Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lex 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Scherpe prijs en snelle levering van je bestelling.
Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden m.b.t. de levering van het bestelde product.

Veldzicht 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Men lost het probleem op en laat de klant niet zitten bij verrassingen bij installatie.
Het handelen wekt sympathie op, de mondelinge benadering iets minder.

Jordi 29-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website met prima afspraken omtrent de levering. Op tijd en netjes afgeleverd.
Goede prijs tov andere winkels

Joy 29-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquis

Goede service!

Zeer vriendelijke verkoper, die een hoop wist te vertellen over diversen wasmachines en een hele snelle levering

Mark Kaptein 28-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Geweldige Service en Veel Keuzes

Op advies van mijn ouders naar de winkel gegaan. Daar gekomen mijn vragen neergelegd en super advies gekregen om goede apparatuur voor onze nieuwe woning.

Brenda 28-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Professionele website, wasmachine was erg scherp geprijst. Oude wasmachine werd meteen meegenomen. Twee keurige heren kwamen op de aangegeven tijd de wasmachine plaatsen en ook nog aansluiten. Uitstekende service!

Firoexa 28-11-2017 Via de website gekocht

Ik vind de website zo erg handig, daarom heb ik een aankoop kunnen doen hier. En dat ze ook elke keer aangeven hoe Laat ze komen, vind ik ook geweldig.

Henny claessen 28-11-2017 In de winkel gekocht

Prima service. Alles keurig afgehandeld, conform afspraken.

Goed advies gekregen bij de aankoop. Goede prijs niet duurder dan internetaanbiedingen. Keurig geïnstalleerd en de he5 oude apparaat meegenomen. Netjes vriendelijke bezorgers.

Geja 28-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Deze shop is overzichtelijk en duidelijk en goede service. Onze vaatwasser was bv niet meer voorradig en niet meer leverbaar en daarom hebben we nu een nieuwer type voor hetzelfde geld gekregen, das toch top!!

Jacqueline 28-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en geweldige levering

Een avond voordat de wasdroger bezorgd zou worden, kregen we een mail over welke tijd ze ongeveer aan kwamen. Ook 30 minuten voordat ze kwamen belde ze netjes op dat ze onderweg waren. Het op de plek zetten en de oude wasdroger meenemen ging er soepel en snel. Top service!!!

Marc S. 28-11-2017 Via de website gekocht

Goed verzorgd

Eerder apparaten bij Bemmel en Kroon besteld. Kwalitiet/prijs verhouding is goed, in verkelijking met andere zaken ook wat goedkoper. Een goede service, snel bestellen en bezorgd worden. Apparaat nu pas enkele dagen in huis, maar hij doet tot nu toe wat het moet, staat heel mooi ook. Een prima aanvulling(ook als 2e oven) bij de al reeds bestaande grill-oven van whirlpool.

Gert 28-11-2017 Via de website gekocht

Je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat ze aanwezig zijn. Machine geplaatst en oude weer ingenomen. Dank

M.Greten 28-11-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Rijneke Boulevard

Een eerlijke winkel

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij op internet steeds als goedkoopste uit de bus kwam.
Verder werden diverse producten getoond die pasten bij onze wensen. Alle plus en minpunten werden eerlijk benoemd.de service was zeer goed.

Frans 27-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed advies, keurig afgehandeld

We kochten nieuwe keukenapparaten. We kregen deskundig advies met de voors en tegens. Zo konden we onze keuzes goed maken. Nadat alles binnen was, maakte de bezorging en de monteur met ons een afspraak. Alles werd op dezelfde dag keurig geleverd. Een kwartier later kwam de monteur, die heel netjes en secuur te werk ging. Kortom we werden als klant behandeld!

G. Oskam 27-11-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Alleen maar positieve ervaring. Alle afspraken zeer correct nagekomen. Vriendelijke bezorgers, niets dan lof. Lastige trap maar was geen enkel probleem. We kregen nog advies om de stekkerdoos te veranderen ivm brandgevaar.

Harry 27-11-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

Happy met Amerikaanse Koelkast, wasmachine en wasdroger.

