Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

paul_86 12-04-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke website, datum van levering goed in te plannen.

Goede communicatie, goede track&trace, monteurs waren vriendelijk en alles werd naar wens opgeleverd

Recent heb ik een nieuwe wasmachine van Bosch besteld bij Bemmel & Kroon aangezien hij hier het goedkoopst was. De levering was vooraf goed in te plannen zodat deze gisteren op een geschikt moment geleverd werd. Aan het begin van de dag kreeg ik een mailtje met een tijdsframe waarin de koerier langs zou komen en hij was ook te volgen via een uitzonderlijk goed track & trace systeem. Plaatsing ging goed en vakkundig. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden meegenomen. Ook werd even een spoelprogramma aangezet om de wasmachine door te testen en door te spoelen. Na levering schrok ik wel even toen ik de wasmachine en handleiding beter bekeek! Het typenummer bleek niet te kloppen! Uiteindelijk bleek uit de orderbevestiging dat ik een nieuwer (en duurder) type geleverd zou krijgen, voor hetzelfde bedrag! Top service dus! Ordernummer BKI458067

vanarkel 12-04-2015 Via de website gekocht

Net mijn spullen binnen, en allemaal heel netjes en snel geregeld. Ik heb al mijn apparaten voor in mijn keuken hier gekocht en zij hadden met stip de hoogste prijs/kwaliteit verhouding. Met veel moeite had ik ergens een 1 van de 5 apparaten ergens ander goedkoper gezien en de knop "elders goedkoper gebruikt", heel netjes toen wat korting gekregen. Ordernummer:458636

Joannevanerve73 11-04-2015 Via de website gekocht

snelle uitleg over het product wat ik wou bestellen

erg snelle afhandeling

vriendelijk te woord gestaan, snelle service en goede antwoorden op mijn vragen

ik wou weten of de wasmachine die ik wou ook echt voorradig was en of ik deze inderdaad snel in huis kon hebben. Binnen enkele minuten was alles al geregeld

rosierse 11-04-2015 Via de website gekocht

makkeijke prijsvergelijking via internet

de wasmachine werd zeer snel geleverd,netjes geplaats,en de oudewasmachine keurig megenomen

prima keuze in div.prijsklasse

DommelKroon 11-04-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24, 2491 BD

Via website Bemmel en Kroon de verschillende types bekeken en een keuze gemaakt.Hierna naar de winkel om apparaat echt te bekijken

Prima advies en uitleg van verkoper.
Gekozen model uit de verkoop, maar voor dezelfde prijs nieuw model aanbevolen en gekocht

Goede keuze kunnen maken met prima prijs.

Werd direct in winkel geholpen.
Goed aanbod voor nieuwste produkt.
Prima uitleg en bezorging in 2 dagen.
Vlotte plaatsing, uitleg en meenemen van oude machine

Goede keuze in kwaliteit en prijs kunnen maken via de website. Daarna in de fysieke winkel vlot en deskundig geholpen met een leuke korting. Met een tussendag direct aan huis kunnen bezorgen en plaatsen. oude machine ingeleverd en afgevoerd.

kurt claerhout 11-04-2015 Via de website gekocht

Online bestellen, altijd gemakkelijk. Wanneer de prijs dan nog eens onder de gemiddelde marktprijs ligt zou ik niets minder dan deze beoordeling kunnen toekennen. Eerlijknis eerlijk!

Duidelijke afspraken, daar hou ik van en dat is dan ook wat ik hier kreeg. Aflevering en installatie van nieuw aangekochte wasmachine en meenemen oude machine door vriendelijke leveranciers. Meer moet dat niet zijn, vandaar een gemakkelijke 10

Ok, wellicht kan dit altijd beter, maar dan vast en zeker niet alleen bij Bemmel en Kroon! Mij gaf de keuze deze keer alvast ruim voldoening...

Mijn eerste ervaring viel alvast uitstekend mee. 'Correct' iswaar ik van hou wat ik hier ook kreeg. Ik begin alvast met mezelf deze winkel aan te bevelen.

joke_nieuwveen 11-04-2015 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar. Geven tips en leveren op tijd.

De levering was snel en op het afgesproken tijdstip. De wasmachine werd aangesloten en zelfs de droger werd er weer bovenop geplaatst en ook nog even de slang vermaakt. Het kan niet beter voor een oude vrouw alleen.

