Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter lippold 05-07-2015 Via de website gekocht

Via internet gemakkelijk te bestellen.

Werden kwartier voor aflevering gebeld dat ze er aan komen

ruime keus

gemak, assortiment en service zijn aanbevelingswaardig

goed gevoel over snelheid van leveren en service erg correct

Hopthof 05-07-2015 Via de website gekocht

Sjakske5910 05-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke webshop,grote keuze,eenvoudig te bestellen en betalen.Je kunt zelf een aflever datum selecteren.

Tot nu toe Top.
Ik heb een Bosch Diepvries besteld met ordernummer BKI474059 .
Ik kreeg de beste prijs en via mail contact een super service.
Ik moest vanwege omstandigheden de aflever datum wijzigen en dat was met 1 telefoontje binen een minuut geregeld. Top !
Afleveren was perfect.Vooraf een mailtje en SMS wanneer en hoe laat de aflevering zou zijn. Alles precies volgens afspraak verlopen.

Ruime keuze met veel keuzes in merken en prijzen.

Voor mij de eerstebestelling bij deze winkel maar als het aan mij ligt zeker niet de laatste.

Goede prijs, geen kosten voor aflevering, direct response ne e-mail of telefoon. Perfecte afwerking zo als het hoort.

Nietvelt 05-07-2015 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke en snelle afspraken.

Zeer klantvriendelijk. Chapeau!

Wat niet op voorraad was is snel te leveren.

Nog niet eerder meegemaakt dat een aankoop zo snel en goed geleverd is.

De verkoper was telefonish zeer coulant en hulpvaardig

ABV 04-07-2015 Via de website gekocht

We zochten een leverancier die zowel een Wasmachine als een droger konden leveren binnen het zelfde merk. Bemmel en Kroon heeft deze in het assortiment en op voorraad. Offerte, bestelling, betaling, levering, alles geschied zorgvuldig en klant gericht.

Bestelproces, e-mail contact en offerte als ook telefonisch contact verloopt netjes, klant en oplossingsgericht. Bemmel en Kroon blijkt zorgvuldig en klantvriendelijk met haar klanten om te gaan. Top service!

Maximale keuze, snelle levering, afspraak is afspraak. Top!

Goede winkel, oog voor de klant, oplossingsgericht, echt een aanrader.

Vriendelijk personeel, ook bij aflevering, keurig twee verdiepingen omhooggebracht, netjes aangesloten, service is van bestelling tot en met levering zeer goed verzorgd. Zie dat elders nog maar eens te vinden

wulp2 04-07-2015 Via de website gekocht

Alles ging vlot en duidelijk

Goede bezorgers, fantastische track&trace app

Duidelijk en volgens verwachting

Hier koop ik vaker. Ordernummer: BKI474774

hendriksklijnhout 04-07-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Na de bestelling binnen een paar dagen geleverd en aangesloten.

Uitgebreid assortiment. Goede prijs kwaliteitverhouding.

472682 prima apparaat. mooie verlichting. flexibele indeling mogelijk. zelfsluitende deur. alarm wanneer je de deur niet goed dicht hebt gedaan. Een aanrader. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen. Het ziet er wel allemaal degelijk uit.

Ivo_de_Zeeuw 04-07-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig kom je gelijk op de plaats van het product. Dat is niet altijd het geval.
Hier plaats je het product in je mandje en afrekenen maar.

Alles gaat digitaal, lekker snel. Nieuwe koelkast besteld, afgerekend. Direct een afspraak gemaakt voor levering en inderdaad op de afgesproken tijd is de koelkast netjes geplaatst.

Ruime keuze, ik heb alleen even naar de Amerikaanse koelkasten gekeken. Maar had al een keuze gemaakt.

Ruime keuze, snelle afhandeling en Bemmel en Kroon maakt de beloftes waar.

abijsterbosch 03-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen op site of telefonisch
Betalen met ideal en klaar is kees

Even een belletje naar ze over de leverdatum
En het was geregeld. Mailtje hoe laat ze plm komen en
Een sms hoe laat ze precies komen en alles klopte!!
Ze doen wat ze zeggen!!!

Grote keus

Omdat ze goed zeggen wat ze doen en vervolgens doen wat ze zeggen : no nonsens.

kees marks 03-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

via vergelijkingssite gezocht naar apparaat en goedkoopste aanbieder, dat bleek Bemmel en Kroon te zijn,aangezien wij op dat moment een juiste keuze wilde maken op zondag naar Bemmel en Kroon Forepark.

