Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans van Wissen 24-10-2018 In de winkel gekocht

Ruime sortering.

Ruime sortering. Door een verkoopadviseur prima geholpen. Andere verkoopadviseur erg klantonvriendelijk en horkerig. Het is dat ik al besteld had anders had ik niet bij deze zaak gekocht.

Helma P 24-10-2018 Via de website gekocht

Prutserige bezorging.

Site is oké. Maar de bezorging vraagt wat efficiëntie.
Siemens koel/vrieskast gekocht, Ziet er mooi uit en is snel bezorgd, maar bezorgers namen niet de oude koelkast mee. Er zou o.a. geen plek meer zijn in de bus. Mijns inziens is het zo dat als je 1 koelkast uit de huis haalt, dat er dan ook weer 1 in past?

mivdpoel 24-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Ik heb naar de overige beoordelingen gekeken en mede daardoor de beslissing genomen om van deze service gebruik te maken. De vaatwasser die ik had besteld was er niet meer maar ik kreeg nog geen uur later de mededeling dat ik de opvolger zou krijgen met nog betere mogelijkheden. Prima geregeld! Communicatie was ook erg goed en de link naar het vervoersbedrijf werkte ook goed. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Ron 24-10-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes bezorgd, uitstekend!

Vertrouwd en betrouwbaar adres!
En dat maken ze waar. Snelle levering op de afgesproken tijd.
Oude koelkast ook keurig weer meegenomen.

Miss vd Akker 23-10-2018 Via de website gekocht

Onvriendelijk en geen service

Bezorgers waren erg onvriendelijk bij levering droger en wasmachine. Bleken ook transport beugels niet verwijderd te hebben en zetten apparaten zonder toelichting neer.

Mary Smeets 23-10-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Wij hebben een Siemens wasmachine en Siemens droger gekocht....zijn heel erg tevreden over de snelle service ....goede en overzichtelijke afhandeling via de mail...ze laten je via een tel bericht 2x weten hoe laat ze de spullen komen afleveren en dat klopt op de minuut af.

Boonstra 23-10-2018 Via de website gekocht

Hoge kwaliteit met goede prijzen

Deze shop maakt scherpe offertes voor producten van goede kwaliteit. Ook onder de indruk van de werkzaamheden uitgevoerd door hun installatie bedrijf Ajtec.

L. Emmerzaal 23-10-2018 Via de website gekocht

Het kwam toch nog goed!

Makkelijk zoeken op webite. Veel keus in vaatwassers. Eenvoudig bestellen. Optie voor installatie. Installateur deelde telefonisch mee dat bestaand paneel voor vaatwasser niet zou passen. Hij zou kleurenwaaier voor nieuw paneel. Zorgde bij ons voor paniek. Paneel bleek bij installatie toch te passen.

Rietje van Dijk - Bentschap Knook 23-10-2018 Via de website gekocht

Geen woord teveel!

Duidelijke, overzichtelijke website met uitvoerige informatie en zeer snelle en correcte aflevering! En dat allemaal voor een prima prijs!

katrien p 23-10-2018 Via de website gekocht

Super efficiënt!!!

De prijs en de levertermijn overtuigde mij om te bestellen (BKI715078 - BEKO wasmachine en -droger) bij Bemmel&Kroon. Hun efficiënte, snelle service door supervriendelijke mensen maakten het nog aangenamer !! Ik heb jullie al verder aanbevolen en zal dat in de toekomst nog doen !!! Bedankt nogmaals en doe zo voort :-)

Marjolein 23-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Super snelle levering, keurig 2 trappen op gedragen en aangesloten.
Oude wasmachine netjes mee retour genomen.
Super snel , heel tevreden.

M. Post-Folmer 23-10-2018 In de winkel gekocht
forepark

als een kind zo blij ..............

