Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marga 01-02-2019

Goede informatie in de winkel en snelle service. De heren waren mooi op tijd en hebben de wasmachine goed aangesloten.

A Geven 01-02-2019

Ik ben zeer tevreden over de levering van de diepvries siemens GS29NEW3Ven zal zeker Bemmel&Kroon aanraden bij vrienden en kennissen. en wil bij deze de medewerker bedanken voor de goed geste heeft gedaan omdat de eerst bestelde diepvries niet meer op voorraad was.

Karien 01-02-2019

De beste prijs wat ik kon vinden voor deze vaatwasmachine ! Top Service en dus tevreden !

BKI736805

L.vogelenzang 01-02-2019

Ik heb ondervonden dat dit bedrijf een geweldige service heeft en ik het zeker wil aanbevelen!!!

JR 01-02-2019

duidelijke website, snelle levering, zeer goed track en trace systeem, vriendelijke en nette bezorgers.

JR 01-02-2019

Prima service. Type vaatwasser bleek niet leverbaar te zijn, kreeg voor dezelfde prijs een nieuwer model. Moest er toen wel even achteraan bellen waarom het precies wat langer duurde (kwam door de levertijd van dat nieuwe type vaatwasser). Een week voor de leverdatum kwam ik er achter dat de vaatwasser te hoog was; telefonisch kon ik de bestelling vervolgens gemakkelijk aanpassen zonder gedoe.

Chantal 01-02-2019

Zeer gemakkelijk te bestellen. Kreeg zelfs een mail dat ik een oudere versie van mijn machine had besteld en kosteloos werd geüpgrade naar een opvolgend model! De tracktrace info kwam netjes en accuraat. De machine werd keurig over de drempel geleverd. Jammer alleen dat het verpakkingsmateriaal niet meegenomen werd.
Ordernr xxxxx

PvM 01-02-2019

Vorige week besteld, zou wel een paar weken duren voordat de kookplaat geleverd kon worden. Eergisteren verast door een mail dat deze plaat al binnen was, vandaag al thuis geleverd. Top service .

baas 01-02-2019

wij hebben al diverse apparaten bij Bemmel en Kroon gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
vooral de deskundige informatie .

Sandra 01-02-2019

Topservice communicatie 10/10
Prijs10/10 levering 10/10 vriendelijke chauffeur10/10 terug nemen oud toestel 10/10
En dit voor een concurrentiële prijs 👌

Helen Beijersbergen 01-02-2019

3 minuten na de Internet bestelling werden we al gebeld, en dat 's-avonds! Even controleren of het deurtje van onze inbouw vaatwasser kon worden overgezet. Een dag van te voren het tijdsblok van levering via de mail en een half uur voor tijd belde de chauffeur dat hij eraan kwam. Onze vaatwasser kraan bleek kapot, ook gelijk vervangen. Blij met deze top service!

Laurens 01-02-2019

Siemens vaatwasser (inbouw) hier gekocht vanwege goedkoopste prijs. Op voorraad en alles zeer duidelijk via website af te handelen. Installatie via hun gaat via extern bedrijf en die handelen dat perfect af. Zelfs gebeld om zeker te weten dat vaatwasser zou passen in mijn keuken. Dan wel iets langere levertijd.

jcvdM 01-02-2019

We hadden een Samsung wasmachine ww90k6604qw via de webshop van Bemmel&Kroon besteld.
De gehele bestelling liep heel soepel, gestructureerd en gesmeerd.
Alles liep op rolletjes en is een geweldige ervaring.
Je ervaart dat hier goed over is nagedacht.
En dan te bedenken dat we de winkel niet eens bezocht hebben.
De hele afwikkeling zoals zelf een dag kiezen voor de bezorging, netjes per minuut geïnformeerd worden over de bezorging tot en met het plaatsen van de machine het meenemen van de oude machine en het verpakkingsmateriaal alles was super geregeld.

Gülay 01-02-2019

We zijn erg vriendelijk geholpen. We waren ook super blij met het bezorg systeem. Je kiest alles zelf en ze komen het netjes en vriendelijk brengen. Erg jammer van het kleine deukje in de deur. Maar kwa service en klantvriendelijkheid een DIKKE 10!

