Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DeLaMontagne10 24-07-2015 Via de website gekocht

mooie site maar de betalingsmodaliteiten konden duidelijker

goede service, maar meer aandacht voor verstuurde mails zou welkom zijn

mooie aanbod

zeer mooie prijs voor mijn aankoop

zeer sterke prijsaanbieding

zalmm 24-07-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen en heldere website

Levering precies conform afspraak. Netjes een half uur voor komst gebeld.

Gratis bezorgd op de tweede etage.

Goed aanbod, scherpste prijs

ordernummer BKI478708

Luuk ten Heuvel 23-07-2015 Via de website gekocht

Goed hanteerbare website duidelijke instructies

Het geleverde product voldoet volledig aan de aanbieding. De aflevering keurig op tijd . Bezorgers netjes en vakbekwaam. Hebben keurig de oude vriezer en de verpakking van de nieuwe meegenomen

Het aangeboden assortiment is ruim veel keuze, voor elk wat wils.Veel merken in het assortiment. Goed geprijsd ! (ben nog even rond gaan kijken kost elders meer dan 100 Euro meer )

groot assortiment, goede prijzen, goed hanteerbare website ,veel betaalmogelijkheden , Correcte aflevering.
Ik zou niet weten wat te verbeteren

Kan niets bedenken

adri41 23-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, ik kon heel snel vinden wat ik zocht!

De service is geweldig. Alles klopt, het product, de snelheid van bezorgen, de bevestigingen per e-mail en vooral de ook de mensen!

Zie hierboven! Het totale plaatje klopt!

Ik heb geen negatieve punten.

Bjorneef 23-07-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit je zetel bestellen.

Uiterst vriendelijke en correcte service.

Als je het hier niet ziet zie je het nergens!

Allen hierheen!

De perfecte online winkel met ongeziene service!!!

Peeters Jurgen 23-07-2015 Via de website gekocht

Misschien een optie om via online bankcontact te betalen in Belgie. Kon niet gekozen worden toen ik bestelde.

Snelle reactie op gestelde vragen.
Correcte en uitgebreide antwoorden.

Goede correcte service met snelle levering. Ook nog zelf te kiezen welke dag geleverd word.

Deekie 22-07-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke website.
bestellen gaat bijna vanzelf.

direct na de bestelling krijg je al bericht en uiteraard de bevestiging van je aankoop.
volgende dag bericht wanneer artikel wordt geleverd. dit in een tijdsblok van 3 uur.
dit scheelt dat je niet de hele dag zit te wachten op het bestelde.

zoals je mag verwachten van een goede internet winkel; ruim assortiment en niet te vergeten een zeer goede prijs.

van begin tot einde prettig gevoel dat het allemaal goed zit.
heb al vaker besteld bij dit bedrijf, die weten kwaliteit/prijs goed te brengen voor elke consument.

Ik ben toch iemand die graag nog voor de oude vertrouwde service gaat. Dat is bij dit bedrijf goed in orde. Ik zal hier zeker vaker bestellen, geen probleem. Geen gewauwel wat je vaak in een winkel hoort, zonde van de tijd. Gewoon bestellen en dan gewoon de rest afwachten. Geen minpunt te verzinnnen. Dank u zeer.

jp smith 22-07-2015 Via de website gekocht

Vorig jaar een keuken, nu een wasmachine voor op de camping besteld....áltijd goedkoopste internet prijs.

Ze kwamen m de volgende dag keurig op de camping afleveren.

De keuze is reuze!

Service is perfect. Ook bij mijn keuken die ik daar vorig jaar gekocht heb! Als er wat is, dan komen ze het keurig maken en gaat tenminste geen hele tijd overheen .....gewoon super....

