Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Helenus in Emmen 10-02-2019

snel gevonden wat ik zocht
Goede technische beschrijving
Verreweg het goedkoopst
en hele aardige bezorgers

Guido 10-02-2019

Prima zaken gedaan met Bemmel&Kroon! Ze doen wat ze beloven. Had volgende dag mijn wasmachine in huis. Prima contact via de mail. De levering was ook dik in orde. 's Morgens een mail, later 2 sms-en met de indicatie van de leveringstijd.

martijn 10-02-2019

Goede winkel en duidelijke site , medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee ook de bezorging is goed en snel geregeld

JOE 10-02-2019

We hebben al eerder artikelen bij hun gekocht en de service is prima. Wordt snel geleverd en ook snel geïnstalleerd.

Dick Korver 10-02-2019

Onze vriezer vroor niet meer. Via internet bij van Bemmel&Kroon terecht gekomen. Telefonisch contact op genomen. Alle vragen werden clip en klaar beantwoord tegelijkertijd werd de bestelling opgenomen. De volgende de dag het apparaat in huis. Ook de bezorging was uitstekend.

Jan 10-02-2019

Duidelijk aanbod. Bestellen snel en eenvoudig. Duidelijke voorwaarden en punctuele levering. met 2 keurige voorwaarschuwing. Prima! Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Lex 10-02-2019

Prettig dat ik kon kiezen op welke dag de wasmachine geleverd zou worden. Duidelijk bestelproces.

de Vos 10-02-2019

Goed , snel en duidelijk geholpen. pakket goed te volgen dankzij een kloppend track en trace systeem.
daardoor niet de gehele dag hoeven te wachten thuis

Erwin 09-02-2019

Onze ervaring is super goed. Wij dachten dat onze vriezer voorradig was, maar dat was niet zo. Met ze gebeld en ze gingen gelijk met de leverancier bellen vervolgens werden we binnen 5 minuten terug gebeld. Het kon de volgende dag bij hun geleverd worden en de dag erna bij ons. Ook top dat je op de hoogte wordt gesteld wanneer ze bij je komen. Ook de aflevering was perfect. Wij geven dit bedrijf een dikke 10!

Susanne 09-02-2019

Goede makkelijke site. Artikel was niet op voorraad maar er werd netjes verteld dat het besteld was in duitsland en dat het er binnen enkele dagen zou zijn. Dat was niet gelogen, hetvwas er ca 2 dagen later.BKI739135 (Ordernummer)

Chand 09-02-2019

Uitstekende service, persoonlijke benadering en prijs/ kwaliteit is prima. Een leverancier die meedenkt met de klant en doet wat toegezegd is.

Meijer 09-02-2019

Buitengewoon klantvriendelijke, professionele shop; medewerkers geven zeer snel en duidelijk antwoord op gestelde vragen. Complete keukenapparatuur geleverd tegen een zeer concurrerende prijs !! De website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
De opdracht (5 items) is tot voller tevredenheid afgehandeld mede ook door een uitstekende samenwerking met het door u gebruikte transportbedrijf Dynalogic Benelux B.V. U krijgt een 10 !!

Van Hoorn 09-02-2019

Een Miele topklasse vaatwasser gekocht. Ik werd meteen ter bevestiging gebeld en om het typenr vr de oude vaatwasser door te geven. Hele aardige man aan de lijn. Volgend ochtend gebeld door het installatiebedrijf voor de plaatsing. Ook erg vriendelijk en kon de vragen goed beantwoorden die ik nog had. De installatie verliep ook vlekkeloos en vlot! Ze lieten alles netjes achter en vaatwasser werd nog getest. Kortom, heel tevreden met de service van Van Bemmel en Kroon en hun installatiebedrijf!