Hamelinck 31-01-2019

Zeer klantvriendelijk, ik had een wijziging van de bestelling en dat was geen enkel probleem. Door de medewerker werd goed meegedacht om te zoeken naar een juiste oplossing (van mijn probleem).
Levering netjes en zoals afgesproken

Conny 31-01-2019

Overzichtelijke site,Makkelijk besteld en snelle levering.Product vaatwasser van Wirlpool.Makkelijk geinstalleerd.Overzichtelijke gebruiksaanwijzing.Meteen in gebruik.

Lisanne 31-01-2019

Enorm tevreden met mijn bestelling bij Bemmel&Kroon! In de zoektocht naar een nieuwe wasmachine vele websites en verschillende machines bekeken. Toen de keus op een machine was gevallen, uiteraard even wat webshops vergeleken qua prjis. Bemmel & Kroon was zoveel goedkoper, dat we het eigenlijk niet zo vertrouwde. Na veel positieve reviews te hebben gelezen, toch maar de machine besteld en wat zijn we blij dat we er toch voor zijn gegaan!
De afhandeling geen heel soepel, snel bevestiging ontvangen en een bevestiging van het vervoersbedrijf. De dag na de bestelling een tijdsvak ontvangen waarin de machine werd bezorgd. Op de website is precies te volgen waar de bezorger op dat moment is, je ontvangt gedurende de dag nog een sms met een iets preciezer tijdstip.
De bezorgers hebben de machine naar boven ebracht, geinstallerd en de oude machine meegenomen. Onze oude machien was loodzwaar, maar de bezorgers hebben die toch meegenomen, wat een toppers!

Volgende keer dat ik iets nodig heb, kijk ik zeker eerst even bij Bemmel en Kroon :)

J.H.J.Doorakkers 31-01-2019

Zeer snelle levering met tijdige updates over de orderverwerking.
Afdoende verpakking van de bestelling.
Nederlandse installatiebeschrijving etc.
Prima verwijzing naar de transporteur/track en trace.
Zal bij ev. verdere aanschaf van apparatuur dit bedrijf bovenaan de lijst plaatsen.

Slitex (Hans van Eeten) 31-01-2019

Van Bemmel & Kroon heeft een prima dienst geleverd. De stofzuiger die we bestelden was met een paar dagen in huis. Erg prettig was de proactieve wijze van track & trace. Je wordt continu op hoogte gehouden zodat binnen het tijdslot bijna op de minuut nauwkeurig weet waanneer het pakket wordt bezorgd. Als kers op de taart de bijzonder vriendelijke en opgewekte chauffeur de je het pakket overhandigd. Daar kun je alleen maar blij van worden

D. Willems 31-01-2019

Wasmachine van AEG gekocht. Duidelijke informatie op website. Goedkoopste prijs die ik kan vinden. Direct een factuur en bestelinformatie op de mail. Nog niet eerder van Bemmel en Kroon gehoord, maar zodra de droger kapot is, weet ik ze te vinden.

Nicolas 31-01-2019

De online bestelling verliep vlot en de betalingsmogelijkheden waren talrijk. Goede opvolging via mail en duidelijke afspraken qua leveringstijdstip. Enig minpunt waar de webwinkel misschien contact kan opnemen met de vervoerder is dat de persoon die de levering aan huis bracht totaal geen Nederlands sprak of begreep.

karla 31-01-2019

Ik had met spoed een nieuwe vaatwasmachine nodig. 21.05 besteld om 11.30 volgende dag stond hij te draaien. Fantastisch!
Ik heb gekozen voor de Beko vaatwasser. Ik wilde geen inbouw en was voor iets meer dan 300 euro klaar. Het was een goede aanbieding. Hij heeft en een lade voor bestel als ook een bestak bakje. Bij aflevering nam men alleen niet de andere vaatwasser mee, omdat er nog water in zat. Logisch, maar dat voortaan even melden dan hij droog mee moet. Nu stond hij al buiten. En heb ik hem zelf in de auto gedaan en naar grof vuil gebracht!

