Deze score is berekend op basis van 2980 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jacko 09-02-2018 Via de website gekocht

Zonder poespas, afspraak is afspraak

Het vinden van een inbouwkoelkast van Miele met tevens inbouwservice, die top is, gaf voor ons de doorslag

Mirjam 09-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Bij dit bedrijf hebben we een wasmachine besteld. Echter, het bestelde product was niet meer op voorraad en niet meer leverbaar. Toen hebben we op hun kosten een duurdere wasmachine gekregen. Dat noem ik nog eens service!

Dijk 09-02-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf met scherpe prijzen en een uitstekende levering

Ik had een AEG wasmachine gekocht en bij de bevestiging kreeg ik te horen dat de 8kg variant niet meer leverbaar was en ze voor hetzelfde bedrag de 9kg zouden leveren. De volgende dag werd de wasmachine al bezorgd door de firma Dynalogic. Tot op de minuut af stond de chauffeur op de stoep en nam het verpakkingsmateriaal netjes mee retour. Kortom een aanrader.... met zeer scherpe prijzen....

josje 09-02-2018 Via de website gekocht

Goede spul, goede prijs

alle apparatuur voor onze nieuw keuken hier gekocht. Keurig op gewenste tijd gebracht. Alles in orde.

Leonard Voorschoten 09-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Goed geregeld. Maar ...

Onze afzuigkap was kapot. Met de oude "bouwtekening "naar de winkel. Vriendelijke en deskundige medewerker hielp ons. Zo'n zelfde graag zeiden wij. Die stond niet in de showroom, maar was op het PC scherm goed te zien. Super snel uitgezocht en dus ook snel beslist.. Achteraf was er op internet slechts één winkel te vinden die iets goedkoper was, Maar dan moet je wel goed weten welke je wil kopen. Zonder dit goeie advies waren wij niet op deze afzuigkap gekomen. Wat had misschien slim was geweest, is om bij Van Bemmel en Kroon advies te vragen en dan op internet te gaan shoppen. Maar voor die paar centen vind ik dat niet kies. De medewerker heeft goed gekeken of het allemaal bij ons zou passen. En het klopte allemaal, MAAR de nieuwe was iets dikker en daardoor waren we wel ons mooie kruidenrekje kwijt.

Karin 09-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding, supersnelle levering, verpakking helemaal intact
Product is van goede kwaliteit

Mom 09-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede, snelle, plezierige en deskundige service

Hulp en advies in winkel was uitstekend. Prijs goed concurrerend. Levering was snel, goed, deskundig en alles is binnen korte tijd opgeleverd. Dus een aanrader!

Jan 08-02-2018 Via de website gekocht

Prima adres!

Zeer groot assortiment beschikbaar tegen prijzen die behoren tot de laagste in de markt.
Duidelijke informatie via email.
Klein minpuntje: de bestelde artikelen bleken niet op voorraad, terwijl op de website werd vermeld dat dit wel het geval was. Na een week was dit echter opgelost.

Installatiebedrijf dat voor de installatie van de bestelde apparatuur werd ingeschakeld stuurde een fantastische monteur. Ook de communicatie vooraf was stipt en duidelijk. Echter voor eenvoudig meerwerk rekent het bedrijf buitensporig hoge vergoedingen; dit kun je dus beter zelf doen indien mogelijk.

Al met al echter meer dan tevreden met de totale gang van zaken.

D 08-02-2018 Via de website gekocht

Lieve installateurs, de rest...

Ik zou hier niet weer bestellen. Overigens heb ik het hele onderstaande verhaal ook met de verkoper gedeeld maar hier niet een noemenswaardige reactie op gekregen. Ik deel het daarom graag met nietsvermoedende klanten.

Op zondagavond een mooie Miele oven besteld die stond aangegeven als ‘op voorraad’. Er was geen prijsvwrschil tussen de twee verkopers die ik kon vinden, dus het was mij om het even waar ik hem bestelde. De volgende ochtend zou ik een email krijgen wanneer hij geleverd zou worden. Bij de bestelling had ik aangegeven dat hij naar de eerste etage gebracht moest worden.

De volgende ochtend kreeg ik inderdaad een email, namelijk dat de oven niet leverbaar was en besteld moest worden. Kan gebeuren, maar jammer dat de voorraadinformatie dan niet klopt. Ik emailde nogmaals dat de oven naar boven gebracht moest worden en dat ik dit graag tegen betaling liet doen. De verkoper had namelijk een handige ‘tilservice’ voor 70 euro.

