Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

truck drive 19-10-2015 Via de website gekocht

mijn keuken 13 jaar geleden gekocht bij bemmel en kroon ,nu een nieuwe vaatwasser gekocht van Bosch ook bij b/kroon,via internet besteld .na dat de orderbevestiging binnen was las ik dat de code van de vaatwasser niet klopte met de door mij bestelde machine.
gebeld met b/kroon en ze vertelden mij dat de door mij bestelde maschine niet meer leverbaar was en ik een duurder nieuw model geleverd kreeg.VOOR DE ZELFDE PRIJS.
door de goede voorlichting van bemmel en kroon en door de zeer nette inbouw door AJ TEC UIT BERKEL/RODENRIJS geef ik beide bedrijven een Dikke Pluim

keurig netjes geleverd en aangesloten

op internet alles te vinden bij bemmel en kroon

je krijgt er eerlijke voorlichting en apparaten voor een eerlijke prijs

niks mis met deze winkel

sandra1971e 19-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk besteld

Duidelijke informatie en afspraken worden nagekomen en geen hoge verzendkosten

Genoeg keuze

Ik ben al vele jaren een tevreden klant

Al vele jaren ben ik klant bij Bemmel en Kroon en ik ben nog steeds zeer tevreden

stefstef12 17-10-2015 Via de website gekocht

prijs en service uitstekend

Trotsemama3 17-10-2015 Via de website gekocht

Ik belde voor een extra info en zou daarna via internet bestellen, echter werd ik tot in de diepe details zeer goed geïnformeerd en vertelde hij me dat hij me meteen ook bestelling kon opnemen aan de telefoon en dat dat een kleine moeite was. Daarom krijgt hij/jullie bedrijf een dikke tien;)

Ik heb ook een dikke tien gegeven aan de service want heb gebeld voor informatie omtrent een droger. Echter wegens omstandigheden was de deur van de droger die ik wou blijkbaar niet meer van glas (waardoor die juist heel erg mooi uitzag) maar gewoon wit. Ik vond dit SUPER dat hij me dit heel eerlijk vooraf heeft kunnen vertellen.

Qua assortiment mogen jullie wel iets meer uitbreiden voor zo'n bedrijf als jullie.

Ik ben zeer goed geholpen en met de juiste informatie. Tevens is de bezorgmoment en de dagen ook super geregeld. Ik zal jullie zeker aanraden!!

Ik heb de producten vandaag ontvangen. Heb ze nog niet gebruikt maar nadat ik ze heb gebruikt zal ik zeker nog een review achterlaten. Ik ben ook iemand die zeker de reviews even leest en het zeker als doorslaggevende manier zie om de gekozen product te kopen.

denny7974 17-10-2015 Via de website gekocht

Besteld vanwege de scherpe prijs. Snel een bericht met de levering, hierin stond dat een ander type geleverd werd. Na onderzoek bleek dit inderdaad een nieuwere en betere versie te zijn van de door mij bestelde. De geleverde is in de winkels toch zo'n €120 duurder, maar werd zonder bijbetaling gewoon geleverd. Snelle levering conform de website en ook het transportbedrijf was super. Duidelijke mail, sms van de vervoerder en ook nog een telefoontje om aan te geven dat hij er over 5 minuten zou zijn. Uitstekende service! Mijn bestelling was BKI495239

Markward 17-10-2015 Via de website gekocht

Ik belde de telefoniste na sluitingstijd en zij heropende de computer en plaatste mijn bestelling

Na 2 dagen was mijn wasmachine in huis

Geweldige snelle service en aardige gemotiveerde mensen

Ik heb mijn wasmachine telefonisch besteld bij Bemmel en Kroon en alles ging correct

wesel00 17-10-2015 In de winkel gekocht
Forepark

eerst online gekeken of het fornuis dat ik wou verkocht werd door Bemmel en Kroon, daarna in de winkel geweest voor informatie.

Super service, zowel in de winkel als bij de bezorging thuis!!! Is een apparaat duurder dan in een andere winkel, passen hun het gelijk aan, zodat je ook goedkoper uit bent.

