Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo 04-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Presentatie en service geven vetrouwen

Vrijdag 30 december overleed de wasmachine plots. Met behulp van internet een geschikte nieuwe gekozen en vervolgens een aantrekkelijke winkel. Dat kan een webwinkel of een regulier fysiek bedrijf zijn. Bemmel&Kroon viel op omdat ze kwalitatief goede merken voor een gangbare prijs hebben. Met bijbehorende veelomvattende, persoonlijke, service. En dat klopt dus in de praktijk. Wat mij in de winkel meteen opviel is dat de presentatie van de apparatuur er keurig uit ziet. Er stond iemand de apparaten netjes af te stoffen. Detail wellicht, maar het zegt wel iets.
De verkoper geeft eerlijk advies en zijn er niet op uit je het meest lucratieve aan te prijzen. De volgende dag is de wasmachine geheel volgens afspraak drie hoog neergezet, geïnstalleerd en gedemonstreerd (ordernr. ZTW579443). En de oude weer meegenomen. Hulde aan de bezorgers!
Ik heb niets principieels tegen webwinkels maar het is met dit soort apparaten toch prettig om met iemand die kennis van zaken heeft te praten en ter plekke een beeld van het bedrijf te kunnen vormen. Ik kan iedereen Bemmel&Kroon aanbevelen; een webwinkel doet het niet beter of sneller. En persoonlijke service is veel waard tegenwoordig. Oh ja, de was machine doet het geweldig!

Pluspunten

• Persoonlijk advies
  • Snelle en correcte levering volgens afspraak
  • Service
  • Redelijke prijs

Minpunten

• Niet, tenzij je ver weg woont.

Myrte 04-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met vriendelijke service. Toen bleek het het apparaat in de fabriek licht beschadigd was, dachten de monteurs actief na over een goede oplossing.

Rianne 04-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast!

We waren al een tijdje opzoek naar een koelkast. In de winkel hadden we ook al gekeken en daar vonden we de koelkast. Maar we wilde er wel nog even over na denken. Gisteren waren we er uit en hebben we de koelkast besteld via de website. Alles was super duidelijk en overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling krijg je de informatie voor het bezorgen, ook allemaal duidelijk. Vanochtend kregen we te horen hoe laat de bezorger er zou zijn. Hij was er netjes op de afgesproken tijd. Hij zette de koelkast binnen, en vroeg nog of hij de oude koelkast mee moest nemen. Dat was bij ons niet nodig, maar netjes dat hij t nogmaals vraagt.
Nu aan het wachten tot we de koelkast aan mogen zetten!
Ordernummer BKI579834, Rianne

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle service

Bas 04-01-2017 Via de website gekocht

Samsung Wasdroger DV90H8000HW

Super goede en snelle levering. De prijs was stukken lager dan de concurrenten op het internet als Coolblue, scheelde € 150,00.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veruit de laagste prijs

A. van der Plas 04-01-2017 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269

Top droger!!

Wij zijn naar Bemmel-kroon gegaan omdat wij hier altijd goed worden geholpen! De kennis van de medewerkers helpen ons bij het beslissen van het goede product. Wij zijn hier dan ook geslaagd!!

Pluspunten

• Groot assortiment aan producten.
  • Vriendelijke medewerkers
  • Kennis van producten.
  • Kindvriendelijk.

Noeska 04-01-2017 In de winkel gekocht

Bemmel en Kroon

Bemmel en Kroon staat voor goede service en kwaliteit. De verkopers hebben verstand van zaken, geven advies op maat. In het verleden heb ik al mijn witgoed in deze winkel gekocht en ook bij repataties werd ik goed geholpen.
Daarom heb ik mijn wasdroogcombinatie bij hun aangeschaft.

