Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gerwin_h 02-09-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Uitstekende service, apparaat werd naar 2 hoog gebracht en oude apparaat werd meegenomen terwijl (blijkbaar) het apparaat op de begane grond had moeten staan.

Zeker, snelle en heldere communicatie. prima!

Goede prijs en overzichtelijk website! om 15:45 besteld en om 9:15 de volgende dag stond de wasmachine al in huis te draaien.. Super! Wel is het bijzonder dat het nieuwe apparaat weliswaar naar 2 hoog wordt gebracht maar de oude op de drempel (begane grond) had moeten staan. Gelukkig deed de bezorgdienst daar niet al te moeilijk over.

yhoefman 02-09-2015 Via de website gekocht

Aan de telefoon al super geholpen! Zo vriendelijk.

Gisteren op zoek gegaan naar een wasmachine en een droger. Bij de meeste aanbieders brengen ze die tot aan je voordeur of je moet per apparaat zo'n 20 euro aansluitkosten betalen. Bij Bemmel en Kroon betaal je 4,95 en ze sluiten 2 machines aan op de 2e verdieping. Verpakking nemen ze mee en aller keurigst personeel. Echt een aanrader. De was draait al!

nscheffm 02-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijk , ruim gesorteerd en gratis bezorging binnen 24 uur.bestellen is gemakkelijk en snel gedaan.ook betalen en verwerking is vlot en goed teruggekoppeld .

Levering wordt goed aangekondigd en levertraject wordt begeleid door zeer duidelijk track&trace , mooie site en zn telefonisch contact.Service wensen worden meegenomen.

Assortiment goed inclusief door kieskeurig aanbevolen items.

Snelle levering met prima service.

Prettige site , snelle levering en goede service. Fijn dat leveringsdatum en tijdstip te volgen zijn en naar wens aan te passen.

edwinmartens 02-09-2015 Via de website gekocht

zeer prettig en duidelijk geholpen door medewerkster telefonisch.

gevarieerd genoeg

prima prijs kwaliteit prima en goede service

de vaatwasser wilde ik eigenlijk ophalen uit het filiaal,maar dat was geen optie. Hij was alleen voorradig in Zoeterwoude. Ja dat was net even te ver weg. daarna telefonisch goed afgehandeld met een ideal link via de mail .

emilehendriksze 02-09-2015 Via de website gekocht

Mijn vaatwasser ging stuk, ik wilde snel een nieuwe. Via Kieskeurig bij Bemmel & Kroon uitgekomen. Ik had nog geen ervaring met deze winkel, toch een bestelling geplaatst. Was allemaal snel, heel makkelijk en voordelig geregeld.

Omdat ik geen zin had de vaatwasser zelf in te bouwen voor de inbouwoptie gekozen tijdens de bestelling. Alles was snel geregeld en ik heb zelfs de inbouwafspraak nog naar voren kunnen halen. tevens heeft de monteur de aansluitingen op ons verzoek vervangen voor een paar tientjes. Geweldige service.

Uitstekende service voor een lage prijs. Monteur heeft zijn werk snel en keurig gedaan en het meerwerk dat op ons verzoek werd uitgevoerd was zeer netjes geprijsd. Al met al een prettige ervaring met deze winkel.

Patrickvdl79 02-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijneke Boulevard

In de winkel deskundig geholpen, thuis nog even de maten opgenomen en toen telefonisch besteld. Aaanbetaling was niet nodug echt super.

Dat ik telefonisch kon bestellen en dat hij zou regelen dat de koelkast binnen 1 week geinstalleerd zou worden op een dag dat het mij uitkwam was erg handig.

Zeer veel keuze uit diverse apparaten en deskundig advies over wat voor ons de beste keuze is.

