Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sandra 27-09-2016 Via de website gekocht

bosch inbouwkoelkast ordernummer BKI558961

Shop is duidelijk. Goede prijs. Snelle levering. Super verzendinformatie. Nette aflevering. Nemen oude apparatuur mee. Echt super

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Mooie duidelijk site
  • Snelle en correcte levering
  • Duidelijke verzendinfo
  • Nemen oude apparatuur mee

Minpunten

• Eigen niks

Overeem 27-09-2016 In de winkel gekocht
Online

Prima!

Duidelijke site, voorwaarden en snelle levering. Plezierig dat de bezorging online te volgen is. Prijs is de laagste die ik op internet heb gevonden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zending online te volgen

C.S. Ketting 27-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Echte aanrader. Eerlijk, goede prijzen en service

Allereerst werden we geduldig, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen in de winkel. Ook daarna bij levering ging alles keurig netjes en snel.Doordat ik mijn slang had verlengd en ik een oude aansluiting had op mijn wasmachine paste deze niet op de nieuwe. Toen ik vroeg of zij dat voor mij in orde wilde maken plande ze gelijk voor de andere dag mijn reparatie verzoek in. Wat een service. Het enigste wat ik na de aansluiting hoefde te doen was mijn handtekening zetten dat ze waren geweest! En mocht het tussen stukje toch gaan lekken mocht ik ze gerust weer bellen. En dat terwijl dat niks met de gekochte wasmachine heeft te maken. In tijde niet zo goed en vriendelijk geholpen. Zowel in de winkel door de verkoper, als door de reparateurs/ bezorgers aan huis. Ik weet nog niet eens hoe mijn wasmachine wast maar aan Bemmel en Kroon zal het niet liggen. Ik ben fan!
(559278)

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Voegen woord bij daad.

Minpunten

• Tot nog toe geen

MRF 26-09-2016 Via de website gekocht

Levering en plaatsing binnen 1 week

Op kantoor was de vaatwasser stuk gegaan, en we hebben gekozen voor Bemmel & Kroon omdat er op de website stond dat de vaatwasser al de volgende dag geleverd zou worden. Helaas werd op de website niet meteen duidelijk dat als je dan ook voor de montageservice zou kiezen deze wachttijd aanzienlijk zou worden verlengd. Na een week is de vaatwasser gebracht, en geplaatst en de oude weer mee genomen. Al met al zijn we tevreden met de levering, al mag de informatie op de website wel wat duidelijker.

Pluspunten

• montageservice
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• langere levertijd

Henny 26-09-2016 In de winkel gekocht

aanschaf onderbouw vaatwasser

Ik zou Bemmel en Kroon aan iedereen aanbevelen mooie ruime opgezette winkel met veel keus, leuke aanbiedingen en zeer vriendelijk personeel, makkelijk parkeren voor de deur en de bezorging van de nieuwe vaatwasser en afvoer van de oude apparatuur liep allemaal volgens planning.

Pluspunten

• ruim opgezet
  • veel keus (merkgericht)
  • zeer vriendelijk geholpen
  • makkelijk bereikbaar

RyanM 26-09-2016 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Professioneel en zeer scherp geprijsd!

Het advies in de winkel was heel en kon snel tot mijn aankoop overgaan. Het bezorgen ging feilloos ondanks de smalle doorgang en trappen.

Pluspunten

• Professioneel
  • Meedenkend

Minpunten

• Kleine showroom

R.B. 25-09-2016 Via de website gekocht

Combimagnetron besteld bij Bemmel & Kroon

Zeer scherpe prijs! En uiterst snelle levering door een goede toeleverancier (half uur van te voren krijg je nog een berichtje). Ordernummer: ZTW558267