Heeft Bemmel en Kroon iets niet, dan proberen ze er toch aan te komen.

Altijd, ben er fan van deze winkel.

mpluger 17-10-2015 In de winkel gekocht
den haag

vestiging gemakkelijk te bereiken goed parkeren

duidelijke uitleg, snelle levering. Bij de levering waren er moeilijkheden met plaatsen van de machine die zijn direct opgelost

breed assortiment van merkfabrikanten in alle prijsklassen

goede service , veel kennis, snelle levering aan huis

goede service met veel keuzes. Er werd duidelijke uitleg gegeven over de verschillende alternatieven.

An9e1a 16-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Verkoper geeft duidelijk uitleg. Ik wist precies wat ik wel en niet wilde hebben op de machine en wat ik maximaal wilde besteden aan de machine. Kreeg geen extra korting op de machine maar hij werkt wel gratis naar boven gebracht aan gesloten en de oude machine namen ze ook weer mee.

Genoeg om uit te kiezen. Ik wist wat ik maximaal wilde besteden en wat ik er allemaal op wilde hebben. Ik heb dus ook geen duurdere machine hoeven kopen.

Vriendelijk personeel. Wij dachten dat ze die avond koopavond zouden hebben maar ze gingen al om zes uur dicht. Wij waren er om kwart voor zes. Toch werden we vriendelijk begroet en heel vriendelijk geholpen. Ik werk zelf in een winkel en weet hoe vervelend het kan zijn als er op het laatste moment klanten komen die nog eens uitgebreid gaan winkelen.

Mzagwijn 16-10-2015 Via de website gekocht

Simpel vergelijken en eenvoudige bestelling

Je wordt super op de hoogte gehouden van je bestelling

Super snelle levering en je wordt heel nauwkeurig op de hoogte gehouden tijdens het gehele proces.

JvanDP 15-10-2015 Via de website gekocht

Op zondag wasautomaat via website besteld. Makkelijke en duidelijke website.

Op maandag berichht dat wasautomaat op gewenste dag (nl dinsdag) geleverd kon worden. Aflevertijd zou tussen 14.30 en 17.30u zijn. Om 14.35u kreeg ik telefonisch bericht dat ze over een kwartier voor de duer zouden staan (en dat klopte ook). De kapotte wasmachine werd gratis meegenommen, vr het aansluiten van de nieuwe wasmachine werd een kleine bijdrage gevraagd.(die had ik er graag voor over).

Ik heb nog niet veel verschillende producten via de website besteld, indruk was een overzichtelijke website met ruim assortiment.

Vorige wasmachine (15 jaar oud) was ook via Bemmel & Kroon geleverd. omdat dat toen geheel naar wens was verlopen, nu deze nieuwe wasmachine weer via Bemmel & Kroon gekocht.

Goede service, vriendelijk personeel, stipte aflevering.

g.teunissen 15-10-2015 Via de website gekocht

Het zoeken van produkten kan beter

Het produkt was niet voorradig, meteen gebeld. Er werd gelijk actie ondernomen, na een uur belde het bedrijf terug met een alternatief. Vindt ik goede service daar houd ik van.

Kan nog beter.

Zie bij service

Ik hou van snelle bezorging en goede service.

jfranssen1603 15-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke en makkelijke website...veel info...makkelijk afrekenen...je wordt erg goed geinformeerd over je bestelling en bezorging..erg goed geregeld..

Had wat info nodig telefonisch...product was nietvleverbaar...kreeg notabene een duurder apparaat als besteld...of dat geen goede service is...super..

Te kust en te keur....en de scherpe prijzen liegen er niet om

Goede en duidelijke website....telefonische helpdesk ook erg goed en netjes...scherpe prijzen en snelle levering die je kunt volgen via track en trace...een topper

Zeer voordelig...zeer goede service. ..reviews zijn erg goed...lijkt mij een betrouwbaar adres

Ludo Jansen 15-10-2015 Via de website gekocht

Ik heb met het bedrijf gebeld, Daar kreeg ik alle medewerking van de verkoper die mij geweldig heeft geholpen.

