Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rens 08-11-2016 Via de website gekocht

Zo doen ze dat!

'Bemmel en Kroon' werkt transparant, snel en zeer klantvriendelijk. Prijstechnisch de beste in de vergelijking.
Afleveringsprocedure precies volgens afspraak.
Plaatsing van de wasmachine op de 2e etage zeer zorgvuldig uitgevoerd en..zonder prijstoeslag.

Pluspunten

• gunstige prijsstelling
  • snelle levering

Anton 08-11-2016 Via de website gekocht

Top stofzuiger gekocht

BKI567904. Mooie Miele stofzuiger besteld nadat oude kapot was gegaan op zondagmiddag. Op dinsdag werd deze geleverd. Ik kreeg morgens een mail dat dit tussen 1000 en 1300 zou zijn. De levering kwam echter pas 45 min later. Ook had ik aangegeven dat ze de oude mee konden nemen. Mijn vrouw was dit vergeten en d bezorger heeft er niet naar gevraagd. Dus toch zelf nog maar even wegbrengen binnenkort :-(
Verder dus wel lekker vlotte bezorging, duidelijke site, scherpe prijs. Bezorging wordt gedaan door onderaannemer, dus krijgt Bemmel en Kroon voordeel van de twijfel!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Duidelijke website

Minpunten

• Levering via koerier niet helemaal zoals beloofd.

Gerrit 08-11-2016 Via de website gekocht

Prima prijs en snel geleverd

De gekozen wasmachine was hier het goedkoopst en ook de leveringsvoorwaarden (aansluiten e.d.) waren het gunstigst. De levering was zeer snel en volledig goed georganiiseerd.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niets

chris dumez 08-11-2016 Via de website gekocht

Super webshop

Super webshop

Gemakkelijk in gebruik zeer over zichtig, goede technische uitleg.
Een snelle en zeer goed aangekondigde levering en de beste prijs.
Merci voor mijn nieuwe diepvries.

Pluspunten

• snelle levering
  • scherpe prijs
  • handige wegsite
  • vlotte service

Minpunten

• ik kon niet met visa afrekenen

Georgy 08-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de aankoop en de service

Via het goed bereikbare nummer, keurig geholpen met een antwoord op onze vragen. Prijs was nog iets goedkoper dan op de site stond aangegeven. 's middags besteld. Volgende dag geleverd. S' ochtends een bericht met tijdsperiode waarin geleverd zou worden. Tijdig een sms met precieze levertijd. Top!

Pluspunten

• goed bereikbare nummer.
  • vriendelijke behulpzame medewerker
  • meest up-to-date model geleverd
  • verrassend lage prijs tov andere (web)shops

Minpunten

• toelichting medewerker in begin wat warrig

Radjab 08-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Combi magentron Samsung

Door op internet googlen kwam ik de type wat ik wilde kopen bij deze het goedkoopste uit ivm aanbieding toevalig. Netjes kosteloos thuis bezorgt op de afgesproken dag.

Birdy Bee 08-11-2016 Via de website gekocht

Siemens inbouw koel / vriescombinatie

De dag na bestelling meteen geleverd. Werd netjes op de juiste plek gezet (dat gebeurd niet vaak bij andere bedrijven). Goede prijs goede service. Daarom bestaan ze ook al zo lang ;-)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mooie aanbiedingen

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken

Wilma 08-11-2016 In de winkel gekocht

gebruikersvriendelijke droger

Na eerdere ervaringen wederom gekozen voor Bemmel en Kroon.
Goed geholpen en prima advies gekregen
Droger net een paar dagen in huis, nadat de vorige droger oververhit is geraakt.
Tot nog toe bevalt hij uitstekend. Was is zeer droog en bedieningspaneel is duidelijk

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • droogt perfect

CSt 07-11-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Scherpe geprijsd, overzichtelijke site en keurig geleverd. Al eerder voor witgoed-spullen aangeschaft in één van de winkels... Prima service!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Scherpe prijzen
  • Keurige levering