In de winkel direct gezien en aangesproken, dat gaf al goed gevoel, na 1 minuut kwam adviseur naar ons om onze keuze aan te horen en van commentaar te voorzien, en z'n advies hebben wij uiteindelijk, na diverse apparaten en merken vergeleken te hebben en nog steeds nam de adviseur de tijd en moeite om ons wegwijs te maken. apparaat gekocht, geen aanbetaling, was niet nodig, maar evengoed moet er toch betaald worden , afspraak geregeld voor de bezorging en deze ook weer eens telefonisch uitgesteld, bezorging stipt op tijd + 15 min. voordat de heren er aan kwamen werden wij gebeld dat ze er aan kwamen, mooie geste!

groot en diep genoeg,

nog meer dan hierboven beschreven?
gewoon TOP

Juiste assortiment en gedreven mensen die je op een rustige en adequate manier uitleg geven en adviseren

hedazoka 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

We zijn in de winkel van Bemmel en Kroon geweest waar een enorm assortiment aan wasmachines staat. dus ruime keus!

We werden goed voorgelicht welke wasmachine paste bij ons gebruik. eenmaal de keuze gemaakt kon de wasmachine ook meteen op maandag geleverd worden.

Zie gemak , enorm assortiment in verschillende prijsklassen.

goede service!

persoonlijk contact, ziet er netjes en overzichtelijk uit. Men nam de tijd voor een stukje uitleg en liet ons daarna even met rust om alles op een rijtje te zetten dus geen opdringerige verkoop. eenmaal keuze gemaakt was er een snelle afhandeling en betaling bij levering aan huis. Wasmachine werd snel gewisseld met de kapotte machine en vakkundig aangesloten! Kan Bemmel& Kroon iedereen aanraden!

Superoma 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

We hebben de website bezocht om ons te oriënteren.

Eerst rustig op ons gemak kijken in de winkel, daarna werden wij super geholpen! Omdat onze keuken al 16 jaar staat konden we helaas niet kiezen, er was maar 1 koelkast geschikt! Hier waren wij alleen noooooooooit achter gekomen.
Verkoper heeft voor ons firma Bosch gebeld en gevraagd welk type voor ons mogelijk was! Super!

Er staan voldoende koelkasten, wij hebben er zelf een gekocht en mijn schoonmoeder heeft er ook een gekocht en de verkoper gaf haar ook goed advies zodat zij geen miskoop op haar leeftijd heeft gekocht ( bijv handgrepen op de koelkast I.p.v. geen!

Wij hebben bij aanschaf van de keuken alle inbouwspullen al gekocht bij Bemmel en Kroon en alle apparaten zijn nu ook inmiddels vervangen door de producten van Bemmel en Kroon, de koelkast was voorlopig weer het laatste apparaat.

Onze aankopen hebben we altijd gedaan in de Dorpstraat in Zoetermeer maar helaas is het filiaal onlangs gesloten! Tripje naar Zoeterwoude vinden wij geen probleem👍

Karindeheer 03-07-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Snel antwoord. Nette levererancier en heel snel.
Er is al oplossing voor er een probleem gaat komen.

Meer dan genoeg keus voor een betrekkelijk lage prijs

Ik ga deze winkel online zeker aanbevelen

Ik heb nog geen slechte dingen meegemaakt want ik ben net klant. Ik vind het meer dan netjes dat we bericht krijgen dat we een opvolger van onze bestelde wasmachine zouden krijgen voor dezelfde prijs , terwijl de machine duurder en uitgebreider is. Top

een goede klant 03-07-2015 In de winkel gekocht
forepark

goed advies, goede prijs kwaliteits verhouding

is als de beste

groot assortiment

dioe ik altijd al

Ton en Johanna Zoetendaal 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

snelle service en goede uitleg in de winkel wij zijn al jaren klant bij Bemmel & Kroon en worden steeds netjes geholpen en zeer snel bedient

Bij levering wordt je ook netjes behandeld en de service is perfect

assortiment is ruim voldoende en van hoge kwaliteit evenals de garantie,s

Wij zouden iedereen aan bevelen zaken te gaan doen bij Bemmel en Kroon
Speciaal voor de vriendelijke en goed behandelingen

Wij hebben in 2004 onze prachtige keuken gekocht en nog steeds als er nieuwe bezoekers komen vragen ze of deze keuken pas nieuw is.

