Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ger 08-12-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Fantastische winkel

Prachtige winkel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goedkoper kan je het niet krijgen. De service bij inbouw van de apparatuur wordt zeer kundig en netjes geregeld door Ajtec BV

Henk 08-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Prima bedrijf

Wij hebben verschillende producten bij Bemmel en Kroon gekocht, recent een inductiekookplaat en een vaatwasser. De advisering in de winkel was deskundig en klantvriendelijk. Als wij via het web besteld hadden, zouden wij de verkeerde vaatwasser hebben gekocht.

JCorstens 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Koel-vrieskast

deskundig personeel, goede service. Zeer ruim assortiment. De medewerker heeft goed advies gegeven, waarom wel of niet wit of rvs. voor- en nadelen

Nick 08-12-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Uitstekend en deskundig geholpen

Hebben enkele vestigingen waar je de artikelen kunt zien. De spullen in de winkel zijn overzichtelijk opgesteld.

? 08-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende telefonische voorlichting over apparaat

Bijzonder attente en vriendelijke verkoper die niet "maar een verhaal" hield, maar als hij het niet zo 1,2, 3 wist daarop later echt op terug kwam. Wel zou het goed zijn als (bij het kopen van een inductie kookplaat) ook wordt gezegd dat er (aanzienlijke) kosten bij komen voor het aanpassen van de elektra in het huis (als je nog geen 3 fases aansluiting van de netbewerker hebt)

Matthew 08-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en efficiënte service, uitstekende prijs!

Na lang zoeken besliste we eindelijk om ons toestel bij Bemmel&Kroon te bestellen, zij waren telkens de laagste prijs en konden leveren op een datum naar onze keuze. Helaas was ons toestel niet meer beschikbaar dus kregen we een upgrade naar het vervang model voor dezelfde prijs als het oorspronkelijk toestel dat we besteld hadden! Het toestel werd exact geleverd op de gevraagde dag en we konden aan de deur met bankcontact betalen. Echte aanrader!

Fons 08-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service voor een lage prijs

De bestelling werd perfect geleverd op de afgesproken datum tegen de laagste prijs dat er te vinden was op het internet.

R.vVliet 07-12-2018 Via de website gekocht

Super levering en bestelling!

Ik vind de shop erg overzichtelijk, Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een mooie aanbieding hadden van een grohe kraan! Omdat ik een huis gekocht heb was ik opzoek naar kwaliteit en duurzaamheid, nu ook nog een een goede prijs! De rest van de apparatuur moet ik ook nog bestellen, dus die shop te goed zal goed van pas komen! Zeker een aanrader.

Alvaspa 07-12-2018 Via de website gekocht

Zo kan het ook

Order BK1723059. Fornuis gekocht via de webshop. Helaas ontbrak een onderdeel (dacht de monteur). Bemmel & Kroon heeft direct geprobeerd de importeur te bereiken om dit op te lossen. ‘s Avonds bleek dat dit onderdeel toch gewoon meegeleverd was. Wij hebben dit direct gemeld en nog een vraagje gesteld en kregen tot onze verrassing op deze vrijdagavond na 20:00 uur direct een reactie! Dat noem ik goede bereikbaarheid. Aflevering en montage overigens ook volgens planning.

Fam verbeek uit belgie 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig cadeau gekregen van mijn ventje

De goedkoopste op internet voor mijn smeg koelkast...geweldige service...houden u op de hoogte wanneer product binnen is gekomen

Franske 07-12-2018 In de winkel gekocht
Neckar

Geweldige Service

Wij zijn heel deskundig en prettig geholpen in de winkel. De verkoper nam alle tijd voor ons en legde goed de verschillen uit tussen de diverse merken en prijzen.

Anne 07-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Onze nieuwe wasdroger besteld bij Bemmel en Kroon. De wasdroger bleek niet op voorraad en moest besteld worden bij de fabrikant. Als je gewend bent aan het gebruik van een wasdroger wil je natuurlijk zsm een nieuwe in huis hebben! Vele andere bedrijven waar deze ook niet op voorraad bleek gaven aan dat het minimaal twee weken duurt voordat hij dan van de fabrikant in huis is maar niet bij Bemmel en Kroon! Een week later de wasdroger keurig volgens afspraak geleverd! Zeer adequate en nette track en trace zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven in afwachting van de levering. Kortom, zeer tevreden over Bemmel en Kroon!

