Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Klumpers 17-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Op tijd geleverd en netjes gemonteerd, met een opmerking.

Onze keuken is in 2005 in ons nieuwe huis geleverd en gemonteerd. Recent is de vaatwasser na bijna 13 jaar kuren gaan vertonen en wilden deze gaan vervangen.
Omdat de levering en montage van de keuken in 2005 positief is ervaren zijn wij voor een nieuwe vaatwasser bij Bemmel en Kroon in de winkel terug gegaan. Daar hebben wij een andere vaatwasser aangeschaft.
Bij het leveren en na montage van de nieuwe vaatwasser heeft de installateur een opmerking op de bon gezet. T.w. "oude vaatwasser schadevrij verwijderd. nieuwe vaatwasser schadevrij gemonteerd. keuken staat niet helemaal in de haak".
Mijn vraag over deze opmerking: De keuken is geplaatst door Bemmel en Kroon. wat moet ik met deze opmerking???

Annie senssen 17-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Goedkoopste via kieskeurig en goede service snelle afhandeling en fijne communicatie snelle levering,

job45 17-01-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Mooie en goede winkel met kwaliteitsverkopers

Mooie en prettige winkel met goed en vriendelijk personeel
gekocht de T8DE86ES,geleverd de T8DE86CS,zonder opgave van de reden,was wel vreemd.

karim 17-01-2018 Via de website gekocht

Zelfs een kind kan bij Bemmel en Kroon bestellen.

Uitstekende service, uitzonderlijke prijzen het beste van de markt. altijd is er een gesprekspartner die je op het veld antwoordt. Een nette levering en binnen de tijd.

Anne_M 16-01-2018 Via de website gekocht

Top dienstverlening. Snelle en efficiënte levering in België

Prijs-kwaliteit zeer sterk. Het was een gok want nog nooit eerder iets besteld bij Bemmel & Kroon, maar zeker (nog) geen spijt van gehad.

H.Kerkhof 16-01-2018 Via de website gekocht

super service !!!

uitstekende web winkel, met de juiste prijzen en goede reviews .
Ik heb hier een wasmachine besteld en achteraf was deze niet meer voorradig,
toch een duurder type gekregen, voor dezelfde prijs !
bezorging meteen dag later en geplaatst.
wat een service +++++
ik zal er zeker weer kopen

Patrick 16-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goed

bedrijf zocht contact0 ivm mislukte iDEAL betaling waarnen kon telefonisch aflever dag (zaterdag een optie) aangeven.

Fam Hoogervorst 16-01-2018 Via de website gekocht

Top service, zeer tevreden.

Overzichtelijke website en prima service bij het te bestellen artikel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker die ons snel en adequaat van informatie heeft voorzien. In ons geval ging het om een wasautomaat van Bosch. Was even niet op voorraad maar binnen paar dagen was dit geregeld en de volgende dag werd het geleverd en aangesloten. Nogmaals chapeau voor het verloop van bestelling order tot aan het afleveren. We werden keurig op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen. Bemmel & Kroon is voor ons een aanrader. Bedankt!

Digna VH 16-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Echt fijn, zo'n bedrijf dat alle gemaakt afspraken stipt nakomt, op tijd levert en een hele vriendelijke en efficiënte installateur! Heel blij met de nieuwe vaatwasser, werkt perfect en dat alles binnen een uur bezorgt, aangesloten, oude apparaat mee, alle verpakkingsmateriaal weer mee. Top!

Hans van Mastwijk 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, correcte mail -en telefonische contacten

Via de website van Siemens gekozen voor van Bemmel&Kroon om Siemens keukenapparatuur te kunnen aanschaffen.
De gekochte apparatuur is scherp geprijst en door de aanschaf van een viertal apparaten tevens nog een aannemelijke korting ontvangen.
Daarnaast zeer klantvriendelijk contact over de gekocht apparatuur en de tijden van levering.
Vervolgens de apparatuur naar volle tevredenheid door de logistieke medewerkers in huis geplaatst.

Leo van der Weiden 16-01-2018 In de winkel gekocht
Cruiquius

Fantastische verkoper

Prettige en overzichtelijke winkel, met geweldige verkoper ( ......), die een probleem bij de aankoop van een inbouw vaatwasser snel en soepel oploste en tevens alsnog een monteur op de oorspronkelijk afgesproken datum regelde: Dikke pluim!