Na 22 jaar trouwe dienst van mijn vorige wasmachine, staat er ineens een blinkende Siemens in mijn huis! Aangeprezen door een van uw medewerkers. Afgeleverd en geïnstalleerd door twee aardige VBK mannen. Wat een genot, ik heb mij ervoor geïnstalleerd met een kop koffie en bijna het hele programma - met onderbrekingen, OK, - gevolgd! Een heerlijke dag. Als mijn droger het begeeft, weet ik waar ik moet zijn.
Marianne

Michel 23-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, snel bezorgd, alles top geregeld

Gewoon alles perfect, makkelijk online besteld, goede koeriersdienst , netjes op de hoogte gehouden moment van afleveren

Jan 23-10-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Op zoek naar een stofzuiger kwam ik uit op de website van Bemmel & Kroon. Een duidelijke website, een fijn assortiment, scherpe prijzen en razendsnelle levering.

Feike vd berg 23-10-2018 Via de website gekocht

Prima service en vlotte levering

Goede online winkel en goed contact direct reageren op bestelling alles snel geregeld super service hoor.

Wim 23-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

gisteren besteld een Zanussi vrieskast, vandaag geleverd. De levering was uitstekend te volgen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

la1974 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede deal en volgens afspraak geleverd op zolder.

Via internet een hele goede deal gevonden voor mijn nieuwe wasmachine. De wasmachine werd netjes, volgens afspraak, boven gebracht en mijn oude wasmachine werd meegenomen.

Natasja 22-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Top service

In de winkel geode service en uitleg gekregen over de aan te schaffen wasmachine en droger. Spullen werden keurig en op tijd afgeleverd. Keurige jongens die kwamen levered. Al het karton netjes meegenomen. Dus top. Uitermate tevreden.

Nico.R 22-10-2018 Via de website gekocht

goede service

Om zeker te zijn of de levering van de vriezer op zaterdag mogelijk was, heb 'savonds om 19:00 gebeld. De vriezer was op voorraad en is de volgende dag (zaterdag) afgeleverd.
Ik had morgens mooi de tijd om de vriezer uit te bouwen zodat de nieuwe er vrijwel direct in kon. Het model was nog een de goedkoopste op internet.

H.C. Bouwmeester 22-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude hoge rijndijk

service is perfect .

Als er eventueel problemen zijn, worden die snel en keurig afgehandeld. Ik ga altijd voor al mijn aankopen naar Bemmel&Kroon , service is perfect , klantvriendelijk en de nazorg is ook perfect.

Kees 22-10-2018 Via de website gekocht

Zondag besteld, maandag geleverd

Gezocht naar een stofzuiger voor mooie prijs energiezuinig en goed hanteerbaar.
Ik kwam bij Bemmel en Kroon terecht. In eerste instantie vanwege gunstige prijs.
Op zondag bestelling geplaatst en maandag al in huis. Correcte afhandeling per mail, track and trace (incl. naam en foto van koerier).
Half uur voor bezorgen kreeg ik smsje dat de koerier er aan kwam.
Alles snel en keurig netjes.

Leny Klessens 22-10-2018 Via de website gekocht

Fantastiche service

Super snelle levering en wat ook fijn is dat je op de hoogte wordt gehouden wanneer je de koerier kunt verwachten
Super blij met mijn nieuwe mooie wasmachine ! ( BKI716149)
Hij draait al en is fluisterzacht !

Jeroen 22-10-2018 Via de website gekocht

Altijd goed

Meerdere keren bestellingen gedaan. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijden waarop geleverd wordt. Ook een keer de oude koelkast laten verwijderen en nieuwe laten inbouwen voor een extra bijdrage. Dit alles is keurig en in goed overleg verlopen

Alisa 22-10-2018 Via de website gekocht

Hulpvaardige medewerkers

Aangezien ik in Frankrijk woon ben ik aangewezen op de webshop. Artikel besteld en ja hoor klein foutje gemaakt wat bleek bij de aflevering. Telefonisch contact gezocht en wat waren de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Probleem is opgelost en de vriezer draait al op volle toeren.

Caenoe 21-10-2018 Via de website gekocht

Super Service en alles goed gepland

Snelle en correcte communicatie,duidelijke en stipte levering,niks op aan te merken.Problemen worden direct verholpen.Vragen via email worden direct beantwoordt.Alleen maar positief,doe zo voort.