Aan mij werd de vraag gesteld wanneer ik het product wilde ontvangen. Dat maak je niet vaak mee. Ook de aflevering was meer dan perfect. Alle lof.

Ik had maar een product nodig, dus ik kan niets zeggen over het assortiment. Wel dat ik het product nergens anders voor die prijs kon vinden

Als alle webwinkels zo zijn dan is het helaas wel een enorme concurrent voor de normale zaken, maar de manier waarop ik ben geholpen kom je zelfs in een fysieke zaak zelden tegen.

Heel goed is de perfecte manier waarop ik te woord ben gestaan. De zeer correcte aflevering en de prijs van het product.

Marjaboerboom 15-10-2015 In de winkel gekocht
Cruquius Plaza Cruquius

Super leuk geholpen en goed advies gekregen. Er werd niet iets opgedrongen en zelfs een goedkoper product aangeboden...

Niet alles kan nu eenmaal in de winkel staan en waar we voor kwamen was er ook niet maar werd meteen via de computer opgezocht een een goede vergelijking getoond

Zeer vriendelijk personeel...

Er werd absoluut niet aangedrongen tot koop of een duurder apparaat. Zelf hadden we een duurder in gedachten wat afgeraden werd ivm met gebruik...

martinvanlangen 15-10-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige website, snel gevonden wat ik nodig had.

Voor een tientje werd de wasdrogers uitgepakt, naar boven gesleept en aangesloten. Alleen waren ze vergeten de slang aan te sluiten op de afvoer.

Breed, genoeg vergelijkingsmateriaal. Uiteindelijk bleek de wasdroger die ik initieel besteld had niet meer leverbaar. Voor dezelfde prijs hebben ze de opvolger geleverd.

Trudi van Opdorp 14-10-2015 Via de website gekocht

Klik op wasmachine zoeken en de goedkoopste.

Binnen 1 dag en uur voor eindtijd

Van alles wa

Geweldig personeel en kundig en helemaal top neemt oude mee en doen er voorzichtig mee.

Vandaag wachmachine geleverd wat een topper , en dat voor de prijs van 338,00 euro

Oma Irene 14-10-2015 Via de website gekocht

Nadat ik mijn keuze had gemaakt en betaald,kreeg ik meteen een mail dat alles goed was ontvangen!

hele ruime keuze!!

De uitgezochte machine was niet meer te verkrijgen en dus kreeg ik het daaropvolgende artikel voor dezelfde prijs,alhoewel deze machine veel duurder was!!Superservice en ik ben er erg blij mee!!!

GerGS 14-10-2015 Via de website gekocht

Order plaatsen zeer eenvoudig en duidelijk.

Snel en keurig geleverd, bezorger had wel wat meer tijd mogen nemen. Beetje te gehaast, wasmachine vervoerd naar mijn verdieping met steekwagen en hard tegen de grond gekomen toen ze het wilden neerleggen. Mag wat rustiger.

Ok

Opzich ok, snel geleverd, netjes 30 min van te voren gebeld voor levering.

Margret van Loon 13-10-2015 Via de website gekocht

Online besteld na telefonisch contact.Handig dat beide mogelijk is.

Het door ons gewenste type wasmachine (7 liter) was niet meer leverbaar, maar stond nog wel op de website vermeld. Nu kregen we het nieuwere type (8 liter)voor de prijs van het oudere model.

Meer dan genoeg keus.

Goede ervaring mee. Ook vlot geleverd.

Goede service, ruime keus en snelle levering.

marvon31 13-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk bestellen

Offerte aangevraagd, en binnen een paar uur een mooie aanbieding gekregen.
Bezorgen op de dag die mij uitkwam.

Ze hebben echt alles, en ik heb geen goedkopere aanbiedingen gevonden.

Omdat ik niks negatiefs kan bedenken, en dus zonder problemen dit bedrijf kan aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Had al eerder spullen gekocht en dat ging ook zonder problemen. Ook de bezorging is perfect geregeld, je kan de chauffeur heel de dag volgen, dus je weet precies wanneer hij voor de deur staat.