Na na een tijdje niks gehoord te hebben, belde ik om te vragen of mijn verzoek was doorgekomen. Ik kreeg een verschrikkelijke medewerkster te spreken. Het was niet mogelijk om gebruik te maken van de tilservice want het betrof een inbouwapparaat. Als ik een grote vrijstaande koelkaat had besteld dan kon die wel naar boven getild, maar inbouwapparaten, daar deden ze niet aan. Het had niets met gewicht te maken, of met de grootte, maar tillen deden ze alleen voor vrijstaande apparaten. Compleet onduidelijk hoe deze redenatie werkt - de werkzaamheid ‘tillen’ verandert namelijk niet. Als ik echter de inbouwservice af zou nemen, dan kon er wèl getild worden. Deze kostte 20 euro meer maar omvatte dan ook meteen de installatie. Een groot voordeel voor de klant dus, want voor 20 euro meer kreeg je veel meer service. Domme regel dat je niet alle apparaten naar boven kan laten tillen tegen betaling...

Vervolgens hierover geklaagd en gevraagd of er bevestigd kon worden dat er twee mensen zouden komen om de oven naar boven te dragen aangezien hij zwaarder was dan de maximum toegestane lift volgens de arbowet. Het kostte mij 3 emails om dit bevestigd te krijgen en het interesseerde de werknemers ook niet dat ik ook een klacht had over de eerder gesproken medewerker en beleid mbt tillen, noch interesseerde het ze me bij mijn naam te noemen. Na een vierde email kreeg ik ook eindelijk te horen wanneer de oven bij hen binnen zou komen.

Toen de oven binnen was, kreeg ik een email waarin stond dat ik zef contact op mocht nemen met de installateur. Ik kreeg weer een ‘vriendelijke’ meneer aan de lijn die zich hardop afvroeg waarom ik belde en niet had gewacht tot zij mij belden. Ook had ik ‘te snel’ gebeld (1 uur na het ontvangen van de email van de verkoper), want de order stond nog niet in hun systeem. Wat dacht ik wel niet?!

Uiteindelijk werd er een afspraak gemaakt voor levering en installatie. Zoals aangekondigd kreeg ik een dag vantevoren een email met daarin een tijdvak. Drie emails. Eentje van 7.30-9. Eentje van 9.30-12.30. Een derde van 10.20-12. Wat bleek? Er komt in dit geval een monteur het oude apparaat demonteren. De volgende komt het nieuwe apparaat leveren. De derde komt het nieuwe apparaat installeren. Zeer efficient!

De installateurs en mannen die het uiteindelijk allemaal hier gebracht hebben waren zeer netjes en vriendelijk. Daar heb ik niks over te klagen. Maar de rest...? Ik zou nu met een grote boog om dit bedrijf heen lopen!

Ruud 08-02-2018 Via de website gekocht

prima service, snelle afwikkeling

zoals gezegd, prima: artikel was er niet meer maar wordt vervangen door een beter voor dezelfde prijs. prettige bezorging, netjes en snel.

Diane 08-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed geholpen, snelle levering, perfecte bezorging!

Duidelijke site, makkelijk in gebruik en prima prijzen. De bezorging is goed, netjes een bericht de avond voor de bezorging en nog een telefoontje een half uur voor aankomst.

schecad 08-02-2018 Via de website gekocht

duidelijke afspraken verzorging perfect levering perfect

duidelijke productbeschrijving
goede vermelding hoe en hoe laat en wanneer product wordt verzorgd
levering is prima!

RFDB 08-02-2018 Via de website gekocht

Toppers van Bemmel&Kroon

Wat een geweldige service zwoelen snelheid als duidelijkheid,maar ook de installatie service van de firma Ajtech was perfect, ondanks de niet alledaagse situatie toch gewoon ff doorgebuffeld en de klus geklaard.
Duidelijk over de kosten (meer) en keurig afgehandeld.
Dus volgende keer weer.

Schot 08-02-2018 Via de website gekocht

Super luxe droger!

IK ben zeer tevreden over deze shop. De droger was eerst niet op voorraad, Maar werd gelijk voor ons besteld bij de fabrikant. Echt super! Ideaal dat je van te voren een smsje krijgt wanneer de droger geleverd werd. Zodat je niet heel de dag thuis hoeft te zitten voor niks.