Voor ons geldt, zoals bij velen dat het cirkeltje advies, vergelijk, aanschaf, levering,, service en aftersales rond moet zijn voor de aankoop van een product. Dat geldt zelfs van het broodje kaas tot een huis aan toe.
Met het vrouwtje naar Bemmel en Kroon in verband met een versleten wasdroger en koelkast als vergelijk en advies voor een op het oog geweldige aanbieding van een derde niet te minste partij.
Bij Bemmel & Kroon stond juiste man met de juiste kennis en juiste prijs op de juiste plaats en was de deal uiteindelijk zonder twijfel beklonken voor 3 nieuwe aanwinsten, een L&G knock, knock en Bosch I-dos wasmachine en Bosch droger (factuur 643964, verkoper xx)

Cees Reimer 27-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Telefonisch besteld. Alles is volgens afspraak prima verlopen. Klein opmerking: wanneer hij heel eenvoudig moet worden ingeschoven(sterke jongens) hoeft dat toch niet het standaard bedrag kosten (€ 95,-). Vijf minuten werk.

chatman1810 27-11-2017 Via de website gekocht

fluisterstille nieuwe vaatwasser, zeer snelle levering

uitstekende webshop, besteld op vrijdagavond voor 22 uur en warempel op zaterdagochtend om 10:45 uur al een nieuwe vaatwasser in de keuken ! oorspronkelijke bestelde product bleek uitverkocht maar men heeft het opvolgende product automatisch geleverd, netjes !

Nadine Surie-van Beek 27-11-2017 Via de website gekocht

Chapeau!

Mijn man was opgenomen in het ziekenhuis voor een hartoperatie. Tegelijkertijd begaf onze ingebouwde koelkast het. Tijd om een nieuwe uit te zoeken had ik niet. Ik belde de firma van Bemmel, die 9 jaar geleden onze keuken had geleverd en laten installeren. Ik kreeg meteen de heer van Bemmel aan de telefoon, die mij rustig aanhoorde en meteen een uitstekend advies gaf. De koelkast die het minste geluid gaf en het beste paste. Hij regelde ook de levering en het plaatsen. Achteraf kon ik in één bedrag pinnen en tegen de tijd dat mijn man weer thuiskwam was alles heel goed geregeld. Ik kan dus met recht zeggen "Chapeau"!! firma van Bemmel!

Jeannette 27-11-2017 Via de website gekocht

Keurige service

Op aanraden van een tevreden gebruiker hier besteld. Makkelijk en snel besteld, levering keurig binnen de gestelde termijn. Keurig en snel afgeleverd en ingesteld door het transportbedrijf.

Carolien Verschoor 27-11-2017 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen en snel geleverd

Voor het eerst op de site van Bemmel & Kroon. Makkelijke navigatie en mogelijkheden om te vergelijken. Het bestellen op de site verliep gemakkelijk en mijn wasmachine werd een dag (fantastisch!!) later geleverd en geplaatst door vriendelijke en nette monteurs.

Rob 27-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Op mijn eerste email met een vraag over een Siemens inbouwmagnetron werd supersnel gereageerd met een scherpe offerte! En ook werd ik keurig op de hoogte gehouden over het vervolgtraject.
De aflevering werd geheel volgens mijn wensen gedaan en de chauffeur was op de minuut nauwkeurig aan de deur met het apparaat! Klasse !

Herma 26-11-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Superoed

Wij zijn super tevreden over Bemmel &. Kroon. Vriendelijk, vakkundigen behulpzaam personeel.
Goede en snelle levering.
Prima prijs.
Vorig jaar al een wasmachine gekocht en nu vrieskast, afwasmachine en koel-vrieskast.

Rob 26-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Scherpe prijs, direct echt de volgende dag in huis!
Goede bezorgservice die je op de hoogte houdt wanneer ze er verwachten te zijn!

Niels 26-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Duidelijke en goede (bezorg)service en mooie showroom

Bemmel en Kroon heeft een mooie overzichtelijke showroom van huishoudelijke apparatuur in Zoeterwoude.
De (bezorg) service is goed en duidelijk.