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Vriendelijk personeel

De Bruijn 25-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Snel en goed

Als je in mijn geval op zoek ben naar een wasmachine en het hele internet afgestruind hebt naar de beste prijs, loont het de moeite om het model ook fysiek te gaan bekijken. Op de site kun je zien in welke filiaal het model opgesteld staat. Bemmel&Kroon is naar mijn mening een van de weinige winkels die van alle aangeboden merken alle typen opgesteld heeft staan. Vriendelijk en deskundig personeel die de tijd neemt. Voordeel van een winkelbezoek is dat er naar aanleiding van advies je beter tot je finale keuze kan komen. Bezorging van de spullen kan de volgende dag al en is middels internet tot op het laatste kwartier van levering te volgen. Dan ontvang je een sms met het verwachte tijdstip. Het apparaat wordt op de door jou gewenste positie gesitueerd en aangesloten als je dat afgesproken hebt.

(ZTW559349)

Pluspunten

• (zeer) ruim assortiment
  • concurrerende prijs
  • deskundigheid personeel

Melanie 25-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop bosch bakoven + magnetron functie + bosch vaatwasser

Per toeval kwam ik op de site van Bemmel en Kroon terecht. Eerst op internet gekeken en vergeleken daarna telefonisch contact gehad met de vestiging in Den Haag. Hun advies opgevolgd en de producten besteld onder ordernummer 558730. De volgende dag werd alles keurig netjes op de afgesproken tijd bezorgd door het postorder bedrijf waarmee bemmel en kroon samen werkt. Top service!!

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle service
  • Lage prijzen

Tjeu 25-09-2016 In de winkel gekocht
Internet

Gewoon goed

De spullen zijn op een goede manier bij ons afgeleverd, netjes de oude spullen meegenomen.
Ook kun je achteraf per pin betalen.
Dat hieraan kosten van 4,95 euro aan verbonden zijn is wel vreemd.

Pluspunten

• Snelle service
  • Netjes afgeleverd.

Minpunten

• Voor pinnen betalen.

Jessica 25-09-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Goede service snelle levering

In de winkel prettig geholpen, goed geïnformeerd en konden er rustig over nadenken, levering kon de volgende dag en wa's keurig binnen de afgesproken tijd!
CRQ558604

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Goed product

Jeroen 24-09-2016 Via de website gekocht

Atag wv6011km

Nette duidelijke bevestigingsmail. Je word goed op de hoogt gehouden van de levering. Ook de gebruikte transporteur houd je goed op de hoogte. BKI558937

Pluspunten

• Website
  • Nette mails

Minpunten

• Lever indikatie

Nico Verhoeven 24-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

BK: Zeer klantvriendelijk, deskundig en behulpzaam

Een paar keer in de winkel geweest om me te laten adviseren over verschillende apparaten. Zeer deskundig en behulpzaam en nemen duidelijk alternatieven met je door. Combinatie van winkel en internetshop werkt perfekt.
Strakke afspraken en terugkoppeling via mail en aflevering zeer punctueel. Beter kun je het niet krijgen.

Pluspunten

• specialist deskundig
  • mailterugkoppeling
  • behulpzaamheid

GerritdenHoed 24-09-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering en plaatsing

Voor de vervanging van mijn ingebouwde AEG vaatwasser een nieuwe AEG gekocht bij Bemmel&Kroon. Bestelling, levering en plaatsing van het apparaat uitstekend verzorgt.
Kortom een prima web winkel.

Pluspunten

• Eenvoudige bestelling
  • Snelle levering
  • Perfecte plaatsing

Wendy Hahn 24-09-2016 Via de website gekocht

Beter kan niet!

Bki599146 smiddags gemaild, binnen 5 minuten reactie.volgende dag geleverd. Je krijgt netjes een ideal link in je mail

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel reactie op mail
  • Er valt altijd te praten

BvdV 23-09-2016 Via de website gekocht

Samsung Side by Side order 559109-1

Supersnelle levering, zorgvuldige behandeling door de koerier. Ze hebben best moeite moeten doen om hem bij me binnen te krijgen. De kast is snel op temperatuur en heeft een zee aan ruimte. Een plaatje om te zien. We hopen hem lang te gaan gebruiken. Wij zijn heel tevreden !