Margreet 07-11-2016 Via de website gekocht

tevreden over verkoop proces en bezorging

Wij wisten al welke apparatuur we wilden, maar filiaal Cruquis dacht goed mee in de garanties, de accecoires en of alles paste
ordernummer CRQ562093

Pluspunten

• meedenken
  • accuraat
  • korting bij meerdere apparaten

Marieke 07-11-2016 In de winkel gekocht
HAZERSWOUDE/RIJNDIJK

wasmachine bosch WAN28242 NL

SUPER SNELLE LEVERING IN INSTALLATIE.
goede info in de winkel door de verkoper waardoor keuze vergemakkelijkt werd

Pluspunten

• ruim assortiment
  • kennis verkoper

Sanne 07-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Samsung perfect geregeld bij Bemmel & Kroon

Heel goede ervaring:
Uitermate snelle levering, goede communicatie per email, alles lekker duidelijk, mogelijkheid om op zaterdag je wasmachine te laten bezorgen, goede monteurs van Dynalogic, die ook goed uitleg hebben gegeven over de voorwaarden, zoals dat we bedenktijd hebben etc.

Geen 10 eigenlijk alleen omdat de levertijd pas op de dag zelf bekend wordt gemaakt. Dan kan je niet echt plannen voor je dag maken. Verder echt niks aan te merken.

En natuurlijk de wasmachine, daar zijn we ook heel blij mee :-)

Ordernummer BKI567312

Pluspunten

• Snel en efficient
  • Levering op zaterdag
  • Uitstekende communicatie
  • Goede voorwaarden

Minpunten

• Levertijd onbekend (alleen dag)

Dennis 07-11-2016 Via de website gekocht

order 567165 AEG A71109TSWO

Uitstekende service, prima bestelprocedure, hebben zelfs een (beter) type geleverd, daar het bestelde model niet meer leverbaar was. snelle levering en prima extra service (oude apparatuur mee retour en uitpakken en plaatsen nieuwe vriezer) Daarnaast ook goedkoper dan bijvoorbeeld BCC en MediaMarkt.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs lager dan andere webwinkels
  • duidelijke bestelprocedure

RR 07-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering met tijdindicatie

Stofzuiger werd keurig dag later bezorgd. Fijn is dat je een sms krijgt op de dag van bezorging met een tijdindicatie. Ik had aangevinkt dat ze het oude apparaat gratis mee zouden nemen. De bezorger wist echter van niets en had z'n bestelbus al vol. Dat vond ik wel een minpunt.

Pluspunten

• Goede, snelle levering
  • Vantevoren sms met tijdindicatie

Minpunten

• Oude apparaat niet meegenomen

Henk 06-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop combi-magnetron van Siemens

Duidelijke website, goede service (een verkoopmedewerker belde voor advies en afstemming), goede en eerlijke prijs

Pluspunten

• service
  • prijs/kwaliteit verhouding

de Cleefies 06-11-2016 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Alles netjes omschreven op de site en precies volgens afspraak geleverd.
Ben heel tevreden over vriendelijke mannen die onze droger leverden en oude meegenomen hebben.

Pluspunten

• levering kan vooruit gepland worden
  • kort van tevoren krijg je sms we zijn er bijna

nous 06-11-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Hazerswoude

inbouw vaatwasser

Ben super blij met mijn Siemens vaatwasser de verkoper heeft niets teveel gezegd want het is echt een super machine!! Alleen vond ik het heel spijtig dat ik donderdag mijn vaatwasser kocht en hij pas 1 week later geleverd werd?
Zeker omdat ze online zeggen dat nu kopen de volgende bezorgd en in huis en geplaatst!!
Maar het was het wachten wel waard.

Pluspunten

• goede service

Minpunten

• 7 dagen tot de vaatwasser geinstaleerd kon worden

J.w.Loog 06-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

J.Loog.

Zeer overzichtelijk, grote keuze. Waar je ook nog een eerlijk advies krijgt, tevens heel vakkundig wordt geholpen.

Pluspunten

• Geholpen door een hele vriendelijke dame,
  • Die ook nog heel eerlijk was.