12mirjam 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Via internet is aankoop goed en makkelijk te regelen. Overzichtelijk.
De winkel is ook prachtig, vriendelijk personeel. Goeie service!

Veel keus.

Vriendelijk, service gericht.

Korte en duidelijke afhandeling. Komen afspraken na.

birdseye11 03-07-2015 Via de website gekocht

Vlot en eenvoudig via het internet besteld

Zeer snelle levertijd die ook waargemaakt wordt. Je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de bezorgtijd, zowel via track en trace van Dynalogic, als per SMS een half uur voor aflevering. Je hoeft er niet een halve of hele dag voor thuis te blijven.

zeer uitgebreid

Gewoon alles super en vriendelijke bediening. Voor overleg direct telefonisch bereikbaar met een echte medewerker en niet een onpersoonlijk call-center figuur.

nvt.

tkeijzer 03-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Ze namen niet de oude afzuigkap mee, terwijl je dat wel kon aangeven bij de bestelling

Ze hadden de kap gewoon in voorraad

svolkerijk 02-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zaterdag gekocht, maandag contact met installateur en dinsdag draaiende vaatwasser!

Veel keuze in alle prijsklassen, goede service en snelle levering.

Veel keuze, goede uitleg, snelle service en prima levering!

Plien528 30-06-2015 Via de website gekocht

Mijn vaatwasser online besteld, dit ging heel snel en makkelijk.
Overzichtelijke site, alles makkelijk te vinden.

Service is super. Zoals op de site staat vermeld kreeg ik een mail vooraf en werd ik 20 minuten vooraf gebeld wanneer ze zouden langskomen.

Kon goed kiezen tussen de verschillende vaatwassers.

Mijn zus adviseerde Bemmel en Kroon omdat zij en haar 2 dochters tevens witgoed hier hebben gekocht.
Ik zal dit ook zeker adviseren aan mijn middelste dochter die deze week een huis heeft gekocht.

Ik ben heel erg tevreden met de aankoop, de service, de snelle levering en plaatsing van de vaatwasser.

Miele kookplaat 30-06-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website & dito telefonische afhandeling

Snelle correcte levering, zoals afgesproken. Inbouw indien gewenst mogelijk

Vond precies de kookplaat die ik nodig had. En op voorraad!!!

Prima webwinkel, dit!

Echt, zelden zo correct te woord gestaan + correcte en snelle afhandeling. Aanbevelenswaardig!

Anders15 30-06-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

fijne website

uitgebreide uitleg over mogelijkheden apparatuur

goed assortiment, veel te zien, mooie keukens, veel apparatuur te vergelijken.

Prima uitleg, bijzonder vriendelijk personeel, goede acties, mooi aanbod gekregen. Geen aanbetaling, ideal link voor levering. Kortom TOP!

Natils 29-06-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke site!

Zaterdag de vaatwasser besteld en nu al in huis, super snelle service.

Deze vaatwasser had onze voorkeur na onderzoek, overal niet leverbaar en bij Bemmel en kroon wel leverbaar.

Dit was de eerste keer dat wij iets hebben besteld bij dit bedrijf, maar zeker voor herhaling vatbaar. Duidelijke communicatie en snelle levering en service.

Super goede ervaring

jannyz 29-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle reacties

ireneleentvaar 29-06-2015 Via de website gekocht

Koelkast besteld en volgende dag al in huis!

Goede service, voor een kleine vergoeding werd de koelkast naar 1 hoog getilt en op zijn plek gezet. En alle verpakkingsmaterialen werden keurig meegenomen

Goede en snelle service en verre uit de goedkoopste.

Goede en snelle service van Bemmel en Kroon. Besteld en de volgende dag al in huis. Keurig op de hoogte gehouden hoe laat de koelkast zou arriveren. Koelkast is keurig naar boven getilt en op zijn plek gezet en verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Deze website is verre uit het goedkoopste.

Lindevries 29-06-2015 Via de website gekocht

Telefonisch besteld. Je hoeft niet naar de winkel te gaan om een goede service te krijgen!

Telefonisch worden al je vragen goed en duidelijk beantwoord. je kan met de verkoper overleggen en hij komt met eventuele alternatieve of adviezen over andere merken enz.