Pluspunten

• Correct en snel
  • Mobile pinnen

Frans Visser 23-09-2016 Via de website gekocht

koelklasse, Liebherr k2630 comfort

Ik stap de winkel binnen. Na, bij de Liebherr koelkasten rondgekeken te hebben, kwam de verkoper ons vragen of hij kon helpen. Wij hebben hem onze wensen voorgelegd en kwam gelijk met de juiste Liebherr koelkast aan en gaf een uitstekende uitleg, advies over deze skoelkast, deze koelkast aangeschaft, afspraken over de levering hoe en wanneer. Koelkast volgens afspraak en tijd netjes afgeleverd. Volgende aankoop magnetron combi weer bij Bemmel & Kroon. Alles was in de winkel het zelfde als op hun website, klasse...

Pluspunten

• Afspraak is waarde
  • Alles nagekomen
  • Lekkere koffie, prima

Kuipers 23-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Goede service. Erg blij met de dubbelcheck die ze in mijn geval deden op de vaatwasser die ik had besteld. Na meting bleek ik het verkeerde model qua maat te hebben besteld. Dit is per direct gecorrigeerd. Het juiste model is twee dagen later snel en goed geinstalleerd.

Anne Marie 23-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop en bezorging van wasmachine

Grote keuze, scherpe prijsstelling, goede service!
Ook de bezorging was heel accuraat : ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van t tijdstip van bezorging via mail en sms.

E.C.F. Jansen 23-09-2016 In de winkel gekocht
Cruquius verkoper Leendert Develaar

Mijn ervaring bij Bemmel & Kroon

Met aandacht en in alle vrijheid werd, met medewerking van de man die ons hielp, onze keuze gemaakt en duidelijk per email bevestigd.
Dit was zowel met Bemmel & Kroon als met ALTEC BV die op aanraden de afwasmachine heeft geplaatst.
Dit was de tweede keer dat we in zee zijn gegaan met Bemmel & Kroon om een keukenapparaat te kopen en te laten plaatsen.
De volgende keer gaan we er gewoon weer naar toe.

Pluspunten

• Keuze en advies
  • Prijs en afwikkeling

Harald 23-09-2016 Via de website gekocht

Goede website, heel snelle reactie, goedkope prijzen

Ik moet zeggen: voordat we onze nieuwe wasdroger bestelden, kenden we Bemmel & Kroon niet. Via een prijsvergelijkingssite kwamen we uit bij deze winkel, die dus ook een webwinkel heeft. De website was duidelijk en er werd zelfs 5 jaar garantie 'gratis' aangeboden. Na enige twijfeling uiteindelijk toch de droger besteld. Vervolgens vrij snel een e-mail met de bevestiging en factuur ontvangen. We konden opgeven op welke dag de droger geleverd zou worden. Goed geregeld, omdat je voor zo'n groot apparaat toch zelf thuis moet zijn. De dagen voor de levering goed op de hoogte gehouden over de leverdatum. En op de dag van de levering konden we via Google Maps in de gaten houden waar de bestelwagen met onze droger zich bevond. Je kon goed inschatten hoe laat dat de levering zelf zou plaatsvinden. Daarna netjes geplaatst door de 2 bezorgers. En onze oude droger hebben ze ook meegenomen. Dat hebben we uiteraard wel bij de bestelling kunnen aangeven. Scheelt weer moeite en kosten. Vandaag, 2 dagen na levering nog contact met de klantenservice via e-mail omdat het voor ons niet helemaal duidelijk was hoe de 5 jaar garantie nu geregeld is. Binnen een paar minuten een reactie ontvangen dat de factuur daarbij het bewijs is en deze gekoppeld is met het ordernummer bij Bemmel & Kroon. Kortom, goede service.

