Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jefmoors 22-04-2013

De website was eenvoudig te gebruiken.De bestelling verliep vlot, zelfs voor een leek. Het verloop van de bestelling was fijn op te volgen en de bestelling werd op tijd geleverd. Prima!

enieuwpoort 22-04-2013

Via de website een afzuigkap besteld en na een paar dagen geleverd.
Via diverse e-mails goed te volgen wanneer de afzuigkap zou komen en geleverd zou worden.
Deze winkel wil ik graag aanraden.

ruuddevries 22-04-2013

prima website, diverse e-mails tijdens de afhandeling, keurig op tijd afgeleverd tot naast de oude koelkast.
en de laagste prijs voor dit product die we konden vinden

Pepebe 21-04-2013

Prima prijs, duidelijke site, prima leveringsvoorwaarden en afhandeling. Kortom een aanrader !
Goede service v.w.b. Levering

familie Slikker 21-04-2013

Gesmeerd bestel en leveringsproces.
Vandaag bestellen en morgen ook echt in huis.
Je kunt de levering prima volgen en ziet to op een half uur nauwkeurig wanneer de boys langskomen.

De prijs was trouwens ook de laagste die ik in de markt kon vinden.
Ik ben tevreden.

diana0074 20-04-2013

de service van de winkel is perfect te noemen.veel winkels kunnen hier een voorbeeld aan volgen.
ik mailde met een vraagje over de bestelling en kreeg binnen een half uur al een antwoord .
ik kan niets negatiefs zeggen over deze winkel.
ik zou zeggen ga zo door en aan mij hebben jullie een trouwe klant gekregen..

vr groeten diana

Fritsart 19-04-2013

Na het begeven van mijn miele wasmachine (lagers stuk), het internet afgestruind naar een nieuwe.
Al snel stuite ik op de bosch was28444nl, deze werd aangeprijst als energie zuinig en kreeg een 9.5 score op de site van kieskeurig. Daarbij was de prijs die van bemmel en kroon aangaf aantrekkelijk voor ons budget. Ik had mijn telefoonnummer achter gelaten om mij terug te bellen, maar kon niet wachten dus heb zelf gebeld naar de vestiging in Zoeterwoude Rijndijk. Daar hoorde ik dat er nog maar 2 machines waren, dus meteen een besteld via de site. In de middag werd ik terug gebeld door Bemmel en Kroon, nu had ik al besteld maar had gezien dat hij op andere site nog goedkoper was, de verkoper aan de lijn keek met me mee naar die site en paste meteen de prijs aan, dit scheelde me mooi € 40,= in mijn portemonnee. De volgende dag komen vrolijk zingende bezorgers mijn nieuwe wasmachine plaatsen. Kortom een dikke 10 voor de firma Bemmel en Kroon!
Tot slot mijn bosch wast als een zonnetje,

Ria Slot 18-04-2013

Er ontbreken sommige dingen op de website zoals, de hoogte, breedte en diepte van verschillende dingen, de rest is prima in orde.

Hadas58 18-04-2013

Snelle reactie, goed geholpen, flexibel, goede aflevering met behulpzame medewerkers
Kortom hier wordt je erg blij van! Waar van akte

acvrijn 17-04-2013

Ik ben zeer tevreden over bestelling, levering en betaling. De website heeft een iets lagere score omdat, nadat ik de eerste keer de bestelling had onderbroken en daarna opnieuw een bestelling deed, ik tweemaal besteld bleek te hebben. Toen ik er over belde bleek dat dit abuis al was opgemerkt en gecorrigeerd, prima service. Heel fijn dat levertijd nauwkeurig wordt opgegeven en dat via het tracking systeem kan worden gevolgd waar de bestelling is. De magnetron was niet op voorraad maar al na een paar dagen leverbaar, keurig.

M van der Linden 17-04-2013

Elk moment vanaf de bestelling op de hoogte gehouden van de status per mail. Ook de track en trace werkt prima, (geschatte aankomsttijd)10 minuten ervoor belde de chauffeur dat hij bijna voor de deur stond met onze nieuwe wasmachine. Keurige, spontane en gezellige jongelui.Wasmachine werd op zijn plek gezet, 1 hoog, oude meegenomen, hele goede service!

zoutig 16-04-2013

We hadden een inbouwvaatwasser via internet besteld. Werden meteen gebeld om een extra check te doen of de door ons bestelde vaatwasser ook in de keuken zou passen en om een afleverafspraak te maken. Goed dat die extra check gedaan werd, want het bleek dat wij de verkeerde besteld hadden. Geen probleem, bestelling werd meteen telefonisch omgezet en een aflevermoment werd afgesproken. Erg fijne service, en de plaatsing werd uiterst secuur gedaan. Wij waren erg tevreden.