MB 16-01-2018 Via de website gekocht

Echt een super service

In eerste instantie een Bauknecht inductieplaat gekocht, deze was echter (na reeds betaald te hebben) niet meer leverbaar. Er werd mij telefonisch een andere inductieplaat van Siemens aangeboden welke aanzienlijk duurder was. Deze werd mij tegen dezelfde prijs aangeboden als de Bauknecht.

Klaas 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

De laatste jaren kopen we ongeveer alles bij Bemmel en Kroon. Nu een diepvrieskist (de GS58NAW41 order BKI652850) dit type was alleen niet voorradig dus de opvolger (GS58NEW40) aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. Ook voor de voorgaande bestellingen was de service perfect geregeld.

Men reageert snel en zeer klantgericht. Per mail maar ook in de showroom denken ze optiemaal met je mee om je de juiste producten mee te geven. De bezorgdienst is ook altijd zeer klant gericht. Nog nooit een onvriendelijke bezorger gehad. En in dit geval zelfs een kwartieer eerder dan gepland.

Rob Bunk 16-01-2018 Via de website gekocht

Was machine besteld van Aeg type nummer was er niet meer kregen we een andere duurdere deze voor het zelfde geld en dat twee keer over nu een Aeg met meer luxe voor de eerste prijs super

L de Jong 16-01-2018 Via de website gekocht

Super!

Wat een service wasmachine die ik besteld had was er niet meer kreeg daarom voor zelfde bedrag nieuwer model.

rob 16-01-2018 In de winkel gekocht
cruquius

service top

goed benadering van het personeel, duidelijke uitleg over het product waarvoor je komt en ook de optie voor andere producten die eventueel beter bij je past waarvoor je het gaat gebruiken. en ze zijn zeker niet duurder dan andere winkels.

Bert Deelen 16-01-2018 Via de website gekocht

super service en alles volgens afspraak

Zeer goede website, bij telefonisch contact direct iemand aan de telefoon. Service in een woord geweldig

B de Pierre 16-01-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Wasmachine zaterdag besteld, maandag werkend in mijn badkamer. Mijn oude machine en de verpakking werden keurig meegenomen. Alles volgens afspraak.

Paul 16-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goed bezorgd!

Binnen een dag het bestelde artikel geleverd, zoals het was beloofd! Duidelijke track & trace om te zien hoe laat de bezorger komt en zelfs nog een aparte melding als hij er bijna is. Prima service! Ga zo door!

Carola1531963 16-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Duidelijke uitleg / uitstekende installatie

Uitleg bij nieuwe afwasmachine en de nieuwste technologieën was uitstekend. Binnen aangegeven budget ruime keuze en snelle levering. Plaatsing is werd op rustige en overwogen wijze uitgevoerd. Keurige oplevering, terugplaatsing van voorplaat en plint onder de keuken.

Nathalie 16-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed gevoel

Het personeel is zeer klantvriendelijk en hebben kennis over de aangeboden producten die zij verkopen in de winkel. Ze nemen alle tijd voor je.

Inge 16-01-2018 Via de website gekocht

Super!

ik had wat vragen, deze werden netjes beantwoord aan de telefoon. Site werkt prima, duidelijk alles benoemd. Bezorgen is prima gegaan, nette jongens, erg vriendelijk. Ik raad dit iedereen aan.

Steven 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede service maar extreem groot bezorgwindow

Ik heb inmiddels twee bestellingen geplaatst bij Bemmel & Kroon en ben zeer tevreden over de service. In beide gevallen was de bezorging echter buiten kantoortijden gepland. Dit terwijl ik bij de tweede bestelling expliciet had vermeld dat het om een zakelijk adres ging en dat de bezorging (dus) tijdens kantoortijden moest plaatsvinden.

Kortom, kan je leven met een extreem groot bezorgwindow dan zou ik Bemmel & Kroon zeker aanbevelen. Zo niet, dan kan je beter ergens bestellen waar ze een betere bezorging bieden.

Justyna 15-01-2018 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Geweldig winkel

Ik ben echt blij met de uitgelegd en benodige informatie over het produkt welke ik heb latter gekocht. Verkoper is echt professioneel en wel aardige man.

eriksnoey 15-01-2018 Via de website gekocht

Hele snelle service en niet verwacht!