J.F.M. den Hoedt 06-11-2016 Via de website gekocht

zorgeloos kopen bij Bemmel&Kroon

we waren op zoek naar een bovenlader van AEG. Kwamen op de site van Bemmel & Kroon terecht. Waren gelijk enthousiast betreffende de presentatie op de site. Goede details en heldere keuze mogelijkheden. Ook de plussen en extra ondersteunende diensten waren helder en duidelijk omschreven.
Snelle levering en service tot in het appartement. Uitpakken installeren en zelfs het schoonloop programma werd opgestart. Alles keurig weer opgeruimd en oude machine weer mee terug genomen. Super service. Ook via de site een verlengde fabrieksgarantie afgesloten. Contact met aftersale hierover gehad. Heldere voorwaarde en één telefoontje en zij nemen de actie over.

Bedankt Bemmel&Kroon

Pluspunten

• heldere site met voldoende keuze
  • snelle levering
  • duidelijke voorwaarde
  • extra service zonder kosten toe te voegen
  • volledig ontzorgd

A van Westenbrugge 06-11-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Nieuwe koelkast en magnetron met ordernummer DH567028

Koop daar altijd mijn witgoed omdat het gewoon de beste is!Kan er een heel verhaal over schrijven maar beter is om daar te kijken en dan snap je wat ik bedoel😁👍

Pluspunten

• Leuk geholpen en verstand van zaken.

Paul 05-11-2016 Via de website gekocht

Prima koelkast/vriezer Siemens KI34VX20 voor een spotprijs!

Middels ordernummer BKI566512 deze inbouw koelkast/vriezer combinatie besteld via internet bij Bemmel & Kroon voor de spotprijs van 425 €.
Maandag besteld en betaald via voorafgaande bankoverschrijving en op vrijdagmiddag geleverd in België, keurig binnen het tijdvenster van 3 uur zoals vooraf aangegeven door de logistieke dienstverlener.
Na een vlotte inbouw doet dit apparaat inmiddels keurig wat moet: koelen en vriezen zonder noemenswaardige herrie te maken !

Pluspunten

• Onklopbaar lage prijs
  • Snelle, betrouwbare orderafhandeling en levering
  • Gratis levering aan huis, ook in België

Minpunten

• (Kleine) toeslag voor betaling met bankkaart

Kim hoek 05-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg gehad in de winkel en goede service bij aflevering. En goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijs
  • Duidelijke uitleg gehad
  • Fijn dat de levering ook mogelijk was op zaterdag

Theo 05-11-2016 In de winkel gekocht
Zouterwoude Rijndijk

Goede service en laagste prijs

Duidelijke uitleg, vriendelijke bediening en grote showroom met veel keuze. de laagste prijs is ook echt de laagste prijs! ergens anders vriezer gezien maar zonder gezeur ging men mee in de prijs, super! Veredr vlotte afhandeling van het order en snelle en uitstekende levering.

Pluspunten

• Duidelijke uitleg
  • Ruime keuze in showroom
  • Vriendelijke bediening

Simon Duin 05-11-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon Hazerswoude

Deze shop was de meest duidelijke in de extra kosten die er bij kunnen komen bij een bestelling. Tevens 'n snelle informatie over de leverdatum en 'n telefoontje 10 minuten voor de aflevering. Echt top!!

Pluspunten

• Duidelijke site en snelle service
  • Vriendelijke bezorgers en geen gezeur

W.A.J. Zonderop 05-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goede service Bemmen & Kroon

Bemmen & Kroon vind ik een goede winkel, die kwalitatief hoogwaardige producten verkoopt. Verkopers zijn vriendelijk, deskundig en voorkomend.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Uitstekende service
  • Goede bereikbaarheid

Zeer tevreden klant 05-11-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon te Cruquius

Klasse!!