Cindy 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van de bestelling

Op 4 december een stofzuiger besteld en op 5 december geleverd. Dus ondanks sinterklaas snel in huis.

Wim de Graaf 07-12-2018 In de winkel gekocht

Prima service bij aankoop vaatwasser

Omdat onze oude vaatwasser op was gingen we op zoek naar een nieuwe. Bij Bemmel en Kroon waar we 10 jaar geleden onze keuken kochten slaagden we prima dankzij advies van een van de verkopers.

Arjanne 07-12-2018 Via de website gekocht

Goede en vriendelijke service

Goede wasdroger gekocht bij Bemmel en Kroon. Mooie prijs in vergelijking met andere websites. De droger is bezorgd en bovenop de wasmachine geplaatst en de afvoerverdeler is ook geplaatst. Netjes en door vriendelijke bezorgers. Een halfuur voor aankomst kreeg ik een telefoontje, makkelijk! Stekker safe ook gelijk geleverd en aangesloten door AJtec. Heel tevreden over de service! Zou zeker terugkomen.

Textor 07-12-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon heeft ern duidelijke en gebruiksvriendelijke website. De prijzen zijn zeker scherp te noemen. Na bestelling werd er snel afgehandeld en correct afgehandeld . De koeriersdienst met wie ze werken ook super!

RA de Jong 07-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Keurig netjes geleverd volgens afspraak en zelfs op de juiste plaats gezet terwijl het niet opgenomen was in de afspraak. Prima service. Dit bedrijf is van harte aan te bevelen. Ga zo door!

Madieke 07-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

De vaatwasser die we zochten was bij Bemmel en Kroon incl plaatsen het goedkoopste. Toen bleek dat de door ons uitgekozen vaatwasser niet meer op voorraad was, kregen we een ander nog beter apparaat aangeboden. Ook de plaatsing door Atjeh verliep helemaal soepel en goed! Als we nog eens een dergelijk apparaat nodig hebben, denken we zeker aan Bemmel en Kroon.

John mimpen 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. De goedkoopste van N.l. voor een topmerk.

De goedkoopste van nederland en gratis verzenden.voor een topmerk Siemens en een bijzonder snelle levering

Jos 07-12-2018 Via de website gekocht

absolute aanrader

Snelle service en snelle levering geheel volgens afspraak. Probleemloos en uiterst gemakkelijk om te bestellen.
Bovendien ook nog de goedkoopste van allen op internet. Super!!

GeVeKa 06-12-2018 Via de website gekocht

Vanwege de prijs en het op voorraad zijn heb ik voor Bemmel&Kroon gekozen. Dat bleek ook nu weer prima in orde te zijn.

Ben Janzen 06-12-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort. Top.

Ik wil de de Samsung DV70M5020IW warmtepompdroger. Deze werd voor gemiddeld € 599 aangeboden. Ook door de, grote, retailers. Het was geduldig zoeken maar toen kwam ik bij Bemmel & Kroon. Gebeld en kreeg de juiste info en kon snel geleverd, de volgende dag. Ik kon hem gelijk via de telefoon bestellen en dat gaf mij ook vertrouwen. Zo gezegd en gedaan een Samsung warmtepompdroger voor € 499 en gratis geleverd de oude defecten droger werd gelijk meegenomen...

Hans Broeder 06-12-2018 Via de website gekocht

Snel, goede prijs en goede communicatie

Amerikaans koelkast, inbouw magnetron en inductie kookplaat gekocht. Allen Siemens.Zeer scherpe prijs en duidelijke en volledige productinformatie. Opvallend snel reageren op mails en correcte telefoonactie. Zeer, zeer tevreden. Tenslotte de levering via Dynalogic, die qua servicelevel vergelijkbare dienstverlening geeft. Prachtig !

Nicole 06-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Alles werd de volgende dag netjes afgeleverd. Aardige verkoper, leuke chauffeurs. Al woon je niet in de buurt van Bemmel & Kroon, als wij, dan komen ze het gewoon gratis bezorgen. Echt een aanrader.