Oebele 31-01-2019

Prima shop en website, snel gevonden wat ik zocht en voor de laagste prijs. Verwerking van de bestelling en bezorging goed en duidelijk geregeld. Prima

Oebele 31-01-2019

Uitstekende shop en website. Kon snel vinden waar ik naar op zoek was en met een fantastisch goede prijs. Via mail snel een bevestiging van de order en doorverwijzing naar bezorger. Na betaling met Ideal
meteen factuur via email. Alles perfect.
Wat ik mis is de mogelijkheid met Visa creditkaart te betalen.

Eric 31-01-2019

Zeer netjes geholpen. De aangeboden combi magnetron was niet meer leverbaar. Hiervoor in de plaats kregen we een hoger type voor de gelijke prijs.

Richard Heij 31-01-2019

Een winkel met een grote sortering aan o.a. keukenapparatuur. Vriendelijk en deskundig personeel. Je word zeer correct geholpen. Ze hebben maar een paar woorden nodig en weten, wat je nodig hebt. Onze afzuigkap was versleten en werd niet meer gemaakt. Ze weten dan gelijk, welke vervangende afzuigkap je nodig hebt.

Paul Koster 31-01-2019

Besteld product niet voorradig. Toch volgende dag geleverd maar betere versie. Chapeau.

Stoffels 30-01-2019

Alles vlot verlopen, een goede prijs en een correcte levering, sterk aan te bevelen. Top.

RobW 30-01-2019

Perfecte service, vriendelijke en behulpzame CS, 100% zoals afgesproken en Dynalogics klasse als transportparter met zeer gedetaileerde aflevertijden. top! Aanrader en ik kom zeker teug bij een volgende aankoop. Thx!

Ordernummer BKI737979 30-01-2019

Mooie koelkaast besteld en keurig afgeleverd de volgende dag. Beste prijzen in Nederland. Top bedrijf.

Hans en Jeannette Lansink 30-01-2019

Zoals wij zo langzamerhand gewend zijn, is alles weer perfect verlopen. Prachtige COMBI-MAGNETRON van ETNA bij Bemmel en Kroon gekocht. Vriendelijke service en advies. Dat zijn toch de redenen dat wij steeds bij ze terugkomen.

Mevr. der Kinderen 30-01-2019

Uitstekende levering, goed te volgen via track en trace.
Heb al eerder via kieskeurig, de keuze laten vallen op Bemmel en Kroon.
Gisteren besteld,vandaag in huis.
Duidelijke website.
Ga vooral zo door!

van Zoen 30-01-2019

Via de website hadden wij nog een vraag over een koelkast die op de website stond. Telefonisch zijn we keurig geholpen en dachten ze goed mee. Ook de betaling verliep soepel en goed.

Martijn 30-01-2019

Ik heb een droger besteld bij Bemmel&Kroon, en ik ben uitermate tevreden. Het vergelijken en aankopen was gemakkelijk, en de levering prima. Ze hebben hem zelfs aangesloten voor me, handig!

738291 30-01-2019

De verkoper luisterde zo goed naar ons dat wij binnen 5 minuten de juiste wasmachine hebben gekocht. Zijn collega's die de wasmachine kwamen brengen waren zeer behulpzaam zelden meegemaakt. Ook de winkel is zeer mooi ingericht en je kan er rustig kijken.

De heer en mevrouw Schneiders 30-01-2019

We hebben een paar zaken bezocht Rond zoetermeer voor de aanschaf van een nieuwe vaatwasser.
Na een telefoontje naar een der zaken kregen wij een maneger aan de lijn.die melde ons dat hij niet op vooraad was, maar hij kon wel bestellen.Wij naar de zaak gereden en daar hoorde we dat ze niet konden leveren
De andere zaak had weinig intresse. uit eindelijk ging hij kijken maar kon ook niet leveren.
Mijn vrouw sprak een vrouw op de sportschool die zij je moet naar Bemmel en Kroon gaan in Zoeterwoude. Dat hebben we gedaan. daar ging een wereld voor je open. Heel vriendelijk personeel
Ter zake des kundig Luisterde naar de klant en adviseerde ons op tal van mogelijkheden.
Zil hadden ook niet op vooraad maar konden hem wel bestellen. wisten redelijk aan te geven wanneer hij geleverd kon worden. wat uit eindelijk gelukt is. Na ons de aangeboden koffie te hebben gedronken gingen wij met een goed gevoel naar huis Bemmel en Kroon bedankt

Marion 30-01-2019

Toch nog een 4 door de reactie van Bemmel en kroon. Eigenlijk is het de transporteur die de problemen veroorzaakte niet de winkel.

