Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

milena72 05-12-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark

alles is gemakkelijk te vinden, overzichtelijk opgesteld. Productgroep bij productgroep. Je kunt zelf de kwaliteit kiezen die bij jou budget past.

Deskundige service, de medewerkers zijn op de hoogte van alle producten die zij verkopen en van welke kwaliteit ze zijn.

het assortiment is groot en divers, voor ieder budget hebben zij apparatuur staan. Zowel voor vrijstaand als inbouw als onderbouw apparatuur.

Goed en klant vriendelijk personeel. Weten van alle apparaten veel af. Goede service en erg bereidwillig om je te woord te staan en te helpen en begeleiden naar een goede keuze.

ordernummer DH504124

C. Plugge 05-12-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Informatie is goed te vinden

Volgende dag bezorgd, werd 20 minuten voor de bezorging gebeld dat men er aan kwam

Verschillende merken, goede prijs-kwaliteitverhouding en de prijs waarvoor het wordt aangeboden is correct, geen extra kosten.

Goede voorlichting en vriendelijk personeel.

Pieter 05-12-2015 In de winkel gekocht
Den haag Forepark

De winkel is goed bereikbaar in het Forepark met eigen parkeergelegenheid.

Levering aan huis was binnen drie dagen, de oude afwasmachine werd meteen afgevoerd. De tijd waarop de levering zou komen werd netjes de dag van te voren opgegeven.

De winkel heeft een groot assortiment. Ik kon dus snek in dit geval afwasmachines vergelijken. Een model dat met mijn grote borden om kan gaan was zo snel gevonden.

De prijs die ik betaalde voor de Miele afwasmachine was zeker 10% lager dan de laagste prijs die ik op internet had gevonden.

N 05-12-2015 Via de website gekocht

Je heb de site zo gevonden en de tijd wat je wil dat kan ook gereld worden. Erg vriendelijk ook aan de telefoon

De bezorgers waren heel relax plaatsen hem netjes.

Het was een drukke dag maar ik als klant had daar geen haar van gemerkt!

De volgende aankoop doe ik zeker daar

Correct en goed

Susanna 04-12-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed bereikbaar, genoeg parkeer mogelijkheden en personeel niet opdringerig.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en de heer die ons hielp was zeer behulpzaam en gaf veel informatie. Hij wist veel te vertellen over de merken en producten incl de verschillen en had er ook echt verstand van. Op advies ook bij merk in showroom wezen kijken naar het type koelkast dat ons beviel.

Het type koelkast waar wij voor gingen hadden ze niet op voorraad maar wel meerdere types laten zien als voorbeeld en vergelijking.

Netjes en zeer overzichtelijk! Personeel met kennis en zeer behulpzaam met informatie geven.

Absoluut een winkel waar ik weer heen ga voor andere apparatuur. Het bezorgen en plaatsen was ook snel na aankoop en de aanpassingen in de keuken zijn ook zeer vakkundig gedaan.

tamster74 04-12-2015 Via de website gekocht

Toegankelijke website, duidelijk en helder in gebruik

Levertijd perfect, iets voor 16 uur besteld en keurig de volgende dag in huis

Voldoende keus

Super snel geleverd, alles duidelijk via de mail ontvangen

Duidelijke website, snelle service. Ben blij met de koelkast

AHouben 04-12-2015 Via de website gekocht

Toen de geleverde wasdroger bij levering beschadigd bleek, was 1 mailtje voldoende: 1 dag later werd de droger omgeruild. Fantastisch!

Jeske.blaauboer 04-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk.

Ik heb aangegeven wat ik zocht en kreeg meteen de juiste producten aangeboden.

Het assortiment sloot aan op wat ik zocht.

SmurFZR 04-12-2015 Via de website gekocht

Goed gedocumenteerde site

Werkelijk perfect, ik bestelde een Siemens droger. Toen deze niet leverbaar was kreeg ik de (veel) duurdere opvolger in hetzelfde segment voor dezelfde prijs.

Alles in je assortiment hebben is (bijna) onmogelijk.

Super goede service. Een telefoontje een kwartier voor levering, dat had ik echt nog nooit meegemaakt. Bezorgend personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

TFoks 03-12-2015 Via de website gekocht

Bestellen via de site ging prima.

Apparaat was niet op voorraad, klantenservice gebeld en verzekerd dat het snel geleverd zou worden. 2 dagen later al een mail dat het geleverd kon worden. Levering via Dynalogic was prima geregeld.

Prima assortiment. Doet niet onder voor prijsstunters op internet.