Koetsmaas 16-04-2013

Prima geholpen in de winkel. Na een dag overdenken kon ik telefonisch mijn order doorgeven. Binnen 4 dagen is mijn vaatwasmachine bezorgd en ingebouwd door een vriendelijke monteur.

2261 16-04-2013

Overzichtelijke en duidelijke website met een goede bereikbaarheid. Via de mail en telefoon geinformeerd over het tijdstip van de bezorging en plaatsing van de vaatwasser. Na plaatsing werd geinformeerd of alles naar wens was verlopen.
Een pluim voor deze firma. Die ook nog een scherpe prijsstelling hanteerd. Niets dan lof.

marcoomens 15-04-2013

Prima snelle service, komen afspraken goed na.
Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens transport.
Kortom een zeer goede ervaring en in de toekomst zal ik zeker weer naar Bemmel en Kroon gaan

paulahil 15-04-2013

Prima service m'n derde wasmachine en droger gekocht!
Eerste wasmachine was in 1983 nog op het kleine Loo !
Tweede in 1997 in Leidschendam!
En de derde in het Forepark dezelfde verkoper als in 1997!!

Anoniem 15-04-2013

vorig jaar al goede ervaring bij de aanschaf van een inbouwkoelkast, nu blij met nieuwe oven en kookplaat, zeer snelle levering en installatie en prima prijsafspraak

scherpenzeel 15-04-2013

deskundig advies, scherpe prijs. Snelle levering, en zeer netjes geinstalleerd.
Wij waren al klant van B&K vòòr de webshop kwam; goed te zien hoe zij meegegroeid zijn en zeer klantvriendelijk gebleven zijn.

TZeeff 12-04-2013

Duidelijke website. Goede prijzen. Goede bevestiging van de bestelling en de bestelling is prima afgeleverd op de afgesproken dag en het toegezegde tijdstip. Niets dan lof !

rieksneel 11-04-2013

Na bestelling en betaling direkt een mail dat het geld was ontvangen met informatie over levering volgende dag. 150 Euro uitgespaard. Niks Anders Dan lof.

evdsaag 11-04-2013

Duidelijke website, goede mailwisseling. Je wordt continue op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Op de dag van levering vanuit de vrachtwagen een half uur voor aankomst gebeld over aankomst tijdstip. Oude koelkast meegenomen. Laagste prijs. Ook na levering mail waarin gevraagd over tevredenheid.

izuid 11-04-2013

Duidelijke website, bestelproces is erg snel en makkelijk en de avond voor de bezorgdatum bericht ontvangen met het tijdvak waarbinnen wordt bezorgd. De was/droogcombinatie werd keurig op tijd bezorgd, is helemaal naar boven getild en vervolgens vakkundig aangesloten. Al met al zeer snelle en goede service.

angi1970 10-04-2013

Ik schrijf deze beoordeling namens mijn ouders die niet in het bezit zijn van een computer. Bestelling vd vriezer via de site was prima. Omdat de bestelling gebeurde na een bepaald tijdstip op donderdag kon de vriezer niet meer vrijdag geleverd worden, anders (de vriezer was op voorraad) had dit dus wel gebeurd. Nu werd het maandag. Afleverproces kon gevolgd worden via een soort "track en trace systeem" omdat de levering zou geschieden via de Firma Fiege. Vriezer is binnen gezet op de gewenste plaats. Echter alleen uitgepakt uit het karton en verder bleef de vriezer in het plastic en tempex staan... Erg jammer dat deze aflevermannen niet de moeite hebben genomen voor meer service (die volgens de site vrijwel overal standaard op geleverd wordt), zeker omdat mijn ouders niet goed in staat zijn om de uitpak en het stellen vd pootjes enz. zelf te doen. Dit wel doorgegeven aan B&K. Het zou met Fiege opgenomen worden, weet niet of we er nog iets over terug horen.....

angi1970 10-04-2013

Op internet gezocht naar vrieskast. Uitgekomen op een aantal merken. In winkel van B&K in Zoeterwoude diverse modellen bekeken en advies gekregen. Via website van B&K besteld. Artikel op vrijdag besteld, site gaf aan dat deze niet op voorraad was. Dinsdag al mailtje gekregen of ik afspraak wilde maken voor levering. 's Middags zelf nogmaals gebeld of levertijd nog steeds ongewijzigd was omdat men dit 's morgens nog niet met zekerheid kon zeggen. Dag van afleveren kreeg ik ong. half uurtje tevoren een telefoontje dat men onderweg was.Keurig geplaatst, oude vriezer en verpakking meegenomen.

empronk 10-04-2013

Prima site en een goede prijs. De verkoopvoorwaarden zijn duidelijk en goed aan gegeven.Het door ons bestelde product was niet meer voorradig , voor dezelfde prijs kregen we de verbeterde en vernieuwde versie aan geboden!