Peter Ter Burg 09-02-2019

Was op zoek naar een nieuw Magnetron-Combi. Via de handige revue's op Kieskeurig kwam ik terecht op de site van Bemmel&Kroon. Het bestellen ging echt super vlot. Geen gezeur met account aanmaken o.i.d. Maar alleen de noodzakelijke gegevens invullen en online betalen. Werd de volgende dag al bezorgd via transporteur Dynalogic.
Ook al zo'n geweldige ervaring: De bezorger is realtime te volgen via hun website. Krijg een sms-je 10 minuten voor aankomst en een belletje als hij voor de deur staat.
Al met al TOP-service voor een TOP-magnetron: de Inventum MN255C

W. Kuijk 09-02-2019

20 jaar geleden onze keuken bij Bemmel en Kroon gekocht. Nu pas ging de oven kapot, daarom weer dit bedrijf bebeld voor een nieuwe. Binnen een week was het geregeld, chapeau 👍🏻 Prima service en top kwaliteit.

Conny 09-02-2019

De Website is zeer toegankelijk maar de keuze voor Bemmel&Kroon is vooral bepaald het telefonisch contact met de medewerkers. Ik werd prima geholpen en geadviseerd. Ook werd meegedacht hoe de machines het beste op de kleine zolder geplaatst konden worden. De kers op de slagroom was dat die oplossing ook op de pakbon voor de bezorgers stond. Ook een mooie prijs gekregen en vlotte levering. Kortom: ik ben super tevreden over dit bedrijf! 👍

Fons van Beelen 09-02-2019

Gewoon goed geprijsd en zij bieden goede service. Ook de samenwerking met het expeditiebedrijf Dynalogic geeft het een proffesionele uitstraling. Goed trach and trace systeem.

Olga 69 09-02-2019

Duidelijke website, produkten mooi in categorieën ingedeeld, veel keuze per categorie, ook actieprijzen of cash backs. Zowel duurdere als goedkopere artikelen en vele merken. Bestelproces en betaling ook duidelijk. Goede uitleg te lezen wat extra service inhoudt, in mijn geval plaatsing van wasmachine ( BKI739897) op 2e verdieping waarbij geen lift aanwezig. Voor deze service met een schappelijke prijs van 9,95 staat mijn apparaat ter plekke nu al lekker te werken. Factuur komt meteen na betaling per e-mail, evenals instructies over hoe te handelen bij schade tijdens/na aflevering, bij mij ging alles prima. Verpakkingsmateriaal en oude apparaat zijn afgevoerd.
Handig dat je zelf ook de leverdatum kunt bepalen, die is netjes aangehouden. Ook 's morgens vroeg keurig per sms de info ontvangen over het tijdsblok waarbinnen afgeleverd zou worden, plus een half uur voor levering nog een sms-je dat ze eraan kwamen. Gelukkig dus geen hele dag voor thuis hoeven te blijven!

tevreden klant 09-02-2019

product info op website uitstekend, prijs uitstekend, mail-communicatie en info rond levering uitstekend, tel contact met verkoper uitstekend: beleefd, oplossingsgericht, uitstekende service!
zeer tevreden en zeer aan te bevelen! product voldoet zeer goed.

BertZ 09-02-2019

Het hele proces van uitzoeken van een apparaat - in de winkel of op de website - tot en met de levering en installatie ervan gaat soepel. Het assortiment is ruim, de prijs is meestal scherp.
Telefonische bereikbaar is prima en je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Er wordt goed meegedacht over zaken als gewenst leveringsmoment en installatiewensen.
Ik zou een tien willen geven, ware het niet dat de installatiekosten van € 95,- naar € 145,- zijn gestegen. Dat is niet alleen jammer, maar ook soms teveel in verhouding tot de reis- en arbeidstijd.
Afspraken over levering en plaatsing zijn in mijn geval - meer dan 10 apparaten witgoed door de jaren heen - steeds erg goed nagekomen. Telefoontje 30 min voor aankomst maakt het mij mogelijk op tijd thuis te zijn.

Prettige leverancier. 08-02-2019

Prettige behandeling en bij het bezorgen een telefoontje dat men er aan komt, erg tevreden hebben meerdere apparaten al bij Bemmel & Kroon gekocht.