Lage prijzen gecombineerd met degelijk advies en een snelle service

Wij hebben de Koelkast telefonisch besteld met ordernummer ZTW484907 na een bezoek aan de winkel. Hij werd snel geleverd en vakkundig geinstalleerd. De verkoper was behulpzaam, deskundig en eerlijk. Daarnaast was de koelkast erg scherp geprijst, zelfs ten opzichte van internet aanbieders. Dit is onze 2 aankoop bij deze winkel en indien we weer een apparaat nodig hebben gaan we zeker weer kijken.

psv53 02-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke site en overzichtelijk

We hadden eerst een wasmachine besteld via de site die op voorraad was en via ideal afgerekend. Kreeg ik prompt een mail met factuur met daarop de medeldeling dat we de opvolger kregen (een duurdere type) voor hetzelfde geld. Kijk dat is nou werken aan klantenbinding. Top!!

Mis eigenlijk niets wat ik zou moeten zoeken.

Snelle levering en goede service. Een puntje van kritiek. Volgens afspraak zouden ze de oude meenemen. Maar deze moest leeg zijn. Er stond echter een klein laagje water in. Kwestie van de stop verwijderen en leeglopen. Minuutje werk maar daar konden ze niet op wachten. Moest een nieuwe afspraak maken voor ze hem weer konden meenemen,

Snelle levering. Duidelijke afspraken over het aanleveren van materiaal en het zelfs kunnen volgen via Track service. Erg handig. Zo kun je de koffie al klaar zetten voor de jongens zodra je kunt zien dat ze aan komen rijden via google maps. Top!

wim.kees 02-09-2015 Via de website gekocht

Bestelling was makkelijk geplaatst en met weinig gegevens zo geregeld. Belofte is waar gemaakt er is na bestellen heel snel geleverd

levertijd was zoals aangegeven enorm snel

Assortiment was ruim voldoende

Ik praat niet zo snel naar anderen wat ze wel en niet moeten doen. Maar voor mijzelf bestel ik volgende keer gewoon weer bij deze winkel

Prima winkel snelle levering

LucGol 01-09-2015 Via de website gekocht

duidelijk en snel

de dag erna geleverd. Gebruik gemaakt van de extra optie, want mijn vrouw ik zwanger en ik werk. Dus de koelkast gelijk op zijn plaatst laten zetten. Er werd zelfs geholpen de oude koelkast weg te tillen en in de schuur te zetten! Top service

Geen minpunten te vinden.

BKI486338. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden via mail over de bestelling. Vriendelijke mensen bij levering. Waren maar meer mensen zo behulpzaam.

Hansscholten 01-09-2015 Via de website gekocht

Goede website

Snelle mail

Genoeg keus

(BKI485460)Vaatwasser aangeschaft kreeg zelf een nieuwer type zonder extra kosten top Daarna super netjes geïnstalleerd

marian5466 01-09-2015 Via de website gekocht

Vragen via de mail worden snel en duidelijk beantwoord. Levering is snel en goed. De prijs is ook prima. Beveel dit bedrijf zeker aan.

anjava 01-09-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24, 2491 BD Den Haag

Kwam inbouwkoelkast kopen.
Had een aantal vragen en werden kundig en naar tevredenheid beantwoord op een rustige duidelijke manier!

Service prima. Kreeg uitleg na aankoop wat het vervolg was. Kreeg mail van bedrijf wat inbouwkoelkast kwam plaatsen. Werd daarna tel. kontakt opgenomen om een datum te prikken en kreeg een dag voor plaatsing koelkast netjes een mail met een tijdsblok waarin ik de monteur kon verwachten. Op de dag zelf kreeg ik een telefoontje dat de monteur naar mij onderweg was.

ruime keuze in elke prijsklasse voor een inbouwkoelkast die de juiste maat had in mijn inbouw in de keuken

kundige verkopers
nemen rustig de tijd
je kan rustig vragen stellen en krijg een
antwoord naar tevredenheid

Winkel is ruim uitgebreid in keuze vakkundig en vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt

mariameijers 01-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

De bestelling nam meer tijd in beslag en na een hele vervelende ervaring met een andere webshop (waar ik hetzelfde artikel had besteld en vooruit had betaald) had ik nu weer m'n twijfels. Ik heb telefonisch contact opgenomen en werd heel servicegericht te woord gestaan. erwijl ik wachtte informeerde men bij de leverancier en zo was het direct duidelijk hoe lang ik nog moest wachten. Prima!