Ben zelf een echte Miele fan. Daarvan is alles te leveren. En ook makkelijk op de site te vinden. Toch wilde ik graag even bellen. Geen probleem.

Ik zeg het tegen al mijn vrienden en buren. Ik hoef geen winkel in de buurt meer, gewoon via de site bestellen. Wel nieuw voor me.

Ik vind het vooral goed, omdat het tegenwoordig vaak moeilijk is om contact te krijgen met een normaal iemand aan de telefoon die je dan ook nog echt goede informatie geef. Dat is bij Bemmel en Kroon wel het geval. En dan gaven ze na het bregen van de wasmachine ook nog eens veel extra service. Bijna ongekend.

P.M. Smit 11-04-2015 Via de website gekocht

Uitstekende advisering door Internet vertegenwoordiger Peter Zuur van de firma Bemmel en Kroon en vakkundige en zorgvuldige plaatsing van inbouwkoelkast in onze keuken.

Ruime keuze binnen ons beschikbare budget.

Vertegenwoordiger van Bemmel en Kroon heeft ons na onze per e-mailgestele vraag gebeld met de leverancier van onze defecte inbouwkoelkast en ons vervolgens per e- mail geadviseerd, met andere woorden hij wist van wanten !!!!

Snelle en spontane reactie van de internet vertegenwoordiger !!!

heinyvon 11-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

ben eerst naar de winkel gegaan en later op de website gekeken, beiden prima bevallen

zeer snelle levering en tijdens levering was de bezorger met zijn auto te volgen op een website, je kon precies zien wanneer hij bij jou zou zijn. Bovendien 10 minuten tevoren telefoontje dat ze er bijna waren. Heb ik nog nooit meegemaakt ! Om die reden alleen al ga ik weer naar Bemmel & Kroon. Verpakking werd zelfs meegenomen

werden zeer goed geholpen, ik zei wat ik wilde, stond niet in de winkel maar het werd gelijk opgezocht en men kon het toch leveren.

Zeer goede service, snel, vriendelijk en uitermate klantgericht !

zoals boven al beschreven, snelle bezorging, goed advies, klantgericht

BGT-Den Haag 11-04-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Klantvriendelijke website, snel en simpel!

Altijd snel geholpen en maximale service. Goeie instelling: klant voorop!

Altijd wat ik zoek tegen een goede prijs. Niet altijd de allergoedkoopste, wel de beste service!

Prima combinatie van goede website en prettige winkel met goed en vakkundig personeel!

Klant staat voorop, goede service, prettige bezorgdienst, vakkundig geplaatst! Wat wil je nog meer? Ben super tevreden en kom altijd weer bij B&K uit.

vwm1975 10-04-2015 Via de website gekocht

Na het kapotgaan van onze wasmachine op zaterdag om 15:30 uur hebben wij na even zoeken op internet gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege de scherpe prijs en de lage bezorgkosten. Om 16:00 was mijn bestelling geplaatst. helaas net te laat voor aflevering op maandag. Na 1 telefoontje naar Bemmel en Kroon is deze alsnog op maandag geleverd en geplaatst. Klasse!

Handige site, goede bereikbaarheid klantenservice en puike aflevering.

Goede prijs + goede service

Duidelijk, betrouwbaar en goed geprijsd

cagoenee 10-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site makkelijke betaling met ideal

Goede service desondanks het apparaat niet voorradig was, het apparaat werd binnen drie dagen geleverd en met een kleine bijbetaling op de eerste etage geplaatst en de oude afgevoerd

Kon vinden wat ik zocht

Door de goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden via email.

Goede service, kwaliteit en prijsverhouding is zeer goed t.o.v concurrent.

gemmawol 10-04-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

groot overzicht en slim dat ze tegenwoordig ook internetwinkel zijn

zeer goede service. Snelle levering. Erg prettig personeel. Ik liep met kruk en kreeg direct een stoel aangeboden

zeer ruim en overzichtelijk

door het prettige personeel en grote assortiment en snelle levering

Geen negatieve punten.! De monteur werkte ook erg netjes en accuraat.

vanrhoon 10-04-2015 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Via de website het artikel uitgekozen, winkel gebeld dat we kwamen kijken.