5 januari een Bosch magnetron gekocht. Volgens Bosch zou dit type pas in februari in Nederland geleverd worden.
tot onze verbazing op donderdag 11 januari geleverd.
En met Track and Trace i.c.m. een tijdblok ben je nauwkeurig op de hoogte hoe ver de bezorger nog van je vandaan is.

Johan 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

De gehanteerde prijzen zijn prima.
Na mijn keus werd er erg snel geleverd
Ook het assortiment om uit te kiezen is ruim voldoende

Sandra 15-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Top bedrijf!

In de winkel de machine kunnen bekijken. En een top uitleg gekregen.waardoor je de keuze makkelijker kan maken.

koel/vries 15-01-2018 In de winkel gekocht
cruquies

ordernummer CRQ656870 goede en kundige uitleg over product

ontspannen sfeer in de winkel.ruime keuze in ons geval koel/vries kasten. verkoper luisterde naar de klant

Pruski 14-01-2018 Via de website gekocht

Top Service! Ook in Belgie.

De site blinkt niet uit in ontwerp, hoeft ook niet, want deze is functioneel. We hadden een artikel met redelijk grote spoed nodig en deden de bestelling, zoals dat tegenwoordig hoort, online. Helaas hebben we zelf een foute optie aangevinkt (vooruitbetalen), waardoor deze niet eerder uitgeleverd zou worden voordat we de gelden zouden hebben overgemaakt. Probleem? Wel, we hadden het artikel snel nodig ivm een vervanving van een defect huishoudapparaat. Een telefoontje vanuit Belgie naar Nederland en de volgende ochtend stond de bezorgdienst voor de deur! Met een grote glimlach werd het artikel geplaatst en geinstalleerd. Kortom: TOP SERVICE!

De Bock 14-01-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Heel tevreden over de service( snel, correct), gebruiksvriendelijke website, heel vriendelijk personeel, scherpe prijzen, er wordt direct geantwoord/gehandeld als je een vraag hebt, goede en snelle communicatie met transportservice, kortom: hier word je als klant alleen maar blij van!

Wim 14-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld

Vrijdag hebben wij de combi magnetron/oven besteld en zaterdag is deze in prima staat geleverd. We moesten toch nog wel iets aanpassen aan de inbouwkast, maar hij zit er nu prima in en functioneert uitstekend.

C. van Dijk 14-01-2018 Via de website gekocht

Wat een voordelige webwinkel!

Tijdens onze zoektocht op Internet naar een nieuwe wasmachine kwamen we op de website van Bemmel & Kroon en zagen dat de wasmachine van onze keuze hier wel heel erg gunstig is geprijsd. We hebben onze LG wasmachine besteld en hadden deze de volgende dag al binnen. Tevens voordelig 3 jaar extra garantie bijgekocht. We zijn heel tevreden over de afhandeling/ levering.

Kroon 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Bemmel&Kroon had een snelle levering, het juiste product voor een redelijke prijs en het was een goede bezorging.

Paul 14-01-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld allemaal!

Ik was op zoek naar een nieuwe oven. Ik wist welk model ik wilde hebben. Dan heb je de keuze uit veel verschillende leveranciers op Internet. Voor een goed gevoel koos ik voor Bemmel & Kroon als echte keukenspecialisten. Daarnaast was hun prijs ook nog heel scherp. Uiterst vlotjes verliep de bestelling en de aflevering gisteren. We hebben er gisteravond al gelijk cupcakes en vanochtend warme broodjes mee gebakken. Prima resultaat en heel simpel in bediening.

Wout 14-01-2018 Via de website gekocht

Zoals een webwinkel moet zijn!

Goedkoop ,snel ,goede informatie ,goed afgehandeld en een goede transporteur met goede track en trace app.

Jan Bruin 14-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima/geweldig/duidelijk

Voor de tweede keer prima geholpen bij de aanschaf van inbouw apparatuur.
Goede prijs en prima afspraken betreffende de inbouw.
Het inbouwbedrijf AjTec belde zeer snel op en zo werd de koelkast slechts 2 werkdagen later al geleverd. Exact op het afgesproken tijdstip. Ook de kwaliteit van de inbouw is super.
Kreeg nog wat advies voor gebruik.