Tecodi 22-07-2015 In de winkel gekocht
Rijndeke

Goede bereikbaarheid

Prettige medewerkers snelle levering

Genoeg keuze in merken en prijzen

Totaal plaatje is erg prettig en goede service

Prima totaal plaatje

emmy.biermans 22-07-2015 Via de website gekocht

werd goed per telefoon geholpen en er werd nog wat van het bedrag dat op internet stond af gedaan.

vandaag gebeld, daags erna de oven in huis

uitstekende service

MoniqueMN 22-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via de site te bestellen en snel met ideal te regelen

De mannen die het kwamen brengen, waren aardig en hebben het netjes en snel naar boven gebracht en aangesloten voor mij. Ook getest of de wasmachine het deed.

Ik wou eigenlijk een Samsung kopen, die in de korting was, maar die hadden ze niet meer. Uit eindelijk de EAG gekocht, ook helemaal blij mee, gelukkig! :D

Snelheid van bezorgen, het gemak en de vriendelijkheid zorgen ervoor dat ik zeker zou aanraden bij mensen om daar te kopen.

ordernummer: BKI477371 Ik vind de online site makkelijk te gebruiken, ze hebben leuke aanbiedingen, je kan snel en makkelijk betalen via internet bankieren (ideal) en je kon aangeven dat ze het naar boven moesten brengen, moesten aansluiten en of ze de oude mee moesten nemen. Helemaal super! Mijn wasmachine was alleen niet op voorraad, waardoor ik wel ongeveer 1 weekje heb moeten wachten voor het bezorgd kon worden, maar voor de rest echt super!

anylook 22-07-2015 Via de website gekocht

via beslist kwam ik gelijk bij jullie terecht

Volgende dag al geleverd en netjes voor me in de schuur gezet

genoeg keuze mogelijkheden

door de snelle en goede levering en prima product zal ik ze zeker aan bevelen

Seegif4u 22-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces

Prima te woord gestaan, geen verborgen kosten, perfecte service

Prima winkel, koop er zo weer

Enige feed back, print ook op de orderbevestiging de opmerking/verzoek van de klant. tekst stond weer wel op afleverbon

Gompie1966 21-07-2015 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijke webshop

service op het hoogste niveau!!

Ruime keuze

Aan iedereen, klasse service en hele scherpe prijzen !!

Vorige week een offerte gevraagd voor een wasmachine en kreeg gelijk een super aanbieding, Na een kort berichtje kreeg ik wederom super snel antwoordt op mijn vragen. super snelle levering kreeg heel netjes een e-mail in welk dagdeel ze kwamen en een 45 voor de aflevering een heel net telefoontje hoe laat ze pressies kwamen. Netjes boven gebracht verpakking martiaal en oude wasmachine netjes meegenomen! Echte klasse service op het hoogste niveau!!

27170 21-07-2015 Via de website gekocht

alles staat online wat je wilt weten en anders kun je ze spreken. vorige maand de nieuwe drogere er gekocht en waarschijnlijk volgende maand nieuwe koelkast. super tevreden dus

prima via mail kun je alles ontvangen. bij vragen kun je ze telefon. goed bereiken!!

heel veel

ik zou zeker eerst ook bij deze winkel kijken wedden dat ze het hebben

ik vind de service goed, kwaliteit goed , produkten veel keus. hulp goed , bij bellen direct contact. zijn er toch onverwacht problemen worden die direct opgelost. ik zeg mijn winkel en ik weet zeker dat er velen zullen volgen!!! 307091

peterhoudijk 21-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius te Heemstede

Gezocht op internet en overlegd in de winkel

Vriendelijk en klantgericht personeel

Via internet heb ik voor deze koel/vriescombinatie een mijns inziens scherpe prijs bij een andere leverancier gevonden. Aangezien ik bij mijn eerste bezoek bij Bemmel en Kroon Cruquius vriendelijk en klantgericht geholpen ben heb ik met hen overlegd of ook zij konden leveren voor de scherpe prijs en dat bleek mogelijk

Henk Boelee 21-07-2015 In de winkel gekocht
Rijneke Boulervard

Goed snel en naar behoren, goed service en alles naar wens.

isatoch 21-07-2015 Via de website gekocht

Gewoon makkelijke site. Alleen wordt pas laat in het bestelproces duidelijk dat je een bezorgdatum kunt uitkiezen. Dat dat kan, is heel prettig.