Ik heb heel gericht naar één specifiek artikel gezocht maar gezien mijn positieve ervaring met Bemmel en Kroon zal ik vaker het volledige assortiment bekijken

Goede service zowel m.b.t. het telefonisch contact als m.b.t. de informatie over de daadwerkelijke bezorging.

Na een nare ervaring met een andere webshop die aangaf hetzelfde artikel te kunnen leveren, had ik niet veel vertrouwen in de bezorging van deze bestelling. Omdat ik het betreffende artikel wel graag wilde hebben koos ik bij Bemmel en Kroon voor afrekenen onder rembours. Mijn zorgen over de levering via Bemmel en Kroon waren volledig onterecht. Alles is prima geregeld!

Hart67 01-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima service. Ik kreeg nog korting bij telefonische bestelling. Telefonisch goed voorgelicht en afspraken zijn nagekomen.

Van begin tot eind van de bestelling is alles prima verlopen. Ik ben zeer tevreden.

KleijnBerg 01-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Service prima

Voldoende keuze of te bestellen

Vriendelijk geholpen

Serice goed, vriendelijk. Bestelling werd wat laat gebracht.

MCAVA 31-08-2015 Via de website gekocht

Website is duidelijk en goed te vinden

duidelijke afspraken over bezorging

ruime keuze

duidelijke website met veel keuze

H.Gaarman 31-08-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website.

Uitstekende service, wij hadden een verouderd type wasdroger besteld. Kregen keurig bericht dat ze een opvolgend model zouden leveren. Dit was ook nog een beter model met meer mogelijkheden en duurder geprijsd.

Prima assortiment met voldoende keuze mogelijkheden.

Als we weer eens wat nodig hebben dan kijk ik eerst bij Bemmel en Kroon. Zou ze ook zeker aanbevelen aan vrienden, familie en kennissen.

Uitstekende webshop, geweldige service, bezorging keurig volgens afspraak en op tijd.

al.schmidt 31-08-2015 Via de website gekocht

Super club ik koop en nu voor de 2e keer

Doen wat men beloofd

Vollop keuze

De tweede aankoop is alweer goed bevallen,snelle en correcte levering.
Communicatie is goed op orde, ook telefonisch snel geholpen

Gewoon doen wat men beloofd,snelle en prijstechnies goede producten leveren. Ik hoop dat ik veel plezier zal hebben van mijn aankoop.

Spaakie 31-08-2015 Via de website gekocht

Gewoonweg heel makkelijk

Zeer goede service

Grote keuze

Gewoonweg doen

Niks mee aan de hand

benberenbroek 31-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen achter je computer,

Service is prima, wasmachine wordt aangesloten en oude wordt meegenomen.

Vanwege een kleine vaatwasser niet zo veel op voorraad maar met de Smeg ben ik heel tevreden.

Goede service, snelle afhandeling, personeel bekwaam.

Zie hierboven.

Havanna 30-08-2015 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling, wasmachine volgende dag in huis en zonder kosten aangesloten door aardige bezorgers.

els lozano 30-08-2015 Via de website gekocht

Het gemak waarmee je een bestelling kunt doen.

Ook op de service valt niets aan te merken want deze is top.

Zal groot zijn maar heb daar niet zo op gelet.

Gewoon goed, geen fratsen of valse belofte.

Kan alleen positief reageren, vanaf het moment van bestelling tot het leveren aan huis is feilloos verlopen.

claush 30-08-2015 In de winkel gekocht
Leidseveen Den Haag

De winkel is goed te bereiken. Tijdens de aankoop goede infomatie en advies over welk vaatwasser voor ons het meest geschikt zou zijn qua produkt/ budget-verhouding. Goede en op een prettige manier afspraken gemaakt voor levering en installatie.