Bij het bellen of het artikel op voorraad was omdat we wilden komen kijken werd gelijk een vrijblijvende voorlopige reservering gemaakt.

Voldoende keus in diverse prijsklasses

Vriendelijk personeel, snelle levering en keurige monteur.

Ordernummer ZTW458248

cloggyliz 09-04-2015 Via de website gekocht

prima service en assortiment

excellent customer service

veel assortiment

prima service will buy from them again.

Annie2511 09-04-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk mijn weg gevonden op de website en snel kunnen afhandelen

Snelle levertijd, gratis geleverd naar België is een groot pluspunt.

Ik heb al reclame voor de site gemaakt bij mijn collega's!

HKok 09-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en productaanbod met informatie en prijzen. De forward van de link op kieskeurig.nl wordt prima opgepakt

Snelle afhandeling van order, inderdaad de volgende dag bezorgd en gratis extra service bij onze bestelling (wasmachine) mbt plaatsing op de 2e verdieping.
Tijdsraam van levering is accuraat en klein genoeg (3 uur tijdsraam ipv hele dag wachten bijv)

Uiteraard is de echte test qua service pas met de after service (schadeafhandeling bijvoorbeeld). Daar is nu geen sprake van (en hopelijk blijft dat zo)

Aanbod is niet te groot, niet te klein en met de nieuwere modellen

Prima ervaringen, goede recensies, dus waarom niet aanbevelen bij anderen?

Saillant detail : ik had de site/webwinkel niet gevonden zonder kieskeurig.nl

Zie hierboven, snelle en zorgvuldige levering van een mooi product in prima staat.

Ik-klaag-niet-snel 09-04-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

6,5

geen aanbetaling nodig! Dichtbij en groot assortiment.

afspraak dat de wasmachine op de plaats werd gezet, is niet nagekomen.
Draaitrap was opeens te gevaarlijk en verkoper zei dat dat geen probleem zou zijn! (zelf met buurman op zijn plek gezet, was zo gepiept!!)

heel veel en gewoon op merk neergezet. Dus je loopt niet te zoeken.

twijfel, op zich wel een goede winkel. Maar toch zou ik twijfelen. Zo zit ik nu met de oude wasmachine. (deze werd dus ook niet meegenomen) En de grofvuilophaalservice kan pas volgende week deze ophalen. Mijn vrouw had nog net op tijd door dat er op de bon aansluitkosten stonden. Deze werden er morrend vanaf gehaald. Wat je niet doet ga ik niet betalen, toch?

goed = geen aanbetaling, geen opdringerige verkopers, bekwaam personeel, groot assortiment. slecht = gemaakte afspraak niet nakomen. Bezorgers kwamen al klagend binnen. (lekker begin vandaag...)

Seghers 09-04-2015 Via de website gekocht

Kan makkelijk online bestellen.

Wasmachine die ik had besteld was niet meer voorradig.Voor het zelfde geld kreeg ik een €150,- duurder machine.Het boven plaatsen kost hier maar €9,95 waar je elders het drievoudige betaald.De jongens van de bezorgdienst waren super voorzichtig en netjes.

voldoende keus

Vertel mensen over de goede service.

Alles bij elkaar een dikke 10

eiri 09-04-2015 Via de website gekocht

Via de website had ik direct een goed overzicht van de juiste wasmachine en wasdroger waar ik naar op zoek was. Ook het bestellen en betalen verliep probleemloos door de duidelijk opzet van de webshop.

De aangegeven levertijd is ook precies op datum geleverd. Afhandeling van de order was ook direct allemaal duidelijk.
En dit alles zeer scherp geprijsd.!

Meest gangbare modellen snel te vinden.

Ruim assortiment en duidelijke afhandeling van de bestelling. Op voorraad is ook snel geleverd.