Valk 08-02-2018 Via de website gekocht

correcte levering, producten voldoen aan verwachting

Prima producten, onbeschadigd en op tijd geleverd. 10 minuten voor levering een telefoonbericht van de chauffeur. Helemaal goed, niet uren zitten wachten dus.

Ed 08-02-2018 In de winkel gekocht

Goede service, concurrerende prijs

In de winkel werd ik goed geholpen. Ik kreeg een goed advies. Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en daar werd het advies op afgestemd.

Hans 08-02-2018 In de winkel gekocht
qruqius

uitmuntende service

Vanaf het binnenkomen van de winkel tot na de levering van de goederen was het vertrouwd en vakbekwaam met o.a. service, interesse en vakmanschap
Levering was binnen een uur geregeld en met sms voor de levering wist je op de minuut nauwkeurig hoe laat de vervoerder voor de deur stond

Ewout 08-02-2018 Via de website gekocht

Prima wasdroger

De levering was prima op schema. Goed bij te houden ook.
Kreeg ook snel reactie van de winkel bij een vraag. Prima service.

Jan Dijkslag 07-02-2018 Via de website gekocht

Super snel !!

Vrijdagmiddag wasmachine defect , vrijdag om 20 uur een wasmachine besteld en zaterdagmiddag om 14 uur geleverd !! Super !!

I 07-02-2018 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast

Zeer tevreden: vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis. De zending was ook goed te volgen. Aardige bezorgers.

Kuijpers 07-02-2018 Via de website gekocht

Correcte services, levering zoals afgesproken.

Koelkast op voorraad en levering correct. Zal deze site aanraden aan vrienden en bekende, veel keuze mogelijkheden.

Zeer tevreden klant 07-02-2018 Via de website gekocht

Wat een top service

Gisteren op zondag een wasdroger besteld. De volgende middag om twee uur stond hij onze was al weer te drogen, Echt super snel en een top service

Anna Zijlstra 07-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquis

Wat een service!

Uitstekend persoonlijk advies in de winkel en binnen nog geen 24 uur keurig thuis bezorgd! Apparatuur uitgepakt en op juiste plek gezet, verpakkingsmateriaal meegenomen alsmede oude koelvriescombinatie. Complimenten! Prima prijzen ook.

A.Wallaard 07-02-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service en uitleg

Op aanraden van een goede kennis naar de winkel in Den Haag geweest voor de aankoop van een stoomoven, vriendelijk personeel met kennis van zaken en de apparaten, afspraken worden nagekomen en op de afgesproken tijd geleverd, marktconforme prijzen.
Een winkel zoals een winkel hoort te zijn

De TIL 07-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekend.

Super voordelig. En de jongens die de diepvries brachten waren heel erg aardig. En de webshop was makkelijk te bedienen.

Benny 07-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Top service

Goede service. Snelle afhandeling. Goede informatie. Hele nette winkel. Vriendelijke en kundige personeel.

Inbouwkoelkast 07-02-2018 Via de website gekocht

Goed onderhandeld over de prijs en meteen reactie terug.

Ik had op internet de prijzen bekeken van een inbouwkoelkast,zij waren niet het goedkoopste.Ik heb nu na onderhandeling de
laagste prijs betaald die op internet te vinden was.Daarna een supersnelle afhandeling👌

Corina 07-02-2018 Via de website gekocht

Keurig nette service

De prijs was voor hetzelfde artikel het laagst en teven ook de installatie kosten. Vandaag besteld volgende dag draaide mijn wasmachine al Top!

Jacques 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en beste prijs

Overzichtelijke website. De levering was snel en het product was goed verpakt . Absoluut de laagste prijs voor het bestelde artikel ( robot stofzuiger ).

Buuron 07-02-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf!

Wij zijn keurig te woord gestaan bij het bestellen van een diepvries! Vooral de mogelijkheid om iets later te leveren, heeft de voorkeur gegeven om bij dit bedrijf te bestellen. Research bij andere leveranciers leverde een niet vriendelijke service op, daar het niet mogelijk was een leverdatum aan te geven langer dan 14 dagen. Ook na de servicedienst van deze bedrijven gebeld te hebben met het verzoek iets later te leveren was niet mogelijk. Erg jammer! Maar dit bedrijf maakte er geen enkel punt van! Chapeau!

Frans 06-02-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim

Had vroeger reeds goede ervaring met een vorige bestelling en dan kom je terug !
Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke web shop. Volgens de gegevens on line was het toestel (vrieskist AEG) dat ik bestelde niet op voorraad en het zou 2 dagen duren eer het toestel beschikbaar was. En inderdaad na 2 dagen kreeg ik bericht om de levering te plannen. De volgende dag, volgens planning, reeds geleverd. Dat is service van de bovenste plank !