Pluspunten

• Goede service
  • Kennis van zaken
  • Advies op maat
  • Vriendelijke verkoper
  • Goede parkeergelegenheid

El 04-01-2017 Via de website gekocht

Miele Wasmachine

Zeer gebruiksvriendelijk en goede aanbiedingen , overzichtelijke site . achteraf kunnen betalen . deskundige installatie.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk en klantvriendelijk
  • Snelle levering

Sebastiaan 04-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Siemens Wasmachine en Droger

Na een vervelende ervaring bij een andere winkel weer naar Bemmel en Kroon gegaan. altijd goed advies en ook altijd de producten op voorraad. snelle levering en super service.

Pluspunten

• Goede service
  • veel producten
  • goede expertise

hejna 04-01-2017 Via de website gekocht

nieuwe koopplaat

Snel, juist en mooie prijs.
Fijn dat ze de gegevens van onze keuken zo lang bewaren, maakt het bestellen van nieuwe onderdelen erg makkelijk.
order ZTW577373

Pluspunten

• snelle levering
  • mooie prijs en goed nagekomen afspraken

Janet van Grondelle 03-01-2017 Via de website gekocht

Je kunt er van op aan!! Op tijd, meedenkend,vriendelijk

Het is goed overzichtelijk.duidelijk omschreven,sortering is groot.
Het klopt wat er belooft wordt; bellen op tijd dat ze eraan komen, email van te voren...heerlijk als je van je deal op aan kan!

Pluspunten

• Ze doen wat ze beloven
  • Duidelijke afspraken
  • Werken netjes en snel

Minpunten

• Geen gasslang + nippel bijgeleverd ( standaard)

Lydia 03-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser met ordernummer BKI578151

Prettige, makkelijke website. Goeie prijs! Bij Bemmel & Kroon terecht gekomen omdat zij de scherpste aanbieding hadden. Duidelijke communicatie en ze komen na wat ze beloven. Tussen Kerst en Oud en Nieuw namen ze binnen 1 dag contact op om een afspraak te maken. Helaas kon het door de drukte niet meer diezelfde week geïnstalleerd worden. Keurig vooraf geïnformeerd over het tijdvak waarin ze zouden komen installeren. Installatie netjes verzorgd, oude apparaat meegenomen en ik ben heel tevreden over mijn nieuwe vaatwasser!!

Pluspunten

• goed geprijsd
  • fijne betrouwbare service

Fam. Braun, Voorschoten 03-01-2017 Via de website gekocht

Wij zijn uiters tevreden,compliment Bemmel en Kroon

Oprecht : over het gehele proces meer dan tevreden, -informatie - communicatie - levering en plaatsing - nauwkeurig, correct en uiterst klantvriendelijk. Onze volgende aankoop gaat gegarandeerd op dezelfde wijze.

Pluspunten

• Webside is duidelijk,contact,plaatsing perfect

Minpunten

• Geen enkel

R.A.van Rijn 03-01-2017

Bliksemsnelle transactie!

Binnen 10 minuten een wasmachine gekocht, factuur en betalingslink ontvangen, betaald en bericht van de koerier ontvangen met gegevens over de bezorging. Echt heel snel allemaal. Wasmachine binnen 24 uur in huis

Pluspunten

• goede prijs: laagste op internet
  • snelle en heldere afhandeling

J.B 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Snelle levering was voor ons belangrijk. Dat is gelukt! Er werd duidelijk aangegeven wanneer de droger geleverd zou worden, ideaal! De plaatsing van de droger liep heel goed, we zijn heel tevreden!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk wanneer geleverd zou worden
  • Goede en makkelijke plaatsing van de droger

Annemiek 03-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bosch wasmachine

Ik heb deze winkel gekozen omdat ze de scherpste prijs hebben voor een door de consumentenbond als beste koop gekozen wasmachine. Daarbij is de bezorgservice heel erg goed, een mailtje met het een tijdvak van 2 uur die ook echt nagekomen is. Plus een telefoontje van de bezorgers als ze in aantocht zijn. Zeer vriendelijke bezorgers die keurig en snel de wasmachine hebben aangesloten. Super!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goede service
  • Uitstekende bezorgservice