Prima geholpen met duidelijke uitleg van de verkoper ter keuzebepaling in de winkel. Hij heeft veel moeite gedaan ons te helpen aan een inbouw koel/vriescombinatie, welke zou passen in onze bestaande keuken met een ten opzichte van nu, afwijkende maatvoering.
Snel kunnen leveren en alles is keurig netjes ingebouwd in onze bestaande keuken door de monteur (Tim) van Ajtec, die ook nog even per apparaat uitleg gaf over de werking van alle apparaten. Klasse

Pluspunten

• goede, heldere uitleg in de winkel (Cruquius)
  • leuke (kassa)korting bij aanschaf van 4 apparaten
  • makkelijke bereikbaar en goede parkeergelegenheid
  • werken samen met prima monteurs (AjTec)

Peter van Zijderveld 05-11-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Aankoop vaatwasmachine ordernummer DH565989

Wij kopen hier al jaren onze producten. Klantvriendelijk, goede adviezen en snelle levering. Zoals je het als klant wil hebben. Top bedrijf.

G. Grimme 05-11-2016 Via de website gekocht

Super snel en het juiste product

Tja de beste prijs natuurlijk. En zou er zo weer naar toe gaan . Dus eerst het beste dan de goedkoopste

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Kelvin 05-11-2016 Via de website gekocht

Snelle en oplettende service!

Goede en snelle service, klein probleempje bij het ideal betalen, toen dat gebeurde werd ik direct gebeld met door Bemmel & Kroon met de mededeling dat ze zagen dat er een probleem was en dat er een oplossing voor was. Super netjes! Ook het bezorgteam (3 man!) is bovengemiddeld in service en netheid en wilde de bestelde oven naar boven tillen.

Order nummer BKI567030

Pluspunten

• Goed bezorgteam
  • Snelle service

Henk Sabbé 05-11-2016 In de winkel gekocht
Fore park

Mooi ingericht

Ruim ingericht en voldoende parkeer gelegenheid. Deskundig personeel. De koffie is niet slecht,goed assortiment.

Birdy Bee 05-11-2016 Via de website gekocht

Siemens inbouw koel / vriescombinatie

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mooie aanbiedingen

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken

Harry 04-11-2016 Via de website gekocht

De beste prijs

De beste stofzuiger uit de test van de consumentenbond die met ordernr. BKI567253 zeer snel werd geleverd was het voordeligst bij Bemmel en Kroon. Fantastische service. Ik kijk heel kritisch naar de prijs en de service en heb daardoor al de derde bestelling dit jaar bij deze firma gedaan.

Pluspunten

• Snelle levering
  • prima prijs

Minpunten

• niet betalen met VISA

Annemiek van der Weijden 04-11-2016 In de winkel gekocht

blij

Ik koop al mijn elektrische apparaten en ook mijn keuken bij Bemmel & Kroon. Goede service en goed advies dat is het geheim. Website is duidelijk en helder.

Jim 04-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service en laagste prijs

Was de goedkoopste aanbieder en kreeg bij afrekenen nog 25 euro kassakorting!
Gratis geleverd en op de 2e etage geplaatst en aangesloten.
En oude droger netjes meegenomen.

Pluspunten

• Goede service
  • Gratis snel geleverd en geplaatst
  • De goedkoopste

Annemiek87 04-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel!!!

Onze vaatwasser had het begeven... na enige tijd zoeken op het internet een goede vaatwasser gevonden die het voordeligst geleverd kon worden door Bemmel en Kroon. Geen poespas! Online bestellen, direct duidelijke informatie in je mailbox en binnen een uur gebeld door de monteur om een afspraak te maken om de vaatwasser te plaatsen. Monteur was keurig op tijd en binnen no time draaide onze nieuwe vaatwasser!

Top service.

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Duidelijk
  • Betaalbaar

W.Maartense 04-11-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon /Den Haag

Tevredenheid

Uiterst correct geholpen zowel in de winkel als bij de aflevering . Nog een opmerking wat een schitterend bedrijf je kijkt je ogen uit.