Ton de Beijer 13-10-2015 Via de website gekocht

goed en overzichtelijk website

na melding n.o.v toch snel geleverd

prima

zonder meer

Goede reacties via mails. Order verder probleemloos afgehandeld

Brief 13-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Fysiek in de winkel een gaskookplaat gekocht. Deze was niet op voorraad maar is direct besteld en een week later afgeleverd en geplaatst door een monteur van Ajtec.

Men loopt direct met je mee naar een geselecteerd apparaat. In ons geval werd duidelijk dat het niet het door ons gewenste apparaat betrof.

In de winkel heeft men, zowel in de keukenzaak als in de online-winkel een keur aan apparatuur, zodat er meestal wel iets is van je gading.

Niets dan lof voor de manier waarop wij zijn geholpen. Omtrent de kwaliteit van het aangeschafte apparaat kunnen we nog weinig zeggen; daarvoor moeten we het eigenlijk nog een poosje gebruiken.

olavenarja 13-10-2015 Via de website gekocht

fijne webshop

snelle en vakkundige levering

genoeg keuze , ruim assortiment

deze winkel zou ik aan iedereen willen aanbevelen

we hebben heel fijn zaken kunnen doen met deze winkel, echt een aanrader

pdgoede 12-10-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Fore park

Makkelijk bereikbaar. Goed parkeren en ruime keuze.
Betalen via pin na levering.

Via email op de hoogte van levering en goede coordinatie. Alles klopte.

Zeer veel op voorraad.

Goed bereikbaar, goed parkeren, uitstekend geholpen en wat extra voor vaste klant. Levering en bezorging volgens afspraak.

ErwinFransen1972 12-10-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld en morgen in huis. Er waren geen onverwachte vertragingen in levering zoals je bij andere webshops wel eens hebt.

De extra service die geleverd werd was zeer goed. Naast het uitpakken en aansluiten van de wasmachine kregen we ook advies over het eerste gebruik van de wasmachine.

Ruime keuze aan witgoed.

De afronding van de bestelling verliep heel goed. We werden tijdig geinformeerd over de levering.

Ruime keuze aan witgoed, lage prijs en goede service.

Sylvanavoorham 12-10-2015 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Ik heb de koelkast gevonden op internet en dat was allemaal prima vermeld

We zijn in de winkel geweest. We hebben echt een hele goede service gehad. De verkoper had echt duidelijk ervaring met koelkasten en we hebben hierdoor ook een mooie koelkast.

Er was genoeg om uit te kiezen. Voor klanten die iets meer te besteden hebben maar ook voor klanten die graag iets willen en iets minder te besteden hebben is er genoeg.

Goede service, verstand van zaken en een goede oplossing bedacht qua prijs.

Ik zal de winkel zeker aan raden. Personeel loopt er met ervaring en weten precies wat je zoekt.

ergleuk66 12-10-2015 Via de website gekocht

zaterdag besteld maandag in huis

Gingen het voor me uitzoeken wat ik aan punten aangaf voor een nieuwe wasmachine en belde binnen 30 min terg

Snelle en vriendelijke service

Ze denken op een positieve manier mee. Legde goed uit ging het voor me uitzoeken en belde ook netjes terug. Echt helemaal top en voor weinig. Bij brengen haalde ze de oude weg en sloten de nieuwe aan. Echt helemaal top!!

MarkvanEck 12-10-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Den Haag

Veel informatie over het product op de site van Bemmel & Kroon, als je het product ook nog fysiek wilt zien voor aankoop dan is het assortiment in de winkel groot (al is niet alles aanwezig, dus beter van te voren even bellen).

Op de dag van levering alles keurig op tijd en de benodigde/gevraagde servicemonteur kwam precies een uur na de levering zoals afgesproken.

Prima !

Prima ervaring met service & levering, ik kan niet anders zeggen.

Dokter Sultan 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke web site, producten zijn makkelijk te zoeken en te vergelijken.
De betaal procedure gaat makkelijk je hoeft niet eerst in te schrijven zoals sommige web winkels.Bestel procedure gaat als volgt: kies je product, vul gegevens in en kies betaal methode. Na afronden hiervan krijg je direct een verkoopbevestiging en 10 min. later ontvang je de order bevestiging, factuur en wanneer je bestelling word afgeleverd. Zeer duidelijk!