Pluspunten

• Overzichtelijke webwinkel
  • Snelle service
  • Levering
  • Extra garantie
  • Prijsnivo

Minpunten

• Garantie niet duidelijk
  • 2 websites

Rudi 23-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Goed product, goede bezorging, omgang met klant kan beter

Wij waren op zoek naar een nieuwe vaatwasser en bezochten de winkel in het Forepark. De verkoper maakte een ongeïnteresseerde en gehaaste en daardoor onpersoonlijke indruk, en leek ervan te balen dat wij vanwege de hoge kosten daarvan geen prijs stelden op de verlengde garantie.

De bezorgers maakten weer veel goed, pakten netjes de machine uit en sloten die ongevraagd aan.

Wij zijn tevreden over het product en over de bezorging, maar niet zo te spreken over de verkoper.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bezorging

Minpunten

• Benadering door verkoper

A. Hutten 23-09-2016 Via de website gekocht

wasmachine

Werkte erg vlot met goede service. Je kreeg direct antwoord, als je telefonisch nog een vraag had. Duidelijke informatie via internetsite. Goede prijsverhouding met andere bedrijven. Alles werd keurig afgeleverd en via mail werd je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en wanneer precies het gebracht zou worden. Ik vond het een prettige samenwerking. En zou dus zo weer bij dit bedrijf iets aanschaffen. Het ordernummer was BK 1551666.

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • goede service

Ada Pannenborg-Gloerich 22-09-2016 In de winkel gekocht

Kookplaat, wasmachine en installatie

In de eerste plaats was het contact in de winkel uitstekend. Er werd goed meegedacht en men kwam met oplossingen. Ook de aflevering en installatie gebeurde zeer vakkundig

Pluspunten

• Probleemoplossend
  • Bezorging en installatie
  • Correcte benadering
  • Meedenkend
  • Groot assortiment

Minpunten

• Niet
  • Niet

Valentijn 22-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine en wasdroger

Ordernummer BKI558149
AEG L8FE96ES wasautomaat, AEG T8DE86ES wasdroger en AEG SKP11 tussenstuk online gekocht bij Bemmel & Kroon. B&K korting op de offerte liep op tot bijna 10% na het doen van een tegenbod op de offerte. In eerste instantie ging ik naar MediaMarkt/Den Haag maar die geeft aan geen korting te geven op AEG producten. Alleen wanneer ik de offerte van Bemmel & Kroon zou tonen aan MediaMarkt/Den Haag dan zou dezelfde korting aan geven worden + €1.

De levering van de machines vond plaats binnen 12 uur.
Wasmachine en wasdroger werden geplaatst en aangesloten door B&K tevens AEG tussenstuk met lade gemonteerd. Advies over eerste gebruik machines, garantie en verpakkingsmateriaal werd meegenomen.

Pluspunten

• Laagste prijs in NL
  • Hoge korting
  • Snel aanbieden offerte
  • Levering binnen 24 uur
  • Installeren levering

Minpunten

• Accessoire niet leverbaar

Sophie 22-09-2016 In de winkel gekocht

Miele afwasmachine g 6760

Heel correcte en snelle service. Alles verloopt zoals afgesproken. Ook de installatie was top. En dit alles aan een voordelige prijs! Ordernummer: BKI557611

Pluspunten

• Snelle communicatie
  • Voordelig

Rijsdam 22-09-2016 In de winkel gekocht

Wasmachine gekocht

Bemmel en kroon is een winkel met goede service. Ze staan je vriendelijk te woord en kunnen je veel vertellen over de artikelen.