S.Yildirim 06-12-2018 Via de website gekocht

Servise is echt Geweldig

Het was goedkoper dan andere site's. Makkelijk om een bestelling te plaatsen. Ze waren bereikbaar via tel. Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag. De jongens die deze koelkast bezorgden waren zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden.

Jolanda 06-12-2018 In de winkel gekocht
Hoge rijndijk zoeterwoude

Prima geholpen

Alle keuken apparatuur uitgezocht, goed geholpen en goed advies.leveringen volgens afspraak. Leveringen goed verlopen.

Ronnie 06-12-2018 Via de website gekocht

Top! geweldige service

Goede telefonische service. Geweldige bezorger belde mij een uur voordat hij arriveerde.
Wij hebben vanaf vandaag weer een lekker bakkie koffie

J.Dijkhuizen 06-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark den Haag

goeie service

We zijn goed geadviseerd door de verkoper van Bemmel en Kroon, de installatie is goed uitgevoerd zonder veel extra kosten en zonder problemen.

Frits Bosch 06-12-2018 In de winkel gekocht
Neckar in Leidscheveen

Bij binnenkomst werden hartelijk welkom geheten. Daarna konden we onze wensen kenbaar maken. Het advies was uitstekend. En de service aan huis was ook perfect.
Inmiddels de wasdroger gebruikt, hij werkt perfect.

Perfect geregeld! 06-12-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Droger via website besteld, model was niet meer leverbaar, ik kreeg zonder bijbetaling een duurder model. Keurig op de hoogte gebracht van wijziging en daarna van de levering via mail.
Perfect geïnstalleerd door monteurs, droger direct in gebruik genomen. Super service!

Hijdra 06-12-2018 Via de website gekocht

Tevreden aflevering wasmachine

Er werd een half uurtje van te voren gebeld voor aflevering, de machine werd netjes naar de 2e etage gebracht en daar geinstalleerd en in gebruik gesteld. De oude machine ging meteen weer terug. Helemaal goed.

Chantal P 06-12-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooie prijs, supersnel geleverd en fijn dat ie meteen werd aangesloten en het verpakkingsmateriaal meteen weer werd meegenomen.

Piet Jansen 05-12-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Product op tijd geleverd, prima in orde.de koeriersdienst gaf zeer goede informatie over de levering.

WJ Weener 05-12-2018 Via de website gekocht

Super service

We hadden online een inductiekookplaat van Siemens besteld en betaald. Binnen een half uur werden we door een medewerker gebeld. Hij zij dat de bestelde plaat bij een bepaalde oven hoorde, dus niet kon in combinatie bij de oven die wij hadden. Samen met de medewerker hebben we toen een goed bijpassende inductiekookplaat besteld. Het teveel betaalde geld kregen we de volgende dag weer op onze rekening teruggestort

Ank 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

In maart 2 apparaten besteld, die wij pas in december hebben laten uitleveren. Verschillende keren gebeld, steeds zeer vriendelijk contact gehad. Uiteindelijk levering volgens planning en op tijd.

Petra 05-12-2018 In de winkel gekocht

Goed advies nog betere service.

Goed advies waar de tijd voor genomen wordt. Gaat er dan wat mis qua levering dan nemen ze hun verantwoordelijkheid en lossen het goed op.

John 05-12-2018 Via de website gekocht

Prima site en snelle levering

De site is duidelijk en de levering kon de volgende dag al, dat is wel makkelijk als plotseling de oude koelkast het begeeft. Levering op 1e etage eas geen probleem en we kregen ook nog 5 jaar garantie

Paul 05-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijk de gunstigste prijs: gecontroleerd op diverse sites. Concurrentie komt niet in de buurt. En dan nog de duidelijkste afspraken over de levering: wordt opgevolgd tot op de minuut.

Geldorp 05-12-2018 Via de website gekocht

Vrieskist

Snelle levering je wordt perfect op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd wordt, en het was op de minuut af bezorgd.
Als we weer wat nodig hebben gaan we er zeker weer bestellen.
Bezorgers waten erg vriendelijk en behulpzaam.

Judith 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Mijn bestelde model( orderBKI724597) hadden ze niet meer en ik kreeg voor dezelfde prijs een nieuwer model. Klantenservice is makkelijk bereikbaar, monteurs waren behulpzaam.
Helemaal top.