A.boere van Rooij 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, en een prima advies gehad

Aangezien ik al eens eerder bij van Bemmel en Kroon heb gekocht , en de service heel goed was, is de keuze snel gemaakt. De site is duidelijk, genoeg keuze. de aflevering is prima.

Johanna 06-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Bemmel en Kroon heeft terzake kundig personeel en steken ook hun nek uit voor een correcte afwikkeling van de installatie. Bij mij stagneerde het aanvankelijk bij AJTec. Met één telefoontje naar mijn contactpersoon bij van Bemmel en Kroon (.....) regelde deze alsnog dat de installatie volgens afspraak in orde werd gebracht. Ik ga volgende keer weer naar Bemmel en Kroon.

Reinco 06-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Geweldige winkel.

Heel fijne winkel. Goed overzichtig. We werden uitstekend en met veel kennis geholpen door heel vriendelijk personeel. Echt een 10 waard !!!

Gouweleeuw 06-02-2018 Via de website gekocht

Gisterenavond om 22.00 uur besteld, nu 12 uur later draait de nieuw geleverde wasmachine al. Zeer tevreden!!!!!

Gerlyn Legemate 06-02-2018 Via de website gekocht

Top product en uitstekende service

Nieuwe versie koelkast aangeboden gekregen voor dezelfde prijs, aangezien de oude versie niet meer leverbaar is. Perfecte levering.

Yo 06-02-2018 Via de website gekocht

Al meerdere apparatuur gekocht en prima service. Vorige wasmachine nu weer wasmachine mn vaatwasser al mn witgoed. Goede scherpe prijs. En snelle levering.

Jeltje 06-02-2018 Via de website gekocht

Van deze winkel word ik blij!

We gaan onze keukenapparatuur apart van de keuken besteld om kosten te besparen.
Tijdens de montage kwamen we erachter en verkeerde vaatwasser te hebben besteld, te klein voor onze verhoogde kastjes .

Bemmel en Kroon was bereid de vaatwasser om te ruilen voor eentje die wel past, alleen tegen betaling van verschil in verkoopprijs. Geen bezorgkosten, en dat de vaatwasser uit de doos was was ook geen probleem.
Volgende dag geleverd.

Oorspronkelijke bestelling ging overigens ook vlekkeloos. Bezorgafspraak zelf in te plannen, en zeer makkelijk te wijzigen.

Echt super!

A.vd Vorst 06-02-2018 Via de website gekocht

snel ,accuraat en perfect

Ze hebben een overzichtelijke site (veel uitzoek ook). Men is daar erg behulpzaam .Een vraag over een product is zo beantwoord . Levering was snel en perfect. Het product van levering, een hete luchtoven, bevalt ons erg goed en zag er heel degelijk uit . Wat heel gemakkelijk is bij de levering van de oven is dat je van minuut tot minuut kan volgen met track en trace hoever en waar de vervoerder is. Hoef je tenminste niet een hele dag thuis te zitten.

D 06-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en hele goede service

Zij konden mij leveren wat anderen mij beloofden te kunnen leveren ,maar konden dit niet.
Prima bedrijf en zeer snelle levering.

P. Zonnevijlle 06-02-2018 Via de website gekocht

In één woord perfekt afgehandeld

Bemmel & Kroon had een btw actie maar ik kon de mijn aankoop tegen de verlaagde prijs niet kwijt binnen aankoopsite.
Ik heb dan ook telefonisch contact opgenomen en ben zeer adequaat te woord gestaan en geholpen met goede vragen en antwoorden en met een, voor mij, verbluffende snelheid.
Alle lof hiervoor. De afwikkeling was ook perfect. Zaterdags besteld maandags in huis met een goede informatie vooraf.
Nogmaals uitstekend gedaan!!