Pluspunten

• Goede uitleg

Mirjam Zielstra 04-11-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Samsung Amerikaanse koelkast

Bij Bemmel en Kroon in het Forepark in Leidschendam is het altijd een feestje om rond te lopen.
De keuze is royaal. Zo ook afgelopen zondag op zoek naar een Amerikaanse koelkast. Vriendelijk geholpen en de medewerker gaf ons alle tijd om de prijs op het internet te vergelijken. Door zijn geduld en deskundig advies zijn wij voor de "mooiste" gegaan!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Vriendelijk personeel
  • Deskundig personeel
  • Scherpe prijzen

J.Veen 04-11-2016 Via de website gekocht

Levering droogtrommel BKI566969

Bijzonder snelle, de volgende dag en accurate levering. Op de dag van levering wordt, op een overzichtelijke site, de tijd aangegeven wanneer de bezorging plaats vindt.
De droogtrommel werd door twee keurige en allervriendelijkste heren op zijn plek gezet. Kort, correct en duidelijk werd de benodigde informatie gegeven. de oude droogtrommel werd zonder omhaal ingeladen en meegenomen.

Pluspunten

• Snelle en correcte levering op de plek.
  • Duidelijke is: het tijdstip van levering
  • Duidelijke prijsafspraak
  • Prima overzichtelijke website

Fam van A 04-11-2016 Via de website gekocht

Alles helemaal tiptop in orde. We konden zelf aangeven wanneer we de wasmachine met order nr BKI565445 geleverd werd. Zelfs een extra gratis service met omhoog tillen naar de tweede verdieping (erg prettig als je hoogzwanger bent)
Prijs is ook nog eens de laagste wat we konden vinden. Dus niks dan positief!

Pluspunten

• Extra gratis service naar boven tillen
  • Zelf uitkiezen wanneee levering plaatsvind

Janneke 04-11-2016 Via de website gekocht

Voordelige all-in-prijs en snelle levering

Woensdagnacht de bestelling geplaatst en vrijdagochtend al geleverd. De prijs voor de wasmachine was voordelig en geen extra kosten voor bezorging, installatie en meenemen oude apparaat. Per mail en sms werd ik uitstekend op de hoogte gehouden van het daadwerkelijke aflevermoment. De mannen van de bezorgdienst waren vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Voordelige prijs
  • Snelle levering
  • Informatie over aflevermoment per mail en sms
  • Vriendelijke en behulpzame bezorgers

Maaike 04-11-2016 Via de website gekocht

Goede, snelle service

We hebben een vaatwasser besteld die snel en goed thuis is bezorgd. Zelf aan kunnen geven welke dag het moet worden bezorgd is heel erg prettig. Daarnaast heeft de bezorgdienst keurig aangegeven wanneer het ongeveer zou worden bezorgd en een uur voor tijd ontving ik hierover een sms. Keurig afgehandeld zonder bijkomende kosten. En onze vaatwasser was heel erg voordelig tov andere aanbieders.

Pluspunten

• Zelf aangeven wanneer het bezorgd word
  • Voordeligste prijs

Bemmel & Kroon Den Haag 04-11-2016 Via de website gekocht

Compacte oven met magnetron-functie CMG 8760.1

Zeer prettige bediening en duidelijke- eerlijke beanrwoording van de gestelde vragen. Op de afgesproken datum en tijd afgeleverd.

Pluspunten

• Correcte bediening

P. Kerkhof 03-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aankoop wasmachine en droger

Via de winkel wasmachine en droger gekocht. Goede uitleg gekregen en bezorging was top. Dag voor de bezorging een email met bezorgtijd en op de dag zelf een kwartier van tevoren een sms.
Beiden apparaten werden netjes aangesloten.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • goede service
  • uitstekende bezorging
  • goede prijs

CM 03-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Tevreden klant

Mooie winkel met ruim assortiment.
Via kieskeurig voor deze winkel gekozen omdat beide produkten boven in de lijst van de goedkoopste leveranciers stonden

Pluspunten

• Mooie winkel
  • ruime keus

Minpunten

• Parkeer gelegenheid

Jongejan 03-11-2016 In de winkel gekocht

Top winkel

Kwam als goedkoopste eruit en prima serive
Overzichtelijke site met de juiste info
Snel in huis prima afgeleverd

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Prima overzichtelijk

Tevreden klant 03-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Online 4 apparaten besteld ter vervanging van oude: oven, koelkast, vaatwasser en (electr.) kookplaat. Bestellen ging online eenvoudig. Optie voor betalen per pin bij levering was prettig.