Riet Spaans 05-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Perfecte afhanndeling

Goede ontvangst in een keurig pand met een uitgebreid aanbod. De voorlichting van deskundig personeel was uitstekend en zodoende konden we snel een keus maken.

Van os een dikke 10 en we komen zeker terug.

Manuel en zijn nieuwe vaatwasser. 04-12-2018 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon in het Forepark

Snel en goed.

Na binnenkomst binnen 5 minuten geholpen door een verkoper. Deze wist heel snel wat mijn zwaartepunten waren bij aanschaf vaatwasser (duurzaam, zo goedkoop mogelijk en stil ivm open keuken). Gekocht, 2 dagen later al vakkundig geplaatst tegen de afgesproken prijs, als extra gelijk een nieuw aansluitingskraantje daar de oude lekte (goed gezien door de monteur). Prettig ook het kunnen pinnen na aflevering (dus niet vooruit aanbetalen of cash). Keurig!

Jos van der Ende 04-12-2018 Via de website gekocht

Grandioos! Prettige service! Zeer vlotte levering!

Eerder aankopen gedaan zeer tevreden daarover daarom viel de keuze van deze aanschaf voor onze zoon toch weer voor Bemmel & Kroon!

Pieter 04-12-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Ruim assortiment. Scherpe prijzen. Geen verborgen kosten. Goede voorraadpositie. Zeer snelle levering. Heldere correcte communicatie tijdens het leveringsproces.

RON 04-12-2018 Via de website gekocht

Alles mooi op tijd geleverd tot binnen en betalen met pin bij de levering en niet op voorhand betalen

De Boer 04-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Prettige en ter zake kundige voorlichting.

De winkel in Forepark heeft een ruim assortiment. De service in de winkel als ook de bezorrging is zeer goed. Netjes op tijd geleverd en aangesloten. Koop eigenlijk alles van witgoed bij VBK, vanwege de service en goede prijzen.

Cees Haspels 04-12-2018 Via de website gekocht

Goede en fijn service !!!

Uitgebreide keuze mogelijkheden bij Bemmel & Kroon , eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en voorkomend en vriendelijk personeel.

Marcel 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs

Ik heb bij Bemmel & Kroon een vaatwasser besteld van Siemens. Jammer genoeg was het gewenste type niet (meer) voorradig, hierop kreeg ik zonder verdere communicatie automatisch een iets duurder type (adviesprijs Siemens €20 duurder, iets uitgebreider wasprogramma).
Prijs was doorslaggevend op moment van koop (circa €50 goedkoper dan overige zaken). Installatie volgde door firma Ajtec en duurde uiteindelijk 1 week, wacxhttijden zijn op dit moment 1-3 weken ivm drukte).

Rada1974 04-12-2018 Via de website gekocht

Miele wdd030wps snel en goed afgeleverd

Nadat onze Miele wasmachine na 14 jaar de geest gaf moest er snel een vervanger komen. Bij een concurrent een Miele besteld via de blackfriday aanbieding. Echter levering ruim 2 weken. In de winkel 1 persoon beschikbaar die te druk heeft om te helpen. Bestelling bij de concurrent geannuleerd na telefonisch contact met Bemmel en kroon. Kreeg een hele goeie offerte met levering binnen 1 dag. Na overleg via de site van Bemmel en kroon besteld echter bleek de prijs nu totaal 59 EUR hoger. Gelijk de klantenservice gemaild van b&m en binnen een half uur de melding gekregen dat het verschil per omgaande werd teruggestort. Levering was snel en vakkundig. Order BKI724959

Wisseltruc 03-12-2018 Via de website gekocht

Heel prettige verkoper helaas matig afleveringsbedrijf

Op een heel prettige wijze geholpen bij het online bestellen van een wasmachine echter bij het afleveren werd een droger uitgepakt naar de tweede verdieping gesjouwd de bijna nieuwe bestaande droger afgevoerd om er beneden achter te komen dat het een wasmachine was die afgeleverd moest worden het hele verhaal opnieuw nu met de wasmachine. vertrokken zonder te controleren of de droger ma deze reis nog functioneerd