Klantenservice goed telefonisch bereikbaar, duidelijk wanneer ze het zouden komen brengen, nog een telefoontje door de bezorger in het uur voordat hij bezorgd zou worden. Prettig. Nadat ik erachter kwam dat ik de verkeerde koelkast had besteld, werd de koelkast de volgende dag nog omgeruild met de goeie, zonder extra kosten in rekening te brengen.

Lastig te beoordelen maar ze hadden wat ik wilde.

Vooral heel fijn hoe ze met mijn vergissing omgingen en de verkeerd bestelde koelkast alsnog de volgende dag werd omgeruild voor de juiste koelkast ookal stond er voor die koelkast 3 dagen levertijd.

hannieskoop 21-07-2015 Via de website gekocht

Een hele duidelijke website. Ook bij bellen direct contact.Supersnel geregeld.
Vanuit je stoel bestellen volgende dag keurig geleverd op de tijd die 's morgens gemeld word. SUPER

Op afgesproken tijd aanwezig. Zoals afgesproken oud apparaat en de verpakking mee terug.

Heb alleen naar diepvrieskasten gekeken.
Voldoende assortiment met prima prijzen.

Alles gegaan zoals beloofd en door mij verwacht. Goede prijs.

Ten eerste goeie prijs. (denk erg belangrijk) Snelle levering (Op afgesproken tijd) Heb telefonisch contact gehad. (snel aan de lijn prima geregeld) Jullie zijn heel goed bezig. Durf jullie aan te bevelen bij kennissen)

1309alex 21-07-2015 Via de website gekocht

Goed geregeld vanaf je luie stoel !!!

Kwamen keurig volgens afspraak !!!
Twee hele beleefde jongens.

Je kan er echt voor alles terecht ! Ik heb mijn nieuwe winkel gevonden hoor !

Omdat alles perfekt is ! Van mij een hele dikke tien !

IK zou deze zaak bij iedereen aanbevelen ! De service is top en de prijzen zijn ook heel scherp. Hier in ons dorp wilde ze nog geen euro korting geven !!! Dus toen verder gaan kijken. En toen kwam ik bij deze winkel. Keurig geregeld zo !

Jack Maitimu 21-07-2015 In de winkel gekocht
Forapark

Winkel in Forapark is rustgevend en je kan je even terugtrekken om met je partner over je aankopen te praten.

Uitleg van de verkoper is duidelijk en je word niet in een hoek geduwd om te beslissen. Ook de uitleg van verschillende merken en + en - word goed uitgelegd.

Ruime keus op welk vlak dan ook, als ik het eerder had geweten had ik mijn keuken door Bemmel en Kroon laten doen.

Me hele familie en vrienden kennis en zelf kom ik zeker op terug. En hun service monteurs van AJTEc B.V zijn ook vaklieden, zulke jonge monteurs kom je niet vaak meer tegen

Ik kom hier zeker terug gezien mijn wasmachine ook op springen staat en ook al zal ik gebruikmaken van hun service monteurs AJTec B.V uit Berkel en Rodenrijs.

DirkenGerda 21-07-2015 Via de website gekocht

Alles werd duidelijk aangegeven en de bestelling was zo geplaatst en binnen een hele korte tijd kregen we een bevestiging opgestuurd.

het was heel fijn dat je zelf kan bepalen op welke dag je je bestelling bezorgd wil hebben. En geen extra kosten voor bezorging naar de zolder. Perfect

het apparatuur wat ik graag wilde hebben hadden ze ook en zonder wachttijd.

Ik zou het heel erg aanbevelen aan iedereen en zal dit via mond op mondreclame doorgeven aan een ieder

Ik vond alles perfect, ook de bezorgers die het brachten. Heel vriendelijk en netjes en goed afgeleverd

wissehummel 21-07-2015 Via de website gekocht

Ze hielpen je direct snel en duidelijk

Ze stuurden direct een betaal link en de bezorging was de volgende dag al (en dat op zaterdag!)