Prima ervaring! Enige opmerking is dat er op de site staat 'gratis bezorging'. Dat klopt toch niet helemaal, als je het apparaat afhaalt is het een tientje goedkoper. Dan is het toch geen gratis bezorging.

VanE-O 03-12-2015 Via de website gekocht

Super snelle reacties op vragen per email. Ook nog een leuke korting gekregen omdat we al eerder witgoed bij Bemmel & Kroon hebben aangeschaft.

Patrick 03-12-2015 Via de website gekocht

Snelle service en hele scherpe prijzen

Alle afspraken worden na gekomen tot en met de aflevertijd aan toe

Zeer uitgebreide collectie

Monique 02-12-2015 In de winkel gekocht

Zie ook service

Ik was bij de media markt boor aankoop wasmachine. Maar deze gaven aan de machine niet te kunnen bezorgen op 4 hoog zonder lift. Volgens de dame deed geen een bedrijf dit meer. Toen ik maar buiten liep zag ik Bemmel en Kroon wat ik eigenlijk niet echt kende.
Deze gaven aan dat het geen probleem was. Ze verontschuldigde zich zelf omdat ze niet meer de zelfde dag konden bezorgen terwijl ik pas om 15 uur binnen kwam.
De prijs was hetzelfde als bij de MM en er waren geen kosten verbonden aan de bezorging. Vooraf betalen was ook niet nodig.
Volgende dag netjes op tijd bezorgd en aangesloten. Top!

Ik kwam alleen voor wasmachine. Hierin was genoeg keus.

Zie toelichting hier boven

Erica 02-12-2015 Via de website gekocht

artikelen makkelijk te vinden en duidelijke uitleg

zeer goed, 's middags besteld en de volgende dag in huis !

ruime keus

alles netjes en goed voor elkaar en en wat men zegt is ook zo

alles is perfect geregeld

H 02-12-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude, Rijndijk

Goede indeling van apparatuur en het betreffende merk makkelijk te vinden

Goede uitleg over diverse apparatuur, vakbekwaam, gedegen en oprecht

Voldoende aanwezig, goede opstelling met duidelijke toelichting omtrent de verschillen en de daarbij behorende prijzen

Alles is goed geregeld. Vanaf moment van binnenkomst tot het sluiten van een overeenkomst. De begeleiding en uitleg waren prima zonder het gevoel te krijgen opgejaagd te worden dan wel dat er verkocht moest worden

Feitelijk niet. Indien een volgend apparaat wordt aangeschaft zal er zeker een bezoek aan van Bemmel en Kroon worden gebracht

Emma 02-12-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

vriendelijke benadering bij binnenkomst, alle tijd wordt genomen. Door de van te voren uitgezochte apparatuur,via de duidelijk website, kreeg ik door bezoek aan de winkel een tip die ik ter plekke te zien kreeg, waardoor ik een betere keus heb kunnen maken.En daar ben ik erg blij mee.

Meteen offerte doorgestuurd naar instalatiebedrijf. Daarna nog mail contact over bepaalde types, omdat ik twijfelde, alle moeite gedaan om mee te denken.Bedrijf nam dezelfde dag nog contact op over de levering en plaatsing.

Zeer ruime keuze in alle prijsklassen, prijs verhaal is gewoon zo dat ze overal hetzelfde zijn op de websites. Ik ga dan voor de service.

Snelle nette benadering over de plaatsing, snel antwoord op de emails.Genoeg te koop via web, en genoeg te zien in de winkel.

Nee alles naar wens, prima installatiebedrijf.Naar de winkel gaan is zeker aan te bevelen.

johnbjohn 02-12-2015 Via de website gekocht

Bestellen en onmiddellijk per mail reactie over levering, die je zelf kunt afspreken. Alles zeer duidelijk

Oude apparaat retour plus extra service dat alles op juiste plek wordt geplaatst. Levering binnen afgesproken tijden die je in de mail ontvangt. Zelden zo'n complete service gezien!

alle merken en duidelijke indformatie, prijzen zeer gunstig

nog niet beter kunnen vinden

Zo, zou online kopen moeten zijn

yvonne 01-12-2015 In de winkel gekocht
leidschendam

goed en overzichtelijk

snelle levering

voldoende spullen in de winkel om uit te kiezen

goed en overzichtelijk

vriendelijk geholpen en niet opdringerig om extra dingen erbij of te kopen

A. 01-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijke site

Ik bleek een verkeerde inductieplaat te hebben besteld. Geen probleem! Na 1 telefoontje direct een andere besteld en de verkeerde levering werd bij levering van de nieuwe direct meegenomen.