Ze hebben ongelofelijk veel op voorraad!

Mocht ik nieuwe apparatuur nodig hebben, dan zal ik deze wederom bij Bemmel en Kroon kopen!

(Ordernummer DH471326) Fantastische en eerlijke service! Zoals eerder vermeldt heb ik mijn order telefonisch besteld. Dit ging zeer gemakkelijk. Ik moest voor mijn koel- vriescombinatie zeker zijn van de maat. "Mevrouw ik loop even met een meetlat naar de koelkast toe. Heeft u een momentje?" Tot op de millimeter nauwkeurig heeft hij de maat doorgegeven. Deze service verwachtten ik niet telefonisch.

kramerenkramer 28-06-2015 Via de website gekocht

gewoon vanuit je luie stoel besteld via internet.

Gratis service aangesloten en de oude machine weer mee genomen.

tja Wij hebben de afwasmachine net en nog maar 1 keer mee afgewassen dus weten we niet hoe het over een paar week is.

Leuke overzichtelijke website

stephanie wijnen 28-06-2015 Via de website gekocht

prima telefonisch geholpen!

Snel en keurig!

Als het ene type apparaat er niet is, krijg ik uitleg over een soortgelijktype.

Snel, efficient en klantgericht.

Zie hierboven, eigenlijk tevreden over de hele aanpak, van begin tot eind.

bukh 28-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel de bestelling gedaan op de overzichtelijk website. De betaling verliep stap voor stap duidelijk en helder, niets op aan te merken!

Duidelijke communicatie, er werd zelfs een wasdroger geleverd dat de opvolger was van diegene die ik besteld had, zonder meer kosten, geweldig! De levering verliep perfect, de oude wasdroger werd zelfs meegenomen. Via een track en trace website kon je duidelijk zien waar de transporteur zich bevond, handig voor je planning.

Even een kijkje genomen, er is een groot assortiment tegen zeer scherpe prijzen, de moeite waard.

Gewoon een webwinkel zoals het moet zijn, maar net even dat ietsje meer, een aanrader!

padmoes14 27-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke site , je word goed op de hoogte gehouden ! bezorging was ook top ! top koelkast voor een redelijke prijs ! tot volgende keer ! gr. J.L

Remco Veld 27-06-2015 Via de website gekocht

Zeer thuis bestellen en vervolgens zeer snel geleverd

Uitgebreide informatie en tips, goed en snel

Hadden alles dat ik nodig had

Zeer tevreden

Alles goed op alle fronten, echt heel tevreden. ordernummer BKI473008, we winnen graag het aankoopbedrag terug.

LSomers 27-06-2015 Via de website gekocht

Goede website, makkelijk te zoeken

Moest 35 euro bijbetalen voor het afschaven van een latje (5 min. werk), maar voor de rest goed geïnstalleerd.

breed assortiment, hadden het model dat ik wilde.

Ben tevreden over de afhandeling en prijs.

Gemakkelijk online bestellen (ordernummer BKI455944).

Govari 27-06-2015 Via de website gekocht

Snel besteld en blij met de extra gratis optie mbt levering. Wasdroger op de eerste verdieping geplaatst en de oude meegenomen.

Goede service, je weet heel snel wanneer je product geleverd wordt. In ons geval was het bestelde product niet meer leverbaar en boden ze de opvolger aan voor dezelfde prijs. Klasse

ruim voldoende

Goede Service, snelle levering, goede communicatie en goeie prijzen. TOP

Deze winkel voldoet aan alle verwachtingen, meer kun je je als klant niet wensen.

robert.schot 27-06-2015 Via de website gekocht

Geen idee hoe het nog makkelijker zou kunnen.

"Uw oude apparaat mee laten nemen" aangevinkt, maar de chauffeur die bezorgde had daarvoor geen opdracht toe gekregen.Op zijn formulier stond Afhalen: niet.

ericvandevorst 26-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudige website en bestelling

snelle levering, bericht vooraf wanneer de bestelling wordt geleverd.

goede ervaring, goede prijs en correcte levering

Scherpe prijs en betrouwbare levering waarbij vooraf je gemakkelijk de dag van aflevering kunt bepalen.

coco1962 26-06-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om te kiezen in het gamma.

Ruim assortiment, ruime keuze aan merken.