Efrayim 08-02-2019

Duidelijk informatie over de producten en levering, gebruiksvriendelijke mensen en goede service.

Esther 08-02-2019

De prijs was goed bij deze winkel waarom zou je meer betalen bij een andere winkel voor dezelfde machine. Ook kunnen ze zeer snel leveren en dankzij de goede track and trace goed te volgen. Kortom TOP

Man In 't Veld 08-02-2019

Goede service denken mee om een oplossing te bieden. Personeel is zeer deskundig.Zeer ruime keuze .

Tom Romein 08-02-2019

Xxxxx
Zéer plezierige ervaring! Op tijd een email met het tijdvenster van levering en een telefoontje van de monteur een half uur voor aankomst. Zeer sympathieke en vakbekwame monteur die snel en netjes werkte. Top!

P.H.I.J. van Ruiten 08-02-2019

Vlotte zakelijke behandeling en punctuele levering door vakmensen die ook de plaatsing perfect hebben geregeld.

robert 08-02-2019

goede en snelle service
tel kontakt ook prima geholpen
volgende keer zeker weer bestellen

Margot 08-02-2019

Ze hebben op veel produkten de laagste prijzen.
Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en leveren snel.

Jos 08-02-2019

Op zondag de droger gezien die er goed uitzag. Toch nog nog even bellen voor de laatste vragen. Op zondag avond goed geholpen en direct besteld. Verdere afhandeling prima verlopen. Top service en top bereikbaarheid en geleverd als beloofd.

R.S. 08-02-2019

Order xxxc Wasmachine gekocht. Prijstechnisch aantrekkelijk. Zeer klant vriendelijk, denken goed mee en komen afspraken na. Volgende dag al geleverd. Top!

Meriam 08-02-2019

Netjes behandeld door het bedrijf en snel geleverd.
Duidelijke site en bij sturen van email snel en correct antwoord.
Duidelijkheid bij afleverdatum en aflevertijd

Mike 08-02-2019

Een professionele webwinkel met kundige mensen en een bijzonder goede service. De prijzen hier bovenop zijn ook. Kg eens erg goed.

Marjon 08-02-2019

Het model vaatwasser dat ik besteld had bleek niet op voorraad. Ik kreeg toen zonder extra bijbetaling de duurdere variant van Bemmel en Kroon. Keurig op tijd bezorgd.

h snippe 08-02-2019

super mooie vrieskast van bosch gekocht bij Bemmel&Kroon. netjes afgeleverd zoals belooft en voor een hele mooie prijs. bedankt.

Van Engelenburg 08-02-2019

Webshop is overzichtelijk. Artikel ook snel geleverd en zelfs een knop naar de cashback actie! Levering: ze hadden een tijdsbestek van 3uur en dan nog bijna 1 uur te laat komen!!

Henk 07-02-2019

Naar eerst telefonisch contact te hebben gehad met een medewerker van bemmel-kroon die mij zeer goed informeerde.
Bij hun een koelvries combinatie gekocht van liebher de volgende dag perfect afgeleverd door dinalogic de totale afhandeling door
Bemmel-Kroon was helemaal af voor mij voor herhaling vatbaar als we weer huishoudelijke apparaten nodig hebben .nogmaals dank

W. Ostlender 07-02-2019

Wij hadden al eerder bij deze firma gekocht en laten leveren. Ook deze keer was het perfect geregeld.

Don Fredo 07-02-2019

Concurrerende prijzen met daarbovenop ook nog eens zo nu en dan speciale aanbiedingen met extra (hoge) kortingen. Simpele, maar zeer doeltreffende bestelmethode, inclusief bevestigingsmail. Een vlotte bezorging (de volgende dag) Wat opviel bij de bezorging was een accurate tijdsindicatie in de ochtend, het kunnen volgen van de koerier (hoeveel adressen nog te gaan voordat jij aan de beurt bent) en ongeveer 15 minuten voor aankomst nog een SMS.
Kortom: prima prijzen en goede en vlotte leveringsservice. Nog geen ervaring met retourzendingen bij deze winkel, vandaar dat ik 1 punt tegoed hou voor de toekomst.