J. Hertoghs 26-11-2017 Via de website gekocht

goede bereikbaarheid bij vragen en prima service

inductiekookplaat AEG gekocht allereerst vanwege de gunstige prijs. Maar ik wilde ook productinfo en deze afdeling was goed bereikbaar en gaf adequate informatie

Jaap de Goede 26-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en perfecte levering

Het gekochte product, een droger, was bij Bemmel en Kroon het meest aantrekkelijk qua prijs.
Levering uitstekend ; Mail op dag bezorging in welke tijdsperiode, een kwartier voor aankomst nog een appje, voorzichtige omgang met product en huis en vriendelijke bezorgers.

Lucille 25-11-2017 Via de website gekocht

Wasmachine besteld, maar deze was uitverkocht. Een gelijkwaardige wasmachine gekregen. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het verloop en levering van de aankoop. Na klachten van Dynalogic, die de aflevering doet voor Bemmel en Kroon, is dit door B&K goed opgepakt.

Rien 25-11-2017 Via de website gekocht

Weer een top levering

Na 20 jaar mijn miele droger overleden. Mijn miele wasmachine begon na 22 jaar ook beetje te grommen dus vrijdag in de loop van de dag een miele wasmachine en droger bij Bemmel &Kroon gekocht. Binnen 24 uur afgeleverd en boven geplaatst en aangesloten. Oude machines keurig afgeboord. Top zaak. Zeer tevreden.👍

Willem 25-11-2017 In de winkel gekocht
Qruquius

Prettige winkel

3 x Goed, ik kwam echter met een lijstje met maten en daar werd niet helemaal goed naar gekeken, resultaat was dat de monteur later wat extra werk moest leveren om e.e.a. passend te maken.

Alexander 25-11-2017 Via de website gekocht

Onvoorstelbaar snelle levering!

Gisteravond om 21:45 uur een bestelling geplaatst BKI644710. Na 15 uur al bezorgd! Bemmel & Kroon was verreweg de goedkoopste shop.

Niets dan lof!

R.G. 25-11-2017 Via de website gekocht

Alles netjes verlopen

De website is overzichtelijk. Goede prijsverhouding. Snelle levering en de informatie daar over was goed. De extra service was erg fijn en de vergoeding daarvoor heel redelijk. Ben zeer te vrede. Zeker aan te bevelen.

Bon 25-11-2017 Via de website gekocht

Gisteren besteld en vandaag al in gebruik.

Heb eerst telefonisch nog wat informatie opgevraagd over het product en daarna besteld. De wasmachine werd precies op tijd afgeleverd. De oude machine werd meegenomen. Prima geregeld allemaal.

FONS HEES 25-11-2017 Via de website gekocht

GEWELDIGE SERVICE

Zeer blij met de keuze die we hebben gemaakt. Mooie website , de laagste prijs gevonden bij van bemmel en kroon. Een vraag via de telefoon was ook heel vriendelijk beantwoord. Snelle levering , kortom gewoon top.
Dank jullie wel.

Jacinta Hogeweg 25-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Alles in orde!

Zowel de persoonlijke hulp bij het bestellen als de meer dan perfecte aflevering op mijn huisadres,waarbij het niet eenvoudig was de koel/vriescombinatie de trap op te krijgen, doen mij dit bedrijf een 10 geven

Annelies 24-11-2017 Via de website gekocht

Super netjes

Hele fijne site om iets te zoeken en te bestellen! Super netjes afgehandeld, goed op de hoogte gehouden van de staat van zaken. Netjes op tijd geleverd en zeer vriendelijke mensen.

Charlie 24-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede en snelle installateurs. Hebben ons echt uit de brand geholpen toen de afwasmachine kapot was. 2 dagen na mijn belletje was de nieuwe geïnstalleerd

eldert van schagen 24-11-2017 Via de website gekocht

Snel en precies op tijd

Product was goedkoper dan elders en werd precies binnen 24 uur geleverd eerst een email met de verwachte tijd en een telefoontje 30 min van te voren, dus ik kon nog even de hond uitlaten

G. Anschutz 24-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service

Koel/vries combinatie gekocht bij Bemmel en Kroon. Aflevering door vast installateur AJTEC. Apparaat werkt goed en installatie is met zorg en kunde uitgevoerd.
Technische vraag na levering werd door medewerker Bemmel en Kroon op kundige wijze beantwoord.