Ruime keus in diverse prijsklasses

Ik ben nooit van het geven van een 10, maar de volgende keer kijk ik wederom eerst op de site van Bemmel en Kroon

pluim003 01-12-2015 Via de website gekocht

Site is duidelijk genoeg.

Ik kan even geen oordeel vellen over de service en het assortiment. Heb de site van Bemmel&^Kroon verder niet bekeken. Via een link van kieskeurig bij de gewenste wasmachine kwam ik op de site van B&K en heb gelijk besteld. ;-)
Aangegeven het product zaterdag te laten bezorgen (zondag besteld) en dat ging goed. Echter wilde de bezorger, ondanks aangegeven, de oude wasmachine niet meenemen. Hier hebben we iemand anders blij mee kunnen maken. ;-)

John 30-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed geholpen in de Haagse winkel. Ook een probleempje met het plaatsen werd netjes opgelost.

Uiteraard in de winkel minder dan o de website, maar voldoende om een beeld te krijgen van wat je wil kopen.

Peter Nas 30-11-2015 Via de website gekocht

Het was zeer eenvoudig voor mij om de gewenst wasmachine te vinden en te bestellen, ok de eventueel extra opties waren zeer duidelijk. Waarom geen 10? Wellicht is het mogelijk om ook acties van leveranciers, zoals nu Samsung, te vermelden zoals bijvoorbeeld de extra garantie

Alles verliep zoals ik wenste, bestelling eenvoudig, aflevering op afgesproken tijd en kleine correctie op factuur was na simpele email meteen geregeld. Zo wil je online kopen!

De extra klantgerichtheid mbt het belletje dat de bestelling over 5 minuten geleverd wordt maakt het helemaal af. Zeer tevreden over Bemmel en Kroon

Remco 30-11-2015 Via de website gekocht

Snelle levering. Staat met een paar klikken op een iPad thuis.

Nette goede communicatie via mail. Geen poespas en doen wat wordt beloofd.

Prima tegen een goeie prijs

BJV 30-11-2015 Via de website gekocht

Zeer simpel om te bestellen.

Uitstekende service, zeer snelle response en komen afspraken na.

Uitstekende service, goed productgamma, voor een lage prijs.

J Vogels 30-11-2015 Via de website gekocht

duidelijke website met uitgebreide informatie over de droger die ik zocht

Droger is zeer snel geleverd (binnen 24 uur) en tegen de kleine betaling van €10 direct door de bezorgers naar de zolder gedragen en aangesloten. Perfect!

Ik heb precies gevonden wat ik zocht bij Bemmel en Kroon

Breed assortiment, goede service en uitgebreide informatie over het product en de levering ervan. Kortom: ik ben zeer tevreden!

Ineke 30-11-2015 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Den Haag

Een grote winkel , waar alles ruim en overzichtelijk opgesteld is

We werden direkt aangesproken bij binnenkomst van de winkel en de verkoper legde ons duidelijk de voor- en nadelen van de diverse inductie kookplaten uit. De kookplaat werd ook direct de volgende dag (een zaterdag) geinstalleerd.

Ruim assortiment en zeer overzichtelijk

Astrid 29-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede website, zeer overzichtelijk.

Zeer vriendelijk en vakkundig. Het personeel weet echt wat ze verkopen en nemen de tijd om het product goed uit te leggen.

Mooi assortiment van keukens tot stofzuigers.

Eerste aankoop hier gedaan. Zeer tevreden. Kom zeker terug wanneer mijn apparaten aan vervanging toe zijn.

Cat 29-11-2015 Via de website gekocht

We wilden hetzelfde artikel/merk omdat deze kwa gebruikersgemak en uitstraling ons goed beviel.

De voortgang van de bestelling ontvang je keurig per mail en je ontvangt in de ochtend van de levering een mail met verwachte levertijd. Een half uur van te voren ook nog eens een sms.

Het is 1 van de weinige winkels die het product in het assortiment heeft daar het een niet gangbare maat betreft.

Het was sowieso de enige winkel waar men online een garantie van 3 jaar bij kon kopen.

Bianca 29-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke specificatie's waardoor datgene wat je zoekt snel gevonden is

Online gekocht met extra bezorgservice. Het apparaat werd op zijn plek gezet,uitgepakt en verpakkingsmateriaal meegenomen.

Ik wist van te voren dat ik de koelvries combinatie van LG GBB539PZQZS wilde aanschaffen deze hadden ze niet alleen in het assortiment hij was zelfs €40,-goedkoper.