Het assortiment wat uitgestald staat voldeed ruimschoots aan mijn verwachting. Goede informatie en prijzen op de bijgaande labels. Prijzen zijn concurerend met andere en er valt zelfs een beetje te onderhandelen met de prijs (laagste prijsgarantie).

Goed en makkelijk te bereiken. Groot assortiment. Prettige en meedenkende verkoop(sters).

Zijn v.w.b. de aanschaf van onze witgoed en keukenapparatuur zo'n beetje vaste klant bij Bemmel & Kroon. Concurende prijzen en goede en prettige service en advies. Hoef eigenlijk niet meer naar vergelijk-sites te gaan om te kijken waar het het goedkoopst is.

sborsboom 29-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Zeer snel en goed

alles is mogelijk

zeer ruim

goede hulp

Zeer goede verzorging

thecure 29-08-2015 Via de website gekocht

ik had een vaatwasser uitgezocht, maar deze was elders goedkoper. na het mailen van de prijs kreeg ik meteen een scherpe offerte terug. deze bevestigd en meteen een mail terug om de bezorging te plannen. deze op de volgende dag gezet.

zie boven, de ene dag besteld, de volgende dag geleverd. sneller kan niet.

zeer groot assortiment.

beveel deze webwinkel nu aan iedereen aan die nieuwe apparatuur zoekt.

Marlenos 29-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Alle merken, maten en prijsklasse

Eerst op internet gekeken, vervolgens toch in de winkel gaan kijken. Toen wisten we niet precies de goede maat, dankzij duidelijk uitleg thuis de goede maat gevonden en vervolgens telefonisch besteld. Ook de afspraak voor het inbouwen verliep probleemloos. ZWT483242

atoll 29-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Goede voorlichting,en bij gemaakte keuze flexibele houding verkoper om tot koop over te kunnen gaan.

Je wordt constant op de hoogte gehouden wanneer levering en plaatsing plaats vind, eerst via een keuze van de dag, een dag ervoor bericht welk dagdeel, en uiteindelijk een kwartier voor aflevering een bericht dat de monteur onderweg naar je is.

Keuze uit goede merken, en een goede prijsrange.

Goede service om tot keuze te komen.

nlboer14 29-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Zowel via web als via internet te bestellen. Zeer snel en eenvoudig, niet-bureaucratisch proces.

Binnen 18 uur werd de wasmachine gebracht, naar boven getild, aangesloten en de oude meegenomen door twee zeer voorkomende vaklui. En dat voor slechts 4,95 euro extra.

Zeer breed, ook wasmachines die elders niet (meer) leverbaar waren of op waren hebben zij gewoon in vooraad.

Wij kopen er al jaren. Topzaak en ook nog de goedkoopste!

Alles klopt.

MarcelS76 29-08-2015 Via de website gekocht

Goede website, overzichtelijk en simpel bestelproces

Ik had gekozen voor de inbouwservice en daardoor duurde de aflevering wat langer. Maar eenmaal geleverd, werd de koelkast door de monteur vakkundig en netjes ingebouwd.

Ruime keuze en tegen een zéér scherpe prijs!

aadonderwater 28-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site
Goede podium toeschrijving
Snel het gezochte product te selecteren

Mail contact liep traag en het antwoord was tegengesteld met een later telefoninisch contact
Dat was duidelijk en heeft geleid tot aanschaf

Ruim voldoende in de producten waar ik belangstelling in had

Duidelijk in informatie, goede afspraken service

Een professionele internetwinkel. Goede service bij aflevering Op tijd volgens afspraak en goed geïnformeerd Concurrerend e prijsstelling

pjotrr12 28-08-2015 Via de website gekocht

Je vindt alles zo op hun site

Alles snel afgehandeld en ze staan je goed te woord ivm de levering

Ik had een vaatwasser uitgezocht die op Kieskeurig stond maar ze hebben mij de opvolger gestuurd wel voor dezelfde goedkopere prijs