Wat ik ook erg fijn vind is dat je niets hoeft te betalen voor het plaatsen van je wasmachine. De bezorgers zijn erg vriendelijk en vertellen je precies wat je moet weten en geven je goede tips.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk
  • Gratis bezorgen/plaatsen

Mariëlle 22-09-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Aankoop vaatwasser

Wij waren opzoek naar een nieuwe inbouwvaatwasser, omdat het bovenrek van onze oude niet meer te bestellen zou zijn, de verkoper gaf aan dat alleen het onderrek te bestellen was maar best wel prijzig zou zijn en je voor een paar honderd euro meer je al een nieuwe zou hebben. Dus met de verkoper naar de vaatwassers gegaan en een mooie Bauknecht uitgezocht en die zou de volgende dag al geleverd kunnen worden (op mijn man z'n verjaardag leuk verjaardagscadeau) dus dat hebben we maar gedaan. We zijn (tot nu toe) zeer tevreden over de vaatwasser hij heeft z'n werk goed gedaan na de verjaardagsborrel. Wij zouden ook zeer zeker nog een keer iets bij Bemmel & Kroon aanschaffen we werden correct en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Pluspunten

• Netjes uitziende winkel
  • Vriendelijk personeel
  • Goed advies gekregen

Olga 21-09-2016 Via de website gekocht

Prima!

Hele mooie prijs met gratis verzending, apparaat op zolder plaatsen en oude meenemen.
Levering was al de volgende dag! Wel later dan aangegeven, maar dat ligt meer aan de leverancier.

Pluspunten

• goedkoop
  • volgende dag geleverd

Lotte 21-09-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

koop koelkast

mooie winkel, goed geholpen, groot, veel keuze, overzichtelijk, deskundig. We hebben vrij snel een koelkast gekocht.

Pluspunten

• veel keuze
  • overzichtelijk

Irene 21-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Super snelle levering
Heldere communicatie over levering
Hele kundige en aardige monteur met veel tips en ruimt nog netjes op ook

Pluspunten

• Snelheid
  • Communicatie
  • Vakkundige montage

P.Spilt 21-09-2016 Via de website gekocht

Topper: Bemmel en Kroon

Enkeke maanden geleden de 100€ kortingsaktie bij Miele gemist. Tot mijn grote verbazing nu dezelfde aktie bij alleen Bemmel en Kroon. Vandaar mijn keus voor deze zaak. Alle afhandelingen zeer accuraat en volgens afspraak verlopen. Chauffeur/bezorger wist al mijn vragen omtrent de programmering van deze machine te beantwoorden. Ordernummer BK1558021

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Servicegerichtheid
  • Concurrent van producent

Leo 21-09-2016 In de winkel gekocht
Denhaag

Super aanbieding en snel geleverd

Duidelijke website en goede prijzen, geen voorrij kosten, geen bezorgkosten en ter plaatse aangesloten super tevreden ermee.

Elmnie 21-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Advies, Flexibiliteit en Afspraak = Afspraak

Bemmel & Kroon is ruim gesorteerd. Dat niet alleen, de verkoper weet ook waar hij het over heeft. Verkoopt je niet maar adviseert je over de mogelijkheden. Levering kan op alle dagen, men is flexibel. Keurig de dag vantevoren een mail met tijdstip van levering. En ook hier blijkt afspraak = afspraak. Prima bedrijf met ouderwetse service in een modern jasje.

Pluspunten

• Kundig personeel
  • Flexibel in levering

Malafa 21-09-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Order Nr558218. AEG Volledig integreerbare vaatwasser. De site biedt veel keuze en het gekozen model is goedkoper ten opzichte van andere online aanbieders. De levering was conform de afspraak, ik werd continu op de hoogte gesteld van de levertijd via e-mail en SMS, 15 minuten voor levertijd werd ik gebeld aangezien ik niet ter plekke was. De vaatwasser werd zelf tot op de eerste verdieping gebracht via de trap terwijl het een dorpel levering was. Dat is pas Service!

• Keuze
  • Levering 1 verdieping
  • Tweetalige chauffeur

John 21-09-2016 In de winkel gekocht
Qruqius

Bemmel & Kroon

Top service, zaterdagmiddag gebeld voor een de prijs van een inbouw combi magnetron en die viel mee dus besteld en dinsdagmorgen op de eerste etage afgeleverd.