Minpunten

• Beperkte keuze in lagere prijsklasse

Vanes 03-01-2017 Via de website gekocht

Samsung koelkast

Duidelijke webshop. Ik had er niet niet eerder van gehoord, maar is prima bevallen! Ook de beste prijs voor de koelkast die wij hadden uitgezocht. Nergens goedkoper en direct de volgende dag geleverd!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk over het verloop van de bestelling

Minpunten

• Geen reactie gehad op de vraag die ik had gesteld

Jo Bovens 03-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie Bemmel & Kroon

De website van Bemmel & Kroon B.V. is zeer duidelijk, met heldere productomschrijvingen.
Er wordt meteen aangegeven of product in voorraad is en anders de verwachte levertijd in dagen.
De prijzen zijn zeer concurrerend (in ons geval bijna 9% goedkoper dan bijvoorbeeld Mediamarkt,BCC of Coolblue). Daarnaast werd een onverwacht extraatje van Brabantia geleverd.

Pluspunten

• heldere product omschrijvingen
  • zeer prijs concurrerend

Marlies 03-01-2017 Via de website gekocht

Samsung warmtepompdroger 9kg

Na lang zoeken op het internet voor een samsung warmtepompdroger uitgekomen bij bemmel en kroon omdat: hun dit apparaat het goedkoopste konden leveren, snelste levering hadden, en zelf een aflever moment kan uitkiezen, ook kon ik na het bestellen aan de deur betalen. De jongens hadden de droger netjes weggehaald en de nieuwe geinstalleerd. En gelijk de waterafvoer aangesloten dan heb ik het reservoir niet nodig. Ik kan gelijk beginnen.

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Snelle levering
  • Aan de deur betalen
  • Gehele installatie

Richard 03-01-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader

De website is gebruikersvriendelijk en duidelijk ingericht. Overzicht van de producten is goed en de afbeeldingen van de producten komen overeen met het bestelde. Dus geen verassingen achteraf. Na een speurtocht op internet kwam ik uiteindelijk uit bij Bemmel en Kroon, omdat zij de voordeligste zijn. Het bestellen van de AEG wasmachine ging gemakkelijk en ik kon zelf de afleverdatum aangeven. Op de dag van bezorging kreeg ik een bericht dat men 11.05 uur zou arriveren en inderdaad daar stond de bestelwagen met de wasmachine. Twee vriendelijke heren hebben de AEG wasmachine keurig aangesloten en de oude wasmachine meegenomen. Na veelvuldig gebruik van de nieuwe AEG wasmachine zijn wij nog steeds heel erg tevreden met deze aankoop. Top service en een echte aanrader. Mijn ordernummer BKI576365

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Klantvriendelijk
  • Voordelige prijzen
  • Top kwaliteit producten

Fam. de Jong 03-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Inductiekookplaat

Snelle goede afhandeling. Zeer tevreden over deze en ook alle eerdere gedane aankopen bij Bemmel & Kroon. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Doen ALTIJD wat ze zeggen
  • Vlotte service en bijna altijd op voorraad
  • Eén van de goedkoopste

Minpunten

• Bij afleveren niet bekend dat oude moest afvoeren

W. Gruiters 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima sevice!

Miele Vaatwasser gekocht. Uitstekend telefonisch contact met datum van levering.
Fijne firma met gunstige prijzen.