Ik had gekozen voor pinnen bij levering, werd een half uur daar voor gebeld of ik contant kon betalen daar pinnen boven €500,00 soms werd geweigerd. Dat is het enige kritiek puntje.

Product is zoals beloofd snel en door vriendelijke jongemannen geleverd. Fijn is dat het tijdstip van levering van te voren bekend is.

Kitosunti 08-04-2013

Topper! Beste prijs op internet voor deze inbouwoven, heel prettig geholpen bij telefonisch bestellen, zelfde middag werd ik gebeld wanneer kon worden geleverd en gemonteerd. Uur voor levering belde de monteur dat hij er aan kwam, perfecte service bij montage,afvoer van oude apparaat en verpakkingsmateriaal. Ook heel prettig dat je het hele bedrag bij levering kunt pinnen. Als er weer keukenapparatuur kapot gaat, is dit bedrijf de eerste waar we heen gaan.

katargis 02-04-2013

Niets dan lof voor deze firma. Goede prijzen voor goede producten en vaak gratis "extra service" waarbij het apparaat wordt geinstalleerd en het verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd. Omruilen na bezorging van een koelkast die wij per abuis te klein hadden gekocht was geen enkel probleem en is heel netjes en snel afgehandeld na 1 enkel telefoontje.

viskopje 31-03-2013

Niks aan te merken,alleen maar positief lof over deze zaak.
Koelvrieskast en droger gekocht beiden van Bosch. We hadden hier nog enkele vragen over , maar deze werden correct en netjes beantwoord,medewerkers wisten echt waar ze over spraken.
En last but not least , goedkope prijzen.
Offerte,bestelling en bezorging ,alles een 10.
Een echte aanrader!!

astrid heinz 31-03-2013

Een verademing om bij Bemmel en Kroon een apparaat te kopen. Medewerkers zijn beleefd, niet opdringerig en hebben duidelijk inhoudelijke vakkennis. Het voelde direct heel erg goed. Er worden duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Afleverdatum en tijd wordt per mail bevestigd en op de dag zelf ontvang je een telefoontje dat men onderweg is. De bezorgers zijn ook vakmensen. Na levering ontvang je een mail of alles goed is verlopen. Ik heb het nog nergens zo meegemaakt! ik kende deze zaak niet, maar een volgende aankoop zal ik zeker weer hier doen.

Baarendse 31-03-2013

Paar dagen geleden een Miele vaatwasser besteld via internet. 's Middags om 14.00u besteld, volgende dag geleverd. Gedurende de dag van levering wordt je keurig op de hoogte gehouden van het geschatte aflevertijdstip (via link kun je zelfs de wagen volgen!). Mogelijkheid tot pinnen bij aflevering. Superservice waar veel webshops nog wat van kunnen leren.

Fam Douna 30-03-2013

bij betaling kon de afleverdag gekozen worden,dit werd netjes bevestigd, de aflevertijd werd aangegeven en ik werd zelfs gebeld door de firma Fiege Nijkerk, dat ze er aan kwamen.
de machine werd tot in de keuken gebracht, uitgepakt en aangesloten. En vervolgens ook even getest.
zeer nette aflever service door de firma Fiege Nijkerk en netjes op de hoogte gehouden door Bemmel en Kroon.
Direct na aflevering kreeg ik een mail met de afleverbon.
Ook dit volgens afspraak.
Duidelijke communicatie, goede service!
Groetjes uit Stiens

A.Seegers 30-03-2013

Prima service en goed advies, snelle levering zelf op 2e etage, website een 9 en geen 10 omdat er niets boven persoonlijk contact gaat.

Marja de Bruijn 29-03-2013

Via Kieskeurig een wasmachine besteld bij Van Bemmel & Kroon. Prima service, snelle levering en alles naar de 2e verdieping gebracht. Petje af, ook voor de bezorgers.

jaap321 28-03-2013

Afspraak keurig nagekomen. Correcte en nette installatie. Vriendelijk personeel aan de telefoon en ook de monteur. Niets dan lof! Ook

JansenPetiet 28-03-2013

Website goed overzichtelijk met all in prijzen en bezorging.
Bestelling precies tussen de aangegeven tijden afgeleverd en geinstalleerd.
De aflever tijden zijn vervolgens ook nog te volgen via de toegestuurde info.
Na aflevering bestelling nog navraag of alles naar wens is verlopen.