Pluspunten

• service
  • snel

J. Hoornstra 21-09-2016 In de winkel gekocht

Vaatwasser aankoop

Mooie winkel en goed geholpen. Pluspunt is de kinderbioscoop zodat de ouders even de handen vrij hebben om rustig te kijken en overleggen met de verkoper(s)

Pluspunten

• Kennis van personeel
  • Kinderbioscoop

corenjanny 21-09-2016 In de winkel gekocht
De Cruquius

Tja, wat zal ik ervan zeggen.........

Levering van wasmachine ging niet helemaal goed, maar werd uitstekend opgelost.
Toen wij korte tijd later problemen kregen met de machine, werd er ook door hun actie ondernomen naar de fabrikant toe. Prima dus!
Helaas ging het oplossen met de fabrikant niet van een leien dakje......op een vervolgmailtje aan Bemmel & Kroon (zowel de winkel als het servicecentrum) hebben we helaas geen enkele reactie gekregen...... Dat is spijtig, maar niet een reden om te zeggen dat ik niet meer naar deze winkel toe zou gaan.

Pluspunten

• vriendelijk geholpen
  • niet te duur
  • snelle levering
  • montage prima

Minpunten

• klachtenmail genegeerd

Peter de Jong 21-09-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine gekocht, zeer goede service

Bosch wasmachine gekocht bij Van Bemmel en Kroon, ordernummer BKI555176, service en afhandeling zeer goed!
Communicatie rond bestelling, aflevering en plaatsing was goed. Levering op tijd. Plaatsing gratis en keurig verzorgd, ze hebben de machine zelfs nog even in spoelprogramma gezet om hem netjes door te spoelen.
Alle lof en zeer aan te raden.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Levering op tijd
  • Gratis geplaatst

Minpunten

• Kan er geen verzinnen

bob 21-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Miele wasmachine en droger

Prima prijs / kwaliteit verhouding.
Nette bezorgers die de apparaten keurig hebben gemonteerd en het verpakkingsmateriaal hebben afgevoerd

Pluspunten

• vakkundig advies
  • goede prijs / kwaliteit

ing.E.F.van de Craats 21-09-2016 In de winkel gekocht
Hazerswoude

afzuigkap

In winkel goed geholpen. Via mail op de hoogte gehouden omtrent levertijd. Snelle levering en korte wachttijd voor monteur voor montage

Pluspunten

• zie beoordeling

Bert Oldenhuis 20-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag - Forepark

Kort, Krachtig,Degelijk

Ik ben geen winkelpersoon. De compressor van mijn 15 jaar oude inbouw ijskast had het begeven in de heetste nazomer van de laatste honderd jaar en reparatie was geen optie. Geen tijd voor een uitgebreide zoektocht voor wie het allergoedkoopste en snelste een nieuwe ijskast kon leveren. Ik moest een vervanging hebben van mijn oude Bosch koel-vries combinatie en snel ook - maar zeker niet tegen de hoofdprijs. Een vriend liet de naam Bemmel en Kroon vallen - zeker geen onbekende. Er naar toe getogen vestiging Den Haag, vond niet wat ik zocht in de showroom want mijn 15 jaar oude Bosch had natuurlijk een afwijkende maat. Toch met kundige hulp van de verkoper het perfecte model gevonden op de Bosch internet site. Even vlug een prijsvergelijking met alle leveranciers - B&K bleek de goedkoopste - en een levertijd afgesproken. Alles perfect geregeld. Nieuwe kast kwam op de afgesproken tijd, monteur kwam op de afgesproken tijd, oude kast werd verwijderd op de afgesproken tijd. Geen gezeur, geen vertraging, geen "sorry maar het liep even uit of dit of dat kwam er nog bij en daarom is het wat duurder uitgevallen". Afspraak was afspraak.