H.P. de Jong 02-01-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon Zoeterwoude

Hp de jong

Wel zijn netjes behandeld in de winkel, zij gaven de uitleg waarom we vroegen.
en zijn met volle tevredenheid weer naar huis gegaan.
bij de aflevering hebben de bezorgers de koelkast netjes op de plek gezet.
Deze waren netjes en vriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Leuke aanbiedingen

J. Fahey 02-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle hulp en uitleg met zeer deskundige informatie

Na grondige vooronderzoek op de computer bij de consumentenbond en kieskeurig, kwamen we er al snel achter dat Bemmel en Kroon precies de wasmachine had die we wilden. Na goede deskundige hulp en uitleg
hebben wij een prima wasmachine kunnen bestellen. Goede , eerlijke informatie deed ons snel beslissen.
Ook de levering binnen 2 dagen was prima en volgens beschrijving. De wasmachine was snel en vakkundig aangesloten en de heren waren met medeneming van de oude wasmachine binnen 10 minuten klaar.
Fijn dat alles zo snel geregeld was.

Pluspunten

• deskundige hulp in de winkel
  • snelle en goede levering
  • vriendelijk personeel

marco boogerd 02-01-2017 Via de website gekocht

m.boogerd uit hoogvliet ordernr ztw578859

telefonisch wasmachine besteld, werd goed geholpen, uitleg gehad verschillende machines, binnen 10 min mail binnen voor verdere afhandeling/betaling. volgende dag levering. werd netjes van te voren gebeld dat ze er binnen 20 min waren. keurig en hij was de goedkoopste

Pluspunten

• snelle levering
  • werd zeer vriendelijk geholpen
  • de prijs

Willem Ouwehand 02-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Handige en eenvoudige website. Kreeg ook nog eens 33 euro kassakorting. Levering was ook prima. Ik kreeg een mail met de richttijd van de levering en werd ook nog eens een half uur van te voren gebeld. Bij het vragen of de mannen de vaatwasser via achterom wilde bezorgen was dat geen probleem en vaatwasser werd netjes in de keuken gezet. Vriendelijke bezorgers. Ik heb inmiddels mijn derde apparaat hier gekocht. Wasmachine, droger en nu dus de vaatwasser.

Pluspunten

• Goede service
  • Je weet welk tijd ongeveer de bezorging is

Minpunten

• Kan niet met creditkaart betalen

Eric 02-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede prijs / kwaliteit verhouding

Ik heb een Bosch combi magnetron HBC84H501 gekocht (ordernummer BKI578726). Deze voldoet aan alle eisen die wij hebben (magnetron, 3 verschillende soorten ovens en grill). Het bestellen ging makkelijk, tijdig werden wij geïnformeerd over tijdstip dat magnetron geleverd zou worden. Deze werd ook precies op de afgesproken tijdstip geleverd.

Pluspunten

• Uitgebreide assortiment
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Inge 02-01-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Vervanging keukenapparatuur order DH576850

Afgelopen week ben ik bij Bemmel en kroon geweest omdat ik wat nieuwe apparatuur nodig had voor mijn huidige keuken ( vaatwasser, koelkast, afzuigkap, reparatie combimagnetron, order DH576850). Ik ben keurig geholpen en de verkoper heeft een mooie prijs voor me gemaakt en ook nog geregeld dat alles binnen een week keurig geïnstalleerd werd. Dit ondanks de tussenliggende feestdagen! Monteur was keurig op tijd en alles zeer vakkundig en professioneel geïnstalleerd. Ik ben klaar voor het nieuwe jaar! Hartstikke bedankt voor de snelle en correcte service Bemmel en kroon. M'n vorige keuken had ik hier ook al gekocht en wederom hebben ze bewezen echt professionals te zijn. Ik kan iedereen aanraden z'n keuken / apparatuur hier te kopen!

Pluspunten

• Snelle levering,goede prijs
  • Keurige installatie

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Marius Brouwer 02-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Vaatwasser gekocht via Bemmel en Kroon. Snel geleverd en netjes track en trace nummer gehad. Tevens op de hoogte gehouden via SMS. Ook de factuurbon en bevestigingen netjes via mail ontvangen. Allemaal zeer goed geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afhandeling

Sylvia Scheepers. Ordernummer BKI577736 02-01-2017 Via de website gekocht

AEG Wasmachine (BKI577736 )

Ideaal. Zelfs voor een nieuwe wasmachine niet meer de deur uit. Maandagavond 2e kerstdag besteld en woensdagochtend het eerste wasje alweer gedraaid. Top !!! Wat een service ! Echt, ik raad het iedereen aan !