Ze hadden de oven die wij zochten!

Goede snelle duidelijke service zo zou elke winkel moeten zijn!

Na een bestelling bij een concurrent en maar niet leveren. Op internet gezocht en bij hun uitgekomen. Snelle duidelijke service meteen gekeken of ze hem op voorraad hadden liggen en de volgende dag al in huis!

joop leentvaar 20-07-2015 Via de website gekocht

van bommel doet wat hij belooft betreft afspraak levertijd en bezorging.

tot op heden zijn wij tevreden over de het geleverde product.

tot op heden een tevrede klant

Stofbergje 20-07-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24, 2491 BD, Den Haag

Bemmel en Kroon is eenvoudig te bereiken met de auto en heeft genoeg parkeergelegenheid.

De personeelsleden heb ik als vriendelijk en ongedwongen ervaren.

Bij het uitzoeken van een nieuwe vaatwasser kreeg ik waardevolle informatie van de verkoper.

Na aankoop van een vaatwasser was deze binnen enkele dagen geleverd en geplaatst.

Het assortiment in dit filiaal is ruim. Er is genoeg keuze in merken, uitvoeringen en prijsklassen.

Zeer de moeite waard om binnen te lopen en je laten informeren naar wat je zoekt of nodig hebt.

NVT

hansverbaan 20-07-2015 In de winkel gekocht
cruqiuis

even binnenlopen, volgende dag geleverd

ruim, en goede adviezen

zie assortiment

Erg prettig , een winkel om in rond te lopen!

Boomfred. 19-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen. Overzichtelijke site.

Vlotte levering. Om 15.00 uur besteld, de volgende dag rond 15.00 bezorgd.

Heb gezocht naar specifiek model. En dit was aanwezig voor een goede prijs.

Zonder problemen bestelling ontvangen.

Heel tevreden.

vliege123 19-07-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website en handig in gebruik

Het was erg fijn dat onze oude vaatwasser werd meegenomen zonder extra kosten, via email en sms bericht op de hoogte gehouden van levering. zeer correcte afhandeling

Overal een zeer goede en duidelijke website en zeer goede en nette afhandeling en levering.

Janade 19-07-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om via het internet een bestelling te doen!

Mijn bestelling was op het eerste moment niet voorradig maar is snel verholpen!

Ruime keuze, voor elke portemonnee!!

Het bestelde word keurig afgeleverd! In de zelfde week hebben wij ook een gasfornuis aangeschaft, maar in de winkel gekocht samen met aansluitslang en inclusief plaatsing! Spijtig genoeg rook het naar gas nadat de heren bezorgers weg waren, we hebben vervolgens gebeld ! En met een uurtje kwam de bezorger terug en heeft de fout hersteld! Als wij niet zo oplettend waren geweest had het zeer dramatisch af kunnen lopen!!En dat is iets wat volgens mij niet mag gebeuren!! Jammer, maar toch tevreden over de goede afloop!

Reeds aangegeven hierboven!

flkemper 19-07-2015 Via de website gekocht

makkelijk menu, duidelijke omschrijving van de producten. levertijd duidelijk vermeld.

ik had een inbouwoven besteld en kreeg vlot een bevestiging. hier stond echter een ander typenummer op met de omschrijving, dat het door mij bestelde artikel niet meer leverbaar was en ik de opvolger kreeg. deze oven was duurder dan het door mij bestelde exemplaar, maar ik hoefde niets bij te betalen. prima service.

groot

grote keuze tegen zeer scherpe prijzen. prima service.

niets dan lof voor deze winkel. snelle bestelling dito levering.

Margrietgeerts 19-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Na vragen was er meteen iemand beschikbaar die me de juiste informatie kon geven.

De inbouw koel/vries combinatie kon meteen de volgende middag al geleverd en ingebkuwd worden.

Een ruime keuze aanwezig.