Pluspunten

• Hulpvaardigheid
  • Enorm aanbod

paul 20-09-2016 Via de website gekocht

Koelkast snel geleverd en prima geïnstalleerd

Na telefonisch contact de koelkast uitgezocht. De goedkoopste maar mét prima service en begeleiding. nette monteur heeft koelkast geïnstalleerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • snelle installatie
  • goedkoopste

BHoogenraad 20-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop en plaatsing Koelkast Siemens

Telefonisch gekocht. Advies was kort en bondig, maar volledig accuraat. Vandaag geplaatst door de servicemonteur ingehuurd door Bemmel en Kroon. Uitermate plezierige monteur, die deskundig de inbouwkoelkast geplaatst heeft. Natuurlijk paste de inbouwkoelkast niet zoals volgens het boekje zou moeten, maar de monteur heeft de uitdaging volledig naar tevredenheid opgelost. Snel en accuraat.

Pluspunten

• Snel
  • accuraat
  • Voordelig

Orky38 20-09-2016 Via de website gekocht

ordernummer BKI558200

Goed , simpel en duidelijk site. Goed doorverwezen via Google. Zal in de toekomst zelf naar de site gaan om producten te bekijken

Pluspunten

• Was de voordeligste
  • Link via google

S.H. 20-09-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Snelle levering maar apparaat is niet aangesloten zoals afgesproken en betaald omdat de kraan niet goed was. Apparaat staat nu midden in de keuken en ze hebben mijn kind gezegd dat hij het maar moet aansluiten. Oude is dus ook niet meegenomen

Minpunten

• service bij afleveren
  • followup

Serge 19-09-2016 Via de website gekocht

Super apparaat

Online winkel voelt wel wat gedateerd aan, en er ontbreken wat filter mogelijkheden bij de apparaten. Hierdoor kan het wat lastig zijn om een goede keuze te maken, maar dit is met wat google werk ook elders uit te vogelen. De prijzen en geboden service zijn echter goed!

Vandaar dat ik met order BKI558066, een Siemens WMH6Y891NL wasmachine bij Bemmel en Kroon heb besteld.

Pluspunten

• Prijzen zijn goed.

Minpunten

• Mogelijkheden website.

Schrama 19-09-2016 In de winkel gekocht

Apparatuur via Bemmel & Kroon met plaatsing door Ajtec

Verkoop in de winkel was prima, goede uitleg en allerhande apparatuur te zien. We hebben een vriezer en koelkast van Siemens gekocht en een Samsung combi magnetron/oven. De firma Ajtec plaatste de Bemmel en Kroon apparaten perfect. De monteur was uitermate ervaren, klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend over hoe het er het meest netjes uitziet en we hadden er eigenlijk geen omkijken naar.

Pluspunten

• ervaren personeel
  • ruime keuze
  • goed advies

Gineke 19-09-2016 Via de website gekocht

Blij met mijn inductieplaat aankoop!

Duidelijke website, snel antwoord op mijn vragen. De plaat was niet op voorraad maar is direct besteld bij Siemens. Na betaling direct gebeld voor montage. Ook dat was tip top in orde. Netjes op de tijd zoals afgesproken. Super!
Ordernummer bk1556491

Pluspunten

• duidelijke communicatie,
  • snelle levering
  • duidelijke afspraken

jan vanthuyne 19-09-2016 Via de website gekocht

grote koelkast grote service

als je een buitenverblijf hebt met 14 bedden en de kids van 14 tot 18 eten je koelkast leeg, dan moet je een grote koelkast hebben ; maar die zijn duur, zeker in belgie ; voor bijna de helft van de prijs kochten we de grootste koelkast van siemens, en de trnasportkosten en installatiekosten weren niet hoger dan de dichtbijzijnste winkel en die is op slechts 2 km en bemmel en froon moest er hiervoor 300 km rijden !! zonder extra kost !! de installatie was mooi op tijd, schoon en accuraat
dus TOP !!

Pluspunten

• snelheid communicatie
  • duidelijke afspraken
  • beste prijs benelux