Was opzoek naar een nieuwe wasmachine omdat de oude defect geraakt was. Na een snelle oriëntatie op de website van Bemmel & Kroon een goede keus kunnen maken. Omdat de ze beide machines op voorraad hadden heb ik deze besteld. Beide machines zijn dan ook allebei op de aangeven dag afgeleverd. Beide machines zijn prima aangesloten en direct in gebruik genomen.

chistinebrands 08-04-2015 Via de website gekocht

duidelijke info en foto

besteld en volgende dag in huis

zeker doen

makelijke site overzichtelijk en daarbij ook een ruime keuze. niet alleen de service is er goed maar ook de prijs zeer aantrekkelijk.ordernummer BKI457874

JvandenBrink 08-04-2015 Via de website gekocht

Zoeken op naam en type van het apparaat (wasmachine) op de website ging erg eenvoudig. Erg duidelijk is de dienst- en prijsopbouw op de site: kostprijs, thuisbezorging (gratis), oud apparaat terug, bezorging op aansluitplek, aansluiting.
Afleverdag kun je zelf opgeven, werd direct bevestigd en op de leverdag kon je de lading continue volgen.

Ik belde om 5 voor 5 zaterdagmiddag en werd nog vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Levertijden zijn flexibel en zelf op te geven. In de bevestigingsmail stonden duidelijk retourinfo en contactinformatie met een naam.

Qua wasmachines kon ik elk type dat ik wilde vergelijken bij Bemmel en Kroon vinden. Dat was niet zo bij andere online aanbieders. En ons type was hier ook nog eens het scherpst geprijst.

De site maakt keuze gemakkelijk en keuzes inzichtelijk. Daarbij doen ze wat ze beloven (levertijd, etc).

Groot aanbod tegen goede prijs, alles perfect georganiseerd. Als ik weer een elektrisch apparaat nodig heb, ga ik zeker weer eerst bij Bemmel en Kroon kijken.

Marcelfm 08-04-2015 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Hele fijne combinatie van zowel showroom als webshop. Voor wat betreft de webshop, heel fijn dat er reviews op staan en een koppeling is gemaakt naar Kieskeurig.nl zodat je daar niet opnieuw naar het product hoeft te zoeken.
De showroom is uitgebreid en personeel vriendelijk.

Snelle levering en nette jongens die de wasmachine gratis naar de 2e etage hebben getild + gemonteerd!

Ruim assortiment van de meest voorkomende merken.

Voor wat ons betreft was het wederom een prettige ervaring om hier te kopen.

Ruim assortiment, goede informatie op webshop, vriendelijk personeel en mooie showroom. DH458299

bentenholder 08-04-2015 In de winkel gekocht
Woonbouulevard Cruquius

Na ons online georiënteerd te hebben, nadere informatie ingewonnen in de de fysieke winkel van Bemmel en Kroon. Het is toch gemakkelijk dat je in de praktijk het product kunt zien, wat je wilt gaan aanschaffen en daarbij nog aanvullend advies kunt krijgen.

Levering binnen de afgesproken periode.

Verder handig dat je direct ook de installatie van het te kopen product kunt regelen.

Assortiment voldeed aan de verwachting.
Prijzen zijn concurrerend.

Ik zou op basis van deze (eerste) ervaring Bemmel en Kroon zeker aanbevelen aan anderen.

Panky 08-04-2015 Via de website gekocht

Let op! Voordeliger bestaat niet! is niet helemaal de waarheid. Bij Media Markt in de winkel 5 euro goedkoper, alleen was daar alleen nog een demo model.

martijnhilversum 08-04-2015 Via de website gekocht

snelle en correcte afhandeling. en vooral tijdige en correct inschatting van aflevermoment

Tjerk90 07-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude, Rijneke Boulevard

Duidelijkheid over de levering.
Professionele productinformatie in de winkel.

Voldoende keuze, variatie in verschillende filialen.

Goede service.

Fijn dat je in de winkel eerst zelf rustig kan rondkijken voordat er een verkoper komt om je te informeren. Zij geven professioneel advies over de verschillende producten en geven je het gevoel vrij te zijn de keuze te maken die je zelf wilt. De bezorging verliep goed.

torterra 07-04-2015 Via de website gekocht

Heel vlot zelf een leveringsdatum te kiezen

Vóór aankoop via mail een informatieve vraag gesteld; onmiddellijk een duidelijk antwoord gekregen

Nergens goedkoper gevonden

top !

indy1968 07-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

We hadden een heel ander koel-/vriescombinatie via Internet uitgezocht door vele recensies op Internet te lezen, maar werden geadviseerd een soortgelijk apparaat van een ander merk te kiezen voor €100,= goedkoper maar voor dezelfde kwaliteit. Dat was fijn om hier op gewezen te worden.