Tot nu toe geen klachten over product.
De leveringswijze is fantastisch, vrijdag besteld en zaterdag ochtend om 09:00 uur in huis. Ik ben zeer tevreden over de snelheid en de manier hoe de wasmachine is afgeleverd en is aangesloten.( extra service raad ik zeker aan). De 2 Koeriers waren zeer beleefd en professioneel. Het ging boven verwachting goed.

De website beschikt over ruim assortiment, je hebt genoeg keuze uit diverse merken en prijsklassen. De prijzen zijn Bij Bemmel & Kroon zeer concurrerend en aantrekkelijk geprijsd( goedkoper, gratis verzenden en goedkopere extra service. Dit vergeleken met de andere webwinkels online. bv: Coolblue, bobshop, Modern, Bcc, mediamarkt.

Bemmel & Kroon heeft ruime keuze, scherpe prijzen, goede service, snelle levering en voorraad. Je hoeft niet te betalen voor de bezorging en niet 3/4 dagen te wachten voordat het product word geleverd. Wat wil je nog meer!

De Indesit XWE71683XWSSS NL 8KG. 1600 toeren heeft nu al drie wasjes erop zitten en ik ben er zeer tevreden over.( 2 dagen in bezit) Geluid: De wasmachine is zeer stil tijdens het wassen, tjdens het centrifugeren op 1600 toeren hoor je het wel maar dat is normaal en valt reuze mee. design: De wasmachine heeft een heel mooi design, grote vulopening, 8 KG. en een duidelijk LCD display met veel functies. Was resultaat: Ik heb drie wasjes gedraaid en ben zeer tevreden over het was resultaat.( functie 8)De was komt er schoon en bijna droog uit. Prijs: Je krijgt meer dan waar voor je geld voor dit bedrag en ik zou deze TOP wasmachine iedereen aanraden. Algemeen: de wasmachine wast goed, weinig geluid, 8kg, grote vul opening, 1600 toren, trilt/ verschuift niet( stevig), mooi design met zilveren deur, makkelijk bedienbaar, gratis persil pakket( 4 flessen vloeibaar en 3 pakken korrels) en zeer scherp geprijsd. TOP wasmachine mijn gezin en ik zijn er heel blij mee!

HeleneKr 11-10-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Prima geholpen. Het duurde wel 3 dagen voordat de koelkast geplaatst werd maar dat was niet erg: de oude werkte nog. Wel moest de nieuwe koelkast hierna 24 uur uit blijven ivm liggend vervoer. Dit had van tevoren wel vermeld kunnen worden!

In de winkel zijn een aantal modellen.Concurrerende prijs.

Goed assortiment en deskundig geholpen.

Goed: manier van advies. Minder: duidelijk aangeven hoe het gaat met de aflevering.

hlkimmy 11-10-2015 Via de website gekocht

Fijne website duidelijk en makkelijk alles te vinden.

Droger was niet meer leverbaar dus kreeg een de opvolger voor hetzelfde geld dus erg netjes opgelost!

Genoeg keuze in drogers!

De service, de levering volgende dag al en droger wordt netjes aangesloten zonder dat je ervoor hoeft te betalen!

juurlink 10-10-2015 Via de website gekocht

Van uit je lui stoel..goede keus en een mooie prijs

Helemaal top... je krijgt vlak voor het afleveren ook een fototje van de chaufeur, zodat je weet wie je kan verwachten.

Niet te veel ,niet te weinig.. genoeg om te vergelijken.. genoeg om een knappe keus te kunnen maken.

Snel,veilig,makelijk en overzichtelijk.. en de rootzooi nemen ze zonder morre weer mee terug..zeer vriendelijk..toppers!

Snel, duidelijk, veilig en simpel

ricky1963 10-10-2015 Via de website gekocht

Snel besteld met voldoende betaal mogelijkheden.
Indien op voorraad, wordt het de volgende werkdag geleverd.
Voldoende leveringsmogelijkheden waaronder plaatsen op andere verdieping etc....