Nel 07-02-2019

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. In de winkel goed en netjes geholpen. Bij de levering ook zeer correcte mensen. Snelle levering.

Mandy 07-02-2019

Prima geregeld! Savonds on line besteld en de volgende dag in huis. Bevestiging direct per mail en track en trace voor de bezorgtijd. Oude apperaat meegenomen en de nieuwe gereed voor gebruik, top!

Marijke van der Mark 07-02-2019

Prima geregeld, volgens afspraak! Goede uitleg van t apparaat! Ook snelle levering en installatie!

Jacob 07-02-2019

Een bedrijf dat z n afspraken na komt.!!
Het was allemaal prima voor elkaar

Hans Mertens 07-02-2019

Goedkoopste van allemaal, online betaald. Werd constant op de hoogte gehouden van proces. Levering zeer goed en op tijd, en zeer tevreden.

R. Bouma 07-02-2019

Ik had een Miele wasmachine besteld die werd geadviseerd door de consumenten bond voor ons gezin.
Deze wasmachine was uitverkocht maar kreeg een type nummer nieuwer met de zelfde uitvoering die nu veel duurder is maar voor de prijs van de wasmachine die ik had besteld. Super hoor!!

Prithvi 07-02-2019

Good showroom, great assortment. I would prefer to pay by Credit card as an extra option. Delivery was quick and no hassles.

De Zutter Herlinda 07-02-2019

In december kocht in een oven van Inventum OV525Cs en deze werd correct geleverd. Ook over dynalogic (leverinsbedrijf) kan niets dan lof geven. In januari brak de deur van de oven en verwittigde ik Bemmel en Kroon met foto's. Nog dezelfde dag kreeg ik een reactie dat ze het zouden opnemen met de fabriek. Er werd met een ander model geleverd omdat OV525CS niet meer beschikbaar was. Hoewel deze oven iets duurder was moest ik niets bijleggen. Over Bemmel & Kroon heb ik niets dan lof. Over de ovens van Inventum heb ik wel een negatief bericht. Ik ben er niet in geslaagd om de temperatuur van beide ovens boven de 200° te krijgen. Huidig model OV606CS gaat maximaal tot 220°, maar deze temperatuur heb ik nog niet kunnen bereiken, wat jammer is.

Fam. Winkelman/Jansen 07-02-2019

De snelle levering heeft me heel enthousiast gemaakt om gelijk te beginnen. Gebruiksaanwijzing duidelijk en overzichtelijk. Had al meeel gekocht bij de molen, dus vanmiddag aan de gang. Omdat het een leuke aanbieding is, heb ik gelijk besloten. Achteraf toch beter de broodmacbine kunnen kooen met een klepje voor de rozijnen en noten, helaas, niet aan gedacht.
Ik hoop dat mijn man en ik vele lekkere broodjes en broden kunnen bakken.
Bestelnr.405236/factuurno.739406?

Marjolein 07-02-2019

Ik heb mijn wasmachine hier gekocht, omdat andere mensen goede ervaringen hebben met dit bedrijf.
En ook niet onbelangrijk, de wasmachine was hier het goedkoopst.

Pauldk 07-02-2019

Leuke extra aanbieding t.o.v. andere aanbieders. 's avonds besteld, de volgende ochtend geleverd.
Ik had een oven en een losse magnetron vervangen voor 1 combi apparaat. De oude apparaten stonden buiten en zonder iets te zeggen namen de bezorgers allebei de oude apparaten mee retour.

Ferry 06-02-2019

Eergisteren een condensdroger van Bosch besteld bij Bemmel en Kroon. Mooie overzichtelijke internetsite met ontzettend goede recensies. De beste prijs hier kunnen vinden. Ook de levertijd en de door hun ingeschakelde vervoersdienst was top. Erg vriendelijke en behulpzame bezorgers. Volgende keer ga ik zeker weer bij Bemmel en Kroon bestellen. Aan te raden dus!!!