Gemakkelijk handig en snel als je vragen hebt krijg je direct antwoord

Bestellen ging snel net als betalen de volgende dag kreeg ik een mail dat ze hem op de gevraagde dag (de volgende dag) komen leveren. Alleen de vaatwasser die ik graag wou was er niet meer en ze hebben dus de opvolger aangeboden voor hetzelfde bedrag. Het was vriendelijker van ze geweest als ze even hadden gebeld dat de vaatwasser die ik graag wou niet meer te leveren was. Nu heb ik ze zelf gebeld. Uiteindelijk toch tevreden, moest alleen een aantal onderdelen hebben van Whirlpool die netjes worden nageleverd

Wasdroger2 28-08-2015 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke site, met name óók de 'kleine lettertjes' met betrekking tot bezorging en plaatsing!

Geen hele dag thuis hoeven zitten wachten op de levering, maar een behoorlijk nauw tijdsschema, én de chauffeur belt een half uur voor aankomst. Perfect!

Waar andere bedrijven (BCC en Mediamarkt) het door ons gewenste produkt niet in voorraad had, dan wel uit het assortiment had genomen ('oud model'), waarschijnlijk met bedoeling om ons een duurder apparaat te verkopen, had Bemmel en Kroon het produkt gewoon op voorraad!

Onze positieve ervaring zullen wij zéker in onze famlie- en kennissenkring delen.

Een tien voor gemak, service als óók assortiment is o.i. niet overdreven, omdat het hele aankoop- en leveringsproces bijzonder klantvriendelijk is, hetgeen wij bepaald niet overál meemaken...

addekoff 28-08-2015 Via de website gekocht

Erg duidelijke site. Groot gebruikersgemak.

Dag van leveren aangegeven. Was geen probleem. Dag ervoor tijdvak aangegeven en dat er een half uur voor de levering gebeld zou worden. Mooi in het tijdvak geleverd en zelfs drie kwartier van tevoren gebeld.
Droger vakkundig geplaatst en aangesloten. Net personeel!

Ruim aanbod en voldoende keuzemogelijkheden.

Dit bedrijf doet wat het zegt! Is wel eens anders.

Zoals eerder aangegeven doet dit bedrijf wat het beloofd. Goede service en vakkundig personeel! BKI485057

avbennekom 28-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

We konden onze keuze maken in de prachtige showroom van Bemmel & Kroon in Zoeterwoude Rijndijk

De service was heel goed. We werden vriendelijk geholpen en de levertijden waren duidelijk en goed!

B&K heeft een enorme keuze in zowel keuken apparatuur als witgoed etc.

Vanwege onze tevredenheid op service, assortiment als wel op leverperformance bevelen wij Bemmel & Kroon van harte aan in ons netwerk.

Wij zijn in dit filiaal zeer prettig geholpen en geadviseerd door de heer Theo van Bemmel. Wij vinden het ook een prachtige winkel waar veel apparatuur staat uitgestald.

Irina Raimondo 28-08-2015 Via de website gekocht

Vandaag voor 16.00 besteld. Morgen in huis. Communicatie over wanneer geleverd. Helder en duidelijk.

De mannen hadden zelf een klein deukje in de wasmachine gemaakt. En kwamen met een oplossing

Prima geen opmerkingen

Zie bovenstaande

Zie bovenstaande. Gemak van bestellen. Snelheid in levering en heldere communicatie.

Adot 24 27-08-2015 In de winkel gekocht
Neckar 4 Den-haag

De winkel is goed bereikbaar en dichtbij

Goed geholpen ,snel en alles duidelijk
uitgelegd

Die zaak stond barstens vol met alle apparatuur die je je maar kon bedenken
Wij gingen voor een wasmachine, nou voor elk wat wils en in iedere prijsklasse, Super .Wij zijn er ook al zo'n 25 jaar klant

De keuze is reuze en altijd goed geholpen

Alle tijd voor je ,Grote keuze en duidelijke uitleg

Yel 27-08-2015 Via de website gekocht

website is heel duidelijk

Super! Goede communicatie vanaf bestelling tot aflevering. Top

enorm veel keus

Ik heb gewoon geen klachten.