Na een online keuze gemaakt te hebben toch maar even in de winkel gekeken. Keus viel op een ander apparaat en we mochten deze showroommodel hebben. In de winkel gekeken naar gebreken of beschadigingen en niet kunnen ontdekken. Hier voor getekend. Bij levering een ander apparaat gekregen omdat de apparaat toch een mankement vertoonde. Netjes van Bemmel & Kroon om uit voorzorg een ander te leveren.

Assortiment in de (web-)winkel zelf viel tegen, maar voor ons niet bezwaarlijk omdat ik niet voor het bedrijf ging maar voor het toestel en pas daarna keek waar die het goedkoopst te halen viel.

Gezien ons ervaring met de service en dat we prima geholpen zijn, ook gezien ons eerdere ervaringen door een combimagnetron in deze winkel te kopen waar we uitstekende ervaringen mee hebben, kom ik graag bij deze winkel terug.

In eerste instantie online een Bosch KGE39EW43 gekozen, maar na een bezoek aan de winkel in Zoetermeer gekozen voor de Siemens KG39EBW40. Prima service en goed advies gekregen. Thuis met veel gemak de draairichting zelf verandert (advies om dat door de technische dienst te laten doen voor €50,= vond ik wel erg veel voor een karweitje van amper een half uur). Voor de rest zeer tevreden met het apparaat zelf.

Pauline78 06-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

We zijn naar de showroom van Bemmel en Kroon geweest, waar de verkoper ons heeft geholpen om de wasmachine te kopen die voor ons het meest geschikt was. Een overzichtelijke showroom met de informatie van een goede verkoper.

De verkoper in de showroom wist waar hij het over had en kon meer vertellen over diverse wasmachines dan andere winkels waar we zijn geweest.

Ruimte keus tussen vele wasmachines en verschillende merken.

Voor ons is de showroom dichtbij en voor de tweede keer al de winkel waar we zijn geslaagd met een goed gevoel.

Het voordeel van Bemmel en Kroon internetwinkel: -Goede service, de verkoper weet waar hij het over heeft -De verkoper vergelijkt de producten en zal niet alleen één merk aanprijzen. -Fijne prijzen -Ruim aanbod

v.d.bosch40 06-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

duidelijke website

volgende dag al geleverd en niet hoeven wachten tot ze kwamen, want 20 min voordat ze voor de deur staan belde de chauffeur nog netjes.

ruime keus

al eerder wat gekocht via Bemmel en Kroon en dat bevalt goed.

Was fijn om de vaatwasser in het echt te zien, omdat de binnenkant niet goed op internet te bekijken was. Toen gelijk in de winkel de vaatwasser besteld, want we hadden thuis al goed georiënteerd.

sandradekkervz 06-04-2015 Via de website gekocht

goed overzicht, en alles goed beschreven.

goed.Ik heb na 19.00 uur besteld en had de wasmachine anderhalve dag later al in huis.

ruim assortiment in alle prijsklasse.

Zeker van wege ruime keuse en goede service.

Zeer goede service en ruim assortiment kortom gewoon top.

Mike Timan 05-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Service zoals van ouds. Grote showroom, voor de kids een bioscoop en voor de ouders daardoor tijd om even rond te kijken. Vakkundige medewerkers wat heeft geresulteerd in een juiste aankoop voor ons!

Yanot 05-04-2015 In de winkel gekocht
Zoewtermeer

Medewerkers hebben kennis van zaken en stellen daarom de juiste vragen, zodat je kunt komen tot een goede beslissing

Hankiestkeurig 04-04-2015 Via de website gekocht

Prettige website, afwijkende wensen makkelijk en naar tevredenheid via email geregeld. Gemak van internetbestelling gecombineerd met persoonlijk contact met verkoper, alles van huis uit.

Uiterst correcte behandeling gekregen via email, meerdere mails werden professioneel en op vriendelijke toon beantwoord.

Ruim voldoende keuze, alle bekende merken.

Zelf afgegaan op de aanbevelingen op Kieskeurig, die blijken helemaal terecht.