Pluspunten

• Snelheid
  • Volgsysteem hoe laat de bezorger er is

Minpunten

• Extra kosten voor pinnen bij levering

R V 02-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Niet beter dan een webshop

Vandaag met Bemmel en Kroon gebeled omdat mijn wasmachine geleverd door Bemmel en Kroon na 3 jaar ernorm lekt. Zo erg zelfs dat deze lekkage meldingen veroorzaakt en daardoor het wasprogramma niet kan uitvoeren. Drie jaar is voor een wasmacine geen normale levensduur. Helaas was de medewerker van Bemmel en Kroon tot niets anders in staat dan Samsung te bellen. Beetje jammer, van een goede zaak als Bemmel en Kroon zou je beter verwachten. Een voorstel voor reparatie waarbij ik het grootste deel van de kosten op mij zou nemen of korting op een eventuele nieuwe wasmachine lijkt mij een betere service. Alles bij elkaar ben ik zwaar teleurgesteld in deze winkel en ik denk dat ook niet dat ik hier nog een aankoop ga doen (immers bij de meeste webwinkels is de service inmiddels beter)

Remko 01-01-2017 Via de website gekocht

ordernummer BKI572749

Siemens inbouw solo oven en Siemens gas op gas kookplaat besteld bij Bemmel En Kroon. Prima geholpen door de klantenservice! Omdat ik 2 apparaten online wilde kopen waarvan ik op 1 apparaat extra korting zou krijgen, pakte de korting niet goed bij het afrekenen met I-deal. Even gebeld en werd prima en snel geholpen , bovendien kreeg ik zelfs nog nieuwere model van de oven voor dezelfde prijs! De levering van de apparaten ook goed geregeld door "Dynalogic- bezorgservice", op de afgesproken dag kreeg ik ruim van te voren een tijd wanneer de apparatuur geleverd zou worden en dit ging ook volgens afspraak. Prima ervaringen dus met Bemmel & Kroon

Pluspunten

• service
  • prijs-kwaliteit
  • bezorgservice
  • voldoende keuze

M. van Doorn 01-01-2017 Via de website gekocht

prima advies bij Bemmel en Kroon

Prima advies gekregen bij Bemmel en Kroon. Model waterpompdroger van Siemens was niet meer leverbaar, maar er werd een beter alternatief geboden en een stukje financiële compensatie en garantie. Telefonisch alles geregeld en ophalen in Zoeterwoude was te simpel.

Pluspunten

• service en advies
  • geen wachttijd bij afhalen
  • hulp bij inladen

Jerry 01-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Ideale winkel

We komen al jaren bij Bemmel&Kroon voor witgoed: inbouw apparatuur etc. altijd goed te bereiken, veel keuze en deskundige hulp bij de keuze. De bezorging en plaatsing was precies op tijd en volgens de afspraak.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Deskundige verkoper

Vanderbeke steven 01-01-2017 Via de website gekocht

Siemens oven en combi oven

Perfecte begeleiding tijdens de keuze naar het juiste toestel, heel reactief, quasi direct een beantwoording van de vragen. Gewoon een aanrader, ook de levering verliep vlekkeloos.

Peter 01-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Alles makkelijk te vinden op de site en scherpe prijzen. Kreeg een snelle reactie op mijn mail. Levering is snel en door de beste bezorgers van Nederland Dynalogic.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog niet gevonden

R. Kramer 31-12-2016 In de winkel gekocht

top

Je krijgt goed advies en zonder extra onderhandelen een hele scherpe prijs aangeboden. Bij het maken van de keuze helpen ze bij Bemmel en Kroon zonder dwingend te zijn. Zij geven goede argumenten waarom iets wel of niet kan, maar laten de uiteindelijke beslissing aan jou over.

