Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

peter 06-03-2019

gebruiksvriendelijke site, duidelijke informatie over elke wijziging in bestelproces, goede prijs, model wat we wilden was niet meer leverbaar andere duurder model gekregen tegen de prijs van oud model.

Willem B. Mouwen 06-03-2019

Nieuwe Bosch vaatwasser besteld op 4 maart 2019. Reeds de volgende morgen bij mij thuis afgeleverd. Dus een razendsnelle levering door vriendelijke bezorgers.

Bemmel & Kroon heeft een groot assortiment en hanteert scherpe prijzen.
Bemmel & Kroon waardeer ik met een 8
De verkoper waardeer ik met een 6
Waarschijnlijk had hij wat last van een maandagochtend humeur.

Anja 06-03-2019

Makkelijke website, tevens de goedkoopste voor de Amerikaanse koelkast van mijn keuze. Aflevering prima. Ik kreeg diezelfde ochtend en een half uur voor bezorging een sms met tijd van aflevering.
Oude koelkast meteen meegenomen. Niets op aan te merken.

Leila Keijzer 06-03-2019

Werden uitstekend geholpen en geadviseerd, omdat onze keuken nog in aanbouw was konden we het zonder problemen kosteloos op laten slaan tot nader order.

Zeer tevreden 06-03-2019

Zeer vriendelijk ontvangen in Zoeterwoude deskundig advies , een fantastische winkel waar je alles kon bekijken en op de ouderwetse manier gied kon bekijken, zodat je kon zien wat je kocht en o.der het genot van een heerlijk kopje koffie. We hebben een afzuigkap, vaatwasser,oven en inductieplaat gekocht ook hebben we alles laten installeren, door een zeer vriendelijk en deskundige vakman. En alles voor de afgesproken prijs. Zeer tevreden

Joke de Weerd 06-03-2019

Meer dan super snel een combi magnetron gekocht en geleverd. Dinsdagavond om 21.57 besteld en woensdag morgen 11.30 staat de combi magnetron gebruiksklaar in de keuken. Ik verheug me vanavond op het gegrilde kippetje. Duidelijke site om te zoeken en te bestellen. Zeker goede prijs/kwaliteit verhouding. De oude magnetron werd ook nog meegenomen. En de bezorger leverde de doos zelfs in de keuken. Reuze tevreden.

Clasina 06-03-2019

Vaatwasser keurig en snel geleverd. Vriendelijke bezorgers hebben meteen de oude vaatwasser meegenomen. Degene die ik had besteld was niet leverbaar, dus de opvolger ervan gekregen voor dezelfde prijs. Dat heeft Bemmel & Kroon netjes opgelost

Jan 06-03-2019

Zeer positieve ervaring met Bemmel en Kroon. Prima communicatie over bezorging (ik kreeg zelfs antwoord op zondag) en snelle levering. Prijs bovendien scherp.

Parastu 05-03-2019

Erg goede prijzen/acties en een ruime assortiment. De verwerking gaat ook snel, dit geldt ook voor de snelle levering!

Liza 05-03-2019

Gekozen vanwege de lage prijs. Service was snel. Alleen een beetje jammer dat er was afgestoten dat we via iDEAL gingen betalen, maar we opeens contant/met pin moesten betalen bij levering en de wasmachine anders niet geleverd zou worden! Na een belletje hierover, verder ook geen excuses ontvangen.

Hanomi 05-03-2019

De wasmachine die ik besteld had was niet op voorraad. Ik kreeg een duurder model voor dezelfde prijs. Netjes snel en vriendelijk.

Mathijs 05-03-2019

Echt een top ervaring. Nieuw product voor een super prijs gekocht. Echt tien tallen euro's goedkoper dan op andere sites. De site is makkelijk in gebruik en je kan makkelijk zelf je gewenste leverdatum invoeren. Ikzelf ging verhuizen en had 2 weken van te voren al een nieuwe vriezer besteld en alles is keurig afgeleerd op mijn nieuwe adres. De levering zelf was ook top. In de morgen eerst een grove schatting hoelaat de bezorger komt, per SMS op je telefoon en later op de dag een hele precieze schatting hoelaat de bezorger er is. Dus voor mij echt een top ervaring.

Tom 04-03-2019

Goed en snel geholpen (alles per e-mail)! Denken goed mee en komen met alternatieve.

Sjef 04-03-2019

Scherpe prijs. Snelle en adequate levering al op de e dag na de bestelling. Netjes geplaatst en aangesloten. Helemaal top

Helene 04-03-2019

Vandaag onze koel/vriescombinatie geleverd gekregen. Het hele traject is vlot verlopen, een overzichtelijke site, de goedkoopste prijs en vriendelijke bezorgers. Ik kan het een ieder van harte aanbevelen; no nonsense wanneer jij dat wenst!