Snelle levering.De levering is gemakkelijk te volgen online.Je krijgt veel informatie via mail

Beste prijs online. snelle service. goede opvolging van de levering.

somersguy 26-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb nogal wat ervaring met internetshops.Meestal houd ik daar een goed gevoel aan over; enkelen houd ik voor bekeken.
Deze internetwinkel is super op elk gebied.

Over de service kan ik me niet uitspreken daarover heb ik nog te weinig ervaring maar ik kom zeker terug.

annemiekvd1 26-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk. Omdat ik twijfelde over merk en type heb ik nog gebeld. Ik werd erg vriendelijk en uitgereid geholpen.

Goed geadviseerd aan de telefoon.
Volgende dag keurig geleverd en deden heel voorzichtig om niets te beschadigen.
Moest €9,95 betalen om apparaat naar binnen te tillen. M.i. kun je dan beter de prijs van t apparaat verhogen en zeggen dat t service is. ;)

Gewoon prima

Zeker. Prettige ervaring.

Ik hoefde er niet de deur voor uit. Telefonisch ook nog goed advies gekregen.

kp7 25-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Het hele proces van het aanschaffen tot het plaatsen kon je heel makkelijk volgen online. Tekeningen en maten kon je terug vinden, zodat je makkelijk ander bijpassende onderdelen kon kopen.

Als ik iets niet begreep of vragen had. kon ik die ook heel makkelijk stellen online. Ik kreeg dan ook heel snel en efficiënt antwoord. Men maakte mij er op attent, dat je ook eerst bij de kortingen bij de witgoed afdeling kon gaan kijken voor een apparaat. Ik heb daar toen ook een stuk goedkoper iets gekocht. Dit werd netjes gelijk met de keuken geleverd.

Groot assortiment, ik kon zelfs een zeer afwijkende maat qua gasstel krijgen (2 pitten)

Ik heb de winkel al aan verschillende mensen in mijn directe omgeving geadviseerd. De prijs en de service zijn uniek. De slogan: "Klant is Koning" wordt hier nog gehandhaafd, en staat hoog in het vaandel.

Ruim assortiment, goede service, verkopers met kennis van zaken, beleefd en klantvriendelijk. Correcte naleving van afspraken en gratis parkeren. Kortom een prima winkel, wat je niet van elke zaak kan zeggen.

Darkshadow 25-06-2015 In de winkel gekocht
Cruquius Haarlemmermeer

fysiek winkel bezocht na raadplegen website. Daar onze keuze gemaakt en bestelling geplaatst. na bevestiging email krijg je een link toegestuurd voor de betaling.

Geweldig service, vriendelijk personeel. goed advies, goede uitleg, snelle levering volgens afspraak.

Zeer uitgebreid en goed opgesteld, mooie winkel met uitnodigende uitstraling.

ik raad iedereen aan om zeker een keer een kijkje te nemen zowel op de website als de fysieke winkel

wij hebben dit als zeer positief ervaren.

lidavan mechelen 25-06-2015 Via de website gekocht

bestellen en de volgende dag al in huis, toppie

heel goed geholpen toen het via de site niet lukte kreeg ik een vriendelijke man aan de telefoon. hij heeft wat dingen nagevraagd, en mij daarover teruggebeld

van begin tot de levering,is er aandacht voor de klant

Ik probeerde online, als dat niet lukt of je hebt vragen over het artikel, vind ik het heel fijn dat je dan vakkundig geholpen word via de telefoon. Dit vind ik een groot pluspunt

pinekop 25-06-2015 Via de website gekocht

Kiezen, aanklikken, betalen KLAAR!
Fluitje van 1 cent

Binnen 1 dag besteld en geleverd.
Goede begeleiding dmv emails tot aan de levering

Teveel om op te noemen en voor een concurrerende prijs.

Heb niet genoeg ervaring met deze aanbieder om hierover een oordeel te geven

Heb niet genoeg ervaring met deze aanbieder om hierover een oordeel te geven

jzeinstra 25-06-2015 Via de website gekocht

Website werkt heel gemakkelijk en je kan gewoon met bancontact/PIN betalen

Heel snel antwoord op mijn vraag, waar ik ook iets aan had

Ze hebben vrijwel alles

Prima shop. Ik heb al eens aftersales nodig gehad, ook daar werd ik snel geholpen.