Hans 21-10-2018 Via de website gekocht

Na 20 jaar inbouw oven en gascfornuis toe aan vervanging. Op vrijdagmiddag bij Bemmel en Kroon Siemens oven en inductie kookplaat besteld vanwege de scherpste prijs. Zaterdagochtend om 10:00 uur bezorgd door 2 aardige mannen van dynalogic die het oude spul mee terug namen.
Site en bestelwijze erg duidelijk net zoals de communicatie over de bezorging.
Zeer tevreden.

Leonie 20-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en geweldig track en tracé systeem

Snelle levering en zeer goede informatievoorziening. Track en trace nagenoeg op de minuut nauwkeurig.

R. Moerman 20-10-2018 Via de website gekocht

Tot nu toe super geregeld!

Vrijdagavond 19 oktober om 21:30 wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon via de website.
Tijdens het invulproces heb ik door een verkeerde invulling aangegeven dat de wasmachine op de begane grond afgeleverd moest worden (drempel bezorging).
Nu wonen wij op de 2e etage zonder lift. Ik zag de bui al hangen... dat wordt een hele discussie als ik de wasmachine toch geleverd wil hebben op de 2e etage!

Zaterdagochtend gebeld met Bemmel en Kroon, kreeg een hele aardige en vrolijke meneer aan de telefoon en heb hem ons probleem uitgelegd.
Deze meneer vertelde ons dat wij ons geen zorgen hoefde te maken en zou het vervoersbedrijf op de hoogte stellen dat er alsnog op de 2e verdieping geleverd moest worden. Dit was binnen 2 minuten geregeld en zonder bijkomende kosten. Topservice! Dank daarvoor.
Levering was al om 12:30 zaterdag de dag na bestelling. 2 vriendelijke jongemannen die de machine lachend omhoog brachten. Ze hebben ook netjes het verpakkingsmateriaal meegenomen en tevens onze 100 kg wegende oude machine. Alles geregeld binnen 15 minuten. Super!

J&M 20-10-2018 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser

Geweldig bedrijf, na een contact met het bedrijf, voor enkele vragen, een vaatwasser besteld. Goed antwoord gekregen, volgende dag in huis.
Bezorgd door 2 hele vriendelijke en aardige heren, keurig thuis bezorgd.

W vd Kerkhof 20-10-2018 Via de website gekocht

Fantastisch snelle service

Duidelijke webwinkel, scherpe prijzen en snelle (volgende werkdag) levering. Na bestelling uitstekende communicatie met betrekking tot bestelbevestiging en aflevering via Dynalogic.

Op het aangekondigde moment het bestelde product ontvangen in prima staat.

Ook bij eerder mailcontact over offertes werd er telkens correct en snel gereageerd.

Kortom een dikke 10!

Annet 19-10-2018 Via de website gekocht

Super service!

We hebben een wasmachine gekocht. Na de bestelling komt er een mailtje van Van Bemmel & Kroon met de melding, dat dit type niet meer leverbaar is. Als service hebben ze ons de 100 euro duurdere opvolger geleverd. En daar zijn we helemaal blij mee. Echt top!

E.B.Langendoen 19-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zo als altijd goed geholpen,prettige sfeer,en ruime sortering, mooie winkel.
Deskundig advies,hier kom je voor terug!
We hebben er graag wat kilometers voor over om naar Bemmel&Kroon te gaan.

Will 19-10-2018 Via de website gekocht

Aanrader. Top!!

Goede webshop met heel scherpe prijzen.
Een echt aanrader.
Ook (snelle) levering naar België met accurate planning.

Collin 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering en goede prijs

Goede support bij keuze van apparatuur, hele snelle reactie op vragen en keyrigee levering van de bestelde goederen, ook meenemen van de oude apparatuur. Volgende keer zeker weer zaken doen voor ons!

Martin Eleveld 19-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare leverancier

Je wordt direct geholpen en op een zeer vriendelijk manier op de hoogte gehouden van je bestelling. Ook wordt direct aangegeven als het niet op voorraad is en ook zodra het binnen is. Je kunt heel eenvoudig aangeven op welke dag er geleverd moet worden en zelf binnen 2 dagen is mogelijk.

marcel izeboud 19-10-2018 Via de website gekocht

snel en vlot geleverd

het is een duidelijke webshop. de kookplaat stond erin met alle specificaties. en de prijs is scherp. bij bestelling direct bericht dat de levering in aantocht is en emails wanneer het pakketje geleverd wordt. een half uur van tevoren nog bericht welk tijdstip het geleverd wordt.

wonne 19-10-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

Altijd volgens afspraak en zeer correct.
Bij aflevering zeer behulpzaam en meedenkend.
Het getuigd van goede klant/medewerker vaardigheden.