Bij bevestiging per email bleek na controlle van de PDF-factuur dat de door ons gewenste vaatwasser van Bosch (specifiek uitgekozen o.b.v. test door Consumentenbond en reviews op Kieskeurig) vervangen zou worden door een ander model dat niet aan onze wensen voldeed. Per direct telefonisch contact opgenomen met B&K. We werden snel en zeer vriendelijk en behulpzaam tewoord gestaan. Het bleek dat deze vervanging van de leverancier zelf kwam. Het vergelijkbare maar duurdere Siemens model zou ook door een andere worden vervangen. Dat vervangende en nog duurdere Siemens model paste echter wel bij onze wensen. De verkoper van B&K bood ons echter direct aan die Siemens wel te willen leveren tegen de originele prijs van de Bosch. Dat noem ik nog eens service!

Installatie via B&K laten doen door AJTec. Uiteindelijk ook keurig geregeld op afspraak binnen op een voor ons prettig moment ongeveer een week na bestellen.

(Bestelnummer: BKI564576)

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Breed assortiment
  • Zeer prettige service via de telefoon

Minpunten

• Niet expliciet vooraf vermelden vervanging model

Vanessa 03-11-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze en snelle levering en goede service

Bemmel en Kroon hebben wij gekozen voor de aankoop van een inductie kooplaat na het lezen van de zeer goede reviews. Het bestellen van onze order met ordernummer 566343 ging zeer snel en de kookplaat werd binnen 2 werkdagen keurig bij ons afgeleverd. We werden ook erg goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Al met al zijn wij zeer tevreden en zullen wij voor een eventuele volgende aankoop ook zeker weer voor Bemmel en Kroon kiezen.

Pluspunten

• Zeer duidelijke website
  • snelle levering
  • goede communicatie middels de e-mail

Minpunten

• geen minpunten

Fchofman 02-11-2016 Via de website gekocht

Indesit Vaatwasser DIFP28T9EU

Na diverse webshops bezocht te hebben is de site van Bemmel en Kroon goed overzichtelijk, duidelijk in de prijsvorming en wat men er van mag verwachten. Ook suoer dat de oude afwasautomaat kostenloos meegenomen wordt.
Snelle en correcte levering op tijd en te volgen via track en trace tot op de minuut.
Order 566698

Pluspunten

• Heldere prijsvorming
  • retourname oude machine
  • Goede en snelle bezorging

Minpunten

• eigenlijk geen een

angela 02-11-2016 In de winkel gekocht
bemmel en kroon forepark denhaag

super goede service

ik had op de site een mooi gasfornuis gevonden meteen in de winkel in denhaag gaan kijken en besteld na een goede uitleg van de verkoper volgende dag was hij al binnen en meteen aangesloten super goede service en ik ben er super blij mee top firma ordernummer DH566757

Pluspunten

• service
  • mooie prijzen

Willem-Jan Baas 02-11-2016 Via de website gekocht

Prima winkel uitstekende bezorging

Nieuwe wasmachine gekocht en vanwege de uitstekende ervaring met B&K bij de koelkast de iets hogere prijs op de koop toe genomen. Bij afrekenen bleek de prijs nog lager te zijn dan op kieskeurig en beslist en waren ze goedkoper. Vanwege de samenwerking met Dynalogic is dit wel de favoriet. Met andere koeriers de spullen nog wel eens op de oprit teruggevonden en dan zelf de installatie moeten doen. Niet bij Dynalogic. het apparaat wordt werkend op zijn plek gezet en men laat geen rotzooi achter. Binnenkort wat nieuwe keukenapparatuur nodig. Ik weet al waar ik het bestel.

Pluspunten

• Fijne webshop
  • Uitstekende bezorgservice