Ron 24-11-2017 Via de website gekocht

Gewelding Binnen 24 uur van bestelling tot gebruik

Ik was niet bekend met Bemmel & Kroon maar ze vielen op door de scherpe prijzen. Daarnaast doen ze niet moeilijk over bezorgkosten, installatiekosten en het retour nemen van je oude apparaten. En binnen 24 uur na het plaatsen van de online bestelling had ik het apparaat (wasmachine) al in gebruik. En dat terwijl ik aan de andere kant van het land woon. Ook handig was dat je precies kunt volgen waar je bestelling zich onderweg bevindt en wanneer hij bij je aankomt.

Brouwer 24-11-2017 Via de website gekocht

Goede telefonische service

De oven die ik wilde bestellen was niet meer beschikbaar, maar ik kon een nieuwer model krijgen voor dezelfde prijs. Prettig geholpen aan de telefoon.

Paula 24-11-2017 Via de website gekocht

Al eerder een koelkast gekocht. Website is duidelijk. Telefonisch besteld, goede service en denken met je mee. Zeer klant vriendelijk.

Jen-tech 23-11-2017 Via de website gekocht

Super shop en de service is helemaal prima. Goed op de hoogte gehouden van wanneer het afgeleverd word enz. kortom ik raad het zeer aan.

Ben 23-11-2017 Via de website gekocht

Houdt zich aan de afspraak!

Bemmel & Kroon heeft mijn bestelde Miele wasmachine perfect verzorgd geleverd en ook op de afgesproken tijd. Ook de gevraagde prijs is zeer concurrerend. De vrachtwagen kun je op internet precies volgen waar hij zich bevindt.
Een SMS bericht volgt even voor aankomst. Vriendelijk personeel bij de aflevering. Kan niet beter.

Peter 23-11-2017 In de winkel gekocht
Rijndijk

Kennis, kunde, eerlijkheid en vriendelijkheid

Wederom voor B&K gekozen omdat eerder ze een perfect advies en service hebben gegeven en de gekochte apparatuur met ruime kennisgave vooraf netjes hebben afgeleverd en hebben laten installeren.
Als klant zeer tevreden van advies in de winkel tot en met nazorg thuis.

Lindy van der Meulen 23-11-2017 Via de website gekocht

Indrukwekkende zaak

Aanvankelijk kozen wij voor Bemmel en Kroon als leverancier omdat het Kieskeurig site het door ons gewenste wasdroger simpelweg voor het beste prijs aanbood. Onze waardering nam toe pas nadat de nieuwe droger al hier geleverd was. Het bedrijf had wél vooraf laten weten dat het model dat wij hadden besteld inmiddels uitverkocht was en dat voor hetzelfde prijs de opvolger daarvan naar ons toe deed komen, maar ik had er savonds niet nagekeken naar deze opvolger of de prijs daarvan. Vandaag deed ik dat wel en ik besefte dan pas wat een zeer bijzonder service (prijs voordeel dan) dit bedrijf zomaar aan zijn klanten geeft. Dank u wel Bemmel en Kroon.

Amara 23-11-2017 Via de website gekocht

Alles is perfect verlopen

De koelkast van mijn keuze bleek na aankoop niet meer leverbaar, maar ik heb voor dezelfde prijs een minstens gelijkwaardig model ontvangen. Zonder vertraging en met duidelijke bezorgberichten. Zelfs de naam van de chauffeur stond erbij!

Paul 23-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering zelfs op zaterdag

De site is overzichtelijk met duidelijke beschrijving over het product.
De levering is te volgen via track en trace en de bezorger sms-t de juiste tijd.

20-11-2017 23-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden zeer voor herhaling vatbaar

Makkelijk bestellen en voor vragen kun je bellen en wordt je keurig te woord gestaan en geholpen zodat alles perfect verloopt

Ria de R 23-11-2017 Via de website gekocht

Super!

Een geweldige service, model niet meer leverbaar een luxere uitvoering gekregen tegen dezelfde prijs. Had hem per ongeluk dubbel besteld omdat ik niet zo handig ben met internet. En ook dit is op een zeer snelle manier gecorrigeerd. In één woord GEWELDIG!