Goede voorlichting en snelle levering en communicatie tussen aankoop en aflevering

saskia 49 27-08-2015 Via de website gekocht

vanaf de laptop besteld de goedkoopste aanbieder

bevestigings mail gekregen en netjes een mail gehad over de tijd wanneer produkt geleverd wordt.

veel produkten

prima bedrijf

alles verliep heel soepel voor iedereen toegankelijk

Saar55 27-08-2015 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard in Zoeterwoude

Prachtige winkel, goed ingericht, alle apparaten goed opgesteld. Ruime winkel waar rust vanuit gaat. Ruime Parkeergelegenheid direct voor de deur.

Goede ontvangst door een balie medewerkster. Geholpen door een ervaren en vakbekwame medewerker, goed op de hoogte van de mogelijkheden van de apparaten. Laagdrempelig en service gericht. Wij belde later nog op en werd direct prima geholpen.

Veel apparaten opgesteld zodat vergelijken mogelijk is. Ruime opstelling maakt het overzichtelijk.

Prima ervaring dus geen probleem anderen deze winkel aan te bevelen.

Zoals gezegd ruime sortering, goede vakbekwame medewerkers en rustige omgeving. Geen minpunten.

Mojo22 27-08-2015 In de winkel gekocht
cruqius heemstede

Goede en snelle service in de winkel en klantgericht.

Snelle levering en goede communicatie over de levering. Al het personeel vriendelijk.

Genoeg keuze en een ruim aanbod.

Niks aan te merken op de winkel dus zou het zeker aanbevelen.

juniorrr 26-08-2015 Via de website gekocht

Prima te vinden, duidelijke website. Afhandeling goed.

Kreeg een beter model omdat het model dat ik had gekozen uit productie was. Kreeg de opvolger die ruim 10% meer kostte.

Even contact gehad, wat verwarring, maar ging prima. Goed opgepakt, geen gedoe. Dat is wat je wilt. Zelfs een wasmachine hoef je dus niet 'in dorp' te halen.

Erik Valen 26-08-2015 Via de website gekocht

fijn om via internet te kunnen bestellen

aflevering volgens de gemaakte afspraak, netjes op tijd. Ik had een oud model vaatwasser besteld en kreeg een nieuwere voor dezelfde prijs, terwijl deze duurder was geprijst.

ruime keuze aan keukenapparatuur

Prima service

Heb prettig zaken gedaan met Bemmel en Kroon. Ik had een vaatwasser besteld die niet meer leverbaar was omdat het een ouder model was. Ik kreeg een nieuwer model (die ook duurder was volgens de cataloguswaarde) voor dezelfde prijs. Een prima service dus!

hansverbaan 26-08-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

zeer duidelijke internetsite, maar in de winkels kijken is ook prettig.
En dezelfde prijs!

deskundig en vriendelijk maar niet opdringerig personeel. bezorgers idem.

groot, wel niet alles maar groot genoeg in alle prijsklassen

in elk geval voor witgoed. Enorme sortering
mooie wqinkels ook

Zo moet het: prima internetsite én echte showroom. zeer snelle bezorging (

alberts - verwaaijen 26-08-2015 Via de website gekocht

alles keurig en snel in huis

tot heden goed

zeer groot

zeer betrouwbaar komen hun beloftes goed na

zij waren het goedkoops.en de afhandeling van koop tot in huis ging heel snel. daar zat maar een dag tussen

Fysed 26-08-2015 Via de website gekocht

Enkele seconden opzoekwerk op het internet, enkele seconden om je bestelling te plaatsen en perfecte levering op tijd. En het belangrijkste: de mogelijkheid te betalen bij levering!

Goede informatie via mail en perfecte opvolging mogelijk.

Wat ons betreft in ieder geval geen probleem voor het product dat we zochten.

Gemakkelijk en correct, wat wil een mens nog meer.

Gemakkelijk, correct en betaling bij levering.

CynthiaA 26-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk kon makkelijk het gewenste product terug vinden.