Voor mij is Bemmel en Kroon perfect

antonmarina 25-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht op Web

KLant vriendelijk
Snelle service
En bij directe betaling een rekenings-
bewijs en later een bevestiging.

Duidelijk overzicht op de Web
Klant vriendelijk
Goed advies
Perfecte service
Bij betaling direct bevestiging
Later per email een oberzicht v/d rekening.

Wij hebben de winkel gezien op de web, en zag er goed uit. Dus was de keuze makkelijk.

romneya 25-06-2015 Via de website gekocht

Nette en snelle service en een goede installatie van het product.

Jimmy More 25-06-2015 Via de website gekocht

Heel snel de keuze voor het product bepaald a.d.h.v. de duidelijke informatie over het product. Een account aanmaken is niet nodig. Heel snel en makkelijk alles ingevuld en na betaling direct een bevestiging ontvangen. De website ziet er goed uit. Duidelijk en simpel, maar wel effectief. Goede foto's.

De bezorging van het product is uitstekend. Ik kreeg een track&trace link. Hiermee kon ik heel makkelijk zeer actueel de chauffeur volgen. Ik wist precies hoeveel klanten er nog voor mij zaten. Ik hoefde geen codes in te vullen. Dit heb ik niet eerder gezien. Gewoon op de link klikken en de actuele gegevens zien. De chauffeur was wel te laat, maar heeft netjes zelf zijn excuses aangeboden omdat het in het verkeer tegenzat. Dat kan uiteraard gebeuren. Maar alles heel duidelijk.

Ik heb alleen maar een stofzuiger gekocht. Ik heb verder niet naar het overige assortiment gekeken. Uit vergelijkingswebsites kwamen zij als goedkoopste uit de bus. Ik had ook ergens anders kunnen bestellen, maar de beoordelingen waren hier beter.

Het gemak van bestellen. De duidelijke website. Het gebruik van kleuren op de website om alles duidelijk aan te geven. Heldere actuele informatie. Snel en duidelijk afleverproces. Het product is uitstekend. Geen noodzaak om een account aan te maken of onnodige informatie in te vullen. Geen bezorgkosten.

Duidelijke en heldere informatie bij het bestellen en overige correspondentie. Geen adders onder het gras. Zeer goede beoordelingen van andere klanten. Makkelijk bestellen van het product. Geen onnodige invulinstructies. Je hoeft geen account aan te maken. Ik werd snel op de hoogte gebracht van alle vervolgstappen. Ik kon het product zeer makkelijk volgen. Ik hoef geen codes in te vullen voor het volgen van de chauffeur en de verwachte aankomsttijd. Chauffeur was vriendelijk en netjes. Het product is netjes afgegeven zonder beschadigingen. Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken.

Danielle Groeneveld 24-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk kijken bestellen

Wordt netjes op zijn plaats gezet en oude wordt meegenomen

veel keuzes en goede merken

alles is makkelijk en perfect

Veel assortiment, goede merken, makkelijk te bestellen en te betalen.

helenhofstede 24-06-2015 Via de website gekocht

De droger werd direct aangesloten en zonder een boekje te hoeven lezen gelijk dezelfde avond uitgeprobeerd

De droger werd zonder problemen 2 verdiepingen op getild en direct aangesloten.

Ruime keus en goede vergelijkingsmogelijkheden.

Ruime keus, genoeg informatie om de producten te vergelijken en goede tarieven.

Goede service, snelle respons, ruime keus, genoeg informatie om de producten te vergelijken en goede prijzen.

Kooco 24-06-2015 Via de website gekocht

Kind kan de was doen, simpele bediening, veel mogelijkheden, duidelijke symbolen op het display

Keurig boven gezet en andere slang erop gezet (lager) top service!

Prettig zaken doen, goede communicatie over levertijdstip!

Trudytrix 23-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met goed info over het product

Na telefonische vragen snel en duidelijk antwoord

Meerdere modellen aanwezig voldoende keuze

Zeker aan te bevelen zelfs de aflevering was tot in de puntjes geregeld,tot een 10 minuten voor de aflevering contact met de chauffeur gehad. Ik koop hier zeker weer.

Alles goed verzorgt de winkel is telefonisch makkelijk te bereiken heeft antwoord op de gestelde vragen over types wasmachines en zelfs de dag van levering kon ik uitkiezen. Prima shop en goede services van verkoop tot vervoer.