Meteen een goed en duidelijk advies over de verschillende mogelijkheden, en een heel snelle levering en plaatsing. Het inbouwen gebeurde heel netjes en schoon.

marlin666 19-07-2015 Via de website gekocht

Bestelde artikel niet meer leverbaar, men zou zonder contact vooraf vervangend artikel leveren. Dit vind ik op zich een goede service, maar vooraf contact opnemen met klant hierover is nog beter.

Service is goed, maar je moet er zelf wel achteraan.

anjabaelemans 19-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging heel gemakkelijk en snel

Door de link te volgen kon je ongeveer zien wanneer de bezorgers er zouden zijn.

Nog maar net in mijn bezit, dus weet over de werking van de koelkast nog niets. Maar het bestellen en leveren was supersnel geregeld. Ook het nieuwe model gekregen voor de prijs van het oude model wat ik besteld had.

sannevdheuvel 18-07-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig bij dit bedrijf uit gekomen voor de goedkoopste prijs van de wasmachine die we wilden. Duidelijke site, geen verassingen achteraf.

Binnen 2 dagen bezorgd op zaterdag.

Alles verliep zeer soepel en we hadden een scherpe prijs.

Goede winkel, goedkoopste voor dit product, snelle levering en geen gezeur.

franskiestkeurig 18-07-2015 Via de website gekocht

voldoende informatie en daarbij de mogelijkheid om meerdere producten onderling te vergelijken, maakt het maken van een keuze vele malen gemakkelijker.

aflevering was gewoon top.
snel, vakkundig, beleefd, netjes

zeeeer ruim assrtiment

hier vindt je bijna alles

TOP service, ruime keuze en goede informatie

emske 18-07-2015 Via de website gekocht

fluitje van een cent

vond direct wat ik nodig had

gemak van de website.
zeer ruime sortering.
zeer snelle levering.
goede aflevering

zie separate beoordelingen

DDH69 18-07-2015 Via de website gekocht

Niet gelijk gereageerd op mijn mail. Maar na een telefoontje keurig opgelost.

Mijn product was niet meer te leveren. Een ander model aangeboden gekregen. De levertijd bleek hiervan achteraf langer te zijn dus nog een ander model aangeboden gekregen. Deze is de volgende dag al geleverd! Super!

Fijne betrouwbare winkel. Zeker aan te bevelen. Keurige aardige heren die de spullen af kwamen leveren. Goed te volgen welke tijd ze er zijn. Prima alles boven gebracht, geïnstalleerd en alles netjes achter gelaten.

Fijne betrouwbare winkel. Zeker aan te bevelen.

Tessavanderaa 18-07-2015 Via de website gekocht

Bestelgemak via website is erg goed en duidelijk

Op donderdagavond besteld en zaterdagochtend al in huis. Netjes van te voren een mail gekregen met bezorginformatie en een link waarbij te volgen was waar de bus op dat moment was. Werd aangegeven dat de chauffeur een half uur voor aankomst zou bellen, dat is niet gebeurd.

Veel keuze! Onze bestelde wasmachine was blijkbaar een ouder model, voor zelfde prijs de nieuwere variant geleverd gekregen.

Goede service, snelle levering en netjes geplaatst.

FraVer 18-07-2015 Via de website gekocht

2e bestelling via Bemmel&Kroon en wederom goed. Goede terugkoppeling via mail en duidelijke afspraak omtrent levering. Keurig geleverd op gewenste dag. Minpuntje: op de dag van levering kreeg ik een mail maar daar stond niet in hoe laat de levering was. De chauffeur heeft ook niet 30 minuten van tevoren gebeld om te zeggen dat hij er aan komt zoals afgesproken. Was gewoon thuis dus voor de rest geen probleem. Code: TNJCZBZ

Constant71 17-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Thuis gebracht en netjes op juiste plek gezet

Vriendelijke mannen, direct kunnen pinnen

Zeer klantvriendelijk, heerlijke warme koeken

Uitstekende prijs-kwaliteit

Sjoerd_20 17-07-2015 Via de website gekocht

Het bedrijf gaf van te voren via de mail Door in welk tijdbestek we de producten konden verwachten.

Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ruime keuze, goede kwaliteit en snelle levering. Uitstekende service. BKI477520

applecheex 17-07-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk

Ik was zo slim om in het weekend een verkeerd soort droger te bestellen, niet meer te bereiken dus maandagochtend gebeld en mijn bestelling werd zonder moeilijk gedoe omgezet naar de goede droger, netjes een link voor de bijbetaling. Deze kwam niet overeen met de prijs op de website, wederom contact gezocht en zonder gedoe werd alles goed en netjes afgehandeld en kreeg ik n link met het bedrag van de website. Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon, kunnen een hoop bedrijven van leren overigens.
De mensen van de bezorging heel klantvriendelijk en netjes.

klantvriendelijkheid en gemak

Ik persoonlijk heb goede service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan en daar voldoet Bemmel en Kroon ruimschoots aan!!

louisa pijnacker 17-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet goederen bestellen.

Zeer goede service de vaatwasmachine werd de volgende dag al geleverd!

Zeer uitgebreid.

Leuk assortiment en een zeer snelle service.

Heb alleen goede punten uitgebreid assortiment, goede kwaliteit en een zeer snelle levering!

harrydj1 17-07-2015 Via de website gekocht

De bosh warmte pomp droger BKI477561 gekocht met nog eens 25 euro korting in de webshop. Je kan zelf kiezen wanneer je hem geleverd wil hebben. En door twee aardige jongens , gratis , naar zolder gebracht. En nu nog hopen dat ik nog jaren mag genieten van de droger. Voorlopig top.

Goedgebruiker 17-07-2015 Via de website gekocht

gezellig vanuit je huis alles kunnen regelen

Geweldig, niets is teveel gevraagd

Ruim voldoende

Aan iedereen die iets nieuws nodig heeft

De Bezorging was ruim binnen de afgesproken tijd, mannen werken netjes.

bawij 17-07-2015 Via de website gekocht

Bestelproces gemakkelijk in te vullen, duidelijke site.
Makkelijke betaalprocedure

Prima, mail en telefoon werden prima en snel beantwoord.
Duidelijkheid m.b.t. levertijd en goed inzicht in de verwachte levertijd via de bezorgdienst die de apparatuur kwam leveren.

Niet echt op gelet, had mijn keuze al gemaakt en zocht een leverancier die snel kon leveren.

Zal dit zeker melden aan vrienden/kennissen die ook voor een aanschaf in deze categorie gaan.

Gewoon goed!!!

marten l 17-07-2015 Via de website gekocht

simpel en alles vlot afgehandeld

bestelde model was niet voorradig nieuwer en duurder apparaat zonder extra losten afgeleverd op afgesproken tijd en datum :)

goed

Waarom niet ??

het kopen en afhandelen ging simpel en vlot dus geen enkele reden om niet tevreden te zijn.

AnneliesdVries 17-07-2015 Via de website gekocht

Stond bij Kieskeurig bovenaan, winkel gekozen, kwam meteen op product, duidelijke beschrijving en overzicht kosten. Meteen geregeld.

Alle afspraken zijn keurig nagekomen, hele bestelproces verliep top.

Alles verliep prima, binnen 24 uur stond er een nieuwe wasmachine te draaien voor een prijs die marktconform keurig was.

Keurige snelle afhandeling. Duidelijke website.

rverde 17-07-2015 Via de website gekocht

duidelijk site, alle informatie aanwezig

Goede service, beste prijs.

Duidelijk site. De BBQ die ik wilde was hier aanwezig en voor de goedkoopste prijs. Zelfs €50 euro goedkoper dan aangegeven. Snelle levering, je wordt op de dag geïnformeerd over de aankomsttijd door mail en SMS. Mijn ordernummer is: BKI476942

ronaldmenges 16-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

prachtige ruime sortering. Parkeergelegenheid

Prettig geholpen

zeer grote keuze

Zeer grote keuze en vakkundig personeel. Lagere prijs dan bij anderen

Zeer grote keuze. Vakkundig personeel