Verzijl 19-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke site , zeer snelle en nette levering maandagavond om 21.55 besteld Dinsdag om 10.15 al bezorgd. Heel fijn en je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd bezorging.

Jos 18-10-2018 Via de website gekocht

goede koop

De shop is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn goedkoop.
De aankoop verliep perfect.
Een aanrader.

? 18-10-2018 Via de website gekocht

Bezorging was bar slecht. Was bij vorige machine nog goed

Vorig jaar wasm gekocht.goede service en nette bezorging met uitleg etc. Nu schrok ik gewoon vd manier waarop droger die ik had gekocht werd afgelecerd. Drie jongens in joggingpak en 1op badslippers. Was blij dat hij heelhuis boven gkomen was. Machine niet waterpas gezet en niet op afvoer aangeslotennetc kreeg boekje in mn handen en weg waren ze

Alex V 18-10-2018 Via de website gekocht

Mrs.

I was looking for a specific fridge and freezer. I first bought the friezer and thought that the everything went super well even with the delivery time and process. For the fridge I pass via MediaMarkt because it was immediately available but the service was horrible and the delivery not on time (not even the same date). I went back to Bemmel en Kroon and once again, everything went just perfect! Best delivery service ever!

Marja 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte afhandeling

Deze zaak leverde een goed alternatief toen de andere producten niet meer bestelbaar waren. Goede en correcte afhandeling.

Marijke 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Snelle levering. Bezorger belde 20 minuten voor aankomst. Keurig op zijn plaats gezet en oude apparaat meegenomen. Ik heb al eerder producten bij Bemmel gekocht. Service en levering altijd correct.

Wilna 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en nog goedkoop ook

Ik zocht een wasdroger en die was bij Bemmel & Kroon het goedkoopst. Het ordernummer BKI715003
was de volgende dag al bezorgd. Van te voren kregen we een SMSje dat hij een kwartiertje later zou worden afgeleverd en dat klopte precies. Hij werd uitgepakt en bovenop de wasmachine gezet. De verpakkingsmaterialen werden netjes opgeruimd en meegenomen. Ik heb de droger nu een paar dagen en hoe doet het prima.

MIRIAM POUWELS 18-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Super snelle service
Heel tevreden
Zou meteen weer bestellen bij hun
Een echte aanrader
Had nog nooit gehoord van hun
Maar zal de site opslaan

P Kumar 18-10-2018 In de winkel gekocht

Very good service and Bemmel&Kroon team is very professional

Very nice service for Dryer and washing machine.
Bemmel&Kroon team is very professional from Sales to delivery.

Tim Ianna 18-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en klantendienst!

Webshop waar vele anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. Kon zelf datum van levering kiezen, product werd manueel tot op de tweede verdieping gedragen en geïnstalleerd (voor een kleine meerkost). Zeer tevreden.

RZ 17-10-2018 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak

Bemmel & Kroon had de beste prijs voor het door mij gekochte product: een Siemens combi oven/magnetron. Levering conform afspraak: snel en goed

Ivonne 17-10-2018 Via de website gekocht

goed en goedkoop

Het is een duidelijke website, je kunt eenvoudig producten vergelijken, lage prijs voor onze oven. De bestelwijze is gemakkelijk en er volgde een correcte afhandeling en bezorging.

Stan 17-10-2018 Via de website gekocht

Wederom top!

Na eerdere ervaringen zijn we dit jaar, voor de derde keer, in zee gegaan met Bemmel&Kroon en dat doe je alleen als je erg tevreden bent en dat zijn we dus ook. Wederom een was/droogcombinatie. Eerst één voor onszelf en daarna voor beide kinderen die op zichzelf gingen wonen. Service- en leveringsafspraken wederen keurig nagekomen!