keer dat ik witgoed bij hen bestel, eerst een wasmachine en nu een droger. Geen gezeur, goedkoopste prijs, snel geleverd en geplaatst. Dat is toch wat je wilt?

Adrie Davidse 21-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische snelle service

Zeer goede service en bijzonder netjes geleverd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vakbekwaam en duidelijk.

P Linssen 21-12-2017 Via de website gekocht

3 dagen voor kerstmis besteld binnen 20 uur in huis top

goede prijs en snelle levering goede beschrijving op de website
kon hen nergens goedkoper krijgen
zal deze webwinkel zeker aan familie en bekenden aan prijzen
mijn hartelijke dank

E. Kuiper 21-12-2017 Via de website gekocht

Na bestellen kregen we gelijk een mail dat het product niet meer leverbaar was en we een ander typenummer kregen. Gelukkig kon ik nog tot 23 uur bellen. Heb dat gedaan en ook al was ik niet helemaal overtuigd van de uitleg hebben we de vaatwasser toch maar laten komen. En de volgende ochtend is deze al bezorgd.