Eerste ervaring met Bemmel & Kroon, wasmachine en droger (Siemens), order BKI 441858. En zoals al gemaild aan de verkoper: “…helemaal tevreden. Jullie maken je reputatie helemaal waar.” Terugkijkend, nu alweer zo’n 4 maanden na levering, schiet me nog steeds niets te binnen waar ik wat op aan kan merken. Prima website met volledige product informatie en handige vergelijkingsfunctie zoals ook bij Kieskeurig. De reviews van Kieskeurig staan al bij de producten op de B&K website, deze hoef je dus niet apart op te zoeken, erg handig. Vanwege afwijkende wensen heb ik niet via de website besteld maar contact gezocht middels het email adres op de website. Vlotte reactie met offerte, die op verzoek ook weer vlot naar tevredenheid verder werd aangepast. Na orderbevestiging kreeg ik binnen minuten een email retour met Ideal link zodat de betaling vrijwel net zo snel en makkelijk was als via de website. Een enkel puntje op service gebied dat niet in de offerte was vastgelegd, wat ik pas na betaling merkte, werd ik direct over gerustgesteld en de gevraagde service is inderdaad ook probleemloos geleverd. In totaal een uiterst correcte behandeling via email, helemaal tevreden over deze persoonlijke service op afstand. Vervolgens bezorgdag zelf kiezen, ’s avonds een mailtje met een tijdvak van 3 uur en op de dag zelf ruim van tevoren nog een telefoontje, helemaal zoals het hoort. Snelle levering en aansluiting van de apparaten, waar we nu na 4 maanden nog steeds helemaal blij en tevreden mee zijn. En dan ook nog met de zekerheid van 8 jaar garantie vanwege de actie van B&K ten tijde van aankoop: gratis garantieboxen van Siemens. Wat wil je nog meer!

Yvonne_61 04-04-2015 Via de website gekocht

Fijne website en makkelijk de producten met elkaar vergelijken

Snelle reactie op vragen. Snelle levering. Medewerkers zijn erg vriendelijk.

Ruime keuze

Ik heb vaker bij Bemmel en Kroon gekocht en Blijf het een fijne winkel vinden. Heb je vragen via de mail of telefoon dan krijg je altijd snel en op een vriendelijke correcte manier antwoord.

Snelle en goede service en vriendelijke medewerkers. Lopen altijd een stapje harder voor je.

CindyN 03-04-2015 In de winkel gekocht

Mooie overzichtelijk website

Uitstekende service zowel op de website als in de winkel en de goedkoopste desondanks ik nog een aantal extra opties had genomen.

Breed assortiment, voor ieders wat wils.

Persoonlijke deskundige & vriendelijke service!

Ik ben vanaf het begin van de aankoop tot en met de levering aangenaam verrast over de service op de website, persoonlijke service in de winkel en de prijs van het product. Ik zal hier zeker terugkomen en het aan andere mensen aanraden.

Geertjesvlaardingen 03-04-2015 Via de website gekocht

Het oude type was niet meer leverbaar. Gelijk het aanbod gekregen het nieuwere type te leveren tegen de prijs van de oude.

Zelfs kans om je aankoopbedrag terug te winnen. Ordenummer BKI457096

Goodbuy 03-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Hebben eerst online kookplaten bekeken
Site was eenvoudig en makkelijk

Inductie plaat stuk hadden snel een nieuwe nodig ,alles snel geregeld bij Bemmel en Kroon

Alle bekende merken en types zijn te koop

Fijne winkel en goede en deskundige medewerk(st)ers, kregen goede uitleg

Winkel ziet er goed uit, mooie keukenopstellingen en veel apparatuur

Dees1975 03-04-2015 Via de website gekocht

De prijs was net gestegen, maar ik kreeg alsnog een mooie aanbieding. Een dag later werd de machine al gebracht en als service naar zolder gebracht en aangesloten. Ook de bezorgtijd was geweldig. Via internet kon ik precies volgen wanneer ze hem kwamen brengen.

Paarlberg 03-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site
Betaling ging eenvoudig

Uitleg over installatie door chauffeur, zonder te vragen

Erg ruime keuze op allerlei gebied

Goede en betrouwbare service!

454496-1 Ordernummer Duidelijke site, betaling ging soepel, levering aangekondigd per tijdvak op de dag. Levering keurig op tijd en de chauffeur en bij rijder waren netjes en gaven installatie tips. Goede service en scherpe prijzen! Aanrader!