Volgende dag was de machine al in huis. Kreeg keurig een mail over de tijd van levering. Definitieve tijd werd nogmaals bevestigd op de telefoon.

Voldoende keus. Prijs is zeker concurrerend.

Goede service nette bezorging goede prijs.

Winkel is prima keurige service

Berlinda1972 26-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-RIjndijk

Duidelijke en overzichtelijke site.
Makkelijke tools om het product te zoeken waar naar je op zoek bent.

Iedere keer wordt ik weer verrast hoe service verlenend men is. Het maken van een afspraak voor het laten bezorgen van onze aankoop was heel keurig ik werd heel netjes te woord gestaan ondanks de drukte. In eerste instantie was er geen mogelijkheid om op de door onze gewenste datum te leveren. Na het maken van een afspraak werden wij dezelfde dag nog terug gebeld dat het toch mogelijk was op de datum en het tijdstip dat voor ons het beste uitkwam. Erg attent !!

Voor zover ik kan beoordelen heeft Bemmel en Kroon een zeer compleet assortiment van koffiezetapparaat tot luxe keukens. Voor ons voldoet dit helemaal.

Zie mijn eerdere opmerkingen

Wij hebben eerst online uitgezocht naar welk product onze voorkeur uitgaat. Vervolgens naar een fysieke winkel van Bemmel en Kroon gegaan, in dit geval het filiaal in Zoeterwoude-RIjndijk. Wat een mooie showroom !! Eerst zelf ons produkt opgezocht en bekeken daarna met een medewerker onze wensen besproken. En of onze keus een goede keus is ten opzichte van vergelijkbare producten. Een belangrijke rol hierbij speelde ook ons budget en dit werd heel serieus genomen en er werd zeker niet geprobeerd toch een veel duurder product aan te schaffen. Bij de definitieve koop werd zelfs eerst nog op het internet gekeken of ons gewenste produkt elder goedkoper was. Koelkast is keurig op afspraak geleverd en heel professioneel ingestalleerd.

marionelskamp 26-08-2015 Via de website gekocht

Even bellen en je wordt direct en correct geholpen.

De verkoper denkt goed met je mee en in ons geval kwam hij met een goed alternatief

Bemmel en Kroon had meer apparaten in voorraad dan de collega bedrijven. Vandaar dat een snelle levering mogelijk was.

Betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. Bedenktijd was mogelijk.

Alles wat gezegd is aan de telefoon is nagekomen. Bij contact met andere bedrijven bleek dat nergens een inbouw combi-oven op voorraad was. Bij Bemmel en Kroon wel. Zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad. Geen opdringerigheid.

wimvandevooren 25-08-2015 Via de website gekocht

De website van Bemmel en Kroon is logisch opgebouwd en het vinden van de juiste diepvrieskast ging snel en gemakkelijk. Ook het vergelijken van verschillende merken en typen was eenvoudig.
Het zou prettig zijn als er ook op de hoogte van diepvrieskasten geselekteerd zou kunnen worden.

De dag van levering kan op de website worden geselekteerd, de avond voor de levering een email ontvangen met de tijdspanne waarbinnen de levering zal plaatsvinden, hetgeen ook klopte. Plaatsing ging snel en efficient. Gekozen voor verlengde garantie voor gunstig tarief.

Op de website zijn alle grote merken en alle gewenste modellen te vinden. Bemmel en Kroon garandeert de laagste prijs op internet en houdt zich hier ook aan.

Wij hebben al meerdere apparaten bij Bemmel en Kroon besteld en altijd goede ervaring gehad.

Goed assortiment, eenvoudig artikelen met elkaar vergelijken, snelle levering op de aangegeven dag en de mogelijkheid met pin bij levering te betalen. Het zou prettig zijn om als zoekcriterium de gewenste hoogte aan te kunnen geven.

R.Timmers 25-08-2015 In de winkel gekocht

Grote winkel met zeer veel producten

Fijne medewerker met grote product kennis

Zeer veel keuze

prettig geholpen