In augustus heb ik met spoed een nieuw gasfornuis aan moeten schaffen. Op advies van mijn broertje en omdat het fornuis op voorraad was en het goedkoopst bleek hier online gekocht. Dit maal moest mijn koelkast worden vervangen. Ik wist wat ik wilde en ook deze bleek op voorraad en goedkoper. Samen met de snelle levering en service is deze onlineshop een absolute aanrader.

Linda 28-11-2015 Via de website gekocht

Alles duidelijk en makkelijke bestelstappen.

Niets op aan te merken. Binnen enkele seconden al je ontvangstbevestiging binnen.

Goede bezorgservice. Vooraf een mail en sms bericht inzake de levertijden.

Hans K. 28-11-2015 Via de website gekocht

Site wijst zich vanzelf. Goed is ook dat je kunt kiezen voor een afleverdatum. Is lang niet overal zo....

2 Man sterk, uitermate vriendelijk, kundig en snel.

Alle gangbare modellen voorhanden

In alle opzichten uitstekend

Anneke 28-11-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon leischendam

Mooie grote winkel

Geven advies als je het vraagt en trekken zich even terug zodat je samen rustig kunt overleggen...prima

Haha teveel eigenlijk maakt het wel moeilijk

Prettige winkel beter dan mediamarkt enz

sentinel 28-11-2015 Via de website gekocht

Redelijk overzichtelijk. Misschien als verbetering meer keuzemogelijkheden qua specificaties.

Onmiddellijk antwoord op vragen en zeer correct qua leveringstermijn.

Keuze genoeg.

Na mijn persoonlijke eerste ervaring zal ik zeker nog kopen bij deze winkel.

gerrit 28-11-2015 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijk zoeken

Heel veel keuze en 300 euro goedkoper dan vaste leverancier in de stad.

Snel en overzichtelijk, na bestelling, gelijk een bevestiging, binnen 24 uur geleverd met tussendoor drie up date s over tijdstip van aflevering. Klasse !!!!!

Aan te bevelen

Ada 28-11-2015 Via de website gekocht

Telefonisch overdag goed bereikbaar. Werd met mijn vragen goed geholpen.

Bij bestelling kun je aangeven in de week na de dag van bestelling welke dag je het beste uitkomt. Je krijgt de avond voor bezorgen een mailtje met daarin aangegeven het tijdvak van 3 uur waarop je bestelling wordt bezorgd. En een half uur voordat de bezorger langs komt krijg je nog een telefoontje.

Ruime keuze. Uitstekende service als het artikel van bestelling uit voorraad is.

Ik beveel Bemmel en Kroon aan, ook vanwege lage prijsgarantie.

JanB 28-11-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Als je belt wordt alles geregeld.

Ze denken mee met je vragen.
Indien je niet aanwezig bent maar onderweg naar het bezorgadres komen ze terug.

Er zijn veel mogelijkheden

Goede communicatie

Rowie777 27-11-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk, klikken, betalen, leveren.

Goed objectief advies gekregen en heel snelle en meedenkende service.

Zeer uitgebreid

Heel goed, gisteren besteld, vandaag al geleverd. We zaten zonder wasmachine, maar het eerste wasje is al weer klaar.

CRQ503764

Martijn 27-11-2015 Via de website gekocht

Ik belde voor wat meer info en de bestelling kon toen al direct worden doorgegeven.

Bestelling en levering zeer snel geregeld.

Keus uit veel modellen.

Ik ben erg tevreden met Bemmel en Kroon

rinty1911 27-11-2015 Via de website gekocht

Super goede service, alles top. Snelle levering en zeker de beste prijs. Een voorbeeld.

Zeer goede service, je word van A tot Z op de hoogte gehouden

Enorm veel keuze.

Ik raad iedereen deze winkel aan.

Kan hier niets toevoegen. Alles is perfect verlopen.

peter 27-11-2015 Via de website gekocht

6,5

Goedkoopste prijs via Kieskeurig, mooie site en bestel proces vlot en gemakkelijk

service van Bemel en Kroon was prima, maar van hun bezorgdienst (Dynalogic) niet. Je weet pas op de dag zelf op welk tijdvak van 3 uur ze zullen komen. Chauffeur wilde wasmachine niet retour nemen (vanwege waterdruppels die uit het filter wamen toen hij dat eruit schroefde), moest maar een nieuwe afsprak met kantoor maken en dat kon toen niet. Wel keurig opgelost door Bemmel&Kroon.

Vanwege hun bezorgdienst

C Kortekaas 27-11-2015 In de winkel gekocht

Zeer deskundig geholpen.
Vriendelijke verkopers.