Pluspunten

• assortiment
  • prijs
  • vaste installateurs als partner
  • bereikbaarheid en parkeren

Minpunten

• niet in eigen woonplaats

S.Bachoe 31-12-2016 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Combi magnetron

Ik kom al jaren bij bemmel en kroon. De kasten zijn na 16 jaar nog in orde. Wel is de electronica aan vervanging toe. Deze keer hebben we de magnetron moeten vervangen. BenK levert prima service. Gister besteld en vandaag in huis. Puur pech dat de dure bauknecht al na 6 jaar problemen gaf.

NSC 31-12-2016 Via de website gekocht

Soepele bestelling en afhandeling

Prima zaak, betaalbaar, netjes de volgende dag afgeleverd en oude apparatuur meegenomen. Duidelijke communicatie per mail over de aflevertijd en vlak voor de daadwerkelijke aflevering kort telefonisch contact. Soepel. BKI578498

Pluspunten

• betaalbaar
  • meenemen oude apparaten
  • duidelijke communicate

Robert 31-12-2016 Via de website gekocht

Siemens EX977LXC1E geleverd met top service

Na telefonisch contact met verkoop medewerker is een bestelling geplaatst DH578758. We hadden wat vragen omdat we onze vorige induktie plaat niet op 2x230 konden aansluiten. We hadden onze ooog eerst op een andere plaat laten vallen maar deze was niet meer op voorraad. Er werd een alternatief geboden met een mooie prijs. Plaat ligt er mooi in en wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Vakkundig advies
  • Snelle levering met volg schema
  • Lage prijs
  • Duidelijke site

Marjon 31-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect geholpen !

Wij werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen in de winkel in Cruquius. Op internet hadden wij uitgezocht welke koelkast wij wilden hebben. In de winkel wees de verkoper ons op enkele onvolkomendheden en droeg een goed alternatief aan. Hij wist er veel over te vertellen. Wij hebben uiteindelijk de koelkast gekocht die ons door de verkoper is geadviseerd. Fijn was dat hij in dezelfde prijs categorie bleef ( binnen budget).
Wij hadden in eerste instantie niet aan Bemmel & Kroon gedacht maar zouden er zo weer naar toe gaan als wij iets voor de keuken nodig hebben.

Pluspunten

• Goed en eerlijk advies
  • Prettig geholpen

Marnix 31-12-2016 Via de website gekocht

aankoop diepvriezer

Bemmel en Kroon is 100% van zijn woord alles verloopt zoals afgesproken op de email, ze zijn de goedkoopste en de levering verloopt zoals gepland, kort om super tevreden!!

van Moorsel 31-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine AEG Lavamat ÖKOMIX,, 9 kg

Alles is perfect gedaan. Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend in huis. Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ouwe wasmachine zonder probleem mee genomen en nieuwe netjes geinstalleerd. Ik heb ook nergens anders een betere prijs/kwaliteit kunnen vinden dan bij van Bemmel&Kroon. De klantenservice was goed te bereiken en duidelijk en de website is makkelijk te gebruiken. In het kort...deze site is echt een aanrader.

Pluspunten

• service
  • snelheid

Henk Vossen 31-12-2016 Via de website gekocht

Review Bemmel en Kroon

Ik ben uitermate tevreden over de uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding van het geleverde product van Bemmel en Kroon. Keurige snelle afhandeling van opdracht als mede de levering. Volgende dag kon ik gebruik maken van de mooie nieuw geleverde droger. Prima communicatie over hoe, wat en wanneer zou plaatsvinden.
Bedankt

Pluspunten

• Communicatie van opdracht tot en met levering.

Lenting 31-12-2016 Via de website gekocht

Paniek wasautomaat kappot

De site is goed en overzichtelijk ingericht, goede uitleg over producten met goede foto's. en zeer gebruiks vriendelijk.