Al met al DIK tevreden.
Jan

Piet 14-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

ik heb een goed gevoel over gehouden om bij Bemmel & Kroon een vaatwasser te bestellen de vaatwasser die ik had uitgezocht was helaas niet meer op voorraad daar in tegen kreeg ik een alternatief van een veel duurder model voor dezelfde prijs met nog meer luxe , de bestelling het afronden en brengen verliep allemaal vlekkeloos, dus ik ben zeer tevreden en hopelijk is ook de garantie service zo goed dan is het helemaal toppie groetjes Piet

Iejoor 14-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Helpen goed, artikelen makkelijk te vinden, site is duidelijk, komen hun afspraken na. Helpdesk is vriendelijk en erg behulpzaam.

Erik de noorman. 13-01-2018 Via de website gekocht

goedkoop, en snel geholpen.

Goedkoper voor hetzelfde product, telefonisch vriendelijk, Betalen bij levering en geleverd op de afgesproken dag en uur!

stofkar 13-01-2018 Via de website gekocht

kan het nog beter en gemakkelijker , NEEN ! gewoon TOP

zeer goede prijs met goede klantvriendelijkheid !bovenop supersnelle levering.met het juiste uur van aankomst vermeld in smsje. betalen kon aan huis met pin ! super gemakkelijk !

Ada 13-01-2018 In de winkel gekocht

LG Amerikaanse koelkast

Op advies van mijn zoon bij Bemmel en Kroon op de Cruquius gaan kijken voor de aanschaf van een Amerikaanse koelkast. Eerste indruk een chique zaak mooie ruime opstellingen.
De verkoper nam ruimschoots de tijd en wist antwoord op alle vragen.
Gezien het feit dat voor plaatsing in onze woning een hijskraan nodig bleek moesten ik veel extra informatie hebben gewicht maatvoering van de verpakking etc etc alles werd direct uitgezocht.
De levering verliep zeer nauwkeurig op tijd.

Peter 13-01-2018 Via de website gekocht

Supersnel!

Gistermiddag besteld, nu al binnen! De oven die ik voor ogen had was hier 90 euro goedkoper dan bij de concurrent... fijne service!

Matthijs 13-01-2018 Via de website gekocht

Service die verwachtingen overtreft !

On line makkelijk bestellen met complete service zoals oude witgoed meenemen bij levering, vriendelijk personeel en duidelijke informatie voorziening per mail, SMS etc over de (voortgang van de) levering! Zelfs nog voor dezelfde prijs een nieuwer model gekregen ! Top service :)

Inge Theunissen 13-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service

We hebben gekozen voor Bemmel & Kroon wegens de prijs. Tevens heeft deze webshop het thuiswinkel waarborg, wat vertrouwen wekt. We twijfelden tussen 2 types van de combimagnetron en een medewerker heeft ons uitstekend geholpen om een keuze te maken. De dag na de bestelling hadden we de oven al binnen. Veilig aangeleverd in een stevige doos en voorzien van een houten skelet.

Nijs 13-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke communicatie

Super! Altijd fijn om snelle reactie te krijgen op vragen en dan vervolgens een duidelijk antwoord te krijgen. Ook de levertijd klopt zoals aangegeven.

W. Molenaar 13-01-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

De bestellingsprocedure verliep vlot. De order/factuur werd vlot verwerkt en ook digitaal toegestuurd. De betalingsprocedure verliep zonder storingen en de levering was helemaal in orde. Zelf een dag uitgekozen en op de dag zelf kon de zending via T&T worden gevolgd Perfect.

Mevrouw W. wortel 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede service perfect.

Via internet besteld en van te voren opgezocht en uitgezocht waar het goedkoopste en het vlugste werd geleverd. Ook op kwaliteit etc.

Robbie van den Ende 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!!

Duidelijke site, zeer snelle levering, scherpe prijzen , ook aan de telefoon zeer behulpzaam en duidelijk, ik ben zeer tevreden!

Paul 12-01-2018 Via de website gekocht

Hier zijn ze echt bezig om tevreden klanten te krijgen

Wij hadden een droger besteld die niet meer op voorraad was, per omgaande mail kregen wij direct een upgrade aangeboden zonder meer kosten. Dan ben je echt klantgericht bezig. Zeer netjes afgehandeld.

R Rensen 12-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goede website. Duidelijke en vriendelijke communicatie. En anelle oplossing toen ik iets wilde terugbrengen. Echt top!