Alles 100% geregeld
Aflevertijd prima, zelfs de chauffeur belde 15 minuten voor levering dat hij er aan kwam.

Voldoende artikelen om te vergelijken.

Prima gemotiveerd personeel correcte afhandelen.
De winkel zag er schoon en opgeruimd uit.

De winkel van Bemmel & Kroon Cruquius is top. Daar kan de concurrent nog wat van leren :-). ordernummer CRQ503774

jwvandegronden 27-11-2015 Via de website gekocht

toegankelijk, snelle offerte

Snelle levering, mede dankzij hun partner Dynalogic. Tot de minuut nauwkeurig: je kunt een dag uitkiezen voor levering, daarna volgt een mail met een dagdeel, een SMS met bevestiging en een bevestiging over he tijdstip waarop het geleverd wordt. Heel fijn!

Ze lijken een voorselectie gedaan te hebben op producten met de beste prijs kwaliteitverhouding, scheelt een hoop werk als je dat eenmaal weet. Niet perse de allergoedkoopste producten, maar wel de producten met de beste prijs kwaliteitverhouding

Fijne winkel waar je op kunt varen

meerdere malen iets besteld, heel fijn

gerard 27-11-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle levering goed te volgen waar het pakket zich bevind hoeft niet de hele dag thuis te zitten

Meer dan voldoende

Vriendelijke mensen

PvdB 27-11-2015 Via de website gekocht

Was op zoek naar een specifiek apparaat van Siemens en zocht op serienummer. Kwam zo naar voren op de website

Belde om te vragen of het apparaat op voorraad was zoals stond op de website. Onze stoomoven was pas ergens in januari leverbaar en kon het dus niet geloven. Stoomoven was op voorraad en kon de volgende dag al geleverd worden.

Nette afwikkeling en goede informatie mbt het bezorgen van het apparaat. Super geregeld allemaal!

Marc 27-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, snelle product opzoeking en eenvoudige ingave.

Correcte en snelle afhandeling

Verschillende voordelen : * beste prijs met andere aanbieders * eenvoudige ingave en opzoeking producten * snelle levering * een echte aanrader

Koos 27-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, prima navigeren en goede omschrijving artikelen

Even gebeld i.v.m. de levertijd en het werd gelijk geregeld.

Divers assortiment in alle prijsklassen; voor elk wat wils. Uitstekende, concurrerende prijzen

Betrouwbare winkel/website die doet wat ze belooft.

PDJ 26-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijk vergelijken op site. Bij bellen direct een offerte in de mail. Goed advies ook. Uitendelijk aankoop telefonisch bevestigd en direct bevestigingen in de mail. Op site staat ook in welke showroom het model staat als je wilt kijken.

Zie ook gemak. Monteur in een helder tijdslot. Dus niet zomaar ergens op de dag. Monteur belt een uur vantevoren dat hij er aan komt. Beschermende mat mee bij montage. Oude machine mee, plint op maat gezaagd. Goede uitleg machine. Ook tips wat je wel en beter niet kan doen voor optimale resultaten en levensduur machine.

De modellen op de website zijn niet allemaal leverbaar. De oudere types staan er als lokkertjes met een mooie prijs maar kan je niet geleverd krijgen. Dat doen alle shops trouwens. Wel een goed alternatief geboden. Beter model met mooie korting . Knappe upselling zonder nare bijsmaak.

Goede site, goede medewerkers, prima service. Erg tevreden.

Versteegh 26-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijk in hun afspraken! En levertijden

De service is geweldig!! Ik had een vaatwasser besteld maar het model was niet leverbaar meer!! En toen hebben ze ipv een duurdere gegeven voor de zelfde prijs!! Dat noem ik nou nog eens service! Dus nog bij de deze bedankt Bemmel&Kroon

Je kan alles krijgen! En hebben ze het evt niet dan kunnen ze het voor je bestellen

Gewoon Top! Snel geleverd en ze nemen de oude spullen zonder problemen mee!! En heel vriendelijk personeel !!

BKI502386

Amanda 26-11-2015 Via de website gekocht

Nadat ik mijn keuze had gemaakt werden de papieren gemaild en 2 dagen later stond de nieuwe wasmachine op zijn plek.

Zeer tevreden, mijn volgende aankoop is zeker weer bij Bemmel & Kroon

Ruime keus en goede uitleg

Vriendelijk personeel, goede uitleg

ordernummer ZTW503206

bici 26-11-2015 Via de website gekocht

ging heel gemakelijk en alles was duidelijk

prima service wordt gelijk geregaeerd

top service