Jankees 04-03-2019

Snelle levering, duidelijke voorwaarden, vaatwasser werd niet geplaatst, andere leveranciers hebbenwel deze service

wim 04-03-2019

kookplaat vrijdag besteld, zaterdag geleverd.
Voorraad toch op, gratis upgrade ontvangen en duidelijke berichten = prima service bij verkoop.

André 04-03-2019

Super snel geleverd! Op zondag wasmachine kapot en maandagochtend om 9.00 uur stond er een nieuwe te draaien.
Goed en overzichtelijke site met zeer scherpe prijzen.
Goed op de hoogte gehouden van de status van levering
Echt een aanrader.

Rosetta 04-03-2019

Hele goede service!
Op zondag een stofzuiger besteld omdat de mijne ermee was opgehouden en gelijk de volgende ochtend de nieuwe binnen!
Vanaf het moment van bestellen tot de bezorging verliep super!
Inclusief mail dat de bezorger onderweg is en sms met de te verwachte tijd van bezorgen!👍

Steef Stam 03-03-2019

Zeer duidelijke gebruiksvriendelijke website, waar je eenvoudig een bestelling plaatst. Je kunt met iDeal betalen of pinnen bij de bezorger. We hadden op dinsdagavond een kapotte koelkast en direct een nieuwe besteld. Woensdagmiddag werd deze al bezorgd en werd de oude mee retour genomen.
We zijn ontzettend tevreden met de snelle service.

Charlotte 03-03-2019

Ik vind de service bij bemmel & kroon fantastisch. Medewerkers zijn vakkundig en kunnen je snel en efficient van de juiste informatie voorzien. Ze denken ook met je mee over de juiste prijs-kwaliteit verhouding wat een hoop voorwerk scheelt. De volgende dag werd mijn droger afgeleverd en ben erg tevreden!

Priscilla 02-03-2019

Snelle en goede levering en erg fijn dat ik de bestelling kon volgen via track en trace😀 wist precies waar ze waren en wanneer ik mijn wasmachine kon verwachten 👍

- 02-03-2019

Top service! Netjes een berichtje ontvangen hoelaat het product geleverd zou worden en ze waren er precies op tijd!

Boudewijn 02-03-2019

Wasmachine binnen 24 uur netjes gebracht en (bijna) aangesloten (ik snap niet waarom het elektriciteit snoer zo kort moet zijn dat je eigenlijk in centimeters tekort komt) maar dat is iets waar een fabrikant en ontwerper zich eens over moeten buigen) 20 cm meer zou toch geen probleem moeten wezen.

Guido 02-03-2019

Snelle levering en goede communicatie over het tijdstip van levering. Een scherpe prijs voor deze LG wasmachine. De iDEAL betaling lukte niet maar ik werd daar meteen over teruggebeld. Top service.

Frans 02-03-2019

goed geholpen, goede prijs en een geweldige monteur. ( AJTec ) Niets op aan te merken!

Kimberly 02-03-2019

Goede prijs van het product, goede correcte levering volgens afspraak. We hadden moeite met een inductiekookplaat te vinden met een nisbreedte van 48 cm, dit was de enige optie. Bedankt!

Liek 02-03-2019

Prima geholpen, bestelling binnen de aangegeven tijd geleverd.

Enige verbeterpuntje is dat het bestel-tijdvak pas erg laat bekend is. Daarom moest ik een hele zaterdag vrijhouden omdat de levering tussen 8 en 20 uur zou zijn. Pas de nacht ervoor kreeg ik een mailtje dat ze tussen 10 en 13 uur zouden komen.

Maar voorderest top hoor!

Medendorp 01-03-2019

Goede artikelen, prima omschrijving en erg goede scherpe prijs. Levering zoals beloofd, hoed te volgen en precies op tijd

Monica Pereira 01-03-2019

We hebben een oven en een koelkast gekocht wat erg makkelijk ging op de site.
Via track en trace konden we de bestelling volgen, maar helaas werd de uiterlijke tijd niet gehaald.
De bezorgen waren echter vriendelijk en hulpvaardig.

Pien 01-03-2019

Goed en snel geholpen , via de mail snel antwoord terug . Zelfs op zondag! Keurig afgeleverd , pinnen bij aflevering .

Over de apparaten kan ik nog weinig zeggen , behalve dat ze er mooi uit zien .

Hennie van den Brink 01-03-2019

Er werd zeer snel gereageerd op mijn aanvraag. Nadat ik verteld had dat de prijs hoger was dan bij de concurrent werd de prijs direkt naar beneden bijgesteld. En ik vond het belangrijk om te betalen bij levering. De levering verliep zeer vriendelijk en ook snel.

Hennie van den Brink 01-03-2019

Theo 01-03-2019

Prettige behandeling in de winkel in Zoeterwoude. Dezelfde middag van de aankoop werd ik al gebelt voor het plaatsen van de vaatwasser. De nieuwe inbouw vaatwasser is inmiddels geplaatst, waarbij netjes werd gewerkt.