Tot nu toe hebben ze alles nog wat ik nodig had tegen een concurrerende prijs.

Overzichtelijke website. Meerdere betaal mogelijkheden. Voldoende keuze.

Charlotte0009 10-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en duidelijk/overzichtelijk bestellen.

Niet duidelijk vermeld dat de levertijd kamer is wanneer je het product wilt laten installeren. Dat valt dan tegen.

Het bedrijf dat uiteindelijk installeert (Ajtec) werkt heel fijn: duidelijke communicatie, snel, vriendelijk en vakkundig.

deheem 10-10-2015 Via de website gekocht

perfect

perfect

mooie assortiment

beste prijs

pam310550 10-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen op makkelijke site.

Meteen na bestellen snelle en goede info.

Mijn magnetroncombioven van pelgrim voor de beste prijs van nederland gevonden op de site.

Ik koop normaal liever in een stads winkel maar in Sneheid en Prijs en Service is Bemmel Kroon veel beter dan deze ...Geweldig.

Meteen na bestelling mail van het product ,en de leveringsdag die we zelf konden bepalen en de levertijd namiddag van 16./19.15 uur voor werkenden perfect .Bezorging perfect.

Theo Beugen 10-10-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met geode betaalmogelijkheden, zelfs pinbetaling bij levering tegen geringe meerprijs.

de klantenservice is goed te bereiken en zijn hulpvaardig.

zeer ruime keuze met zeer concurrerende prijzen.

met een levering die niets te wensen overlaat is dit een uitstekende leverancier.

duidelijke website met zeer ruime keuze en concurrerende prijzen, klantenservice is goed te bereiken en is hulpvaardig, op de dag van bezorging mail en sms over de bezorgtijd.

Apie66 09-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Voor inbouw apparatuur is het wel even puzzelen om de juiste maten te vinden. Uiteindelijk zijn we naar de winkel gegaan waar we de tweede keer erg goed zijn geholpen.

Bij het eerste bezoek troffen we iemand die niet erg wilde verkopen. Maar bij het tweede bezoek is dit ruimschoots goed gemaakt. Ook zijn we na het bestellen goed op de hoogte gehouden van de voorgang. Bemmel en Kroon heeft een hele goede inbouwservice die niet opgeeft voordat het apparaat netjes geplaatst is en goed werkt.

De prijzen zijn goed en als je het ergens anders goedkoper hebt gevonden passen ze direct de offerte aan. De inbouw service is perfect.

Loosten52 09-10-2015 Via de website gekocht

gewoon makkelijk te bestellen online en zij geven alles wat ze doen direct door per email

fiem 09-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, groot assortiment. Bestellen gaat makkelijk en snel!

Super fijn dat je zelf de dag kunt kiezen waarop je bestelling geleverd wordt.
Bij ons moest dit 1 dag uitgesteld worden omdat we niet thuis konden zijn, maar dit was geen enkel probleem.
Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling: via mail en telefoon!
De service van de bezorgers is echt een pluim waard.
Ze zijn netjes, vriendelijk, werken hard en als extra hebben zij zelfs het apparaat aangesloten en de oude weer meegenomen.
Dit is voor ons een reden om hier vaker te bestellen (de klant is bij hen koning)!

Alles is zelfs MEER dan goed gegaan want het apparaat werd zelfs aangesloten terwijl dit niet was afgesproken. Zij zagen zoiets 'kleins' als service van de zaak. Top mannen!

Odernummer BKI484555 Wij zijn meer dan tevreden over de firma Bemmel en Kroon om bovengenoemde redenen. Een topzaak waarbij (extra) service hoog in het vaandel staat.

jelle_b 09-10-2015 Via de website gekocht

Site werkt lekker, goede product info

Product was niet op voorraad. Op dag van bestelling bericht gehad wat verwachte leverdatum was (+2 dagen). Goede service.
Installatie via AJtec was top

Goede communicatie, scherpe prijs en prima service. Wanneer er weer een apparaat bij mij thuis kapot gaat kijk ik eerst bij Bemmel BKI490689

janetaeg 09-10-2015 Via de website gekocht

woon zelf in noorden vh land maar ze zijn ook daar vertegenwoordigt.

binnen 24 uur in huis!

wat ik moest hebben was er!

ik zou deze winkel ten zeerste aanbevelen.

snelle levering, fijne telefonische afhandeling en meer dan prima prijs! Ook de koerierdienst is gewoon op tijd!