Ik Kies 03-04-2015 Via de website gekocht

We wisten wat we wilden, Bemmel en Kroon kwam er als goedkoopste uit.
Product bestellen ging erg eenvoudig, prima!

Voor 4 uur besteld, 1 dag later om 12.30 stond de aankoop binnen! Mogelijkheid tot pinbetaling is heel fijn, jammer dat dit €4,95 moet kosten ( zeker op grote aankopen)
Op de site van Bemmel en Kroon staat dat alle vrijstaande apparaten worden aangesloten, helaas bij ons niet gebeurd hoewel het hier om een wasdroger ging.
Is niet echt een probleem maar wel jammer als het zo geschreven staat.
Wat wel erg positief is is dat Bemmel en Kroon ons ipv het bestelde artikel het nieuwere model hiervan leverde voor dezelfde prijs, top!

Een betrouwbare webwinkel, snelle levering, prima prijzen.

Snelle service, prima prijs. Jammer van de extra kosten bij pinbetaling, zeker bij grote aankopen. Voor dezelfde prijs het nieuwere model, top!

benberenbroek 03-04-2015 Via de website gekocht

Achter je computer bestellen en binnen een paar minuten al antwoord.

Wordt thuis bezorgd, geinstalleerd, oude wasmachine meegenomen, aardig personeel en met de pin betalen als de wasmachine wordt geleverd.

Alle wasmachine's die ik wilde bekijken op de site waren er.

Zie service, ik ben heeeeeel tevreden.

Zie mijn antwoorden hierboven.

RichZ 03-04-2015 Via de website gekocht

Op de site van Bemmel en Kroon kon ik heel makkelijk de wasmachine en droger vinden die ik wilde hebben

Ik had nog een paar vragen over drogers, aangezien ik die nog niet eerder heb gekocht. Al mijn vragen werden beantwoordt en de persoon aan de telefoon scheen er veel over te weten

Ik vond precies wat ik zocht

Ik kon een afspraak maken wanneer het geleverd moest worden en het werd meteen naar boven getild. Ben er erg blij mee

wiersmatw 03-04-2015 Via de website gekocht

* Op de kieskeurig site kwam Bemmel en Kroon er als beste uit bij het gekozen product, makkelijk doorverwezen.

* in een paar stappen besteld

* Goede informatieverstrekking van de levering dmv sms, email en telefoon
* levering keurig zoals afgesproken na 1 dag
* gratis verzending en lage aansluitkosten t.o.v. andere aanbieders
* wasmachine werd naar zolder gebracht en oude ook weer meegenomen

* scherpe prijs t.o.v. andere aanbieders
* Veel vergelijkbare alternatieven

Ik zou een bekende adviseren de site te bekijken vanwege aanbod/prijs

Vanaf het moment van de bestelling word je keurig op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd dmv Email, sms en telefoon. Levering volledig volgens afspraak en wasmachine naar zolder werd gebracht en aangesloten. ordernummer BKI457682

E. Bos 64 02-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle levering, mailtje van tevoren over het tijdstip. Super makkelijk.

RZEILE 02-04-2015 In de winkel gekocht
cruquius

snel betrouwbaar en komen afspraken na

tot op de plaats waar het artikel moest staan

zou er iemand een plezier mee doen als het net zo verloopt als bij mijn aankoop

CeesvandeSchraaf 02-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius, Hoofddorp

Goed te bereiken en gratis parkeren

alles overzichtelijk te bekijken

snelle service en direct geholpen en goed advies

videoman1962 02-04-2015 Via de website gekocht

duidelijke informatie

goede levering, op tijd, en helemaal te volgen via track and trace, perfect.

Genoeg keuze, met A produkten. duidelijk en overzichtelijk.

Heb al 2 keer via bemmel-kroon iets besteld, top, ook bij calamiteiten goede ondersteuning en uitleg, vriendelijk en prettig bedrijf.

Ik vind het een prettige zaak, snelle en gratis levering.

dennis spaargaren 01-04-2015 Via de website gekocht

makkelijke site, eenvoudig in te vullen

had zelf verkeerd aangegeven dat ik het bestelde zal afhalen, is netjes opgelost en toch bezorgt

lekker makkelijk