Angelina 01-03-2019

ordernummerxxx
Gisteren ging onze wasmachine stuk. We zochten op internet naar het nieuwste Samsung eco bubbel model met het mooie klepje voor de mensen die nog weleens een sokje vergeten 😂 model WW80K6404QW
Helaas zagen wij al snel dat het best een prijzig model was. Maar @bemmel&kroon vonden we een geweldige aanbieding voor juist dit nieuwste model. Savonds laat besteld .... vanochtend geleverd en aangesloten. Tevens een superieure bezorgdienst zeer accuraat en snel . Men wordt precies op de hoogte gehouden van de bezorging .
Nu zijn onze wensen uitgebreid en denken we eraan volgende maand ook de bijbehorende warmtepomp droger te bestellen uiteraard bij Bemmel & Kroon
🌟🌟🌟🌟🌟
5 sterren van ons

Ad Aarts 01-03-2019

Duidelijke website, zeer scherpe prijzen, goede feedback. Vakkundige en snelle installatie.

Marco 01-03-2019

Ik heb de koelkast twee maanden eerder besteld via de internetsite je kan dan de bezorgdatum plannen waneer jou dat uitkomt.
Netjes afgehandeld, via email op de hoogte gehouden en half uur van te voren werd ik gebeld dat ze kwamen bezorgen.

Jos 28-02-2019

Prijs van product en vindbaarheid op de site, zijn samen met ervaring van eerdere aankoop de reden om de oven hier te kopen. Nieuwer product gekregen voor dezelfde prijs en dit vooraf gemeld.

Jacqueline 28-02-2019

Goede service en duidelijke website, toen het product dat ik gekozen had uitverkocht bleek werd mij een goede oplossing geboden. Super blij mee.

Sandy Grishaver-Kalisingh 28-02-2019

Geweldige service en heel goed meedenken met de situatie. Goede inschatting maken wat er nodig is en vooraf alles samen doorspreken. Ook qua kosten, dus geen verrassing.

Harry 28-02-2019

Prima website.Alles duidelijk en na bestelling duidelijke info per mail.
Bezorging supersnel en er werd 5 minuten van tevoren gebeld dat zij er aan kwamen.Top!

N. Faas 28-02-2019

Vlotte bediening bij het zoeken naar een wasautomaat. De verkoper gaf goede voorlichting over de verschillen in de diverse automaten en dramde niet door, wat we (mijn vrouw en ik) als prettig ervoeren. Na een kwartiertje was de koop beslist en werden we nog voorgelicht over een eventueel uitgebreide garantie. Nadat bleek dat onze aanwinst de volgende dag al geleverd kon worden waren we blij gestemd. De aflevering en plaatsing van de aanwinst gebeurde op het tijdstip zoals per email werd beloofd.

Harrie 28-02-2019

Tevreden over de bestelling en levering.
Jammer dat de installatie- en bedieningshandleiding uitsluitend in het Frans waren

C van den Bos 28-02-2019

Het is prima op deze wijze iets bij dit bedrijf te bestellen.Het was niet in voorraad.Ze zijn gelijk in de slag gegaan om hem te leveren. Binnen een week geleverd.Ook het afleveren was prima geregeld

Inbouwvaatwasser 28-02-2019

Prima service in de winkel, we werden vriendelijk geholpen en kregen duidelijke uitleg.
De levering en aansluiting was uitstekend, er werd mij zelfs even tijd gegeven om de inbouwplek even schoon te maken, kregen van de monteur ook duidelijke uitleg over de werking. Alle verpakking werd meegenomen en hij liet alles kant en klaar achter, hij hielp ook nog met de plint welke we zelf hadden weggehaald.

K.R. Cras 28-02-2019

Ik heb de wasmachine in de winkel van Bemmel en Kroon in het Forepark Leidschendam/Voorburg gekocht, goede service netjes afgeleverd, alleen telefoontje halfuur voor aflevering ontbrak, voor de rest super

willem 27-02-2019

makkelijk en overzichtelijk, heel eenvoudig spullen te bestellen plus een snelle levering, dus zeer tevreden.

rudie 27-02-2019

Ik had zorgvuldig een wasmachine gesorteerd aan de hand van testen en reviews, echter die bleek niet meer leverbaar. Als alternatief kreeg ik dezelfde dag een ruim honderd euro duurdere machine aangeboden, voor het bedrag wat ik in eerste instantie zo moeten betalen, die ook prima reviews bleek te hebben. Netjes afgehandeld, prima service aan huis.

Maria 27-02-2019

Na vergelijking van wasdroogmachines op Kieskeurig kwam Bemmel en Kroon met de beste aanbieding. Ik werd telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan en er werd moeite gedaan om mijn vragen te beantwoorden. De volgende dag werd de wasdroogmachine volgens afspraak geleverd en aangesloten, de oude machine en het verpakkingsmateriaal meegenomen.
Zeer tevreden over deze winkel.

Regeling 27-02-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. Ook niet geheel onbelangrijk: zeer snelle en accurate aflevering!!