Ymmers 26-03-2013

Ik had een wasmachine besteld die werd naar een hoog gebracht met de trap en volledig gemonteerd. Daarnaast hebben ze ook de oude wasmachine meegenomen. Super!

carolienehendriks 21-03-2013

Eerst zelf op internet gezocht, vervolgens naar Cruquius gegaan. Diverse winkels bezocht maar bij Bemmel&Kroon werden we het beste geholpen. Vriendelijk personeel met verstand van zaken en een goede prijs. Goede bezorgafspraak, bezorging in tijdsbestekken van 3 uur en vervolgens wordt je een half uur van tevoren ook nog door de chauffeur gebeld dat hij eraan komt. Ik kan niets anders zeggen PRIMA service!

danielle1960 21-03-2013

de vriendelijkheid van het personeel, de snelheid van levering, en de service alles heel goed.eigenlijk niets af te keuren

snooy 15-03-2013

Van Bemmel en Kroon heeft in Zoetermeer ook nog een winkel met deskundig personeel die je zeer goed adviseren. Ook maken ze het waar, prijs elders goedkoper dan gaan ze daar in mee. Keurige levering van de wasmachine, bezorgers voorzichtig en handelen alles netjes af. Kom hier al 25 jaar!

Wibe1969 04-03-2013

Super snelle levering stipt op tijd en inclusief afvoeren oude wasmachine van 2e verdieping. Direct bevestiging bij bestelling en levering! Keurig!

b.kortenbach 04-03-2013

erg prettig aan de website is dan men aangeeft in welk vestiging je een product kunt bekijken.

Levering snel, netjes op tijd, conform afspraak.

avdnol 28-02-2013

Tja... eigenlijk maar van één ding spijt: we hadden 6 jaar geleden de gehele keuken hier moeten kopen. Vriendelijker geholpen, betere service en vooral de prijzen zijn veel beter dan elders! Top!

tk_koop 27-02-2013

Super duidelijke website, snel bestel- en leveringsproces. De klant wordt uitstekend op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Keurig op tijd afgeleverd, chauffeur belde een half uur vóór aflevering! Perfecte service. Hebben de wasmachine twee trappen opgesjouwd, netjes aangesloten en de oude mee retour genomen. Prijs-kwaliteit verhouding een dikke 10!!!

Rene FF 26-02-2013

Klantenservice zowel van Bemmel en Kroon als van hun transporteur Fiege, zeer goed bereikbaar, product binnen 2 dagen geleverd (overigens een nieuwer model geleverd dan besteld) . Levering keurig op tijd (je kunt de vrachtauto live volgen op internet) , netjes geinstalleerd en oude machine afgevoerd. Prima.

roekies 22-02-2013

Prima service. Bestelde apparaat was in magazijn beschadigd en werd gesignaleerd bij het klaarzetten van de levering. Voor zelfde prijs een beter product gekregen (zonder vertraging).

Bezorging is goed te volgen via tracking website waardoor je binnen een half uur weet wanneer ze komen.
Wel wat problemen met het meenemen van de oude wasmachine maar dat ligt aan het vervoersbedrijf. Overigens ook prima opgelost.

roukienl 21-02-2013

Aangenaam verrast (misschien zelfs verbaasd) perfecte service, afspraken worden nagekomen, scherpe prijs.
Zullen hier zeker vaker kopen, complimenten waard

paulrijen 21-02-2013

Bestelprocedure ging goed. Aflevering was prima. Qua prijs zeer concurrerend. Product was ook prima. Er was niets te wensen over..... Volgende keer weer.

samson079 18-02-2013

Doordat onze vorige Zanussi overleden was en de monteur ons een waardebon van € 50,= achterliet, die wij in konden wisselen, als wij wederom een machine zouden aankopen uit die "familie" (Zanussi, AEG, Electrolux) en wij bij vorige aankopen ook al super geholpen waren door Bemmel & Kroon, was de keuze snel gemaakt.
Zij zijn wel met hun tijd meegegaan. Vanaf het moment, dat we een machine hadden uitgekozen en via iDeal betaald hadden, werden we constant op de hoogte gehouden.
's Avonds laat al een email in welk tijdbestek van 2 uur we de machine de volgende dag konden verwachten en 's morgens zelfs een link met een nauwkeuriger bezorgtijdstip. Een online-kaartje waar de bezorger op dat moment was, werd meegestuurd. Super !

Belangrijkste: de machine bleek na vergelijking bij Bemmel & Kroon de goedkoopste, maar ook bezorging en aansluiten was gratis, waar andere shops nog wel eens kosten wilden berekenen.

Wibar 15-02-2013

Goede bereikbare website met duidelijke info incl. betaling en orderingsproces. Productinfo zou nog iets kunne worden verbeterd door bijv. filmpjes van de producten bij te linken (fabrieksites, promomateriaal, etc.) Perfecte logistiek, goede communicatie en snelle correcte levering. After sales nette bevestiging van aflevering plus afleveringsbon in pdf. formaat. keurig. Ik ben vol lof.

leon5868 13-02-2013

Super telefonisch geholpen. Daarna prima op tijd geleverd. Je kunt per minuut bijhoudenn wanneer ze het product komen leveren.
Echt TOP