RK 93590 06-02-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service, Ze reageren niet eens

Ik heb hier een kookplaat besteld, maar deze is nooit aangekomen. Er zou een vervoerder komen van Dynalogic. Wij wachten en wachten. En we hadden een monteur geregeld. We konden prima zien waar de bezorger was. En nu zou hij dan komen. Hij was op weg naar ons huisnummer. En plots de melding op internet. De bewoners waren niet thuis. Erg vreemd, we waren hier met 3 man in onze nieuwbouwwoning. Wij gelijk Dynalogic gebeld. En verteld dat chauffeur niet geweest is. Het kost maar € 0.45 per minuut, en je bent zo € 10 kwijt. Hun nagekeken. En zeiden dat chauffeur aangebeld heeft. Terwijl wij nieuwbouw hebben en kijken uit op parkeerplaats. Daarna na ruim 20 minuten geen steek verder, Dus Bemmel en Kroon maar gebeld. Hun Dynalogic gebeld, Ook daar ontzettend veel onzin. Ze hadden verteld dat ze aan de GPS konden zien dat de bezorger geweest was. Erg vreemd want in onze straat kunnen GEEN auto's komen. En wij waren niet thuis. ( jawel met 3 man ) En hij had ook nog bij de buren aangebeld. ( Wij hebben GEEN buren. ) het is nog nieuwbouw alle huizen zijn nog leeg. En op de vraag, waarom geen kaartje door de bus. Ja misschien waren de kaartjes op. Hoeveel smoezen kan je bedenken. Ik moest een klacht sturen naar Bemmel en Kroon. ( Heb ik gedaan met foto's alles erbij ) En dan zouden hun dat doorzetten. Maar na 2 weken nog steeds niks gehoord. Heb daarna 2 emails gestuurd. Je krijgt ontvangstbevestiging. Maar ze reageren niet eens. Ze bellen je niet. Ik kan zeggen.....Ik heb nog nooit zo'n waardeloze klantenservice gezien als bij Bemmel en Kroon. Ik zal daar nooit meer iets kopen. Heb onkosten gemaakt voor € 10 bellen aan hun vervoerder. Een elektricien die ik niet meer kon afbellen in het weekend voor maandag morgen 08:00 op de soep stond. Ook weer € 60. BEDANKT. Dus dit is ook Bemmel en Kroon.

John C. 06-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Goedkoopste makkelijk te vinden wat je zoek supersnelle levering binnen 1 dag vriendelijke bezorger en behulpzaam oude apparatuur gelijk terug

John 05-02-2018 Via de website gekocht

Service als vanouds

Al bijna 60 jaar klant van van Bemmel (& Kroon) en schaf mijn witgoed bij voorkeur (dwz als zij het gewenste (type) product kunnen leveren) hier aan. Ook dit keer niet teleurgesteld. In dit geval veruit de goedkoopste en supersnelle levering.

Gerrit 05-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed en snel contact. Duidelijke afspraken en heel belangrijk een mooie prijs. Men reageerde erg snel dat zij met een betere prijs konden komen voor de oven die ik op het oog had.

Bakker 05-02-2018 Via de website gekocht

Advies, behulpzaam en snel handelen

Ik had spoedigeen koelkast nodig. De juiste gevonden en offerte ontvangen. Deur laten omzetten en de volgende dag in huis en aangesloten. Top service!

Joost van der Werf 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring!

Prima ervaring met Bemmel en Kroon. Goede prijs en garantie op het product (Samsung add-wash) en ze maken gebruik van een uisuitsteke bezorgservice (Dynalogic) met een goede communicatie over wanneer er wordt geleverd. Kan niets negatiefs opnoemen na deze eerste ervaring met deze (web)winkel.

Rikasa1 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel in de Cruquius, zeer kundig personeel

Het hele verhaal is goed, planning, service en dan op tijd leveren en bij uitladen en naar binnenbrengen waren de heren erg behulpzaam

Carl S 05-02-2018 Via de website gekocht

Super vlotte en keurige aflevering

Ik zocht een nieuwe wasmachine. Bestellen via de website was eenvoudig en het toestel stond binnen 24u. bedrijfsklaar op zijn plek.

Dennis 05-02-2018 Via de website gekocht

Kon niet beter

Het begon met een kleine hick-up. M'n browser had automatisch het huisnummer van mijn oude adres ingekopieerd. Een kort telefoontje was genoeg om dat te wijzigen (probeer dat maar eens bij bol.com)

De volgende dag werd de machine geleverd. Via de track&trace kon je exact bijhouden hoeveel adressen de bezorger voor het mijne moest afleggen. Ik kon dus bijna exact timen hoelaat hij aanwezig zou zijn. De levering/installatie was in luttele minuten geregeld.
Ondertussen zijn de eerste wasjes al gedraaid. Ik stel niet al te hoge eisen aan mijn wasmachine, als m'n was er maar schoon en heel uitkomt ;-)

Hele fijne service, goede en snelle levering! Ik raad het iedereen aan.