Pluspunten

• Fout, zonder problem opgelost
  • Keurig volgens afspraak geleverd
  • Zeer net en vriendelijke personeel
  • super snel afgehandeld

N. Roopram 31-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Dubbeldeurs koelkast gekocht, helaas bij aflevering ontdekt dat bovenzijde niet vlak is afgewerkt. Was bij vorige koelkast wel netjes vlak.

Pluspunten

• Goede service, ook van de bezorging.

Minpunten

• Niet geattendeerd op de afwerking van de bovenkant

F. Coppens 30-12-2016 In de winkel gekocht
B&K zoeterwoude

Zo hoort het

Natuurlijk kijk ik eerst wat "iets" kost op internet. Gewapend met de laagste prijs loop ik bij Bemmel&Kroon binnen. Altijd even vriendelijk en nooit te duur. Daarnaast is de service super.
Vandaag is m'n LG koelkast bezorgd en jammerlijk leverde dat een krasje op. Gebeld en direct werd er een nieuwe deur besteld. Beter dan best.

• Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakkennis
  • Super mooie "winkel"

Minpunten

• Geen gebak bij de koffie

Robert 30-12-2016 Via de website gekocht

Candy AQUA1041D1 Wasmachine

Ik heb deze winkel gekozen omdat de prijs en levertijd als beste naar boven kwamen, dit na eigen onderzoek op verschillende pagina's, levertijd was zeer goed (de volgende dag).

Daarentegen was de werkelijke levering zo snel dat de "extra service" niet uitgevoerd is helaas, gelukkig ben ik zelf handig genoeg om dit te kunnen doen.

De wasmachine staat op zijn plek en werk goed :).

OrderNr: 344265.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs van het product

Minpunten

• Extra service niet uitgevoerd

Monique 30-12-2016 Via de website gekocht

Alles liep op rolletjes. Vlotte offerte en vlotte bezorging.

Makkelijk communiceren via de email. Alles liep via Bemmel en Kroon. Zij deden ook zelf de bezorging. En dat werd heel goed gedaan.

Pluspunten

• makkelijke communicatie per email
  • uitstekende bezorgers van Bemmel en Kroon zelf

Minpunten

• als Dynalogic de bezorging zou hebben gedaan

jeroen teunissen 30-12-2016 Via de website gekocht

siemens combi magnetron

ik heb voor bengel en van bommel gekozen om ten eerste hij het goedkoopste het product had aangeboden en ten tweede de verzend kosten zelf in rekening nam en ten derde het product binnen een werk dag verzonden heeft. dus goed snel en goedkoop wat wil je nog meer. dus van mij alle lof en een dikke 10

F.J. van der burgt 30-12-2016 Via de website gekocht

frans van der burgt

wij hadden een inbouw combi magnetron besteld die ik bij levering aan de chauffeur cash wilde betalen.
dat had het bedrijf van Bemmel en Kroon en het vervoer bedrijf liever niet .
die gaven de voorkeur om te pinnen maar daar zaten weer €4,95 pin kosten aan vast.
daar was ik het niet mee eens en de reactie op mijn opmerking van de organisatie Bemmel en Kroon was dat ik dat kenbaar moest maken aan de vervoerder en het dan met hem moest verrekenen.
ja die wist natuurlijk van niets en op hem bon stond ook niet pin kosten in mindering brengen.
dus omdat ik de magnetron toch wilde hebben alsnog bedrag betaald inclusief pin kosten.
daarna gereageerd en vermeld bij Bemmel en Kroon dat ik over deze zaak niet tevreden en teleurgesteld was.
een dag later een nette mail van Bemmel en Kroon gekregen met excuses en het verzoek om mijn rekening nr door te geven zodat zij alsnog het betaalde pin bedrag naar mij kunnen retourneren.
kijk dat vind ik nou kwaliteit en service verlenen.

met vriendelijke groet,
Frans van der Burgt.

Pluspunten

• goede en snelle service