Echter wasmachine besteld alles leek in orde. de transporteur dynalogic in dit geval. Is niet te vertrouwen. Nooit een wasmachine ontvangen en 2 maal zitten wachten.

Prima service 30-01-2019

Mooie overzichtelijke showroom. Personeel behulpzaam bij maken van juiste keuze.

Ton Trommelen 30-01-2019

Gemakkelijke en overzichtelijk webshop. Goed uitleg producten en alle informatie aanwezig.
Winkel in Leiderdorp is fantastisch en alle apparaten zijn daar aanwezig. Als je daar niet slaagt , slaagt je nergens. Prijs is zeer gunstig en men komt alle afspraken na.

Hellen 29-01-2019

Deze shop heeft een duidelijke website. En een goed bereikbare klantenservice. Wasmachine op zondagmiddag besteld, werd op maandagmorgen al geleverd. Netjes een melding van het tijdsblok waarin de leverancier zou komen ontvangen met foto en badgenummer van de persoon die zou komen. Kijk dat noem ik nou veilig, snel en correct. Kortom een dikke 10!

Venneboer 29-01-2019

Zondag ‘s avonds een vaatwasser besteld. Even later een mail dat het type dat ik besteld had niet meer leverbaar was. Zonder bij betalen een luxere uitvoering gekregen en deze werd maandag direct geleverd.

+ goede service
+ goede prijs
+ snelle levering

Joja 29-01-2019

Gemakkelijk online te vinden en te kopen. Maar de bezorging ging wel erg tsjik tsjak zonder extra zorg of uitleg.

Math 29-01-2019

Uitstekende keuzemogelijkheden bij de winkel. Beste prijs.
Goede informatie. Stipte bezorging die vanaf vertrekpunt te volgen is zodat je bijna op de minuut weet hoe laat deze zal plaatsvinden!

J.stoker 29-01-2019

Prima winkel,goede hulp en uitleg,i.v.m.kopen magnetron,in een bestaande keukenkast met een moeilijke inbouw maat.

R. De Vos 29-01-2019

Heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat zij de goedkoopste zijn met inbouwapparartuur. Voor ons ook nog dichtbij. De verkoper wist precies welke combi magnetron wij konden plaatsen en wist van elke goed en duidelijk uit te leggen hoe ze werken. Zaterdag gekocht en maandag op tijd gebracht. Super

Carlo 28-01-2019

Scherpe prijs in vergelijking met anderen. Snelle levering en reactie op vraag per mail.

Leo 28-01-2019

Op oudejaarsdag om 16,30 uur de vaatwasser besteld via internet. Op 2 januari om 11 uur bezorgd - netjes vooraf geïnformeerd - en de oude mee genomen. Ik ben helemaal tevreden.

Kamal 28-01-2019

Zondagavond bestelling geplaatst en maandagochtens in huis! Netjes op de hoogte gehouden met updates ovee mijn bestelling en bezorging.

Im 28-01-2019

Meer dan tevreden over de aankoop bij Nemmel&Kroon. Goede service. XXX nam uitgebreid de tijd voor ons, zocht dingen uit, informeerde ons tijdig per mail en drong niet aan. Oorspronkelijk gingen we de winkel in voor alleen een oven maar uiteindelijk ook nog een koel/vrieskast gekocht. Ook de partij die vervolgens de montage verricht voor Bemmel&Kroon was goed geregeld, snel, op tijd en netjes!

Anne Marie 28-01-2019

Snelle bezorging en duidelijke uitleg en zeer concurrerende prijzen
De bezorgers kwamen precies op de afgesproken tijd