Anki Pat 09-10-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

makkelijke uitleg en keuze maken samen met de verkoper

snel gebracht en aangesloten, oude machine meegenomen en alles opgeruimd. Heel prettig gegaan allemaal.

alles wat er ook maar te vinden is van op dit moment goede apparaten is te zien en is ook uitleg mogelijk

goed en tevreden over alles wat ik heb meegemaakt

prima geholpen overzichtelijke winkel, krijg de tijd om uit te leggen wat je zoekt en dan volgt er een goed advies en wordt alles snel en duidelijk afgehandeld

abadra 08-10-2015 Via de website gekocht

nog nooit eerder heb ik zo´n snelle aankoop gedaan via een internet site . super overzichtelijk, ik zie geen verbeter punten.
de wasmachine was ook zeer snel geleverd.

superr!!!

ze hadden precies wat we zochten!

wij gaan het doorvertellen!!

alleen maar pluspunten , zou hier zo weer bestellen.

helena46 08-10-2015 Via de website gekocht

Zeer snel en duidelijke info bij bestellen

Tot in de keuken is de wasmachine netjes en behouden afgeleverd

Heel veel keus

Echt een aanrader vooral de laagste prijzen en goede duidelijke service

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Dit was mij 1ste internet aankoop. Bij het volgende wat ik nodig heb ga ik meteen naar Bemmel en Kroon!!

Fam. Koopman Groningen 08-10-2015 Via de website gekocht

Voordelig en snel geleverd.

Top kwaliteit voor een zeer scherpe prijs.

Wdekoe 08-10-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit huis je wasmachine en droger uitzoeken, wanneer het jou uitkomt! Bij ons ging de wasmachine 1 dag voordat wij op vakantie gingen kapot, via de site van Bemmel en Kroon een nieuwe besteld en laten afleveren de dag na thuiskomst! Ideaal dus.

Nog even telefonisch contact gehad betreffende het type droger dat wij wilde hebben en een uitstekend advies gehad! Wij hebben verzocht om de apparaten op de 1e en 2e etage te brengen en hoefden daarvoor maar 1 keer de kosten te maken! Toppie daarvoor. Tevens namen zij de oude apparaten gratis mee.

Als je weet wat je wilt hebben is het assortiment ruim voldoende.

Klantvriendelijk, behulpzaam en zeker ook heel belangrijk een gunstige prijs. De afspraak die zij met je maken komen zij ook daadwerkelijk na. Tevens betaal je pas bij aflevering.

Wij zijn uiterst tevreden met de informatie die wij hebben gekregen, de nagekomen afspraken die we hebben gemaakt en de levering!

catharina kohler 07-10-2015 Via de website gekocht

De leverancier komt als goed en goedkoop uit vergelijkingen, aanklikken, betalen en de levering is op de volgende dag.

Aardige mensen die de droger kwamen brengen en er voor zorgden dat het ook goed aangesloten was

Eenvoudige aankoop, super levering en service, ik had hiervoor bij ene andere leverancier geprobeerd te bestellen en die levering is 2x mis gegaan. Blij met Bemmel en Kroon.

Goede prijs, goede service, snelle levering.

wimlucas 07-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

In de winkel werden wij prima en snel geholpen. De eerste vraag was , aan wat voor een bedrag denkt U te besteden om zo gericht te tonen in welke prijsklasse we konden kiezen. Dat vond ik prettig !

De bezorging was prima. Een avond voor de dag van afspraak werden wij gebeld in welk dagdeel de bezorging zou komen. In de ochtend een telefoontje de precise tijd. Vond ik heel goed

Het was geheel naar onze zin en zijn er erg blij mee.

goede sortering en klant vriendelijk.